تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان

تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان

تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان:

 

یکی از نشانه‌های پیری کاهش حجم صورت و بافت بدن از با افزایش سن به آرامی بالشتک های چربی که در بخش‌های مختلف بدن قرار دارند تحلیل می روند و باعث استخوان شدن اندام و افزایش عمق خطوط چین و چروک می شود روش های زیادی برای جبران حجم از دست رفته رفع چین و چروک ها و جوانسازی وجود دارد.

تزریق طبیعی یکی از موثرترین روش های جوانسازی و حجم دهی به پوست است که در سال‌های اخیر تعداد زیادی طرفدار پیدا کرده است در این مقاله می خواهیم نگاهی به تزریق چربی کاربردها و عوارض و موارد این چنینی بیندازیم.

. در سال ۱۳۹۷ بیش از ۷۰ هزار نفر تزریق چربی انجام دادند و بیش از ۹۰ درصد از نتایج آن رضایت داشته اند.

. زمان بهبودی تزریق چربی حدود یک هفته است تمام عوارض و ناراحتی های به وجود آمده حداکثر دو هفته از بین میرود.

. تزریق چربی روش ایمن و کم تهاجمی است به دلیل استخراج تجربی با لیپوساکشن از تزریق ژل تهاجمی تر و سایر عمل‌های جراحی مشابه کم تهاجمی تر است بدون خونریزی و درد و ایجاد اسکار انجام می‌شود و نسبت به تزریق ژل دوام بیشتری دارد.

 

تزریق چربی چیست؟

در این روش جوانسازی از چربی به عنوان یک فیلتر استفاده می‌شود فیلترها یا حجم دهنده های پوستی دسته از مواد تزریقی هستند که به لایه های پوست تزریق می شوند و موجب حجم‌دهی و جوانسازی آن می‌شود فیلرها انواع گوناگون دارند و در ایران بیشتر با نام تزریق ژل شناخته می‌شود اما ژن‌ها فقط یکی از انواع فیلر ها هستند و تزریق چربی هم در این دسته قرار می گیرد.

در تزریق چربی از چربی های خود بدن استفاده می شود اثرات آن ماندگاری بیشتری دارد و بافت بدن نیز به آن واکنش بدی نشان می‌دهد به علاوه اگر اصول درمانی رعایت شود عوارض این روش بسیار کم و نادر است.

چه زمانی به تزریق چربی فکر می کنیم؟

.اگر بخش هایی از صورت شما دچار افتادگی و کاهش حجم شده است.

. اگر می خواهید روش جوانسازی اثرات ماندگار تری نسبت به فیلرها و ژل ها داشته باشد.

. اگر می خواهید انحنا های سطحی بدن و صورت خود را بهبود ببخشید جای زخم و اسکار را برطرف کنید و دستان یا صورت خود را جوان کنید.

. اگر می‌خواهید عدم تناسب انحنا یا سینه های خود را برطرف کنید از تزریق چربی می توانید برای طبیعی سازی نتایج ایمپلنت پستان هم استفاده کنید.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه- تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان

مزایا و معایب تزریق چربی

معایب تزریق چربی کوتاه و کم است بهرست مزایای آن بسیار طولانی است در اینجا از هر کدام سه مورد را انتخاب می کنیم تا حدود کلی از مزایا و معایب این روش برای شما مشخص شود اطلاعات بیشتر در زمانی که برای جلسه مشاوره به کلینیک مراجعه می کنید توسط متخصص برای شما توضیح خواهد داده شد.

مزایا

. در تزریق چربی از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود به این ترتیب احتمال وقوع واکنش و آلرژی به این ماده کاهش پیدا می‌کند و عدم پس زدن توسط بدن وجود ندارد.

. استفاده از تزریق چربی نتایج ماندگار تری دارد طبیعی و ایمن است.

. تزریق چربی روش کم تهاجمی ایمن و موثر برای جوان سازی و زیبای پوست است.

 معایب

. استخراج و آماده سازی چربی برای تزریق نسبت به ژل وقت بیشتری نیاز دارد

. نتایج تزریق چربی نسبت به تزریق ژل ماندگاری بیشتری دارد ولی هزینه بیشتری را نیز در بر دارد.

. برای افزایش حجم سینه ها یا با سر ممکن است به چند جلسه درمانی نیاز داشته باشید.

افراد علاقمند به تزریق چربی برای جوان سازی و زیبایی پوست می توانند با تماس با کلینیک زیبایی سعیدیه همدان  اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورند.

 

آیا کاندیدای مناسب برای تزریق چربی هستید؟

هدف از تزریق چربی افزایش حجم کلی و پر کردن بخش‌هایی از بدن است که دچار کاهش حجم شده‌اند رایج ترین محله تزریق شربی شامل پشت دست صورت افتادگی پوستی بعد از لیپوساکشن یا زخم شدن و همچنین حجم دهی به باسن و سینه است.

برای انجام این کارها باید در بدن شما به اندازه کافی چربی وجود داشته باشد که بتوانید چربی ها را از ناحیه خارج کنید و بعد از آماده سازی و پاکسازی به بخش‌های دیگر منتقل کنید کاندیدای مناسب تزریق چربی افرادی هستند که از بیماری های سیستم گردش خون رنج نمی برند وضعیت سلامت عمومی خوبی دارند و انتظارات واقع گرایانه و روحیه مثبت دارند می توانند از تزریق چربی استفاده کنند.

 

کاربردهای تزریق چربی

تزریق چربی در صورت

تزریق چربی به صورت برای رفع چین و چروک مانند خطوط خنده خط اخم خط افقی پیشانی یا خطوط پنجه کلاغی بسیار مناسب است در این حالت چربی از شکم ران و سایر بخش‌های بدن لیپوساکشن شده استخراج می‌شود و پس از آماده سازی به بخش‌های مورد نظر تزریق می‌شود.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه-فیلم جراحی پف بالای چشم

فیلم جراحی پف بالای چشم

کلینیک زیبایی سعیدیه-چه قرصی بخوریم تا باسنی بزرگ داشته باشیم

چه قرصی بخوریم تا باسنی بزرگ داشته باشیم

برداشتن پف بالای چشم

هزینه برداشتن پف بالای چشم

کلینیک زیبایی سعیدیه - چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟

چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟

 

فرورفتگی های ناشی از افزایش سن یا چاله های ناشی از جای جوش آکنه هم به خوبی با این روش درمانی قابل درمان است افزایش حجم لبها خط فک رفع عقب رفتگی چانه از مواردی است که تزریق چربی می تواند آن را برطرف کند.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه- تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان

 

تزریق چربی در پستان ها

در صورتی که علاقه دارید کمی حجم سینه های خود را افزایش دهید کاندیدای خوبی برای تزریق چربی در سینه هستید اما توجه داشته باشید که برای این کار پستانهای شما باید شکل و بافت پوستی مطلوب داشته باشد و در صورتی که افتادگی زیاد باشد قوام پوست ضعیف است یا میخواهید افزایش حجم زیادی داشته باشید تزریق‌چربی چندان برای شما مناسب نیست.

اگر قبلا ایمپلنت سینه انجام داده‌اید و حالا می خواهید شکل یا حجم پستان را بهبود بخشید می توانید از تزریق چربی استفاده کنید گاهی بعد از ایمپلنت کمی ناهمواری و ناهماهنگی در پستان مشاهده می شود در این موارد تزریق چربی می تواند به رفع این نقایص بپردازد.

اگر در اثر لامپکتومی به دلیل سرطان سینه پستان ها دچار مشکل شدند تزریق چربی روش بسیار مناسبی برای پر کردن و رفع نقایص به وجود آمده است از تزریق چربی می توان برای بازسازی کل پستا نیز استفاده کرد البته در این حالت معمولاً به دو تا چهار جلسه درمان نیاز دارید.

حجم دهی به باسن

بسیاری از افراد دوست دارند که باسنی پر و زیبایی داشته باشند می توانید از روش لیفت باسن برزیلی استفاده کنید این نوع روش تزریق چربی انجام می شود که بدون نیاز به ایمپلنت باعث افزایش انحنا و حجم باسن میشود در این روش از لیپوساکشن برای خارج کردن چربی از نواحی مجاور و تزریق آن برای پر کردن باسن استفاده میشود.

جوانسازی پوست دست

برای جوانسازی پوست دست افزایش‌حجم و پوشاندن تاندونها و عروق سطحی در سنین بالا می توانید از تزریق چربی استفاده کنید.

مراحل تزریق چربی

در این روش ابتدا چربی از نقاط مختلف بدن به کمک روش لیپوساکشن خارج می شود چربی های استخراج شده خالص سازی و سپس با استفاده از سرنگ های خالص به محل مورد نظر تزریق می‌شوند به این ترتیب مراحل تزریق چربی را باید در سه مرحله توضیح دهیم یک استخراج چربی دو خالص‌سازی سه جایگذاری

۱. استخراج چربی

پیش از شروع کار را با همفکری شما محل استخراج چربی را مشخص می‌کند و با استفاده از داروی بی حسی موضعی منطقه استخراج را بی حس می‌کند سپس در آن محل برش کوچکی ایجاد می‌کند و با استفاده از دستگاه لیپوساکشن میزان چربی مورد نظر را استخراج می‌کند.

۲. خالص سازی و انتقال

تربیت شده در دستگاه‌های سانتریفیوژ قرار می‌گیرد این دستگاه ها با استفاده از ویژگی خاصی که دارند باعث جداسازی و ناخالصی‌های موجود در چربی می شود دربی آماده شده در سرعت های کوچک مخصوص قرار می‌گیرد تا برای مرحله بعدی آماده باشد.

۳. جایگذاری

در این مرحله مورد نظر برای تزریق چربی آماده می‌شوید جراح و متخصص پوست رنگ مخصوص را به بخش های مورد نظر وارد می‌کند در این مرحله ممکن است از تکنیک‌های جراحی مختلفی استفاده شود معمولاً سوزن تزریق چند بار در پوست وارد و خارج می‌شود و هر بار مقدار کمی چربی تزریق می کند .

 

کلینیک زیبایی سعیدیه- تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان

 

این فرایند چندین بار تکرار می شود تا به نتیجه دلخواه و حجم مناسب برسیم گاهی اوقات در راه برای رسیدن به نتیجه مورد نظر از تزریق محل تحت درمان را ماساژ می دهد و برخی از جراحان هم تکنیک‌های جایگزینی دارد که از ماساژ دادن پرهیز می‌کنند این موارد بستگی به نوع جراح دارد و اینطور نیست که یکی بر دیگری برتر است ممکن است بعد از اتمام کار بر قسمت هایی که تزریق چربی انجام شده پانسمان قرار گیرد.

 

آیا پس از عمل ،جای زخم  یا اسکار قابل مشاهده خواهد بود؟

تزریق چربی باعث ایجاد زخم و اسکار نمی شود ولی در مرحله استخراج برش های کوچکی برای انجام لیپوساکشن ایجاد می‌شود که ممکن است اسکار و ضعف به وجود آید.

. برشی که برای لیپوساکشن زده می شود بسیار کوچک است و در بخش ایجاد می‌شود که قابل مشاهده نباشد.

. احتمال تشکیل اسکار یا دایی زخم مهارت جراح بستگی دارد و همچنین به ویژگی‌های ژنتیکی خود فرد برخی از افراد مستعد به ایجاد اسکار و جای زخم هستند.

. در روش لیپوساکشن برای استخراج چربی از میله فلزی به نام کانولا استفاده می کنند برخی از این کانولا ها ضخامت زیادی داشته و برش بزرگترین نیاز دارند در صورت احتمال ایجاد اسکارهای بزرگتر نیز وجود دارد کانولا های بزرگ در مراکزی که از دستگاه های قدیمی استفاده می کنند مشاهده می شود.

. اسکار ایجاد شده پس از لیپوساکشن به دو شکل مشاهده می شود یکی اسکار حقیقی و دیگری اسکاری که ناشی از تغییر رنگ پوست از این تغییر رنگ می تواند باعث تیرگی و یا روشن شدند بشود..

 

هزینه تزریق چربی

تزریق چربی به طور کلی از تزریق ژل دشوارتر است و به این دلیل که این استخراج و آماده‌سازی چربی مراحلی دارد که نیاز به تخصص بالا و صرف زمان بیشتری دارد همچنین ماندگاری اثرات و نتایج تزریق چربی تا حد زیادی وابسته به تکنیک‌های جراحی و مهارت پزشک متخصص دارد و بدیهی است که هرچه جراح ماهر تر باشد هزینه های تزریقی بیشتر خواهد بود.

تزریق چربی در کشورهای اروپایی آمریکا و استرالیا قیمت های بالایی دارند اگر با قیمت‌های بسیار پایین مواجه شدید بدانید که احتمالاً یکی از موارد زیر رعایت نشده است.

و کلینیک های آنها موارد لازم را ندارند در راه تجربه بالایی در تزریق ندارد دستگاه‌ها و موارد مصرفی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

اگر در مواردی این روش ها سوالی دارید یا در موارد هر کدام از جنبه های تزریق چربی برای شما سوالاتی به وجود آمده می توانید از طریق کامنت پیام رسان ها تماس تلفنی و تماس با سایت با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع‌ترین حالت ممکن به شما پاسخ خواهند داد.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه- تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان

عوارض و خطرات تزریق چربی

خوشبختانه تزریق چربی کم عارضه ترین و ایمن ترین روش های جوانسازی و زیبایی پوست است بروز عوارض جانبی بسیار کم نادر است برخی عوارض طبیعی مانند ورم کبودی بدون نیاز به درمان و حداکثر تا دوهفته کامل برطرف می‌شود.

عوارض و خطرات روش‌های درمانی در جلسه‌های مشاوره به طور کامل توضیح داده می‌شود برخی از این عوارض به وضعیت شما بستگی دارد و برخی هم در تمامی روش های کم تهاجمی مشترک هستند در زیر فهرست عوارض متحمل در تمامی روشهای جوانسازی کم تهاجمی و عمل‌های جراحی را مشاهده می کنید لازم به ذکر است که در تزریق چربی احتمال وقوع عوارض بسیار کم و نادر است و تاکنون در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان مشاهده نشده است.

. حساسیت و واکنش آلرژی به بی حسی موضعی

. عفونت

. اختلال در حس پوستی

. اسکار و جای زخم

. واکنش حساسیتی به چربی تزریقی به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی

. آسیب ساختار عمیق پوست به دلیل مهارت و کم تجربگی پزشک.

. نتایج نامطلوب نیاز به جلسات درمانی بیشتر

احتمال وقوع بسیاری از این موارد بستگی به مهارت در تجربه جراح دارد به همین علت انتخاب یک مرکز درمانی حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه- تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان

سوالات متداول

در زیر برخی از پرسش هایی که در ذهن شما به وجود آمده است جهت دریافت وقت مشاوره با پزشک متخصص پوست و مو رزرو زمان تزریق چربی در بهترین کلینیک پوست و موی همدان با شماره های ارائه شده تماس حاصل فرمایید.

تزریق چربی چقدر طول میکشد؟

درمان تزریق چربی بین ۱ تا ۳ ساعت ممکن است طولانی شود این بستگی به محل و مقدار چربی دارد مثلاً برای تزریق چربی به سینه و باسن ممکن است حتی عمل به ۴ ساعت نیز بکشد.

آیا تزریق چربی عوارض خطرناکی دارد؟

باید گفت که تزریق چربی یکی از کم عارضه ترین و ایمن ترین روش های جوانسازی و زیبایی پوست از بروز عوارض جانبی شدید بسیار نادر است برخی عوارض طبیعی مانند و و کبودی نیاز به درمان ندارد و حداکثر بین دو هفته از بین میرود.

آیا پس از عمل جای زخم و اسکار قابل مشاهده خواهد بود؟

تزریق چربی باعث ایجاد زخم و اسکار نمی شود ولی در مراحل استخراج برش های کوچکی برای انجام لیپوساکشن ایجاد می شود که ممکن است باعث اسکار شود.

آیا تزریق چربی درد دارد؟

در کل پاسخ این پرسش خیر می باشد تا نواحی تحت درمان توسط بی‌حسی موضعی قبل از عمل از بی حس میشود مقدار درد تزریق چربی بستگی به آستانه تحمل شما و نوع عمل دارد ممکن است شما از تزریق صورت هم درد زیادی حس کنید  وممکن است دردی برای شما نداشته باشد.

مراقبت های قبل از تزریق چربی

قبل از اقدام به تزریق چربی جهت رفع چین و چروک و زیبایی پوست باید یکسری مراقبتها را انجام دهید تا از عوارض احتمالی این درمان جلوگیری کنید و بهترین نتیجه را به دست آورید از جمله این مراقبت ها میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

. حداقل دو هفته قبل از درمان از مصرف قرص های رقیق کننده خون مکمل‌های دارویی خودداری کنید مانند آسپیرین و ایبوپروفن

. حداقل دو هفته قبل از درمان از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید مصرف این گونه مواد در روند بهبودی اختلال ایجاد می‌کنند.

. اگر بیماری مزمنی دارید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً در جلسه مشاوره به پزشک اطلاع دهید و در مورد داروهای خود با او مشورت داشته باشید.

. شب قبل از درمان استحمام کنید موهای زائده بدن خود را بتراشید.

 

مراقبت های بعد از تزریق چربی

بعد از تزریق چربی برای جوانسازی و زیبایی پوست لازم است که یکسری مراقبتها و توصیه‌ها را جدی بگیرید تا هم نتایج بهتری در بر داشته باشد و ماندگاری بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد و هم از عوارض احتمالی آن جلوگیری کنید از جمله مراقبت های بعد از تزریق چربی می توان به نکات زیر اشاره کرد:

. استراحت داشته باشید از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید از تعریق بدن جلوگیری کنید

. مصرف داروهای تجویز شده توسط متخصص را به موقع و تا آخر ادامه دهید و از مصرف خودسرانه داروهای دیگر اجتناب کنید.

. از فشار آوردن به ناحیه تحت درمان و استخراج چربی خودداری کنید.

. تا ۴۸ ساعت از رسیدن آب به پوست محله استخراج چربی و محله درمان خودداری کنید.

. از مصرف دخانیات و قلیان پرهیز کنید و در طی روز آب فراوان بنوشید.

. تا بهبودی کامل از رفتن به سونا و استخر پرهیز کنید.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه- تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان

اثرات و نتایج تزریق چربی

تزریق چربی یکی از روش های ایمن و موثر برای جوان سازی پوست است که در این روش درمانی با حذف چربی های اضافه بدن نیز می توانید به تناسب اندام بهتر دست پیدا کنید استفاده از تزریق چربی عوارضی برای بدن ندارد و عدم پس زدن توسط بدن نیز وجود ندارد چون چربی از بدن خود فرد خارج می‌شود .

دوره نقاهت کوتاهی دارد و نتایج بسیار زیاد افرادی که علاقه مند به این روش درمانی برای حذف چربی های اضافه بدن و تزریق آن به پوست جهت جوانسازی و رفع چین و چروک دارند می‌توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک با انجام این درمان بپردازند اثرات و نتایج این درمان در این کلینیک زیبایی سعیدیه همدان از ماندگاری بالایی برخوردار است زیرا با دستگاه‌های پیشرفته امروزی انجام می‌گیرد.

 

دوره نقاهت تزریق چربی

همانطور که در این مقاله گفته شد تزریق چربی روشی ایمن و آسان است که ماندگاری طولانی دارد و فرد می‌تواند برای رفع چین و چروک و جوان سازی پوست از آن استفاده کنند همچنین تزریق چربی می‌تواند افراد را به تناسب اندام بهتر برساند.

با خارج کردن چربی های اضافه بدن دوره نقاهت این درمان بین ۷ تا ۱۴ روز است که رعایت اصول توصیه شده و همچنین مصرف داروهای تجویز شده می‌تواند روند بهبودی را افزایش دهد دوره نقاهت بستگی به سیستم ایمنی بدن فرد دارد و می‌تواند برای افراد متفاوت باشد. ولی توجه کردن به توصیه هایی که توسط متخصص به شما ارائه می شود می تواند نتیجه های عالی برای شما در پی داشته باشد.

 

تعداد جلسات تزریق چربی

تزریق چربی برای جوانسازی پوست دست ،صورت ،گردن، حجم دهی به باسن ، ران ها و سینه ها روش درمانی موثر است که ماندگاری بسیار طولانی دارد و عوارضی بسیار کم و نادر عدم پس زدن توسط بدن یکی از خصوصیات تزریق چربی است و رسیدن به تناسب اندام بهتر نیز اثرات و نتایج این درمان است.

تزریق چربی در یک جلسه صورت می گیرد که مدت زمان آن می تواند برای افراد متفاوت باشد و در مواردی مانند تزریق در پستان ممکن است به چند جلسه به طول بیانجامد که تعداد جلسات در این مورد را پزشک معالج بعد از معاینه تعیین خواهد کرد. اگر علاقه به این روش درمانی دارید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان با مشاوره با پزشک متخصصین کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از تعداد جلسات و تمام سوالات خود اطلاع پیدا کنید.

 

نتیجه گیری

با افزایش تولید کلاژن در بافت پوست کم می‌شود و این امر باعث بروز افتادگی و شلی پوست می‌شود چین و چروک در پوست ها ظاهر می شوند و افراد در دیدنی چین و چروک‌ها ناراحت می‌شود اما جای هیچگونه نگرانی و ناراحتی وجود ندارد امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های متعددی برای جوانسازی و زیبایی پوست وجود دارد که شما می توانید از آن استفاده کنید تزریق چربی یکی از این روش ها برای جوان سازی و زیبایی پوست است.

که امروزه طرفداران زیادی نیز به خود جلب کرده است تزریق چربی یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست است که عوارض و حساسیتی برای فرد در پی ندارد دوره نقاهت کوتاه ای دارد و ماندگاری بسیار بالایی دارد .

افرادی که چربی اضافه زیادی در بدن دارند می توانند از این روش درمانی برای حذف چربی های اضافه بدن رسیدن به تناسب اندام بهتر و مصرف این چربی ها برای اندام دیگر استفاده کند و به جوان سازی و زیبایی پوست خود بپردازد این روش درمانی در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان توسط متخصص باتجربه و حرفه‌‌ای این کلینیک و با دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه- تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

https://clinicsaeedieh.ir/o34o

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicsaeedieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicsaeedieh

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:clinicsaeedieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir