تزریق ژل لب برای صورت های گرد

تزریق ژل لب برای صورت های گرد

تزریق ژل لب برای صورت های گرد

اولین ویژگی صورت در شخص که از سوی سایرین مورد توجه قرار می‌گیرند لب‌ های او می‌باشد. بسیاری از فرهنگ‌ ها فرم لب‌ ها را با زیبایی مرتبط می‌دانند، در صورتی که شکل آنها عمدتاً توسط ژنتیک و ساختار صورت شخص تعیین می‌شود، پس نحوه مراقبت از آنها و در صورت لزوم تغییر فرم آنها با اعمال برخی تکنیک‌ های زیبایی می‌تواند تفاوت زیادی در زیبایی چهره شخص، نحوه لبخند زدن یا ابراز برخی احساسات فرد و اثر آن در دیگران ایجاد کند. از این رو، مهم است که فرم لب خود را شناسایی کرده و بدانید که چگونه با سرمایه‌گذاری روی روش های زیبایی خاص و یا محصولات مناسب، بتوانید آن‌ ها را برجسته و به عبارتی متناسب با چهره خود سازید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

تزریق ژل لب چیست؟

تزریق ژل لب با هدف افزایش حجم و بهبود فرم لب ها تزریق می شود و میزان ژل و عمق تزریق آن به نوع ماده استفاده شده و همچنین سلیقه اشخاص بستگی دارد. انواع متفاوتی از فیلر های پوستی وجود دارند که برای تزریق به لب ها و نواحی پیرامون لب ها مورد استفاده قرار می گیرند، اما در میان آن ها، هیالورونیک اسید که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و به افزایش حجم لب ها کمک می کند، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

نکته بسیار مهم در خصوص تزریق ژل لب این است که تناسب میان لب بالا و پایین حتما باید در نظر گرفته شود، تا اثرات و نتایج ایده آل تری حاصل گردد. به علاوه اینکه فرم لب هر شخص با دیگری متفاوت است و مختص خود شخص است و نباید این انتظار داشته باشید تا فرم لب بعد از تزریق، مانند سایر اشخاص شود. به همین خاطر، این شیوه زیبایی حتما باید توسط پزشک متخصص که آشنا به آناتومی لب و صورت است انجام شود.

تزریق ژل لب با استفاده از سوزن بسیار ظریف و در زاویه ای مناسب داخل لب و یا نواحی پیرامون لب انجام می شود و می توان برای کم شدن احساس درد، از کرم های بی حسی موضعی مانند لیدوکائین استفاده کرد.

شما میتوانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و مشاورین مجرب ما قرار بگیرید و بهترین روش درمانی را انتخاب کنید و همواره زیبایی را به خود بازگردانید.

مراحل تزریق ژل لب

▪︎در حین عمل، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی افراد یک بی حس کننده موضعی را روی لب های شما اعمال می‌کند. بی‌حسی موضعی لب‌ های شما را بی‌حس می‌کند تا درد و ناراحتی ای را احساس نکنید و این روند تا حد امکان راحت باشد. کرم های بی حس کننده اغلب از بنزوکائین، لیدوکائین و تتراکائین تشکیل شده اند. حدود پانزده تا سی دقیقه بعد، لب های شما باید بی حس شوند.

▪︎سپس پزشک شما از یک سوزن نازک برای تزریق پرکننده لب به هر یا همه قسمت‌ های لب‌تان، از جمله لبه‌ های لب‌ ها، انحنای مرکز لب بالایی و کمان‌ های دهانی استفاده می‌کند (گوشه های دهان شما). شما هیچ دردی را احساس نخواهید کرد، اما ممکن است احساس نیشگون گرفتن داشته باشید.

▪︎پزشک ۱ میلی لیتر فیلر لب را به لب های شما تزریق می‌کند که حدود یک پنجم قاشق چای خوری است. سوزن بیشتر از ۲.۵ میلی متر در پوست شما فرو نمی‌رود پس اصلا نگران نباشید.

▪︎همچنین ممکن است یک کیسه یخ را روی لب های شما در طول عمل قرار دهند تا تورم و کبودی را به حداقل برساند. کل این روش ممکن است ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت طول بکشد.

مزایای تزریق ژل لب

این روش که برای فرم دهی به صورت انجام می گیرد، می تواند برای لیفت صورت نیز انجام پذیرد. معمولا میزان فیلر تزریقی در هر ۱۰ سال یک ویال می باشد. (۶ ویال برابر ۶۰ سال است.) نتیجه حاصل با ویال کم تر از ۱ الی ۲ قابل مشاهده می باشد. از فیلر معمولا برای موارد زیر استفاده می شود :

▪︎افزایش حجم گونه ها

▪︎بهبود فرم و شکل بینی

▪︎رفع تیرگی دور چشم ها

▪︎زاویه سازی فک و صورت

▪︎کاهش و رفع چین و چروک خط خنده

▪︎کاهش و رفع چین و چروک اطراف ناحیه بینی

▪︎اصلاح فرم دهی لب ها متناسب با فاصله بین بینی و لب

▪︎کمک به بهبود ظاهر خطوط ایجاد شده دور و اطراف لب ها

اگر شما هم می خواهید از مزایای بهترین روش درمانی بهره‌مند شوید باید آن را در یک مرکز معتبر و زیر نظر یک پزشک متخصص و با تجربه و کار بلد انجام دهید تا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید اگر شما به هر کدام از عمل های زیبایی صورت نیاز دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به درمان مناسب بپردازید و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید.

عوارض تزریق ژل لب

به دلیل خونرسانی زیاد در لب احتمال خون مردگی بعد از تزریق وجود دارد که استفاده از کمپرس یخ و مصرف نکردن دارو های ضد انعقاد خون ، امگا۳ ، ویتامین ایی و مسکن های مثل آسپرین ، ژلوفن، ناپروکسن، دی پیریدامول، چند روز قبل از تزریق از این عارضه جلوگیری می کند. بدلیل شبکه عصبی قوی در لب از بلوک عصب سه قلو برای کنترل درد استفاده می شود بی حسی در این ناحیه ممکن است تا ۴۵ دقیقه باقی بماند و خوردن غذا در طی این مدت ممکن است موجب گاز گرفتگی لب و آسیب به آن شود . بنابراین تا زمان برگشت کامل حس لب خوردن و آشامیدن ممنوع می باشد. در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق گرمای شدید ، ورزش های سنگین و مصرف نوشیدنی های الکلی ممنوع می باشد تا از بروز تورم ، خون مردگی و التهاب بیشتر جلوگیری شود.

اگر در هنگام تزریق ژل دچار سرماخوردگی هستید و یا دچاراختلالات عصبی و فشار های شدید هستید انتظار دست یابی به یک نتیجه دلخواه رانداشته باشید. درمورد اینکه چگونه به اهداف خود درمورد زیبایی خواهید رسید با پزشک مشورت کنید تا بهترین راه حل ها را در اختیارتان قراردهد.

▪︎بروز ناراحتی های خفیف

این ناراحتی ها بسیار طبیعی میباشد وبه خاطر تزریق سوزنی است که درلب انجام شده است.

▪︎کبودی

کبودی که روند طبیعی بدن می باشد، بعضی از افراد بیشتر از افراد دیگر دچار این کبودی میشوند، میزان کبودی در افراد ژنتیکی میباشد همچنین سیگار کشیدن و استفاده از دارو هایی مانند آسپیرین میزان این کبودی را افزایش میدهد.این کبودی ها درحدود 1 هفته بهبود میابد البته بستگی به فرد دارد. کبودی میتواند درحدود2 تا 10 روز باقی بماند.

▪︎قرمز شدن

قرمزشدن پوست برای هر بیمار متفاوت می باشد اما حدود 12 تا 24 ساعت این قرمزی ها از بین خواهد رفت.

▪︎تورم

تورم، سوزش و قرمزی درناحیه ای که سوزن تزریق شده است. تورم در صورت کاملا طبیعی میباشد و برای هر بیمار متفاوت است به دلیل اینکه لب ها یکی از حساس ترین ناحیه ها درصورت میباشد هرگونه تورم روی آن کاملا طبیعی است.

▪︎طبیعی نبودن حالت لب ها

این مورد با از بین رفتن تورم بهبود می یابد. پزشک برای از بین رفتن این حالت ها به شما ماساژ دادن لب را آموزش می دهد.

شما می‌توانید این روش درمانی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

کدام نوع مدل تزریق ژل لب برای صورت گرد مناسب است؟

از دیدگاه روانشناسی گفته می‌شود که لب‌ ها یکی از جذاب‌ ترین اعضای بدن هستند که در زیبایی و اعتماد به‌ نفس افراد نقش بسیار مهمی دارند. امروزه در صنعت زیبایی استفاده از تزریق ژل لب و تغییر حجم و فرم لب‌ ها بدون نیاز به جراحی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در آماری که کلینیک سعیدیه بدست اورده است، نشان می دهد که عبارت تزریق ژل لب در ۶ ماه بیشاز ۲۶۰۰ بار در گوگل سرچ شده است که نشان از داغ بدن موضوع ژل لب در حوزه زیبایی می باشد.

انواع مختلفی از مدل‌ های حاصل از تزریق ژل وجود دارند که پزشک شما بایستی در حدی با فرم‌ های مختلف صورت آشنایی داشته باشد که بتواند به درستی تشخیص دهد کدام مدل تزریق ژل لب برای فرم صورت مناسب است. در این مقاله قصد داریم به طور اختصاصی به بحث تزریق ژل لب برای صورت گرد بپردازیم، پس تا انتها ما را همراهی کنید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب

▪︎انتخاب پزشک و کلینیک معتبر:

همانطور که گفته شد، تزریق ژل لب در صورتی که در مطلب پزشک و توسط فرد متخصص و با تجربه انجام شود، عوارضی نخواهد داشت. اما انجام این کار توسط افراد غیر متخصص در کلینیک های غیر معتبر یا سالن های آرایشی میتواند خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. بنابراین در انتخاب پزشک مورد نظر خود دقت بسیاری را به خرج دهید.

▪︎بررسی نمونه کار پزشک:

علاوه بر تخصص پزشک، لازم است که قبل از تصمیم برای تزریق، نمونه کار های قبلی پزشک را بررسی کنید. تزریق ژل لب سلیقه ای است و میتواند به شکل و فرم های متفاوتی انجام شود. بنابراین بهتر است قبل از برنامه ریزی برای تزریق، در مورد مدل و فرم لب مورد نظر خود با پزشک مشورت کنید.

▪︎عدم استفاده از مواد نامرغوب:

تنها محصولاتی قابل تزریق به لب هستند که داری تاییدیه FDA باشند. در برخی مراکز غیر معتبر، ممکن است از موادی استفاده شود که نامرغوب و یا حتی غیرمجاز هستند. بنابراین لازم است تا قبل از تزریق از کیفیت مواد استفاده شده اطمینان حاصل کنید.

▪︎آمادگی برای ورم و کبودی لب:

پس از تزریق ژل لب، ممکن است تا ۳ روز لب های شما ورم کند و از شکل طبیعی خود خارج شود. بنابراین اگر این موضوع برای شما مهم است، بهتر است تزریق را در تعطیلات انجام دهید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

پس از تزریق ژل لب برای کسب بهترین نتیجه از این اقدام زیبایی و برطرف نمودن عوارض لازم می باشد که مراقبت های درمانی زیر که در ادامه به آن ها اشاره می نماییم رعایت گردد:

▪︎لب های شما بعد از عمل به احتمال زیاد متورم می شوند. همچنین ممکن است در محل های تزریق مقداری قرمزی یا کبودی مشاهده کنید که طبیعی است. اکثر عوارض جانبی جزئی خواهد بود و شما می توانید بیشتر فعالیت ها را پس از انجام عمل از سر بگیرید.

▪︎بعد از آن با استفاده از کیسه یخ یا یک مکعب یخ پوشیده شده از پارچه یخ را روی لب های خود قرار دهید. این به شما کمک می کند تا تورم، کبودی و هر درد دیگری کاهش یابد.

▪︎به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از تزریق ژل لب و یا سایر مواد پرکننده پوستی، از ورزش شدید خودداری کنید. افزایش فشار خون و ضربان قلب در اثر ورزش ممکن است تورم یا کبودی را بد تر کند.

▪︎هیدراته بمانید. نوشیدن آب فراوان به بهبودی بدن کمک می کند.

▪︎میوه ها و سبزیجات مرطوب کننده زیادی بخورید و سعی کنید از سدیم اضافی که باعث بد تر شدن تورم می شود خودداری کنید.

▪︎به مدت ۴۸ ساعت پس از درمان از دمای بالا مانند حمام بخار، سونا، یا کلاس های ورزشی گرم استفاده نکنید. گرمای زیاد می تواند تورم را بیشترر کند.

▪︎از پزشک خود بپرسید که کدام مسکن در روز های بعد از درمان مناسب است. به طور معمول تیلنول خوب خواهد بود، اما دارو های رقیق کننده خون مانند ایبوپروفن نه.

▪︎سعی کنید سرتان را روی بالش بلند قرار دهید تا تورم شما کاهش یابد. روی صورت نخوابید.

▪︎تا ۲۴ ساعت بعد از آرایش لب های خود خودداری کنید.

▪︎سیگار نکشید. سیگار کشیدن می تواند خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد، بنابراین مهم است که بلافاصله پس از تزریق ژل لب سیگار نکشید. همچنین بهتر است از بودن در کنار دیگران که سیگار می کشند جلوگیری کنید.

▪︎از مصرف الکل خودداری کنید. الکل عامل رقیق کننده خون است و حداقل به مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق ژل لب از مصرف آن اجتناب کنید. الکل می تواند باعث التهاب شود، احتمال کبودی را افزایش داده و تورم را بدتر کند. همچنین بهتر است چند روز قبل از تزریق ژل از مصرف الکل خودداری کنید.

تزریق ژل های دائمی چه مشکلاتی ایجاد می‌کنند؟

یکی از مشکلاتی که از سال های پیش برخی از بیماران با آنها دست به گریبان هستند، استفاده از ژل های دائمی و نامرغوب است. این ژل‌ ها سال های پیش تزریق شده اند و حالا عوارض آنها باقی مانده اند و باعث گرفتاری برخی از افراد شده است. جنس این ژل ها عموما به نحوی است که قابل جذب نیستند و ممکن است سال های زیادی در زیر بافت های پوستی باقی بمانند. بدون آنکه هیچ گونه واکنشی از خود نشان بدهند. اما با یک دستکاری مثل عصب کشی دندان، پرکردن دندان و یا جراحی ممکن است متورم شوند، چرک کنندو متورم شوند. و به صورت فیستول بیرون بزنند و در سطح پوست تخلیه بشوند. معمولا جنس این ژل ها از نوع ژل پاژ یا پلی آکریل آمید هستند.

نکته مهمی که این افراد باید بدانند این است که اجازه ندارند دیگر از فیلر های هالورونیک اسید که بسیار ایمن و ثابت شده هستند استفاده کنند.( ژل هایی که امروزه به وفور و با اطمینال کامل استفاده می شوند). چراکه باعث بیدار شدن و ایجاد التهابات روی ژل های پاژ می شوند. هرچند که پزشکان پوست یعنی می‌کنند با بی حسی این ژل ها را خارج کنند اما هیچگاه ژل های دائمی صد در صد از زیر پوست خارج نمی شوند اما درصد زیادی از آنها را می توان خارج کرد. بعد از تخلیه اگر ناهمواری و عدم تقارنی باقی بماند تنها چیزی که امکان تزریق در این ناحیه دارد تزریق چربی خواهد بود. یعنی بعد از تخلیه ژل های پاژ استفاده از چربی برای جایگزینی آن روشی مناسب بوده و عارضه ای ایجاد نخواهد کرد.

کاندیدای مناسب تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یک تصمیم کاملا شخصی است و هر فردی با توجه به دلخواه خودش می‌تواند این عمل را انجام دهد. اما در کل برای تزریق ژل لب باید:

▪︎از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشید.

▪︎انتظارات واقع بینانه از تزریق داشته باشید.

▪︎عفونت فعال دهانی، از جمله آفت یا تبخال نداشته باشید.

بسیاری از افرادی که از فیلر لب استفاده می‌کنند می‌خواهند اندازه لب های خود را افزایش دهند. ممکن است به دلایل زیادی بخواهید اندازه لب های خود را بزرگ کنید، چند تا از این موارد می‌تواند شامل گزینه های زیر باشد:

▪︎بازگرداندن اندازه قبلی لب به این دلیل که با بالا رفتن سن، لب‌ های شما کوچک‌ تر یا نازک‌ تر می‌شوند.

▪︎اصلاح فرم لب های شما، چون معمولا لب های شما اندازه یا شکل های متفاوتی داشته و نامتقارن هستند.

▪︎صاف کردن چین و چروک. زمانی که لبخند می‌زنید یا میخندید، گاهی اوقات چین و چروک در کناره های دهان شم ایجاد می‌شود.

▪︎تقویت اعتماد به نفس، تزریق ژل لب می‌توانند به بهبود عزت نفس و همچنین بهبود تصویر شما از بدن خودتان مفید باشد.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب تزریق ژل لب به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

چرا شکل و فرم لب مهم است؟

اولین ویژگی صورت در فرد که از سوی سایرین مورد توجه قرار می‌گیرند لب‌ های او هستند. بسیاری از فرهنگ‌ ها فرم لب‌ ها را با زیبایی مرتبط می‌دانند، در حالی که شکل آنها عمدتاً توسط ژنتیک و ساختار صورت فرد تعیین می‌شود، پس نحوه مراقبت از آنها و در صورت لزوم تغییر فرم آنها با اعمال برخی تکنیک‌ های زیبایی می‌تواند تفاوت زیادی در زیبایی چهره فرد، نحوه لبخند زدن یا ابراز سایر احساسات وی و اثر آن در دیگران ایجاد کند. از این رو، مهم است که فرم لب خود را شناسایی کرده و بدانید که چگونه با سرمایه‌گذاری روی تکنیک‌ های زیبایی خاص و یا محصولات مناسب، بتوانید آن‌ ها را برجسته و به عبارتی متناسب با چهره خود سازید.

ژل لب چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری ژل لب دائمی و مادام العمر نیست و نیاز است که هر چند ماه یکبار تزریق ژل را به منظور حفظ فرم و حجم دلخواه تمدید کنید. به طور کلی ماندگاری ژل لب به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت اند از:

▪︎نوع فیلر مورد استفاده برای مثال ژل های هیالورونیک اسید بین 6 الی 9 ماه ماندگاری دارند. فیلر های نیمه دائمی حدود 1 الی 2 سال ماندگاری دارند و فیلر های دائمی مدت زمان بیشتری ماندگاری دارند.

▪︎برند فیلر لب مورد استفاده نیز در میزان ماندگاری آن تاثیرگذار است.

▪︎میزان حجم دهی به لب هم در میزان ماندگاری فیلر تاثیرگذار است. حجم دهی بیشتر به ترمیم دیرتری نیاز دارد.

▪︎سوخت و ساز بدن و نوع پوست هم در تعیین میزان ماندگاری فیلر لب مؤثر هستند. بدن برخی افراد سوخت و ساز سریع تری دارد و فیلر تزریق شده خیلی سریع جذب بدن می شود.

تزریق ژل لب برای فرم‌ های مختلف صورت

هدف از تزریق ژل لب تنها حجیم‌ تر کردن آنها نیست چرا که استفاده از یک مدل تزریق در همه چهره‌ ها نتایج یکسانی ایجاد نخواهد کرد و با توجه به اینکه انواع مختلفی از مدل‌ های تزریق ژل لب از جمله مدل عروسکی، روسی، باربی، قلوه‌ ای و دیگر مدل ها وجود دارند بنابراین پزشک متخصص در ابتدا با بررسی فرم کلی صورت فرد از تمام جهات مدل و مقدار ژل مورد نیاز برای خلق فرم لب متناسب با فرم صورت فرد را تعیین و این عمل را اجرا می‌کند. پس صرفا تزریق ژل لب به شما زیبایی خاصی نخواهد بخشید بلکه در صورت تشخیص فرم مناسب با حالت و فرم صورتتان تغییرات مثبتی در چهره خود ایجاد خواهید نمود.

آیا تزریق ژل لب برای شما مضر است؟

استفاده از فیلر لب یا همان پرکننده های لب یک درمان پزشکی است. پرکننده های لب زمانی که توسط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی با تجربه از جمله جراح پلاستیک، متخصص پوست یا جراح زیبایی انجام شوند، بسیار ایمن هستند. فقط شما نباید پرکننده های لب را از سالن زیبایی یا استخر دریافت کنید.

اگر پرکننده های لب را از یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی باتجربه دریافت نکنید، خطر آسیب دیدن لب های شما وجود دارد. لب های شما ممکن است به طور دائم کشیده شوند، بافت اطراف لب شما ممکن است بمیرد، پرکننده لب ممکن است سفت شود یا محل های تزریق ممکن است عفونی شوند.

تزریق ژل لب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – تزریق ژل لب

۵ عارضه مهم تزریق ژل لب که خانم‌ها باید بدانند

در ادامه به برخی از عوارض احتمالی تزریق ژل لب اشاره خواهیم کرد:

▪︎واکنش‌ های آلرژیک

واکنش های آلرژیک و بروز حساسیت نسبت به ژل لب معمولا به ندرت اتفاق می‌افتد؛ اما ممکن است برخی افراد به ژل لب واکنش نشان دهند. استفاده از ژل لب نامرغوب و با کیفیت پایین می‌تواند احتمال بروز حساسیت را افزایش دهد. این واکنش ممکن است با علائمی همچون کبودی و تورم، برآمدگی در لب‌ ها، عفونت، خارش و زخم همراه باشد. برای جلوگیری از بروز واکنش و حساسیت احتمالی نسبت به ژل لب، در درجه اول ، تزریق باید نزد افراد متخصص و با تجربه که از ترکیبات مرغوب استفاده می‌کنند انجام شود. همچنین لازم است قبل از برنامه‌ریزی برای تزریق، با پزشک خود مشورت کرده و سوابق حساسیت خود را برای او شرح دهید.

▪︎ایجاد زخم در ناحیه تزریق

گاهی اوقات اگر تزریق ژل لب به درستی انجام نشود، ممکن است باعث بروز زخم در ناحیه لب یا اطراف آن شود. در واقع گاهی اوقات تزریق بیش از حد برخی فیلر ها از جمله هیالورونیک اسید، در روند تولید کلاژن و الاستین در بافت لب اختلال ایجاد کرده و این موضوع خشکی و زخم شدن لب ها را به همراه دارد.

▪︎امکان بروز عفونت پس از تزریق

در برخی موارد تزریق ژل لب ممکن است عفونت در ناحیه لب را به همراه داشته باشد. استفاده از سرنگ غیربهداشتی و عدم رعایت بهداشت حین تزریق ممکن است باعث ورود آلودگی به بافت لب شده و عفونت را در پی داشته باشد. این موضوع اهمیت انتخاب پزشک و کلینیک معتبر را افزایش میدهد. گاهی اوقات نیز برخی افراد به دلیل مسائل زمینه ای ممکن است مستعد بروز عفونت پس از تزریق ژل باشند. با مشورت با پزشک و انجام آزمایش های لازم در صورت نیاز، میتوان از این عارضه جلوگیری کرد.

اثرات و نتایج تزریق ژل لب

بله نتایج تزریق ژل می‌تواند کاملاً نچرال یا طبیعی باشد. عوامل تاثیر گذار روی طبیعی بودن نتایج شامل میزان ژل تزریق شده و جایگذاری ژل در زیر پوست است. لب‌ ها باید پیش از تزریق از نظر شکل و تقارن بررسی شوند تا در زمان تزریق بتوانیم ژل‌ را در نواحی درستی جایگذاری کنیم.

کار دیگری که برای طبیعی شدن نتایج می‌توان کرد، تزریق مقطعی ژل است. یعنی در طی ۲ یا ۳ جلسه و به مرور حجم لب را افزایش دهیم. به این شکل که صبر کنیم تا ژل تزریق شده در محل خود تثبیت شود و ببینیم لب چه حالتی می‌گیرد. افزایش حجم تدریجی باعث می‌شود که توجه اطرافیان نیز بیش از اندازه جلب نشود و به قولی متوجه نشوند که ژل تزریق کرده‌اید.

خلاصه که انتظار نداشته باشید در یک جلسه مقدار زیادی ژل تزریق کنیم و با ظاهری نچرال از کلینیک خارج شوید. باید صبور باشید و به پزشک خود اعتماد کنید.

شما می توانید از اثرات و نتایج تزریق ژل لب در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت‌ نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

برترین برندهای ژل لب

یکی از مسائل مهمی که در تزریق ژل لب اهمیت دارد، کیفیت و نوع برند انتخابی ژل است. برند ژل باید از نوع مرغوب باشد زیرا ممکن است عوارض بسیار جبران ناپذیری برای فرد به همراه داشته باشد. برند فیلر انتخابی نه تنها در ایجاد زیبایی موثر است بلکه در میزان ماندگاری آن نیز تاثیر گذار است. گرچه ماهیت تمامی فیلر های تزریقی هیالورونیک اسید است اما مهمترین تفاوتی که با یکدیگر دارند در میزان غلظت آنها است. در ادامه به برخی از برند های معتبر فیلر لب، اشاره کردیم:

▪︎ژل لب پرفکتا

▪︎ژل لب رووفیل

▪︎ژل لب رستلین

▪︎ژل لب تئوسیال

▪︎ژل لب رستیلن : نوعی ژل لب است که غلظت بالایی هیالورونیک اسید دارد و قیمت آن در مقایسه با سایر ژل های حاوی هیالورونیک اسید، بیشتر است. این برند ژل لب مورد تائید FDA است و در حدود شش ماه ماندگاری دارد.

▪︎ژل لب تئوسیال : ساخت کشور سوئیس و بر پایه هیالورونیک اسید و منشاء غیر حیوانی دارد. اثرات این ژل لب تنها در حدود یک سال باقی می ماند و تا حد زیادی به عواملی از قبیل نوع پوست و سبک زندگی فرد بستگی دارد.

▪︎ژل لب استایلج : برند فرانسوی ژل لب است که در ترکیب خود حاوی هیالورنیک اسید و بی حس کننده لیدوکائین است که حجم طبیعی را در لب ها ایجاد می کند و ماندگاری آن در حدود ۶ تا ۲۴ ماه خواهد بود. این برند ژل لب هیچ گونه عوارضی را به همراه ندارد، اما توصیه می شود تا ۲۴ ساعت از وارد آوردن فشار به لب ها خودداری شود.

▪︎ژل لب بلوترو : ساخت کمپانی Merz آلمان است که همانند بسیاری از برند ها بر پایه ترکیب هیالورونیک اسید طراحی شده و با توجه به این که حاوی مقادیری لیدوکائین است، از میزان درد هنگام تزریق کاسته خواهد شد. این برند مورد تائید FDA است و در حدود شش تا دوازده ماه ماندگاری خواهد داشت.

▪︎ژل لب پرفکتا : فرانسوی است که به عنوان یک حجم دهنده موثر برای لب ها مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج آن بلافاصله بعد از تزریق مشاهده می شود. این برند ژل لب هیچ گونه عوارضی را به همراه نخواهد داشت.

▪︎ژل لب رووفیل : رووفیل ژل لب کره ای است که هیالورونیک اسید موجود در آن دوام و ماندگاری بالایی دارد و اثرات آن تا دوازده ماه باقی می ماند که البته میزان جذب آن به نوع پوست، نوع و میزان حجم تزریق نیز بستگی دارد. ژل رووفیل لب ها را به طور محسوسی افزایش حجم می دهد و در لب های باریک، باعث می شود لب به سمت بالا کشیده شود.

مقایسه ژل لب با تزریق چربی

برخی افراد برای حجم دهی سراغ تزریق چربی می روند که در این روش، چربی از نواحی از بدن مانند ران و باسن که انباشت چربی دارد، گرفته و به بدن تزریق می شود. خب، قطعا این روش هیچ گونه واکنش آلرژیکی را به همراه ندارد و میزان ماندگاری آن نیز طولانی تر خواهد بود، اما احتمال بروز عوارضی از قبیل عفونت، خونریزی، ورم طولانی مدت یا حتی نکروز بافت چربی وجود دارد و به همین خاطر، کمتر از سمت پزشکان توصیه می شود. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، این است که برداشت چربی از بافت، دوره نقاهت به نسبت طولانی را نیز به همراه خواهد داشت.

تزریق چربی به دلیل ماندگاری بیشتر طرفداران زیادی دارد ولی برای تزریق به لب مناسب نیست. از تزریق چربی بیشتر برای حجم دهی و جبران فرورفتگی‌ های صورت استفاده می‌شود. اگر به لب چربی تزریق کنیم، حالت غیر طبیعی و متورم به خودش می‌گیرد و چندان زیبا نمی‌شود.

اما در تزریق ژل به لب، هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و قطعا عوارض بسیار کمتری را به همراه دارد، به علاوه این که نتایج بسیار مطلوبی از حجم دهی و فرم دهی لب ها ایجاد خواهد شد و دیگر نیازی به جراحی برای استخراج چربی نخواهد بود.

به چه دلیل به لب‌ها ژل تزریق می کنند؟

تزریق ژل لب به منظور حجم‌دهی و اصلاح فرم لب ها انجام می‌شود. بسیاری از افراد از کوچک و نازک بودن لب‌ های خود راضی نیستند یا فرم لب‌ های آنها نامتقارن است. در بسیاری از افراد نیز با افزایش سن و کاهش میزان تولید کلاژن در بدن، حجم لب‌ ها کوچک شده و پوست لب‌ ها چروک میشود. در تمامی این موارد، تزریق ژل لب یک گزینه کاربردی محسوب میشود. فیلر های صورت انواع مختلفی دارند که برای برطرف کردن مشکلات ظاهری صورت بر حسب نیاز هر شخص تزریق می شوند.

تزریق ژل لب، با وارد کردن ژل و فیلر های مخصوص توسط یک سوزن بسیار نازک به بافت لب صورت می‌گیرد. این عمل باید توسط فرد متخصص، با مهارت و تجربه بالا انجام شود؛ زیرا در تزریق ژل لب، مهارت، تجربه و رعایت نکات بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است و انجام این کار توسط فرد غیر متخصص ممکن است ریسک بروز عوارض را بالا ببرد.

چه مقدار ژل باید تزریق کنم؟

این موضوع به خواسته‌ی شما و وضعیت لب‌هایتان بستگی دارد. برای بیشتر افراد یک سی سی کافی است؛ البته در صورتی که بخواهید ظاهر طبیعی و نچرال لب‌ ها را حفظ کنید. یک سی سی به اندازه‌ ای ژل دارد که بتوانیم لب‌ ها را پر کنیم و شکل آن‌ ها از حالت طبیعی خارج نشود.

حتی برای دفعات اول بهتر است که یک سی سی را تزریق کنیم و سپس برای ترمیم و حجم دهی بیشتر، یک یا دو هفته بعد به کلینیک مراجعه کنید. به این ترتیب حفظ ظاهر طبیعی لب‌ ها راحت‌ تر است. برای بیشتر افراد تزریق بیش از ۲ سی سی بیش از اندازه است ولی اگر بخواهید خیلی لب‌ های خود را برجسته کنید، ممکن است نیاز باشد.

دوره نقاهت تزریق ژل لب

پس از ۱۲ تا ۲۴ ساعت، درد شما باید برطرف شود. تورم شما باید بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت از بین برود، اما ممکن است تا ۱ هفته هم طول بکشد و جای نگرانی نیست.

اگر می‌خواهید قبل از یک رویداد بزرگ مانند عروسی لب‌ هایتان پر شود، باید این عمل را حداقل دو هفته زود تر برنامه‌ریزی کنید تا مطمئن شوید که به طور کامل بهبود می‌یابید.

معرفی انواع روش های تزریق ژل لب

انواع روش های تزریق فیلر لب بسیار متفاوت است که با توجه به سلیقه شخصی شما و توقعی که از مقدار حجیم شدن لب ها پس از تزریق دارید، دکتر زیبایی از یکی از روش های زیر استفاده می کند. تزریق فیلر لب به روش‌ های مختلفی انجام می‌گیرد که با توجه به سلیقه و حجم مورد نظر خود می‌توانید یکی از آن‌ ها را انتخاب کنید. در ادامه مهمترین و معروف ترین مدل های تزریق فیلر لب را نام میبریم که عبارت اند از:

▪︎تزریق ژل لب عروسکی یا باربی؛

▪︎تزریق فیلر لب مدل روسی؛

▪︎ژل لب مدل سه دکمه ای؛

▪︎تزریق فیلر لب طبیعی؛

▪︎تزریق ژل لب مدل قلوه ای؛

▪︎تزریق ژل لب مدل چاک دار؛

▪︎تزریق فیلر لب مدل صدف؛

▪︎تزریق فیلر لب مدل گرد؛

▪︎ژل لب مدل هالیوودی؛

▪︎تزریق فیلر لب مدل کمان؛

◇تزریق ژل لب مدل قلبی

در این روش تزریق فیلر لب در ناحیه v شکل لب بالایی صورت می گیرد. همان طور که از نام این مدل تزریق فیلر لب مشخص است شکل لب شبیه قلب می شود.

◇تزریق ژل لب مدل چاک دار

در این روش دکتر زیبایی تزریق را در ناحیه وسط لب پایین انجام می دهد؛ در این حالت لب پایین برجسته می شود و وسط آن دارای شکاف می شود که به اصطلاح به آن لب چاک دار گفته می شود.

◇تزریق ژل لب عروسکی یا باربی

در تزریق ژل لب عروسکی، لب پایین حجیم می شود و بخش v شکل لب بالا نیز حجیم تر می شود. هدف از این مدل تزریق ژل لب، شبیه شدن لب به عروسک ها و شخصیت های کارتونی است. افرادی که لثه هایشان در هنگام خندیدن نمایان است می توانند با این مدل تزریق فیلر لب، لثه هایشان را بپوشانند.

◇ژل لب طبیعی یا کلاسیک

اکثر افرادی که برای تزریق ژل لب به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند؛ خواهان لب های طبیعی و نرمال هستند. از مزایای ژل لب طبیعی می توان به زیبایی لب ها و چهره بدون تغییر زیاد و مصنوعی شدن چهره اشاره کرد.

◇ژل لب مدل روسی

فیلر لب مدل روسی الهام گرفته از مدل لب اکثر خانم های روسی است. دکتر زیبایی در این مدل، تزریق را بیشتر در ناحیه کشیدگی و تیزی حاشیه لب ها انجام می دهد. همچنین برای برجسته کردن لب ها نیز مقدار کمی فیلر در امتداد خط لب تزریق می شود.

◇ژل لب مدل قلوه‌ ای

در این روش پزشک مقدار مشخصی از فیلر را به تمامی قسمت های لب تزریق می کند و لب ها به طور یکنواخت برجسته می شود. ژل لب مدل قلوه ای بیشتر به افرادی توصیه می شود که صورت گردی دارند.

◇ژل لب مدل سه دکمه ‌ای

یکی دیگر از پرطرفدارترین مدل های تزریق فیلر لب، ژل لب مدل سه دکمه ای است. در این روش ناحیه v شکل لب بالا و دو بخش کناری آن بیش از سایر نقاط حجیم می شوند. به دلیل اینکه در سه بخش از لب بالا تزریق انجام می شود به این روش مدل سه دکمه ای گفته می شود.

◇ژل لب مدل گرد

در این مدل فیلر به نحوی تزریق می شود که لب بالایی حجیم تر شود و لب ها از حالت کشیده و طبیعی به شکل گرد در بیایند.

تزریق ژل لب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – تزریق ژل لب

روش های بی حسی برای تزریق ژل لب

برای کاهش درد و عدم احساس درد در هنگام تزریق ژل لب و یا پس از آن، پزشکان متخصص زیبایی از روش های مختلف بی حسی برای این کار استفاده می نمایند که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از پماد های بی حس کننده تزریق ماده ی بی حسی
  • استفاده از یخ در ناحیه ی مورد نظر به منظور تزریق ژل در نواحی حساس نظیر لب

در نواحی حساس مانند لب برای کاهش درد روش تزریق ماده ی بی حس کننده استفاده می شود ولی در نواحی ای مانند خط اخم که از حساسیت کمتری بر خودار می باشند می توان از روش های غیر تزریقی برای بی حس کردن ناحیه ی مورد نظر کمک گرفت .

چه زمانی برای تزریق مجدد مناسب است؟

برای اثر پذیری بیشتر تزریق مجدد و اینکه کسی متوجه تغییر مداوم در چهره شما نشود، توصیه می کنیم وقتی هنوز بین ۲۵ تا ۳۰ درصد از حجم ژل قبلی بر روی لب شما باقی مانده است، از پزشک خود بخواهید دوباره تزریق ژل را برای شما انجام دهد.

تزریق ژل به لب بهترین و سالم ترین عمل حجم دهی به لب می باشد و اکثر افرادی که از این روش استفاده کرده اند، از انجام آن رضایت کامل داشته اند و بعد از اینکه ژل روی لب آنها جذب بدن شد، خواستار تزریق مجدد شده اند. تزریق مجدد ژل به لب مزایایی دارد که به آنها اشاره می کنیم:

▪︎ماندگاری بیشتر با اضافه شدن فیلر جدید به قبلی : همانطور که گفتیم زمان مناسب برای تزریق مجدد فیلر، زمانی است که هنوز یک چهارم از ژل قبلی بر روی لب شما باقی مانده باشد. وقتی تزریق مجدد ژل در این حالت انجام می شود، ژل جدید به ژل قبلی اضافه می شود و اثر ماندگاری فیلر را بیشتر می کند.

▪︎جذب کند تر ژل در تزریق مجدد : با تزریق مجدد ژل اتفاق دیگری که می افتد این است که، ژل های جدید با واکنش کمتری از سوی بدن برای جذب، مواجه می شوند. وقتی برای بار اول اسید هیالورونیک را وارد بدن می کنید، واکنش بدن به آنها شدید تر است، اما در مرتبه دوم حساسیت بدن دیگر کمتر می شود و در نتیجه جذب فیلر جدید با سرعت کمتری انجام شده و ماندگاری آن بیشتر می شود.

هزینه تزریق ژل لب

قیمت ژل لب بسته به نوع ماده و تعداد دوز‌ هایی که باید تزریق شود متفاوت است. اما می‌توان گفت قیمت تزریق ژل لب در بین سایر عمل‌ های زیبایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تلقی می‌شود. با تزریق حس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و در جمع‌ های دوستانه و مهمانی‌ هایی که حضور پیدا می‌کنید حس متفاوت و دوست داشتنی خواهید داشت. همچنین برای اطلاع از قیمت نیم سی سی ژل لب یا حتی قیمت هر سی سی ژل گونه و … می‌توانید از راه‌ های ارتباطی که در این لینک مشاهده می‌کنید با ما تماس حاصل فرمائید.

هزینه تزریق ژل لب دائمی به عوامل مختلفی و بسیار گوناگونی بستگی دارد. به همین دلیل خیلی راحت نمی‌توان یک قیمت یا بهتر است بگوییم نرخ مشخص و واحدی را برای قیمت ژل لب بیان کرد. هزینه تزریق ژل لب بایستی به طور دقیق توسط پزشک متخصص بعد از انجام بررسی‌ های لازم مشخص و تعیین شود.

مهم‌ترین عواملی که شاید بتوان گفت در قیمت تزریق ژل لب تأثیر دارند، جنس و برند موادی هستند که برای فرایند جراحی زیبا شما مورد استفاده قرار می‌گیرند و تنها به همین دو عامل می‌توان اشاره کرد. به عنوان مثال در تعیین هزینه جراحی زیبایی، ژل‌ های خارجی در مقایسه با ژل‌ هایی که در داخل تولید می‌شوند و به طور کلی نمونه‌ های داخلی گران‌تر هستند.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط و انجام این تزریقات کلینیک بین المللی و تخصصی سعیدیه تماس گرفته و نسبت به هزینه ها توسط کارشناسان مجرب مطلع شوید.

سوالات متداول شما

۱. آیا می‌توان در دوران بارداری ژل لب تزریق کرد؟

هیچ مطالعه ای در مورد بی‌خطر تزریق ژل لب در دوران بارداری انجام نشده است. در نتیجه، FDA استفاده از پرکننده های لب در دوران بارداری را تایید نکرده است.

۲. زمان مناسب خوردن و آشامیدن بعد از عمل کی است؟

بهتر است تا زمانی که داروی بی حسی موضعی یا تزریق بلوک عصبی از بین برود صبر کنید تا به طور تصادفی لب های خود را گاز نگیرید و باعث ایجاد مزاحمت در جریان جذب ژل نشوید. همچنین باید از خوردن غذا هایی که ممکن است باعث شوند صورت یا لب های خود را پاک کنید به مدت حداقل ۲۴ ساعت خودداری کنید.

همچنین به مدت حداقل ۲۴ ساعت از مصرف نی نوشیدنی یا سیگار کشیدن خودداری کنید. انقباض لب های شما ممکن است پرکننده لب را نیز مختل کند. همچنین باید حداقل برای همین مدت از نوشیدن الکل خودداری کنید، زیرا الکل خون شما را رقیق می‌کند که می تواند کبودی روی لب های شما را بدتر کند.

۳. آیا فیلر لب دائمی است؟

پرکننده های لب دائمی نیستند. آنها به آرامی با گذشت زمان از بین می‌روند، مثلا معمولاً ۱۲ تا ۱۸ ماه پس از دریافت آنها که کالملا بسته به متابولیسم شماست. ممکن است برای حفظ حجم مورد نظر خود به درمان‌ های روتین لمسی نیاز داشته باشید.

۴. آیا تزریق ژل لب دردناک است؟

احساس درد را شاید بتوان یک پدیده نامطلوب دانست اما به عنوان عارضه فیلر لب محسوب نمی شود چرا که هر عمل و رفتار پزشکی و زیبایی با درد اندکی همراه است. بافت لب بسیار حساس است و تزریق لب ممکن است با کمی درد همراه باشد. اما بسیاری از فیلر ها حاوی بی‌حس کننده هستند و علاوه بر این، قبل از تزریق، از بی حسی موضعی استفاده می‌شود که در کاهش درد تاثیر بسیاری خواهد داشت.

۵. عوارض ژل‌ های دائمی چیست؟

ژل های لب دائمی مشکلات مختلفی را ممکن است ایجاد کنند. امروزه استفاده از این ژل‌ ها منسوخ شده است. ممکن است با کوچک ترین دستکاری صورت عوارض آنها مشخص شده و واکنش نشان بدهند. بعد از تزریق این ژل ها استفاده از ژل های مرغوب هیالورونیک اسید ممکن نخواهد بود.

۶. بوسیدن بعد از تزریق ژل لب چگونه خواهد بود؟

از آنجایی که برای تزریق ژل بی حسی انجام شده و چندین بار سوزن به لب شما برخورد کرده است بهتر است از انجام دادن هرگونه کاری که به صورت شما فشار وارد می کند یک تا دو روز دوری کنید. البته که بوسیدن معمولی یا لبخند زدن آرام فشاری بر روی لب ها ایجاد نمی‌کند. معمولا ۲۴ ساعت بعد از اینکه ژل درجای خود ثابت باقی می ماند می توانید فعالیت های خود را از سر بگیرید.

۷. آیا سیگار کشیدن بعد از تزریق ژل لب مجاز است؟

بله توصیه پزشکان این است که به طور کامل سیگار را ترک کنید اما اگر این کار برای شما سخت است حداقل تا 24 ساعت پس از تزریق فیلر سیگار نکشید.

۸. تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟

مدت زمان مشخص شدن نتایج تزریق ژل لب، روی صورت شما و دیدن نتایج آن، بستگی به دوز ماده تزریق شده و محل تزریق دارد اما به طور کلی، افراد می توانند بلافاصله بعد از اتمام تزریق ژل، نتیجه کار را مشاهده کنند و شاهد تغییر در صورت و محل مورد نظر بعد از تزریق باشند. البته که با گذشت چند روز عوارض تزریق ژل لب چون ورم از بین می رود و نتایج طبیعی تری در چهره ی فرد مشاهده خواهد شد.

۹. آیا تزریق ژل درد دارد؟

اول این که بیشتر ژل‌ های هیالورونیک اسیدی حاوی داروی بی‌حس کننده موضعی لیدوکائین هستند. همان بی‌حس کننده‌ای که در دندان پزشکی کاربرد زیادی دارد. علاوه بر این می‌توانیم به شکل‌ های مختلفی لب‌ هایتان را بی‌حس کنیم. مثلاً می‌توانیم اطراف لب یک داروی بلوک کننده عصبی تزریق کنیم. از این دارو در دندان پزشکی، پیش از پر کردن دندان استفاده می‌شود. به جز این می‌توانیم از دارو های بی‌حس کننده موضعی استفاده کنیم که به شکل محلول یا کرم هستند.

از بین راه‌ های کاهش درد، ما کرم بی‌حس کننده را ترجیح می‌دهیم. وقتی از دارو های بلوک کننده عصبی استفاده می‌کنیم، شکل حرکت کردن لب‌ ها تغییر می‌کند و تا چند ساعت معلوم نمی‌شود که لب‌تان به چه شکلی در آمده است. این مشکل را با کرم‌ های بی‌حسی نداریم.

بعد از بی‌حس کرد لب و در هنگام تزریق، ابتدا یک سوزش خیلی جزئی، سپس کمی فشار و نهایتاً یک حس ضربانی بسیار گنگ خواهید داشت. اگر بی‌حسی به درستی انجام شود، نباید درد حادی احساس کنید. در مجموع اگر تزریق‌ ها دردی داشته باشد، کاملاً قابل تحمل خواهد بود.

نتیجه گیری

تزریق ژل لب یکی از روش‌ های زیبایی پرطرفدار است که بسیاری از افراد برای بهبود فرم و حجم‌دهی به لب خود از آن استفاده می‌کنند. اکثر عوارض ژل لب موقت هستند و خطری را در پی ندارند. اما تزریق ژل لب اگر توسط فرد غیر متخصص انجام شود، می‌تواند عوارض بسیار جدی داشته باشد.

تزریق ژل لب یک تصمیم شخصی است. اگر می‌خواهید اندازه لب‌ های خود را افزایش دهید، به یک ارائه‌ دهنده مراقبت‌ های بهداشتی که متخصص در پرکننده‌ های لب است مراجعه کنید تا در مورد گزینه‌ های خود صحبت کنید.

فیلر لب می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد، اما باید توجه داشته باشید که موقتی هستند. به طور متوسط هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یکبار نیاز به پرکننده لب جدید دارید. در مورد سوالات و نگرانی های خود با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید.

شما می‌توانید این روش درمانی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت‌ نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی
رژیم لاغری فستینگ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir