قیمت دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور

قیمت دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور

قیمت دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور

یکی از معضلات بسیاری از افراد اعم از زنان و مردان موهای زائد می‌باشد امروزه دستگاه‌های لیزر به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای برطرف کردن موهای زائد شناخته می‌شود که در طول سال‌های اخیر طرفداران زیادی به خود جلب کرده است بهتر است بدانید دستگاه‌های لیزر مختلفی برای برطرف کردن موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر کدام از این دستگاه‌ها می‌تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد. دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور یکی از قوی‌ترین و ایمن‌ترین دستگاه‌های لیزر حذف موهای زائد می‌باشد که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها توانسته اثرگذاری بسیار مطلوبی را داشته باشد متاسفانه تعداد کمی از این دستگاه در ایران وجود دارد اما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه از آنجایی که همواره تلاش دارد تا بهترین‌ها را برای شما فراهم کند دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور را جهت رفاه شما آماده کرده است. اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور به دست آورید و در خصوص مزایا و عوارض آن نیز اطلاعات کامل حاصل کنید پس با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور چیست؟

الیت پلاس ساخت شرکت سایناشور آمریکا می‌باشد که دستگاه منحصر به فردی است و با سرعت بسیار بالا می‌تواند به راحتی به حذف موهای زائد در تمام افراد با تمام رنگ‌ها و تیپ‌های پوستی مختلف بپردازد این دستگاه دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا می‌باشد و دو لیزر ان دی یاگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر و الکساندریت با طول موج ۷۵۵ نانومتر در آن بکار برده شده که مناسب برای انواع تایپ‌های پوستی می‌باشد.

درمان و تابش اشعه لیزر الیت پلاس پرتوهای بسیار قوی و کوتاهی را به ریشه موها می‌تاباند، گرمای رسیده به ریشه موها اتصال فولیکول‌ها به رگ‌های خونی که وظیفه آنها اکسیژن رسانی و تغذیه رسانی به سلول‌های مو است را از بین خواهد برد و سبب می‌شود فولیکول‌ها دیگر نتوانند در بستر مناسب خود تولید و رشد مو کنند. اشعه لیزر نور گرما و پر انرژی می‌باشد که به محض رسیدن به سطح پوست سبب ایجاد سوزش و درد کمی خواهد شد دستگاه لیزره الیت پلاس دارای سیستم سرمایشی بسیار قوی می‌باشد که سبب می‌شود حس درد، ناراحتی و سوزش به کمترین میزان خود برسد.

کاربردهای لیزر الیت پلاس

این دستگاه مناسب حذف موهای زائد تمام افراد اعم از زن و مرد با هر نوع رنگ و پوستی از روشن تا تیره می‌باشد و برای نواحی مختلف چون صورت، دست، کمر، پا، زیر بغل، بیکینی، قفسه سینه و شکم می‌تواند قابل انجام باشد البته لیزر الیت پلاس سایناشور به جز حذف کردن موهای زائد می‌تواند کاربردهای دیگری نیز داشته باشد که ما در ادامه آنها را برای شما بیان خواهیم کرد.

رفع ضایعات عروقی بدن با لیزر الیت پلاس

ضایعات عروقی رگ‌های باریکی می‌باشند که به دلیل‌های مختلفی مانند وراثت، جراحات، عوامل محیطی و … می‌توانند که روی پوست نمایان شوند این رگ‌ها روی پا عموماً با رنگ قرمز و بنفش مشاهده می‌شوند که به آنها واریس گفته می‌شود.

دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور می‌تواند با کمک اشعه ان دی یاگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر سیاهرگ‌هایی که درون سطح پوست خود را نمایان کردند را کمرنگ کند و یا کامل از بین ببرد این اشعه با طول موج مشخص شده‌ای در از بین بردن سیاهرگ‌هایی که معمولاً رنگ قرمز، آبی یا بنفش دارند تاثیر قابل توجهی خواهد گذاشت. این درمان با دستگاه الیت پلاس کمتر از ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد نتایج آن بعد از کوتاه مدت و طی چند جلسه خود را نمایان می‌کند.

رفع جوش‌های سرسیاه با لیزر الیت پلاس

جوش‌های سرسیاه بر روی پوست نقطه‌های بسیار ریز و سیاه رنگی هستند که سبب می‌شوند زیبایی پوست کاهش پیدا کند و در بیشتر موارد درمان آنها می‌تواند کار دشوار باشد و با روش‌های خانگی و دارویی نمی‌توان آنها را درمان کرد درمان جوش‌های سرسیاه با کمک لیزر الیت پلاس سایناشور یکی از ایمن‌ترین و موثرترین روش‌هایی است که در طی آن انرژی حاصل از تابش اشعه لیزر باعث ایجاد گرما در عمق پوست خواهد شد و جوش‌های سرسیاه روی نواحی مختلف از جمله بینی را به طور کامل از بین خواهد برد.

رفع تیرگی و لکه‌های پوستی

برای برطرف کردن ضایعات پوستی با کمک دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور لکه‌ها با رنگ متفاوت نسبت به رنگ اصلی پوست، انرژی گرمای ساطع شده از انرژی لیزر را جذب خواهند کرد که این امر سبب می‌شود به ذره‌های خیلی کوچکی تقسیم شوند، این ذره‌های بسیار کوچک در بدن به عنوان سلول‌های مرده محسوب می‌شوند و به همین دلیل سلول‌های دیگر آنها را به تدریج به سوی سطح پوست منتقل می‌کنند و در نهایت به عنوان سلول‌های مرده به طور طبیعی از بدن دفع می‌شوند همچنین در نتیجه ایجاد گرما که توسط دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور ایجاد می‌شود کلاژن سازی در پوست فعال شده که این امر سبب جوانسازی و روشن شدن تیرگی در پوست خواهد شد.

ویژگی‌های دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور

. بهره‌گیری از لیزر الکساندرایت

الکساندر طول موج خاص ۷۵۵ نانومتر را در محدوده طیف مادون قرمز تولید می‌کند که از لحاظ علمی این لیزر جذب بالایی در ملانین ایجاد می‌کند و قدرتمندترین لیزر برای برطرف کردن موهای زائد به شمار می‌رود استفاده از این طول موج به دلیل جذب بالا در رنگدانه‌های پوست به دلیل تجمع بیشتر رنگدانه برای تیپ‌های پوستی تیره گزینه مناسب به شمار نمی‌رود.

. بهره‌گیری از لیزر ان دی یگ

این لیزر با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر با از بین بردن رگ‌های خونی که وظیفه آنها خونرسانی به فولیکول‌های مو است روش منحصر به فردی است که به راحتی می‌توانید موهای زائد در افرادی که رنگ پوست تیره دارند و یا نواحی تیره افراد با رنگ پوست روشن را حذف کنند این طول موج برای تمام پوست‌ها به خصوص پوست‌های تیره و برنزه قابل استفاده می‌باشد.

. عرض پالس قابل تنظیم

دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور عرض پالس قابل تنظیم دارد با تنظیم دقیق عرض پالس می‌توانید که به راحتی موهای نازک و ضخیم در نواحی مختلف بدن را از بین ببرید.

. هندپیس‌های متنوع

دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور به ۷ هندپیس با سایزهای مختلف مجهز است که به راحتی در نواحی گوناگون بدن می‌توان از آنها استفاده کرد و پزشک یا اپراتور با توجه به نیاز شما و برای رسیدن به نتایج بهتر می‌تواند از آنها استفاده کند.

. بهره‌گیری از سیستم کولینگ باد خنک

یکی دیگر از ویژگی‌های دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور که آن را از دیگر دستگاه‌های حذف موهای زائد برتر کرده است سیستم خنک کنندگی بسیار قوی آن می‌باشد این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده Cryo 6 ساخت کمپانی زیمیر آلمان می‌باشد که به طور انحصاری برای کمپانی سایناشور سیستم کولینگ تولید می‌کند در این سیستم سطحی از پوست که تحت درمان قرار می‌گیرد به طور همزمان هدف تابش لیزر باد خنک کننده‌ای با دمای منفی ۳۰ درجه سانتیگراد قرار می‌گیرد که استفاده از این سیستم درد را به حداقل خود می‌رساند و جلسات درمان خوشایند خواهد شد.

لیزر الیت پلاس
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – لیزر الیت پلاس

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه الیت پلاس سایناشور

. مناسب پوست‌های مختلف

همانطور که بیان کردیم هر طول موج مناسب یک طیف رنگ پوست است که به دلیل استفاده همزمان از دو طول موج در دستگاه لیزر الیت پلاس می‌توان آن را برای انواع پوست‌ها استفاده کرد و اطمینان حاصل کرد که به نتیجه مورد نظر خواهد رسید.

. مناسب انواع ضخامت مو

رنگ موهای زائد و ضخامت آنها تاثیر زیادی در عملکرد این دستگاه ندارد و افرادی که موهای نازک، کرکی، ضخیم و … دارند می‌توانند با کمک دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور به هدف مورد نظر خود دست پیدا کنند.

. تعداد جلسات کمتر

دستگاه لیزر الیت پلاس با داشتن فرکانس‌های بسیار بالا و اسپات‌های بزرگی که در این دستگاه وجود دارد طول زمان هر جلسه بسیار کوتاه می‌باشد همچنین به دلیل تاثیرگذاری بیشتر و قوی‌تر معمولاً نیاز به جلسات کمتر برای رسیدن به نتیجه مورد نظر احتیاج است.

. عدم آسیب و سوختگی پوست

این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده بسیار قوی می‌باشد که در طول درمان با دستگاه الیت پلاس اگر اپراتور مهارت و تجربه کافی را داشته باشد هیچگونه سوزش، سوختگی و درد احساس نخواهد شد.

. عدم تماس مستقیم با پوست

هندپیس‌های دستگاه الیت پلاس سایناشور طی جلسات، با پوست هیچگونه تماس مستقیمی نخواهد داشت از همین رو احتمال انتقال بیماری‌های ویروسی و مسری تقریباً صفر خواهد بود.

. غیر تهاجمی و ایمن

دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده قرار گرفته و به واسطه برخورداری از قابلیت تنظیم عرض پالس هیچگونه عارضه را ایجاد نخواهد کرد.

اگر شما نیز علاقه دارید که با کمک دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور به حذف موهای زائد در بدن خود بپردازید و از مزایا و کاربرد این دستگاه بهره‌مند شوید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این روش بپردازید و از نتایج آن بهره‌مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز استفاده کنید.

عوارض دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور

دستگاه لیزر الیت پلاس معمولاً به عنوان یکی از دستگاه‌های کم خطر و ایمن به شمار می‌رود که تاکنون موارد خاصی از به وجود آمدن عارضه جدی توسط این دستگاه گزارش نشده است اما ممکن است در صورت حساسیت‌های پوستی واکنش و آلرژی، عدم توجه به مراقبت‌های قبل و بعد از انجام لیزر و یا کم تجربگی اپراتور مشکلاتی مانند قرمزی، خارش، تورم، التهاب، بی حسی در پوست، پوسته پوسته شدن و گاهی کبودی ایجاد شود و در موارد بسیار نادر ممکن است که عفونت پوست ایجاد شود البته بعضی از این علائم شایع هستند که بعد از گذشت چند ساعت از بین خواهند رفت.

 توجه داشته باشید که اپراتورهای حاضر در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه دارای مدارک رسمی کمپانی ساینا شور می‌باشند و همچنین دوره‌های لازم را توسط کمپانی گذرانده‌اند پس با خیالی آسوده می‌توانید زیر نظر اپراتورهای حاضر در کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه با کمک دستگاه لیزر الیت پلاس ساینا شور به حذف موهای زائد خود بپردازید و زیبایی و طراوت را به پوست خود هدیه کنید.

آیا لیزر الیت پلاس سایناشور درد دارد؟

همانطور که بیان کردیم به دلیل استفاده از سیستم خنک کننده قوی که در دستگاه الیت پلاس وجود دارد کمترین میزان درد و سوزش برای حذف موهای زائد احساس می‌شود البته نمی‌توان بیان کرد که لیزر موها یه زائد با کمک دستگاه الیت پلاس کاملاً بدون درد می‌باشد اما سطح درد و ناراحتی در این روش بستگی به نوع پوست و همچنین منطقه تحت درمان دارد. معمولاً به دلیل نازک بودن پوست بعضی قسمت‌ها مانند پشت لب، صورت، پشت ساق پا و … که پوست نازک‌تری در آن ناحیه وجود دارد می‌تواند درد بیشتری ایجاد شود که جهت کاهش این درد می‌توانید از پمادهای بی حس کننده موضعی استفاده کنید.

لیزر الیت پلاس برای چه افرادی مناسب می‌باشد؟

تمام زنان و مردان که علاقه دارند حذف موهای زائد در بدن خود را انجام دهند می‌توانند کاندیدای مناسب برای حذف موهای زائد با کمک دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور باشند این لیزر هیچگونه محدودیت سنی با خود ندارد و مناسب انواع تیپ‌های پوستی و مو است البته بهتر است قبل از انجام لیزر اگر داروی خاصی را استفاده می‌کنید یا دچار بیماری خاصی هستید و یا هرگونه شرایط خاصی در شما وجود دارد آن را با پزشک یا اپراتور در میان بگذارید.

 تعداد جلسات لیزر موهای زائد با کمک دستگاه الیت پلاس یکی از مزایای آن در مقایسه با دیگر روش‌ها این است که تاثیرگذاری آن بعد از اولین جلسه به خوبی قابل مشاهده است این دستگاه به فرکانس‌های بسیار بالا مجهز می‌باشد و همین ویژگی باعث می‌شود که تعداد جلسات کمتر برای حذف موهای زائد نیاز باشد.

برای لیزر با دستگاه الیت پلاس معمولاً ۶ تا ۸ جلسه توصیه خواهد شد البته باید بیان کنیم تعداد جلسات برای حذف موهای زائد بستگی به نوع مو، تراکم، روش اصلاح، ناحیه تحت درمان، حساسیت پوست و واکنش بدن هر فرد بستگی دارد همه نواحی بدن پاسخ و واکنش یکسانی را به لیزر موهای زائد با دستگاه الیت پلاس نخواهند داد البته باید بیان کرد افرادی که موهای زائد تیره رنگ دارند سریع‌تر و بهتر می‌توانند به نتیجه دست پیدا کنند.

یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور این است که این دستگاه دارای اسپات‌های بزرگی می‌باشد به همین دلیل طول مدت زمان برای حذف موهای زائد برای هر جلسه به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند فاصله بین جلسات با کمک این دستگاه را پزشک مشخص می‌کند معمولاً بعد از ۶ تا ۸ جلسه لیزر هر ۶ ماه یک بار باید آن را دوباره شارژ کنید.

قیمت دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور

قیمت هر جلسه لیزر با کمک دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور بستگی به نواحی مورد نظر دارد البته بهتر است قبل از آغاز درمان با متخصص بخش لیزر مشورت داشته باشید تا با بررسی نوع پوست، رنگ و همچنین ضخامت مو هزینه اصلی برای شما مشخص شود.

نکات قبل از لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور

. ۲۴ ساعت قبل از انجام لیزر سطح پوست را کاملاً باید اصلاح کنید طوری که هیچگونه مویی بر روی پوست شما باقی نماند.

. بهتر است قبل از انجام لیزر موهای زائد قسمت‌های مورد نظر بدن خود را با موچین، اپیلاسیون یا هر روش دیگری که می‌تواند به فولیکول‌های مو آسیب وارد کند انجام ندهید تا تاثیر لیزر بتواند روی موهای زائد اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

. یک ماه قبل از انجام لیزر موهای زائد از داروهای لایه بردار نباید استفاده کنید.

. برای بانوان باردار استفاده کردن از لیزر سایناشور به شدت ممنوع می‌باشد.

. در طی جلسات لیزر سایناشور پوست مصرف داروهایی که مربوط به پوست می‌باشد و همچنین موارد خاص باید به اطلاع پزشک برسد.

. اگر که در پوستی که می‌خواهید لیزر انجام دهید دچار تبخال هستید به هیچ عنوان نباید لیزر را انجام دهید چون ممکن است که سبب انتشار ویروس‌های پوستی شود.

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد الیت پلاس سایناشور

. بعد از انجام لیزر با کمک دستگاه الیت پلاس ممکن است که با توجه به نوع پوست، ناحیه لیزر شده مقداری قرمزی و کمی سوزش داشته باشد که بهتر است پوست را چرب و مرطوب کنید.

. بعد از انجام جلسات لیزر بهتر است که از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و همچنین توصیه می‌کنیم که قبل از خارج شدن از منزل یا محل کار حتماً از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.

. بهتر است تا ۲۴ ساعت بعد از انجام لیزر از استحمام کردن و شستشوی پوست خود با صابون و شوینده‌ها خودداری کنید.

تعداد جلسات لازم برای لیزر الیت پلاس

یکی از اصلی‌ترین و بهترین دستگاه‌های موجود که می‌توانید برای رفع موهای زائد و برطرف کردن ضایعات رنگی در پوست استفاده کنید دستگاه لیزر الیت پلاس ساینا شور می‌باشد، یکی از بهترین مزایای این دستگاه در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها با عملکرد مشابه این است که تاثیر آن بعد از اولین جلسه به خوبی قابل مشاهده می‌باشد علاوه بر این به دلیل مجهز بودن به سیستم خنک کنندگی بسیار قوی بعد از انجام لیزر هیچگونه التهاب یا قرمزی در پوست ایجاد نمی‌شود این دستگاه به فرکانس بسیار بالا مجهز می‌باشد و همین ویژگی باعث می‌شود که تعداد جلسات برای لیزر با کمک دستگاه الیت پلاس خیلی کوتاه‌تر شود .

معمولاً ۳ الی ۴ جلسه می‌تواند نتیجه بخش باشد در واقع این ویژگی تاثیر بسیار زیادی در افزایش سرعت روند درمان و از بین بردن جای لکه‌های مختلف و همچنین موهای زائد دارد یکی از بهترین مزایای این دستگاه این است که این دستگاه دارای اسپات‌های بزرگی می‌باشد به همین دلیل طول مدت زمان لازم برای لیزر برای هر جلسه به طور قابل توجهی می‌تواند کاهش پیدا کند.

مقایسه دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور و الکساندرایت

دستگاه الیت پلاس و دستگاه الکساندر هر دو جز بهترین دستگاه‌های کاربردی لیزر می‌باشند اما در عملکرد آنها ممکن است تفاوت‌های کوچک و مهمی وجود داشته باشد ما در خصوص مزایای دستگاه الیت پلاس شما را آشنا کردیم عملکرد دستگاه الکساندر به گونه‌ای است که نور حاصل از آن بدون آسیب رسیدن به پوست از پوست عبور می‌کند و فولیکول‌ها را جذب می‌کند. طبق بررسی‌های صورت گرفته این دستگاه عملکرد و تاثیر بهتری برای موهای نازک‌تر و روشن‌تر در مقایسه با دستگاه لیزر الیت پلاس ساینا شور دارد در صورتی که دستگاه لیزر الیت پلاس حتی برای موهای زائد ضخیم و تیره مناسب است.

نحوه عملکرد الیت پلاس برای رفع ضایعات رنگی پوست

در طول درمان اشعه الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر به راحتی جذب ضایعات پوستی خواهد شد الیت پلاس همچنین این امکان را فراهم خواهد کرد تا اشعه به صورت دقیق به ضایعات مورد هدف وارد شوند و آنها را از بین ببرند بدون اینکه آسیبی به پوست وارد کنند و باعث سوختگی در پوست شوند. ضایعات پوستی مشکلات شایعی هستند که زیبایی را می‌توانند تحت تاثیر خود قرار دهند و گاهی باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد شوند.

برای برطرف کردن این مشکل امروزه روش‌های بسیار زیادی به کار برده می‌شود اما دستگاه الیت پلاس با عملکرد بسیار فوق العاده‌ای که دارد توانسته بهترین تاثیرگذاری را داشته باشد این دستگاه دارای قدرت و سرعت بسیار بالا می‌باشد و اشعه که از آن خارج می‌شود عوارض پوستی ندارد، این دستگاه استاندارد است و تاییدیه آمریکا را دارد به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر در جهان شناخته شده است.

لکه‌های سطحی و عمیق، جوش‌های سرسیاه و جوش‌های دیگر همگی توسط این دستگاه می‌توانند تحت درمان قرار گیرند اصلی‌ترین عملکرد این دستگاه از بین بردن پیگمانته هاب پوستی می‌باشد لیزر و اشعه که توسط دستگاه به پوست وارد می‌شود گرما تولید می‌کند و با نفوذ به عمق پوست تاثیرات مثبتی را می‌تواند در از بین بردن لکه‌ها داشته باشد. سلول‌های مرده درون پوست توسط گرما محو می‌شوند و شما می‌توانید پوستی روشن و بدون لک داشته باشید این دستگاه دارای امکانات بسیار زیادی است و برای لیزر موهای زائد نیز می‌تواند استفاده شود.

شما می‌توانید به صورت همزمان از امکانات دستگاه استفاده کنید اگر مشکلات پوستی عمیق باشد و سطح گسترده‌ای از پوست را درگیر کرده باشد قطعاً باید جلسات بیشتری را به درمان اختصاص دهید گرمایی که توسط دستگاه ایجاد می‌شود سبب سوختگی پوست نخواهد شد چون یک اشعه خاص است که از روزنه‌های پوست عبور خواهد کرد و به لایه‌های درم و آیپیدرم خواهد رسید تا بتواند نتایج درمان را حاصل کند اگر ضایعات سطحی و عمیق باشند توسط این دستگاه می‌توانند مورد درمان قرار گیرند.

لیزر الیت پلاس
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – لیزر الیت پلاس

دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور برای چه افرادی مناسب است؟

لیزر الیت پلاس مناسب برای تمام افراد می‌باشد و همه افرادی که علاقه دارند به حذف موهای زائد در بدن خود بپردازند می‌توانند که از مزایای آن استفاده کنند مزایای این دستگاه قدرتمند این است که در عرض ۱۰ جلسه تمام موهای زائد در مناطق خاص از بدن را از بین خواهد برد.

نتایج درمان ضایعات رنگی پوست با لیزر الیت پلاس

جلسات این درمان نهایتاً چند دقیقه زمان خواهد برد و فرد تحت درمان قرار می‌گیرد، هیچگونه درد و ناراحتی نخواهد داشت، نتایج آن بعد از چند جلسه خود را نشان می‌دهد و بعد از درمان تغییرات روی پوست افراد در نواحی که تحت درمان قرار گرفته به وجود می‌آید ضایعات ممکن است که تیره شوند و شروع به ایجاد کردن خال در سطح پوست کنند ولی نهایتاً خشک می‌شوند و از پوست خارج خواهند شد بسته به ناحیه تحت درمان این مدت زمان می‌تواند از ۲ تا ۶ هفته متغیر باشد.

دوره نقاهت و ریکاوری

استفاده از دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد شما بلافاصله بعد از اتمام درمان می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را ادامه دهید فقط کافیست از پوستی که تحت درمان با لیزر قرار گرفته مراقبت کنید، پوست نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد البته این مراقبت‌ها تا ۴۸ ساعت بعد از درمان نیاز است و بعد از آن می‌توانید به روال عادی خود بازگردید.

نتیجه‌گیری

یکی از اصلی‌ترین معضلات افراد اعم از زن و مرد حذف موهای زائد است، امروزه لیزر یکی از بهترین روش‌ها برای حذف موهای زائد شناخته می‌شود که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. دستگاه‌های لیزر مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که هر کدام می‌تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد.

دستگاه لیزر الیت پلاس ساینا شور یکی از قوی‌ترین و ایمن‌ترین دستگاه‌های لیزر حذف موهای زائد می‌باشد که با جدیدترین تکنولوژی‌ها توانسته تاثیرات مطلوبی را ایجاد کند این دستگاه ساخت شرکت سایناشور آمریکا می‌باشد که منحصر به فرد و با سرعت بالایی به راحتی می‌تواند به حذف موهای زائد در تمام افراد با هر رنگ و پوستی بپردازد این دستگاه دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده می‌باشد و دو لیزر ان‌دی‌ یک  با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر و الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر در آن به کار برده شده که مناسب انواع تیپ‌های پوستی می‌باشد.

 اگر شما نیز علاقه به حذف موهای زائد با دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور را دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این روش بپردازید و در زمان کوتاه به نتایج مورد نظر دست پیدا کنید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir