جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان

جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان

جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان

گاهی جراحی که برای تغییر ظاهر دستگاه تناسلی مردان انجام می شود، جراحی زیبایی اندام تناسلی نامیده می شود. یکی از عوامل مهمی که میزان اعتماد به نفس در مردان را بالا می برد، سلامت دستگاه تناسلی مردانه است. به طور کلی نشانه های ناتوانی های جنسی در مردان آسیب بزرگی به آن ها می زند به طوری که در بیشتر مواقع این ضرر ها قابل جبران نیستند. با توجه به حساسیت های مهمی که در این مورد از جراحی وجود دارد، انواع عمل های جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان ابداع شده است؛ تا برای  مردانی که این مشکل را دارند برای رفع آن از راه های مختلف زیادی استفاده کنند. بسیاری از آقایان از این موضوع واهمه دارند؛ که مبادا آلتشان بیش از حد معمول کوچک باشد یا این که به علت کوچک بودن آلت نتوانند همسرشان را ارضا کنند. اما مطالعات نشان داده است اکثر آقایانی که فکر می‌کنند آلتشان کوچک است، در واقع آلتی با اندازه معمولی دارند؛ همچنین بسیاری از آقایان تصوری غلوآمیز از اندازه معمول آلت تناسلی دارند.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

روش های جراحی افزایش آلت دستگاه تناسلی مردان

جراحی بزرگ شدن آلت دستگاه تناسلی مردان  به دو صورت کلی وجود دارد: افزایش آلت تناسلی و آزاد شدن رباط نگهدارنده آلت.

این عمل جراحی یا با اتصال سلول‌ های چربی از قسمت های دیگر بدن به آلت تناسلی و یا با تزریق سلول‌ های چربی به آلت تناسلی مرد صورت می گیرد. طی گذشت زمان، بدن می‌تواند چربی را مجدد جذب خود کند و آلت تناسلی مرد را به اندازه سابق بازگرداند.

شیوه آزاد کردن رباط نگهدارنده آلت دستگاه تناسلی مردان

رباطی که آلت دستگاه تناسلی مرد را به قسمت شرمگاه متصل می کند، با عمل جراحی برداشته می‌شود. این شیوه برای تغییر زاویه آلت تناسلی مردان است که می‌تواند آلت دستگاه تناسلی مردان را کشیده تر نشان دهد. در این شرایط، هنگام نعوظ، زاویه آلت دستگاه تناسلی مردان تغییر خواهد کرد و امکان دارد در رابطه جنسی اختلال ایجاد کند.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که میخواهید از این روش درمانی برای خود استفاده کنید و می خواهید از مزایای آن بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش بپردازید.

مراحل جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان

▪تزریق ژل ردکسیس توسط سرنگ های بسیار ظریف

▪ضد عفونی کردن و بی حسي بدنه آلت تناسلی مردان

▪بررسی وضعیت عمومی فرد

مزایای جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان

▪︎بهره‌ گیری از روش هایی که به پشتوانه ده‌ ها سال تحقیق و پژوهش ابداع شده است.

▪︎ایمنی درمان جراحی و دائمی بودن نتایج

▪︎امکان افزایش همزمان طول و قطر آلت

▪︎ممکن بودن رشد تدریجی و حجیم تر شدن آلت در آینده

اگر شما هم قصد دارید از روش درمانی جراحی برای اندام خصوصی خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی سعیدیه زیر نظر بهترین متخصصین این روش درمانی را انجام دهید و از مزایای بیشمار آن بهره‌مند شوید.

عوارض جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان

عوارض و خطرات جراحی های بزرگ کردن آلت تناسلی (افزایش طول و یا ضخیم کردن) معمولاً اندک است و شامل عوارضی نظیر عفونت و خونریزی می‌شود؛ که پس از هر جراحی دیگری نیز احتمال بروز آنها وجود دارد. این جراحی اصولا هیچ اختلالی را در عملکرد، حس، نعوظ یا ادرار ایجاد نمی‌کند. اگر چه گرفتن (پیوند) چربی دائمی است، اما نتیجه تزریق چربی دائمی نیست.

عوارض احتمالی دیگری مانند جای زخم، مو بر روی سر آلت تناسلی، آلت تناسلی افتاده، ناتوانی جنسی، بی اختیاری ادرار، درد مداوم، عفونت، از دست دادن حس، خونریزی بیش از حد و حتی آلت تناسلی کوتاه‌ تر، همراه با این جراحی وجود دارند. ممکن است لازم باشد که عمل های بیشتری برای اصلاح ناهنجاری‌ های ناشی از جراحی اولیه انجام شود. مردانی که تمام یا بخشی از آلت تناسلی خود را در نتیجه آسیب یا جراحی از دست داده اند، مطمئنا متقاضی مناسبی برای جراحی ترمیمی هستند.

جمع شدن آلت به ندرت رخ می‌دهد، اما گاهی در اثر انقباض معمول جای زخم پیش می‌آید؛ که با تمرین‌ های کششی بافت همبند جای زخم که پس از جراحی شروع می‌شود به خوبی مدیریت می‌شود. انجام ندادن این تمرین‌ ها باعث می‌شود که تمام یا قسمتی از افزایش طول به دست آمده از بین برود.

در برخی موارد که در آن مرد آلت تناسلی بسیار کوچکی دارد؛ که باعث اختلالات و مشکلات جدی و مسائل روانی غیر قابل تحمل می‌شود، جراحی زیبایی آلت تناسلی مردان ممکن است به عنوان آخرین گزینه در نظر گرفته شود. با این حال، این روش یک گام اساسی است و به وضوح تصمیمی نیست که بتوان با عجله در مورد آن اظهار نظر کرد. به شدت توصیه می‌شود که هر شخصی که قصد انجام  این جراحی را دارد با یک متخصص اورولوژی و همچنین یک درمانگر برای بحث در مورد مشکل و پیامد های روانی آن مشورت کند.

اگر شما هم میخواهید از خطرات و عوارض ناشی از این روش درمانی در امان باشید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص به انجام این روش درمانی بپردازید.

مراقبت های قبل از انجام جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان

قبل از این جراحی باید درباره نکات پزشکی مختلف با جراح خود صحبت کنید و اطمینان حاصل کنید که معمولا این نکات عبارتند از:

▪︎سلامت جسمانی: یک معاینه به پزشک یا جراح شما کمک می کند تا تشخیص دهد که آیا این درمان مناسب شما هست یا خیر.

▪︎سابقه های پزشکی: برخی از شرایط یا عمل های قبل از این عمل که در گذشته داشته اید، ممکن است روی تصمیمات جراحی از جمله انتخاب نوع بیهوشی، تأثیر داشته باشد.

▪︎سوابق روانی: برخی از جراحان پیشنهاد و یا درخواست می دهند که قبل از جراحی زیبایی آلت تناسلی، مشاوره دریافت کنید.

▪︎خطرات و عوارض احتمالی: باید از خطرات و عوارض آگاه باشید تا بسنجید که آیا جراحی زیبایی آلت تناسلی برای شما مناسب است یا خیر.

▪︎داروهای تقویتی و مکمل ها: هرچیزی که مرتباً مصرف می کنید یا اخیراً مصرف کرده اید، از جمله داروهای بدون نیاز به نسخه مانند روغن ماهی و مکمل های ویتامینه، به جراحتان بگویید.

▪︎واکنش آلرژیک قبلی به دارو: اگر سابقه ی واکنش منفی یا عوارض جانبی از هر دارویی از جمله داروهای بیهوشی دارید، به جراح خود بگویید.

▪︎آمادگی برای جراحی دستگاه تناسلی مردان: جراحتان دستورات لازم را درباره ی اینکه برای آماده سازی در خانه چه کاری باید انجام دهید، به شما می دهد. مثلاً ممکن است از شما خواسته شود که دارویی را مصرف کنید یا دوز داروی مصرفی را تغییر دهید. با دقت از تمامی دستورات پیروی کنید.

حین عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان

عمل جراحی ممکن است در یک بیمارستان معتبر و مجهز، مرکز جراحی مستقل، یا در کلینیک جراحی انجام شود. جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی معمولا ۱ الی ۱.۵ ساعت زمان میبرد؛ اما ممکن است این زمان طولانی تر نیز شود.

▪︎برای راحتی شما در طول عمل جراحی، دارو هایی به شما تزریق می شوند.

▪︎این جراحی معمولا تحت بیهوشی عمومی انجام میشود؛ اما در برخی موارد نیز این جراحی را میتوان تحت بی حسی موضعی همراه با تزریق آرامبخش یا بدون آن نیز انجام داد.

▪︎در طول جراحی ممکن است از دستگاه های مانیتورینگ برای بررسی عملکرد قلب، فشار خون، نبض و میزان اکسیژن خون استفاده شود.

▪︎جراح دقیقا روند جراحی که قبلا با شما در جلسه مشاوره مطرح شده را دنبال خواهد کرد.

▪︎پس از اتمام جراحی، شما به اتاق ریکاوری منتقل خواهید شد تا تحت نظارت پزشکی باشید.

بیماران پس از مدتی کوتاه که بستری شدن و تحت نظر بودن، اجازه ی مرخص شدن خواهند داشت.

دستگاه تناسلی مردان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – دستگاه تناسلی مردان

مراقبت های بعد از انجام جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان

ریکاوری حداقل شش هفته زمان لازم دارد. طبق دستورات جراح عمل کنید؛ اما تعدادی از راهنمایی های کلی عبارتند از:

▪︎در مراقبت از زخمتان از تمامی دستورات پیروی کنید.

▪︎بعد از فالوپلاستی به مدت چند هفته طبق دستورات از وزنه برای آلت استفاده کنید.

▪︎حداقل به مدت شش هفته رابطه ی جنسی نداشته باشید.

▪︎هرگونه خونریزی، درد زیاد یا علائم غیرعادی را به پزشک خود اطلاع دهید.

اندازه معمول و متناسب آلت دستگاه تناسلی مردان

تعداد بسیار زیادی از آقایان از این موضوع واهمه دارند که مبادا آلتشان بیش از حد کوچک باشد یا این که به دلیل کوچک بودن آلت نتوانند همسرشان را ارضا کنند. اما مطالعات نشان داده است؛ بیشتر آقایانی که فکر می‌کنند آلتشان کوچک است، در واقع آلتی با اندازه معمول و متناسب دارند؛ همچنین بسیاری از آقایان تصوری غلوآمیز از اندازه معمول آلت تناسلی دارند.

در هر حال واقعیت به دور از هر گونه اغراقی به شرح زیر است:

▪︎اندازه متناسب آلت حدود 8 تا 13 سانتی‌ متر در حالت شل و آویخته و حدود 13 تا 18 سانتی‌ متر در حالت شق و راست (نعوظ) است.

▪︎آلتی که در حالت نعوظ کوتاه‌ تر از 8 سانتی‌ متر باشد، کوچک در نظر گرفته می‌شود (میکرو پنیس).

اثرات و نتایج جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان

نتایج حاصل از جراحی طول آلت دستگاه تناسلی مردان برای مدت طولانی و یا همیشه باقی می ماند. لازم به ذکر است که تقریباً ۴۰ تا ۵۰ درصد از سلول های چربی تزریق شده در جراحی قطور کردن دور آلت با گذشت زمان جذب می شوند و بقیه باقی می مانند. اگر از هیالورونیک اسید به عنوان پر کننده پوست برای افزایش پهنای آلت تناسلی استفاده می شود، لازم است بدانید که این پرکننده ها در عرض ۶ تا ۱۸ ماه حل می شوند. بنابراین، حجیم کردن دور آلت تناسلی با مواد هایی مانند پر کننده اسید هیالورونیک، تنها یک نتیجه کوتاه‌ مدت و موقتی به همراه دارد و پس از یک سال باید تجدید شود.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از این روش ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید.

بهترین کاندیدای مناسب برای انجام جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان

▪︎در صورتی که سابقه جراحی آلت تناسلی (آلودرم، پیوند پوستی، تزریق سیلیکون/ PMMA و تزریق چربی) داشته اید، حتماً موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

▪︎عدم ابتلا به عارضه‌ هایی مانند بیماری‌ های عفونی شدید، دیابت کنترل نشده یا فشار خون بالا، مصرف مداوم و طولانی مدت دارو های رقیق کننده خون.

▪︎سن بالای 21 سال

اگر شما هم علاقه به این روش درمانی دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و به این روش درمانی بپردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

برخی روش های جراحی بزرگ کردن آلت دستگاه تناسلی مردان

جراحی حجیم ساختن آلت دستگاه تناسلی مردان با عناوین پنوپلاستی، فالوپلاستی یا بزرگ و ضخیم کردن آلت تناسلی مردانه نیز نامیده می شود. این جراحی هم مانند همه عمل های جراحی شامل خطرات و عوارض میباشد و ممکن است آنطور که انتظار می رود پیش نرود.

دو نوع عمل جراحی اصلی برای بزرگ‌ کردن و حجیم ساختن آلت تناسلی وجود دارد: کلفت کردن آلت با پر کننده‌ های پوستی یا بافت چربی  و بلند کردن با قطع رباط.

▪︎پر کننده های پوستی بزرگ کننده آلت دستگاه تناسلی مردان

پر کننده های پوستی (درمال فیلر) مبتنی بر اسید هیالورونیک که برای حجیم کردن لب ها و پر کردن چین و چروک های پوست استفاده می شود، برای افزایش طول و دور آلت تناسلی نیز استفاده می شود. این پر کننده ها پوستی را می‌توان در ساقه آلت دستگاه تناسلی مردان برای ضخیم کردن آلت تزریق کرد.

دقت داشته باشید که نتایج این عمل جراحی کم تهاجمی، ضخیم کردن موقتی و کوتاه‌ مدت آلت تناسلی است و ممکن است برای دستیابی به درجه بزرگی و کلفتی مورد نظر نیاز به چندین مرتبه درمان داشته باشد. این نوع پرکننده پوستی در صورتی که نتایج رضایت‌ بخش نباشد، خراب شود یا دیگر خواسته نشود ، می‌تواند به سرعت حل شود. این درمان برای بهبود هر گونه اختلال نعوظ مفید نمی باشد.

▪︎انتقال چربی برای  بزرگ کردن آلت دستگاه تناسلی مردان

در این روش از بزرگ کردن آلت تناسلی بافت چربی برداشت شده از سایر قسمت های بدن برای افزایش اندازه ضخیم شدن آلت تناسلی بیمار استفاده می شود. این روش از بزرگ کردن آلت تناسلی شامل پیوند زدن چربی بر روی سطح ساقه آلت تناسلی، به جای تزریق آن به ساقه است. تعداد زیادی از بیماران نیاز به درمان های متعدد دارند و بسیاری از بافت چربی پیوند شده توسط بدن دوباره جذب می شود. در تعدادی از بیماران به مدت یک سال پس از عمل تا ۸۰ درصد چربی دوباره جذب می شوند.

▪︎قطع رباط و بزرگ کردن آلت دستگاه تناسلی مردان

جراحی رباط آویزان کننده آلت تناسلی رایج ترین عمل جراحی است؛ که برای افزایش طول آلت تناسلی انجام می شود. این روش شامل بریدن رباطی است که شفت آلت تناسلی مرد را به استخوان شرمگاهی متصل می کند. این جراحی زاویه آلت تناسلی را تغییر می دهد و باعث می شود آلت تناسلی پایین تر از قبل آویزان شود و در نتیجه بزرگ تر و طولانی تر از قبل ظاهر شود.

گزارش شده است که این روش طول آلت را ۱ الی ۳ سانتی متر افزایش می دهد که برای اکثر بیماران کمتر از ۲.۵ سانتی متر است. باید در نظر داشته باشید که این روش در هنگام نعوظ طول آلت تناسلی را افزایش نمی دهد. تعدادی از مردان گزارش می دهند که قطع شدن رباط آویزان کننده، رسیدن به دخول در حین مقاربت را دشوار می کند.

دوران نقاهت جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان

باید به بیمار ها توصیه شود که به مدت یک هفته بعد از عمل جراحی استراحت کنند؛ اجازه دهند ناحیه ای که جراحی شده بهبود یابد و بعد از آن در محل کار حاضر شود. این عملکرد آلت پس از عمل جراحی افزایش سایز آلت، هم از نظر ادرار کردن و هم از نظر قابلیت نعوظ و شق شدن کاملاً عادی است.و تقریبا پس از حدود ۲ ماه بیمار می‌‌تواند به علت افزایش گردش خون در چربی‌ های پیوند شده شاهد افزایش طول آلت تناسلی خود باشد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و روش های جراحی و غیر جراحی را انجام دهید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

تعداد جلسات برای انجام جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان

با توجه به این که شدت بیماری و تکنیک های به کار برده شده تعداد درمان ها متفاوت است، در برخی از تکنیک های جراحی زیبایی آلت تناسلی به ۱ تا ۳ جلسه نیاز است ، متقاضیان این عمل جراحی باید با فاصله ۳۰ الی ۶۰ روزه جلسات درمانی را انجام دهند .

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از این روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید.

هزینه جراحی زیبایی دستگاه آلت تناسلی مردان

هزینه جراحی های زیبایی آلت دستگاه تناسلی مردان براساس عوامل مختلفی همچون نوع عمل جراحی و تعداد آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد و متفاوت خواهد بود. بنابراین، بر این اساس نمی توان قبل از بررسی های لازم هزینه دقیقی را مشخص نمود. برای اطلاع از هزینه های درمانی و جراحی بهتر است در ابتدا به جراح زیبایی و متخصص مراجعه نموده و مشورت نمایید.

برای اطلاع دقیق از هزینه درمان جراحی زیبایی دستگاه تناسلی، می توانید به کلینیک زیبایی سعیدیه مراجعه کنید و توسط پزشک معاینه شوید؛ تا روش مناسب برای درمان شما و همچنین هزینه درمان به شما اعلام شود.

دستگاه تناسلی مردان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – دستگاه تناسلی مردان

سوالات متداول جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان

۱- آیا جایگزینی برای جراحی بزرگ کردن آلت دستگاه تناسلی مردان وجود دارد؟

بله، اما تمام این روش‌ های تأثیرگذار نیستند. روش‌ های ^خود درمانی^ مانند از بین بردن مو های زائد ناحیه شرمگاهی برای مشخص‌ تر شدن و بزرگ‌ تر به نظر رسیدن آلت یا کاهش وزن گاهی تاثیر مطلوبی به جا می‌گذارند. رژیم غذایی متناسب و ورزش کردن نیز می‌تواند تغییر چشمگیری را در سایز آلت ایجاد کند.

روش‌ های غیر جراحی متعددی مانند پمپ خلأ، قرص‌ های گیاهی، اتصال وزنه به آلت تناسلی و استفاده از دستگاه‌ های برقی و مغناطیسی وجود دارد که به بزرگ کردن آلت کمک می‌کند.

مسئله اینجا است که این فراورده‌ ها علی رغم تبلیغات فریبنده و پر سر و صدا مورد تایید نیستند و هیچگونه شواهد علمی بر مفید بودن طولانی مدت آنها وجود ندارد. پس تشخیص خوب یا بد بودن به عهده خود شما است. بعضی از این روش‌ ها تاثیر موقتی دارند، اما با متوقف کردن درمان اثر آن نیز از بین می‌رود.

۲- آیا انجام جراحی زیبایی آلت دستگاه تناسلی مردان ایمن می باشد ؟

بله – زیرا به دلیل اینکه روش‌ های درمانی جراحی زیبایی آلت تناسلی غیر تهاجمی و کم تهاجمی است ، موثر ترین روش‌ های درمانی و ایمن باشند.

۳- آیا جراحی‌ های زیبایی دستگاه تناسلی مردان با خونریزی و درد همراه است ؟

خیر – زیرا روش‌ ها و تکنیک‌ های جراحی زیبایی آلت که جدیداً ارائه شده است، بدون هیچ گونه درد و خونریزی می‌باشد ، زمانی که شخص در حال انجام عمل جراحی می‌باشد هیچ گونه درد و ناراحتی و خونریزی را احساس نمی‌کند .

البته در برخی از موارد بیمار به دلیل وارد شدن جسم خارجی به ناحیه تناسلی ممکن است کمی دچار استرس شود، که این امر سبب انقباض ماهیچه‌ ها می شود در نتیجه ممکن است کمی احساس ناراحتی کند .

۴- جراحی های زیبایی دستگاه تناسلی مردان را از چه سنی می توان شروع کرد ؟

برای انجام جراحی‌ های زیبایی آلت تناسلی محدودیت سنی وجود ندارد ، اما با توجه به عرف جامعه و تکنیک‌ های عمل جراحی بهتر است که این جراحی‌ ها از سن 20 الی 60 سالگی انجام شود .

۵- برای انتخاب جراح مناسب برای انجام جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان چطور باید تصمیم بگیریم؟

انتخاب صحیح جراح در نتیجه بسیار تاثیر گذار است در نتیجه قبل از انجام این جراحی باید تحقیقات لازم را انجام دهید تا بهترین پزشک را انتخاب نمایید داشتن مهارت و دقت بالا در جراحی زیبایی آلت تناسلی دارای اهمیت بسیار بالایی است پس از انتخاب جراح مناسب باید به جراح خود اطمینان کامل داشته باشید و انتظارات واقع بینانه از نتیجه جراحی زیبایی آلت تناسلی خود داشته باشید.

۶- چه مدت پس از جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان می توان رابطه جنسی داشت؟

با توجه به اینکه پس از جراحی زیبایی آلت تناسلی رابطه جنسی بعد از گذشت یک ماه تا 6 هفته آغاز شود.

۷- برش ها و اسکار های ناشی از جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی چگونه خواهد بود؟

حین جراحی یک برش کوچک در ناحیه شرم گاهی ایجاد می شود که توسط مو های ناحیه تناسلی پوشانده می شود. هیچ برشی روی آلت تناسلی انجام نمی شود. در برخی موارد در جراحی برش کوچکی در ناحیه ی پشتی سر آلت ایجاد می شود.

۸- آیا می توان اندازه آلت تناسلی را چندین سانت افزایش داد؟

خیر متاسفانه؛ طول آلت تناسلی شما در حالت شل و افتاده افزایش می یابد، اما در حالت نعوظ، تقریباً به همان اندازه خواهد بود.

۹- آیا در صورتی که بیمار بخواهد آلت تناسلی خود را بزرگ تر کند می‌تواند جراحی دوم را انجام دهد؟ 

پاسخ به این سوال مثبت است و بیمار می‌‌تواند متقاضی عمل جراحی دوم و افزایش طول آلت تناسلی باشد و تقریبا حدود ۱۰ درصد از بیمارانی که تحت عمل قرار گرفته اند تصمیم می‌گیرند که به بزرگتر کردن آلت تناسلی خود بپردازند. معمولاً پزشک از بیمار خود می‌خواهد که بعد از عمل اول حدود شش ماه صبر کند و سپس برای جراحی دوم اقدام نماید.

۱۰- آیا جراحی کردن آلت دستگاه تناسلی مردان تاثیری در بزرگ کردن آن دارد؟ 

دو نوع عمل جراحی برای حجیم کردن آلت تناسلی وجود دارد. بزرگ کردن آلت تناسلی شامل تزریق سلول‌ های چربی به آلت تناسلی است. این روش با برخی عوارض جانبی همراه است که برخی از این عوارض جانبی عبارتند از تورم و کج شدن آلت تناسلی. در صورتی که عوارض جانبی ایجاد شده شدید باشد تخلیه آلت تناسلی ضرورت خواهد یافت . یکی دیگر از روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی این است که سلول‌های چربی از سایر نقاط بدن به آلت تناسلی پیوند می‌شود. این روش با تهاجم و خطر کمتری همراه است و پس از ۱۲ ماه می‌تواند به طور متوسط  ۳۹/۲ تا ۶۵/۲ سانتی متر را به طول آلت تناسلی اضافه کنند اما این اندام طی مدت یک سال پس از عمل حدود ۲۰ تا ۸۰ درصد از حجم جدید خود را از دست می‌دهد به همین دلیل این افراد به چند عمل جراحی نیاز خواهند داشت تا نتایج مطلوب را به دست بیاورند. دومین نوع جراحی شامل آزادسازی رباط آلت تناسلی است این رباط، آلت تناسلی را به ناحیه شرمگاهی متصل می‌‌کند و در هنگام نعوظ از آلت تناسلی محافظت خواهد کرد. در صورتی که جراح به قطع کردن این رباط بپردازد زاویه آلت تناسلی تغییر خواهد کرد و این امر باعث می‌‌شود که طول آن افزایش پیدا کند. به طور متوسط این نوع عمل جراحی می‌‌تواند حدود ۱ تا ۳ سانتی متر طول آلت تناسلی را افزایش دهد اما معمولاً میزان رضایت مندی بیمار و شریک جنسی او پایین است. فقدان رباط  محافظت کننده آلت تناسلی در هنگام نعوظ باعث می‌شود که عمل دخول دشوار باشد.

۱۱- چه زمانی انجام عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان پیشنهاد می‌شود؟

معمولاً پزشک جراح زمانی انجام عمل جراحی را به شما پیشنهاد می‌کند که بیمار مشکل کوچک بودن بیش از حد آلت تناسلی را داشته باشد؛ که در این حالت آلت تناسلی در هنگام نعوظ حدود ۸ سانتی متر کوتاه تر از حد معمول است.

۱۲- چقدر طول می‌کشد تا آلت دستگاه تناسلی مردان عملکرد طبیعی داشته باشد؟ 

دوران نقاهت بعد از عمل و نحوه بهبود بدن و پذیرش چربی پیوند شده به نحوه بهبود بستگی دارد؛ ولی به طور کلی اکثر بیماران می‌توانند طی مدت دو هفته فعالیت جنسی خود را شروع کنند.

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش کردیم در مورد یکی از مهم ترین اعضای بدن که نقش حیاتی را در بدن ایفا می کند، توضیحات بسیار جامعی را ارائه دهیم.

استفاده از  این روش های نامناسب برای افزایش طول و اندازه آلت و یا ضخامت ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد.

آلت تناسلی چه در مردان و چه در زنان از اهمیت بسزایی برخوردار است و مراقبت از آن برای همه افراد امری ضروری می باشد.

دستگاه تناسلی مردان علاوه بر تولید مثل، نقش ادامه حیات و زندگی را در بدن مردان ایفا می کند و جلوگیری از هر گونه مشکلات و بیماری، شناختی دقیق، درست و آگاهانه این قسمت حیاتی بدن می باشد.

پس برای انجام جراحی زیبایی دستگاه تناسلی مردان با یک متخصص اورولوژی مشورت کنید. شاید ممکن است بیش از حد حساس شده باشید و نیاز به انجام این عمل جراحی را نداشته باشید.

حال اگر شما هم جزء نفراتی هستید که از کوچک بودن آلت تناسلی خود رنج میبرید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید. همچنین در این کلینیک تمام خدمات زیبایی پوست و مو انجام می‌گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir