لانگ جک (اوریکو لانگیفولیا) برای افزایش طول آلت تناسلی مردان

لانگ جک (اوریکو لانگیفولیا) برای افزایش طول آلت تناسلی مردان

لانگ جک (اوریکو لانگیفولیا) برای افزایش طول آلت تناسلی مردان

بانکآو یکوما لانگیفولیا گیاهی می باشد که در جنوب شرقی آسیا می روید و صدها سال است که در طب سنتی این منطقه مخصوصاً مالزی به کار برده می شود. این گیاه خاصیت بیشماری دارد که اصلی‌ترین آنها افزایش سطح تستوسترون، کاهش استرس، افزایش قدرت باروری در مردان و برطرف کردن اختلالات نعوظ است. افزایش سن، شیمی درمانی، بیماری‌های مزمن، استفاده از بعضی داروهای گوناگون و التهاب باعث کاهش میل جنسی می شود که کاهش میل جنسی ناباروری و اختلالات نعوظ را می تواند ایجاد کند.

لانگ جک هورمون‌های کورتیزون را کاهش می دهد همچنین تاثیر مصرف این گیاه روی کاهش سطح اضطراب، کاهش خشم، تنش در افراد و بهبود وضعیت خلقی نیز می‌تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد بر اساس این نتایج حاصل شده و پژوهش‌های گسترده در خصوص این گیاه می‌توان به عنوان درمانی برای استرس مزمن و روزانه نیز از آن استفاده کرد.

 در این گزارش ها اعلام شده که اوریکوما لانگیفولیا تنش را تا ۱۱ درصد، خشم و عصبانیت را تا ۱۲ درصد و آشفتگی را تا ۱۵ درصد می‌تواند کاهش دهد و از آنجایی که کاهش سطح تستوسترون روی الگوی خواب، نوع غذا، رژیم غذایی، حجم توده های عضلانی در بدن، میل جنسی، توانایی و کیفیت برقراری رابطه جنسی می‌تواند تاثیرگذار باشد با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض آسیب هایی که کاهش تستوسترون را ایجاد می کند کیفیت زندگی می‌تواند افت کند و در نتیجه میزان استرس، خشم و بدخلقی در افراد افزایش پیدا کند و فناوری مصرف این گیاه می تواند تستوسترون کاهش یافته در سطح بدن به دلیل تغییرات هورمونی را از بین ببرد.

اما از آن به عنوان یک روش برای افزایش طول آلت تناسلی مردان یاد نمی شود و روش‌های مختلفی برای افزایش طول آلت تناسلی مردان وجود دارد که ما در این مقاله به معرفی چند روش می پردازیم.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

افزایش طول آلت تناسلی مردان با تزریق ژل و چربی

اندازه آلت تناسلی نقش مهمی را در زندگی جنسی و اعتماد به نفس در آقایان برعهده دارد بخش زیادی از فرآیند رشد آلت تناسلی در زمان بلوغ اتفاق می افتد اما بعد از آن نیز تا اوایل دهه سوم زندگی می‌تواند این رشد ادامه داشته باشد، بین ۹ تا ۱۴ سال آغاز می‌شود و می‌تواند تا ۱۵ سال نیز ادامه داشته باشد اما فرایند بلوغ و رشد دستگاه تناسلی بستگی به فرآیند رشد آن بستگی دارد.

به طور کلی معمولاً زمانی که به ۱۹ سالگی می رسید دیگر رشد آلت تناسلی متوقف می شود سرعت رشد آلت تناسلی در زمان بلوغ در افراد مختلف نیز متفاوت می‌باشد آقایان زیادی هستند که از اندازه دستگاه تناسلی خود ناراضی هستند و به دنبال روش های ایمن و موثر می گردند که با کمک آنها بتوانند برای افزایش طول آلت تناسلی خود اقدام کنند و روش تزریق ژل و وربی از روش های موثری است که می‌توانید برای افزایش طول آلت تناسلی استفاده کنید اگر می خواهید اطلاعات کاملی در خصوص این روش درمانی به دست آورید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کاندیدای مناسب تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی مردان

تمام آقایانی که علاقه دارند برای افزایش طول آلت تناسلی خود اقدام کنند باید شرایط زیر در آنها وجود داشته باشد:

.آقایان باید به هیچ بیماری جدی مبتلا نباشند بیماری های مانند عفونت عروقی و لنفاوی

. به هیچ نوع عفونت منطقه جنسی فعال مبتلا نباشند

. بالای ۱۸ سال سن داشته باشند

. دخانیات استفاده نکنند

. بیماری پیرونی فعال نداشته باشند

. سابقه ایمپلنت دائمی تزریقی مانند روغن سیلیکون در حجم بالا را نداشته باشند

. بیماری پارافیموز نداشته باشند

. دچار بیماری دیابت نباشند.

مزایای تزریق چربی برای افزایش طول آلت تناسلی مردان

. افزایش طول و عرض آلت تناسلی

. افزایش حس مردانگی و شایستگی

. افزایش توانایی جنسی

. بهبود اعتماد به نفس و عملکرد خود

. ایمنی بسیار بالا نسبت به روش‌های درمانی مانند کاشت پروتز سیلیکونی و پارافین و مواردی از این قبیل

. افزایش طول آلت تناسلی به دلیل وزن بالای آن و نیاز نداشتن به انجام جراحی برای افزایش طول آلت تناسلی

. افزایش اعتماد به نفس در آقایان

. روش کم تهاجم با نداشتن دوره نقاهت و ریکاوری طولانی مدت

. نداشتن عوارض جانبی و جبران ناپذیر

روش تزریق چربی برای افزایش طول آلت تناسلی مردان

در روز انجام درمان ناحیه مورد نظر ضدعفونی و تمیز می‌شود و با کمک یک حس کننده موضعی آماده می‌شود تا در زمان برداشت چربی فرد هیچ گونه درد و ناراحتی احساس نکند اولین قسمت از انجام عمل، لیپوساکشن می‌باشد برش کوچکی در ناحیه ای که قرار است چربی از آن خارج شود که معمولاً شکم، پهلو یا ران اطت ایجاد خواهد شد از طریق ایجاد این برش یک کانولا برای برداشت و مکش چربی به آرامی وارد ناحیه مورد نظر می شود.

زمانی که چربی به اندازه کافی از بافت جدا شد چربی مورد نظر به دستگاه های سانتریفیوژ فرستاده می‌شود تا تصفیه و آماده سازی شود و تمام ناخالصی ها از آن جدا شود و به آلت تناسلی منتقل شود یک برش بسیار کوچک در پایه آلت تناسلی ایجاد می‌شود که از طریق آن کانولا می تواند وارد الت شود و چربی مورد نظر را به آن تزریق کند. بعد از انجام درمان شما می توانید بلافاصله به منزل بازگردید و دوره نقاهت و ریکاوری را در منزل پشت سر بگذارید.

مراقبت های قبل از تزریق چربی برای افزایش طول آلت تناسلی مردان

. اگر در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کامل را داشته باشید می توانید بهترین نتیجه را از این روش برای خود حاصل کنید و در قدم اول در خصوص اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید و حتما در جلسات مشاوره قبل از انجام درمان با پزشک مشورت داشته باشید تا با توجه به شرایط بهترین روش برای شما پیشنهاد شود.

. اگر که دچار بیماری خاصی مانند زگیل و تبخال تناسلی هستید این مشکل را باید درمان کنید و سپس به تزریق چربی بپردازید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را مصرف می کنید حتماً این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

. شب قبل از تزریق چربی دوش بگیرید و نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنید.

. از مصرف آسپرین و بروفن خودداری کنید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی بعد پرهیز کنید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی برای افزایش طول آلت تناسلی

. از دست زدن به محل تخلیه و تزریق چربی باید به طور جدی خودداری کنید

. داروهای تجویز شده توسط پزشک را سر موقع و طبق دستور مصرف کنید

. از مصرف هرگونه داروی خودسرانه خودداری کنید

. از انجام فعالیت های سنگین پرهیز کنید

. می‌توانید از کمپرس سرد برای کاهش تورم و کبودی کمک بگیرید

. از برقراری رابطه جنسی تا زمانی که پزشک برای شما مشخص کرده خودداری کنید

. آلت تناسلی خود را روزی دو مرتبه با شوینده های تجویز شده توسط پزشک شستشو دهید.

ماندگاری تزریق چربی به آلت تناسلی

ماندگاری تزریق چربی به مسائل گوناگون می تواند بستگی داشته باشد همانند چربی های دیگر مناطق بدن، چربی که در این ناحیه نیز تزریق می شود وابسته به فعل و انفعالات در داخل بدن است در نتیجه در صورتی که فرد متقاضی نوسانات شدید وزنی را داشته باشد احتمال می‌رود که مقداری از چربی تزریق شده نیز از بین برود با این حال در شرایط نرمال و مراقبت های قبل و بعد از انجام درمان ماندگاری تزریق نسبت به دیگر روش های درمانی می‌تواند افزایش بیشتری داشته باشد.

حداقل دو سال کم‌ترین زمانی است که برای ماندگاری تزریق چربی گزارش شده است و در برخی از افراد این میزان می‌تواند حتی بیشتر باشد باید بدانید که تکرار تزریق چربی در افزایش و ماندگاری آن بسیار اهمیت دارد بدان معناست که شما زمانی که تزریق را انجام می‌دهید درصدی از چربی به طور طبیعی جذب پوست می‌شود اما با تکرار تزریق دوباره ماندگاری آن افزایش پیدا می‌کند به طور متوسط ۲ تا ۳ بار نیاز به تزریق چربی دارید تا بتوانید ماندگاری آن را افزایش دهید.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان – آلت تناسلی

عوارض جانبی تزریق چربی برای افزایش طول آلت تناسلی مردان

عوارض جانبی تزریق چربی را می توان نکروز چربی به دلیل خونرسانی محدود در ناحیه تحت درمان، ایجاد نودل، برآمدگی، جذب چربی و نرسیدن به نتایج مثبت اشاره کرد همچنین ممکن است عفونت در محل تحت درمان ایجاد شود اگر در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید هرگز با این عوارض روبرو نخواهید شد و بعد از گذراندن دوره نقاهت بهترین نتیجه را از این روش برای خود به دست خواهید آورد.

 شما با خیالی آسوده می توانید تزریق چربی برای افزایش طول آلت تناسلی خود را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و سلامت خود را حفظ کنید.

هزینه تزریق چربی برای افزایش طول آلت تناسلی مردان

هزینه تزریق چربی برای افزایش طول آلت تناسلی مردان بستگی به میزان تخلیه چربی مورد نظر ، آماده سازی آن و تزریق چربی به ناحیه تحت درمان دارد همچنین بستگی به وسایل و تجهیزات مورد استفاده شده، مهارت و تجربه پزشک و تعرفه کلینیک دارد. جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه با مشاوران و کارشناسان می‌توانید در این زمینه تماس حاصل فرمایید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن بهره مند شوید.

دوره نقاهت و ریکاوری تزریق چربی

شما بلافاصله بعد از اتمام تزریق می توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل بازگردید حدود چند روز باید از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید و استراحت داشته باشید تا روند بهبودی سرعت بیشتری به خود بگیرد در این زمان باید به تمام توصیه‌های پزشک توجه داشته باشید و داروهای تجویز شده را طبق نظر پزشک مصرف کنید تا روند بهبودی سرعت پیدا کند و بعد از چند روز می توانید فعالیت‌های عادی خود را آغاز کنید و برای انجام فعالیت‌های سنگین باید مدتی دست نگه دارید تا بهبودی کامل حاصل شود و بتوانید بهترین نتیجه را از این روش برای خود رقم بزنید.

روش انجام تزریق ژل برای افزایش آلت تناسلی چگونه است؟

روش های تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی آقایان روش بسیار ساده است که این روش درمانی در عرض ۳۰ دقیقه تا یک ساعت می‌تواند انجام شود بدون آنکه درد یا ناراحتی برای فرد متقاضی ایجاد کند در این روش از بی‌حسی موضعی برای اطمینان از راحتی فرد متقاضی در حین درمان استفاده خواهد شد.

 ژل ها با دقت به بدنه و سر آلت تناسلی توسط سوزن های بسیار نازک یا کانولا تزریق می‌شود تعداد تزریق بر اساس نیاز فرد متقاضی و نتایج مورد نظر همچنین تشخیص پزشک می‌تواند متفاوت باشد. بعد از پایان درمان بانداژی روی آلت تناسلی پیچیده می شود که ۲۴ ساعت باید این باند روی آلت تناسلی قرار بگیرد، شما بلافاصله می‌توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت های حیاتی را آغاز کنید ولی انجام فعالیت‌های سنگین تا بهبودی کامل ممنوع می باشد.

مزایای تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی مردان

. این درمان بسیار ساده سریع و با کمترین درد و ناراحتی انجام می گیرد ظرف چند دقیقه می توانید درمان را انجام دهید و فرد متقاضی به خوبی می تواند آن را تحمل کند.

. قطر آلت تناسلی بعد از یک جلسه می تواند که ۲۰ درصد افزایش داشته باشد چنانچه بیمار باز هم علاقه دارد که قطر آلت تناسلی او افزایش بیشتری پیدا کند درمان تکرار خواهد شد.

. ماندگاری تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی می تواند بیشتر از دو سال باشد.

. نتایج انجام این روش با پروتز دستگاه تناسلی بسیار سازگاری دارد پوشش دور پروتز را می تواند افزایش دهد و بدین گونه بیمار راحت تر خواهد بود.

مراقبت های قبل از تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی مردان

. قبل از مراجعه به کلینیک استحمام کنید و موهای زائد اطراف ناحیه تناسلی خود را حذف کنید.

. روز درمان محل مورد نظر را با کمک آب و صابون تمیز بشویید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی حداقل چند روز قبل از انجام درمان باید خودداری کنید.

. از مصرف داروهای رقیق کننده خون حداقل یک هفته قبل از انجام درمان باید خودداری کنید مصرف اینگونه داروها می‌تواند باعث ایجاد عوارضی مانند خونریزی و کبودی شود همچنین توجه کنید که این داروها را چه قبل و چه بعد از انجام درمان نباید استفاده کنید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا نسبت به انواع ژل های حاوی هیالورونیک حساسیت دارید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی مردان

. در هفته اول روزانه باید دو بار محل مورد نظر را با کمک آب و صابون تمیز بشویید.

. شما بعد از تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی می توانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید اما برای انجام فعالیت‌های سنگین باید با پزشک مشورت داشته باشید.

.لازم است دو تا چهار هفته اول بعد از تزریق برای بررسی نتایج و وضعیت به پزشک مراجعه کنید و معمولا بعد از گذشت دو هفته نتایج به دست آمده است به بهترین حد خود خواهد رسید زیرا ژل های حاوی هیالورونیک اسید در این مدت آب را ثابت و جذب خواهند کرد.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید مصرف اینگونه مواد در روند بهبودی و رسیدن به نتیجه مورد نظر اختلال ایجاد خواهند کرد.

ماندگاری تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی مردان

مدت زمان ماندگاری تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی مردان بستگی به ماده پرکننده پوستی و مارک انتخاب شده‌ دارد تولیدکنندگان ژل ها ادعا می‌کنند که پر کننده‌های آنها می‌تواند حدود ۱۲ تا ۲۴ ماه دوام داشته باشد متخصص یک ماده پر کننده باخاصیت بالا را برای شما در نظر خواهد گرفت توجه به این نکته نیز بسیار مهم است که بدن هر فرد نسبت به نوع و رفتار او می تواند پرکننده ها را متابولیسم کند.

هزینه تزریق ژل به آلت تناسلی مردان

هزینه تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی مردان بسته به میزان درمان می‌تواند متفاوت باشد این هزینه می‌تواند شامل هزینه مواد بی‌حس‌کننده، هزینه تزریق ژل، دستمزد پزشک و مواردی از این دست باشد جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه می توانید با کارشناسان در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید همچنین در این کلینیک خدمات ویژه به مناسبت های خاص در نظر گرفته می‌شود که با اطلاع پیدا کردن از آنها می توانید از آنها استفاده کنید.

عوارض تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی مردان

هر چند بی خطری این روش ثابت شده است اما احتمال وقوع بعضی عوارض می تواند به صورت جزئی و موقتی ایجاد شود از جمله عوارض تزریق ژل به آلت تناسلی:

. ممکن است که تا حدی بدن شما دچار کبودی یا حساسیت شود گاهی کبودی و حساسیت حتی می تواند روز بعد از تزریق خود را نشان دهد.

. احتمال دارد تا چند روز بعد از انجام درمان شما شاهد ورم باشید، گاهی لزوماً پزشک برای شما داروهای ضد ورم را در نظر می‌گیرد تا به کاهش این تورم و کبودی کمک کند همچنین می توانید از کمپرس سرد برای کاهش تورم و کبودی استفاده کنید اما باید بدانید که یخ را نباید مستقیم روی دستگاه تناسلی خود قرار دهید.

. درد شدید در هنگام ادرار کردن از عوارض تزریق ژل به شمار نخواهد رفت پس اگر با این مشکل روبرو شدید حتما با پزشک تماس بگیرید.

. ممکن است ناهنجاری های کوچک در آلت تناسلی ایجاد شود که ژل‌ها خاصیت نرم کنندگی دارند و این خاصیت یکی از مزایای آن ها می باشد اگر ناهنجاری های جزئی ایجاد شد می توانید با طریق ماساژ دادن ژل به طرف کلاه یا پایه آلت تناسلی آن را برطرف کنید.

دوره نقاهت و ریکاوری

تزریق ژل برای افزایش طول آلت تناسلی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد شما بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت های عادی خود را آغاز کنید فقط باید طی چند روز به تمام نکات و توصیه های ارائه شده توسط پزشک توجه داشته باشید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی برای خود ایجاد کنید.

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

پنو پلاستی همان جراحی افزایش طول آلت تناسلی مردان است عمل جراحی بسیار بحث‌برانگیزی می باشد که مورد تایید بسیاری از متخصصین نیست و اکثر پزشکان این جراحی زیبایی را انجام نمی‌دهند این عمل بدین صورت است که رباتی که آلت را به استخوان ناحیه شرمگاهی متصل می‌کند قطع خواهد شد و پوست دستگاه تناسلی کمی جمع تر خواهد شد.

در اصل طول آلت تناسلی بزرگ تر نخواهد شد بلکه بلندتر به نظر خواهد رسید اما به دلیل عوارض جبران ناپذیری که می تواند ایجاد کند مورد استقبال قرار نمی گیرد و اکثر افراد به دنبال روش های کم خطر هستند. در هر صورت بهتر است قبل از هر گونه تصمیم با پزشک مشورت نمایید تا با توجه به وضعیت دستگاه تناسلی شما بهترین روش برای افزایش طول آلت تناسلی برای شما در نظر گرفته شود، برای رسیدن به گزینه جراحی شرایط ویژه نیاز خواهید داشت.

عوارض عمل جراحی افزایش طول آلت تناسلی مردان

مهم‌ترین عوارضی که عمل جراحی افزایش طول آلت تناسلی مردان می تواند با خود به دنبال داشته باشد این است که در اکثر موارد افرادی که مورد عمل قرار گرفتند دچار مشکلات نعوظ می شوند دلیل آن این است که رباتی که قطع می‌شود در واقع نگهدارنده زاویه دستگاه تناسلی به طرف بالا در حالت نعوظ است که این عمل حالت عادی آن را از بین خواهد برد.

از دیگر عوارض این روش جراحی می توان به جای زخم در بعضی موارد، بی اختیاری ادرار و افتادگی آلت تناسلی اشاره کرد به همین دلیل است که امروزه از روش‌های غیر جراحی مانند تزریق ژل و چربی برای افزایش طول آلت تناسلی استفاده می شود و طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کرده است.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان – آلت تناسلی

سوالات متداول

. آیا تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی دردناک است؟

تزریق ژل و چربی توسط سوزن های بسیار ریز و در چند نوبت انجام می‌گیرد و در صورت لزوم پزشک قبل از تزریق مواد موضعی بی حس کننده استفاده خواهد کرد و فرد در زمان تزریق هیچگونه درد و ناراحتی را احساس نخواهد کرد و بعد از گذشت زمان بی حسی ممکن است که کمی درد یا سوزش ایجاد شود که می توان آن را با کمک مسکن ها آرام کرد.

. با تزریق چربی و ژل سایز آلت تناسلی چقدر بزرگ می شود؟

نکته‌ای که باید به آن اشارژ کنیم این است که افرادی که برای افزایش آلت تناسلی به پزشک مراجعه می‌کنند انتظار افزایش طول و قطر دو برابری را نباید داشته باشند حداکثر میزان قطری که می‌تواند برای آلت تناسلی ایجاد شود نهایتاً ۳۰ الی ۴۰ درصد می باشد که این نتیجه نیز افراد مختلف متفاوت است در واقع اگر تمام مراحل به درستی و با استاندارد و توسط یک متخصص با تجربه و حرفه ای صورت گیرد می توان تضمین افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی آلت تناسلی را در پی داشته باشد.

. تزریق چربی به ناحیه تناسلی مردان بهتر است یا تزریق ژل؟

اگر بخواهیم این دو روش را مورد مقایسه قرار دهیم باید بیان کنیم که:

. تزریق چربی به آلت تناسلی در مقایسه با تزریق ژل نیاز به زمان بیشتری دارد زیرا تزریق چربی فرایند زمان بری می باشد در مرحله اول باید چربی توسط لیپوساکشن خارج و خالص سازی شود و سپس به آلت تناسلی تزریق شود پس زمان بیشتری نسبت به تزریق ژل نیاز دارد.

. تزریق ژل می‌تواند سریع‌تر از تزریق چربی انجام شود.

. تزریق چربی در بلند مدت ماندگاری بیشتری را با خود ایجاد می‌کند زیرا بخشی از چربی ها برای همیشه در محل تحت درمان باقی خواهند ماند.

. در تزریق چربی از هیچ گونه ماده مصنوعی استفاده نمی شود و چربی مورد نظر از بدن خود فرد است پس بدن هیچ گونه واکنش و آلرژی به آن نشان نخواهد داد در حالی که تزریق ژل یک ماده مصنوعی است که به داخل آلت تناسلی تزریق می‌شود.

. همچنین در تزریق چربی، چربی های ناخواسته از بدن فرد خارج می شود که این امر می‌تواند برای خیلی از افراد خوشحال کننده باشد

اما به طور کلی تشخیص بهترین روش برای افزایش آلت تناسلی بر عهده پزشک متخصص می باشد و نمی توان بیان کرذ که کدام روش بر دیگری ارجحیت دارد هر دو این روش‌ها می‌تواند برای افزایش طول آلت تناسلی کمک کننده باشد و تفاوت زیادی بین آنها وجود ندارد، این که کدام روش برای شما گزینه بهتری است و شما را به نتایج بهتری می رساند بستگی به وضعیت آلت تناسلی شما و تشخیص پزشک متخصص شما دارد.

. بهترین روش برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان کدام است؟

همانطور که بیان کردیم از سال‌های بسیار دور روش‌های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی به کار برده شده است از جمله گیاهان دارویی، جراحی، تزریق ژل و چربی که روش های مختلفی بودند که برای افزایش سایز آلت تناسلی مورد استفاده قرار گرفتند همچنین روش جراحی نیز وجود دارد که نتیجه آن می تواند بزرگ شدن دائمی آلت تناسلی باشد.

روش جراحی برای افرادی پیشنهاد می شود که آلت تناسلی آنها از حد استاندارد کوچک‌تر باشد مثلاً آلت تناسلی آنها کمتر از ۷ سانتی‌متر باشد. پیشنهاد می‌شود روش جراحی را انجام ندهید اثرات روش جراحی دائمی است اما در اکثر موارد بعد از انجام این عمل نیاز به تزریق ژل و چربی دارید تا شکل و فرم دستگاه تناسلی شما طبیعی شود.

 عمل جراحی عوارضی دارد که برای شما بیان کردیم اما کم خطر ترین و کم عارضه ترین روش برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی روش تزریق ژل و چربی است که با خیال آسوده می توانید از آن استفاده کنید.

. بعد از تزریق چربی به دستگاه تناسلی چه حسی خواهیم داشت؟

بعد از اولین تزریق شما متوجه افزایش قابل توجه سایز آلت تناسلی خود می شوید زیرا بیشتر سلول‌های چربی همچنان سالم خواهند بود. اندازه اولیه تا حدودی با تورم خفیف همراه است نتیجه نهایی بعد از چند روز خود را نشان خواهد داد.

نتیجه گیری

ما در این مقاله در خصوص گیاه دارویی لانگ جکو و خواص بی نظیر آن برای افزایش میل جنسی در آقایان و برطرف کردن مشکلات جنسی گفتگو کردیم همچنین در خصوص روش های کلینیکی برای افزایش طول آلت تناسلی نیز مطالبی را برای شما بیان کردیم؛ تزریق ژل و چربی جزو روش‌های غیر تهاجمی هستند که آقایان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین عوارض جانبی و احتمالی به بزرگ کردن دستگاه تناسلی خود بپردازند.

این روش نیازی به دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و بلافاصله می توانید نتایج درمان را مشاهده کنید اگر شما نیز برای افزایش طول آلت تناسلی خود می خواهید از روش های کلینیکی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک مورد درمان مناسب قرار گیرید در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می گیرد که می توانید از خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir