مراقبت های بعد از تزریق فیلر

مراقبت های بعد از تزریق فیلر

مراقبت های بعد از تزریق فیلر

تزریق فیلر روش ایمن و موثر با کمترین دردسر برای جوانسازی و زیبایی پوست می باشد این روش کم تهاجمی و مقرون به صرفه نیازی به بیهوشی عمومی نخواهد داشت و دوره نقاهت آن نیز بسیار کوتاه و آسان است اگر شما عزیزان می خواهید از تزریق فیلر استفاده کنید باید از مراقبت های بعد از تزریق فیلر نیز اطلاع داشته باشید. اگر تزریق ژل انجام داده اید یا قصد دارید آن را انجام دهید خواندن این مقاله به شما توصیه خواهد شد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

مراقبت های بعد از تزریق فیلر

تزریق ژل یک روش ایمن و موثر است که می‌تواند به راحتی و بدون دردسر به جوانسازی پوست بپردازد این روش کم تهاجم و مقرون به صرفه می باشد، نیاز به بیهوشی عمومی ندارد و با کمک بی حسی موضعی انجام می گیرد، دوره نقاهت و ریکاوری آن بسیار کوتاه و آسان است به عنوان متقاضی تزریق فیلر باید از وقایع و مراقبت های بعد از تزریق ژل نیز اطلاع کامل داشته باشید. اگر تزریق فیلر انجام داده‌اید یا علاقه دارید آن را انجام دهید به شما توصیه خواهیم کرد:

. در جلسه تزریق فیلر

. در روز مراجعه به کلینیک لباس های راحت و گشاد بپوشید.

. تزریق فیلر باید در محیط درمانی کلینیک، بیمارستان و یا در اتاق جراحی مناسب انجام شود.

. قبل از تزریق حتما دوش بگیرید و پوست خود را تمیز کنی،د از لوازم آرایشی و کرم های مرطوب کننده روی پوست استفاده نکنید.

ساعت اول بعد از تزریق فیلر

بلافاصله بعد از تزریق ژل ممکن است که کمی کبودی، تورم، قرمزی، حساسیت به لمس یا خارش برای شما در محل تحت تزریق احساس شود از ماساژ دادن یا دست زدن به نواحی تحت درمان باید خودداری کنید این عوارض طبیعی به شمار می روند و معمولاً بعد از گذشت چند ساعت یا حداکثر چند روز به طور کامل برطرف خواهد شد اگر علائم بیان شده بیشتر از سه روز باقی ماندند حتماً باید به پزشک مراجعه کنید معمولاً بعد از تزریق فیلر احساس درد حاصل نمی شود یا درد بسیار کمی ایجاد خواهد شد برای از بین بردن این درد و ناراحتی نمی توانید از داروهای مسکن کننده آسپرین یا داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند بروفن یا ژلوفن استفاده این داروها می تواند سبب ایجاد خونریزی بیش از اندازه یا کبودی شوند به جای این داروها می توانید برای آرام کردن هرگونه درد و ناراحتی از استامینوفن استفاده کنید.

. برای رفع کبودی می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید، معمولاً تزریق فیلر یک درمان کم عارضه می‌باشد اما مانند سایر روش های درمانی و زیبایی می تواند با بعضی عوارض حاصل شود که یکی از این عوارض بعد از تزریق فیلر می‌باشد، کمپرس سرد می‌تواند به کاهش این کبودی کمک کند علاوه بر این معمولاً کرم‌ها و پمادهای حاوی عصاره گیاه آرنیکا یا مکمل بروملائین نیز می‌تواند در کاهش کبودی و تورم موثر باشد، استفاده از عصاره آرنیکا برای برطرف کردن کبودی در سرتاسر دنیا مرسوم می باشد و بدون نسخه پزشک نیز به فروش می‌رسد متخصص با مشاهده شرایط شما ممکن است دارو یا ماده خاصی را برای بهبود هرچه سریع‌تر عوارض برای شما تجویز کند گاهی در بعضی کلینیک ها همراه با توصیه های ضروری داروهایی نیز در اختیار شما قرار داده خواهد شد لازم است که فرد متقاضی در استفاده از این داروها توجه کافی داشته باشد.

توصیه های بعد از تزریق فیلر

سعی کنید که نواحی تحت درمان را تا حد امکان بی‌حرکت نگه دارید اگر در سطح پوست خود برآمدگی داشتید می توانید آن ناحیه را ماساژ دهید. بسته به نوع فیلری که استفاده شده ممکن است احساس کنید که پوست شما کمی سفت شده است و معمولاً طی یک الی دو هفته این احساس از بین خواهد رفت و پوست شما دوباره نرم می‌شود.

. اصلاح و آرایش صورت بعد از یک هفته مجاز است

بلافاصله بعد از تزریق فیلر در نواحی مختلف صورت یا بدن افراد مجاز به استفاده از مواد آرایش و اصلاح کردن صورت نخواهند بود و معمولاً بعد از گذشت یک هفته افراد می‌توانند آرایش و اصلاح صورت را انجام دهند البته بعد از تزریق ژل به سایر نواحی می توانید آرایش انجام دهید و از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.

. با شوینده های ملایم ناحیه تزریق را بشویید

برای جلوگیری از ایجاد عفونت در ناحیه تحت درمان این ناحیه باید همواره تمیز و خشک نگه داشته شود برای شستن ناحیه تزریق باید از شوینده‌های ملایم و مخصوص پوست کمک بگیرید تا التهاب و تحریک پوستی ایجاد نشود، برخی از شوینده ها ممکن است که باعث ایجاد تحریک در پوست و التهاب شوند در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه بعد از تزریق فیلر شوینده های مناسب به شما عزیزان معرفی خواهد شد.

. گرم و سرد شدن شدید محل تحت تزریق اثرات درمان را می تواند کاهش دهد

قبل از برطرف شدن کامل عوارض تزریق مانند قرمزی، تورم و کبودی نباید محل تحت درمان گرم شود بنابراین باید از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، رفتن به سونا، سولاریوم، جکوزی و حمام کردن خودداری کنید سرمای شدید نیز می‌تواند تاثیرات این درمان را کاهش دهد و عوارضی را با خود رقم بزند به همین دلیل فعالیت‌هایی از جمله برف بازی، اسکی و شنا در آب سرد ممنوع می باشد کمی صبر داشته باشید و بعد از برطرف شدن تمام عوارض این تزریق می توانید به انجام فعالیت‌های خود بپردازید.

. ورزش و فعالیت های فیزیکی سنگین را برای مدتی کنار بگذارید

معمولاً افرادی که اقدام به تزریق فیلر می کنند بعد از اتمام درمان می‌توانند کلینیک را درک کنند و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهند با این همه انجام ورزش و فعالیت های فیزیکی سنگین برای مدت دو هفته بعد از تزریق ممنوع می باشد زیرا انجام این فعالیت ها می تواند باعث افزایش کبودی و تورم شود، در صورتی که شما ورزشکار حرفه‌ای هستید حتماً باید در زمینه زمان شروع فعالیت های خود با پزشک مشورت داشته باشید.

. توصیه پزشک در رابطه با انجام ماساژ ها باید جدی گرفته شود

بعد از تزریق فیلر به نواحی خاصی از بدن مانند تزریق فیلر به باسن و سینه برای توزیع یکنواخت فیلر در ناحیه تحت تزریق و جلوگیری از جمع شدن خون مردگی یا گلوله گلوله شدن ژل پزشک انجام ماساژ های خاصی را برای شما توصیه خواهد کرد لازم است که فرد متقاضی نسبت به انجام این ماساژ ها توجه ویژه‌ای داشته باشد و طبق نظر پزشک آنها را انجام دهد.

. خوابیدن روی صورت بعد از تزریق فیلر به صورت ممنوع است

اگر که ژل به قسمت های مختلف صورت خود تزریق کرده اید باید دقت زیادی کنید که در چند روز اول بعد از تزریق فیلر از خوابیدن روی صورت خودداری نمایید، خوابیدن روی صورت می‌تواند سبب فشار به نواحی تحت تزریق شود و این امر می‌تواند به کاهش کیفیت درمان بینجامد؛ توصیه می‌کنیم که در روزهای اول بعد از تزریق فیلر سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید و روی صورت نخوابید.

. پوشیدن لباس‌های مناسب بعد از تزریق ژل در نتیجه درمان موثر می باشد

بسته به ناحیه تحت درمان مدتی بعد از انجام درمان فرد باید مراقب پوشش خود باشد برای مثال در تزریق ژل به سینه برای اینکه ژل بتواند به خوبی در ناحیه تحت درمان قرار بگیرد فرد متقاضی مدتی بعد از تزریق باید از گن های فشرده یا سوتین های ورزشی استفاده کند.

آیا بعد از تزریق ژل به باسن از پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان باید خودداری شود؟

 پوشیدن شلوار و شلوارک های تنگ باعث تمرکز ژل در یک قسمت و به هم ریختن فرم باسن می‌شود ۹۸ درصد از آسیب‌های پوستی مانند پیری و چین و چروک و لکه های پوستی بر اثر قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید به وجود می‌آید استفاده کردن از کرم های ضد آفتاب برای سلامت پوست و جلوگیری از پیری پوست اهمیت بسیار زیادی دارد توجه کنید که هر چهار ساعت یکبار باید کرم خود را تمدید کنید همچنین بهتر است که از کرم‌های ضدآفتاب با SPF بالای ۳۰ استفاده کنید.

تغذیه مناسب بعد از تزریق فیلر

اگر که فیلر را برای لب های خود استفاده کرده‌اید قبل از رفع کامل بی حسی لب باید از خوردن و آشامیدن خودداری کنید اثرات بی حسی بعد از تزریق فیلر لب برای مدت ۴۵ دقیقه می تواند باقی بماند با توجه به اینکه در این مدت لب شما بی حس است بهتر است که خوردن و آشامیدن خودداری کنید زیرا در چنین شرایطی امکان گاز گرفتگی می تواند وجود داشته باشد و گاز گرفتگی می تواند اثرات نامطلوبی را روی نتیجه این درمان به جای بگذارد.

. نوشیدن مقدار کافی آب ضروری می باشد

بعد از تزریق فیلر وجود آب کافی در بدن برای رسیدن به بهترین نتیجه ضروری است. ترکیب اغلب ژل‌‌ها هیالورونیک  اسید می‌باشد هیالورونیک اسید یک ماده قندی است که در خیلی از بافت های بدن مانند غضروف ها و پوست وجود دارد این ماده پس از جذب آب حجیم خواهد شد و به حالت ژله‌ای درمی‌آید کمبود آب در بدن می‌تواند روی عملکرد این فیلرها و ژل های پوستی تاثیرگذار باشد.

. بعد از تزریق ژل به تغذیه توجه کافی داشته باشید

معمولاً توصیه می‌کنند که افراد بعد از تزریق فیلر رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا مانند جو دوسر، لوبیا و سیب زمینی را استفاده کنند در مورد تزریق ژل لب حدود یک هفته بعد از تزریق باید از خوردن غذاهای داغ و نوشیدنی های و مایعات بسیار داغ خودداری کنید نوشیدن غذاهای داغ می تواند ماندگاری اثرات ژل را کاهش دهد.

. مصرف الکل و استعمال دخانیات باعث افزایش التهاب و تورم می‌شود

معمولاً توصیه خواهد شد که حداقل به مدت یک هفته بعد از تزریق فیلر از مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی خودداری کنید استفاده از این مواد احتمال ایجاد التهاب و تورم را افزایش خواهد داد علاوه بر این لازم است که فرد متقاضی چند روز قبل از انجام درمان استفاده از دخانیات و مشروبات الکلی را متوقف کند.

چند نکته مهم بعد از تزریق فیلر

امروزه پیشرفت های زیادی در حوزه پزشکی از جمله درمان های زیبایی صورت گرفته است پیشرفت های به وجود آمده در درمان‌های زیبایی شامل تکنیک‌های درمانی، امکانات و تجهیزات پیشرفته و مواد مورد استفاده می باشد با توجه به این تحولات نتیجه انجام درمان می‌تواند با کیفیت تر و طبیعی تر از قبل باشد به همین دلیل نسبت به قبل استقبال بیشتری در بین افراد برای درمان های زیبایی وجود دارد. برای اینکه افراد از مزایای این پیشرفت ها در حوزه زیبایی به طور کامل بهره مند شوند لازم است که شرایط زیر در آنها فراهم باشد:

. برای درمان به یک کلینیک معتبر که تجهیزات لازم و مدرن را دارد مراجعه کنید.

. درمان باید توسط یک متخصص با تجربه و با دانش کامل انجام شود.

. مواد مورد استفاده از جمله ژل ها و فیلر ها باید مرغوب و استاندارد باشند.

. روش درمانی در نظر گرفته شده باید متناسب با شرایط هر فرد باشد.

. به مراقبت های قبل و بعد از انجام درمان باید توجه ویژه شود.

مراقب استفاده از مسکن ها باشید

معمولاً تزریق فیلر با کمک از بی حسی موضعی انجام خواهد شد و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد پزشک قبل از تزریق فیلر از داروهای بی حس کننده موضعی در محل تحت درمان استفاده خواهد کرد البته در بعضی از انواع ژل ها داروهای بی حس کننده نیز وجود دارد و همراه با ژل وارد بدن خواهند شد.

 امروزه خیلی از انواع ژل ها حاوی مواد بی‌حس‌کننده می باشند بنابراین چند ثانیه بعد از تزریق این ژل‌ها ، ناحیه تحت درمان بی حس خواهد شد و فرد دیگر احساس درد و ناراحتی نمی کند اما اثرات بی حسی مدتی بعد از پایان درمان از بین خواهد رفت بنابراین معمولا بعد از تزریق ژل و از بین رفتن اثرات داروی بی حسی کمی درد را تجربه خواهند کرد در چنین مواقعی استفاده کردن از مسکن می‌تواند کمک کننده باشد ولی فرد متقاضی نباید برای تسکین درد از داروهایی مانند آسپرین یا داروهای غیر استروئیدی از جمله ایبوپروفن یا ژلوفن استفاده کند، این داروها می‌تواند باعث رقیق شدن خون و افزایش احتمال خونریزی یا کبودی گسترده شود توصیه می‌کنیم که در چنین شرایطی از استامینوفن استفاده نمایید استامینوفن به تنهایی می تواند برای تسکین درد بعد از تزریق فیلر کافی باشد.

 پزشکان متخصص و با تجربه کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه بعد از انجام جراحی های زیبایی با در نظر داشتن وضعیت جسمی و سابقه پزشکی فرد متقاضی مسکن های مناسب را برای او تجویز خواهند کرد که اگر فرد متقاضی در منزل احساس درد و ناراحتی داشت از آنها استفاده کند.

برای مشاهده اثرات تزریق فیلر صبور باشید

تزریق فیلر یکی از روش‌های جوان‌سازی پوست است که معمولاً بلافاصله بعد از اتمام درمان اثرات آن قابل مشاهده می باشد اما معمولا مقداری کبودی، قرمزی یا تورم در محل تحت درمان حاصل می شود که این امر سبب می شود اثرات درمان به طور کامل قابل مشاهده نباشند همان طور که بیان کردیم این عوارض در زمان بسیار کوتاهی برطرف خواهند شد. بعد از برطرف شدن این عوارض اثرات تزریق فیلر به طور واضح قابل مشاهده است برای مشاهده تاثیرات حداکثری تزریق فیلر نیاز به دو تا چهار هفته زمان است.

نگران عوارض بعد از درمان نباشید

تزریق فیلر یک درمان بسیار کم عارضه و کم تهاجم به شمار می‌رود معمولاً بعد از تزریق فیلر به قسمت‌های مختلف صورت و بدن، فرد متقاضی فقط با کمی کبودی، قرمزی، تورم، خارش و حساسیت به لمس می تواند روبه‌رو شود این عوارض موقت هستند و خیلی زود نیز برطرف خواهند شد. بعد از از بین رفتن عوارض اثرات تزریق ژل بیشتر خود را مشخص می کنند و فرد متقاضی از نتایج این درمان لذت بیشتری می‌برد. در صورتی که علائم در مدت سه روز از بین نرفتند توصیه می‌کنیم که با پزشک یا کلینیک خود تماس بگیرید معمولاً توصیه های پزشک و داروهایی که بعد از تزریق فیلر تجویز می‌شود برای برطرف کردن عوارض کافی می باشد و نیازی به درمان‌های بیشتر نیست.

تزریق فیلر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – تزریق فیلر

در صورت مشاهده این عوارض حتماً با کلینیک تماس بگیرید

همانطور که گفتیم عوارض بعد از تزریق فیلر بسیار خفیف هستند و به مرور زمان و با کمک مسکن های بسیار ساده برطرف خواهند شد با این حال اگر فرد متقاضی بعد از تزریق فیلر هر یک از عوارض زیر را مشاهده کرد لازم است که با پزشک خود تماس بگیرد:

. قرمزی شدید در محل تحت تزریق

. حساس شدن پوست به لمس در محل تحت درمان

. درد بسیار زیاد یا درد شدیدی که به مرور شدت آن نیز افزایش پیدا می‌کند

. مشاهده لکه های پوستی تیره یا روشن در ناحیه تحت درمان.

آیا تزریق فیلر درد دارد؟

ممکن است در زمان تزریق فیلر به خصوص در صورت کمی احساس درد یا ناراحتی حاصل شود با توجه به اینکه معمولاً در این روش از ژل‌های موقت استفاده می‌شود در جلسات ابتدایی ممکن است کمی درد به وجود آید ولی در جلسات بعدی درد کمتر و کمتر خواهد شد البته جای نگرانی نخواهد بود شما می‌توانید از داروهای بی حسی موضعی یا تزریقی استفاده کنید که کاملاً درد را از بین خواهد برد همچنین میتوان قبل از مراجعه به کلینیک یا بعد از تزریق از استامینوفن استفاده کرد.

اثرات و نتایج تزریق فیلر

نتایج و اثرات این روش جوانسازی معمولا بعد از تزریق فیلر قابل مشاهده است فقط ممکن است نواحی تحت تزریق کمی دچار قرمزی، تورم یا کبودی شود به همین دلیل برای مشاهده اثرات کامل تزریق فیلر باید بین ۲ تا ۴ هفته صبور باشید. ماندگاری اثرات تزریق فیلر در مورد انواع فیلرهای مختلف به شرح زیر می باشد:

. ژل های حاوی کلاژن

در بین انواع ژل ها این گروه کمترین ماندگاری را با خود به دنبال دارد و اثرات آن بین دو تا چهارماه پایدار است.

. ژل های حاوی هیالورونیک اسید

میزان ماندگاری این ژل ها در افراد مختلف متفاوت می باشد ولی به طور کلی ماندگاری آن می‌تواند بین ۶ تا ۱۸ ماه باشد.

. ژل های نیمه دائم

ژل هایی که حاوی کلسیم هیدروکسی آپاتیت یا پلی لاکتیک اسید هستند معمولاً ماندگاری بسیار بالایی دارند این ژل ها می توانند بین ۱۸ ماه تا دوسال پایدار باشند.

. ژل های دائمی

این ژل ها از مواد مصنوعی ساخته شده‌اند مانند پلی متیل متاکریلات و تا ۵ سال یا بیشتر می توانند ماندگار باشند به دلیل عوارض و خطرات این ژل ها امروزه از آن ها کمتر استفاده می شود.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که بر اساس نوع ژل تزریقی، محل تحت درمان و میزان استفاده از ژل نیز اهمیت زیادی در ماندگاری آن دارد.

نحوه تزریق ژل و فیلر

. ابتدا ناحیه تحت درمان تمیز و ضدعفونی خواهد شد

. ناحیه مورد نظر با کمک بی حسی های موضعی آماده می شود

. متخصص مقدار مشخصی از فیلر را در مناطق مناسب در زیر پوست تزریق خواهد کرد

نتیجه تزریق ژل یا فیلر ممکن است بلافاصله قابل مشاهده شود اما با این حال فرد می تواند دچار ورم یا کبودی شود که موقت است و در چند روز آینده از بین خواهد رفت. لازم است بیان کنیم فرد متقاضی بلافاصله بعد از تزریق می تواند به زندگی عادی خود بازگردد ولی به هر حال آنچه متخصصان زیبایی توصیه می‌کنند این است که یک روز از انجام ورزش ها و فعالیت های سنگین باید خودداری کنید.

مزایای تزریق فیلر

. حاصل شدن نتایج مثبت بلافاصله بعد از پایان تزریق

. غیر تهاجمی بودن این روش و عدم نیاز به جراحی

. بازدهی بالا و نتایج رضایت بخش

. نتایج کاملاً طبیعی

. نیاز نداشتن به مسکن یا داروهای بیهوشی

. انجام دادن این روش جوانسازی در زمان بسیار کم

. نداشتن دوره نقاهت و ریکاوری

. قابلیت بازگشت و اصلاح نتیجه در صورت نارضایتی فرد متقاضی

. دارای تاییدیه ایمنی و سلامت از سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا.

عوارض تزریق فیلر

. ایجاد کبودی خفیف که دو تا سه روز بعد برطرف می‌شود

. ایجاد ورم که بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد برطرف می‌شود

. بی حسی صورت که بین دو تا سه ساعت بعد برطرف می‌شود

. قرمزی در پوست که ممکن است دو تا سه روز طول بکشد

. جابجا شدن ژل

. ایجاد برجستگی در زیر پوست

. گرفتگی رگ

کاندیدای نامناسب تزریق فیلر

. افرادی که سابقه بیماری هایی مانند آسم و آلرژی دارند

. افراد مبتلا به لوپوس، روماتیسم، سندروم نفروتیک و افرادی که سابقه بیماری قلبی دارند

. افرادی که مبتلا به دیابت هستند

. زنان باردار و شیرده

. افرادی که داروهای ضد انعقادی استفاده می کنند

. افرادی که سابقه لخته شدن خون دارند

. افرادی که سابقه سکته قلبی و مغزی دارد.

آیا فیلرها برای سلامتی و پوست عوارض دارند؟

تصمیم گیری برای جوانسازی صورت با کمک فیلرها کاملاً شخصی می باشد اما قبل از آن باید به پزشک متخصص مراجعه کنید و مشورت داشته باشید تا بدانید مزایا و معایب ها می توانند شما را به هدف تان برساند یا خیر؛ در جلسه مشاوره پزشک تمام مزایا و خطرات احتمالی را با جزئیات برای شما شرح خواهد داد.  استفاده از مواد نامرغوب و عدم مهارت پزشک ممکن است که باعث ایجاد خطرات و عوارضی برای سلامت و پوست شما شود دقت داشته باشید تا بتوانید به راحتی از فیلر ها برای جوانسازی پوست استفاده کنید و هیچ گونه خطری برای سلامت شما ایجاد نشود.

تزریق فیلر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – تزریق فیلر

تزریق فیلر برای چه کسانی مناسب است؟

تزریق فیلر محدودیت سنی خاصی را ندارد اما بهتر است این کار بعد از پایان یافتن سن بلوغ انجام شود اکثر افراد متقاضی که از این روش برای بهبود و جوانسازی صورت استفاده می کنند بالای ۳۵ سال دارند. تزریق فیلر در سنین جوانی می تواند از به وجود آمدن چین و چروک و افتادگی های پوست برای طولانی مدت محافظت کند.

افرادی که به هر دلیلی دچار زخم یا لکه ها در صورت هستند می توانند با استفاده از این روش نواقص صورت خود را حتی در سنین پایین برطرف نمایند، در سن ۲۶ سالگی به بعد به دلیل اینکه استخوان ها به تدریج شروع به از دست دادن کلاژن می کنند زمان بسیار مناسب برای تزریق فیلرها و پرکننده ها است در سنین بالا به دلیل اینکه خاصیت ارتجاعی پوست کاهش پیدا می‌کند باید پرکننده های قابل اصلاح و قوی در عمق پوست تزریق شود در کنار آن استفاده از روش های جراحی و لیفت پوست نیز می تواند موثر باشد. افراد زیر برای تزریق فیلر می توانند گزینه مناسبی به شمار روند:

. همه افرادی که از سلامت کامل جسمی و روحی برخوردار هستند می توانند از این روش استفاده کنند.

. افرادی که دخانیات و مواد مخدر استفاده می کنند حداقل دو هفته قبل از تزریق باید مصرف این مواد را متوقف کنند.

. افرادی که انتظارات واقع بینانه از نتیجه این تزریق دارند.

. خانم های باردار و شیرده مجاز به استفاده از این روش نیستند.

اگر شما نیز جزو کاندیدای مناسب تزریق فیلر به شمار می‌روید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به جوانسازی و زیبایی پوست خود با تزریق فیلر ها بپردازید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد.

نتیجه گیری

تزریق ژل روشی ایمن و موثر برای جوانسازی پوست می‌باشد این روش کم تهاجم است و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد در این روش درمانی با گذراندن دوره نقاهت و ریکاوری بسیار آسان می توانید به نتیجه خوبی دست پیدا کنید. افرادی که علاقه به تزریق فیلر برای جوانسازی و زیبایی پوست را دارند باید بدانند که این روش درمانی چگونه انجام می‌گیرد و چه مراقبت هایی بعد از تزریق فیلر نیاز است تا بتوانند به نتیجه خوبی دست پیدا کنند این افراد حتماً باید به پزشک متخصص و یا کلینیک معتبر مراجعه کنند، مورد معاینه و مشاوره قرار گیرند و پزشک توضیحات لازم در خصوص مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر به آنها بدهد و همچنین آن ها را از هرگونه مزایا و معایب این روش درمانی آگاه خواهد کرد.

 اگر شما نیز علاقه به تزریق فیلر برای جوانسازی و زیبایی پوست خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بن انجام این درمان بپردازید و از نتایج بیشمار این روش درمانی بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای آن صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir