مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی

مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی

مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی نوعی جراحی می باشد که پوست اضافه در پلک ها در این روش از بین خواهد رفت با افزایش سن پوست و چربی اضافه می تواند در پلک بالا و پایین جمع شود و سبب افتادگی ابروها، افتادگی در پلک بالایی و کیسه های زیر چشم شود بلفاروپلاستی می تواند این مشکلات را کاهش دهد یا شما را از شر آن خلاص کند علاوه بر آن انتخاب یک جراح متخصص و مراقبت های قبل از انجام بلفاروپلاستی در این امر تاثیر بسیار زیادی دارد. امروز می خواهیم در خصوص اقدامات و مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی صحبت کنیم و شما را با انجام این درمانی آشنا کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

بلفاروپلاستی چیست؟

همانطور که می دانید چشم و پلک زودتر از سایر اجزای صورت دچار چین و چروک و آثار پیری می‌شود جراحی زیبایی پلک یا همان بلفاروپلاستی روشی بسیار ساده، موثر و ایمن برای رفع افتادگی در پلک، چشم و اصلاح موقعیت پلک ها می باشد جراحی پلک روی یکی از دو پلک یا هر دوی آنها می‌تواند انجام شود. عمل بلفاروپلاستی یا جراحی پلک جزو روش های زیبایی حساس محسوب می شود و به همین دلیل که پلک نزدیک به عصب های بینایی قرار دارد باید برای رفع مشکلات آن حتماً به یک متخصص با تجربه و حرفه ای مراجعه کنید.

مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی

اولین مراقبت ها و اقدامات قبل از بلفاروپلاستی که نقش بسیار مهمی در رسیدن به نتیجه جراحی می‌تواند ایفا کند انتخاب یک پزشک جراح متخصص می‌باشد. از جمله مراقبت های لازم قبل از انجام بلفاروپلاستی عبارتند از:

. به مدت دو هفته قبل از عمل بلفاروپلاستی از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و بروفن باید خودداری کنید این داروها می‌تواند سبب ایجاد اختلال در انعقاد خون شود همچنین باید از خوردن داروها و قرص های ویتامین E نیز خودداری کنید.

. قبل از انجام بلفاروپلاستی باید از چشمان خود عکسبرداری انجام دهید تا بعد از انجام این جراحی آنها را باهم مقایسه کنید.

. افراد متقاضی بلفاروپلاستی باید دو هفته قبل از انجام این درمان از استعمال دخانیات و مصرف هرگونه مشروبات الکلی خودداری نمایند.

. در جلسه مشاوره در مورد مراقبت های بعد از انجام جراحی پرس و جو کنند و در خصوص نتیجه انجام جراحی نیز با پزشک خود مشورت نمایند.

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید یا حتی به داروی چی حساسیت دارید حتماً باید این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.

. آزمایشاتی لازم است  که در جلسه مشاوره قبل از بلفاروپلاستی برای شما تجویز می شود و فرد موظف است آنها را انجام دهد و در روز جراحی همراه خود داشته باشد.

. شب قبل از انجام جراحی استحمام نمایید و بدون هیچگونه آرایش برای انجام جراحی پلک به کلینیک مورد نظر مراجعه نمایید.

. شام سبکی میل کنید و حدود ۶ ساعت قبل از انجام جراحی ناشتا باشید تا معده حین جراحی خالی باشد.

زمانی که تصمیم نهایی خود را برای انجام این عمل گرفته اید و پزشک خود را انتخاب کردید پزشک شما را در جلسه مشاوره مورد تست و معاینه قرار می‌دهد و آزمایشاتی را قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی برای شما در نظر می‌گیرد و این آزمایشات عبارتند از آزمایش خون، آزمایش هپاتیت، آزمایش اچ آی وی، آزمایش انعقاد خون و نوار قلب که حتماً باید آنها را انجام دهید. رعایت کردن این نکات قبل از انجام بلفاروپلاستی می تواند شما را از بروز هرگونه عوارض ناخواسته در امان بدارد و همچنین بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند.

شما می‌توانید جهت معاینه و مشاوره قبل از بلفاروپلاستی به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه مراجعه کنید تحت نظر پزشکان متخصص و با تجربه ی کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و سپس اقدامات لازم قبل از درمان را انجام دهید تا بتوانید بعد از انجام این جراحی زیبایی از نتایج به دست آمده آن نهایت لذت را ببرید.

لینک مراقبت های بلفاروپلاستی (جراحی پلک)

بلفاروپلاستی زیبایی چیست؟

بلفاروپلاستی زیبایی به کاربردی از انجام این عمل جراحی اشازه دارد که از نظر پزشکان ضرورتی برای انجام آن نیست و فقط می‌تواند سبب زیبایی و جوانی در صورت شود  متاسفانه پلک بالا و گاهی پلک پایین می تواند بر اثر افزایش سن و جمع شدن چربی متورم شود و افتادگی در آن ایجاد شود، همین فرآیند پیری گاهی موجب افتادگی و تورم در پلک بالا نیز می‌شود با افزایش سن و به مرور زمان پوست پلک عضلات ضعیف و بالشتک های مربوط به آن دچار تورم می‌شوند و بیشتر به چشم می آید از دید زیبایی این موارد می‌تواند جذابیت و زیبایی چشم‌ها را کاهش دهد و پیرتر و خسته به نظر رسیدن چهره که برای برطرف کردن این مشکل به بلفاروپلاستی زیبایی می پردازند.

بلفاروپلاستی درمانی چیست؟

منظور از بلفاروپلاستی درمانی آن دسته از جراحی های پلک می باشد که به دلیل وجود مشکل در پلک و ساختار آنها انجام می شود این دسته از جراحی ها از نظر پزشکی ضروری و مهم است. در بیشتر موارد بلفاروپلاستی درمانی زمانی انجام می گیرد که پوست اضافه در پلک ها به حدی آنها را سنگین خواهد کرد که دید فرد را دچار اختلال می کند گاهی هم تورم در پلک ها عینک زدن یا قرار دادن لنز طبی را می‌تواند برای افراد دشوار کند که در این صورت بلفاروپلاستی درمانی می‌تواند به رفع این مشکل بپردازد.

 درمان التهابات پوستی ناشی از قرار گرفتن چین و چروک در پلک بر روی هم از دیگر کاربردهای این جراحی به شمار می‌رود گاهی اوقات پوست اضافه در پلک به حدی آن را سنگین می‌کند که فرد مجبور می‌شود برای بالا نگهداشتن پلک خود از عضلات پیشانی استفاده کند که این امر سبب خستگی و ناراحتی در عضلات پیشانی می شود که با کمک جراحی پلک می توان آن را درمان کرد.

کاربردهای بلفاروپلاستی

روی‌ هم‌ رفته از کاربردهای بلفاروپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. درمان افتادگی پوست و یا شلی پوست پلک بالا که سبب ایجاد چین و چروک روی پلک می‌شود و می‌تواند انحنای سطح پلک را با مشکل مواجه کند.

. درمان افتادگی پلک ناشی از سنگینی پوست اضافه که می تواند سبب اختلال در بینایی شود.

. برطرف کردن پفک و تورم در پلک ها و زیر چشم.

. رفع افتادگی در پلک پایین که می‌تواند سبب بیشتر دیده شدن نواحی سفید چشم در زیر قرینه شود.

. برداشتن پوست اضافه و برطرف کردن چین و چروک های ظریف در پلک پایین.

بهترین کاندیدای بلفاروپلاستی

کاندیدای مناسب انجام این روش درمانی و زیبایی را نمی توان به طور دقیق معرفی کرد برای موارد درمانی باید با یک پزشک متخصص چشم و برای موارد زیبایی می توانید با پزشکان و کارشناسان زیبایی صحبت داشته باشید، به طور کلی اگر که پوست اطراف چشمان شما متورم و افتاده به نظر می رسد بلفاروپلاستی می‌تواند انتخاب مناسب برای جوانسازی باشد در بعضی موارد ممکن است که تورم در چشم ها ناشی از آلرژی باشد به همین دلیل قبل از اقدام برای بلفاروپلاستی مطمئن باشید که این افتادگی و تورم ناشی از افزایش سن است اگر تمام شرایط برای انجام بلفاروپلاستی در شما مساعد باشد باید انتظارات صحیحی از انجام این جراحی داشته باشید.

 مانند تمام روش‌های جوانسازی و زیبایی این جراحی نیز می‌تواند بهبود چشمگیری در زیبایی چشمان شما ایجاد کند اما به معنای دستیابی به جوانی نیست و بعد از تمام درمان های جوانسازی، پوست شما فرایند پیری خود را ادامه خواهد داد و ممکن است در آینده نسبتاً دور نیاز باشد که دوباره همین درمان را انجام دهید یا برای ترمیم نتایج این درمان از روش‌های دیگر جوانسازی استفاده کنید؛ به طور کلی اگر شرایط سلامت شما خوب باشد و تمام مراقبت های قبل و بعد از بلفاروپلاستی را به خوبی انجام دهید نتایج این جراحی می تواند بیشتر از ۱۵ سال ماندگاری داشته باشد همچنین توجه کنید که تعدادی از افراد متقاضی حاد و مزمن شانس خود را به عنوان یک کاندیدای خوب برای انجام این جراحی کاهش می‌دهند.

خطرات این جراحی برای افرادی که از اختلالات انعقادی، مشکل در سیستم ایمنی، بیماری های ویروسی، هپاتیت و از دیابت یا فشار خون کنترل نشده رنج می‌برند می‌تواند بسیار زیاد باشد به همین دلیل معمولا جراحی های زیبایی برای این افراد توصیه نخواهد شد البته اگر بتوان بیماری ها را درمان یا کنترل کرد مشکلی برای این عمل زیبایی وجود ندارد. افرادی که دخانیات استفاده می‌کنند نیز کاندیدای مناسب برای جراحی به شمار نمی روند مصرف دخانیات در روند بهبودی می تواند اختلال ایجاد کند به همین دلیل معمولا پزشکان توصیه دارند که حداقل چند هفته قبل از انجام جراحی از مصرف دخانیات خودداری کنید.

شما می توانید جهت معاینه و مشاوره با متخصصین و کارشناسان های کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه مشورت داشته باشید یا می توانید به صورت تلفنی از طریق سایت یا پیام رسان های مجازی با ما در تماس باشید و با کارشناسان گفتگو کنید و برای جلسه مشاوره حضوری وقت بگیرید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – بلفاروپلاستی

هزینه بلفاروپلاستی

هزینه بلفاروپلاستی شامل آزمایشات پزشکی مانند آزمایش خون قبل از انجام عمل، هزینه دارو و مراقبت های قبل و بعد از بلفاروپلاستی، دستمزد پزشک متخصص و عواملی از این دست بستگی دارد بعد از انجام جراحی پلک شما نیازی به بستری شدن ندارید و بلافاصله می‌توانید به منزل بازگردید به همین دلیل هزینه‌ای بابت بستری برای شما ایجاد نخواهد شد.

 جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه می توانید با مشاوران و کارشناسان گفت‌وگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک بصورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن بهره مند شوید.

مراحل بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی می‌تواند روی پلک بالا، پلک پایین یا هر دوی آنها انجام شود در طول این جراحی برش های همسو با خطوط طبیعی در پلک ها ایجاد خواهد شد که این برش‌ها می‌تواند در زیر شکاف پلک بالایی و کمی پایین‌تر از مژه های پلک پایینی زده شود نحوه ایجاد برش ها به گونه ای است که بعد از بهبودی کامل هیچگونه آثاری از آن قابل مشاهده نخواهد بود.

 قبل از ایجاد برش زمانی که روی تخت جراحی دراز کشیده‌اید پزشک به دقت محل هایی که باید پوست اضافه و بالشتک های چربی را بردارد مشخص می‌کند برش توسط ابزار جراحی دقیق انجام خواهد گرفت و سپس محل برش با کمک از بخیه های بسیار ظریف یا چسب بافتی به نحوی بسته می‌شود که به ظاهر قابل مشاهده نباشد.

اینکه چه مقدار پوست اضافه، چربی و عضلات پیرامون چشم باید حذف شوند به نظر جراحی شما در حین جراحی و معاینات قبل و بعد از آن بستگی دارد؛ مواردی مانند ساختار در عضلات صورت، ساختار استخوانی و تقارن در ابروها از جمله عوامل تعیین کننده می باشند. در مواردی ممکن است که جراح شما از لیزر کربن دی اکسید CO2 برای بهبود نتایج و جوانسازی لایه های سطحی پوست استفاده کند تا چین و چروک های ظریف باقی مانده به طور کامل از بین برود.

نقاهت بعد از بلفاروپلاستی

بعد از انجام بلفاروپلاستی پزشک روی نواحی مورد نظر آنتی‌بیوتیک‌های موضعی را قرار خواهد داد تا خطر ایجاد عفونت را به حداقل برساند معمولاً نیازی به پانسمان کامل چشم ها نخواهد بود.

. در روز اول بعد از انجام عمل باید هر یک ساعت یکبار به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید این کار سبب کاهش تورم و کبودی می شود.

. توصیه ما در روز دوم به شما این است که هر چند ساعت یکبار به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید.

. برای تسریع روند بهبودی بهتر است که بعد از ۴۸ ساعت جای آن را با کمپرس گرم عوض کنید.

در خصوص مصرف داروهای مسکن بسته به شرایط، پزشک توضیحات کاملی را به شما خواهد داد درد بعد از انجام بلفاروپلاستی برای بیشتر افراد متقاضی این جراحی به کمک مسکن های معمولی بدون نسخه پزشک کنترل می‌شود در موارد نادر ممکن است که نیاز به مسکن های قوی تر داشته باشید که در آن صورت داروهای مناسب برای تان تجویز خواهد شد. بلافاصله بعد از انجام جراحی انتظار ناراحتی خفیف یا درد می تواند وجود داشته باشد با اینکه بلفاروپلاستی یک جراحی کوچک می باشد اما هنوز یک عمل جراحی محسوب می‌شود البته تمام عوارض و ناراحتی های این جراحی در عرض چند روز بهبود پیدا می کند در صورتی که هرگونه مشکل در بینایی یا درد شدید را تجربه کردید بلافاصله با کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تماس بگیرید.

 در چند روز اول ممکن است که اطراف چشمان شما متورم، کبود و یا قرمز شود که از عوارض معمول بعد از انجام جراحی پلک طبیعی به شمار می‌رود و جای نگرانی نیست همچنین ممکن است که سفیدی چشم شما قرمز شود که این مورد هم عارضه طبیعی به شمار می‌رود. رسیدن به بهبودی کامل چند هفته زمان می‌برد در این مدت شما نباید از هیچ گونه لوازم آرایشی چشم استفاده کنید برای استفاده کردن از لنزهای طبی نیز باید تا زمان خوابیدن کامل تورم در پلک ها صبر داشته باشید تا بتوانید به راحتی و بدون اذیت لنز را در چشم خود قرار دهید و بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی می توانید از عینک استفاده کنید ولی باید در موقع گذاشتن و برداشتن عینک ملایمت بخرج دهید چون که نباید چشم آسیب ببیند.

 معمولاً از بخیه های جذبی برای این جراحی استفاده خواهد شد که بعد از گذشت ۴ تا ۷ روز خود به خود از بین می رود اگر از بخیه های غیر قابل جذب استفاده شود باید یک هفته بعد از انجام جراحی برای کشیدن آنها به کلینیک مراجعه کنید.

عوارض و خطرات بلفاروپلاستی

مهم‌ترین عارضه ای که ممکن است بعد از بلفاروپلاستی ایجاد شود عدم توانایی در کامل بستن چشم ها می باشد این عارضه معمولاً در عرض چند هفته بهبود پیدا می‌کند در این مدت شما باید از قطره‌های چشمی، بخار و پانسمان چشم در طول شب استفاده کنید تا چشمانتان خشک نشود. از دیگر خطرات و عوارض بلفاروپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. عفونت در پلک ها

. دوبینی

. ایجاد اسکار یا جای زخم واضح

. کوتاه شدن پلک ها

. اشکال در قرارگیری پلک ها

. عدم برداشتن کامل پوست اضافه

. بی حسی در پلک ها

سن مناسب برای انجام بلفاروپلاستی

معمولاً سن خاصی برای انجام این جراحی در نظر گرفته نخواهد شد زیرا تنها برای افتادگی در پلک که بر اثر افزایش سن می باشد انجام نمی‌گیرد و ممکن است افراد در جوانی به صورت ژنتیکی دچار افتادگی در پلک ها باشند نتیجه این جراحی برای افراد سن بالا که در دهه ۴۰ و ۵۰ سالگی خود هستند می‌تواند بین ۱۰ تا ۱۲ سال ماندگاری داشته باشد اما بعد از آن احتمالاً دوباره جمع شدن پوست پلک ها می تواند وجود داشته باشد و این امری طبیعی می‌باشد.

مدت زمان عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

بلفاروپلاستی به صورت سرپایی در مدت ۲ تا ۳ ساعت انجام می گیرد و فرد بلافاصله می تواند به منزل بازگردد، پزشک در بعضی موارد ممکن است برای نتیجه بهتر و رسیدن به حالت مورد نظر جراحی لیفت پلک را در دو مرحله را انجام دهد.

در جراحی بلفاروپلاستی از بی حسی استفاده می‌شود یا بیهوشی؟

جراحی پلک با توجه به شرایط پزشکی فرد و تشخیص پزشک ممکن است که با بی حسی موضعی یا بیهوشی کامل انجام گیرد در صورتی با بیهوشی کامل انجام می‌شود که هر دو ناحیه پلک و زیر چشم ها نیاز به انجام جراحی داشته باشد اما بی حسی موضعی به جراح این امکان را خواهد داد تا حرکات عضلات چشم را حین عمل مورد بررسی قرار دهد و عوارض جانبی را برطرف کند.

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی

.کبودی و تورم می تواند در پلک بعد از انجام این جراحی مشاهده شود که بعد از چند روز کاهش پیدا می‌کند، استفاده کردن از کمپرس سرد می تواند روند بهبودی را سرعت بیشتری بدهد.

. فعالیت های سبک مانند پیاده روی نیز می‌تواند به بهبود زخم ها بسیار کمک کند.

. ۷ الی ۱۰ روز بعد از انجام بلفاروپلاستی می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را ادامه دهید.

. حساسیت به نور و تاریکی از عوارض معمول بلفاروپلاستی می باشند و تا دو روز می تواند ادامه داشته باشد اما اگر بیشتر از این مدت شد باید به جراح اطلاع دهید.

. بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی پلک نمی توانید از لنزهای تماسی استفاده کنید و حتماً باید از عینک استفاده کنید.

. به همراه داشتن عینک آفتابی را فراموش نکنید.

از چه روش هایی برای اثربخشی بیشتر جراحی بلفاروپلاستی استفاده می شود؟

گاهی اوقات از روش های دیگری برای بهبود نتایج این جراحی کمک گرفته می شود برای مثال بعضی از افراد با ابروهای افتاده روبرو هستند و برخی دیگر ممکن است که تحت عمل لیفت کامل صورت قرار گیرند تا نگرانی خود را نسبت به افتادگی در پلک و ابرو ها به طور کامل از بین ببرند.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیع یکی از با سابقه ترین و معتبرترین کلینیک های زیبایی پوست و مو است که با فراهم آوردن محیطی حرفه ای همواره تلاش می‌کند تا بهترین و باتجربه ترین کادر درمانی را در خود جای دهد ، جدا از خطرات جراحی عدم رسیدن به نتیجه مورد نظر از شایع‌ترین عوارضی است که می‌تواند تمام جراحی های زیبایی به دنبال داشته باشد البته در صورتی که در مرکزی نامعتبر جراحی انجام شود نتایج نهایتاً رضایت بخش می‌شود و تعداد فراوانی از جراحان پلک در این مرکز حضور دارند شما می‌توانید جهت دریافت وقت جراحی با مشاوران قبل از تصمیم با شماره های زیر تماس بگیرید.

نتیجه گیری

جراحی بلفاروپلاستی یا جراحی که برای بهبود ظاهر پلک ها استفاده می شود این جراحی می‌تواند روی هر دو پلک بالا و پایین یا تنها روی یکی از آنها انجام شود بلفاروپلاستی هم می تواند برای زیباسازی نواحی پیرامون چشم و هم برای درمان مشکلات عملکردی پلک استفاده شود جراحی پلک به برداشتن پوست و چربی اضافه در پلک بالا و پایین که در اثر افزایش سن ایجاد شده گفته می‌شود و در نتیجه سبب برطرف شدن چین و چروک و جلوگیری از افتادگی در پلک ها، می شود این عملیات به بستری شدن ندارد و با کمک از بی حسی موضعی انجام می گیرد.

 عوارض این عمل در طی چند روز برطرف می‌شود و دوره نقاهت چند هفته‌ای دارد به طور کلی اگر این جراحی در یک کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص صورت گیرد بی خطر ترین و کم عارضه ترین روش برای بازگشت جوانی به صورت می باشد. همانطور که می‌دانید چشم ها مهم‌ترین عناصر زیبایی در صورت هستند و بلفاروپلاستی می‌تواند یکی از بهترین راهکارهای جوانسازی نواحی پیرامون چشم باشد.

اگر شما نیز علاقه به انجام این جراحی برای زیبا کردن نواحی پیرامون چشم خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می‌توانید از این خدمات بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir