بلفاروپلاستی جراح پلاستیک

بلفاروپلاستی جراح پلاستیک

بلفاروپلاستی جراح پلاستیک

بلفاروپلاستی تحتانی و فوقانی به زیبا و جوان‌ شدن چشم‌ کمک می‌کند و عملی جهت زیباسازی و بهبود ظاهر پلک به شمار می‌رود. چشم‌ها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی صورت دارند و افتادگی پلک و یا پف بیش از حد زیر چشم هم اعتماد به نفس فرد را پایین می‌آورد و هم به مرور زمان در دید درست چشم نیز تاثیر منفی می‌گذارد. از بهترین و موثرترین راه برای جوانسازی و رفع مشکلات عملکردی پلک عمل پلک تحتانی و فوقانی است. این عمل بی‌خطر است و در صورت انجام آن در کلینیک معتبر همراه با کادر مجرب کمترین عوارض را به همراه دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

مزایای انجام بلفاروپلاستی

  • رفع پف و ورم زیر چشم
  • از بین بردن کیسه‌ زیر چشم
  • برداشتن چربی اضافه موجود در پلک‌ تحتانی و فوقانی
  • برطرف شدن کامل چین‌وچروک اطراف چشم
  •  جوانسازی
  • رفع تاری و یا اختلال دید به دلیل سنگینی پلک بر روی چشم
  • رفع چین‌وچروک اطراف چشم
  • ایجاد تقارن در پلک‌
  • بالا رفتن اعتماد به نفس

اقدامات لازم پیش از بلفاروپلاستی

  • عدم مصرف دارو رقیق کننده خون
  • استفاده از دارو پیش از بلفاروپلاستی
  • عدم مصرف سیگار و الکل

اقدامات لازم پس از بلفاروپلاستی

  • عدم انجام فعالیت‌ سنگین
  • عدم خم شدن‌ طولانی مدت
  • پرهیز از مطالعه زیاد
  • جلوگیری از خستگی زیاد چشم‌
  • استفاده از عینک‌ آفتابی
  • عدم مصرف سیگار و الکل

مزایای عمل بلفاروپلاستی

اولین مزیت این روش بهبود بینایی است. از بین رفتن چربی پلک و بالا رفتن آن باعث رفع برخی مشکلات بینایی و در نهایت بهبود آن می شود. مزیت بعدی جوانسازی است با برداشتن این چربی و بالا رفتن پلک  پوست سفت می شود و این سفتی پوست باعث جوان نشان دادن پوست می شود. این روش بهترین روش برای درمان افتادگی پلک و پف زیر چشم می باشد.

عوارض عمل بلفاروپلاستی

 چشم علاوه بر اینکه از موثر ترین اعضای صورت در زیبایی هستند از حساس ترین اعضای صورت هستند. این حساسیت باعث می شود عمل جراحی اطراف چشم و روی چشم خطرات خاص دارد. حساس ترین بخش جراحی پلک بخیه و جای بخیه می باشد که در صورت اشتباه جای بخیه مدت روی صورت بماند. اگر پزشک معالج تبحر زیاد در این عمل نداشته باشد با سهل انگاری اختلالاتی در بینایی ایجاد می کند. عارضه بعدی که ممکن است گریبان گیر افراد شود خشکی، خارش و سوزش چشم بوده و مهم ترین نکته اگر این بلفاروپلاستی در یک مرکز متفرقه انجام شود باعث ایجاد عفونت مختلف در منطقه حساس چشم شود.

تاثیر افزایش سن روی پلک تحتانی

با افزايش سن پلک پایین به دلیل شل شدگی و افتادگی بافت این ناحیه دچار بيرون زدگى چربى و پف پلک شود. حاشيه استخوانى حدقه مشخص شده و فاصله  بين بافت ميانی صورت ايجاد مى شود که خود را به صورت گود افتادگى زير چشم نشان دهد. افزايش طول پلک به علت نزول بافت ميان صورت یکی از عوارض بالا رفتن سن است که این موارد نیاز به جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین را برای فرد ایجاد می‌کند. این جراحی در زنان رایج بوده و محبوبیت دارد. در مردان قابل انجام می‌باشد و چهره جوانتر را برای آنان بوجود می‌آورد.

 روش بهبود و اصلاح ظاهر پلک پایین کمک می کند. این شیوه جراحی پلک پايين را بسیاری از جراحان انجام نمی دهند. این تکنیک دشوار و پیچیده می‌باشد و در حوزه تخصص جراحان پلاستیک چشم و صورت قرار دارد.

در جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین چه اقداماتی صورت می‌گیرد؟

در جراحی بلفاروپلاستی پلک تحتانی که به جراحی پف پلک پایین معروف است. اقداماتی از قبیل موارد زیر صورت می‌گیرد:

  • جابجایی چربی
  • برداشت چربی
  • تقویت عضلات نگهدارنده پلک
  • برداشت پوست اضافه از زیر چشم

در جراحی زیبایی پلک پایین ممکن است تکنیک نامبرده به طور همزمان یا برخی از آن‌ها انجام شود.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان – بلفاروپلاستی

جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین

عمل بلفاروپلاستی پلک پایین به دو صورت انجام می‌شود:

  1. جراحی کلاسیک بلفاروپلاستی پلک پایین

در روش اول که قدیمی می‌باشد. پس از بیحسی و بیهوشی فرد جراح پلاستیک و ترمیم چشم برشی ظریف در زير مژه پلک پایین ایجاد می‌کند. و از این برش اقدام به تخلیه چربی اضافه پلک می‌نماید. جراحی پلک تحتانی نسبت به بلفاروپلاستی پلک فوقانی از حساسیت و ظرافت بیشتر برخوردار می باشد. در این روش علت حساسیت بیشتر مربوط به برش جراحی بر روی عضله نگهدارنده پلک می باشد. در صورت بروز اختلال در انسجام این عضله شکل چشم تغییر می کند.

   2. جراحی مدرن بلفاروپلاستی پلک پایین

در افراد کم سن با چشم جوان پلک تحتانی کوتاه است و زیر چشم پر می‌باشد. جراحی بلفاروپلاستی با تکنیک جابجایی چربی در این افراد به پر کردن زیر چشم کمک می‌کند. تا پلک کوتاه و پر شدگی زیر چشم بیشتر داشته باشیم. این امر تاثیر فراوان در جوان دیده شدن فرم چشم دارد. این تکنيک جديدبوده و پیچیدگی بیشتر دارد. زمان جراحی نسبت به روش کلاسیک طولانی بوده و روند جراحی مشکل و با نتایج بهتر همراه است. در این تکنیک پزشک از طریق برش ملتحمه چشم اقدام به جراحی پلک می نماید.

پس از برش در این ناحیه چربی اضافه که موجب حالت پف آلودگی زیر چشم می‌باشد برداشته می شود. سپس آماده سازی شده و به مناطق گود زیر چشم انتقال می‌یابد. با این روش توزیع یکپارچه چربی صورت می‌گیرد و قسمت پف آلود حذف شده گودی زیر چشم برجسته و هم سطح می‌گردد. تفاوت اصلی این روش با روش کلاسیک بلفارروپلاستی پلک پایین در حذف گودی زیر چشم می باشد.

در این روش از چربی مازاد پلک به عنوان یک فیلر طبیعی برای پر کردن گودی زیر چشم استفاده می‌شود. این روش به بهبود و اصلاح ظاهر پلک پایین کمک می کند. این شیوه جراحی پلک پايين را بسیاری از جراحان انجام نمی دهند. این تکنیک دشوار و پیچیده می‌باشد و فقط در حوزه تخصص جراحان پلاستیک چشم و صورت قرار دارد.

به دلیل وسعت تکنیک جدید جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین به طی دوران نقاهت طولانی نیاز است. با این وجود اصلاحات صورت گرفته روی پلک پایین به مراتب چشم گیر و نتایج جراحی درخشان خواهد بود.

نتایج جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین

  • رفع افتادگی پلک
  • رفع پف کردگی زیر چشم
  • برطرف نمودن عدم تقارن پلک پایین

نکته مهم درباره مراقبت های پس از بلفاروپلاستی پلک پایین

مراقبت های بعد از جراحی پف پلک پایین مهم و تاثیرگذار در نتایج نهایی این جراحی هستند و در صورت رعایت دقیق نکات مراقبتی پس از عمل عوارضی مانند درد غیر معمول، عفونت و تورم به حداقل خواهد رسید.  حصول بهترین نتایج پس از جراحی در دست خود فرد با انجام صحیح مراقبت ها است و در صورت عدم مراقبت صحیح پس از جراح بهترین جراحان نمی‌تواند عالی ترین نتایج را رقم زند.

رفع چین و و چروک زیر چشم با بلفاروپلاستی پلک پایین

این جراحی با هدف رفع پف آلودگی زیر چشم و در بعضی موارد برداشتن پوست اضافه در این ناحیه انجام می‌شود و از این جراحی نمی‌توان انتظار بهبود پوست و رفع چین و چروک‌ زیر چشم را داشت. برای درمان خطوط زیر چشم می‌توان از روش موثری مانند تزریق ژل و بوتاکس و يا ليزر استفاده کرد.

هزینه عمل بلفاروپلاستی

در معاینات نخست توسط متخصص پلک مشخص می شود که روی کدام ناحیه از چشم جراحی پلاستیک انجام شود اگرفقط نیاز به برداشتن پف زیر چشم باشد هزینه جراحی در مقایسه با جراحی پلک بالا و پایین کمتر است. اگر پزشک لازم بداند که جراحی ترمیمی برای لیفت پشت پلک و پف زیر چشم انجام دهد هزینه برای جراحی پلک بالا و پایین را متحمل شوید. قبل از انجام جراحی یک جلسه مشاوره با پزشک مربوطه در مورد نوع عمل مفید خواهد بود.

انواع بلفاروپلاستى

از دلايل اصلى جراحى بلفاروپلاستى افتادگى پلک و وجود بافت اضافه پلک باعث سنگين شدن و افتادن پلک مى شود. در اين جراحى كه بافت اضافه پلک برداشته مى شود پوست اطراف پلک سفت شده و باعث ايجاد ظاهر جوان، شاداب و هوشيارمى شود. گاهى علت بلفاروپلاستى رفع مشكلات عملكردى پلک مانند افتادگى شديد پلک و كاهش ميدان ديد و احساس خستگى مى باشد. در بلفاروپلاستى پوست، عضله و چربى اضافه به نسبت متفاوت در افراد مختلف برداشته مى شود.

​​​​​​​بلفاروپلاستی زیبایی

در بلفاروپلاستی زیبایی از نظر پزشکی ضرورت برای انجام اين عمل نیست ولی موجب زیبایی بيشتر چشم و جوانی صورت می شود. به صورت ژنتيكى و در اثر افزايش سن پلک بالایی و گاهی پلک پایینی پف کرده متورم شده و دچار افتادگی می‌شود. با افزایش سن به مرور زمان پوست پلک شل، عضلاتش ضعیف و بالشتک‌ چربی مربوط به آن‌ دچار تورم و بيرون زدگى شده و بیشتر به چشم می‌آید. از دید زیبایی شناختى این موارد جذابیت و زیبایی چشم‌و صورت را کاهش می دهد و باعث می شود که فرد پیر و خسته به نظر رسد.

بلفاروپلاستی درمانی

بلفاروپلاستی درمانی آن دسته از جراحی‌ پلک است که به سبب وجود مشکلی در پلک یا ساختار آن انجام می‌شود. این دسته از جراحی‌ از دیدگاه پزشکی ضروری هستند. بلفاروپلاستی درمانی زمانی انجام می‌شود که پوست اضافه پلک‌ به حدی آن‌ را سنگین کرده‌ که دید فرد مختل شده.

گاهی افتادگى پلک بالا یا تورم پلک پایین عینک زدن یا قرار دادن لنز طبی را دشوار می‌کند که در آن صورت می‌توان از بلفاروپلاستى برای رفع مشکل استفاده کرد. درمان التهابات پوستی ناشی از قرار گرفتن چین‌ پلک روی  هم از دیگر کاربردهاى جراحی پلک می باشد. گاهی اوقات پوست اضافه پلک به حدی پلک را سنگین می‌کند که فرد مجبور می‌شود برای بالا نگه داشتن پلک از عضلات پیشانی استفاده کند. در این حالت خستگی و ناراحتی در عضلات پیشانی پیش می‌آید که با جراحی پلک قابل درمان خواهد بود.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان – بلفاروپلاستی

کاربردهای بلفاروپلاستى

از کاربردهای جراحی پلک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • درمان افتادگی پوست یا شلی پوست پلک بالا که باعث ایجاد چین و چروک روی پلک می‌شود و می‌تواند انحنای پلک را با مشکل مواجه کند. درمان افتادگی پلک ناشی از سنگینی پوست اضافه که باعث اختلال در بینایی می‌شود.
  • برطرف کردن پف و تورم پلک‌
  • برطرف کردن پف و تورم زیر چشم
  • برداشت پوست اضافه و رفع چین و چروک‌ ظریف پلک پایینی

بهترین کاندیدای بلفاروپلاستى

 اگر پوست اطراف چشم‌ متورم و افتاده به نظر رسد جراحی پلک انتخاب خوبی برای جوانسازی صورت است. پف کردن چشم‌ ناشی از ادم یا آلرژی باشد به همین دلیل قبل از اقدام برای جراحی باید مطمئن شویم که افتادگی یا تورم ناشی از افزایش سن يا به طور ژنتيكى می باشد.

اگر همه‌ شرایط برای انجام بلفاروپلاستی مساعد باشد باید انتظارات صحیح از این عمل جراحی داشته باشید مانند تمام روش‌های زیبایی و جوانسازی بلفاروپلاستى می‌تواند بهبود چشمگیر در زیبایی صورت و چشم‌ ایجاد کند ولی به معنی دستیابی به اکسیر جوانی نیست. بعد از تمام درمان‌جوانسازی پوست فرآیند پیری را ادامه می‌دهد و در آینده‌ دور نیاز باشد که دوباره این درمان را دریافت کنید یا برای ترمیم نتایج از روش‌ جوانسازی دیگر استفاده کنید. اگر شرایط عمومی سلامت خوب باشد و مراقبت‌ بعد از عمل را انجام دهید نتایج جراحی پلک عالی و تا بیش از ۱۵ سال ماندگار است.

 در نظر داشته باشید که تعدادی از بیماری‌های حاد و مزمن شانس شما را به عنوان یک کاندید برای جراحی بلفاروپلاستى کاهش می‌دهد. خطرات جراحی برای افرادی که از اختلالات انعقادی، مشکلات سیستم ایمنی، بیماری‌ ویروسی، دیابت و فشار خون کنترل نشده رنج می‌برند زیاد است. جراحی‌ زیبایی برای این افراد توصیه نمی‌شود.

اين افراد اگر بتوانند بیماری را کنترل و درمان کنند هیچ مشکلی برای انجام جراحى پلک ندارد. افرادی سیگاری یا کسانی که به طور منظم دخانیات مصرف می‌کنند کاندید مناسبی برای این جراحی نیستند مصرف دخانیات در روند بهبود اختلال ایجاد می‌کند. پزشکان توصیه می‌کنند که حداقل برای چند هفته پیش و پس از جراحی از مصرف دخانیات پرهیز نمایید.

اگر شما عزیزان هم به دنبال کلینیک معتبر جهت درمان خود زیر نظر متخصصان باتجربه می باشید، پیشنهاد ما به شما عزیزان مراجعه به کلینیک تخصصی سعیدیه است.

آشنایی بیشتر با کلینیک تخصصی سعیدیه

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سعیدیه یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی در سطح جهانی آماده ارائه هرگونه خدمات زیبایی به شما عزیزان می باشد. شما با مراجعه به کلینیک تخصصی سعیدیه می توانید از تخفیفات این کلینیک جهت کاهش هزینه های درمانی خود و دریافت بهترین نوع درمان استفاده نمایید.

همچنین کلینیک تخصصی سعیدیه دارای محیطی تمیز و آرام بخش می باشد تا شما عزیزان در حین درمان و پس از درمان دچار استرس اضطراب و عوارض درمانی نشوید. با مراجعه حضوری به کلینیک تخصصی سعیدیه از مشاورین این کلینیک در خصوص درمان خود بهره مند شوید. با مراجعه به کلینیک تخصصی سعیدیه از زیبایی بیشتری بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir