بهترین روش درمان لاغری صورت بعد از رژیم

بهترین روش درمان لاغری صورت بعد از رژیم

بهترین روش درمان لاغری صورت بعد از رژیم :

چگونه در رژیم لاغری صورتمان لاغر نشود و بدون تغییر بماند؟ چه کار کنیم که در رژیم غذایی فقط صورتمان تپل و چاق شود بعد از رژیم کاهش وزن ، چگونه به درمان لاغری صورت خود بپردازیم؟ این سوالاتی است که خیلی از افراد می پرسند و علاقه دارند که به توانند جواب درستی در خصوص آن پیدا کند. البته کار بسیار سختی است که فقط وزن زیاد نشود و در ناحیه صورت اضافه وزن داشته باشیم ، یعنی به صورت اضافه کنیم که عضله سازی صورت داشته باشیم و فقط بدن ما لاغر شود. متدهای خاصی در صورت است که تا حدودی می توان به آن کمک کرد. فرم صورت هر فرد به طور طبیعی طی مرور زمان تغییر خواهد کرد مثلاً با افزایش سن می تواند سبب از دست رفتن چربی عضله در اطراف صورت شود ، شکل صورت همچنین می‌تواند بسته به وضعیت وزن بدن و این که چگونه عضله داشته باشید تغییر کند. خیلی ها علاقه دارند فقط صورتشان تو پر بماند و ظاهر صورت گرد باشد. ما در این مقاله روش هایی را که بتوانید در هر خونه به کم کردن وزن خود کمک کنید و صورتی شاد و زیبایی داشته باشید برای شما بیان می‌کنیم. البته روش‌های کلینیک را نیز برای شما بیان می کنیم. پس از سی سالگی هنگامی که حجم بافت در زیر پوست تحلیل می رود نشانه های پیری خود را نشان می‌دهد روند پیری در بیشتر مواقع به تدریج ادامه می‌یابد اما کاهش حجم زیر گونه ها در خیلی از افراد سیاهی ناگهانی اتفاق می‌افتد در واکنش به استرس ضربه یا رژیم فرد می‌تواند به طور ناگهانی ۳۵ درصد از حجم قسمت میانی صورت خود را طی یک سال  از دست بدهد. بعد از لاغری صورت به تدریج افتادگی و شل شدگی پوست، به وجود آمدن گودی و چین و چروک پوست می شود. اگر چه لاغری صورت یک نگرانی پیچیده است و از بسیاری جهات می‌تواند اجتناب ناپذیر باشد اما با روش‌های مختلفی می‌توان آن را درمان کرد از جمله تزریق چربی ، تزریق ژل و پروتز گونه.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

بهترین روش های درمان لاغری صورت

لاغر شدن صورت از آن دسته مشکلاتی است که کمتر کسی آن را تجربه نکرده باشد. خیلی از ما با تغییر در رژیم غذایی لاغری صورت روبه‌رو می‌شویم ، کافیست تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیرید تا در زمان بسیار کوتاهی جذابیت و زیبایی صورت را از دست بیاورید. لاغر شدن صورت از شایع ترین مشکلاتی است که غالب مردان و زنان در جهان با آن روبرو هستند و برای درمان آن همه تلاش می‌کنند. روش های خانگی انجام بعضی ورزش ها برای جلوگیری از لاغری صورت و روش های کلینیکی همگی می توانند به درمان لاغری صورت کمک کند.

رفع لاغری صورت با مجموعه شگفت انگیز خیار و گلاب

خیار به دلیل بافت سبکی که دارد در گروه میوه‌های پر آب جای دارد که و خواص بسیار زیادی برای پوست و آبرسانی به سلول‌های پوستی را دارد. استفاده موضعی و خوراکی از میوه می تواند به بهبود سلول های پوستی کمک کند به ویژه اگر مانند ماسک تهیه شده باشد. از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت می‌توان استفاده کرد بدین ترتیب می‌توان در عرض دو هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان بافتی به پر شدن صورت کمک کرد برای استفاده از خاصیت آب رسانی خیار این میوه را رنده کنید به مدت ۲۰ دقیقه روی صورت خود قرار دهید علاوه بر این می توانید از گلاب نیز در آن استفاده کنید تنها کافیست که گلاب را روی پوست خود اسپری کنید و این کار را ۲۰ دقیقه و هفته ی سه بار انجام دهید.

برای رفع لاغری صورت تان آب میان بافتی را زیاد کنید

یکی از نکاتی که شاید خیلی از ما ساده از کنار آن رد می شویم نوشیدن آب در طول روز می باشد. برخی از ما به خیال آن که روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می نوشید فکر می کنید که آب مورد نیاز بدن خود را دریافت کرده‌ایم، در حالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی ها نمی تواند جایگزین آب شود و اثر معجزه گر آب روی پوست و صورت دارد هیچ کدام از آن‌ها نمی توانند داشته باشد نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید، بیشترمعنا را پیدا می‌کند. معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظم دارند با لاغری صورت روبه‌رو می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت آن ها از بین رفته است درحالی که نوشیدن مقدار مناسب آب به میان بافت سلول های صورت را تامین می‌کند و بدین ترتیب به چاق شدن صورت و حجم دادن عضلات نیز کمک خواهد کرد.

 فیبر درمانی را فراموش نکنید

با خوردن میوه و سبزیجات می توانید به بدنتان آب فراوان برسانید. چون این مواد غذایی سرشار از آب هستند علاوه بر این میوه و سبزیجات سرشار از فیبر هستند که سبب می‌شود شما احساس سیری داشته باشید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذای خشک مانند فست فود ها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم کالری و آبرسان است که می تواند در طول روز در میان وعده غذایی خود جای دهید. هرگاه احساس کردید نیاز به مصرف میان وعده تنقلات یا خوراکی دارید هویج استفاده کنید این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی که بهتر پوست خود بهره مند شوید.

برای رفع لاغری صورت تان از چینی ها کمک بگیرید

اگر می‌خواهید از روشی برای اصلاح رژیم غذایی خیلی سریع برای پر کردن صورت خود استفاده کنید به شما پیشنهاد می دهیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت داشته باشید. درمان های طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون و تولید کلاژن بیشتر از سوزن های ظریف طب سوزنی استفاده می شود. استفاده از این سوزن ها باعث افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر این که می توانند غذا رسانی و آبرسانی را به پوست افزایش دهند تولید کلاژن را نیز تحریک می کند و بدین ترتیب می‌توان به تقویت عضلات صورت و خشک شدن این عضلات کمک کرد. با این روش به کمک طب سوزنی می توانید در زمان کوتاه و کمتر از یک ماه برای پر شدن صورت و چاق شدن آن کمک کنید برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی و شورت داشته باشید.

برای رفع لاغری صورت روزی پنج تا ۱۰ عدد مغز بخورید

یکی دیگر از روش های بی خطر و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق شدن آن در مدت زمان کمتر از یک بار گنجاندن حبه چهار مغز در رژیم غذایی خود است. برای تهیه آن نیاز به مغز پسته بادام فندق و خرما دارید برای تهیه آن‌ها کافی ۴ عدد از هر کدام از آن‌ها را با دو عدد خرما ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر در آورید می توانید به جای استفاده از خرما یا شیره خرما نیز استفاده کنید. خمیر به دست آمده را به صورت حب های  کوچک و گرد تهیه کنید. بعد در طول روز ۵ تا ۱۰ عدد از آن ها را بخورید مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش ها است که می‌توان برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت از آن استفاده کرد.

برای رفع لاغری صورت تان هر شب این سالاد را بخورید

سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده غذایی به ویژه هنگام شام می تواند اثر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن داشته باشد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین e و گروه ویتامین‌های بی می تواند تاثیر بسزایی در آبرسانی و افزایش آب میان بافت صورت داشته باشد علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم ، پودر جوانه گندم را نیز می‌توانید با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی دوباره آن را بکنید. توجه کنید که مصرف بیشتر از حد پودر جوانه گندم و ماست می تواند سبب چاقی دیگر قسمت‌های بدن نیز شود بنابراین اگر می‌خواهید تنها صورتتان چاق شود به خوردن حداکثر دو قاشق جوانه گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی کامل اکتفا کنید.

 

چاقی و زیبایی صورت با یک نسخه

ماسک گل رس یکی از قدیمی‌ترین روش‌های طبیعی است که مردم سرزمین های مختلف در مصر ، چین و هند از آن برای زیبایی و جوانسازی پوست شان استفاده می کنند. در متون طب سنتی ایرانی نسخه‌های مختلفی برای گل روز وجود دارد که از آن برای شاداب شدن پوست استفاده می‌کند نسخه‌ای که خیلی از آن ها جنبه درمانی دارد. گل روز از ترکیب خاک الک شده و گلاب خالص به دست می آید. ماسک این ترکیب روی پوست حتی در مواردی که فرد پوست حساسی دارد سبب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی و شل شدگی پوست و ماهیچه های صورت می‌شود و به این ترتیب پر و زیبا رسیدن پوست کمک خواهد کرد. برای تهیه ماسک یک قاشق غذاخوری گل رس را با یک قاشق مرباخوری خاک رس را به صورت خمیر درآورید. خمیر باید کاملاً نرم باشد و پس آماده شدن روی پوست خود قرار دهید و اجازه دهید حدود ۱۵ دقیقه روی صورت شما بماند و بعد از اتمام کار نیز حتماً پوست خود را با استفاده از آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن صورت خود استفاده نکنید.

 

استفاده از روش های کلینیکی برای درمان لاغری صورت

آیا وقتی به آینه نگاه می‌کنید احساس می‌کنید که پوست صورت شما آویزان افتاده است و مسن به نظر می‌رسید. متاسفانه افتادگی پوست از بین رفتن خاصیت ارتجاعی و حجمی آن بخش طبیعی از فرآیند پیری پوست است و پیری دلیل لاغر شدن صورت می‌تواند باشد. اگر چه پیر شدن فرآیند اجتناب ناپذیر به شمار می‌رود اما هیچ‌کس علاقه ندارد پیر و فرتوت به نظر برسد. خبر خوب این است که روش‌های مختلفی برای درمان جوانسازی پوست وجود دارد که این روش ها می توانند به راحتی به شما کمک کند و شما را جوان‌تر به نظر برساند همچنین حجم صورت شما را افزایش دهند و افتادگی پوست شما را برطرف کند تمام روش هایی که برای افزایش حجم و و چاقی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد یکسان نخواهد بود شما می‌توانید برای آگاهی از بهترین روش برای دستیابی به بهترین نتیجه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان مراجعه کنید و زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و یکی از بهترین روش های مناسب را برای خود انتخاب و به درمان مناسب بپردازید. انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

 

ترمیم حجم صورت

در فرآیند پیر شدن پوست ، پوست شروع به نازک شدن خواهد کرد و روند تولید پوست جدید نیز کندتر خواهد شد. همچنین هر چه پیرتر شویم صورت لاغر تر به نظر می رسد و چین و چروک ها و خطوط روی پوست ما شروع به شکل گرفتن می کند. به چهره گرد وصاف کودک توجه کنید همه ما نیز یک روز یک صورت چاق و طبیعی داشتیم که چاقی صورت به مرور زمان به طور طبیعی از بین رفته است یا بعد از درمان لاغری صورت لاغر شده و افتادگی پوست بیشتر خود را نشان داده است. از دست دادن حجم صورت می‌تواند سبب افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک و خطوط زیادی روی صورت شود همچنین هر چه که ما پیر تر می‌شویم حجم زیادی از نواحی صورت از دست می‌رود و لاغری صورت ایجاد می‌شود نواحی که دچار کاهش حجم می شوند عبارتند از گونه‌ها پیشانی و لب‌ها همچنان که گونه ها لاغرتر و افتاده می‌شود. پلک ها حالت به معمول نزدیک به چشم‌ها نزول پیدا می‌کنند و به موقعیت پایین‌ترین می‌رسند این امر سبب تشکیل چین و چروک‌هایی در گوشه و کنار های بینی و دهان می شود چین و چروک ها واقع در زیره گوشه های دهان و سپس افتادگی پوست فک ایجاد می‌شود که این چین و چروک ها می تواند سبب مسن دیده شدن شما شود و ظاهری اسکلتی و استخوانی را برای شما حاصل کند.

 

چه چیزی باعث از دست رفتن حجم صورت می شود؟

دو ماده مهم در پوست وجود دارد که سبب می‌شود پوست جوان و سالم به نظر برسد کلاژن و هیالورونیک اسید این دو ماده با گذشت سن تولید شان در بدن کم می‌شود یعنی در حدود سن ۳۰ سالگی کلاژن شروع به شکسته شدن می‌کند. حال که از دست دادن ساختار و حجم صورت و در نتیجه تشکیل چین و چروک متوجه وقوع آن این امر شدیم، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می تواند صورت این فرآیند را شدت ببخشد عواملی مانند وراثت و در معرض قرار گرفتن نور خورشید.

 

تزریق ژل و چربی کاربردی دارد؟

برای بازگرداندن حجم صورت و درمان لاغری صورت می توانید از روش های تزریق ژل و چربی استفاده کنید این روش می‌تواند مشکلات زیر را درمان کند

. چین و چروک های عمیق

. خط اخم و چین و چروک پیشانی

. خطوط عمودی روی لب‌ها

. خطوط خنده

. خطوطی که از گوشه لب شروع می شود و به طرف پایین جان امتداد پیدا می‌کند.

. ایجاد چاله گونه

. حجیم کردن لب ها

. درمان جای جوش و آکنه

. مناسب برای درمان لاغری صورت

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با گرفتن رژیم های غذایی لاغر شده اید و اگر می‌خواهید با استفاده از روش‌های کلینیکی به درمان لاغری صورت بعد از رژیم بپردازید می توانید از مزایای تزریق ژل و چربی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص  با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی جوانی و سلامت خود را حفظ کنید.

 

روش تزریق چربی به صورت

زمانی که پوست فرد به دلایل گوناگونی مانند افزایش سن ، مراقبت نادرست و یا لاغری صورت بعد از رژیم و غیره دچار خشکی می شود پزشک با برداشت چربی از قسمت هایی از بدن آن را به صورت فرد تزریق خواهد کرد. معمولاً چربی مورد نظر از قسمت‌های مختلف بدن مانند ران و پهلو که چربی های زیاد و انباشته دارد برداشته خواهد شد این چربی ها بعد از برداشتن توسط سوزن های مخصوص وارد منافذ پوست می شود و مقدار چربی مورد نیاز صورت را تامین خواهد کرد این سوزن ها ممکن است چندین بار وارد منافذ پوست شوند و هر بار مقدار چربی را به پوست تزریق کنند. سلول‌های چربی بعد از این که وارد پوست شدن بلافاصله از طریق خون رسانی جذب بافت پوست خواهد شد روش تزریق چربی به بدن به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی صورت می‌گیرد و نیازی به بیهوشی نخواهد داشت. البته در بعضی موارد اگر توانایی تحمل عمل را نداشته باشید پزشک این عمل را تحت بیهوشی برای شما انجام خواهند داد. برای این کار تمام آزمایشات لازم باید صورت گیرد تا پزشک از شرایط جسمی و توانایی شما برای عمل بیهوشی مطمئن شود.

درمان لاغری صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – درمان لاغری صورت

چه زمانی تزریق چربی به صورت انجام می گیرد؟

عمل تزریق چربی هنگامی صورت می‌گیرد که میزان چین و چروک های صورت کمی عمیق است و با سایر روش های پزشکی نتوان آن را درمان کرد. در این هنگام پزشک معالج تشخیص می دهد که نحوه عمل به چگونه باشد و به طور کلی تزریق چربی را می‌توان برای پر کردن چین و چروک اطراف دهان و زیر بینی حجم دهی به لب‌ها برجسته کردن گونه و چانه برطرف کردن نواحی فرورفته صورت نظیر گودی زیر ، چشم و شقیقه محو کردن زخم و چاله های ناشی از جوش و آکنه برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست در افرادی که سن بالا دارند و جوانسازی پوست و همچنین برای افرادی که رژیم های لاغری گرفتند و اکنون از لاغر شدن صورت خود رنج می برند می توان مورد استفاده قرار گیرد. بهتر است برای تزریق چربی به صورت حتما با یک پزشک مشورت داشته باشید تا بهترین گزینه درمان برای شما معرفی شود و معمولا بعضی از چین و چروک های صورت نیاز به درمان یا روش تزریق چربی ندارد و می‌توان آن‌ها را با استفاده از روش های ساده از بین برد. شما می‌توانید برای مشاوره و معاینه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مراجعه کنید.

 

تزریق ژل برای درمان لاغری صورت

تزریق ژل نیز برای درمان لاغری صورت یک روش آسان و موثر است که فرد می تواند در یک زمان بسیار کوتاهی نتیجه خوبی از این روش درمانی را به دست آورند. ژل ها از  هیالورونیک اسید هستند که می توانند باعث پر شدن صورت و رفع چین و چروک صورت شود. همچنین با تحریک پوست می تواند تولید کلاژن را در آن افزایش دهد که خیلی از تزریق چربی آسان تر است و دوره نقاهت کوتاه تری را نیز با خود به همراه دارد اما باید گفت که نسبت به تزریق چربی ماندگاری کمتری دارد و بسته به نوع ژل استفاده شده ماندگاری آن می‌تواند بین ۶ تا ۲۴ ماه باشد و بعد از آن فرد دوباره نیاز به تمدید مجدد برای رسیدن به نتیجه مورد نظر را دارد. اگر شما تمایل دارید که از تزریق ژل برای درمان لاغری صورت استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردارید و از نتایج آن بهره مند شوید.

 

چند توصیه قبل از تزریق ژل و چربی به صورت

اگر قصد عمل تزریق چربی را دارید بهتر است که از ۵ الی ۶ هفته قبل به این نکات توجه داشته باشید.

. فرقی ندارد که فرایند عمل به چه گونه ای باشد بهتر از چند هفته قبل مصرف آب خود را بالا ببرید و با این کار به پوست خود آبرسانی کنید. آبرسانی به پوست و تامین آب مورد نیاز بدن قبل از جراحی اهمیت زیادی دارد.

. تا ۶ هفته قبل از انجام عمل تزریق از کشیدن سیگار و دخانیات خودداری کنید تا پوست شما آماده جراحی شود.

. اگر از آسپرین و داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنید بهتر است برای مدتی آن‌ها را متوقف کنید بعضی از این داروها ممکن است میزان خون رسانی به بدن را افزایش دهند و این امر سبب انباشته شدن خون در نواحی مختلف بدن می شود و می تواند در حین کار مشکلاتی را برای پزشک ایجاد کند.

. توصیه می‌شود برنامه خود را برای مدتی متوقف کنید تا بعد از انجام عمل مجبور به ترک خانه نشوید یکی از شرایط لازم برای بهبودی سریع و موثر بودن عمل جراحی استراحت کافی می باشد.

. حتما از یک نفر بخواهید که شما را بعد از انجام عمل همراهی کند و به خانه باز گرداند.

البته باید گفت که برای تزریق ژل نیاز نیست که فردی شما را به خانه باز گرداند. استفاده از ژل برای درمان لاغری صورت بسیار آسان است و شما بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید.

 

توصیه‌های تزریق چربی به صورت

ممکن است بعد از حضور در بیمارستان یا کلینیک شرایطی حاکم باشد که شما انتظار آن را نداشته باشید برای مثال مدت زمان عمل تزریق چربی به پوست بستگی به این دارد که پزشک به چه مقدار چربی برای تزریق در ناحیه مورد نظر نیاز دارد. اگر تزریق چربی به قسمت‌های مختلف بدن مانند باسن یا سینه را داشته باشید مدت زیادی طول می‌کشد و نیاز به چربی زیادی دارید که از بدن خارج شود بهتر است برای حفظ خونسردی و آرامش خود از توصیه های پزشکی استفاده کنید و استرس و نگرانی را از خود دور کنید البته برای تزریق چربی برای درمان لاغری صورت زمان زیادی نیاز نیست در اکثر مواقع عمل تزریق چربی به صورت سرپایی و بی حسی موضعی صورت می‌گیرد اما در مواقعی ممکن است که به دلیل شدت بالای مجبور به بیهوشی شوید از این رو حتما خود را برای هر شرایطی آماده کنید در بعضی مواقع نیز ممکن است پزشک با توجه به شرایط پیش آمده در حین عمل تصمیم به اتخاذ سایر روش های درمانی کنند. مسلما این تصمیم برای اثربخشی بیشتر گرفته خواهد شد و حتماً باید با پزشک خود همکاری داشته باشید بعد از این که عمل تزریق به پایان رسید باید به تمام توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کنید ممکن است پزشک برای محافظت از ناحیه تحت درمان یک لایه محافظ به نام لیپوساکشن قرار دهد تا پوست آن قسمت از بدن هیچ گونه حرکتی نداشته باشد اگر بعد از عمل احساس درد یا ناراحتی داشتید هرگز نگران نباشید چرا که کاملاً طبیعی می‌باشد.

 

هزینه تزریق چربی به صورت چقدر است؟

متاسفانه به دلیل نوسان در قیمت داروها و تجهیزات نمی توان مبلغ دقیقی را برای عمل تزریق چربی در نظر گرفت. البته ممکن است از تزریق چربی به چندین بار تکرار نیاز داشته باشد که این امر می‌تواند هزینه را افزایش دهد. به طور کلی هزینه عمل نسبت به تزریق ژل نسبتاً بیشتر است از این رو بهتر است قبل از انجام این کار با پزشک خود مشورت داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای شما در نظر بگیرد و به گونه‌ای که ممکن باشد بسته به نوع جنس پوست شما روش های دیگر بهتر و در عین حال برای شما ارزان تر باشد. مانند تزریق ژل که هم درمان مناسب تر و دوره نقاهت کوتاه تری دارد و هم می‌توانند نسبت به تزریق چربی هزینه کمتری برای شما در پی داشته باشد جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با مراجعه به این کلینیک مورد معاینه و مشاوره متخصصان و کارشناسان حرفه ای کلینیک قرار گیرید و از نوع روش درمانی و هزینه آن اطلاع کامل به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن بهره مند شوید و همچنین می‌توانید از تخفیفات ویژه این کلینیک نیز استفاده کنید.

 

مزایای تزریق چربی برای درمان لاغری صورت

روش های درمانی تزریق چربی توسط پزشکان و متخصصان برای خیلی از افراد که از چین و چروک و افتادگی پوست خود رنج می برند و علاقه دارند صورتی زیباتر داشته باشند به راحتی با انجام این روش می‌توانند به نتیجه مورد نظر برسند. این روش درمانی مزایای بی‌شماری با خود به دنبال دارد از جمله :

. بهبود بافت پوست

. جوانسازی منافذ پوست و برطرف کردن جای زخم و چاله ناشی از جوش و آکنه

. جذب سریع چربی به نواحی تزریق شده

. عدم نیاز به تکرار درمان از طریق تزریق چربی به صورت

. به دلیل گرایش تنها در یک جلسه صورت می‌گیرد طولانی مدت می تواند ماندگاری داشته باشد پس مقرون به صرفه می باشد.

. اصلاح بدشکلی ها و فرم صورت

. ماندگاری طولانی مدت به گونه ای که می تواند تا ۵ سال دوام داشته باشد

. عدم نیاز بدن به ماده خارجی چون چربی از بدن خود فرد خارج می شود.

. امکان تزریق چربی به نقاط دیگر بدن به دلیل طبیعی بودن چربی

. برخوردار شدن از ظاهری زیبا و طبیعی بعد از انجام عمل

همان‌طور که بیان کردیم تزریق چربی به دلیل این که کاملاً طبیعی است از بدن خود فرد متقاضی استخراج می شود و دارای مزایای منحصر به فردی می باشد. توجه داشته باشید که هرگز نمی توان از چربی سایر افراد برای تزریق استفاده کرد چرا که بدن هر فرد نسبت به چربی و بافت آن فرق می‌کند و باید به سرعت جذب بدن شود اما چربی سایر افراد هیچ سنخیتی با نوع جنس پوست و سلول‌های پوستی شما نخواهد داشت.

 

مزایای تزریق ژل به صورت برای درمان لاغری

تزریق ژل نیز یک روش موثر و ایمن است که به صورت سرپایی و کمتر از یک ساعت انجام می‌گیرد و فرد می‌تواند به نتایج خوبی از این روش درمانی برسد از جمله مزایای تزریق ژل به صورت می‌توان به

. نداشتن دوره نقاهت و ریکاوری

. هزینه مقرون به صرفه و مناسب

. کمترین درد و ناراحتی

. درمان لاغری صورت

. رفع چین و چروک و خطوط صورت

. حجم دهی به قسمت های مختلف صورت

. اصلاح فرم صورت

اگر علاقه به تزریق ژل برای درمان لاغری صورت دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب هستید به راحتی از این روش برای درمان لاغری قسمت های مختلف صورت بهره مند شوید.

 

معایب تزریق چربی به صورت

تزریق چربی کاملاً بدون عیب و نقص نبوده و دارای معایب و عوارضی می باشد البته اگر برای انجام این کار به یک پزشک با تجربه و حرفه ای مراجعه کنید می توان ۹۰ درصد از عوارض را کاهش داد و نتیجه خوبی را به دست آورد در ادامه بعضی از عوارض تزریق چربی را برای شما بیان خواهیم کرد

. طولانی بودن دوره نقاهت و نیاز داشتن به استراحت بیشتر

. واکنش آلرژیک بعد از انجام عمل تزریق

. امکان صدمه به بافت بدن

. باقی ماندن جای زخم

. به وجود آمدن عفونت های پوستی بعد از انجام عمل

. لخته شدن خون و تجمع مایع در زیر پوست که قابل درمان می باشد.

. در مواقع نیاز به تکرار عمل تزریق وجود دارد

هیچ عملی بدون عوارض نمی باشد و باید نسبت به این موضوع آگاه شوید تنها هنگامی می‌توان این عوارض را به حداقل خود رساند که نز پزشکی با تجربه و حرفه‌ای به انجام این کار به پردازید ، هرگز به کلینیک هایی که به طور غیر معقول ارزان هستند اعتماد نکنید ممکن است تجهیزاتی که برای تزریق چربی استفاده می شود هرگز استاندارد نباشند و سلامت را به خطر بیاندازد. شما می توانید با خیالی آسوده تزریق چربی را برای درمان لاغری صورت بعد از رژیم در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید همچنین می توانید از روش های دیگری مانند تزریق ژل برای درمان لاغری صورت استفاده کنید و بهترین نتیجه را برای خود حاصل کنید.

 

 نتایج تزریق چربی و ژل در پوست چقدر است؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مورد تزریق چربی حاصل می‌شود میزان ماندگاری و نتایج آن است پاسخ به این سوال می تواند سخت باشد. چرا که به دو عامل مهم بستگی دارد. اولین عامل که نقش مهمی در تعیین آن دارد مهارت و تجربه پزشک در انجام این کار است. اگر پزشک به خوبی مقدار مناسب و مورد نیاز پوست را برای تزریق چربی به صورت کند یا این که فرآیند تزریق توسط پزشک به خوبی انجام شود مطمئن باشید که میزان ماندگاری آن بسیار بالا خواهد بود. دومین عامل موثر ، ماندگاری در خود فرد است اگر افراد به تمام توصیه های پزشک توجه کند و مراقبت های قبل و بعد از انجام تزریق ژل به درستی انجام دهد میزان ماندگاری تاثیر چربی افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین برای حفظ سلامت و ماندگاری نتایج عمل نباید ارتباط خود را با پزشک قطع کنید بهتر از هر چند وقت یکبار به کلینیک مورد نظر مراجعه کنید تا پزشک بتواند شرایط شما را مورد بررسی قرار دهد و اگر نیاز باشد تصمیم جدیدی برای شما اعلام کند در خصوص تزریق ژل برای درمان لاغری صورت نیز باید گفت که ژل ماندگاری نسبتا طولانی دارد، اما نسبت به چربی ماندگاری آن ها کوتاه تر است. بسته به نوع ژل استفاده شده و ماندگاری آن می تواند حدود ۶ ماه تا ۲۴ ماه باشد که بعد از آن دوباره فرد نیاز به تمدید مجدد پیدا خواهد کرد اگر شما هم می‌خواهید از نتایج تزریق ژل و چربی برای جوانسازی و رفع لاغری صورت استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز در این کلینیک توسط پزشکی با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبا و جوان بمانید.

 

. پس از انجام عمل چه شرایطی خواهیم داشت؟

بعد از انجام عمل تا چند روز صورت شما ممکن است متورم و کبود باشد که استراحت کافی برای آینده توصیه ها می تواند بسیار کمک کننده باشد. کبودی بعد از گذشت یک هفته برطرف خواهد شد ولی ممکن است همچنان باقی بماند معمولاً مدت زمان بهبودی کبودی و ورم می تواند حدود ۷ الی ۱۴ روز باشد که ممکن است در افراد متفاوت باشد.

. چه زمانی می توانیم از لوازم آرایشی استفاده کنیم؟

یکی از سوالاتی که در مورد تزریق چربی و ژل وجود دارد این است که چه زمانی می‌توان از وسایل آرایشی استفاده کرد. معمولا بعد از گذشت دو هفته تمام آثار کبودی و تورم از بین خواهد رفت ، افراد می‌توانند به راحتی از لوازم آرایشی استفاده کنند البته توصیه می شود به مدت یک الی دو ماه صورت خود را ملایم آرایش کنید تا پوست شما دچار التهاب و خارش نشود. درست است که بعد از گذشت یک ماه ۹۰ درصد از آثار کبودی از بین خواهد رفت اما بهتر است برای این مدت از آرایش کردن غلیظ روی صورت پرهیز کنید.

. تزریق چربی به صورت بهتر است یا ژل؟

پاسخ به این سوال می تواند کمی سخت باشد چرا که هر کدام از این دو روش می تواند مزایای خاص خود را به دنبال داشته باشد که بسته به نوع جنس پوست عوامل موثر باید در نظر گرفته شود. اگر بخواهیم وضعیت تزریق چربی نسبت به تزریق ژل را بسنجیم باید گفت که تزریق چربی به دلیل این که چربی از بدن خود فرد است می تواند کاملا طبیعی باشد و به هر مقدار که بخواهد می‌تواند آن را از نواحی بدن برداشت کند به گونه ای که اگر بخواهیم لاغری زیاد را جبران کنیم امکان جابجایی ژل وجود خواهد داشت و ممکن است که سطح پوست ناهموار شود از طرفی ژلی که از بدن تزریق می‌شود به سرعت نیز جذب و وارد بدن می شود. از این رو امکان جابه جا شدن وجود نخواهد داشت تزریق ژل چند مزیت می‌توانند نسبت به تزریق چربی داشته باشد، که مهمترین آن‌ها عدم نیاز به استخراج چربی از بدن است همچنین اثربخشی این ژل ها بسیار سریع است و تقریباً بعد از عمل هیچ گونه تورمی در صورت ایجاد نخواهد شد. ژل ها حالت موقت دارند و در صورت پشیمانی می توانید با آنزیم خاصی بدون هیچ گونه عوارض جانبی آن‌ها را از بین ببرید. معمولاً بعد از تزریق ژل به بدن افراد وارد مرحله بهبودی می شود و ظرف چند روز می تواند فعالیت های روزمره خود را آغاز کند.

. از چه زمانی می توانیم به حمام برویم؟

بعد از تزریق چربی به صورت بهتر است تا سه روز حمام نروید. بعد از گذشت سه روز باید تا چند هفته از حمام های طولانی خودداری شود و حداکثر بعد از یک شستشوی ساده حمام خود را تمام کنید استفاده از شامپوهایی که پوست را دچار خارش و سوزش می کند هرگز توصیه نخواهد شد. بهتر از مواد شوینده ملایم استفاده شود تا روند بهبودی سرعت بیشتری پیدا کند متاسفانه بعضی از افراد به این نکته توجهی ندارد و با انجام حمام های طولانی مدت پوست خود را قرمز و ملتهب می کند.

. از چه زمانی می توانم فعالیت های ورزشی خود را آغاز کنم؟

بهتر از ۲۴ ساعت تمام فعالیت های ورزشی را کنار بگذارید و استراحت داشته باشید البته پیاده روی آهسته می تواند بسیار موثر و مفید باشد و از لخته شدن خون جلوگیری کند یا  کوتاه مدت برای سلامتی مفید است و تورم صورت را نیز می تواند کاهش دهد. اما بهتر است این انجام کار مستمر باشد و تنها دو الی سه روز در هفته به مدت ۲۰ دقیقه به پیاده‌روی بپردازید. از خم و راست شدن زیاد خودداری کنید زیرا می‌تواند منجر به ورم صورت و طولانی شدن دوره نقاهت شود.

. مهم‌ترین قدم برای تزریق چربی به صورت

به وجود آمدن چین و چروک در صورت به دلایل گوناگونی می تواند روی افراد تاثیر منفی داشته باشد و آن‌ها را دچار افسردگی شدید کند. خیلی از افراد به منظور بهبود افتادگی و فرورفتگی سطح پوست اقدام به تزریق چربی می کنند تا بتوانند به جوانسازی پوست کمک کند برای درمان چین و چروک های پوست و همچنین درمان لاغری صورت روش های کلینیکی متعددی وجود دارد که با ما دو نمونه از موثرترین آن‌ها اشاره کردیم. توصیه می شود برای نتیجه گیری بهتر نزدیک پزشکی با تجربه و مهارت بالا مراجعه کنید و هرگز به کلینیک های ارزان قیمت و نامعتبر اعتماد نکنید. همچنین بهتر است به کلینیک پزشکی متخصص بروید و از مرکز و کلینیک معتبری مثل کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان بهره مند شوید. همچنین از مراجعه کردن به سالن های زیبایی خودداری کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری

از مشکلات رایجی که می‌تواند پوست را دچار مشکل کند یکی پیری پوست است که می‌تواند سبب کاهش تولید کلاژن و الاستین در بدن شود که این امر می‌تواند تا حد زیادی حجم چربی پوست را کاهش دهد و منجر به خشکی و در نتیجه بروز چین و چروک صورت شود. همچنین افرادی هستند که با گرفتن رژیم های غذایی صورت های لاغر و استخوانی پیدا می کند و علاقه دارند به دنبال بهترین روش درمان لاغری صورت بعد از رژیم باشند تا بتوانند جذابیت و زیبایی چهره خود را حفظ کنند. همان‌طور که در این مقاله گفتیم و روش‌های مختلفی برای پر کردن و رفع افتادگی پوست وجود دارد استفاده از روش های خانگی ، مصرف بعضی خوراکی ها، انجام ورزش ها می تواند کمک کننده باشد اما روش های سریع تر و بهتری نیز وجود دارد که افراد می توانند به نتیجه‌های خوبی برسند البته اگر در انتخاب کلینیک و پزشکی اطمینان داشته باشد و روش های که می تواند به راحتی به درمان لاغری صورت و رفع چین و چروک های پوست کمک کند. تزریق چربی و ژل بهترین روش می تواند برای افراد باشد که بسیاری از افراد می توانند با استفاده از این روش ها به مشکلاتی مانند فرورفتگی های صورت ، نازک شدن لب‌ها ، رفع چین و چروک و خطوط صورت و درمان لاغری صورت با استفاده از این روش ها به پردازید.این که کدام روش برای هر فرد می تواند بهترین نتیجه را حاصل کند بستگی به نوع پوست سن او و عوامل مختلف دیگر دارد که بعد از معاینه و مشاوره توسط پزشک متخصص بهترین روش برای هر فرد در نظر گرفته می شود تا بتواند در زمان کوتاه در بدون عوارض جانبی خطرناک به نتیجه خوبی دست پیدا کند. اگر شما هم جزو آن دسته از عزیزانی هستید که بعد از گرفتن رژیم غذایی می خواهید به درمان لاغری صورت بپردازید و همواره صورتی جوان و زیبا داشته باشید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشکی متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید بسته به شرایط بهترین روش را برای خود در نظر بگیرید و به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

درباره کلینیک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و کمک گرفتن از بهترین متخصصین با تجربه و حرفه ای و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه های مربوط به مشکلات پوست و مو و استفاده از روش های گوناگون برای رفع مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است. تمام خدمات مربوط به پوست و انجام آن در این کلینیک با بهترین روش های موجود مورد تایید وزارت بهداشت انجام می شود. موقعیت مناسب آن و استفاده کردن از بهترین تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته سبب شده خدماتی که در این کلینیک انجام می پذیرد بتواند اطمینان متقاضیان را جلب نماید و نتایجی که به دنبال دارد باعث ایجاد رضایت در آن‌ها شود. انجام تمام خدمات مشاوره در این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان برجسته و حرفه‌ای برای شما از عزیزان به صورت رایگان فراهم است تا با کمک مشاوره بتوانید بهترین روش ها جهت رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

برای چاقی صورت چه بخوریم؟

شیر خشک برای چاقی صورت

راهکارهای خانگی درمان افتادگی پوست صورت با ماساژ و ماسک

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/dgi5

لینک آپارات: https://aparat.com/v/2sO5r

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/U89lc9mL

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی
رژیم لاغری فستینگ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir