ابدومینوپلاستی ران در همدان

ابدومینوپلاستی ران در همدان

ابدومینوپلاستی ران در همدان

تجمع چربی بیش از اندازه در ناحیه پا و ران مانند هر قسمت از دیگر بدن می‌تواند برای خیلی از افراد مطلوب باشد بیشترین تجمع چربی در نواحی بیرون، داخل ران و همچنین در اطراف زانو می‌تواند مشاهده شود در افراد جوان که پوست آنها قابلیت انعطاف پذیری بالا دارد می‌تواند این تجمع چربی با کمک لیپوساکشن برطرف و اصلاح شود از سن ۴۰ سال به بالا انعطاف پذیری پوست کاهش پیدا می‌کند با رژیم غذایی، دوویدن و دوچرخه سواری می‌توان محیط دور ران را کاهش داد ولی نمی‌توان آن را راه حلی برای پوست اضافه و شل شده دانست. همانطور که بیان کردیم یکی از نواحی دردسرساز برای تجمع چربی ران و ناحیه بالا و دور آن می‌باشد این ناحیه گاهاً بر اثر ساییده شدن در زمان راه رفتن می‌تواند که دچار تورم و قرمزی شود اما امروزه روش‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانید به راحتی به حذف چربی‌های اضافه و همچنین پوست شل و آویزان در نواحی مختلف بدن خود بپردازید از جمله ابدومینوپلاستی داخل ران که می‌تواند مشکلات را در ناحیه پا برطرف کند و همچنین با از بین بردن چربی و پوست اضافه می‌تواند زیبایی را بار دیگر به این ناحیه بازگرداند با ما همراه باشید تا در خصوص این روش درمانی اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

ابدومینوپلاستی داخل ران چگونه انجام می‌شود؟

ابدومینوپلاستی داخل ران و پا عملی است که به طور متوسط می‌تواند بین دو تا سه ساعت زمان ببرد و نیاز به بیهوشی عمومی دارد بعد از معاینه دقیق تکنیک مورد نظر مشخص خواهد شد و طبق این تکنیک می‌توان برش‌هایی را از زیر چین لگن یا از ناحیه داخل کشاله ران ایجاد کرد و ممکن است برش‌ها از ناحیه داخلی پا تا زانو بسته به وضعیت افتادگی و شل‌شدگی پوست ایجاد شود سپس پوست و بافت چربی که سبب افتادگی در ران شده است با کشش برداشته خواهد شد و ناحیه مورد نظر بسته می‌شود تا جای زخم در چین‌های بدن باقی بماند.

 مدت زمان بستری بعد از انجام این روش در بیمارستان تقریباً ۲ تا ۳ روز بعد از انجام جراحی ران می‌باشد، بازگشت به زندگی عادی و راحت راه رفتن و نشستن بعد از گذشت ۷ تا ۱۰ روز بعد از انجام این جراحی امکان‌پذیر است استفاده از گن به مدت دو ماه بعد از جراحی توصیه می‌شود و به طور متوسط دو ماه زمان نیاز دارید تا اسکارها به رنگ طبیعی پوست بازگردد.

مزایای معمول استفاده از جراحی لیفت ران یا همان ابدومینوپلاستی

لیفت ران می‌تواند با برطرف کردن افتادگی، سفت کردن بافت در داخل ران، از بین بردن چربی و پوست اضافه از محل سبب اصلاح ظاهر و اندازه ران‌ها شود این درمان شاید بهترین روش برای برطرف کردن مشکل سلولیت در ناحیه ران نیز به شمار رود این فرایند همچنین می‌توانددر بعضی موارد سبب کوچک شدن ران، خارج شدن چربی اضافه از آن، بالا کشیدن افتادگی در ران، سفت شدن عضلات و از بین بردن شل شدگی و افتادگی پوست در ناحیه بدن باشد علاوه بر این از طریق ابدومینوپلاستی ران، می‌توان ظاهر لگن و باسن را به خوبی بهبود بخشید.

اگر شما نیز علاقه به استفاده از ابدومینوپلاستی را دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام درمان بپردازید و از مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

روش‌های ابدومینوپلاستی ران

این روزها با استقبال بسیاری از مردم از ابدومینوپلاستی ران برای لاغری، روش‌های مختلفی برای آن معرفی شده است با کمک از هر کدام از این روش‌ها بر صلاحدید پزشک می‌توانید به انجام درمان مناسب بپردازید و ران‌های صاف و خوش فرمی به دست آورید دو مورد از اصلی‌ترین روش‌های لیفت ران عبارتند از:

. تکنیک اسکار کوتاه که به آن جراحی مینی لیفت ران نیز گفته می‌شود در این روش یک برش افقی در داخل ران ایجاد می‌شود و مشکلات مربوط به افتادگی و شل‌شدگی در پوست از بین خواهد رفت.

. تکنیک اسکار عمودی که همان جراحی لیفت ران می‌باشد در این روش برش در راستای عمود ران پا ایجاد می‌شود و پزشک می‌تواند افتادگی‌های موجود در ناحیه اطراف ران و زانو را به راحتی از بین ببرد.

در هر دو روش پزشک می‌تواند در صورت نیاز از لیپوساکشن برای خارج کردن چربی‌های اضافه و انباشته شده استفاده کند تا لاغری بهتری برای ران‌ها ایجاد شود تشخیص اینکه کدام یک از این تکنیک‌های بیان شده می‌تواند برای شما موثرترین نتیجه را ایجاد کند بر عهده پزشک متخصص می‌باشد.

مراقبت‌های قبل از انجام ابدمینوپلاستی

. در قدم اول باید در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید با کمترین عوارض به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

. در جلسه مشاوره حتماً پزشک را در خصوص بیماری‌هایی که دارید مطلع کنید.

. اگر داروی خاصی مصرفی کنید یا به دارویی حساسیت و آلرژی دارید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

. آزمایشات تجویز شده توسط پزشک را حتماً قبل از انجام این جراحی انجام دهید تا از سلامت خود مطمئن شوید.

. حدود دو هفته قبل از انجام ابدمینوپلاسی داخل ران باید از مصرف داروهای رقیق کننده و التهابی خودداری کنید داروهایی مانند آسپرین و ایبوپروفن.

. حدود دو هفته قبل از انجام جراحی باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید مصرف این گونه مواد در روند بهبودی اختلال ایجاد می‌کند و می‌توانند عوارض شدیدی را به وجود آورند.

مراقبت‌های بعد از ابدومینوپلاستی لاغری ران

مثل هر گونه عمل جراحی دیگر عمل ابدومینوپلاستی لاغری داخل ران و خارج ران یک سری مراقبت‌های بعد از انجام جراحی را نیاز دارد این مراقبت‌ها بسیار مهم می‌باشند که هرگونه سهل انگاری در آن می‌تواند مزایای موفقیت در نتیجه انجام این کار را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد در زیر به چند مورد از اصلی‌ترین این مراقبت‌ها اشاره خواهیم کرد:

. حتماً از کسی بخواهید تا چند روز بعد از انجام جراحی از شما پرستاری کند.

. داروهای تجویز شده توسط پزشک را باید به درستی و به طور کامل استفاده کنید.

. ویزیت‌های بعد از انجام جراحی را همانطور که پزشک برای شما تعیین کرده انجام دهید.

. تا ۴ هفته بعد از انجام ابدومینوپلاستی داخل ران یا لیفت خارجی باید پوشیدن گن‌های مخصوص را انجام دهید.

. از انجام فعالیت‌های بدنی و ورزش‌های سنگین در زمان نقاهت باید خودداری کنید و از طرفی تحرک روزانه را فراموش نکنید.

. در صورت مشاهده هرگونه مشکل خاص حتماً با پزشک خود تماس بگیرید.

لیپوماتیک ران و ساق

در این روش بدون بیهوشی فقط با کمک دستگاه‌های مخصوص لیپوماتیک، چربی‌ها از زیر پوست بیرون کشیده خواهند شد که با انجام این عمل تغییرات نیز می‌تواند در بافت‌های دیگر بدن انجام شود ممکن است فردی باشید که در تناسب اندام فقط نیاز به لاغر کردن ران یا ساق پا را داشته باشید چرا که این قسمت‌ها با جمع شدگی چربی به چربی مقاوم تبدیل شدند، همچنین می‌توان بیان کرد که با کمک از ورزش و رژیم‌های غذایی مکرر برطرف نخواهد شد. بهترین و سریع‌ترین راه برای از بین بردن این چربی‌ها لیپوماتیک می باشد که می‌توان از آن استفاده کرد.

 لیپوماتیک ران موثرترین روش برای برطرف کردن چربی‌ها در این قسمت می‌باشد که با کمک از لیپوماتیک می‌توان چربی‌های پشت ساق، پشت و داخل ران و زانو را به راحتی تخلیه کرد.

ابدومینوپلاستی شکم چیست؟

ابدومینوپلاستی شکم که به آن جراحی شکم نیز گفته می‌شود نوعی انجام جراحی پلاستیک می‌باشد این عمل یکی از موثرترین روش‌ها برای از بین بردن چربی‌ها در شکم است و سبب زیبایی شکم خواهد شد به خصوص بعد از دوران بارداری ماهیچه‌ها و پوست در ناحیه شکم نمی‌توانند که به حالت قبل خود برگردند در نتیجه تغییر شکل‌هایی در شکم ایجاد می‌شود و قسمت آویزان شکم می‌تواند بسیار ناخوشایند باشد.

میزان تغییر شکل در زمان بارداری و در نتیجه افزایش وزن بیش از حد و در بانوانی که بیش از دو بار زایمان انجام دادند بسیار بالا می‌باشد. بعد از بارداری ظاهر نامطلوب و با شل شدن بافت‌های همبند دیواره شکم، بیرون زدگی دیواره شکم، پیدایش ترک‌ها می‌تواند در شکم ایجاد شود بعضی اوقات نیز با انجام ورزش و رژیم غذایی فرد نمی‌تواند به طور کامل از شر چربی در شکم خلاص شود و همچنان شکل قدیمی و چاقی خود را حفظ می‌کند که جراحی ابدومینوپلاستی شکم می‌تواند به این مشکلات پایان دهد.

در این جراحی که با یک عمل مشکل حل می‌شود پوست شل و افتاده در شکم بازیابی می‌شود و چربی اضافه متمرکز در این ناحیه برداشته خواهد شد و این امکان را برای فرد ایجاد می‌کند که در زمان کوتاه شکمی صاف داشته باشند مانند هر عمل دیگر بعضی از خطرات و عوارض می‌تواند وجود داشته باشد که ممکن است بعد از انجام جراحی رخ دهد، خونریزی و عفونت اصلی‌ترین آنهاست به همین دلیل بعد از انجام جراحی باید داروهای تجویز شده توسط پزشک را مورد استفاده قرار داد، از حرکات ناگهانی خودداری کرد و پانسمان را به طور مرتب تعویض کرد.

ابدومینوپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی چقدر طول می‌کشد؟

جراحی ابدومینوپلاستی اگر به صورت کامل انجام شود می‌تواند بین ۳ تا ۴ ساعت زمان ببرد البته مدت زمان انجام این جراحی در افرادی که مشکلات زیاد دارند می‌تواند حتی تا ۴ ساعت نیز زمان ببرد بنابراین می‌توان بیان کرد که مدت انجام جراحی ابدومینوپلاستی در افراد مختلف متفاوت می‌باشد. جراحی کوچک که ممکن است برای افراد ایجاد شود مشکلات خفیف‌تری را مانند شلی می‌تواند اعمال کند، بسیار زمان کوتاه‌تری نیاز دارد جراحی مینی عملی است که به طور متوسط می‌تواند تا یک و نیم ساعت به پایان برسد.

عوارضی که ممکن است بعد از انجام ابدومینوپلاستی داخل ران ایجاد شود

درست مانند هرگونه عمل جراحی بعضی از عوارض ممکن است که بعد از انجام ابدمینوپلاستی اتفاق بیفتد اصلی‌ترین این عوارض ممکن است عفونت و خونریزی باشد به همین دلیل باید در دوره بعد از انجام عمل بسیار مراقب باشید، داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع استفاده کنید و از حرکات ناگهانی خودداری کنید و پانسمان را به طور مرتب تعویض کنید البته انتخاب کلینیک و پزشک جراح نیز نقش بسیار مهمی در جلوگیری از عوارض بعد از انجام ابدومینوپلاستی دارد.

شما می‌توانید با خیالی آسوده این جراحی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید و بهترین نتیجه را با کمترین عوارض برای خود رقم بزنید.

روند بهبودی بعد از ابدومینوپلاستی

روند بهبودی بعد از انجام ابدمینوپلاستی بسته به شرایط جراحی متفاوت می‌باشد اما به طور کلی افراد متقاضی بعد از انجام این جراحی حدود یک تا دو روز بستری در بیمارستان را خواهند داشت و سپس مرخص می‌شوند علاوه بر این به بیماران توصیه می‌شود که بعد از انجام جراحی لباس مخصوص پوشیده شود، پوشیدن لباس مخصوص حدود یک ماه باید ادامه داشته باشد تا بتوان نتایج خوبی را به دست آورد.

شما می‌توانید حدود ۳ تا ۴ ساعت بعد از انجام عمل با کمک فردی بلند شوید و شروع به راه رفتن کنید. در روز اول بعد از انجام جراحی به آرامی و بدون هیچ گونه کمکی شروع به راه رفتن کنید با توجه به روش و بخیه‌هایی که در زمان جراحی زده شده ممکن است که برای مدت کوتاهی درد داشته باشید اگرچه این وضعیت بسیار طبیعی می‌باشد اما مسکن‌هایی که پزشک برای شما در نظر گرفته می‌تواند در این مرحله به شما کمک کند.

شما می‌توانید ۲ تا ۳ روز بعد از انجام ابدومینوپلاستی حمام کنید و می‌توانید فعالیت‌های خود را به تنهایی انجام دهید در یک هفته اول بخیه‌ها به طور کامل بهبود پیدا نمی‌کنند بنابراین ممکن است با اعمالی مانند زور زدن، سرفه کردن، عطسه کردن احساس درد یا ناراحتی داشته باشید اگر چنین اقداماتی شدید باشد بخیه‌ها ممکن است که دچار آسیب شوند بنابراین باید تا حد امکان از این اقدامات خودداری کنید.

عوارض جراحی ابدومینوپلاستی چیست؟

عفونت، تشکیل سروما، زخم، تشکیل هماتوم، ضایعات پوستی جزئی و باز شدن جزئی زخم عوارضی هستند که ممکنه از بعد از انجام ابدومینوپلاستی ایجاد شوند و در ۱۲ درصد از تمام جراحی‌ها می‌تواند مشاهده شود. از دست دادن پوست که نیاز به جراحی دارد ترومبوزورید عمقی و آمبولی ریه نیز عوارض نادر در این جراحی می‌باشند این مشکلات با برنامه‌ریزی جراح و داروهای پزشکی به حداقل خود خواهد رسید.

هزینه ابدومینوپلاسی داخل ران

هزینه انجام این جراحی برای هر فرد متفاوت می‌باشد هزینه بستگی به تکنیک مورد استفاده، مقدار چربی برداشت شده و پوست اضافه آن، انتخاب کلینیک، تخصص، مهارت و تجربه پزشک، ویزیت‌های بعد از انجام جراحی، داروهایی که باید مصرف کنید و موارد دیگر دارد. اگر علاقه به استفاده از این جراحی برای رسیدن به تناسب اندام دارید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تماس حاصل کنید و نوبتی را برای معاینه رزرو کنید توسط متخصصین با تجربه و حرفه‌ای در این کلینیک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب برای انجام این جراحی هستید از هزینه انجام این درمان و هر سوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد.

کاندیدای مناسب ابدومینوپلاستی

به طور کلی مردان و زنانی که وزن ثابتی دارند و در وضعیت سلامت خوبی قرار گرفتند کاندیدای مناسب ابدوینوپلاستی می‌باشند اگر قصد دارید سراغ این عمل جراحی بروید بهتر است که دخانیات مصرف نکنید، ابدومینوپلاستی برای زنانی که بعد از بارداری‌های متعدد دچار شل شدگی پوست و عضلات در ناحیه شکم شدند نیز گزینه بسیار مناسبی می‌باشد این عمل می‌تواند همچنین جایگزین مناسب برای افرادی باشد که بعد از کاهش وزن چشمگیر با چربی‌های اضافه و شل شدن پوست در ناحیه ران و شکم روبرو شده‌اند.

 ابدومینوپلاستی را نباید با لیپوساکشن که جراحی است طی آن چربی‌های اضافه در نواحی مختلف بدن از جمله ران و شکم خارج می‌شود اشتباه گرفت ولی ممکن است پزشک متخصص شما طی جراحی، لیپوساکشن را نیز برای شما در نظر بگیرد تا شما بتوانید به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

در این شرایط سراغ ابدومینوپلاستی نروید

اگر که قصد دارید باز هم باردار شوید و از تعداد بارداری‌ها در آینده خود مطمئن نیستید ابدومینوپلاستی شکم برای شما گزینه مناسب نخواهد بود این جراحی را به زمانی موکول کنید که دیگر قصد ندارید باردار شوید، طی انجام این جراحی عضلات شکم سفت می‌شود و بارداری‌های بعدی بعد از انجام ابدمینوپلاستی سبب کشیده شدن مجدد پوست می‌شود، بافت‌های ناحیه شکم و جدا شده عضلات در این ناحیه انجام می‌گیرد که در چنین شرایطی احتمالاً فرد سراغ انجام عمل‌های ترمیمی باید برود در هر حال اگر بعد از انجام جراحی زیبایی شکم باردار شدید احتمال انجام مجدد این جراحی برای رسیدن به نتایج اولیه وجود خواهد داشت.

 اگر قصد کاهش وزن شدید دارید این جراحی نمی‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد عده‌ای از افراد به اشتباه این جراحی را راهی برای کاهش وزن یا درمان چاقی می‌دانند این جراحی فقط زمانی توصیه می‌شود که فرد در وزن طبیعی یا نزدیک به وزن طبیعی متناسب با فیزیک خود قرار داشته باشد در این شرایط سراغ ابدومینوپلاستی نروید.

اثرات و نتایج ابدومینوپلاستی

بیشتر افراد تلاش می‌کنند تا توسط رژیم غذایی و انجام ورزش بتوانند وزن خود را کنترل کنند و یک اندام متناسب داشته باشند اما همین دسته از افراد با کمی دقت و تلاش در می‌یابند که در برخی موارد ورزش و رژیم‌های غذایی نمی‌تواند کارساز باشد و نمی‌تواند آنها را به نتایج خوبی برساند در چنین مواردی انجام عمل جراحی زیبایی ابدمینوپلاستی می‌تواند یک راه حل مناسب برای داشتن یک اندام ایده‌آل بدون هیچگونه افتادگی و پوست زائد باشد.

لازم است بیان کنیم که این جراحی می‌تواند سبب حذف بافت‌ها و پوست‌های زائد در نواحی مختلف بدن از جمله شکم و ران شود که این موضوع برای افرادی که چاق هستند می‌تواند تا حدی موثر واقع شود این جراحی می‌تواند باعث بهبود تناسب اندام در افراد شود. اگر بعد از انجام این جراحی رژیم غذایی متعادلی را دنبال کنید و به طور روزانه ورزش انجام دهید می‌توانید تا پایان عمر از داشتن اندامی ایده آل بهره‌مند شوید.

ابدومینوپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – ابدومینوپلاستی

سوالات متداول

. آیا عمل ابدومینوپلاستی برای درمان چاقی مناسب است؟

جراحی ابدومینوپلاستی اصولاً روشی برای درمان چاقی به شمار نمی‌رود افرادی که با مشکل چاقی روبرو هستند و وزن بسیار بالایی دارند باید از روش‌های دیگر مانند رژیم‌های غذایی، ورزش و … استفاده کنند تا به وزن مورد نظر خود برسند.

شاخص توده بدنی در واقع سنجش آماری برای مقایسه قد و وزن افراد است اگر شاخص توده بدنی فرد بین ۲۰ تا ۲۵ باشد دارای یک شاخصه ایده‌آل می‌باشد افرادی که شاخص توده بدنی آنها بالای ۳۵ تا ۴۰ است افرادی هستند که مبتلا به چاقی مفرط می‌باشند که برای کم کردن وزن از روش‌های دیگر می‌توانند استفاده کنند و جراحی ابدومینوپلاستی برای آنها گزینه مناسب نمی‌باشد و در واقع این جراحی برای افرادی مناسب است که پوست ناحیه ران یا شکم آنها حالت افتاده به خود بگیرد و در این ناحیه تجمع چربی وجود داشته باشد.

. آیا ابدومینوپلاستی به کاهش مشکل بی‌اختیاری ادرار کمک می‌کند؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است افراد دچار آن شوند بی‌اختیاری در ادرار می‌باشد که می‌تواند برای افراد بسیار خجالت آور و آزاردهنده باشد و سبب کاهش اعتماد به نفسشان شود این جراحی به کاهش مشکل بی‌اختیاری در زنان کمک می‌کند، زنانی که زایمان‌های طبیعی انجام داده‌اند با این مشکل بیشتر روبرو هستند. طی انجام ابدمینوپلاستی بافت نرمی نزدیک به ناحیه لگن استفاده خواهد شد که این بافت سبب انسداد جزئی مثانه می‌شود.

. بازگشت به فعالیت‌های روزانه بعد از انجام ابدومینوپلاستی چقدر طول می‌کشد؟

دوره نقاهت در این جراحی بستگی به وضعیت فرد متقاضی دارد اما معمولاً بعد از گذشت دو ماه به طور کامل می‌توانید که تمام فعالیت‌های عادی و روزمره خود را ادامه دهید اگر شاغل هستید با نظر پزشک دو هفته بعد از انجام جراحی می‌توانید به محل کار خود بازگردید.

. کنترل وزن بعد از انجام ابدومینوپلاستی چگونه است؟

این نکته اهمیت بسیار زیادی دارد که بدانید هیچ جراحی یک راه قطعی برای انجام لاغری دائمی نخواهد بود در صورتی که رژیم غذایی را رعایت نکنید احتمال دارد که دوباره وزن اضافه کنید بعد از انجام جراحی و بعد از بهبودی نسبی به شما توصیه می‌شود که از یک رژیم غذایی متعادل و ورزش کردن منظم بهره‌مند شوید در غیر این صورت نتیجه جراحی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و دوباره شما به چاقی مفرط و بازگشت به حالت قبل از انجام جراحی باز خواهید گشت.

. عمل ابدمینوپلاستی در چه مواقعی موثر نخواهد بود؟

همین موضوع افتادگی پوست و بافت‌های زائد با توجه به دلایل مختلفی می‌تواند باعث تاثیرگذاری در زیبایی افراد شود و فرد مجبور می‌شود که به انجام عمل ابدومینوپلاستی بپردازد در واقع این روش یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید برای زیبایی و تناسب اندام از آن استفاده کنید زیرا به راحتی تمام بافت‌های زائد و پوست اضافه را برطرف می‌کند و ظاهر زیبایی را برای شما ایجاد خواهد کرد اما ابدومینوپلاستی بر خلاف دیدگاه خیلی از افراد تمام انتظارات را نمی‌تواند برآورده کند پس باید توجه کنید که این عمل سبب ایجاد چه تغییراتی در بدن می‌شود و همچنین چه مواردی را نیز نمی‌توان با انجام این جراحی انتظار داشت؟

به این نکات توجه کنید: این عمل نمی‌تواند به عنوان یک جایگزین برای کاهش وزن و یا حتی برنامه ورزشی مناسب باشد در واقع هیچ کدام از این روش‌ها را نباید به عنوان جایگزین برای یکدیگر در نظر گرفت بلکه این روش‌ها می‌تواند به عنوان مکمل با دیگر روش‌ها مورد استفاده قرار گیرد مثلاً بانوانی که در آینده قصد باردار شدن دارد بهتر است که این جراحی را به تاخیر بیندازند زیرا بارداری می‌تواند سبب از بین رفتن تناسب اندام و لطافت پوست شود. ابدومینوپلاستی نمی‌تواند به اصلاح خطوطی که در پوست ایجاد شده بپردازد البته اگرچه در مناطقی می‌توان با حذف پوست اضافه این مشکلات را برطرف کرد اما هیچگاه به طور کلی و قطعی نمی‌تواند تمام کشیدگی‌های پوست را برطرف کند و ظاهر کاملاً مسطح و یکدست ایجاد کند.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir