عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن

عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن

عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن

مقدمه

دستگاه تناسلی خانم‌ها ممکن است در گذر زمان و زایمان تغییر حالت داده و حالت ارتجاعی خود را از دست بدهد. این یکی از عواملی‌ است که بسیاری از خانم‌ها را آزار می‌دهد و باعث کاهش اعتماد بنفس و در نتیجه سرد شدن رابطه ‌ی جنسی آنها می‌شود.

یکی از راه حل‌ های این موضوع تزریق ژل به واژن یا همان پروتز واژن است. راه حل دیگر تزریق چربی به واژن است. احتمالا برای شما هم سخت باشد تصمیم بگیرید که تزریق ژل کار بهتری است یا تزریق چربی؟ در این مقاله به جوان سازی واژن با تزریق ژل پرداخته شده است.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

تزریق ژل به واژن چیست؟

با افزایش سن، کاهش حجم بافت می تواند منجر به تغییر ظاهر و عملکرد ناحیه واژن شود. به طور خاص، لب های بزرگ، بیرونی ترین چین های پوست اطراف واژن، ممکن است در زمان های مختلف، به ویژه پس از یائسگی، سست شود.

به طور مشابه، بسیاری از زنان از عدم کنترل ادرار رنج می برند، که به آن بی اختیاری ادراری استرس (SUI) نیز گفته می شود، که ناشی از ضعف کف لگن است. این تغییرات هم از نظر زیبایی شناختی و هم از نظر کاربردی هستند. آنها می توانند منبع خجالت باشند و اغلب بر رضایت جنسی زن تأثیر می گذارد که به طور قابل توجهی او را در جستجوی راه حل می گذارد. بانوانی که تصمیم به تزریق ژل به واژن دارند به طور حتم در رابطه با قیمت، ماندگاری و روش انجام آن باید از متخصص زنان خود سوال کنند.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر علاقه دارید شکل ظاهری واژن خود را تغییر دهید زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

مراحل تزریق ژل به واژن:

برای انجام تزریق ژل به لابیا نیازی به اعمال بیهوشی عمومی نیست و فرد می تواند با تزریق بی حسی موضعی این عمل زیبایی را به صورت سرپایی انجام دهد.

بیمار در حین تزریق احساس ناراحتی و یا درد در ناحیه ی تزریق ندارد.

برای اعمال بی حسی ابتدا پزشک ناحیه ی مورد نظر را استریل می نماید و سپس به لیدوکائین آغشته می نماید، بعد از اثر کردن لیدوکائین متخصص زنان، با سرنگ های نازک و مخصوص، مواد بی حسی را به ناحیه ی مورد نظر تزریق می نماید.

بعد از بی حس شدن محل مورد نظر، تزریق ژل به لابیا ماژور آغاز می شود.

مدت زمان تزریق ژل متناسب با دوز تزریق متفاوت است و بین 20 تا 30 دقیقه متغیر است. (مدت زمان مذکور، متناسب با مهارت پزشک در تزریق ژل، ممکن است کوتاه یا بلندتر شود.)

بیمار بلافاصله بعد از تزریق ژل مرخص می شود و نیازی به بستری شدن ندارد.

مدت زمان نقاهت بعد از تزریق ژل به واژن، منوط به رعایت مراقبت های فردی و بهداشتی توسط بیمار است.

اثرات و نتایج تزریق ژل به واژن:

از مهمترین روش‎های زیباسازی و جوان سازی واژن در بانوان تزریق چربی است. این تزریق به مهارت و دقت بسیاری نیاز دارد. بنابراین باید توسط پزشکی حاذق صورت بگیرد.

تزریق ژل به واژن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه-تزریق ژل به واژن

تزریق چربی به واژن یکی از روش‎های بسیار نوین در بازسازی بافت‎های واژن می‎باشد. همچنین کاربردهای دیگر ان به این شرح است:

  • رفع افتادگی پوست واژن
  • رفع چین و چروک لابیا ماژور
  • روشن سازی و سفت شدن بافت لابیا ماژور
  • حجیم شدن لابیا ماژور
  • اصلاح تقارن لابیا ها
  • درمان آتروفی واژینال

شما می توانید از اثرات و نتایج تزریق ژل به واژن در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

دلایل تزریق ژل به واژن:

واژن بخش مهمی از دستگاه تناسلی بانوان می‌باشد که نقش زیادی در برقراری رابطه‌ی جنسی و لذت بردن از آن ایفا می‌کند. لبه های خارجی واژن “لابیای بزرگ یا لابیای ماژور” نام دارد؛ که اصلی ترین قسمت از  ناحیه تناسلی است. این بخش از بدن هم مانند سایر اندام ‌ها به مرور زمان و با افزایش سن دچار تغییر می‌شود.

لابیای بزرگ با بالا رفتن سن، زایمان طبیعی، تغییر میزان چربی بدن و تغییرات هورمونی دچار تغییرات ظاهری از جمله پیری و افتادگی پوست، لاغری و چروکیدگی و … می‌شود. تمام این عوامل می‌توانند در زیبایی اندام تناسلی خانم‌ها تاثیر منفی داشته باشد و اعتماد به نفس فرد را کاهش دهد. با پیشرفت علم پزشکی، متخصصان به روش‌هایی برای حل این مشکل رسیده‌اند که یکی از این روش‌ها تزریق ژل به واژن یا پروتز واژن است؛ این کار باعث رفع پیری و چروک پوست و در نتیجه جوان‌ سازی واژن می‌شود.

علت تزریق ژل به واژن چیست؟

لبه های خارجی واژن که “لابیای بزرگ یا لابیای ماژور” نام دارند با گذشت زمان افتاده شده و شادابی خود را از دست می‌دهد. این بخش از بدن در زیبایی واژن تاثیر به سزایی داشته و در صورتی که افتاده یا شل باشد، اعتماد بنفس را از فرد خواهد گرفت.

به همین سبب، دکتر زنان و زایمان با تزریق چربی و ژل به آن قسمت اقدام به جوان سازی واژن می‌کند. به طور کلی، تزریق ژل در ناحیه تناسلی بانوان به منظور زیر انجام می‌شود:

  • رفع چین و چروک ناحیه تناسلی
  • رفع لاغری واژن
  • رفع افتادگی پوست ناحیه تناسلی
  • رفع شل شدگی پوست واژن

بانوان با انجام این کار ضمن افزایش حجم و شادابی ناحیه تناسلی خود، اعتماد بنفس از دست رفته خود را نیز بدست می‌آورند. رابطه جنسی فاکتور بسیار مهمی در رابطه زناشویی است و هر دو طرف برای ارضای یکدیگر باید دست به هر کاری بزنند. در غیر این صورت ممکن است به مرور زمان، رابطه‌ها دچار سردی و در نهایت به جدایی ختم شود.

مزایای تزریق ژل به واژن:

مزایا تزریق ژل به واژن بسیار است. تزریق ژل به لابیا ماژور یا همان فیلر ، علاوه بر اینکه سبب برجسته سازی لابیا ماژور می گردد، سبب پر کردن گودی های موجود در  این نواحی نیز می شود، در نتیجه به راحتی فرم دهی به لابیا انجام می شود.

تزریق ژل به لابیا ماژور هم ،قابلیت انجام  جوان سازی واژن را دارد ،در حقیقت با تحریک کلاژن سازی ،سبب جوان سازی و سفید شدن بافت واژن می گردد .در رابطه با تزریق ژل لازم است تا به این نکته توجه داشته باشید که ژل تزریق شده به واژن ساخت چه کشوری است  و توسط چه کسی برای بیمار تزریق می شود ،

این کار لازم است تا توسط متخصص زنانى كه فوق تخصص در جراحى زيبايي ناحيه تناسلى داشته باشد انجام شود.

  • این روش زیبایی به تنگی واژن کمک می کند.
  • سبب جوان سازی ناحیه واژن می شود.
  • هر گونه چین و چروک در این ناحیه را از بین می برد.
  • سبب سفتی پوست ناحیه واژن می شود.
  • سبب حجیم شدن و بهبود شکل ظاهری واژن می شود.
  • به سفید شدن و آاتروفی واژن نیز کمک می کند.
  • این روش نیازی به بستری ندارد.
  • ضعف عضلات واژن را درمان میکند.
  • روند بهبودی بسیار سریع است.
  • باعث افزایش اعتماد به نفس و همچنین بهبود عملکرد جنسی می شود.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار تزریق ژل به واژن در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض تزریق ژل به واژن:

هر عملی بدون عیب و عوارض نیست؛ حتی مصرف زیاد آنتی بیوتیک نیز می‌تواند بدن را دچار اختلال کند. به همین سبب برخی از افراد نیز ممکن است بعد از تزریق ژل به واژن دچار مشکلاتی شوند.

البته، باید متذکر شد که شدت عوارض این نوع از جراحی بستگی به مهارت پزشک دارد. به طوری که هرچه جراح زنان و زایمان از مهارت بالاتری برخوردار باشد، بیمار با عوارض کمتری مواجه خواهد شد. در ادامه با برخی از رایج ‌ترین عوارض تزریق ژل در ناحیه تناسلی بانوان آشنا خواهیم شد:

  • التهاب و قرمزی در ناحیه تزریق
  • سفت شدن موقت در محل تزریق
  • عفونت سطحی در محل تزریق
  • حالت تهوع
  • تورم و کبودی
  • احساس درد جزئی
  • بروز حساسیت
  • بروز لکه های قرمز

گفتنی است که عوارض فوق اغلب موقتی هستند و بعد از اتمام دوران نقاهت، بهبودی کامل می‌یابند.

شما می توانید تزریق ژل به واژن را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

کاندیدا مناسب برای تزریق ژل به واژن:

همانطور که گفتیم، تزریق ژل به واژن تنها برای بانوانی که از مشکل لاغری و افتادگی لابیا رنج می‌برند مناسب است. بنابراین، اگر فکر می‌کنید که ناحیه تناسلی شما نیازی به انجام این کار ندارد هرگز به سراغ آن نروید. چراکه ممکن است ناحیه تناسلی را با مشکلاتی مواجه کند. به طور کلی افراد زیر کاندیدای تزریق ژل به واژن خود هستند:

  • افرادی که به دلیل سن بالا ناحیه تناسلی شان دچار افتادگی و پیری پوست شده است.
  • افرادی که لابیا آن ها لاغر است و می‌خواهند لابیا های پر تری داشته باشند.
  • افرادی که بر اثر عارضه های ارثی و ژنتیکی ظاهر لابیا آنها لاغر و کم حجم است.
  • افرادی که لابیا نامتقارنی دارند. زنانی که پس از زایمان طبیعی دچار کشیدگی واژن یا از بین رفتن لابیاماژو شده‌اند.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب تزریق ژل به واژن به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کاندید نامناسب تزریق ژل به واژن:

برخی از بانوان با وجود آن که از لاغری و افتادگی واژن رنج می‌برند، اما به دلیل بیماری‌ های زمینه‌ای قادر به تزریق ژل نیستند. این افراد یا باید بیماری ‌های زمینه‌ای خود را به طور کامل درمان کنند یا روش‌ های دیگری را برای زیبایی ناحیه تناسلی خود انتخاب کنند. به طور کلی افراد زیر نباید عمل پروتز واژن را انجام دهند:

زنان مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی (نظیر لوپوس، تیروئیدیت هاشیموتو، آرتریت روماتوئید)، آسم و آلرژی؛

زنانی که سابقه سکته مغزی و قلبی داشته‌ اند؛

زنانی که از بیماری دیابت رنج می‌برند؛

زنانی که به بیماری های خاص مانند سرطان مبتلا هستند؛

مبتلایان به زگیل تناسلی فعال؛

زنان باردار و شیرده؛

زنانی که سابقه لختگی خون داشته‌اند.

توجه داشته تنها در صورتی قادر به انجام تزریق ژل هستید پزشک شما مراتب را بررسی و سلامت شما را تایید کند. البته، اگر پزشک زنان و زایمان حتی پس از مشاهده موارد فوق تشخیص دهد که بعد از تزریق ژل خطری شما را تهدید نمی‌کند، اجازه دارید تا این عمل را انجام دهید.

تزریق ژل به واژن به چه کسانی توصیه نمی شود؟

افرادی که باردار هستند.

۲- خانم هایی که در دوران شیردهی هستند.

۳- افرادی که سابقه سکته قلبی و مغزی دارند.

۴- بیماران دیابتی نمیتوانند این کار را انجام دهند.

۵- افرادی که سابقه لخته شدن خون دارند.

۶- افرادی که به مواد تشکیل دهنده ژل حساسیت دارند.

۷- افرادی که دارای بیماری ضعف سیستم ایمنی می‌باشند.

۸- افرادی که عفونت واژینال دارند.

تزریق ژل به واژن چگونه موجب جوان سازی آن می شود؟

از ژل برای جوان سازی واژن، حجیم کردن ناحیه اطراف این ناحیه و همچنین رفع خشکی واژن استفاده می شود. با توجه به اینکه این روش تهاجمی نیست و در دسته عمل های زیبایی غیر جراحی قرار میگیرد، برای افرادی که ترس از عمل های زیبایی دارند، بسیار مناسب است.

ماده اصلی که در  ژل و پرکننده ها به کار برده می شود، اسید هیالورونیک است که یک ماده طبیعی است که میزان احتباس آب در ناحیه تحت درمان را افزایش می دهد.

با توجه به اینکه این ماده به صورت طبیعی بدن وجود دارد، احتمال آنکه تاثیر بدی روی پوست شما داشته باشد، بسیار کم است. سایر آنتی اکسیدان های موجود در پرکننده ها نیز اثر آب رسانی را افزایش می دهند و همچنین تورم ناشی از تزریق را به حداقل می رسانند.

قبل از تزریق ژل به واژن، از یک ماده بی حسی برای کاهش درد ناشی از تزریق، استفاده می شود. فرآیند جوان سازی واژن از طریق تزریق ژل نسبتاً سریع است و حدود 30 دقیقه طول می کشد، این باعث می شود که گزینه بسیار خوبی برای زنان پرمشغله و شاغل باشد.

مراقبت های قبل از تزریق ژل به واژن:

در هنگام تزریق ژل به واژن لازم است تا نکاتی مورد توجه قرار گیرد، از آنجا که این ناحیه یک ناحیه حساس می باشد لازم است تا در مرحله اول در انتخاب جراح زیبایی خود دقت کنید .فردی که عمل تزریق ژل به واژن را انجام می دهد باید از تجربه بالایی برخوردار باشد.

همچنین توجه به نوع و جنس ژلی که برای تزریق استفاده می شود یکی دیگر از موارد مهمی است که باید در نظر گرفته شود، گاهی دیده می شود به دلیل نا مرغوب بودن ژل تزریق شده فرد دچار عوارض بسیاری می شود. قبل از تزریق ژل لازم است اقدامات زیر را انجام دهید.

  • عدم استفاده از آسپرین و داروهای رقیق کننده خون
  • مصرف مایعات
  • عدم استعمال دخانیات و کشیدن قلیان
  • دستشویی رفتن قبل از مراجعه به کلینیک
  • تراشیدن موهای زائد
  • در صورتی که به بیماری خاصی مبتلا هستید حتما پزشک خود را در جریان آن بگذارید؛
  • در صورتی که دچار عفونت و زگیل تناسلی هستید باید قبل از تزریق ژل آنها را درمان کنید؛
  • پیش از تزریق ژل حتما به اندازه کافی آب بنوشید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به واژن:

اگر عمل تزریق ژل به واژن را انجام داده‌اید و یا قصد انجام آن را دارید باید به نکات مهم زیر توجه کنید:

داروهایی که پزشک تجویز کرده درست مصرف کنید.

به هیچ عنوان بعد از تزریق رانندگی نکنید.

حداقل تا یک هفته الکل یا دخانیات استفاده نکنید.

در هفته‌ی اول رابطه جنسی نداشته باشید.

پس از گذشت سه روز از زمان تزریق می‌توانید برای کاهش درد با آب گرم استحمام کنید و یا از کمپرس آب گرم استفاده نمایید.

از فعالیت‌ های بدنی مانند ورزش‌ های سنگین برای 2 یا 3 هفته اجتناب کنید.

زیاد مایعات مصرف کنید.

محل تزریق را از تابش خورشید و گرمای زیاد برای یک تا دو هفته دور نگه دارید.

تا سه روز به هیچ عنوان به محل تزریق دست نزنید و ماساژ ندهید.

روش انجام ژل به واژن:

زمان لازم برای این تزریق حدود 30 دقیقه می باشد. تزریق ژل به واژن کاملا بدون درد و بدون انجام بیهوشی و تنها با استفاده از یک بی حسی موضعی برای بیمار انجام می شود. بعد از اینکه بی حسی انجام شد، جراح زیبایی ژل را به ناحیه مورد تزریق می کند و نیاز به بستری شدن ندارد، فرد می تواند بلافاصله بعد از تزریق کار های روزمره خود را انجام دهد.

تزریق ژل به واژن
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی سعیدیه-تزریق ژل به واژن

هزینه تزریق ژل به واژن:

هزینه تزریق ژل به واژن نیز مانند روش های زیبایی درمانی دیگر بسته به عوامل مختلف، متفاوت می باشد. به عنوان مثال پزشکی که در شهرستان اقدام به این کار می کند قطعا هزینه کمتری از پزشکی که در تهران می باشد دریافت می کند.

همچنین تخصص و مهارت پزشک و مدرک تحصیلی وی در هزینه دریافتی بیمار تاثیر می گذارد. علاوه بر این موارد برند و موادی که برای تزریق واژن استفاده می شود هم در میزان هزینه موثر خواهد بود. بهترین کار برای اطلاع از میزان هزینه ها و روش های موجود این است که با پزشک مورد نظر خود تماس بگیرید و از وی بخواهید تا نرخ هزینه ها را برای شما توضیح دهد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه ‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت وگو داشته باشید ،

از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

تزریق ژل برای چه کسانی ممنوع است؟

برخی از افراد می پرسند که چه کسانی نمی توانند تزریق ژل به واژن داشته باشند و یا این که ممنوعیت تزریق ژل به واژن چگونه است.

برخی از افراد به دلیل شرایط خاصی که دارند نمی توانند از مزایای تزریق ژل به واژن بهره مند شوند و نمی توانند این اقدام زیبایی را انجام دهند. مثل:

  • زنان باردار: بعد از اتمام روند بارداری و شیردهی انجام این عمل زیبایی بلامانع است.
  • زنان شیرده
  • زنانی که تجربه یک بار سکته قلبی داشته باشند.
  • زنانی که یک بار سکته مغزی داشته اند.
  • زنانی که به بیماری دیابت دچار هستند.
  • زنانی که یک مرتبه خون شان لخته شده است.
  • زنانی که سیستم ایمنی بدنی شان ضعیف است: این زنان می توانند با تحت درمان قرار گرفتن و افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن شان برای این جراحی اقدامات لازم را انجام دهند.
  • زنانی که عفونت دارند نمی توانند زیرا ابتدا باید آن را درمان کنند سپس برای تزریق ژل به واژن اقدام کنند.
  • زنانی که به بیماری های خود ایمنی دچار هستند. مثل افراد مبتلا به بیماری های لوپوس، روماتیسم، آلرژی و آسم
  • زنانی که دچار بیماری های خاصی هستند و برای درمان آن ها یکسری دارو های خاص استفاده می کنند.
  • زنانی که به بیماری زگیل تناسلی یا تبخال تناسلی دچار هستند.
  • زنانی که به مواد موجود در ژل حساسیت دارند.

سوالات متداول تزریق ژل به واژن:

1_مراقبت های بعد از تزریق ژل به واژن شامل چه مواردی می شود؟

در این زمان فرد باید داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور منظم و به موقع مصرف کند. بعد از تزریق ژل، برقراری رابطه جنسی نیز تا یک هفته ممنوع خواهد بود. بهتر است که فرد بعد از گذشت سه روز از تزریق، برای کاهش درد خود با آب ولرم استحمام نموده و از کمپرس آب گرم نیز استفاده کند.

از دیگر مراقبت های لازم بعد از تزریق ژل به ناحیه تناسلی می توان به اجتناب از فعالیت های فیزیکی و ورزشی سنگین به مدت ۲ هفته بعد از تزریق، عدم مصرف سیگار، نوشیدن مایعات زیاد، عدم دستکاری و ماساژ ناحیه تزریق تا ۷ روز و… اشاره کرد. همچنین رانندگی و نشستن طولانی نیز تا ۲ هفته ممنوع خواهد بود.

2_هزینه تزریق چربی و ژل به واژن چقدر است؟

از آنجایی که ژل هایی که برای تزریق به واژن مورد استفاده قرار می گیرند انواع گوناگون و برندهای متفاوتی دارند، نمی توان هزینه ای دقیق برای آنها مطرح کرد. معمولا ژل های تزریقی به ناحیه واژن چندین نوع هستند. برندهایی که از نظر پزشکی تاییدیه های بیشتری کسب کرده اند، انواعی هستند که ماندگاری دراز مدت ندارند. بهترین ژل ها غالبا انواع هیالورونیک یا آب دوست هستند که عوارضی مانند حساسیت و آلرژی را نیز به دنبال ندارند.

3_چه کسانی نباید به واژن خود ژل تزریق کنند؟

معمولا توصیه می شود افرادی که دچار بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس، روماتیسم، آلرژی و آسم و… هستند، زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به دیابت، افرادی با سابقه سکته قلبی و مغزی، افرادی با سابقه لخته شدن خون، افرادی که به دلیل بیماری های خاص داروهای ضد انعقادی مصرف می کنند،

افرادی که سیستم ایمنی بدن ضعیفی دارند و یا داروهای ضعیف کننده سیستم ایمنی مانند کورتون مصرف می کنند، افرادی که دارای عفونت و یا زگیل تناسلی هستند، افرادی که به مواد تشکیل دهنده ژل حساسیت دارند و… از تزریق ژل اجتناب نمایند.

4_تزریق چربی و ژل به واژن به چه کسانی توصیه می شود؟

افرادی که به دلیل افزایش سن دچار افتادگی و شل شدگی پوست ناحیه واژن و همین طور از بین رفتن لابیاهای بزرگ شده اند، کسانی که علی رغم سن کم، حس می کنند که لابیای کوچک و لاغری دارند و همین طور کسانی که به طور ارثی و ژنتیکی لابیاهای ماژور بزرگی ندارند یا افرادی که لابیاهای مینور بزرگی دارند و تمایلی به انجام لابیاپلاستی ندارد، کسانی هستند که می توانند کاندیدای تزریق این فیلرها باشند.

5_قبل از تزریق ژل و چربی به ناحیه واژن، چه کارهایی را باید انجام داد؟

انجام انواع آزمایش های لازم و مشخص شده توسط پزشک، بررسی و درمان عفونت احتمالی در ناحیه تناسلی و دهانه رحم، قطع مصرف مشروبات الکلی و سیگار تا حداقل 2 هفته قبل از تزریق، عدم استفاده از داروهایی رقیق کننده خون مثل وارفارین و آسپرین و… مواردی هستند که باید پیش از تزریق به آنها توجه داشته باشید.

6_آیا بارداری بعد از انجام تزریق مانعی دارد؟

بعد از انجام تزریق چربی و ژل هیچگونه منعی برای بارداری وجود ندارد، ولی بهتر است که پس از تزریق چربی تا یک ماه بعد اقدام به بارداری به تاخیر بیفتد تا دوره نقاهت کامل شود.

7_آیا بعد از تزریق ژل و چربی به واژن می توان از لیزر موهای زائد و لیزر روشن سازی استفاده کرد؟

تزریق ژل و چربی به واژن منعی برای لیزر موی زائد یا لیزر رفع تیرگی واژن ایجاد نمی کند و لیزر نیز به هیچ عنوان سبب از بین رفتن بافت چربی و ژل نمی شود.

8_آیا تزریق ژل و چربی به واژن با روش های دیگری همچون کربوکسی تراپی ممنوعیتی دارد؟

با توجه به اینکه کربوکسی تراپی سبب افزایش خون رسانی بافت می شود، منعی برای انجام آن پس از تزریق چربی و ژل وجود ندارد، البته انجام آن باید به بعد از اتمام دوره نقاهت تزریق چربی و ژل موکول شود.

9_آیا انجام تزریق چربی و ژل به واژن محدودیت سنی دارد؟

هیچ محدودیت سنی برای تزریق چربی و ژل وجود ندارد و بعد از کامل شدن بلوغ تا پس از یائسگی امکان انجام آن وجود دارد. اما به طور کلی توصیه می شود که فقط در صورت افتادگی پوست و چروکیدگی پوست ناحیه واژن و آتروفی یا لاغر شدن بافت چربی لابیاهای ماژور انجام شود.

10_آیا تزریق ژل به واژن درد دارد؟

خیر، این عمل یک عمل غیر تهاجمی بوده و پزشک هیچ برش یا شکافی در محل تزریق انجام نمی‌دهد.

11_آیا تزریق ژل به ناحیه تناسلی زنان ضرر دارد؟

خیر، در صورتی که تزریق ژل به ناحیه تناسلی زنان توسط پزشکان ماهر انجام شود هیچ خطری بیماران را تهدید نخواهد کرد.

12_تپل کردن واژن با ژل را می توانم همزمان با عمل زیبایی واژن انجام دهم؟

بله. البته اول باید لابیاپلاستی را انجام دهید تا فرم و آناتومی واژن مشخص شود. بعد تزریق ژل به واژن را برایتان انجام می دهیم.

13_عکس قبل و بعد از تزریق ژل به واژن را می توانید برایم ارسال کنید؟

شما می توانید جهت مشاهده عکسهای قبل و بعد از پروتز واژن با ژل به مطب مراجعه و از آلبوم عکس های تزریق ژل به واژن دیدن فرمایید.

14_بعد از تزریق ژل باز هم می توانم تزریق انجام دهم؟

بله. اگر بعد از 6 ماه حس می کنید ژل جذب شده و حجم لابیا کم شده است، می توانید دوباره ژل تزریق کنید. تعداد دفعات تزریق ژل به لابیا هیچ محدودیتی ندارد و بعد از جذب ژل می توان تزریق را تکرار کرد.

انواع تزریق ژل به واژن:

تزریق ژل به واژن به سه صورت انجام می شود. تزریق ژل موقتی، تزریق ژل نیمه موقتی و تزریق ژل دائمی.

  • تزریق ژل به واژن با مواد موقتی

تاثیر این نوع ژل به صورت دوره ای و کوتاه است. با توجه به نوع آن، ماندگاری این نوع ژل بین ۲ تا ۱۲ ماه است.

  • تزریق ژل به واژن با مواد نیمه موقتی

در این نوع تزریق از مواد پری متیل متاکریلات استفاده می شود که مناسب تزریق در واژن است و در نقاط عمیق تزریق می شود. قابل جذب نیست.

  • تزریق ژل به واژن با مواد دائمی

این نوع ژل برای خانم هایی که به دلیل افزایش سن یا زایمان های متعدد دچار افتادگی واژن شده اند مناسب است و ماندگاری آن حدود ۵ سال است. در این روش از سیلیکون برای جوانسازی واژن و تزریق به واژن استفاده می شود.

ماندگاری تزریق ژل به واژن:

ماندگاری تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد و معمولا مدت زمان ماندگاری تزریق ژل بین شش ماه تا یک و نیم سال خواهد بود و در نوبت های بعدی هم فرد می تواند مجددا تزریق نماید و پس از آنکه مدت زمان ماندگاری آن به پایان رسید برگشت پذیر به مرحله اولیه نخواهد بود بدین صورت که تا حدی سبب تقویت کلاژن سازی شده است و حجم افزایش یافته تر از دفعه قبلی است .

تعداد جلسات تزریق ژل به واژن:

تعدا جلسات تزریق ژل به ناحیه تناسلی بانوان به عوامل مختلفی بستگی دارد . معمولا تعداد جلسات بین یک تا سه جلسه می باشد . در برخی از افراد ممکن است تا سه جلسه نیاز داشته باشد و در برخی دیگر نیاز به یک جلسه می باشد . معمولا تزریق بار دوم پس از سه تا چهار ماه انجام می شود .

آیا تزریق ژل به واژن دردناک است؟

تزریق ژل به لابیا ماژورها دردناک نیست. در ابتدا با استفاده از پمادهای موضعی بی حسی انجام می شود و سپس حجم بسیار کمی از لیدوکائین در لابیاماژور تزریق می گردد و در نهایت تزریق فیلر به واژن صورت می گیرد که این تزریق خوشبختانه کاملا بدون درد خواهد بود.

محدودیت سنی برای تزریق ژل به واژن:

آیا تزریق ژل به واژن محدودیت سنی دارد؟

این سوالی است که در مواردی از سوی زنان و دختران جوان پرسیده می شود. باید بگوییم که این روش محدودیت سنی خاصی ندارد و زنانی که با مشکلاتی در این ناحیه روبرو هستند می توانند در هر سنی برای این عمل زیبایی اقدام کنند. اما بهتر است که در ابتدا با جراح زیبایی زنان خوب برای تزریق ژل به واژن مشورت داشته باشید تا بهترین راه کار ها به شما ارائه شود.

دوره نقاهت تزریق ژل به واژن:

عمل تزریق ژل به واژن به تنهایی یا همراه با عمل کوچک کردن لابیا ماژور معمولاً با استفاده از بی‌ حسی موضعی انجام می‌شود. بیمار در طول عمل هوشیار است، می‌تواند قبل و بعد از جراحی رانندگی کند و همان روز مرخص شود؛ همچنین درد و ناراحتی پس از این عمل بسیار خفیف است و بیمار نیازی به استراحت کردن ندارد.

اکثر بیماران نیازی به مصرف داروهای مسکن مخدر قوی احساس نمی‌کنند یا دردشان با مصرف یک مسکن معمولی آرام می‌شود و ظرف یک تا دو روز می‌توانند در محل کار حاضر شوند. پس از تزریق ژل به واژن نیز مانند تمام جراحی های دستگاه تناسلی خارجی، انجام فعالیت‌ های بدنی سنگین، رابطه جنسی واژینال، استفاده از تامپون و نشستن در آب به مدت شش هفته ممنوع است.

در کل دوره نقاهت تزریق ژل به واژن بسیار کوتاه است و نیازی به استراحت نخواهد بود. فرد پس از انجام این روش زیبای می تواند بدون نیاز به همراه به محل سکونت خود بازگردد و به فعالیت های روزمره خود بپردازد.

کاربردهای تزریق ژل به واژن:

افزایش میل جنسی و اعتماد به نفس از جمله مزایای شایع ناشی از تزریق ژل به واژن می باشند. از بین رفتن چین و چروک های ناحیه ی تناسلی به جوان سازی واژن و تقویت روابط زناشویی کمک شایان ذکری می نماید.

به خاطر داشته باشید، متناسب با شرح حال بیمار و وضعیت ناحیه ی تناسلی او، بهترین روش برای از بین رفتن آتروفی واژن، از سوی جراح زیبایی زنان انتخاب خواهد شد.

از جمله مزایای ناشی از تزریق ژل به واژن می توان به موارد مهم زیر اشاره نمود:

  • افزایش رطوبت
  • از بین رفتن چین و چروک های لابیاماژور
  • تقویت لذت جنسی حین نزدیکی
  • درمان آتروفی
  • کمک به درمان خشکی واژن
  • کند کردن روند پیری و…

انواع ژل هایی که به واژن تزریق می شود :

۱- ژل ها با اثر نیمه وقت که بین ۲ تا ۵ سال ماندگاری دارد .

۲- ژل ها با اثر ماندگاری دائمی که مورد تایید وزارت بهداشت نیستند و توصیه نمیشوند.

مدت زمان تزریق ژل ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می باشد. انجام تزریق نیاز به بیهوشی عمومی ندارد و با بی‌ حسی موضعی قابل انجام است. ابتدا محل تزریق ضد عفونی می شود و پس از بی ‌حسی موضعی ، ژل در نواحی مورد نظر تزریق می‌شود.

رعایت این نکات در تزریق ژل به واژن واجب است!

کسب نتایج ایده آل و قابل قبول از جراحی های زیبایی واژن مستلزم رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در حین جراحی می باشد. تزریق ژل یا تزریق چربی به لابیا نیز از این قاعده مستثنی نیست!!!

در تزریق ژل به واژن لازم است به موارد زیر توجه نمود:

بررسی دقیق بیمار و شرح حال او (مثل اطلاع یافتن از ابتلا بیماری های زمینه ای یا ویروسی مانند: زگیل تناسلی و…)

مطالعه ی اولویت های درمانی یا زیبایی و انتخاب بهترین روش برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب

آگاه نمودن بیمار از عوارض احتمالی و نحوه ی پیشگیری یا برخورد با آن ها

با توجه به حساسیت ناحیه تناسلی، لازم است تزریق ژل به واژن در محیطی کاملا استریل و عاری از هرگونه میکروارگانیسم عفونت زا صورت پذیرد. (بنابراین از تزریق ژل در مراکز غیر درمانی، اجتناب نمایید.)

استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیت (از نوع ژل مصرفی توسط پزشکتان اطلاع حاصل کنید و درباره ی کیفیت و مرغوبیت او جستجو نمایید.)

نحوه ی صحیح تزریق

رعایت دقیق مراقبت های بعد از تزریق ژل به لابیا ماژور

نقش واژن در دستگاه تناسلی بانوان:

جوان سازی و بازسازی ناحیه ولوواژینال با مواد زیست تخریب پذیر نا همگون مثل هیالورونیک اسید، پیشرفت گسترده ای را در روش های غیر جراحی در آینده نوید می دهد .

لابیا ماژور نقش حیاتی در حفظ لابیا مینور در قسمت فوقانی واژن دارد.

این حفاظت لابیا ماژور از اصطکاک ناخواسته بویژه در فعالیت های ورزشی، دوچرخه سواری و لباس های تنگ و چسبیده، پیشگیری می کند.

هایپوتروفی لابیا ماژور، ولیت مزمن و خشکی ولوواژینال؛ منجر به ناراحتی خارش و دیسپارونی می شوند.

عواقب عملکرد روانی_جنسی محدودیت های واقعی در زندگی زنان هستند که می توانند روی انگیزه، توانایی جنسی و اعتماد به نفس زنان تاثیر بگذارد.

تکنیک تزریق ژل به واژن:

تکنیک صحیح و اصولی در تزریق ژل بسیار حائز اهمیت می باشد، در صورت آنکه تزریق به صورت سطحی انجام گردد و همچنین نوع ژل خوب نباشد، ژل به صورت گلوله گلوله خواهد شد که در چنین شرایطی نه تنها مفید نخواهد بود بلکه می تواند منجر به بروز مشکلاتی در نا زیبایی فرد شود.

بافت ناحیه تناسلی متشکل از چربی و عروق عصبی است و تزریق ژل بایستی به صورت صحیح و یکنواخت انجام گردد و به هیچ عنوان نبایست گلوله گلوله شود. در صورت آنکه مارک ژل معتبر و خوب باشد و در ناحیه ای صحیح تزریق انجام شود، احتمال بروز مشکلاتی از قبیل گلوله گلوله شدن بسیار کم خواهد بود.

هدف از تزریق ژل به واژن:

سن و زایمان دو عامل تهدید کننده ی جوانی در بانوان است. هر زنی در طول زندگی خود با تجربه ی فراز و نشیب هایی مانند زایمان دستخوش تغییراتی در جسم خود می شود. به طور مثال زایمان طبیعی مکرر می تواند ظاهر دستگاه تناسلی فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

یکی از این تغییرات چروکیدگی و شل شدن پوست ناحیه ی تناسلی می باشد. فردی که دچار این عارضه می شود، تمایلی به برقراری رابطه ی جنسی با همسر خود ندارد و به این ترتیب منزوی می شود.

نداشتن اعتماد به نفس دلیل اصلی امتناع از برقراری رابطه ی زناشویی در زنان می باشد. ولی نگران نباشید. امروزه با گسترش راهکارهای درمانی و زیبایی در طب زنان، بسیاری از نگرانی های بانوان از طریق روش های ساده و کاربردی حل و فصل می شوند.

برای رفع چروکیدگی پوست ناحیه ی تناسلی نیز روش های موثری مانند: تزریق ژل یا چربی به واژن وجود دارد.

نکات مهمی که باید بعد از تزریق ژل به واژن رعایت کرد:

همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد، تقویت نتایج حاصل از تزریق ژل به واژن نیازمند دقت و توجه بیمار به مراقبت های فردی و بهداشتی می باشد.

این مراقبت ها شامل موارد زیر می شوند:

  • مصرف منظم و دقیق داروهای تجویز شده توسط جراح زیبایی زنان
  • بلافاصله بعد از تزریق ژل به لابیا رانندگی نکنید!!!
  • مصرف دخانیات یا مشروبات الکلی را چند هفته بعد از تزریق ژل به واژن به طور کامل قطع نمایید.
  • عدم برقراری نزدیکی به مدت یک هفته به منظور حفظ نتایج حاصل از تزریق ژل به واژن و تقویت آن
  • برای کاهش التهاب و کبودی در محل تزریق لازم است از کمپرس های سرد استفاده کنید. (بلافاصله بعد از تزریق به مدت 24 یا 48 ساعت، طبق نظر پزشک متخصص)
  • استحمام بعد از تزریق ژل باید با آب ولرم صورت گیرد.
  • عدم فعالیت های شدید بدنی (افزایش خون رسانی به محل تزریق، باعث تشدید التهاب و تورم در این ناحیه می شود.)
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و یا گرما دوری کنید. (به مدت 1-2 هفته بعد از تزریق)
  • ناحیه ی تزریق را دست کاری نکنید و از ماساژ دادن آن پرهیز نمایید. (این کار ممکن است باعث پخش مواد تزریق شده به سایر نقاط شود.)
  • مایعات زیاد مصرف کنید.
  • در بهداشت فردی خود دقت کنید. (از پوشیدن لباس های زیر تنگ و یا آلوده به طور جد اجتناب کنید.)

جلوگیری از عفونت بعد از تزریق ژل به واژن:

عفونت تهدید بسیار مهمی بعد از انواع جراحی های زیبایی ناحیه ی تناسلی می باشد. توجه به یک سری پارامترها می تواند شما را در مقابل ابتلا به این عارضه مصون بدارد.

این عوامل عبارتند از:

جنس مواد و ژل های بکار برده شده در تزریق

جنس و کیفیت مواد تزریقی باید مورد تایید باشد. استفاده از مواد نامرغوب و بی کیفیت اولین قدم در مواجهه با عفونت بعد از تزریق ژل به واژن است!!!

بنابراین توصیه ما به شما عزیزان اطمینان حاصل کردن از کیفیت مواد تزریقی توسط پزشک متخصصتان می باشد.

رعایت مراقبت های بعد از تزریق

هرچه مواد بکار برده شده در حین تزریق با کیفیت و مرغوب باشند، این مراقبت های فردی بیمار است که می تواند نتایج بدست آمده از این روش زیبایی را تقویت نماید و از ابتلا به عوارض نامطلوب جلوگیری کند.

محل ورود سوزن های تزریق باید پاکیزه نگه داشته شوند، زیرا نفوذ هرگونه میکروارگانیسم عفونت زا به این نواحی ریسک ابتلا به عفونت را افزایش می دهد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

علت تزریق ژل به لابیا چیست؟

تزریق ژل به واژن(ناحیه تناسلی) بانوان | هزینه، معایب و مزایا

زیبایی واژن بدون جراحی

نتیجه گیری:

همانطور که در مطلب خواندیم، تزریق ژل بسیار موثر و کارآمد است و با استفاده از آن می توان بسیاری از مشکلات آزاردهنده را کمتر از 1 ساعت به خوبی برطرف نمود اما مهم ترین نکته آن است که تزریق ژل توسط فرد متخصص انجام شود تا نوع ژل، میزان و محل آن به خوبی انتخاب شده  و کمترین عارضه ای را برای بیمار نداشته باشد و به زودی تمامی فعالیت های عادی زندگی را از سر بگیرد .

می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب تزریق ژل به واژن به شمار می روید به انجام این روش بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicsaeedieh.ir/yth0

لینک آپارات:https://aparat.com/v/JmbXg

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/NoyBkxyo

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/zFnQ5EA9A2o

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir