بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی

بزرگ کردن آلت تناسلی، مردانی هستند که از اندازه و سایز آلت تناسلی خود رضایت ندارند و فکر می‌کنند که اندازه و سایز آلت تناسلی آنها کوچک است و به همین دلیل به دنبال روش درمانی مناسبی برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند، روش های متعددی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد که افراد می توانند از آنها جهت رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده کنند.

تزریق چربی و همچنین تزریق ژل از بهترین روشهای بزرگ کردن آلت تناسلی است که طرفداران زیادی نیز در بین آقایان پیدا کرده است در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان این تزریق برای رفع کوچک آلت تناسلی توسط پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام می‌گیرد.

بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی:

بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی یکی از روشهای مفید و موثر جهت حجم دهی و همچنین بزرگ کردن آلت تناسلی است که عوارض و حساسیتی برای مردان در بر ندارد همچنین استفاده از چربی جهت بزرگ کردن آلت تناسلی می تواند آنها را به تناسب اندام بهتر نیز برساند استفاده از چربی از بدن خود فرد متقاضی بوده که چربی ها از شکم و پهلوها خارج می شود، خارج شدن این چربی تناسب اندام بهتری را برای فرد به وجود می‌آورد .

با تزریق به آلت تناسلی باعث بزرگ شدن آن می شود تزریق چربی عوارضی برای فرد در پی ندارد زیرا از بدن خود فرد خارج می شود پس نمی تواند حساسیتی برای او به وجود آورد و همچنین ماندگاری بسیار طولانی و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد افراد علاقه مند به این روش درمان می توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه‌‌ای کلینیک به انجام این درمان برای رسیدن به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

مراحل بزرگ کردن آلت تناسلی:

1 مراجعه به کلینیک معاینه و مشاوره توسط متخصص کلینیک و همچنین مشخص کردن محل استخراج چربی مورد نیاز جهت بزرگ کردن الت تناسلی

2: انجام آزمایشات لازم قبل از درمان

3: استفاده از ضدعفونی کننده و بی حس کننده های موضعی

4: ایجاد برش های بسیار ظریف جهت استخراج چربی مورد نیاز به کمک دستگاه های لیپوساکشن و یا لیپوماتیک

5: آماده سازی چربی استخراج شده به کمک دستگاه های سانتریفیوژ

6: تزریق چربی های آماده شده به پوست زیر این حالت جهت بزرگ کردن و قطور کردن آن.

کاربرد و مزایای تزریق چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی:

. افزایش سایز و قطر آلت تناسلی

. عدم پس زدن توسط بدن

. نیاز نداشتن به بستری و بیهوشی

. حذف چربی های اضافه بدن

. رسیدن به تناسب اندام بهتر

. طولانی مدت بودن این روش درمانی.

کاندیدای مناسبی به تزریق چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی:

تزریق چربی روش مطمئن و آسانی برای بزرگ کردن و حجم دهی به آلت تناسلی است این روش برای افرادی که از سایز و اندازه آلت تناسلی خود رضایت ندارند و به دنبال راه درمانی جهت حجیم کردن و بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند روش درمانی مناسبی است این افراد می‌توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه‌ای این کلینیک با انجام این درمان بپردازند.

عوارض تزریق چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی:

استفاده از چربی جهت بزرگ کردن آلت تناسلی عوارضی برای فرد در پی ندارد زیرا چربی از بدن خود فرد بوده پس نمی‌تواند حساسیتی برایش به وجود آورد بلکه باعث رفع چربی های اضافه بدن نیز می شود و به تناسب اندام بهتر می رساند ممکن است هنگام استخراج چربی کمی تورم و التهاب به وجود آید که خیلی زود برطرف می شود اگر توصیه های ارائه شده توسط متخصص را به خوبی عوارض و حساسیتی برای شما در پی نخواهد داشت.

بزرگ کردن آلت تناسلی
بزرگ کردن آلت تناسلی

هزینه بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی:

هزینه های مربوط به بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی بستگی به عوامل مختلفی دارد و برای هر فرد  از جمله میزان چربی استخراج شده، تصفیه آن و میزان تزریق زیر پوست آلت جهت بزرگ کردن و حجم دهی به آنمی‌تواند متفاوت باشد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته و نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

مراقبت های قبل از بزرگ کردن آلت تناسلی:

. انجام آزمایشات لازم و توصیه شده قبل از درمان

. دوری از مصرف قرص های رقیق کننده خون مانند آسپیرین و ایبوپروفن

. دوری از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات

. هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید و موهای زائد بدن خود را بتراشید.

مراقبت های بعد از بزرگ کردن آلت تناسلی:

. تا حد ممکن استراحت داشته باشید و از انجام فعالیت های سنگین پرهیز کنید

. مصرف داروهای تجویز شده توسط متخصص را به موقع و تا آخر ادامه دهید و از مصرف خودسرانه داروهای دیگر پرهیز کنید

. از فشار آوردن به ناحیه تحت درمان خودداری کنید

. از لباسهای

و نخی استفاده کنید.

اثرات و نتایج:

بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی یکی از بهترین و موثرترین روش‌های حجم دهی و قطور کردن آلت تناسلی است که عوارضی نمی تواند برای فرد در پی داشته باشد بلکه با خارج کردن چربی های اضافه می تواند او را به تناسب اندام بهتری نیز برساند.

ماندگاری بسیار بالایی دارد و دوره نقاهت کوتاه اثرات و نتایج این درمان در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان ماندگاری بسیار بالایی دارد زیرا زیر نظر متخصصین کلینیک و با دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد.

دوره نقاهت بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی:

طبیعی است که بعد از انجام هر درمان نیاز به استراحت و دوری از انجام فعالیت‌های سنگین است بعد از بزرگ کردن آلت تناسلی فرد بین ۳ تا ۵ روز نیاز به استراحت و دوری از انجام فعالیت‌های سنگین دارد اگر بتوصیه های ارائه شده را به خوبی انجام دهد دوره نقاهت کوتاه‌تر نیز می‌شود.

تعداد جلسات بزرگ کردن آلت تناسلی:

بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق چربی یکی از بهترین روشها در حال حاضر است که این روش در یک جلسه حدود ۲۰ درصد افزایش سایز را در بر دارد و تعداد جلسات افزایش سایز آلت تناسلی بستگی به نظر پزشک بعد از معاینه دارد.

کلینیک زیبایی سعیدیه همدان

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

لینک کوتاه:

https://clinicsaeedieh.ir/8749

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir