رینوپلاستی بینی بدون جراحی

رینوپلاستی بینی بدون جراحی

رینوپلاستی بینی بدون جراحی

رینوپلاستی بینی بدون جراحی یکی از روش های اصلاح و زیبایی در بینی است که در سال‌های گذشته مورد استقبال بسیار زیاد قرار گرفته است، لیفت بینی بدون عمل جراحی مناسب افرادی است که می خواهند بینی خود را تحت عمل های جراحی سنگین قرار ندهند و ظاهر زیبایی را به دست آورند علاوه بر این، این درمان یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه می باشد چرا که هزینه این روش به مراتب از انجام جراحی بینی کمتر می‌باشد.

در مطالعاتی که صورت گرفته مشخص شده بیش از نیمی از جراحی های بینی واقعاً ضرورتی برای انجام آن وجود نداشته است و میتوان با روش‌های غیر جراحی آنها را ترمیم کرد علاوه بر این، این روش‌ها می‌تواند عوارض بسیار کمتری نسبت به انجام جراحی بینی داشته باشد.

 ما در ادامه این مطلب به بررسی روش های انجام رینوپلاستی بدون جراحی می پردازیم و مزایای این روش را مورد بررسی قرار خواهیم داد، جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رینوپلاستی بینی و مراقبت های بعد از انجام آن می توانید با مشاوران و کارشناسان در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه در ارتباط باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

چه افرادی کاندیدای مناسب برای انجام رینوپلاستی بدون جراحی هستند؟

. افرادی که می‌خواهند قوز بینی خود را از بین ببرند البته این روش برای افرادی می تواند انجام گیرد که قوز بینی آن ها کم یا متوسط باشد.

. افرادی که غیرقرینگی یا تورفتگی در بینی خود دارند.

. افرادی که می.خواهند نوک بینی آنها رو به بالا باشد.

. افرادی که قبلاً جراحی بینی انجام دادند و از نتیجه انجام آن راضی نیستند اکنون می‌توانند بدون انجام جراحی اصلاحاتی را در بینی ایجاد کنند مثل ناصافی یا تو رفتگی در روی سطح بینی و نوک بینی.

. افرادی که پل بینی آنها تو رفته است و بینی آنها کوتاه تر به نظر می رسد می توانند با تزریق فیلر و پرکننده ها پل بینی خود را بلندتر نشان دهند.

چه افرادی نمی توانند از رینوپلاستی بینی بدون جراحی استفاده کنند؟

. افرادی که بینی آنها گوشتی و بزرگ است و نیاز به اصلاحات زیادی دارند.

. افرادی که انحراف سپتوم دارند.

. افرادی که دچار افتادگی بینی شدید هستند.

. افرادی که قوز خیلی برجسته در بینی خود دارند.

رینوپلاستی بدون جراحی چگونه است؟

به طور کلی رینوپلاستی بینی بدون جراحی به روش لیفت بینی با تزریق ژل، لیفت بینی با نخ و لیفت بینی با تزریق بوتاکس انجام می گیرد که ما در ادامه به توضیح هر کدام از این روش ها خواهیم پرداخت.

لیفت بینی با تزریق ژل

لیفت بینی با تزریق ژل یکی از اصلی ترین و بیشترین کاربرد ها برای از بین بردن قوز بینی یا فرورفتگی در روی بینی می باشد در این روش لیفت بینی با کمک از ژل های مخصوص این درمان انجام می گیرد اصول پایه لیفت غیر جراحی بینی برای تزریق فیلر استوار می باشد.

برای این کار از ژل های حاوی هیالورونیک اسید استفاده می‌شود و فیلرها موقت هستند و بعد از جذب، فرد مجدد باید به پزشک مراجعه کند تا تزریق برای او تکرار شود که البته در اکثر افراد هم نتایج رضایت بخش می باشد و می تواند قوز بینی را کامل برطرف کند البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که هزینه لیفت بینی بدون جراحی و با تزریق ژل به مراتب از انجام عمل زیبایی کمتر می‌باشد.

لیفت بینی با نخ

در بعضی مواقع برای انجام رینوپلاستی بینی نخ لیفت که نخ های جذبی هستند برای بالا کشیدن نوک بینی مورد استفاده قرار می گیرد که معمولاً برای بینی های استخوانی و گوشتی می تواند روش مناسب باشد.

برای انجام این روش پزشک بعد از استفاده از بی حسی های موضعی نخ های لیفت را در طول بینی قرار خواهد داد و با کمک این روش ساده نوک آن را به طرف بالا خواهد کشید البته برای اینکه بتوانید به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنید باید چند ماه صبر داشته باشید تا لیفت بینی با نخ به نتیجه نهایی خود برسد و دوام انجام این عمل زیبایی بینی معمولاً بین دو تا سه سال می باشد و بعد از آن هر چند سال یک بار نیاز به انجام لیفت بینی با نخ را خواهید داشت، اگرچه لازم است بدانید بعد از مدتی بینی شما به حالت قبلی خود باز می‌گردد.

لیفت بینی با تزریق بوتاکس

افرادی که سوراخ های بینی خیلی گشادی دارند از این عمل می‌توانند کمک بگیرند برای این کار می توان با تزریق بوتاکس در عضله، بینی را کوچک کرد و شاهد جمع شدن بینی شد البته دوام بوتاکس در بینی دقیقا مانند پیشانی در بهترین حالت می تواند ۴ تا ۶ ماه باشد و بعد از این مدت دوباره نیاز به تزریق بوتاکس پیدا خواهید کرد.

بعد از بی حس کردن بینی مقدار مناسبی از بوتاکس با سوزن ظریف به داخل پوست بینی تزریق می‌شود برای رفع قوز بینی این تزریق در بالا و پایین به میزان لازم انجام خواهد گرفت و برجستگی و قوز بینی برطرف می شود در مواردی هم در نقاط خاصی از نوک بینی تزریق انجام می‌شود که سبب بالاتر رفتن نوک بینی می‌شود همچنین این درمان سبب رفع عدم قرینگی و تورفتگی می شود.

 می‌توان با پرکننده‌های نواحی را یک یکدست و صاف کرد، ژل حاوی هیالورونیک اسید در بینی علاوه بر اینکه می‌تواند قابلیت خارج شدن داشته باشد حلال هم هست و اگر فرد از فرم بینی خود راضی نباشد می‌تواند با خارج کردن آن فرم بینی را به حالت قبلی خود بازگرداند و بنابراین اگر تصمیم به انجام جراحی بگیرید مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند در این روش بینی کوچک نمی شود ولی اندازه آن می‌تواند خیلی بزرگ نباشد، می‌توان با تزریق چربی در بینی نیز به نتیجه خوبی برسید.

 نکته قابل توجه این است که ماندگاری ژل بینی بسیار کوتاه‌تر از ماندگاری جراحی است برای مثال بعضی از ژل‌های حاوی هیالورونیک که تزریق می‌شوند بیشتر از ۶ ماه ماندگاری نخواهند داشت البته در بینی این ژل ها می توانند تا سه سال دوام داشته باشند.

استفاده از پلاسما جت برای بینی

یکی دیگر از روش های موثر که در عمل بینی غیر تهاجمی استفاده می شود پلاسما جت است استفاده از این دستگاه در خیلی از افراد برای برطرف کردن چین و چروک در پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد که امروزه از دستگاه پلاسما جت برای تغییر در فرم بینی نیز استفاده می شود. این دستگاه زیبایی بیشتر موجب یونیزه شدن هوای بینی اپلیکاتور و پوست فرد می شود که در نتیجه پوست از حالت جامد به حالت گاز تبدیل می شود.

برای این روش زیبایی در ابتدا بینی ضد عفونی می شود و بعد از آن نقاط مورد نظر در این عمل به کمک دستگاه سوزانده خواهد شد که برای فرد احساس گرما و درد می‌تواند ایجاد شود، سوختگی ایجاد شده توسط دستگاه پلاسماجت بعد از گذشت یک ماه از بین خواهد رفت همچنین این روش غیرتهاجمی باید در چندین مرحله صورت گیرد که تعداد جلسات این روش نیز با تشخیص پزشک مشخص خواهد شد.

رینوپلاستی با کمک لیزر

جالب است بدانید که اغلب افراد فکر می‌کنند که لیزر فقط برای رفع موهای زائد و برطرف کردن آن استفاده می شود در صورتی که از این روش برای فرم دادن به بینی نیز می توان کمک گرفت برای مثال اگر یک انحراف کوچک در نوک بینی ایجاد شده باشد بدون نیاز به جراحی می توانید که با کمک از لیزر این مشکل را برطرف کنید.

مراقبت های قبل از رینوپلاستی بدون جراحی

. شما در قدم اول باید در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید با انتخاب بهترین پزشک برای رینوپلاستی بدون جراحی به بهترین نتیجه دست پیدا کنید و از عوارض جانبی و احتمالی این روش درمانی نیز در امان باشید.

. اگر بیماری خاصی دارید، داروی خاصی را مصرف می‌کنید یا به ماده حساسیت و آلرژی دارید حتماً این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

. حتماً در جلسات مشاوره با پزشک شرکت کنید و تمام خواسته ها و انتظارات خود را به پزشک اطلاع دهید تا پزشک با بررسی بینی شما و انتظارات شما بهترین روش را پیشنهاد دهد.

. قبل از انجام عمل رینوپلاستی بدون جراحی باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید، مصرف اینگونه مواد در روند بهبودی می تواند اختلال ایجاد کند.

. یک هفته قبل از انجام رینوپلاستی از مصرف داروهای رقیق کننده خون باید خودداری شود.

. زمان مراجعه به کلینیک استحمام کنید و صورت خود را از هرگونه مواد آرایشی و بهداشتی پاک کنید.

فرایند تغییر شکل بینی بدون جراحی چگونه است؟

روش رینوپلاستی روش نسبتاً ساده می باشد بعد از مشاوره در خصوص نتایج مورد نظر پزشک از شما می خواهد تا دراز بکشید و از آنجایی که از بی حسی در روی بینی و نواحی اطراف آن استفاده می شود.

شما در زمان درمان هیچ گونه درد و ناراحتی را احساس نمی کنید، وقتی بی حسی تاثیر کرد پزشک در ناحیه اطراف بینی شما و شاید پل بینی شما تزریق را انجام دهد کل انجام این فرآیند ۱۵ دقیقه تا ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد بعد از آن می توانید بلافاصله کلینیک را ترک کنید و فعالیت های عادی خود را آغاز کنید استفاده از روش های دیگر نیز به همین سادگی و آسانی است.

رینوپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – رینوپلاستی

مراقبت های بعد از رینوپلاستی بدون جراحی

از آنجایی که عمل رینوپلاستی جراحی بر روی بینی شما انجام می گیرد بنابراین دوره نقاهت خاصی نیز برای شما در نظر گرفته نخواهد شد چون هیچ گونه زخمی روی بینی وجود ندارد و در نتیجه خطر خونریزی، عفونت یا تشکیل اسکار نیز برای شما وجود نخواهد داشت و از طرف دیگر چون ساختار بینی از طریق جراحی دستکاری نشده پس نیازی نخواهید داشت که در مدت طولانی احتیاط کنید تا ضربه به بینی شما وارد نشود. در عمل زیبایی بینی بدون جراحی فقط کافیست در یک هفته توصیه ها و مراقبت های ارائه شده توسط پزشک خود را جدی بگیرید تا فرم جدید بینی شما تثبیت شود و نتیجه رینوپلاستی بدون جراحی برای شما حاصل شود برای مثال:

. بهتر است در صورت تزریق ژل و تزریق چربی تا یک هفته از قرار گرفتن در محیط های گرم و آفتابی خودداری کنید چون آفتاب می تواند تاثیرات منفی روی ژل و چربی داشته باشد و سبب حرکت آنها شود.

‌. همچنین اگر تزریق ژل یا چربی انجام داده باشید برای همیشه در طول روز باید مایعات فراوان بنوشید چون در صورت خشکی پوست این چربی و ژل می تواند سریع‌تر جذب شود و ماندگاری آن کاهش پیدا می‌کند.

. اگر از نخ لیفت استفاده کرده باشید نباید بینی خود را دستکاری کنید حداقل به مدت یک هفته باید احتیاط کنید و از فین کردن خودداری کنید تا این‌ نخ‌ها در بینی شما تثبیت شوند و به راحتی پاره نشوند.

مناطق هدف در رینوپلاستی بدون جراحی

در انجام عمل جراحی غیرتهاجمی رینوپلاستی نوک  و همچنین دو طرف بینی مورد هدف جراحی قرار خواهد گرفت برای بهبود شکل بینی میتواند در هر قسمت از بینی فرد پرکننده ها تزریق شود این روش برای شما مناسب است اگر:

. برجستگی های کوچکی در بینی خود داشته باشید که بخواهید آنها را صاف کنید.

. می‌خواهید نوک بینی خود را صاف کنید.

. قصد دارید به نوک بینی خود حجم دهید.

. علاقه دارید نوک بینی خود را کمی بالاتر ببرید.

همچنین علاوه بر این موضوع اگر برجستگی و کوچکی روی پل بینی دارید می توانید از روش های مختلف برای پنهان کردن و صاف کردن بینی استفاده کنید همچنین اگر قصد دارید بینی شما کمی کوچک تر به نظر برسد و اگر می‌خواهید برجستگی های بینی خود را صاف کنید می توانید از این روش ها استفاده کنید و به نتایج مورد نظر دست پیدا کنید.

مزایای رینوپلاستی بدون جراحی

. یکی از اصلی‌ترین مزایای این روش درمان این است که فرد تحت انجام عمل جراحی قرار نمی گیرد و در نتیجه عوارض بعد از انجام جراحی را نیز در پی خواهد داشت.

. اگر فرد از فرم جدید بینی خود رضایت نداشته باشد امکان بازگشت بینی به حالت اول خود وجود دارد.

. میزان بالا بردن بینی متناسب با سلیقه فرد می تواند انجام شود.

. تمامی فرایند فقط با کمک بی حسی موضعی انجام می گیرد و نیازی به بیهوشی نخواهید داشت.

. در این روش صدای تو دماغی و تورم بعد از انجام درمان ایجاد نمی شود و همچنین مشکلی هم در بویایی بروز نخواهد کرد.

هزینه عمل لیفت بینی چقدر است؟

هزینه لیفت بینی با توجه به روشی که پزشک برای شما در نظر گرفته چه تزریق باشد یا نخ بستگی دارد و همچنین شرایط شخصی شما، البته هزینه لیفت کاملاً مناسب و مقرون به صرفه می باشد. جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به رینوپلاستی بینی بدون جراحی می توانید با مشاوران و کارشناسان در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه مشورت داشته باشید چ برای برآورد هزینه رینوپلاستی بدون جراحی پزشک باید شما را مورد معاینه و بررسی قرار دهد که شما می‌توانید با مشاوره و رزرو نوبت از روش مورد نظر و هزینه دقیق آن اطلاع پیدا کنید.

هزینه های عمل لیفت

هزینه های لیفت بینی شامل مواردی مانند:

. دستمزد پزشک جراح

. هزینه متخصص بیهوشی

. هزینه بیمارستان یا کلینیک

هزینه های قبل از عمل لیفت

هزینه های مربوط به قبل از انجام عمل لیفت بینی شامل مواردی مانند هزینه های آزمایش خون، سی پی اس، قالب کنترلی و عکس می باشد؛ آزمایش خون برای تشخیص کم خونی برای انجام جراحی بینی لازم می‌باشد افراد قبل از انجام عمل به قالب کنترلی برای لیفت بینی به صورت سه بعدی برای دیدن نتیجه انجام عمل و فرم بینی نیاز دارند.

دستمزد جراح برای لیفت بینی به چه عواملی بستگی دارد؟

دستمزد جراح به سابقه او و عمل های موفقیت آمیز او بستگی دارد البته نوع بینی فرد نیز روی هزینه جراحی اثرگذار خواهد بود یعنی هزینه مربوط به بینی های گوشتی و بزرگ بیشتر از بینی های استخوانی می باشد.

بعد از انجام درمان

ممکن است که درد، تورم و قرمزی در محل تزریق ایجاد شود که ظرف یک یا دو ساعت از تزریق شروع به برطرف شدن می کند و قرمزی نیز آرام آرام فروکش می کند، یک کیسه یخ داشته باشید تا بعد از انجام کار از آن استفاده کنید.

 نتایج باید در عرض یک یا دو هفته کاملاً قابل مشاهده شود، قرمزی و کبودی نیز باید در طی یک هفته به طور کامل فروکش کند شما می توانید در همان روز به سرکار بروید و فعالیت‌های عادی خود را آغاز کنید بنابراین در این روش نیاز به دوره نقاهت خاصی نخواهید داشت، بیشتر مواد فیلرهل ظرف شش ماه در لایه های پوست حل خواهند شد بعضی از مواد پر کننده می تواند تا سه سال با قدرت ماندگاری داشته باشند، دقیقا مشخص نیست که چه مقدار زمان می برد اما نتایج رینوپلاستی بدون انجام جراحی دائمی خواهد بود.

بعضی از پزشکان این روش را انجام می‌دهند و انجام آن را به بعضی افراد توصیه می‌کنند اما این روش کاملا علمی نیست و می‌تواند در آینده باعث ایجاد مشکلاتی در تنفس وزیبایی شود و علاوه براین اگر مواردی که در این روش استفاده می شود مناسب نباشد یا پزشک مهارت و تجربه کافی در این زمینه را نداشته باشد تنها چند روز بعد از انجام درمان می‌تواند شامل مشکلات زیاد شود و اگر می‌خواهید رینوپلاستی بدون جراحی را انجام دهید در خصوص اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا هرگز با عوارض جانبی آن روبرو نشوید.

دوره نقاهت و ریکاوری بعد از انجام رینوپلاستی بینی بدون جراحی

انجام رینوپلاستی بینی بدون جراحی یک روش آسان و موثر است که افرادی که به هر دلیلی علاقه ندارند زیر تیغ جراحی بروند می توانند از آن استفاده کنند این روش درمانی بدون دوره نقاهت و ریکاوری می باشد و شما بلافاصله بعد از انجام عمل می توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت های عادی خود را آغاز کنید فقط باید طی چند روز به تمام نکات و توصیه های ارائه شده توسط پزشک توجه داشته باشید تا بهترین اثر و نتیجه را از درمان برای خود رقم بزنید.

تفاوت عمل بینی با رینوپلاستی در چیست؟

رینوپلاستی یک روش زیبایی برای بینی است که امروزه طرفداران زیادی را در کل جهان به خود جلب کرده است و برای زیبا کردن ظاهر افراد تاثیرات بسیار فوق العاده ای را به جا می گذارد که سبب جذابیت بیشتر آنها خواهد شد اما عمل بینی علاوه بر این که شامل رینوپلاستی می شود می‌تواند سبب برطرف کردن شکستگی، انحراف، پولیپ و موارد دیگر در بینی شود که به طور کلی به مجموعه همه این جراحی ها عمل بینی گفته می شود.

توصیه متخصصین کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه

رینوپلاستی بدون جراحی برای افرادی که نمی خواهند تحت انجام عمل جراحی قرار بگیرند می تواند گزینه ای مناسب باشد اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که این روش برای هر کسی نمی تواند انجام شود و اگر مشکلاتی از جمله تنگی نفس دارید این روش نمی تواند مشکل شما را برطرف کند، می توانید برای راهنمایی بیشتر و در صورت داشتن سوال با مشاوران و کارشناسان در کلینیک سعیدیه ارتباط برقرار کنید.

رینوپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – رینوپلاستی

سوالات متداول در خصوص رینوپلاستی بینی

. رینوپلاستی بینی بدون جراحی چگونه است؟

رینوپلاستی بینی بدون جراحی می‌تواند به صورت لیفت بینی با کمک گرفتن از لیفت بینی با تزریق ژل و لیفت بینی با بوتاکس انجام شود.

. آیا روش‌های رینوپلاستی بدون جراحی بینی دائمی است؟

بر اساس تحقیقات صورت گرفته و بر خلاف عمل های جراحی نتایج به دست آمده از این روش‌های غیر جراحی موقت می باشد این زمان تقریبی برای دوام آن در نظر گرفته شده و می تواند بین ۶ تا ۱۲ ماه باشد.

. مدت زمان انجام رینوپلاستی بدون جراحی چقدر است؟

مدت زمان انجام رینوپلاستی بدون جراحی اصولاً می‌تواند حدود ۲ ساعت زمان ببرد اما به طور کلی از یک ساعت و نیم تا سه ساعت ممکن است که انجام این روش برای شما زمان ببرد.

نتیجه گیری

به طور کلی می‌توان بیان کرد که رینوپلاستی بدون جراحی همان عمل جراحی بینی می باشد ولی به صورت سرپایی برای افراد انجام می گیرد، این عمل جراحی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است این عمل با تزریق بوتاکس، فیلر و نخ می تواند برای افراد انجام شود همانطور که می دانید عمل های جراحی زیبایی که برای افراد انجام می‌گیرد می‌تواند هزینه بالایی را برای آنها ایجاد کند به همین دلیل رینوپلاستی بدون جراحی با هزینه کمتر و همچنین خطرات و عوارض کمتر نسبت به عمل‌های جراحی طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

 به طور کلی به عمل زیبایی که برای تغییر در فرم بینی انجام شود رینوپلاستی گفته می‌شود در واقع رینوپلاستی بدون جراحی روشی مناسب برای اصلاح فرم بینی می باشد رینوپلاستی بدون جراحی برای افرادی که دارای بینی های افتاده، دارای بینی ها با پرده های پهن و بزرگ هستند و همچنین بینی آنها قوزدار است روش درمانی مناسب می باشد در این عمل زیبایی برای بهبود فرورفتگی در بینی و قوز بینی با کمک از تزریق فیلر هایی مانند هیالورونیک اسید بهترین نتیجه را رقم خواهد زد.

رینوپلاستی بینی‌ بدون جراحی برای بینی‌هایی که دارای مشکلات کاملاً سطحی است گزینه مناسب است که می‌توانید از آن استفاده کنید اگر شما نیز علاقه به استفاده از رینوپلاستی برای رفع مشکلات ظاهری بینی خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir