لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی چیست؟

یکی از اعمال جراحی زیبایی که امروز مورد توجه زنان قرار گرفته و در زیبایی آلت تناسلی حائز اهمیت است، لابیاپلاستی است.

جراحی لابیاپلاستی به برداشت کامل یا قسمتی از لابیا مینور (لب های اطراف واژن) لابیاپلاستی گویند که جهت کوچک کردن و قرینه سازی لب های خارجی یا مینور واژن انجام می شود. این عمل نیازی به بستری و بیهوشی ندارد و به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی قابل انجام است.

لابیاپلاستی نوعی جراحی پلاستیک است که جهت کوچک نمودن لابیاهای کوچک و بزرگ انجام می شود.

لبه چین خوردگی های اطراف ناحیه تناسلی است که به دو قسمت خارجی (لبیای بزرگ) و داخلی (لب های کوچک) تقسیم می شود.

یکی از انواع تکنیک های جراحی لابیاپلاستی، بکارگیری لیزر روند لابیاپلاستی است. در لابیاپلاستی با لیزر تمامی اقداماتی که در روند جراحی انجام می شود با کمک لیزر است.

به همین دلیل در این تکنیک بسیاری از عوارض و پیامدهایی که در نتیجه بکارگیری تیغ یا چاقوی جراحی ایجاد می شود منتفی خواهد بود.

در ادامه این مقاله برآنیم که به طور مفصل به مساله لابیاپلاستی با لیزر بپردازیم و در خصوص نحوه انجام تا مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی اطلاعاتی را به طور دقیق و جزئی بیاوریم.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

عمل لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی افراد تمایل زیادی به انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر را دارند، یکی از عواملی که موجب می شود تا افراد تمایل بیشتری به انجام این جراحی داشته باشند کم تهاجمی بودن آن می باشد .

در واقع عمل لابیاپلاستی با لیزر با بی حسی موضعی در مطب، بدون خونریزی و بخیه انجام می گردد، اما در مواردی که فرد لابیاهای خیلی ضخیم داشته باشد تعداد جزئی بخیه زده می شود تا از بروز خونریزی پیشگیری شود.

لابیاها ناحیه حساسی هستند و در طول سال ها در کلینیک زیبایی پوست و مو سعیدیه تکنیک هایی را توسعه داده است که منجر به یک روش عملاً بدون درد با حداقل زمان بهبودی و حداقل خطر می شود.

لابیاپلاستی با لیزر با بی حسی موضعی انجام می شود تا از زمان بهبودی طولانی تر و خطرات ناشی از بیهوشی عمومی جلوگیری شود. این بدان معناست که در صورت تمایل می‌توانید با ماشین به قرار ملاقات خود بروید و برگردید.

انجام لابیاپلاستی حدود یک ساعت طول می کشد و شامل بیهوشی لابیاها و برش دادن آنها به اندازه و شکل دلخواه با لیزر یا دستگاه فرکانس رادیویی است. از بخیه ها برای حمایت از لابیاها در حین بهبودی استفاده می شود. این یک روش بسیار ایمن است و خطرات آن بسیار کم است.

روش های عمل لابیاپلاستی

با ترقی علم و پیشرفت تجهیزات پزشکی، راهکارهای مختلفی در طب زنان ابداع شده اند. از جمله روش های رایج و مطرح در زمینه ی لابیاپلاستی عبارتند از:

  • جراحی لابیاپلاستی کلاسیک

در این روش جراحی:

  • پوست اضافی لابیا مینور به وسیله تیغ جراحی بریده می شوند و بخیه های لازم در محل برش، زده می شوند.
  • کلیتوریس و مجرای ادراری در این روش جراحی دستخوش تغییر نمی شوند.
  • افتادگی و شل شدگی لابیا مینور کاملا برطرف می شود.
  • ایجاد شکل و فرم طبیعی در لابیا مینور
  • تمام مراحل فوق الذکر به واسطه ی بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام می شوند. لازم به ذکر است بخیه های مورد استفاده در این روش لابیاپلاستی، جذبی می باشند و دیگر نیازی نیست بیمار برای کشیدن بخیه به متخصص زنان مراجعه نماید.

در کلینیک بین المللی سعیدیه لابیاپلاستی توسط پزشک ماهر و با تجربه صورت می گیرد. علاوه بر این‌ می توانید از مزایای پوست و مو و زیبایی این کلینیک نیز بهره‌مند شوید.

لابیاپلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

مراحل انجام جراحی لابیاپلاستی با لیزر به شرح زیر است:

در ابتدا با استفاده از انواع مواد بی حس کننده نواحی مورد جراحی را بی حس می کنند. در نهایت با استفاده از انواع لیزرهای استاندارد و با کیفیت بخش هایی از لابیاها را برش می دهند. برش هایی که در ناحیه لابیاها انجام می شود کاملا منطبق بر تکنیک هایی است که در این نوع جراحی وجود دارد.

سپس بعد از فرم دهی و بهبود وضعیت ظاهری لابیاها مجدد با استفاده لیزرها می توانند محل برش ها را ببندند. با لیزر می توانیم اپی تلیوم لبه های کوچک را برداریم. این روش بسیار سریع است ولی یکی از مضرات آن این است که بافت اضافی اپیدرم که باقی می ماند ممکن است ایجاد کیست های ناحیه اپیدرم نماید که حاشیه ها زیبا به نظر نمی رسد.

Epidermed in clusion cyst و لابیاپلاستی همراه با deepthelialization: در این روش ها بافت های اضافی برداشته شده و قسمت های بدون چروک و صاف لبیامانیور باقی می ماند. در این روش با تکنیک های مختلف به صورت z plasty و غیره انجام می شود.

چه کسانی کاندید انجام عمل جراحی لابیاپلاستی هستند؟

شکل ظاهری لب های اطراف واژن لابیا مینور در افراد مختلف متفاوت است.

در اکثر موارد علت بزرگی لابیاها ژنتیکی است، و در برخی موارد اختلالات هورمونی، بارداری و خودارضایی نیز می تواند سبب بزرگی لابی ها گردد. بیشتر خانم ها به دلیل زیبایی مایل به انجام لابیاپلاستی هستند.

ولی در برخی موارد لابیاپلاستی به دلایل زیر قابل انجام است :

۱- عدم تقارن لابیا

۲- بزرگی لابیا

۳- بوی بد و مشکلات بهداشتی ناحیه تناسلی

۴- احساس درد و ناراحتی حین مقاربت جنسی

۵- ناراحتی حین انجام فعالیت های ورزشی و پوشیدن لباس های تنگ

۶- انحراف و پخش جریان ادرای

۷- بالا بردن اعتماد به نفس فرد

بارداری و زایمان باعث بزرگ شدن و تغییر در ظاهر لابی ها می شود که می تواند در روابط جنسی و نزدیکی، مشکلات زیادی ایجاد کند مانند درد در زمان نزدیکی و احساس ناخوشایند از ظاهر واژن.

همچنین چاق و لاغر شدن های مکرر میتواند باعث بزرگی و بدشکلی، افتادگی و آویزان شدن لابیاها و پوست ناحیه واژن شود که همه این موارد با لابیاپلاستی قابل حل و درمان پذیر هستند.

لبه های بزرگ از مونس پوبین یا سقف دستگاه تناسلی تا پرینه کشیده شده است. اندازه و شکل و رنگ بسیار کوچک و بسیار متفاوت است. معمولا یکی از لبیاها از دیگری بزرگتر است. ممکن است که یک لبیا توسط لبه های بزرگ پوشیده شود یا ممکن است مشخص و قابل رویت نباشد و در طی نزدیکی و مقاربت ممکن است بزرگتر گاهی 2 تا 3 برابر در حین مقاربت بزرگتر می شوند.

لابیاپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه-لابیاپلاستی

معمولا تورم و خارش بعد از لابیاپلاستی چه مدت طول می کشد؟

بعد از لابیاپلاستی دو عارضه تورم و خارش نشان دهنده بهبود اولیه است. به طور کلی تورم بعد از جراحی زیبایی واژن چیزی حدود 2 الی 3 روز در اوج خود قرار دارد و بعد از گذشت یک هفته به تدریج کاهش پیدا می کند.

خارش بعد از لابیاپلاستی در هفته اول بعد از جراحی بسیار زیاد است و این در حالی است که همه چیز در حال بهبودی است.

مهم است در صورتی که این خارش ها بیش از یک هفته ادامه داشت به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید و مشکلات خود را اعلام نمایید. پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی پوست و مو سعیدیه است.

زیرا ممکن است عفونت باکتریایی باشد و یا به داروی درمانی خاصی که تجویز شده است، آلرژی داشته و این سبب شده است تا خارش ها ادامه داشته باشد.

بعد از گذشت یک هفته از جراحی درد اولیه عمل، به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.

چه اقداماتی در افزایش سرعت بهبود کمک می کند؟

در کلینیک زیبایی پوست ومو سعیدیه به بیماران خود بیان می کنند که در روز های اولیه بعد از جراحی فعالیت های بدنی را به حداقل باید رساند.

تورم را می توان با استفاده از کمپرس سرد کنترل کرد.

برای کاهش خارش و ناراحتی های بعد از جراحی بهتر است فقط از پمادهایی که جراح تجویز می کند، استفاده شود.

برای بررسی روند درمان و ارزیایی نتیجه جراحی، بهتر است به جراح زیبایی زنان مراجعه نمایید.

پوشیدن لباس های نخی زیر توصیه می شود.

اسکار بعد از لابیاپلاستی چقدر است؟

در طول جراحی زیبایی واژن یا همان عمل لابیاپلاستی، جراح زیبایی زنان اغلب بعد از ایجاد برش ها،ازنخ های بخیه قابل جذب در صورت امکان استفاده می کند که این نخ ها بعد از گذشت 3 الی 4 هفته از جراحی به طور کامل از بین می رود.

غالبا جای زخم در بافت لابیامینورها به دلیل چین و چروک های طبیعی که دارد، مشخص نیست و شاید به قدری پنهان می شود که جراح زیبایی زنان متوجه آن نشود. بعد از گذشت چند ماه از جراحی، بخیه ها محکم می شود.

چه زمانی می توان فعالیت های روزانه را بعد از لابیاپلاستی از سر گرفت؟

توصیه می شود تا به مدت 2 الی 4 هفته از انجام فعالیت های روزمره و ورزشی خودداری شود. تا 6 الی 8 هفته بعد از جراحی بیان می شود که به دلیل  این که باید به محل جراحی فشاری وارد نشود، از رابطه جنسی خودداری کرد.

این مدت زمان ها نسبی است و جراح زیبایی زنان با توجه به شرایط جراحی و فیزیکی فرد، این محدودیت ها را بیان می کند.

مراقبت های قبل از عمل

سیگار کشیدن از سه روز قبل از انجام این جراحی باید به 2 تا 3 عدد در روز برسد.

در صورت وجود عفونت در ناحیه مورد جراحی، با مصرف قرص های آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک، به درمان عفونت پرداخته و از دو هفته قبل از جراحی باید هرگونه عفونتی از بین رفته باشد.

بیمار باید از 6 ساعت قبل از جراحی از مصرف مایعات و غذا خودداری کند. همچنین در صورت لزوم با انجام آزمایش های خون، سنجش قند خون، سدیم، پتاسیم و فشار خون صورت می گیرد.

لابیاپلاستی یک راهکار درمانی یا زیبایی برای حل برخی از مشکلات زنان در ناحیه تناسلی است. اساساً انجام مشاوره های لازم درباره مشکلات در اندام تناسلی امری واجب است و دیگر هم چون گذشته، سخن گفتن در این باره نیازی به خجالت کشیدن ندارد.

پزشکان متخصص زنان و جراحان زیبایی بخش بزرگی از نیازهای افراد را در این امر رفع می کنند. کافی است اگر شما نیز در این زمینه احساس ناراحتی از فرم و شکل واژن می کنید به یک متخصص زنان و زایمان باتجربه و حاذق مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی پوست و مو سعیدیه است شما می توانید بدون هیچ گونه ناراحتی و استرس به این کلینیک مراجعه کنید و تحت درمان قرار بگیرید.

زمانی که فردی تصمیم به عمل لابیاپلاستی می نماید بهتر است قبل از اقدام به انجام هر عملی مورد معاینه و ارزیابی قرار گیرد . سپس انجام آزمایش خون طبق صلاح دید پزشک ضروری است .

انجام تست پاپ اسمیر در بانوان ضروری است در صورتی که در دختران باکره نیازی به انجام این نوع تست نمی باشد .

یکی از مواردی که می بایست فرد قبل از اقدام به جراحی زیبایی زنان رعایت نماید؛ این است که در صورت داشتن بیماری پزشک خود را مطلع سازد و در صورت بهبود بیماری می تواند عمل لابیاپلاستی را انجام دهد .

مراقبت های پس از لابیاپلاستی

۱- استراحت نسبی به مدت ۴۸ ساعت

۲- عدم فعالیت سنگین و ورزش و عدم رابطه جنسی تا ۴ هفته پس از عمل

۳- کمپرس سرد تا ۲۴ ساعت پس از عمل

۴- درد و خونریزی مختصر از محل عمل تا یک هفته نرمال تلقی می شود ولی در موارد خونریزی شدید به پزشک اطلاع داده شود.

۵- سوزش و خارش مختصر در محل عمل نرمال می باشد.

۶- استفاده از پماد ها و کرم ها در محل عمل توصیه نمی شود

۷- استحمام ۴۸ ساعت بعد از عمل به صورت ایستاده مجاز است.

۸- عدم استفاده از شلوار تنگ تا دو هفته بعد عمل

۹- استفاده از مواد غذایی که دارای ویتامین c می باشد. استفاده از آناناس و گوشت قرمز در بهبود زخم کمک می کند.

۱۰- از بروز یبوست اجتناب شود.

۱۱- تورم و کبودی تا دو ماه بعد عمل نرمال تلقی می شود.

مراقبت های تغذیه ای بعد از لابیاپلاستی با لیزر

  • استفاده از غذاهای آبکی و نرم به منظور کاهش احتمال بروز یبوست. به دلیل اینکه یبوست باعث می شود فشارها در نواحی عضلات کف لگن افزایش داشته باشد و بخیه ها آسیب ببینند.
  • استفاده از آب آناناس برای کاهش تورم و کبودی
  • استفاده از ویتامین ث
  • استفاده از گوشت قرمز برای سرعت بخشیدن به روند بهبودی محل زخم ها

نشانه های خطر بعد از عمل جراحی لابیاپلاستی

با وجود این نشانه ها حتماً باید به پزشک خود مراجعه نمایید:

۱- ترشح زرد یا سبز از محل عمل

۲- بوی بد واژن

۳- خونریزی زیاد

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و عمل لابیاپلاستی را انجام دهید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

در روش لیزری لابیاپلاستی چون انجام برش و انعقاد یا کواگولیشن همزمان توسط لیزر انجام می گیرد بدون خونریزی است و تورم درد پس از عمل جراحی بسیار کمتر از روش جراحی است، همچنین دوره نقاهت و بهبودی در روش لیزر لابیاپلاستی سریعتر انجام می شود و فرد روز بعد از عمل می تواند فعالیت های روزانه خود را از سربگیرد.

معمولا بدون بخیه و یا با حداقل بخیه انجام می شود ،اسکار جراحی یا جای عمل باقی نمی ماند. روش لیزری لابیاپلاستی با بیحسی موضعی انجام می شود و به صورت سرپایی است و نیازی به بستری کردن نمی باشد.

متخصصین مهم ترین مزایایی که برای لابیاپلاستی با لیزر برشمرده اند موارد زیر هستند:

کاهش میزان خونریزی:

به دلیل این که در این روش از تیغ یا چاقوی جراحی استفاده نمی شوند میزان خونریزی بسیار کم است.

رفع عدم تقارن بین سایز و فرم کلی لابیاها:

در مواردی افراد به دلایل ژنتیکی از بدو تولد با مشکلاتی از جمله عدم تقارن بین سایز و فرم لابیاها متولد می شوند که بعد از لابیاپلاستی این بدشکلی و عدم قرینگی از بین می رود.

رفع افتادگی و شلی لابیاها:

بعد از زایمان طبیعی به دلیل کششی که در بخش لابیاها رخ داده است لابیاها شل و افتاده می شوند. این عارضه در مواردی که زنان تجربه زایمان های متعددی داشته اند بیشتر است. بنابراین نیاز بیشتری برای انجام جراحی زیبایی لابیاپلاستی دارند.

  • کوچک شدن لابیاهای بیرونی
  • رفع درد در ناحیه واژن در هنگام دوچرخه سواری برای زنانی که لابیاهایشان بزرگ است.
  • رفع درد و رفع ناراحتی در هنگام ورزش کردن برای زنانی که لابیاهایشان بزرگ است.
  • احساس خوب و افزایش اعتماد به نفس در زنانی که علاقه دارند لباس های جذب بپوشند.
  • افزایش اعتماد به نفس زنان در هنگام رابطه جنسی

اگر شما هم علاقه به این روش های درمانی دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و به این روش درمانی بپردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

نگرانی در مورد حس جنسی پس از لابیاپلاستی دغدغه بسیاری از بانوان است که می خواهند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند.

لازم است بدانید که کلیتوریس اصلی ترین اندام در تحریک جنسی است و اعصاب حسی فراوانی دارد در بسیاری از افراد که لابیاهای بزرگ دارند.

به علت داشتن پوست اضافه یا چین خوردگی پوست در این ناحیه کلیتوریس تحریک پذیری بسیار کمی حین نزدیکی دارد که با انجام لابیاپلاستی و برداشتن پوست اضافه ،کلیتوریس نمایان تر می شود و تحریک پذیری افزایش خواهد یافت.

علاوه بر آن در بسیاری از بانوان به علت بزرگ بودن لابیا ها عمل دخول به سختی انجام می شود بنابراین با کوچک کردن لابیا با عمل لابیاپلاستی دخول تسهیل میگردد، همچنین بهبود شکل ظاهری در ناحیه تناسلی سبب افزایش اعتماد به نفس و لذت بیشتر از رابطه جنسی خواهد شد.

عوارض جراحی لابیاپلاستی

عوارض بعد از جراحی لابیاپلاستی اغلب شامل:

  • خونریزی
  • عفونت لابیا
  • نامتقارن شدن لبیاها
  • ترمیم ناکامل زخم
  • گاهی بعد از جراحی نیاز به یک اصلاح سازی recorrection وجود دارد.
  • درد بعد از عمل معمولا خفیف و طبیعی است که بعد از چند روز برطرف می شود.
  • معمولا نکروز بافتی اتفاق نمی افتد مگر در مواردی که فلپ یا قسمت بزرگ از لبیا برداشته می شود.

عارضه های طبیعی بعد از لابیاپلاستی با لیزر

تمامی موارد زیر جزء عوارض طبیعی بعد از لابیاپلاستی است که بعد از مدت زمان کوتاهی از بین می رود:

  • سوزش
  • خارش بعد از عمل لابیاپلاستی
  • خونریزی خفیف و مختصر از محل جراحی شده
  • درد خفیف
  • کبودی و تورم

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی لابیاپلاستی؟

یکی از دغدغه هایی که زنان دارند این است که کدام از تکنیک های جراحی لابیاپلاستی بهتر است. جراحی یا لیزر؟

بر اساس اظهارات بهترین دکتر لابیاپلاستی نتایجی که در پی هر دو تکنیک حاصل می شود کاملاً مشابه و یکسان است. تنها تفاوتی که بین جراحی لابیاپلاستی و لابیاپلاستی با لیزر وجود دارد این است که روند بهبودی بعد از استفاده از لیرزها بسیار کوتاه است و میزان خونریزی کمتر است.

بنابراین در مواردی که با روش لابیاپلاستی با لیزر این اقدام زیبایی را انجام می دهید مدت زمان دوره نقاهت و احتمال بروز عفونت بعد از لابیاپلاستی را کاهش می دهید اما نتیجه زیبایی کاملا همانی است که بعد از جراحی لابیاپلاستی حاصل می شود.

هزینه لابیاپلاستی با لیزر

همانطور که می دانید این جراحی جزء آن دسته از اعمال زیبایی محسوب می شود که هزینه های آن تحت پوشش هیچ شرکت بیمه ای قرار نمی گیرد. به همین دلیل معیارهای مختلفی در تعیین هزینه اثر گذار خواهند بود. مثل:

میزان تخصص جراح لابیاپلاستی

میزان مهارت و تجربه جراح لابیاپلاستی

انواع مواد و ابزار آلاتی که در روند جراحی بکار گرفته می شوند.

میزان پیچیدگی روند جراحی و میزان مشکلاتی که باید برطرف شوند.

محل جغرافیایی مطب یا کلینیکی که به آن مراجعه کرده اید: در واقع انجام اعمال مختلف زیبایی در شهر همدان بیشتر از سایر استان ها در کشورمان است. بنابراین در همدان با افزایش هزینه ها روبرو خواهیم بود.

شما میتوانید جهت مطلع شدن از هزینه های لابیاپلاستی با مشاورین ما در کلینیک زیبایی پوست و مو سعیدیه تماس بگیرید و از تمامی هزینه ها مطلع شوید.

اثرات و نتایج از جراحی لابیاپلاستی

بانوانی که از ظاهر لابیاهای خود احساس نارضایتی دارند و بزرگی و افتادگی آن را عاملی در کاهش زیبایی ناحیه ی تناسلی خود می دانند، بیشتر از سایرین، مایل به انجام جراحی هستند.

بزرگ بودن لابیا مینور باعث ایجاد اختلالات زیادی در ناحیه ی تناسلی زنان می شود. از جمله ی این اختلالات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش اعتماد به نفس فرد حین نزدیکی با شریک احساسی خود
  • افزایش احتمال عفونت واژن
  • نداشتن رضایت و حس مطلوب در روابط جنسی
  • اختلال در فعالیت هایی مانند: دوچرخه سواری، اسب دوانی و…

با این حال فردی که با بزرگی لابیا مینور مواجه است، نمی تواند دغدغه ی خود را با اطرافیانش در میان بگذارد! زیرا این یک امر کاملا شخصی است.

با این حال متخصص زنان و زایمان، فرد امین و مناسب برای شنیدن دغدغه های شما می باشد و می تواند با ارزیابی های دقیق، بهترین راه را برای حل مشکلات شما، پیشنهاد دهد.

عمل لابیاپلاستی با لیزر برای دختر باکره

بزرگ بودن و غیر نرمال بودن لابیا در دختران جوان و باکره نیز ممکن است دردسر آفرین و مشکل ساز باشد و فعالیت های ورزشی آنها تحت تاثیر قرار دهد.

سوالی که ممکن است پیش آید این است که عمل لابیاپلاستی برای دختران باکره نیز انجام می گیرد؟

انجام این عمل به بکارت آسیبی نمی رساند؟

در پاسخ سوال اول باید گفت بله.

عمل لابیاپلاستی چون ظاهر واژن را تحت تاثیر قرار می دهد و به تغییر شکل لابیا می پردازد، هیچ صدمه ای به بکارت وارد نکرده و بنابراین برای دختران باکره نیز قابل انجام است.

بکارت فقط در عمل هایی دچار آسیب میشود که نیاز است جسمی یا وسیله جراحی به داخل واژن وارد شده و با استفاده از آن عمل جراحی صورت گیرد.

بنابراین در لابیاپلاستی که هیچگونه دخولی به واژن صورت نمی گیرد، بکارت نیز هیچ آسیبی نمی بیند.

بنابراین لابیاپلاستی برای تمام افراد قابل انجام است و ربطی به داشتن بکارت ندارد.

به طور کلی عمل واژن با لیزر به دلیل عدم استفاده از ابزار های تیز یا برنده که نیاز به دخول و یا فرو کردن در بافت داشته باشد، می تواند برای تمامی افراد انجام شود.

دوره نقاهت جراحی لابیاپلاستی کلاسیک

دوره نقاهت این روش لابیاپلاستی منوط به:

بهبود زخم های ناشی از بخیه های جذبی، کاهش التهاب و تورم در محل برش های جراحی و… می شود.

استفاده از تکنیک لیزرتراپی در لابیاپلاستی، کار را بسیار راحت کرده است. به گونه ای که برش های مورد نیاز برای عمل لابیاپلاستی به واسطه ی لیزرهای قدرتمند و بی عارضه ایجاد می شوند.

دوره نقاهت لابیاپلاستی با لیزر

استفاده از لیزر در روند لابیاپلاستی، باعث:

کاهش تورم، کبودی و احساس درد در ناحیه ی تناسلی خواهد شد. بنابراين روند بهبود زخم های ناشی از جراحی، سریع تر می باشد و فرد ظرف مدت کوتاه تری بعد از عمل جراحی، ریکاوری می شود.

خاصیت مهر و موم کردن لیزر در جراحی لابیاپلاستی، باعث کاهش خونریزی حین عمل جراحی و بعد از آن می شود؛ زیرا لیزر در حین بریدن قسمت های اضافی لابیا مینور، عروق موجود در این ناحیه را نیز می بندد.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از عمل لابیاپلاستی استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید.

اگر بعد از عمل، لابیاها قرینه نباشند چکار کنیم؟

وسواس نداشته باشید چون بطور طبیعی دو طرف بدن کاملا قرینه نیست.

پس 1-2 میلی متر تفاوت اندازه لابیای جراحی شده اشکالی ندارد.

اما اگر یک طرف از لابیاها ورم یا خونریزی بیشتری دارد یا اختلاف اندازه لابیاها بیشتر از 1-2 میلی متر است، می توانید بعد از 6 ماه که تورم کاملا از بین رفته است، یک جراحی کوچک ترمیمی انجام دهید.

چند جلسه لابیاپلاستی با لیزر لازم است؟

این روش که به صورت غیر جراحی صورت می گیرد، موجب سفت کردن و تنگ کردن واژن و جوانسازی ناحیه می شود. جراحی توسط تیغ، همیشه بهترین گزینه برای زنان نمی باشد و موجب ریسک های جدی می شود.

خوش بختانه برخی راه های جایگزین مثل لیزر وجود دارد. لیزر بدون نیاز به جراحی های پلاستیک شدید، به بهبود ظاهر ناحیه تناسلی می پردازد. در صورتی که هر یک از موارد زیر را تجربه می کنید، لیزر گزینه مناسبی برای شما می باشد:

آتروفی یا لاغری بیش از حد واژن باافزایش سن و کاهش کلاژن سازی در پوست ناحیه واژن

گشادی و کشش بیش از حد واژن بعد از زایمان طبیعی

از دست دادن خاصیت کشسانی پوست واژن

درد هنگام مقاربت جنسی

بسیاری از این دست علائم توسط لیزر درمان می شوند.  این روش درمانی یک انقلابی در زمینه جراحی پلاستیک به وجود آورده است.

مدت زمان انجام این روش درمانی 20 دقیقه بوده و به درمان ظاهر نازیبا ، توسط جوانسازی واژن، تنگ کردن واژن و بهبود خاصیت کشسانی واژن می پردازد. این روش درمانی بدون درد بوده و بازگشت پذیر نمی باشد.

مورد بازگشت پذیری برای بیشتر بیماران مورد مهمی می باشد.

سوالات متداول

1-چه کسانی نباید لابیاپلاستی را انجام دهند؟

دکتر که یک انسان است می تواند به شکل تقریباً متقارن لب های واژن اطمینان دهد. اگر خانمی بسیار خاص و دقیق باشد، مطمئناً کاندیدای مناسبی برای لابیاپلاستی نیست.

2-دوران نقاهت بعد از عمل لابیاپلاستی با لیزر چگونه است؟

پس از لابیاپلاستی حدود چهار تا شش ساعت هیچ ناراحتی نخواهید داشت. این به شما زمان می دهد تا به خانه برگردید و راحت باشید. وقتی انجماد بیرون می‌آید، اکثر زنان احساس می‌کنند که برای ۲۴ ساعت آینده به اندازه کافی ناراحت‌کننده هستند که نیاز به داروهای قوی دارند.

ما شما را با دو نوع داروی مختلف و یک کیسه یخ به خانه می فرستیم. توصیه می کنیم در ۲۴ ساعت اول داروها را به طور منظم مصرف کنید.

پس از آن، بسیاری از زنان مقدار دارو را کاهش می دهند. اکثر زنان سه تا چهار روز از کار یا مدرسه مرخصی می گیرند. شما باید در دو هفته اول فعالیت خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و قبل از بازگشت به فعالیت های کامل و تمرینات سنگین، شش هفته کامل صبر کنید. بخیه ها خود به خود حل می شوند.

3-مراقبت های قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی با لیزر کدام اند؟

هنگام انتخاب جراح برای انجام لیزر لابیاپلاستی، مهم است که مطمئن شوید که او در این روش ظریف و صمیمی کاملاً آموزش دیده و با تجربه است.

یک متخصص زنان و زایمان دارای گواهینامه است که در زمینه جراحی واژن و لابیا آموزش دیده است و بیش از ۲۰ سال است که لابیاپلاستی را انجام می دهد. در طول مشاوره عکس‌هایی را که قبل و بعد از عمل‌های لابیاپلاستی انجام شده‌اند، به شما نشان دهیم تا بدانید چه انتظاری دارید.

4-لابیاپلاستی چه مدت طول می کشد؟

لابیاپلاستی به دو روش جراحی و لیزر انجام می شود که در کلینیک تخصصی سعیدیه با استفاده از لیزر این جراحی را انجام می دهند و مدت زمان این جراحی به چیزی حدود 45 دقیقه کاهش پیدا کرده است.

انجام جراحی لابیاپلاستی با لیزر باعث کاهش میزان خونریزی و عفونت واژن نیز می شود.

5-آیا جراحی زیبایی واژن روی حساسیت های ناحیه تناسلی تأثیر خواهد گذاشت؟

با برخی از عمل های جراحی، در منطقه ای که برش ها انجام می شود، مدتی بی حسی اولیه وجود دارد. بی حسی ها به مرور زمان برطرف می شود.

همچنین به دلیل حساس بودن ناحیه و یا افزایش میزان حساسیت زنان در زمان رابطه جنسی ممکن است نیاز به انجام سایر روش های جراحی زیبایی زنان در کنار لابیاپلاستی باشد که جراح بعد از معاینه این روش ها را نیز عنوان می کند.

بهترین جراح زیبایی زنان آشنایی کامل به آناتومی ناحیه تناسلی دارد و می تواند با بروز کمترین آسیب به بافت های عصبی این جراحی را انجام دهد.

در کلینیک زیبایی سعیدیه با استفاده از جدیدترین روش ها و تکنیک های روز دنیا تمامی مشکلات ناحیه تناسلی زنان را تا حد امکان بر طرف می کند.

6-آیا برای انجام لابیاپلاستی نیاز به بیهوشی است؟

لابیاپلاستی را می توان تحت بیهوشی با آرام بخش انجام داد ، یا می توان آن را در اتاق معاینه تحت بی حسی موضعی انجام داد.

7-ریکاوری بعد از لابیاپلاستی چیست؟

خانمها معمولاً 4 روز پس از عمل نیاز به ریکاوری دارند و توصیه می شود از ایجاد هرگونه اصطکاک در ناحیه تناسلی، از انجام ورزش یا رابطه جنسی به مدت 8-10 هفته پس از عمل خودداری کنند.

به طور کلی ، ناراحتی کمتری بعد از انجام این روش جراحی زیبایی زنان وجود دارد.

8-آیا لابیاپلاستی برگشت پذیر است ؟

همچنین  در رابطه با برگشت پذیر  بودن جراحی لابیاپلاستی هم بسیار سوال می شود،  ما با اطمینان خاطر به شما می گوییم که این عمل برگشت پذیر نیست  و  نیاز به عمل مجدد ندارد و  لابیا ها بعد از جراحی و برداشته شدن مجدد رشد نمی کنند .

9-آیا لابیاپلاستی تاثیر منفی بر میل جنسی می گذارد ؟

تاثیر منفی بر میل جنسی ندارد  و حتی به دلیل افزایش اعتماد به نفس  سبب افزایش میل جنسی هم می شود .

10-آیا جراحی لابیاپلاستی محدودیت سنی دارد ؟

این جراحی زیبایی محدویت جدی ندارد اما لازم است تا بعد از  سن بلوغ  انجام شود و تا زمانی که سلامت جسمانی فرد، به متخصص زنان اجازه انجام  جراحی لابیاپلاستی را بدهد، محدودیتی در این جراحی وجود ندارد .

نتیجه گیری

جراحی لابیاپلاستی دارای میزان رضایت بالایی در بین زنان در سراسر دنیا دارد و سالانه افراد زیادی این جراحی را انجام می دهند. در صورتی که این جراحی توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی صورت گیرد میزان بروز عوارض ناشی از جراحی لابیاپلاستی به طور چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

در این مقاله بسیاری از مهم ترین موضوعاتی که در زمینه لابیاپلاستی با لیزر مطرح می شود و همواره مورد پرسش گری قرار می گیرد را عنوان کردیم و حدالامکان پاسخ های جامعی به آن ها دادیم.

امیدواریم در صورتی که برای انجام این عمل زیبایی ترغیب شده اید بدانید که نباید برای آن عجله کنید و حتما در ابتدا از میزان تخصص و مهارت جراحی که انتخاب کرده اید یقین حاصل کنید.

لابیاپلاستی با لیزر یک روش جراحی پلاستیک است که برای کاهش اندازه لابیا واژن انجام می گیرد. همچنین برای کاهش ضخامت لابیا های ضخیم و بهبود ظاهر و زیبایی واژن نیز از این عمل استفاده می شود.

گاهی افراد به علت بزرگ بودن لابیا هنگام پوشیدن لباس زیر تنگ، دچار تحریکات پوستی می شوند که ممکن است آزار دهنده و درد آور باشد که با انجام لابیاپلاستی می توان این مشکل را حل کرد.

لابیاپلاستی به طور سنتی به وسیله عمل جراحی صورت می گیرد.

در این روش با ایجاد برش در لابیا و سپس بخیه زدن آن، لابیا های واژن دچار تغییراتی می شود. مشکل اساسی این روش در واقع ایجاد بخیه در بافت نازک واژن و لابیا آن است که موجب آسیب دیدگی بافت و همچنین ایجاد جای زخم می گردد.

همچنین دوره نقاهت و امکان بروز عوارض جانبی مانند بروز عفونت و خونریزی در این روش نیز بیشتر می باشد. اما در روش نوین و جدید لابیاپلاستی که با لیزر صورت می گیرد، خونریزی و برش به حداقل می رسد و همچنین عوارض جانبی آن بسیار کمتر از نوع سنتی است.

قطعا بهترین جراح زیبایی واژن برای لابیاپلاستی با لیزر می تواند با تکیه بر مهارتی که دارد بهترین برنامه ریزی را داشته باشد و بهترین نتیجه را برای افراد رقم بزند.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir