برداشتن پف چشم با دستگاه

برداشتن پف چشم با دستگاه

یکی از دغدغه هایی که افراد زیادی را درگیر کرده است مسئله برداشتن پف چشم است اگر شما نیز دچار پف چشم هستید ممکن است تاکنون روش‌های مختلفی را امتحان کرده باشید اما هنوز به نتیجه قابل قبول نرسیده اید .

از طرفی ترس از عمل جراحی به شما اجازه نمی دهد که این کار را انجام دهید اما جای هیچ گونه نگرانی نیست شما میتوانید بدون جراحی با انجام روش پلاسما جت پف چشم را برطرف نمایید .

این روش که از سال ۲۰۱۴ وارد حرفه زیباسازی و جوانسازی پوست شده است نسبت به روش‌های دیگر بسیار بهتر است زیرا نیازی به بیهوشی ،برش و عوارض بعد از آن وجود ندارد افراد علاقه مند به استفاده از برداشتن پف چشم با دستگاه می توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان از این روش درمانی زیر نظر متخصص کلینیک بهره مند شوند.

 

چگونگی استفاده از دستگاه برای برداشتن پف چشم:

 

پف چشم عارضه بی خطری است که ممکن است به دلایل مختلفی مثل عادات نادرست زندگی و افزایش سن اتفاق بیفتد پس با این حال از نظر روانی می‌تواند تأثیر منفی بر روی شما ایجاد کند.

پلاسما جت برای رفع پف چشم می تواند روش درمانی مناسبی باشد، که یکی از روش های عالی و سریع است پلاسما جت روشی با تکنولوژی بسیار پیشرفته که با نوع چهارم ماده یعنی پلاسما ، سر و کار دارد پلاسما شباهت های زیادی به گاز دارد .

مانند گاز نارسانا نیست و حرارت را به خوبی به پوست انتقال می‌دهد و پوست پلک چشم که بسیار نازک و حساس است خطری برایش ایجاد نمی کند .

خیلی راحت می‌توان بدون نیاز به برش و جراحی و استفاده از مواد مضر بیهوشی پف چشم را از بین برد البته در برخی افراد پف چشم به دلیل تجمع مقدار چربی است که در این صورت پزشک با دستگاه های ظریف یا متد ساکشن چربی ها را خارج کرده و سپس با پلاسما پوست را صاف و طبیعی می کند .

مهم است برداشتن پف چشم با دستگاه حتماً نزدیک متخصص انجام شود تا هیچ گونه مشکل و عوارضی برای فرد در پی نداشته باشد و نتیجه خوبی حاصل شود افراد علاقه مند می توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان از این روش درمانی زیر نظر متخصص کلینیک بهره‌مند شوند.

برداشتن پف چشم با دستگاه

مراحل برداشتن پف چشم با دستگاه:

 

۱: مراجعه به کلینیک مشاوره و مشخص کردن زمان درمان

۲: استفاده از بی حسی و ضد عفونی محل مورد نظر

۳: برداشتن پف چشم با دستگاه های مخصوص توسط متخصص کلینیک

۴: رعایت نکات بعد از برداشتن پف چشم که توسط متخصص ارائه می شود.

 

کاربرد و مزایای برداشتن پف چشم با دستگاه:

 

. زمان کوتاه آنکه حدود نیم ساعت بیشتر به طول نمی‌انجامد

.نداشتن عوارض و حساسیت

.نتایج سریع و شگفت انگیز

. از بین رفتن پف چشم و اعتماد به نفس بیشتر.

 

کاندیدای مناسب جهت برداشتن پف چشم با دستگاه:

 

کاندیدای مناسب در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان افرادی هستند که به دلایل ترس از جراحی و بیهوشی حاضر نیستند عمل جراحی انجام دهند و به شدت به دنبال رفع این عارضه هستند، افرادی که به دلایل مختلف از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین استفاده می‌کنند، به علت احتمال خونریزی شدید نمی‌توانند جراحی انجام دهند و افرادی که مشغله کاری زیادی دارند و نمی توانند چند روز استراحت داشته باشند می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.

 

عوارض برداشتن پف چشم با دستگاه:

 

برداشتن پف چشم با دستگاه نسبت به روش‌های درمانی دیگر عوارضی بسیار کمی دارد که کوتاه مدت است و نهایتا دو هفته بعد از انجام عمل برطرف میشود مهم این است که این عمل زیره نظر متخصص با تجربه در کلینیکی با خدمات خوب انجام شود تا مشکلی برای شما در پی نداشته باشد در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصص کلینیک انجام می گیرد.

 

هزینه برداشتن پف چشم با دستگاه:

 

هزینه برداشتن پف چشم با دستگاه به موارد مختلفی مانند میزان پف و  تعداد جلسات مورد نیاز بستگی دارد همچنین خدمات کلینیک مورد نظر برای انجام این کار می‌تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته و نسبت به هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک با کارشناسان و مشاوران حرفه ای اطلاعات کافی به دست آورید.

 

مراقبت های قبل از برداشتن پف چشم با دستگاه:

 

. دوری از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات

. هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کرده و پوست خود را تمیز کنید و از هیچگونه مواد آرایشی بر روی آن استفاده نکنید

. به همراه داشتن عینک افتابی که بعد از درمان استفاده کنید.

 

مراقبت های بعد از برداشتن پف چشم با دستگاه:

 

. استفاده کردن از عینک افتابی تا بهبودی کامل

. استفاده از لوسیون و کرم های مرطوب کننده جهت جلوگیری خشکی اطراف چشم

. به مدت ۲۴ ساعت از مواد آرایشی بر اطراف چشم خودداری کنید

. دوری از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات و نوشیدن آب فراوان برای جلوگیری از خشکی پوست.

 

اثرات و نتایج برداشتن پف چشم با دستگاه:

 

در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان اثرات و نتایج این درمان ماندگاری بالایی دارند زیرا زیر نظر متخصص کلینیک انجام می شود رفع پف چشم بدون نیاز به جراحی و بیهوشی با کمترین عوارض و حساسیت است.

 

دوره نقاهت برداشتن پف چشم با دستگاه:

 

بعد از درمان برداشتن پف چشم با دستگاه فرد می‌تواند به کار روزمره خود بپردازد و فقط به توصیه های ارائه شده توسط متخصص اهمیت دهد تا هیچ گونه حساسیتی برای او در پی نداشته باشد.

 

تعداد جلسات برداشتن پف چشم با دستگاه:

 

تعداد جلسات برداشتن پف چشم با دستگاه بستگی به میزان چربی انباشته شده در اطراف چشم های شما و مشاهده و معاینه پزشک متخصص دارد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

لینک کوتاه:

https://clinicsaeedieh.ir/go1o

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir