شستن صورت بعد از مزوتراپی

شستن صورت بعد از مزوتراپی

شستن صورت بعد از مزوتراپی

مزوتراپی یک روش جدید و کاملاً غیر تهاجمی می‌باشد که برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد به دلیل غیر تهاجمی بودن این روش درمانی عوارض و خطراتی که بعد از آن اتفاق می‌افتد بسیار نادر می‌باشد، همانند تمام روش‌های درمانی می‌تواند برای ایجاد زیبایی و تقویت در پوست استفاده شود، می‌تواند بافت‌های آسیب دیده را ترمیم کند برای انجام مزوتراپی صورت نیز باید مراقبت‌های ویژه‌ای انجام گیرد تا بتوان بهترین نتیجه را ایجاد کرد و از عوارض نادری که ایجاد می‌شود جلوگیری به عمل آور همچنین با مراقبت‌های بعد از انجام مزوتراپی صورت از این طریق بهبودی بعد از انجام درمان سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

ما در این مقاله در خصوص مزوتراپی، مزایا، معایب آن، شستن صورت بعد از مزوتراپی و مراقبت‌های بعد از انجام درمان مطالبی را در اختیار شما قرار خواهیم داد پس با ما همراه شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

مزوتراپی صورت چیست؟

این روش درمانی برای اولین بار در سال ۱۹۵۲ توسط میشل پیستور پزشک فرانسوی ارائه شد البته در آن زمان از این روش برای تسکین درد استفاده می‌شد با این حال تکنیک مورد نظر با استقبال خوبی روبرو شد و در سراسر جهان محبوبیت خاصی به خود جلب کرد، اما مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش درمانی است که در آن از تزریق آنزیم‌ها، هورمون‌ها، ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی برای جوانسازی پوست، برطرف کردن چربی و سفت شدن پوست استفاده می‌شود در این روش از سوزن‌های ظریف برای تزریق مواد مختلف به لایه میانی پوست کمک گرفته می‌شود اساس و مبنای این روش درمانی رفع معضلاتی مانند گردش خون ضعیف و التهاب است جالب است بیان کنیم که فرمول استانداردی برای استفاده در این روش وجود ندارد.

نحوه شستن صورت بعد از مزوتراپی

بسیاری از زیباجویان عزیز در خصوص نحوه شستن صورت بعد از مزوتراپی سوالاتی را دارند؛ بعد از انجام مزوتراپی بهتر است که تا ۲۴ ساعت از شستن صورت خودداری کنید و استحمام نداشته باشید بعد از ۲۴ ساعت می‌توانید که به آرامی و با آب ولرم و ترجیحاً بدون استفاده از مواد شوینده صورت خود را بشویید.

سایر نکات و مراقبت‌های بعد از مزوتراپی صورت چیست؟

باید بیان کنیم که انجام هرچه دقیق‌تر نکات مراقبتی بعد از انجام درمان‌های زیبایی منجر می‌شود تا علاوه بر اینکه نتایج خوب، بهتر و ماندگارتری را برای خود رقم بزنید سریع‌تر نیز بهبودی پیدا می‌کنید یکی از اصلی‌ترین دلایلی که ممکن است نتایج و ماندگاری مزوتراپی را افزایش دهد و روند بهبودی را سرعت بیشتری ببخشد رعایت کردن نکات و مراقبت‌های بعد از مزوتراپی صورت می‌باشد از جمله مهم‌ترین نکات و مراقبت‌های بعد از انجام مزوتراپی را می‌توان در موارد زیر بیان کرد:

. توصیه پزشک متخصص کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه به زیباجویان عزیزی که مزوتراپی صورت را انجام دادند این است که برای ۲۴ ساعت بعد از انجام عمل به هیچ عنوان از داروهای ضد التهابی مانند وارفارین، آسپرین و موارد این چنینی یا ویتامین‌هایی مانند e استفاده نکنند زیرا مصرف این داروها می‌تواند سبب رقیق شدن خون شود و می‌تواند به دنبال آن افزایش خونریزی حاصل شود.

. تنها از مسکن‌های عمومی و یا داروهایی که پزشک برای شما در نظر گرفته استفاده کنید، از مصرف هیچگونه دارویی بدون تجویز پزشک استفاده نفرمایید.

. به مدت هفت روز بعد از انجام مزوتراپی از مصرف دخانیات، نوشیدنی‌های حاوی الکل و قلیان باید خودداری شود.

. برای بهبودی و روند سلامت پوست بهتر است که تا ۲۴ ساعت اول بعد از انجام درمان مایعات زیادی مصرف کنید.

. اگر که برای برطرف کردن غبغب از این روش درمانی کمک گرفته‌اید بهتر است به مدت ۷۲ ساعت ناحیه مورد نظر را ماساژ دهید.

. بعد از انجام این روش از برنزه کردن صورت با هرگونه روشی همانند آفتاب گرفتن یا سولاریوم باید خودداری شود.

. توصیه ما به شما این است تا حداقل ۴ ساعت بعد از انجام این روش درمانی از شستن ناحیه تحت درمان و همچنین استحمام کردن خودداری کنید.

. بعد از انجام این روش به هیچ عنوان در معرض نور مستقیم خورشید یا در معرض فضایی که به شدت گرم است قرار نگیرید مانند سونا و جکوزی.

. بعد از گذشت ۴۸ ساعت شما می‌توانید با توجه به قدرت بدنی و شرایط جسمانی خود فعالیت‌ های معمول خود را مانند قبل آغاز کنید اما بهتر است از انجام فعالیت‌هایی که سبب ایجاد افزایش ضربان قلب و گردش خون می‌شود و در نتیجه می‌تواند خستگی را برای شما به دنبال داشته باشد تا یک هفته بعد از انجام این درمان خودداری کنید.

رفع تورم و رفع کبودی بعد از مزوتراپی

یکی دیگر از عوارض مزوتراپی می‌تواند کبودی و تورم باشد اما با وجود اینکه این عارضه در تمام افراد نمی‌تواند ایجاد شود اما امکان بروز آن برای بعضی از افراد که پوست حساسی دارند ممکن است و تا مدت زیادی افراد را تحت شعاع قرار می دهد با وجود موقتی بودن تورم و کبودی بعد از مزوتراپی برای رفع آن می‌توانید از کمپرس سرد و سپس کمپرس گرم استفاده کنید تا در روند فروکش کردن کبودی کمک کننده باشید.

آرایش بعد از مزوتراپی

یکی از سوالاتی که افراد متقاضی به خصوص بانوان شاغل می‌پرسند این است که بعد از انجام مزوتراپی آیا مجاز به استفاده از لوازم آرایشی هستیم؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کرد که تا ۲۴ ساعت بعد از انجام مزوتراپی از آرایش صورت باید خودداری شود.

کرم بعد از مزوتراپی

استفاده از کرم‌ها بعد از انجام مزوتراپی صورت واجب نخواهد بود اما ممکن است پزشک شما متناسب با شرایطی که در پوست شما وجود دارد برای شما کرم‌های ترمیم کننده را تجویز نماید.

چه کسانی نباید از مزوتراپی صورت استفاده نمایند؟

جوانسازی پوست با کمک مزوتراپی به طور کلی همانطور که قبل از آن نیز اشاره کردیم جز روش‌های ایمن و کم تهاجم به شمار می‌رود و عمدتاً تاثیرات منفی بر روی افراد نمی‌تواند ایجاد کند اما همانند تمام عمل‌های زیبایی بهتر است که قبل از انجام این درمان اطلاعات کافی در خصوص وضعیت سلامت و جسمانی خود به پزشک بدهید و حتماً این درمان را در یک کلینیک معتبر و توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید با این حال ممکن است که درمان با کمک مزوتراپی برای یک سری از افراد که شرایط خاصی دارند درمان مناسب نباشد و طبق نظر پزشک باید از انجام آن خودداری شود از جمله این شرایط:

. افرادی که دچار دیابت هستند و انسولین مصرف می‌نمایند

. افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، سرطان و سکته مغزی شده‌اند

. افرادی که با کم خونی شدید روبرو هستند

. افرادی که دچار آلرژی شدید در پوست می‌باشند

. زنان باردار

چه کسانی کاندیدای مناسب برای انجام مزوتراپی صورت می‌باشند؟

تقریباً تمام افراد که پوست انها دچار آسیب شده می‌توانند از مزوتراپی صورت برای رفع مشکلات پوستی استفاده کنند این افراد می‌توانند در بازه سنی ۱۸ تا ۷۵ سال از این روش برای رفع مشکلات پوستی و جوانسازی آن استفاده نمایند، کسانی که می‌خواهند مزوتراپی پوست صورت انجام دهند بهتر است که سلامت عمومی خوبی داشته باشند و انتظارات واقع بینانه نسبت به نتیجه انجام این درمان داشته باشند.

 اگر شما نیز جزو کاندیدای مناسب مزوتراپی به شمار می‌روید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره‌مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کاربردها

تمام افرادی که بالای ۱۸ سال دارند می‌توانند از مزایای این روش درمانی بهره‌مند شوند به طور کلی این روش برای تمام قسمت‌های مختلف بدن مانند پاها، بازوها، شکم، ران و از همه مهم‌تر صورت می‌تواند کاربرد داشته باشد اما هدف اصلی این روش درمانی چیست؟

. کاهش یا برطرف کردن چربی‌های اضافه

. کاهش سلولیت

. سفت کردن پوست

. از بین بردن لکه‌های تیره در پوست

. کمک به درمان آلوپسی

در مزوتراپی با کمک مواد و داروهای گوناگون گردش خون بهبود پیدا می‌کند و معضلات پوستی از بین خواهد رفت در واقع تاثیرگذاری این روش بیشتر از هر عامل دیگری بستگی به اهداف مورد نیاز فرد دارد، برای مثال اگر چین و چروک در پوست معضل اصلی باشد از مواد مخصوصی استفاده می‌کنند که بتوانند به رفع چین و چروک بپردازند به همین دلیل این تکنیک درمانی تخصصی می‌باشد.

ترکیبات

همانطور که بیان کردیم انتخاب دارو و ترکیبات مورد استفاده در این روش به نیازها و اهداف فرد متقاضی بستگی دارد با این حال اغلب موارد مورد استفاده در این روش شامل موارد زیر می‌باشد:

. ویتامین‌های گوناگون و مواد معدنی

. عصاره گیاهان

. آنزیم‌هایی مانند کلاژناز و هیالورونیداز

. هورمون‌هایی مانند تیروکسین و تونین

. داروهای گشاد کننده عروق و آنتی بیوتیک‌ها

با تزریق مستقیم مواد به لایه‌های میان پوست شاهد تاثیرگذاری سریع آن خواهید بود تزریق این مواد با کمک سوزن‌های بسیار کوچک و در عمق‌های مختلف انجام می‌گیرد.

مزوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – مزوتراپی

فرایند مزوتراپی صورت

استفاده کردن از داروهای بی‌حسی در این روش درمانی بستگی به نظر پزشک معالج دارد. در مزوتراپی از سوزن‌های مخصوص برای تزریق کمک گرفته می‌شود البته این امکان نیز وجود دارد که مواد از طریق یک اسلحه مکانیکی تزریق شود و بدین گونه تزریق مواد در زمان کوتاه و در سطح بیشتری می‌تواند انجام گیرد. تزریق مواد را می‌توان به عمق‌های مختلف پوست انجام داد و تعیین این موضوع بر عهده پزشک متخصص است و به نیازهای پوستی شما بستگی دارد، حجم مواد تزریق شده در این روش نیز بسته به نظر پزشک تعیین خواهد شد.

با این حال برای رسیدن به نتایج دلخواه احتمالا به چندین جلسه درمان با مزوتراپی نیاز خواهید داشت. تعداد جلسات مورد نیاز به طور میانگین بین ۳ تا ۵ جلسه می‌باشد تزریق در شروع دوره بین ۷ تا ۱۰ روز انجام می‌گیرد و با این حال اگر پوست شما علائم بهبودی را از خود نشان بدهد جلسات درمانی می‌تواند به هر دو هفته یک بار تا یک جلسه در ماه تغییر کند.

عوارض و خطرات احتمالی مزوتراپی

قبل از اینکه بخواهید تصمیم گیری کنید که این روش درمانی را برای رفع مشکلات پوستی در نظر بگیرید آشنایی با عوارض و خطرات این روش درمانی بسیار مهم می‌باشد. مزوتراپی تکنیکی با حداقل عوارض جانبی می‌باشد البته به شرطی که این روش درمانی در یک کلینیک معتبر و توسط یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام شود و بدین ترتیب به راحتی بتوانید به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید با این حال مزوتراپی درست مانند هر روش درمانی دیگر کاملاً بدون خطر و عوارض نخواهد بود، بعضی از عوارضی که می‌تواند در این روش درمانی ایجاد شود شامل موارد زیر است:

. حساسیت

. تورم و خارش در پوست

. ایجاد قرمزی و کبودی

. عفونت

. درد

. حالت تهوع

. ایجاد لکه‌های تیره بر روی پوست

. برجسته شدن محل تزریق

. باقیماندن جای زخم

البته بروز این عوارض بسیار نادر هستند و با انتخاب یک پزشک با تجربه و یک کلینیک زیبایی معتبر احتمال بروز این عوارض را می‌توانید به حداقل خود برسانید. شما می‌توانید با خیالی آسوده تزریق مزوتراپی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید در این کلینیک تمام خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام می‌گیرد.

مزایای مزوتراپی صورت

مزوتراپی روشی است که از سال‌های گذشته تاکنون مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است در واقع مزایا و فوایدی که این روش درمانی با خود دنبال دارد بسیار زیاد است و برای همین محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است اگر می‌خواهید با انجام این روش درمانی و مزایای آن آشنا شوید در ادامه با ما همراه شوید.

. دریافت غلظت بالایی از ویتامین‌ها

در مزوتراپی سرم‌ها، ویتامین‌ها و مواد مغذی در پوست با غلظت بالایی در اختیار شما قرار داده می‌شود این مواد مغذی با قرار گرفتن در لایه‌های میانی پوست باعث ایجاد تازگی و طراوت در پوست خواهد شد و بدین ترتیب پوست مواد مورد نیاز خود را دریافت می‌کند و شما شاهد جوانی و رفع چین و چروک‌ها خواهید شد.

. جایگزین مناسب برای انجام جراحی‌های گران قیمت

مزوتراپی یک روش ایده آل برای افرادی است که از جراحی می‌ترسند. دیگر برای برخورداری از پوستی زیبا، شاداب و جوان نیاز نیست که زیر تیغ جراحی بروید این روش کم تهاجم، سرم و مواد مورد نیاز را می‌تواند از طریق سوزن‌های بسیار کوچک به لایه‌های مزودرم پوست منتقل کند و بدین ترتیب پوستی سالم و زیبا برای شما با هزینه مقرون به صرفه ایجاد کند.

. رفع نیازهای مختلف پوستی

فرقی ندارد که به دنبال فرار از چین و چروک‌ها در پوست باشید یا رویای داشتن یک پوست شفاف را داشته باشید مزوتراپی انواع معضلات پوستی را می‌تواند برطرف کند به کمک این روش انواع نیازهای پوستی به راحتی تامین خواهد شد و بلافاصله بعد از جلسه اول درمان امکان مشاهده نتایج حاصل خواهد شد.

. روشن شدن و شفافیت پوست

به کمک مزوتراپی انواع لکه‌های ناشی از افزایش سن، رنگدانه‌های حاصل از تابش نور خورشید و جای زخم می‌تواند درمان شود این تکنیک پوست را روشن می‌کند و شفافیت خیره کننده را برای آن ایجاد می‌کند چرا که با بهبود گردش خون در پوست مواد مغذی مورد نیاز برای سلول‌ها تامین خواهد شد و بدین ترتیب سلول‌های جدید تولید می‌شوند و پوست شفاف‌تر و روشن‌تر خواهد شد.

. کمک به حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست

مزوتراپی صورت روشی است که رطوبت مورد نیاز برای پوست را تامین خواهد کرد و سبب آبرسانی به پوست می‌شود بدین ترتیب نه تنها روند پیری پوست متوقف خواهد شد بلکه خاصیت ارتجاعی در پوست نیز افزایش پیدا می‌کند بنابراین افتادگی در پوست و چین و چروک‌های ریز با کمک این تکنیک قابل درمان خواهد بود.

 مزوتراپی روش درمانی زیاد پیچیده‌ای نخواهد بود و برای بهره‌بندی از مزایای گوناگون آن تنها کافیست که با یک پزشک در این زمینه مشورت داشته باشید و از راهنمایی‌های او استفاده کنید.

بهبودی بعد از مزوتراپی صورت

از آنجایی که مزوتراپی یک روش غیر تهاجمی است معمولاً نیازی به استراحت نخواهد داشت به این معنا که فرد بعد از انجام این روش درمانی می‌تواند فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرد با این حال گاهی ممکن است که فرد به دلیل ایجاد تورم در صورت و احساس درد و ناراحتی در محل تزریق نیاز داشته باشد که یک روز استراحت کند؛ بهبودی بعد از انجام این روش درمانی به سرعت اتفاق خواهد افتاد و نگرانی خاصی در خصوص آن وجود ندارد در نهایت برای مشاهده تاثیر گذاری این روش درمانی باید به مدت دو یا سه روز صبر داشته باشید البته برای دستیابی به بهترین نتیجه مورد نظر نیاز است که تعداد جلسات درمانی بیشتر برای انجام این تکنیک در نظر گرفته شود. پزشک با توجه به مشکلات پوستی و نیاز پوست شما برنامه‌های مشخصی را برای شما ارائه خواهد داد البته تعیین جلسات درمانی بعدی بستگی به واکنش پوست شما نسبت به مواد تزریقی نیز دارد.

توصیه‌ها و مراقبت‌های قبل از تزریق مزوتراپی

آگاهی از روش درمانی و انتخاب یک کلینیک مناسب نگرانی شما را می‌تواند به حداقل برساند و در دستیابی به نتیجه مورد نظر نیز موثر باشد برای آشنایی با شیوه آماده‌سازی خود با پزشکتان مشورت داشته باشید، او در جلسه مشاوره آنچه را که پیش روی شما قرار دارد به طور کامل برای شما توضیح خواهد داد.

پیش از انجام این روش شاید مجبور باشید که به مدت یک هفته از مصرف آسپرین خودداری کنید البته داروهای ضد التهاب نیز قبل از انجام این روش نباید استفاده شوند، توجه کنید که داروهای تسکین دهنده درد نیز تاثیرات مطلوبی را روی نتیجه این تکنیک ندارند، علت ممنوع بودن این داروها افزایش احتمال خطر خونریزی و کبودی در زمان مزوتراپی می‌باشد بنابراین بهتر است برای به حداقل رساندن این عوارض از مصرف این گونه داروها قبل از انجام درمان خودداری شود.

هزینه‌های مزوتراپی صورت

حالا که با عملکرد، مزایا و معایب این روش درمانی آشنا شدید و در خصوص شستن صورت بعد از مزوتراپی نیز اطلاعات کامل به دست آوردید در خصوص هزینه این روش درمانی نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. پارامترهای گوناگونی می‌تواند روی هزینه نهایی این درمان اثرگذار باشد ما در ادامه به بررسی بعضی از آنها می‌پردازیم.

. داروها و مواد مورد استفاده

همانطور که بیان کردیم فرمول استانداردی برای تزریق مواد به درون پوست وجود ندارد بنابراین پزشک با توجه به بررسی نیازهای پوستی شما مواد اولیه و داروهای مورد نظر برای تزریق را مشخص خواهد کرد که نقش مهمی در تعیین هزینه‌های نهایی این روش درمانی دارد.

. مهارت و تخصص پزشک

پزشک نه تنها نیازهای پوستی را می‌تواند تشخیص دهد بلکه بهترین درمان را می‌تواند برای آن در نظر بگیرد و وظیفه تزریق مواد بر عهده پزشک می‌باشد. انتخاب یک پزشک متخصص می‌تواند عوارض ناشی از این روش درمانی را به حداقل خود برساند و شما را یک قدم به نتایج دلخواهتان نزدیک‌تر کند با این حال کمک گرقتن از یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه نیاز به صرف هزینه بیشتری دارد.

. تعداد جلسات درمانی

تعیین تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع مشکلات پوستی و درمان آن بر عهده پزشک متخصص می‌باشد با این حال همه چیز بستگی به اهداف و نیازهای پوستی شما دارد‌ تعداد جلسات مورد نیاز با توجه به وضعیت پوست شما و اهداف شما مشخص می‌شود بدیهی لست که هرچه تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد پس هزینه آن نیز می‌تواند بالاتر رود.

در نهایت نیز عواملی مانند موقعیت جغرافیایی، انتخاب کلینیک مورد نظر و مواردی از این قبیل در تعیین تعرفه‌های نهایی انجام این روش درمانی نقش بسزایی دارند؛ مجموعه این پارامترها در کنار هم هزینه‌های نهایی مزوتراپی را مشخص خواهد کرد.

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه با برخورداری از سال‌ها تجربه و فعالیت در حوزه ارائه خدمات زیبایی و درمانی در خدمت شما زیباجویان عزیز می‌باشد این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو را با قیمتی مقرونه به صرفه در کنار کادر درمانی با تجربه و حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

رضایت زیباجویان عزیز شعار اصلی این کلینیک زیبایی یعنی تضمین زیبایی در کنار سلامت را اثبات می‌کند. شما می‌توانید جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه با مشاوران و کارشناسان در این زمینه در ارتباط باشید خدمات مشاوره به صورت رایگان می‌باشد.

ماندگاری درمان با مزوتراپی

مزوتراپی از جمله درمان‌های موقت می‌باشد که برای حفظ و تداوم نتیجه لازم است که این درمان با مشورت پزشک متخصص و همچنین بر اساس ویژگی‌های جسمی شما در فواصل مشخص تکرار شود.

مزوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – مزوتراپی

آیا امکان انجام همزمان مزوتراپی با دیگر روش‌های جوانسازی پوست وجود دارد؟

بله امکان انجام مزوتراپی صورت همزمان با روش‌های دیگر ضد پیری مانند تزریق بوتاکس، prp و … طبق صلاحدید پزشک متخصص می‌تواند انجام شود.

تعداد جلسات مزوتراپی صورت چقدر است ؟

برای اینکه بتوانید به نتایج مورد نظر خود در این روش درمانی دست پیدا کنید باید دوره درمان کامل شود، تعداد جلسات مزوتراپی بسته به شرایط پوست شما و پاسخ پوست به درمان بستگی دارد معمولاً برنامه زمانی برای انجام مزوتراپی صورت توسط پزشک بعد از معاینه تعیین خواهد شد اما به طور معمول افراد بین ۸ تا ۱۵ جلسه نیاز به درمان پیدا می‌کنند، فاصله زمانی بین جلسات نیز متغیر خواهد بود در بیشتر مواقع جلسات اول با فاصله یک هفته و جلسات بعدی با فاصله دو هفته مشخص خواهد شد با پیش رفتن درمان هر جلسه می‌تواند که به صورت ماهانه انجام گیرد.

نتایج مزوتراپی پوست چگونه است؟

تزریق مزوتراپی در پوست به صورت میانگین ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد این روش دردی با خود به دنبال ندارد و اگر نسبت به درد حساس هستید می‌توانید با پزشک مشورت داشته باشید تا از پمادهای ضد درد برای پوست شما استفاده کند، بعد از تزریق نیز ممکن است کبودی و تورم کم به مدت یک روز ایجاد شود. از همان جلسه اول حس خوبی می‌تواند در پوست شما ایجاد شود ولی بعد از گذشت ۳ تا ۴ جلسه تاثیرات به وضوح خود را نمایان می‌کند در نهایت بعد از تکمیل دوره بهتر است هر چند وقت یکبار دوباره مزوتراپی برای پوست خود را انجام دهید.

چرا کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه انتخاب مناسب برای مزوتراپی صورت است؟

مزوتراپی صورت یک روش نسبتاً جدید برای بهبود ظاهر پوست، برطرف کردن نواقص پوستی و اسکارهای پوستی می‌باشد از همین رو مهارت و تجربه پزشک نقش مهمی در رسیدن به نتیجه مورد نظر را ایفا می‌کند. کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعیدیه تیم پزشکی خود را از میان ماهرترین و برجسته‌ترین پزشکان ایران در نظر گرفته است، استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته از دیگر نقاط قوت این کلینیک به شمار می‌رود، کیفیت بالای تمام عمل‌ها و خدمات زیبایی را می‌تواند این کلینیک برای شما به ارمغان آورد با کمک مشاوره‌های رایگان قبل از انجام درمان می‌توانید خود را برای این درمان آماده کنید و بعد از درمان هم مراقبت‌های لازم توسط تیم مشاوره انجام خواهد شد.

 بسته به شرایطی که تحت درمان هستید تزریق‌ها می‌تواند در اعماق مختلف بین ۱ تا ۴ میلی‌متر در پوست شما انجام شود پزشک ممکن است سوزن را با زاویه در داخل پوست شما قرار دهد، در هر تزریق ممکن است فقط یک قطره کوچک از محلول را درون پوست شما قرار دهد احتمالاً برای رسیدن به تاثیرگذاری مطلوب به چندین جلسه درمان نیاز خواهید داشت باید انتظار داشته باشید که بین ۳ تا ۱۵ جلسه با پزشک مراجعه کنید در ابتدا هر ۷ تا ۱۰ روز یک بار تزریق انجام می‌گیرد اگر پوست شما شروع به بهبودی کند درمان می‌تواند که هر دو هفته یک بار یا ماهی یک بار انجام شود.

 پزشکان از هیچ فرمول استانداردی برای انجام مزوتراپی استفاده نمی‌کنند و این بدان معناست که ممکن است یک پزشک درمان کاملاً متفاوتی نسبت به پزشک دیگر را داشته باشد اگر می‌خواهید مزوتراپی را امتحان کنید به یک پزشکی که دارای مجوز و تجربه بالا در این زمینه است مراجعه کنید این کار به کاهش عوارض جانبی کمک می‌کند و شما را می‌تواند به نتایج مورد نظر برساند.

نتیجه‌گیری

برای داشتن یک پوست شاداب و جوان باید به فکر تغذیه آن باشید، اگرچه محصولات مراقبتی و درمانی زیادی وجود دارند اما اثربخشی آنها چندان که باید چشمگیر نیست. مزوتراپی صورت یک روش خاص و کم تهاجم می‌باشد که مواد مغذی مورد نیاز برای پوست را تامین خواهد کرد کلمه مزوتراپی مزودرم از لایه‌ای از پوست که تزریق در آن انجام می‌گیرد برگرفته شده است.

این روش درمانی در کلینیک‌های معتبر و توسط پزشکان متخصص و با تجربه در این زمینه انجام می‌گیرد این روش درمانی تکنیکی است که در آن از تزریق ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی مختلف برای جوانسازی پوست، سفت کردن آن، برطرف کردن چین و چروک و چربی استفاده می‌شود در این روش با کمک از سوزن‌های ظریف تزریق مواد مختلف به لایه میانی پوست تزریق می‌شود که مبنای این تکنیک برطرف کردن معضلاتی مانند گردش خون ضعیف و التهاب می‌باشد.

اگر شما نیز علاقه به استفاده از این روش درمانی برای رفع مشکلات پوستی خود را دارید و می‌خواهید در خصوص مراقبت‌های بعد از انجام این درمان از جمله شستن صورت بعد از مزوتراپی اطلاعات کاملی به دست آورید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب به شمار می‌روید زیر نظر متخصصین این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نحوه مراقبت‌های بعد از این درمان نیز اطلاع کامل به دست آورید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای انجام می‌گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir