ده روش افزایش حجم اندام خصوصی

ده روش افزایش حجم اندام خصوصی

ده روش افزایش حجم اندام خصوصی

بیشترین روش‌های بیان شده برای افزایش سایز اندام خصوصی می‌تواند دارای عوارض جبران ناپذیری مانند شل شدن دستگاه تناسلی یا مواردی از این دست باشد پس بهتر است که برای جلوگیری از هرگونه عوارض و استفاده از بهترین راه برای افزایش حجم اندام خصوصی خود با یک متخصص اورولوژی مشورت کنید، طبق تحقیقات به عمل آمده مردان خیلی بیشتر از همسرانشان علاقه دارند که سایز دستگاه خصوصی خود را افزایش دهند و نگران کوچک بودن دستگاه تناسلی هستند این در حالی است که ۸۵ از زنان از اندازه اندام خصوصی شریک جنسیشان رضایت دارند و فقط ۱۵ درصد از آنها علاقه دارند که آلت تناسلی همسرشان بزرگ‌تر شود اما هستند افرادی که از اندازه دستگاه تناسلی خود رضایت ندارند و در واقع این امر برای آنها مشکلاتی را ایجاد کرده به همین دلیل ما در این مقاله راهکارهای بزرگ کردن اندام تناسلی را برای شما بیان می‌کنیم.

لازم است بار دیگر بیان کنیم اکثر روش‌های بیان شده در فضای مجازی عوارض جبران ناپذیر را می‌تواند ایجاد کند پس بهترین راه مشورت با یک متخصص در این زمینه است، با ما همراه باشید تا شما را با ۱۰ روش افزایش حجم اندام خصوصی آشنا کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

فرایند بزرگ شدن اندام خصوصی در دوران بلوغ

بخش زیادی از فرایند رشد اندام خصوصی در زمان بلوغ اتفاق خواهد افتاد اما بعد از آن نیز می‌تواند تا اوایل دهه سوم ادامه داشته باشد، بلوغ می‌تواند بین ۹ تا ۱۴ سالگی آغاز شود و تا ۵ سال بعد نیز ادامه داشته باشد اینکه فرایند بلوغ و رشد دستگاه تناسلی تا کی می‌تواند ادامه داشته باشد بستگی به این دارد که چه زمانی آغاز شده باشد.

به طور کلی معمولاً زمانی که به ۱۸ یا ۱۹ سالگی می‌رسید احتمالاً افزایش طول یا قطر آلت تناسلی شما کاهش پیدا می‌کند، سرعت رشد دستگاه تناسلی در زمان بلوغ در افراد مختلف نیز متفاوت می‌باشد طبق تحقیقات صورت گرفته سرعت متوسط رشد دستگاه تناسلی در پسران ۱۱ تا ۱۵ سالگی کمتر از نیم اینچ یعنی ۱۲ میلی‌متر در سال می‌باشد بعد از آن رشد آلت تا ۱۹ سالگی می‌تواند ادامه داشته باشد اما سرعت آن بسیار آهسته‌تر خواهد شد تولید مایع منی، نغوظ و انزال نیز در این دوران آغاز خواهد شد.

اندازه متوسط اندام خصوصی چقدر است؟

اندازه آلت تناسلی بر اساس قرارگیری در معرض هورمون‌های جنسی مشخص خواهد شد و در افراد مختلف تفاوت بسیار زیادی دارد اما به طور متوسط می‌توان بیان کرد:

. در حالت خوابیده بین ۸۶ میلی‌متر تا ۹۳ میلی‌متر

. در حالت نفوظ بین ۱۳ سانتی‌متر تا ۱۴ و نیم سانتی‌متر است

آیا اندازه آلت من کوچک است؟

خیلی از آقایان از اندازه اندام خصوصی خود راضی نیستند و فکر می‌کنند که آلت تناسلی آنها خیلی کوچک است با این حال تحقیقات نشان داده بیشتر افرادی که فکر می‌کنند آلت تناسلی آنها کوچک است نیازی به درمان ندارند و اندازه دستگاه تناسلی‌شان نرمال است، اغلب، مراجعه به متخصصین اورولوژی باتجربه به رفع این ابهامات در خصوص اندازه آلت تناسلی می‌تواند کمک کند.

در بعضی موارد نیز ممکن است که فرد لازم باشد به یک روانشناس ارجاع داده شود تا روی اعتماد به نفس او کار شود قبل از آنکه به فکر افزایش اندام خصوصی خود باشید بهتر است برای مدتی روال زیر را در نظر بگیرید تا علت اصلی این احساس مشخص شود:

. موهای ناحیه شرمگاهی خود را بتراشید موهای این ناحیه ممکن است باعث شود آلت تناسلی شما کوچک‌تر از چیزی که هست به نظر برسد.

. وزن اضافه را کم کنید، چربی‌های اضافه در زیر شکم روی ناحیه تناسلی را می‌تواند بگیرد و سبب می‌شود آلت تناسلی شما کوچک‌تر به نظر برسد.

. سعی کنید اندام خود را متناسب کنید، تناسب اندام و خوش فرم شدن بدن نه تنها شما را می‌تواند جذاب کند بلکه می‌تواند رابطه جنسیتان را نیز بهبود ببخشد.

۱۰ روش افزایش حجم اندام خصوصی آقایان

بزرگ کردن اندام خصوصی روش‌های مختلفی دارد که ما در این قسمت به بعضی از آنها می‌پردازیم:

  1. افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

در بیشتر مواقع این روش هیچگونه تاثیر مثبتی ندارد و فقط می‌تواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد، محصولات گیاهی به دلیل اینکه نیازی به مجوز سازمان غذا و دارو ندارند به راحتی با تبلیغات دروغ و گسترده می‌توانند باعث شوند که زیان‌های مالی و جسمی زیادی برای افراد ایجاد شود.

  1. وزنه‌های بزرگ کننده اندام خصوصی

این درمان‌ها نباید بدون نظارت پزشک انجام شود زیرا می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را با خود ایجاد کند این روش که شامل قرار دادن وزنه و یا یک چهارچوب کوچک باز شونده بر روی دستگاه تناسلی در حالت شل می‌باشد بعضی از افراد با کمک ۶ ماهه از این دستگاه متوجه تغییرات ۱ الی ۲ سانتی‌متری در اندازه آلت تناسلی خود شده‌اند.

  1. استفاده از ورزش جلکینگ

جلکینگ یک ورزشی است که در آن به طور مکرر دستگاه تناسلی در حالت شل قرار داده می‌شود و با کمک از انگشت شست و اشاره کشیده خواهد شد تا اندازه آن در حالت نغوظ افزایش پیدا کند، فرضیه پشت این حرکت این است که ورزش‌های کشیدنی سبب افزایش ظرفیت خونرسانی در بافت دستگاه تناسلی می‌شود که به نظر می‌رسد سبب افزایش طول و قطر آلت تناسلی شده است.

 جلکینگ مانند کرم‌ها و لوسیون‌های افزایش حجم اندام خصوصی ممکن است سبب شوند بعضی مردان با آلت خود بیشتر آشنایی پیدا کنند و از تفاوت اندازه بین حالت شل و نغوظ در آن رضایت پیدا کنند این موضوع به احساس راحت‌تر و اعتماد به نفس بیشتر کمک خواهد کرد اما شواهد علمی وجود ندارد که نشان دهد این روش در بزرگ کردن آلت تناسلی موثر است.

  1. آمپول‌های بزرگ کننده آلت تناسلی (داروهای هورمونی)

بیشترین رشد دستگاه تناسلی در ۲ تا ۵ سالگی و ۱۵ تا ۱۷ سالگی اتفاق خواهد افتاد و بعد از گذشت ۲۰ سالگی امکان رشد دستگاه تناسلی توسط دارو یا هورمون‌ها عملاً وجود ندارد، معمولاً در صورت تشخیص کوچکی دستگاه تناسلی تا قبل از ۲۰ سالگی فرد نیاز دارد که درمان‌های هورمونی انجام دهد.

تزریق آمپول افزایش اندام خصوصی باید حتماً تحت نظارت و طبق نظر پزشک متخصص اورولوژی انجام بگیرد. اندازه نرمال دستگاه تناسلی در جامعه ایرانی از استخوان پوبیس در حالت کشیده و در حالت نغوظ تا نوک دستگاه تناسلی به طور متوسط ۱۳ سانتی‌متر می‌باشد و در صورتی که زیر این عدد باشد کوچک به شمار می‌رود درمان‌های هورمونی نیز شامل هورمون‌ها مانند تستوسترون، ناندرولون و آمپول HCG است.

  1. کرم، لوسیون و قرص‌های حجم دهنده اندام خصوصی

این محصولات حاوی انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، هورمون‌ها و داروها می‌باشند علی رغم ادعای آنها تاثیرگذاری این محصولات هیچ شواهد بالینی ندارد که نشان دهد این محصولات موثر می‌باشند حتی بعضی از این محصولات می‌توانند زیان آور نیز باشند.

استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های افزایش حجم اندام خصوصی ممکن است به فرد کمک کند با آلت خود بیشتر آشنا شود که در برخی موارد باعث می‌شود خجالت در خصوص اندام خصوصی‌شان از بین برود اما به جز این تاثیر دیگری ندارد و هیچ نقشی را نمی‌تواند در بزرگ کردن اندام خصوصی داشته باشد.

  1. دستگاه‌های وکیوم (مکش)

دستگاه‌های پمپ آلت تناسلی یا همان وکیوم با کمک از لوله‌ای که روی آلت قرار می‌گیرد هوا را به درون آن پمپ می‌کند تا حالت مکش ایجاد شود مکش سبب می‌شود خون به داخل اندام خصوصی کشیده شود و سبب شود که آلت متورم و بزرگ شود. دستگاه‌های مکش گاهی در درمان ناتوانی جنسی موثر می‌باشند اما به صورت بلند مدت استفاده از آنها می‌تواند به بافت آلت تناسلی صدمه وارد کند و سبب ضعیف‌تر شدن نغوظ شود.

  1. عمل افزایش سایز اندام تناسلی

جراحی بزرگ کردن اندام خصوصی در آقایان بسته به خواسته و نیاز آنها می‌تواند که به دو صورت انجام گیرد:

. بزرگ کردن قطر اندام خصوصی

فرایند افزایش قطر اندام خصوصی با کمک از تزریق چربی گرفته شده از دیگر نقاط بدن به آلت تناسلی می‌باشد برخی پژوهش ها نشان می‌دهد یک و نیم تا ۴ سانتی‌متر این روش می‌تواند به بزرگ شدن آلت تناسلی بپردازد با این حال پژوهش‌هایی که در این افراد به مدت طولانی مورد مطالعه قرار گرفت نتایج ناامید کننده بود و به نظر می‌رسید امکان عوارض از جمله بد شکلی، تشکیل بافت، برآمدگی، توده و عفونت در بعضی از افراد می‌تواند حاصل شود.

. عمل جراحی بلند کردن اندام خصوصی

متداول‌ترین روش برای بلند کردن آلت تناسلی بریدن رباتی است که آلت را به استخوان شرمگاهی متصل کرده است سپس پیوند پوست در قاعده آلت باعث افزایش طول آن خواهد شد این عمل جراحی منجر به افزایش ۲ تا ۴ سانتی‌متری طول دستگاه خصوصی می‌شود.

  1. ابدومینوپلاستی

شاید این سوال برای شما پیش آید که چه ارتباطی بین افزایش اندام خصوصی و کوچک کردن شکم باشد همانطور که بیان کردیم چربی اضافی شکم می‌تواند روی ناحیه تناسلی بیفتد و سبب شود که آلت تناسلی کوچکتر به نظر برسد متخصصین کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همزمان با خارج کردن چربی اضافه از ناحیه شکم آن را به اندام خصوصی تزریق می‌کنند و سبب افزایش سایز و افزایش قطر آلت تناسلی خواهند شد. این روش یکی از بی‌خطرترین روش‌های افزایش سایز دستگاه تناسلی در افراد با وزن بالا می‌باشد این روش به افرادی توصیه می‌شود که وزن بالایی دارند و می‌خواهند از شر پوست اضافه شکم بعد از انجام جراحی راحت شوند.

  1. اصلاح پرده آلت در الت‌های تناسلی پرده‌دار

آلت تناسلی پرده‌دار یک بیماری مادرزادی است که حدود ۴ درصد از آقایان با آن روبرو هستند در این بیماری پرده پوستی از کیسه بیضه به طرف تحتانی آلت متصل می‌شود از آنجایی که در موارد متوسط تا پیشرفته این بیماری ،وجود این پرده باعث کوتاهی و حتی کجی دستگاه خصوصی می‌شود که اصلاح آن با جراحی سبب افزایش طول آلت و بهتر شدن نمای ظاهری آن می‌شود.

  1. تزریق ژل برای افزایش حجم اندام خصوصی

ژل‌ها پر کننده‌های تزریقی هستند که مواد فعال آنها عبارتند از اسید هیالورونیک که یک ماده طبیعی است که حاوی کلاژن و الاستین است فیبرهایی که ساختار حمایت کننده پوست را تشکیل می‌دهند همچنین ژل‌ها توانایی ایجاد آبرسانی گسترده برای بهبود و نرم شدن پوست را دارند.

تزریق به طور کاملا ایمن می‌باشد بلافاصله نتایج آن را می‌توانید مشاهده کنید و جزء درمان‌های سرپایی به شمار می‌رود که عوارض بسیار کمی دارد به طوری که می‌توان ظرف ۲۰ دقیقه بعد از تزریق مرخص شد این تزریق بلافاصله موجب افزایش حجم اندام خصوصی می‌شود.

اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان – اندام خصوصی

مزایا

مزایای افزایش حجم اندام خصوصی با کمک تزریق ژل نسبت به جراحی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

. تزریق ژل روش بسیار ساده با کمترین درد و ناراحتی می‌باشد این روش درمانی قابل انجام در مطب است و تنها چند دقیقه طول می‌کشد.

. بعد از یک جلسه درمانی، اندازه و کلفتی اندام خصوصی را می‌توان تا ۲۰ درصد افزایش داد در صورت نیاز دوباره می‌توانید تزریق مجدد داشته باشید.

. از آنجایی که تزریق ژل طول آلت را افزایش نمی‌دهد این روش تقویت اندام خصوصی می‌تواند در زمانی که آلت در حالت نغوظ نیست به آن ظاهر بزرگ‌تر ببخشد.

. نتایج طبیعی به دست آمده می‌تواند تا حدود ۲ سال باقی بماند.

. این روش با پروتز آلت تناسلی سازگاری کامل دارد و می‌تواند حالت راحت‌تر و نرم‌تری را در اطراف پروتز ایجاد کند.

اهمیت مشاوره قبل از افزایش حجم اندام خصوصی

اگر شما می‌خواهید عملکرد خود را بهبود ببخشید و شاید اعتماد به نفس خود را در خصوص مردانگی افزایش دهید به همین دلیل تمایل دارید اندازه اندام خصوصی خود را افزایش دهید بنابراین اگر روی آلت خود محصولات مختلفی را آزمایش کنید، اگر سعی کنید داروهایی که احتیاج به تجویز پزشک ندارند سر خود مصرف کنید این داروها واقعاً حجم دستگاه تناسلی شما را افزایش می‌دهند یا برای مدت خاصی آنها را بزرگ می کنند اما احتمالا در پایان به اندام جنسی خود آسیب وارد می‌کنید.

اگر به آناتومی دستگاه خصوصی خود نگاهی بیندازید ساختارهایی وجود دارد که نقش بسیار مهمی در زمان نغوظ دستگاه تناسلی ایفا خواهند کرد و اگر شما به این ساختار آسیب وارد کنید ممکن است با مشکلات واقعاً جدی روبرو شوید همچنین مواد شیمیایی هستند که ممکن است در دراز مدت به دستگاه تناسلی شما آسیب وارد کنند بنابراین شما باید در مورد مواد مورد استفاده و به کار برده شده مراقب باشید.

 به طور خلاصه موضوع این است که شما می‌خواهید مردانگی خود را بهبود ببخشید بنابراین بهتر است یک روش مناسب را در نظر بگیرید که بتوانید به نتیجه خوبی برسید و البته ایمن باشد، اگر آسیبی به دستگاه تناسلی شما وارد شود این امر منشأ یک تجربه طولانی مدت و احتمالاً دردناک می‌شود بنابراین همیشه قبل از انجام درمان برای افزایش حجم اندام خصوصی خود با یک متخصص مشورت نمایید.

نکات پیش از انجام روش تزریق

قبل از انجام روش تزریق باید اطمینان حاصل شود که بیمار به طور کامل روش را درک کرده و از لحاظ احساسی، ذهنی و جسمی برای تغییراتی که قرار است در عمل جراحی ایجاد شود آماده است پزشک نیز اطمینان حاصل خواهد کرد که بیمار قبل از انجام این روش رضایت آگاهانه دریافت کرده است.

متخصص جراح می‌داند که این موضوع برای بیشتر مردان اهمیت بسیار زیادی دارد و آنها برای حس اعتماد احترام و ارزش قائل هستند و تمام درخواست‌ها و سوالات شما را با حساسیت و دقت گوش خواهند داد و به صورت محرمانه پاسخ خواهند داد بنابراین شما می‌توانید با اطمینان و راحتی در خصوص اهداف خود مشورت کنید.

فرایند درمان

یک سوزن بسیار کوچک دقیقاً در زیر پوست اندام خصوصی شما قرار خواهد گرفت تا ژل توسط آن تزریق شود این تزریق روند طبیعی کلاژن در بدن را تحریک خواهد کرد و سبب ایجاد یک آلت تناسلی بزرگ‌تر خواهد شد. افزایش حجم آلت تناسلی را می‌توان حتی با استفاده از تزریق مجدد کلفت‌تر و بزرگ‌تر کرد این روش نتایج قابل پیش‌بینی با خود به دنبال دارد و تا مدتی می‌تواند دوام داشته باشد و به خوبی تحمل می‌شود.

عوارض

شایع‌ترین مشکلاتی که بعد از تزریق ژل می‌تواند برای افزایش حجم اندام خصوصی ایجاد شود به طور کلی ناراحت اولیه، تورم موقت و کبودی می‌باشد ژل‌ها همچنین می‌توانند سبب ایجاد برآمدگی، کیست‌ها، توده‌ها، اختلالات پوستی و یا بافت ملتهبی شوند که می‌توانند باقی بمانند حتی اگر از مواد نیمه دائم برای تزریق استفاده شده باشد واکنش آلژیک می‌تواند اتفاق بیفتد اما با وجود جدیدترین مواد تزریقی امروزه وقوع واکنش‌ها بسیار نادر می‌باشد.

اگر مبتلا به زخم سرد می‌باشید تزریق ژل می‌تواند سبب پیشرفت این بیماری شود احتمالاً ایجاد عفونت همیشه وجود دارد اما نادر است و به راحتی نیز درمان می‌شود. اینکه عوارض معمول و رایج در مورد تزریق ژل شامل نتایج حاصل از تزریق می‌گردد چندان تعجب برانگیز نخواهد بود. مشکلاتی مانند قرار گرفتن ضعیف یا تزریق بدون دقت، جابجایی یا ناهمسانی ژل ممکن است اتفاق بیفتد.

متخصص می‌تواند این عوارض را به خوبی اصلاح کند و با تزریق مواد کوتاه مدت این مشکلات را از بین ببرد، مواد تزریقی به تدریج و به طور طبیعی جذب می‌شوند شما می‌توانید با خیالی آسوده تزریق ژل برای افزایش حجم اندام خصوصی خود را در کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سعیدی زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

اندام خصوصی
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان – اندام خصوصی

نکات و مراقبت‌های بعد از تزریق ژل جهت افزایش حجم اندام خصوصی

. بعد از تزریق ژل پزشک آلت تناسلی را در باند کشی قرار می‌دهد که باید ۱۲ ساعت دستگاه تناسلی شما در این باند کشی باقی بماند.

. تا ۴۸ ساعت از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید و از عواملی که سبب تحریک ناحیه جنسی می‌شود نیز خودداری کنید.

. تا ۲۴ ساعت از ماساژ و دست زدن به ناحیه تناسلی خودداری کنید.

. از مصرف داروهای رقیق کننده خون تا بهبودی کامل خودداری کنید.

. اگر مشکل خاصی برای شما ایجاد شد حتماً به پزشک اطلاع دهید، بعد از تزریق ژل ممکن است کمی کبودی یا تورم حاصل شود که جزئی است و ناراحتی زیادی برای شما حاصل نمی‌کند شما می‌توانید برای کاهش آن از کمپرس سرد استفاده کنید.

. تا ۴۸ ساعت از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.

چه مدت زمان بعد از تزریق طول می‌کشد تا نتایج قابل مشاهده باشند؟

بهبودی معمولاً بلافاصله بعد از تزریق شروع می‌شود و معمولاً افزایش حجم آلت اندام خصوصی بین ۲ تا ۴ هفته قابل مشاهده است، بسیاری از آقایان در عرض چند روز بعد از انجام تزریق بهبود می‌یابند برای بهبودی نتایج افزایش حجم اندام خصوصی می‌توانید در ۶۰ تا ۹۰ روز یک بار یا تا زمانی که نتایج مورد نظر به دست آمده درمان را انجام دهید.

هزینه

جراحی‌های زیبایی مانند بزرگ کردن اندام خصوصی در مقایسه با روش‌های دیگر گران نخواهد بود بلکه این روش ارزان به شمار می‌رود زیرا روش‌ جراحی جزئی هستند، جراحی‌های دیگر ممکن است با توجه به نوع بیماری لازم باشد که هزینه چند برابر برای عمل بزرگ کردن آلت تناسلی پرداخته شود. سلامت و به دست آوردن نتایج خوب نسبت به سایر عوامل اهمیت زیادی دارد.

 جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه می‌توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفتگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

دوره نقاهت و بهبودی

تزریق ژل برای افزایش حجم اندام خصوصی یک روش اسان و موثر است که نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری ندارد شما بلافاصله می‌توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت‌های روزمره خود را آغاز کنید فقط طی چند روز باید از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید و به توصیه‌های ارائه شده توسط پزشک توجه داشته باشید تا بتوانیذ نتایج خوبی را از این روش درمانی برای خود حاصل کنید.

تعداد جلسات

تزریق ژل برای افزایش حجم اندام خصوصی در یک جلسه انجام می‌گیرد که می‌تواند حدود ۲۰ درصد سبب افزایش حجم اندام خصوصی شود، اگر علاقه داشته باشید افزایش حجم بیشتری داشته باشید در جلسات بعدی می‌توانید اقدام کنید. بسته به نوع ژل به کار برده شده ماندگاری ان می‌تواند از ۶ ماه تا ۲ سال باشد که بعد از این مدت برای حفظ نتایج دوباره می‌توانید اقدام کنید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله در خصوص ۱۰ روش افزایش حجم اندام خصوصی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم و بیان کردیم که بعضی از این روش‌ها فقط جنبه تبلیغاتی دارند و نمی‌توانند اثری روی افزایش حجم دستگاه تناسلی شما داشته باشند بلکه می‌توانند عوارض جبران ناپذیر را نیز برای شما رقم بزنند.

اگر شما با مشکلاتی مانند کوچکی دستگاه تناسلی، نغوظ یا زود انزالی روبرو هستید و به دنبال رفع این مشکل می‌گردید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و بهترین روش را با توجه به نوع مشکل انتخاب کنید و به نتیجه مورد نظر برسید بدون آنکه آسیبی به دستگاه تناسلی خود وارد کنید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir