عوارض عمل بلفاروپلاستی

عوارض عمل بلفاروپلاستی

عوارض عمل بلفاروپلاستی

همه ما زیبایی و شادابی را دوست داریم و از طریق روش های گوناگون در صدد برطرف کردن نواقص و مشکلات ظاهری خود هستیم، عمل بلفاروپلاستی نوعی جراحی زیبایی می باشد که در آن چین و چروک ها در اطراف چشم از بین می‌رود و جذابیت چشم ها افزایش پیدا می کند عمل بلفاروپلاستی نیز مانند سایر جراحی های زیبایی دیگر می‌تواند با عوارض و مشکلاتی همراه شود که انتخاب یک پزشک مناسب تا حد زیادی می‌تواند از بروز این عوارض بکاهد. هر فرد قبل از اقدام برای انجام عمل باید نسبت به عوارض و خطرات انجام آن آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند با در نظر گرفتن آنها تصمیم درستی بگیرد اگر می خواهید از عوارض عمل بلفاروپلاستی آگاه شوید و اطلاعات کاملی در خصوص این روش درمانی به دست آورید با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی نوعی جراحی پلک می‌باشد که افتادگی پلک ها را ترمیم می‌کند و ممکن است شامل برداشتن پوست اضافه، ماهیچه و چربی های اضافه در پیرامون چشم‌ها باشد. با افزایش سن پلک ها کشیده می شود و ماهیچه های حمایت کننده آن ضعیف خواهند شد در نتیجه چربی اضافه ممکن است در بالا و زیر پلک شما جمع شود و این امر سبب افتادگی در ابروها، افتادگی پلک های فوقانی و کیسه های زیر چشم شود.

مزایای عمل بلفاروپلاستی عبارتند از بازگرداندن جوانی و زیبایی به چشم‌ها، افزایش اعتماد به نفس و افزایش تعاملات اجتماعی، میدان دیده بهتر، آزادی بیشتر برای خلاقیت آرایشی و …

عوارض عمل بلفاروپلاستی نیز عبارتند از ایجاد عفونت، خونریزی، خشکی چشم، مشکل در بستن چشم ها، تحریک شدن چشم ها و سایر مشکلات پلک مانند جای زخم قابل مشاهده، آسیب عضلات چشم، تغییر در رنگ پوست، نیاز به جراحی ترمیمی تاری دید موقت یا موارد نادری مانند این از دست دادن بینایی و خطرات مربوط به انجام این جراحی از جمله واکنش به بیهوشی و یا لخته شدن؛ البته باید ذکر کنیم که حتماً با پزشک خود در خصوص عوارض عمل بلفاروپلاستی صحبت داشته باشید تا درک کاملی از انجام این جراحی به دست آورید و ارزیابی مزایا و خطرات می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید که آیا این گزینه می تواند برای شما مناسب باشد یا خیر؛ افتادگی پلک می تواند شما را جوان تر از آنچه هستید نشان دهد افتادگی پلک همچنین می تواند حالتی مانند سایه ایجاد کند که صورت شما حالت تیره‌تر و خشن تری به خود بگیرد با این حال عمل بلفاروپلاستی برای همه نمی تواند مناسب باشد و ممکن است که برای بعضی از افراد با عوارض عمل بلفاروپلاستی همراه شوند البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که با انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه می توانید این عوارض را به حداقل برسانید و عوارض معمول این جراحی را نیز در طی چند هفته پشت سر بگذارید و به نتایج خوبی از این جراحی دست پیدا کنید.

شما می توانید با خیالی آسوده عمل بلفاروپلاستی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه انجام دهید و از هرگونه عوارض این عمل در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

عوارض عمل بلفاروپلاستی چیست؟

عمل بلفاروپلاستی نیز مانند دیگر جراحی های زیبایی و درمانی می تواند با عوارضی برای افراد همراه باشد که فرد قبل از اقدام برای انجام این جراحی باید از مشکلات و عوارض آن آگاه باشد. عوارض عمل بلفاروپلاستی عبارتند از:

. به جا ماندن جای زخم و بخیه روی پلک یکی از عوارض شایع بعد از انجام این عمل می باشد که انتخاب یک پزشک با تجربه بهترین راه پیشگیری از این مشکل می باشد، پزشک متخصص با تجربه و مهارت بالای خود به نحوی بر روی پوست بخیه می‌زند که بعد از گذشتن دوره نقاهت و ریکاوری و با انجام مراقبت های لازم توسط خود فرد هیچ گونه اثری از جای زخم یا بخیه روی پوست باقی نماند.

. چشم عضو بسیار حساس می باشد و انجام جراحی روی آن باید با مهارت و دقت بالایی انجام گیرد کوچک‌ترین اشتباه در زمان جراحی می تواند آسیب های جبران ناپذیری را برای بینایی فرد ایجاد کند.

. خشکی در چشم یا خارش شدید در اطراف چشم از جمله عوارض عمل بلفاروپلاستی می باشند که ممکن است بعد از جراحی ایجاد شوند.

. در صورتی که پزشک از مهارت کافی در این زمینه برخوردار نباشد ممکن است که عضلات چشم دچار آسیب شوند و فرد بعد از انجام این جراحی در باز و بسته کردن پلک ها دچار مشکل شود.

. قبل از اقدام برای انجام عمل بلفاروپلاستی بررسی‌های لازم را در خصوص این جراحی با پزشک خود داشته باشید و برای کسب اطلاعات و آگاهی کامل نمونه جراحی های قبلی پزشک را مشاهده کنید تا بتوانید تصمیم گیری درستی انجام دهید.

. انجام مشاوره قبل از جراحی نیز یکی دیگر از راه‌های موثر در انتخاب یک پزشک متخصص و تصمیم گیری است؛ در جلسه مشاوره انتظارات خود را با پزشک مطرح کنید و پزشک بعد از معاینه کامل و بررسی‌های لازم مراحل و نتیجه به دست آمده از این جراحی را برای شما توضیح خواهد داد.

. عفونت، ضعف در بینایی و خونریزی غیر طبیعی از جمله عوارض دیگر عمل بلفاروپلاستی می‌باشد.

. یکی دیگر از مسائلی که بسیار اهمیت دارد و قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی باید به آن توجه کرد اطمینان از بهداشت و استریل بودن محیط جراحی می‌باشد عدم استریل بودن محیط جراحی عوارض عمل جراحی را می‌تواند افزایش دهد و خطر ابتلا به عفونت را نیز برای فرد ایجاد کند.

انجام عمل بلفاروپلاستی چه کارایی دارد؟

با افزایش سن پوست پلک ها دچار افتادگی می‌شود و عضلات آن ضعیف می‌شود این ضعیف شدن عضلات می تواند افتادگی را تشدید نماید که این امر ممکن است با گذشت زمان اثرات بسیار منفی در بینایی فرد به جای بگذارد و دید او را با مشکل روبرو کند؛ با انجام عمل بلفاروپلاستی پوست اضافه در پلک ها از بین خواهد رفت و این امر چین و چروک اطراف پلک را نیز درمان می کند همچنین تجمع چربی های اضافه در اطراف چشم پلک فوقانی و پایینی را می تواند متورم کند و ظاهر ناخوشایندی را برای چهره ایجاد کند و احساس عدم رضایت از خود را برای افراد به دنبال داشته باشد.

مهارت بالای متخصص در امر بلفاروپلاستی باعث خواهد شد نواحی سفید رنگ چشم در زیر قرینه بهتر شود و این امر زیبایی چشم‌ها را می‌تواند افزایش دهد.

چه افرادی کاندیدای مناسب برای بلفاروپلاستی هستند؟

به طور کلی برای افرادی که دارای تورم در اطراف چشم ها هستند یا پوست اطراف چشم های آنها حالت افتاده به خود گرفته عمل بلفاروپلاستی انتخاب مناسبی می باشد اما انجام این جراحی چه با اهداف درمانی و چه با اهداف زیبایی باید با نظر متخصص انجام شود. قبل از هرگونه اقدام برای انجام این عمل پزشک باید از دلیل افتادگی و تورم در پلک ها آگاه شود تا بتواند درمان مناسبی را در نظر بگیرد، اگر بعد از انجام بررسی‌های لازم شرایط برای شما مساعد باشد می توانید نسبت به انجام این جراحی اقدام نمایید.

یکی دیگر از مسائل بسیار مهمی که باید قبل از انجام جراحی در نظر گرفت انتظارات فرد از نتیجه جراحی می باشد فردی که می‌خواهد عمل بلفاروپلاستی انجام دهد باید به این نکات توجه کرد که این جراحی برای رسیدن به ظاهری جوان‌تر و زیباتر است اما با انجام این عمل روند افزایش سن و فرایند پیری متوقف نخواهد شد و بعد از انجام جراحی نیز ادامه خواهد داشت به همین دلیل نمی‌توان از انجام این جراحی توقع معجزه داشت.

عمل بلفاروپلاستی چگونه است؟

در عمل بلفاروپلاستی پزشک ابتدا نقاطی که در زیر پوست چربی اضافه در آن وجود دارد را مشخص خواهد کرد و بعد از آن اقدام به انجام جراحی می‌نماید و فردی که به دلیل ایجاد چین و چروک و چربی های اضافه از ظاهر پلک های خود ناراضی می باشد با در نظر گرفتن عوارض و مشکلات بلفاروپلاستی می تواند اقدام به انجام این جراحی کند.

طی انجام این جراحی متخصص برش هایی را در بالا و پایین پلک ایجاد خواهد کرد این برش در پلک بالایی در زیر شکاف پلک و در پلک پایین کمی پایین تر از خط مژه های پایینی چشم زده خواهد شد این جراحی می‌تواند با توجه به مشکلات پیرامون چشم در پلک بالا یا پایین انجام گیرد و بعد از آن برش ایجاد شده چربی و پوست اضافه از مناطق مختلف برداشته خواهد شد و سپس با کمک از لیفت، پوست اضافه اطراف چشم چین و چروک ها برطرف خواهد شد.

عمل بلفاروپلاستی با دو هدف انجام می گیرد که در هر کدام از آنها فرد قبل از انجام جراحی باید با پزشک مشورت داشته باشد و مورد معاینه کامل قرار گیرد تا مشخص شود که میزان افتادگی و چربی های اضافه در اطراف چشم او چقدر است و بعد از آن اقدام به انجام این جراحی کند.

بلفاروپلاستی زیبایی

با افزایش سن پوست اطراف چشم ها ضعیف می شود و سبب ایجاد افتادگی در پلک خواهد شد علاوه بر آن به مرور زمان تجمع چربی باعث ایجاد تورم در اطراف چشم ها خواهد شد و می تواند زیبایی را تحت تاثیر قرار دهد و به راستی زیبایی با مشاهده این موارد ضرورتی برای انجام این جراحی وجود نخواهد داشت اما افراد به دلیل اهمیت به زیبایی ظاهر اقدام به انجام این جراحی می‌کنند.

بلفاروپلاستی درمانی

انجام عمل بلفاروپلاستی همیشه برای زیبایی نخواهد بود و در بعضی موارد علت انجام این جراحی ایجاد مشکل در پلک فرد است و از دید پزشکان متخصص انجام این جراحی ضروری و مهم می باشد به عنوان مثال در فردی که ممکن است میزان پوست اضافه در اطراف چشم های او به حدی باشد که سبب ایجاد سنگینی در پلک شود و برای کم شدن سنگینی فرد مجبور می‌شود از عضلات پیشانی خود کمک بگیرد و یا وجود چربی اضافه و تورم حاصل از آن عینک زدن را می تواند برای آنها با مشکل روبرو کند انجام این جراحی از آسیب‌ها و مشکلات بینایی جلوگیری خواهد کرد.

انجام عمل بلفاروپلاستی چه فوایدی دارد؟

با افزایش سن تغییرات زیادی در ظاهر پلک‌ها می‌تواند ایجاد شود که این تغییرات ممکن است در صورت عدم درمان، به بینایی و چشم فرد آسیب وارد کند انجام عمل بلفاروپلاستی توسط یک متخصص با تجربه و حرفه ای علاوه بر زیبا شدن چشم ها و ظاهر فرد از بروز هرگونه آسیب و عوارض این جراحی جلوگیری خواهد کرد. بعضی از فواید عمل بلفاروپلاستی عبارتند از:

. با افزایش تجمع چربی و پوست اضافه در پلک بالایی به مرور زمان پلک سنگین خواهد شد و همین امر باعث ایجاد اختلال در بینایی می شود با انجام عمل بلفاروپلاستی پوست و چربی های اضافه در بلک از بین می‌رود و مشکلات بینایی برطرف خواهد شد.

. با افزایش سن میزان کلاژن سازی و خاصیت ارتجاعی پوست کاهش پیدا می‌کند و این امر باعث افتادگی در پوست می‌شود، در اثر افتادگی پوست پلک، احساس سنگینی زیادی در چشم‌های خود می‌کند و می‌تواند برای او آزاردهنده باشد با انجام عمل بلفاروپلاستی پوست اضافه در اطراف پلک ها از بین می رود و افتادگی پوست پلک برطرف می‌شود.

. ایجاد چین و چروک در اطراف چشم می‌تواند باعث کاهش جذابیت و زیبایی چهره شود یکی از روش‌های جوانسازی و شادابی چهره انجام عمل بلفاروپلاستی است.

. چشم ها از جمله مهم‌ترین عناصر در چهره هستند و نقش بسیار مهمی می توانند در زیبایی فرد داشته باشند با انجام عمل بلفاروپلاستی چربی های اضافه و چین و چروک در اطراف چشم از بین خواهد رفت و چهره فرد جوان تر خواهد شد.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – بلفاروپلاستی

علل  اصلی افتادگی پلک چشم

. افتادگی پلک به دلیل ژنتیکی و مادرزادی

. افزایش سن و ورود به میانسالی

. بیماری‌های ضعف بافتی

. بیماری های عضلانی

. مشکلات عصبی

. بعضی از افراد با افتادگی پلک مادرزادی متولد می‌شوند

بسیاری از نوزادان تازه متولد شده ممکن است در رشد عضلات مشکل داشته باشند این اتفاق اغلب برای پلک رخ می دهد و پلک بالا با این مشکل روبرو می‌شود و پلک پایین عموماً دچار پف می شود البته پف پلک پایین نیز می‌تواند ظاهر افتاده به خود بگیرد از افتادگی پلک به صورت مادرزادی و ژنتیکی عموماً در یک چشم فرد رخ می دهد عدم درمان افتادگی پلک مادرزادی با کمک جراحی پلک می تواند روی بینایی فرد در سنین بالا و حتی در نوزادی تاثیرات منفی به جا بگذارد.

. خیلی از افراد در اثر کهولت سن به جراحی پلک نیاز پیدا می کنند

حتماً شما نیز خیلی از افراد مسن را دیده اید که به مرور زمان دچار افتادگی در پلک شده‌اند و به جراحی بلفاروپلاستی نیاز دارند این روش پتوز سالخوردگی گفته می‌شود ممکن است یکی از عواملی که سبب ایجاد پتوز در طول عمر شود گرایش زمین باشد این نیرو به مرور زمان روی افتادگی تاثیر گذار است و در سنین بالای زندگی بافت پلک چشم را کش می آورد این بافت به شدت نرم و لطیف است و طبیعتاً بعد از هر بافت عضله دیگر از گرایش زمین تاثیر پذیر تر است.

. بیماری‌های میاستنی گراویس یکی دیگر از دلایل عمده افراد متقاضی برای عمل بلفاروپلاستی پلک است

میاسنتی گراویس شرایطی است که سبب ضعیف شدن عضله و افت پلک می شود اگرچه این عارضه بسیار نادر است اما مواردی از افراد متقاضی به آن مبتلا می شوند این بیماری روی دیگر عضلات صورت نیز می تواند رخ دهد.

. بیماری های عضلانی هر شخص افت عضله پلک را به همراه دارد

این بیماری عمدتا ارثی می باشد و نه تنها روی پتوز پلک بلکه روی حرکات چشم و در نتیجه بینایی می تواند تاثیرگذار باشد از جمله بیماری های عضلانی می توان به دیستروفی عضلانی اکولوفارنژیال اشاره کرد.

. مشکلات عصبی از دیگر دلایل مراجعه کنندگان برای عمل بلفاروپلاستی است

تنش های عصبی همواره سبب افتادگی در عضلات خواهد شد اما تاثیر این شرایط هیجانی بیشتر از هر عضله دیگر روی صورت می‌تواند تاثیرگذار باشد در خیلی از مواقع افراد در شرایط عصبی و متشنج دچار لمس شدگی صورت و مخصوصاً پلک ها می‌شوند این شرایط عمدتاً موقت است و با مصرف داروهای سنتی مانند دمنوش زعفران دم کرده، گل گاوزبان یا داروهای شیمیایی قابل درمان می باشد اما برای رفع این عوارض به وجود آمده به جراحی پلک نیاز خواهید داشت.

قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی به چه مراقبت هایی نیاز است؟

انجام مراقبت‌های لازم قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی باعث خواهد شد که از بروز هرگونه اختلال در روند جراحی جلوگیری شود، قبل از عمل بلفاروپلاستی نیز فرد باید برخی نکات را به خوبی رعایت کند تا بتواند از عوارض عمل بلفاروپلاستی به خوبی جلوگیری کندو به مدت یک الی دو هفته قبل از انجام این جراحی باید از خوردن هرگونه مسکن یا داروهای ضد انعقادی خون پرهیز نمایند زیرا مصرف اینگونه داروها می‌تواند خطر خونریزی را افزایش دهد و باعث بروز اختلال در انجام عمل شود. حتماً قبل از انجام جراحی مصرف هرگونه دارو را به اطلاع پزشک خود برسانید در روز انجام جراحی از استفاده از هرگونه مواد آرایشی روی پوست خود داری کنید و قبل از انجام این جراحی حتماً صورت خود را کاملاً تمیز کنید؛ یکی دیگر از مسائلی که لازم است قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی مورد توجه قرار گیرد عدم استعمال دخانیات و نوشیدنی های الکلی می باشد که به مدت سه هفته قبل از انجام جراحی باید مصرف آنها متوقف شود.

برای جلوگیری از عوارض عمل بلفاروپلاستی چه مراقبت هایی بعد از انجام جراحی لازم است؟

همانطور که انجام مراقبت های قبل از عمل بلفاروپلاستی لازم و ضروری می باشد رعایت نکات و دستورالعمل های بعد از انجام این جراحی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و فرد برای جلوگیری از هرگونه خطر و عوارض بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی باید رعایت آنها را جدی بگیرد.

بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی ممکن است که در نواحی پیرامون چشم تورم و کبودی مشاهده شود که از عوارض معمول و طبیعی این جراحی می باشد و بعد از چند روز برطرف می‌شود.

. استفاده کردن از کمپرس سرد بعد از انجام جراحی می تواند درمان کبودی را سرعت بیشتری ببخشد، بعد از گذشت یک هفته فرد می تواند به فعالیت های روزمره خود بپردازد اما تا مدت ۳ الی ۴ هفته باید از انجام فعالیت های سنگین خودداری کند.

. بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی با انجام فعالیت های سبک مانند راه رفتن به مدت کم به بهبود زخم های خود کمک کنید.

. در محل برش های ایجاد شده باندهایی قرار داده می‌شود که بعد از چند روز با مراجعه به پزشک برداشته خواهد شد.

. رعایت بهداشت یکی دیگر از موارد مهم برای جلوگیری از عوارض عمل بلفاروپلاستی می‌باشد که از ایجاد عفونت در محل زخم ها می‌تواند جلوگیری کند.

. ممکن است که بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی تا چند روز دچار تاری دید شوید این امری طبیعی می باشد اما در صورتی که این مشکل طولانی تر شد حتماً به پزشک اطلاع دهید.

. بعد از عمل بلفاروپلاستی تا مدت زمان مشخص شده طبق صلاحدید پزشک باید از عینک آفتابی استفاده کنید.

مدت زمان انجام عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

این عمل را می توان در دسته عمل های جراحی سرپایی قرارداد زیرا انجام این جراحی به مدت دو الی سه ساعت زمان خواهد برد و فرد بعد از انجام جراحی بلافاصله می تواند به منزل باز گردد.

دوره نقاهت عمل بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی می تواند به راحتی تمام مشکلات پیرامون چشم از جمله افتادگی در پلک ها و تورم را از بین ببرد، این جراحی اگر توسط پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه صورت گیرد عوارض بسیار کمی را با خود رقم می زند و عوارض معمول آن نیز طی یک هفته برطرف خواهد شد این روش درمانی بسته به شرایط فرد متقاضی و نوع عمل بین ۵ تا ۷ روز نیاز به استراحت دارد تا فرد بتواند به نتایج خوبی از آن دست پیدا کند.

چه مدت بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی فرد می‌تواند به روال عادی زندگی خود برگردد؟

عوارض عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین در بیشتر افراد متقاضی بعد از گذشت دو هفته به طور کامل محقق خواهد شد در بعضی از افراد با شرایط خاص ممکن است عوارضی مانند کبودی تا یک ماه باقی بماند بعد از این مدت هم می توانید به روال عادی زندگی خودتان برگردید.

آیا نتایج عمل بلفاروپلاستی با بالا رفتن سن بازگشت پذیر است؟

همانطور که از پیر شدن نمیتوان جلوگیری کرد افتادگی و شل شدگی بافت‌های پوست نیز اجتناب ناپذیر است البته نتایج بلفاروپلاستی می تواند بین ۷ تا ۱۰ سال باقی بماند برای ماندگاری بیشتر نتایج می توانید با مراقبت های صحیح و بیشتر از پلک‌ها نتایج این جراحی را حتی تا ۱۲ سال نیز ماندگار کنید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – بلفاروپلاستی

تعداد جلسات بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی یک جراحی آسان است که می‌تواند مشکلات پیرامون چشم را در طی یک جلسه برطرف کند مدت زمان انجام این جراحی نیز بسته به مشکلات پیرامون چشم می‌تواند بین ۱ تا ۲ ساعت زمان ببرد.

عمل بلفاروپلاستی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه

پزشکان مستقر در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه از باتجربه ترین و بهترین متخصصان بلفاروپلاستی می‌باشند کلینیک سعیدیه مفتخر است که با انجام عمل بلفاروپلاستی بر روی تعداد زیادی از عزیزان تجربه زیادی در این زمینه کسب کرده و با شرایط مختلف و مراقبت های لازم آشنایی‌های کامل را دارد. کلینیک سعیدیه با همکاری با بهترین و باتجربه ترین متخصصان و جراحان پلاستیک تیم باتجربه و دقیقی را گرد هم آورده تا شما با کم‌ترین عوارض بتوانید به نتیجه عمل بلفاروپلاستی دست پیدا کنید آنها خواستار سلامت و زیبایی شما با کمک کم‌ترین استرس و آسیب جسمانی هستند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران و کارشناسان تماس بگیرید.

نتیجه گیری

همه ما از زیبایی و شادابی ظاهر استقبال خواهیم کرد و از طریق روش‌های مختلف در صدد هستیم که نواقص و مشکلات ظاهری را برطرف کنیم، عمل بلفاروپلاستی نوعی جراحی زیبایی می باشد که در آن چین و چروک ها در اطراف چشم از بین خواهد رفت و جذابیت چشم ها افزایش پیدا می‌کند بلفاروپلاستی نوعی جراحی است که افتادگی در پلک را ترمیم می‌کند و از جمله به برداشتن پوست، ماهیچه و چربی های اضافه می‌پردازد، با افزایش سن پلک ها کشیده و ماهیچه های حمایت کننده آن ضعیف می شوند و در نتیجه چربی اضافه ممکن است که پلک بالا و پایین را دچار افتادگی کند.

فواید این جراحی می‌تواند بازگرداندن فرم جوانی چشم، تقویت اعتماد به نفس، افزایش تمایلات اجتماعی مثبت، بهبود دید فرد و آزادی بیشتر برای انجام آرایش چشم باشد عوارض عمل بلفاروپلاستی نیز عفونت، خونریزی، خشکی چشم، مشکل در بستن کامل چشم ها، آسیب عضلات چشم تغییر در رنگ چشم، نیاز به جراحی ترمیمی می باشد البته اگر که در انتخاب یک پزشک با تجربه در این زمینه دقت کامل را داشته باشید هرگز با عوارض جانبی این جراحی روبرو نخواهید شد و بعد از گذراندن دوره نقاهت می توانید از نتایج این درمان بهره مند شوید.

به طور کلی کاندیدای مناسب برای انجام بلفاروپلاستی افرادی هستند که از افتادگی پلک رنج می‌برند که باعث افزایش میزان سفیدی چشم می شود و افرادی که افتادگی پلک بالای آنها ناشی از تجمع بافت چربی در زیر پوست می باشد همچنین کیسه های زیر پلک های تحتانی را می توان با این جراحی درمان کرد. اگر شما نیز جزو کاندیدای مناسب این جراحی به شمار می روید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام این کلینیک به نتایج خوبی دست پیدا کنید، در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می‌توانید از این خدمات بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir