معرفی ۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

معرفی ۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

معرفی ۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت:

 

بدون شک چهره و صورت یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی به شمار می رود اما مسئله اینجاست که این فاکتورها یکی از آسیب در این بخش‌ها نیز می‌تواند باشد چراکه اگر مدت طولانی در معرض آلودگی‌های مختلف و همچنین نور خورشید قرار بگیرد.

ممکن است طراوت و زیبایی خود را از دست بدهد ضمن اینکه عواملی مختلفی نظیر افزایش سن تغذیه نامناسب استرس و اضطراب بیش از هر چیز بر روی این قسمت می تواند تاثیر بگذارد این عوامل در کنار چین و چروک های ایجاد شده باعث افتادگی پوست و یا ایجاد غبغب می‌تواند تاثیرات زیادی روی اعتماد به نفس فرد داشته باشد.

امروزه علم تا کنون موفق به ایجاد روشهای گوناگونی برای زیباتر شدن و جوان تر شدن پوسته چهره برای افراد مختلف شده است یکی از این روشها لیفت صورت است که خود دارای روش های مختلفی می باشد که در ادامه این مغول انواع روشهای لیفت صورت را معرفی می کنیم.

 

چرا باید لیفت صورت انجام دهیم؟

پوست به تدریج با افزایش سن و عوامل محیطی مانند سبک زندگی نادرست دچار شل شدگی و افتادگی میشود همچنین چربی های زیر پوستی خود را از دست می دهد و این عامل باعث ایجاد افتادگی در نواحی مانند کناره چشم یا گوشه لبها و بینی و همچنین افتادگی و شل شدگی صورت و روزه قبل می‌کند زمانی که این اتفاق برای تحرک می‌دهد با استفاده از روش های لیفت می توانید پوست صورت را بالا بکشید و حالت چهره را حفظ کنید.

مزایای لیفت صورت

با افزایش سن پوست حالت ارتجاعی و کسانی خود را از دست می‌دهد که استفاده از لیفت صورت می‌تواند این مشکلات را برطرف کند و جوانی و نشاط را به پوست هدیه کند از مزایای لیفت صورت می‌توان به

.سفت شدن پوست صورت

.حفظ شادابی و طراوت پوست صورت

. جوان سازی و افزایش اعتماد به نفس

. از بین بردن چروک های سطحی نواحی مختلف صورت

. همچنین از بین بردن غبغب روشی ایمن با عوارض بسیار کم و بدون عوارض جانبی نام بود

البته باید توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید از تمام این مزایا برخوردار شوید این روش درمانی حتماً باید توسط پزشکی با تجربه و حرفه ای انجام گیرد تا هیچ گونه مشکلی برای شما پیش نیاید و همچنین بهترین نتیجه را برای شما در پی داشته باشد در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط متخصص باتجربه و حرفه ای این کلینیک انجام می گیرد.

 

کدام روش لیفت صورت بهتر است؟

تشخیص اینکه چه روشی برای برطرف کردن افتادگی صورت می تواند برای شما بهتر باشد به تشخیص پزشک متخصص بستگی دارد پزشک معمولاً با توجه به شرایط سنی شما و همچنین سلامتی بیمار میزان آسیب های رسیده به نواحی پوست و ناحیه تحت درمان نوع پوست و غیره مناسبترین و بهترین روش را به شما توصیه خواهد کرد .

باید بدانید که دردسرهای لیفت صورت با جراحی بسیار زیاد بوده و عوارض نیز در طولانی مدت بیشتر است و زمان زیادی برای برطرف کردن آن لازم است چرا که این روش بیمار کاملاً بیهوش شده و باید برای مدتی در بیمارستان و در خانه بستری باشد زمانی که مراقبتهای پس از دوران نقاهت لیفت صورت با جراحی سخت و طولانی خواهد بود.

هیچ که از روشهای لیفت صورت بدون جراحی نیاز به بیهوشی ندارد و در این روش به زایش در صورت نیاز از بی حس کننده های موضعی استفاده می‌کند که اثرات آن نیز معمولاً وسط مدت کوتاهی برطرف خواهد شد عوارض لیفت صورت بسیار کم بوده و دوره نقاهت کوتاهی دارد در واقع در همه بیماران پس از جلسه درمانی می‌تواند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

به همین دلیل پزشکان حداقل ممکن روشهای لیفت صورت با جراحی را توصیه نمی‌کند مگر آنکه اسیب ها به قدری زیاد باشد که نتوانند با هیچ یک از روشهای بدون جراحی آنها را درمان کند به صورت کلی لیفت  صورت با جراحی یا بدون جراحی انجام داد.

لیفت صورت بدون جراحی خود دارای روشهای گوناگونی است که برخی از آنها شامل هایفوتراپی تزریق چربی و ژل تزریق بوتاکس لیفت با نخ کربوکسی تراپیRF فرکشنال می شود هر یک از این روش کار برده خود را دارد و برای افراد مختلف تاثیرگذار خواهد بود بنابراین اینکه کدام یک از روشهای موجود برای شما مناسب است باید توسط پزشک مشخص شود.

   . هایفوتراپی

هایفو تراپی روش مناسب برای افرادی است که از تزریق آمپول می ترسند چرا که این روش با استفاده از امواج فراصوت متمرکز شده اقدام به لیفت صورت می کند و نیازی به هیچگونه تزریق ندارد دراین روش امواج فراصوت به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و انرژی آن باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن می شود این عامل باعث شدن و لیفت شدن پوست می شود و حالت چین و چروک های پوست و افتادگی آن از بین می‌رود و روش‌های فتوتراپی ایمن و بدون درد بوده و عوارض جانبی کمی دربردارد.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه- تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان

 تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان

کلینیک زیبایی سعیدیه-فیلم جراحی پف بالای چشم

فیلم جراحی پف بالای چشم

کلینیک زیبای سعیدیه-واژن صورتی

واژن صورتی

کلینیک زیبایی سعیدیه-چه قرصی بخوریم تا باسنی بزرگ داشته باشیم

چه قرصی بخوریم تا باسنی بزرگ داشته باشیم

 

این روش ماندگاری بالایی دارد و نتایج آن در حدود سه سال ماندگاری خواهد داشت استفاده از روش هایفو تراپی برای لیفت صورت چند آن وقت شما را نخواهد گرفت چرا که معمولاً یک جلسه درمان برای هر فرد می تواند کافی باشد و در سال معمولاً یک بار نیاز به ترمیم این روش دارد روش هایفو تراپی روشی ایمن و مطمئن برای از بین بردن افتادگی و شل شدگی های خفیف تا متوسط در خانمها و آقایان با سن سن سی تا هفتاد و پنج سال است.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه همدان- معرفی ۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

 

  . اندولیفت

اندولیف نیز یکی از روش‌های بدون جراحی لیفت صورت است نتایج آن در حد لیفت صورت و جراحی می توان دانست در این روش نیازی به بیهوشی و بستری نیاز نیست و زخم با برشهای روی صورت ایجاد نمی‌شود بنابراین می‌توان آن را یکی از بهترین و مناسب ترین روش برای افرادی که از جراحی تزریق می ترسند دانست .

روش اندرو لیفت یکی از روش‌های غیر تهاجمی لیفت صورت است که از لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می شود در این روش لیزر به بافتهای زیرین تابیده می‌شود و با بازارایی کلاژن و تجزیه چربی باعث استحکام آن می شود برای درمان با این روش تنها یک جلسه مورد نیاز است و دو روز بعد از انجام عمل می توانید و انجام کارهای روزمره بپردازید و اثرات این روش معمولاً سه سال ماندگاری دارد و نیاز به ترمیم مجدد نیز نخواهد داشت.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه همدان- معرفی ۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

   .آر آف فرکشنال

در روش اف آر فرکشنال و با روش میکرونیدلینگ رادیو فرکوئنسی ترکیب شده است این ترکیب اثر گذاری را افزایش می دهد و باعث بهبود نتایج بیشتر می‌شود چراکه امواج فرکوئنسی پوست را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کند در نتیجه پوست در و افتادگی آن تا حدی برطرف می‌شود .

در کنار این امواج میکرونیدلینگ نیز بر روی جوش های صورت و آکنه ها تاثیر می گذارد و باعث از بین رفتن آنها می شود در نتیجه با استفاده از روش آر اف فرکشنال پوست حالت ارتجاعی خود را به دست می‌آورد و جوان و شاداب می شود مدت زمان اثر گذاری روش آر اف فرکشنال بیشتر از هایفوتراپی است و حدود ۳ تا ۵ سال ماندگاری دارد.

ضمن اینکه این روش نیز تزریق ندارد و برای کسانی که از تزریق میترسند روش درمانی مناسبی است به خصوص که استفاده از آن محدودیت سنی نیز ندارد و هر فرد با هر سنی می توانند از این روش بهره‌مند شود.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه همدان- معرفی ۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

   . آتیوا

آتیوا را می‌توان از زیرمجموعه روش‌های آر اف فرکشنال در این روش لایه های بافت زیر پوستی به صورت کنترل شده و یکنواخت گرم می شود و با تحریک فیبرو پلاست ها روند تولید کلاژن آغاز می شود.

همچنین به صورت همزمان از روی پوست نیز گرما درمانی انجام می‌گیرد تا روند تولید کلاژن افزایش پیدا کند با استفاده از این روش می‌توان چین و چروک های موقتی پوست را از بین برد و تا حدودی جای زخم های روی پوست و همچنین ناهمواری ها را برطرف کرد همچون دیگر روش‌های لیفت صورت بدون جراحی صورت می‌گیرد.

دراین روش عوارض بسیار کمی وجود دارد که پس از مدت کوتاهی برطرف می‌شود برای درمان با استفاده از روش آتیوا یک جلسه کفایت می کند اما در برخی موارد در صورت وجود عارضه های پوستی ممکن است تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد نتایج این درمان تا مدت طولانی باقی می ماند و زیبایی و جوانی را به پوست برمیگرداند.

   . تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس را می توان از مشهور ترین و معروف ترین روشهای لیفت صورت به شمار بود در این روش بوتولینیوم به نواحی مختلف چهره تزریق شده و از بروز چین و چروک ها در آن ناحیه جلوگیری می کند بنابراین تزریق بوتاکس برای رفع برخی عیوب و جلوگیری از بیشتر شدن چین و چروک آیا مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید از تزریق بوتاکس برای رفع پای ظاهری بینی رفع افتادگی های کنار لب و فرم دهی به ابروها نیز استفاده کنید نکته مهم دیگری که در تزریق بوتاکس وجود دارد ممکن است در برخی افراد حساسیت ایجاد کند همچنین اثرگذاری این روش حدود شش ماه بوده و دوباره بعد از این مدت می توانید آن را تمدید کنید.

    . تزریق ژل

برخی از افراد تزریق ژل را با تزریق بوتاکس اشتباه می گیرد باید گفت که تزریق ژل به منظور پر کردن چین و چروک ها مورد استفاده قرار می‌گیرد یا حجم دهی به نواحی مختلف صورت استفاده می‌شود به عنوان مثال برای از بین بردن خط خنده خطوط پیشانی چین و چروک های در اطراف چشم و لب از تزریق ژل میتوان استفاده کرد.

همچنین برخی از انواع ژله ها برای حجم دهی به ۹۰ مورد استفاده قرار می گیرد استفاده این روش باعث جوانتر و زیباتر شدن پوست میشود ها مورد استفاده برای تزریق به نواحی مختلف دارای انواع گوناگونی هستند به همین دلیل زمان ماندگاری و میزان تاثیرگذاری آنها نیز متفاوت خواهد بود و اینکه چه شغلی برای شما مناسب است و بستگی به نوع پوست و سن و همچنین میزان آسیب های پوستی شما دارد.

بنابراین اووژن باید توسط پزشک متخصص تعیین شود بر اساس نوع ژنریک پزشک برای شما تجویز می‌کند ماندگاری تزریق ژن از ۶ ماه تا پنج سال میتواند ماندگاری داشته باشد همچنین این روش معمولاً در بازه‌های زمانی منظم نیاز به تمدید دارد.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه همدان- معرفی ۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

 

   . کربوکسی تراپی

تعداد کسانی که با این روش لیفت صورت آشنایی دارند بسیار کم است اما باید بدانید که کربوکسی تراپی یکی از شیوه های موثر برای رفع مشکلات پوستی و زیبایی است با استفاده از این روش میتوانید افتادگی و شل شدگی پوست را برطرف کنید و زیبایی و جوانی را به صورت خود هدیه دهید.

همچنین می‌توانید چین و چروک های صورت و ترک های پوستی را از بین ببرید کربوکسی تراپی برای درمان تیرگی دور چشم از بین بردن جای جوش و آکنه درمان جای زخم مورد استفاده قرار می گیرد که ماده اصلی مورد استفاده در این روش گاز کربن دی اکسید است تجمع این گاز در یک نقطه از بدن این پیغام را به مقر می رساند که اکسیژن در این ناحیه کم است و نیاز به خون رسانی بیشتر وجود دارد در نتیجه مغز به قلب فرمان می دهد و شروع به خون رسانی بیشتر می شود .

این موضوع باعث سرعت بخشیدن به روند ترمیم سلولها شده و شرایط آن را بهبود می‌بخشد در کربوکسی تراپی پزشک دوز مشخصی از گاز کربن دی اکسید را به ناحیه مورد نظر تزریق می‌کند و باعث ترمیم ناحیه تحت درمان و رفع مشکلات پوستی آن منطقه می شود نسبت به دیگر روش های لیفت صورت کربوکسی تراپی جلسه درمانی بیشتری را نیاز دارد بسته به میزان آسیب و همچنین نظر پزشک متخصص تعداد جلسات بین ۴ تا ۸ جلسه است فاصله این جلسات دو تا چهار هفته بوده و ماندگاری این روش نیز چهار تا شش ماه خواهد بود.

   . لیفت صورت با نخ

نخ های مورد استفاده در این روش از جنس پلی لاکتیک هستند که همان نخاعی بخیه قابل جذب هستند این روش معمولاً برای رفع افتادگی و شلی پوست بعد از عمل جراحی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین افرادی که دوست دارند گونه های برجسته و زیبا داشته باشد اما تمایلی به استفاده از تزریق ژل و پرکننده ندارند می توانند از این روش درمانی برای برجسته سازی گونه های خود استفاده کند .

این شیوه به کار رفته برای رفع افتادگی پوست با نخ ممکن است دلهره آور باشد چرا که این روش برش های در ناحیه مورد نظر ها خط پیشانی و فجر ایجاد می‌کند و نخواهد داخل آن قرار داده می شود پس با استفاده از نقاب پوست به سمت بالا کشیده و افتادگی به طور کامل برطرف می‌شود توجه کنیم که این روش یکی از روش‌های لیفت صورت بدون جراحی است و از بی‌حسی موضعی کمک گرفته می‌شود .

این برش چندان عمیق نیستند بنابراین نیاز به بخیه وجود ندارد و آزار برش نیز بر روی چهره باقی نمی ماند ضمن اینکه هزینه درمان هیچ دردی را احساس نمی کنید و تنها بعد از اتمام جلسه درمانی پوست شما کمی قرمز و متورم می‌شود این عوارض پس از مدت کوتاهی به طور کامل برطرف می‌شود بنابراین جای هیچگونه نگرانی در خصوص لیفت صورت بانخ وجود ندارد اثرات یک سال ماندگاری دارد و انجام آن اختلال در فعالیت های روزانه به وجود نمی‌آورد.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه همدان- معرفی ۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

  . لیفت صورت با نخ PDO

در این روش به جای نخ های بخیه قابل جذب از نخ هایPDO استفاده می‌شود اینها باعث تحریک پوست می شود تا تولید کلاژن بیشتری کند و این به روند ترمیم پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی و سفت شدن آن بسیار کمک می کند همچنین با بستن منافذ پوستی از بیشتر شدن چین و چروک ها جلوگیری می کند.

در این روش می‌توان برای سفت کردن پوست اطراف فک خطوط پیشانی و پوست اطراف و ابرو نیز استفاده کرد همچنین در برخی موارد برای ایجاد غبغب نیز میتوان از این روش درمانی استفاده کرد انجام لیفت صورت با نخ PDO مثل انجام روش با نخ سیلوئت است.

نخ های سیلوئت در واقع همان نخ‌های بخیه قابل جذب هستند که در لیفت صورت نیز از این نخاع استفاده می‌شود در روش لیفت صورت با نخ های PDO معمولاً فضای بیشتری به کار می رود و عمیق تر به داخل پوست نفوذ می کند.

   . تزریق چربی

چربی که در این روش برای رفع افتادگی و شلی بود مورد استفاده قرار می گیرد از بدن خود بیمار استخراج خواهد شد در این روش تزریق چربی پزشکی از نواحی مختلف بدن از جمله شکم و ران مقدار چربی را استخراج کرده و ناخالصی آن را از بین می‌برد این چربی خالص شده به زیر پوست بیمار در نواحی مختلفی تزریق می‌شود و باعث سفت شدن بافت پوست خواهد شد.

در افراد مسن تر که افزایش سن باعث خالی شدن و فرورفتگی بیشتر در چه شده است این روش بسیار کارایی دارد چراکه پزشکی این نواحی را با استفاده از چربی ها پر می کند و جوانی و شادابی را به چهره برمی‌گرداند شاید بتوان گفت یکی از ماندگارترین روش‌های لیفته صورت تزریق چربی است اثرات این روش آسان سالها ماندگاری دارد و حتی می تواند دائمی نیز باشد .

بنابراین شما می‌توانید تنها در یک جلسه درمان برای مدت طولانی از شهر چین و چروک های صورت راحت شوید در برخی موارد ممکن است این شیوه نیاز به ترمیم داشته باشد اما در برخی موارد نیز هر چند وقت یکبار باید ترمیم زیر پوستی انجام شود.

   . لیفت صورت با استفاده از جراحی

روش هایی که تاکنون در مورد صحبت کردیم همگی از روشهای لیفت صورت بدون جراحی بوده است این روش ها معمولاً زمان استفاده می شود که میزان شل شدگی و افتادگی پوست با استفاده از روش‌های بدون جراحی به توان آن را برطرف کرد تاثیرگذاری این روش آن معمولاً طولانی مدت بوده و کاملاً قابل مشاهده است .

در واقع بسته به سبک زندگی شما ممکن است اثرات آن تا ۱۰ سال نیز ماندگاری داشته باشد اما انجام آن دارای محدودیت سنی است در واقع تنها افراد بین ۴۰ تا ۶۰ سال می‌توانند برای لیفت صورت با جراحی اقدام کند و پزشک به دلیل عوارض جراحی و برخی مشکلات دیگر استفاده از این روش ها برای افراد خارج از محدوده سنی توصیه نمی‌کند در روش لیفت صورت با استفاده از جراحی بیمار به طور کامل بیهوش میشود .

بسته به شرایط پس از جراحی برای مدتی در بیمارستان بستری خواهد شد و پس از آن نیز حتماً باید حداقل دو هفته در خانه استراحت داشته باشد در این مدت بیمار نباید در معرض نور مستقیم خورشید و آلودگی ها قرار گیرد و باید صورت خود را با استفاده از پوشش های محافظ کننده بپوشاند و همچنین برای بهبود کامل بیمار تقریبا ۶ ماه زمان نیاز دارد.

در این روش پزشک با برداشتن چربی های اضافه با عث کشیده شدن پوست صورت میگردد و افتادگی و شل شدگی می‌شود همچنین برای اثرگذاری بیشتر عضلات زیرین سفت خواهد شد.

 

.بهترین مرکز لیفت صورت در همدان کجاست؟

در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان همه روش‌های لیفت صورت توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک صورت می‌گیرد و با استفاده از امکانات به روز انجام می شود کلیه درمان‌های انجام گرفته در این کلینیک با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت صورت می‌گیرد.

پزشک متخصص کلینیک زیبایی سعیدیه همدان پیش از لیفت صورت شما را به طور کامل معاینه می‌کند و مناسبترین روش را به شما پیشنهاد می دهد شما می توانید همه سوالات خود را از متخصصین و مشاورین کلینیک زیبایی سعیدیه همدان بپرسید اما اگر تجربه یا سوالی در باره انواع روش های لیفت صورت دارید آن را در زیر همین پست با ما در میان بگذارید.

 

عوارض لیفت صورت

لیفت صورت با روش های گوناگون می تواند به درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست بپردازد و همچنین روش های مناسب برای جوان سازی و زیباسازی صورت است عوارض این درمان به زیاد کردن نودل است ممکن است در برخی روش ها التهاب و تورم کمی به وجود آید که این نیز طبیعی بوده و با گذشت زمان برطرف می‌شود .

شما می‌توانید نتایج این درمان را به خوبی مشاهده کنید و در طولانی مدت از آن بهره مند شوید البته باید در نظر داشته باشید که برای جلوگیری از عوارض احتمالی این درمان حتماً باید توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد تا از هرگونه عارضه جلوگیری شود و شما به بهترین نتیجه دلخواه دست پیدا کنید در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط متخصص باتجربه و حرفه این کلینیک صورت می‌گیرد.

 

کاندیدای مناسب لیفت صورت

همانطور که گفته شد لیفت صورت برای جوانسازی و شادابی پوست از روش های مطمئن و آسانی است که تمام افراد می توانند از آن استفاده کنند کاندیدای مناسبی لیفت صورت افرادی هستند که به زیبایی چهره و شادابی آن اهمیت خاصی می‌دهند پس این افراد می‌توانند کاندیدای مناسبی در مورد این روش درمانی باشد .

همچنین افرادی که در اثر افزایش سن و مشکلات دیگر دچار افتادگی و شلی پوست شدند می توانند از لیفت صورت برای برطرف کردن این مشکلات و بازگشت جوانی و نشاط پوست استفاده کند استفاده از اینکه شما از کدام روش لیفت صورت بهره مند شوید بستگی به نظر پزشک متخصص بعد از معاینه دارد.

اگر قصد دارید با لیفت‌صورت پوستی جوان و زیبا به خود هدیه دهید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان مشاوره و معاینه توسط پزشک متخصصین کلینیک روش درمانی مناسبی را برای لیفت صورت خود انتخاب و به آن بپردازید و بار دیگر جوانی و نشاط را به پوست خود هدیه دهید.

 

هزینه لیفت صورت

هزینه لیفت صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله انتخاب نوع روش برای از بین بردن چین و چروک و شادابی پوست که می تواند هزینه هر کدام از این روش‌های درمانی با دیگری متفاوت باشد ، عوامل دیگری که می‌تواند روی هزینه لیفت صورت تاثیر بگذارد نوع جنس پوست سن و مشکلات پوستی می باشد.

همچنین انتخاب کلینیک مورد نظر و تبحر پزشک متخصص نیز می تواند در هزینه نقش مهمی داشته باشد پس برای بدست آوردن هزینه لیفت صورت باید به کلینیک مورد نظر مراجعه و بعد از مشاوره و معاینه روش درمانی مناسبی را انتخاب کنید و از هزینه آن اطلاعات کافی به دست آورید .

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

 

مراقبت های قبل از لیفت صورت

لیفت صورت روشی آسان و موثر برای حذف چین و چروک و افتادگی پوست است که تمام افرادی که دچار مشکلاتی شدند می توانند از آن استفاده کند البته قبل از استفاده از لیفت ابرو باید یکسری مراقبتها را انجام دهید تا از عوارض احتمالی این روش درمانی جلوگیری کنید و همچنین نتایج قابل قبولی برای شما در پی داشته باشد از جمله مراقبت های قبل از لیفت صورت می توان به نکات زیر اشاره کرد

. حداقل دو هفته قبل از درمان از مصرف قرص های رقیق کننده خون و مکمل های دارویی و ویتامین ای خودداری کنید .

. حداقل دو هفته قبل از درمان از مصرف دخانیات و قلیان پرهیز کنید.

. اگر بیماری مزمنی دارید یا داروی خاصی مصرف می کنید حتما در جلسه مشاوره با پزشک خود را در جریان داروها و بیماری های خود قرار دهید.

. قبل از درمان استحمام کنید به اندازه کافی بخوابید و از استرس دوری کنید و به پزشک خود اعتماد داشته باشید چرا که او بهترین روش را برای برطرف کردن چین و چروک صورت شما مورد استفاده قرار می‌دهد و شما به بهترین نتیجه خواهید رسید.

 

مراقبت های بعد از لیفت صورت

بعد از لیفت صورت یکسری مراقبتها باید انجام دهید تا هم از عوارض احتمالی این روش درمانی جلوگیری کنید و هم روند بهبودی را افزایش دهید و نتیجه عالی را برای شما در بر داشته باشد از جمله مراقبت های بعد از لیفت صورت

. سعی کنید بعد از انجام لیفت صورت چند ساعتی استراحت داشته باشید.

. بعد از درمان از رسیدن آب پوست و بخار به پوست خودداری کنید .

. تا بهبودی کامل استفاده از مواد آرایشی بر روی پوست خودداری کنید و برای جلوگیری از خشکی پوست می توانید از کرم های مرطوب کننده و لوسیون های طبیعی استفاده کنید.

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید پرهیز کنید و هنگام خارج شدن از منزل از کرم های ضد آفتاب و عینک های دودی استفاده کنید.

. تا بهبودی کامل از رفتن به سونا و استخر پرهیز کنید و با آب پر فشار و داغ نیز دوش نگیرید.

. از دستکاری و فشار آوردن به ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

 

اثرات و نتایج لیفت صورت

لیفت صورت روش ایمن و موثر برای رفع چین و چروک و خطوط صورت است که اثرات و نتایج ماندگاری می‌تواند به جا بگذارد باعث رفع خطوط و افتادگی و شلی پوست می‌شود دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و ماندگاری طولانی نیز در بر دارد همچنین عوارض بسیار جالبی کمی نیز می‌تواند در بر داشته باشد.

به شرط آنکه در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص انتخاب درستی را داشته باشید تا بهترین اثر و نتایج را از این روش درمانی برای شما به همراه داشته باشد اثرات و نتایج لیفت صورت در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان ماندگاری بالایی دارد زیرا زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه ای کلینیک و با دستگاههای مدرن و پیشرفته انجام می‌گیرد.

 

دوره نقاهت لیفت صورت

همانطور که گفتیم لیفت‌صورت روش موثر و ایمنی است که به هسته چین و چروک های صورت می‌پردازد و همچنین باعث از بین رفتن شلی و افتادگی پوست و آثار پیری در پوست می شود دوره نقاهت لیفت صورت بستگی به نوع انتخاب درمان شما دارد.

مثلاً درمان لیفت با نخ بعد از ان کار فرد می‌تواند به کار روزمره خود بپردازد و نیاز به استراحت ندارد و فقط کافی است که از انجام فعالیت‌های سنگین جلوگیری کند و به توصیه هایی که توسط متخصص به ارائه شده است توجه کند.

لیفت صورت با جراحی نیاز به استراحت در بیمارستان و در منزل را دارد و دوره نقاهت طولانی تری نیز در بر دارد پس از دوره نقاهت لیفت صورت بستگی به نوع انتخاب شما دارد که انتخاب توسط پزشک متخصص بعد از معاینه برای شما مشخص می شود.

 

تعداد جلسات لیفت صورت

تعداد جلسات لیفت صورت بستگی به نوع انتخابی که برای لات پوستی خود استفاده کرده اید دارد مثلاً لیفت صورت با استفاده از در در یک جلسه صورت می‌گیرد اما لیفت صورت با استفاده از روش‌های مهم چون لیزر نیاز به چند جلسه درمان دارد تا تمام مشکلات صورت به طور کامل برطرف شود و جوانی و شادابی به پوست هدیه داده شود .

لیفت صورت با جراحی نیز در یک جلسه صورت می‌گیرد که مدت زمان آن بستگی به مشکلات پوستی هر فرد می تواند متفاوت باشد ، باید در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کنید و عوارض جانبی و مشکلاتی برای شما در پی نداشته باشد لیفت‌صورت باید توسط پزشکی ها دقیق و باتجربه صورت گیرد تا از هرگونه مشکلات و عوارض جلوگیری شود .

اگر علاقه به انجام این روش درمانی دارید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه‌‌ای این کلینیک روش درمانی مناسبی را برای مشکلات پوستی خود استفاده کنید و به آن بپردازید.

کلینیک زیبایی سعیدیه همدان- معرفی ۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

پرسش و پاسخ با پزشک متخصص

. بهترین برند ماندگار ترین روش برای رفع افتادگی پلک چیست؟

افتادگی پلک ممکن است در هر دو پل که بالا و پایین اتفاق بیفتد به کمک جراحی پلک می توان این عارضه را به طور کامل برطرف کرد بعد از جراحی پلک یک هفته تا ۱۰ روز تورم وجود دارد که باید در خانه استراحت داشته باشید و به جای دیگری هم نیز برای افتادگی پلک وجود دارد پلاسماجت یکی از این تکنیک ها است.

در این متد که بسیار موثر است پس از چند سال است پلک بالا لیفت می شود و در برخی موارد از انواع لیزرهای مانندCo2 استفاده می‌شود یک دستگاه رادیو فرکوینسی نان ابلیتو هم وجود دارد که برای ابرو مورد استفاده قرار میگیرد. از همین روش برای پلک پایین نیز استفاده میشود.

.چه راه کاری برای رفع افتادگی صورت به دلیل کاهش وزن وجود دارد؟

پورتال گی صورت در اثر کاهش وزن با گذشت زمان و افزایش سن می تواند حالت مثلثی شکلی به صورت دهد و بیشتر وزن آن در قسمت پایینی تجمع یابد معمولاً با هایفوتراپی می‌توان به سفت کردن صورت پرداخت به این ترتیب صورت به سمت بالا لیفت می شود در برخی موارد نیاز است که به روش اندرو لیفت حجم چربی پایین صورت را از بین ببرید و به کمک هایفوتراپی آن را لیفت کنید.

در برخی بیماران در چند جلسه همزمان است اکسنت کمک گرفته می شود تا کل صورت لیفت شود متد جدیدی هم وجود دارد که در همه نقاط لیفت روی استخوان تزریق ژل می‌شود در این تکنیک تزریق چربی روی ریشه بعضی از عضلات پوست باعث بالا کشیده شدن آن می‌شود در مواقع لازم از نخ های بسیار پیشرفته ای استفاده می کند که تغییرات شگفت انگیزی روی صورت ایجاد می‌کند و معمولاً بیمار از نتیجه راضی هستند.

. افتادگی ابرو ها را چگونه میتوان درمان کرد؟

درمان‌های مختلفی برای رفع افتادگی ابرو و لیفت ابرو وجود دارد از تزریق ژل گرفته تا تزریق بوتاکس و استفاده از نخ برای لیفت بیشتر روش های غیرجراحی را به شما پیشنهاد می کنیم.

. برای جلوگیری از افتادگی صورت در سنین بالا چه راهکارهایی پیشنهاد می دهید؟

برای متقاضیان با سن بالاتر سال یک بار هایفوتراپی را پیشنهاد می دهیم ممکن است نیاز باشد هم چند جلسه اکسنت یا آر اف برای جلوگیری از افتادگی پوست استفاده شود در افرادی که افتادگی صورت شدید دارد از آراف که در سطح پوست فرو می رود و اندرو لیفت هم می تواند استفاده کند برای سنین مختلف درمان‌های مختلفی ارائه می شود برای پیشگیری از نخ های مخصوصی که سبک هستند استفاده می شود.

. آیا تزریق پروفایلو برای جوانسازی موثر است؟

پروفایلو یا محصولاتی که بوستر جوانسازی هستند به عنوان مکمل و در کنار سایر روش های جوانسازی مورد استفاده قرار می گیرد برخلاف تبلیغاتی که وجود دارد پروفایلو به تنهایی نمی تواند معجزه کند اما وقتی در یک پکیج درمانی و در کنار سایر درمانهای دیگر قرار گیرد معنا پیدا می‌کند.

. لیزر آر اف چقدر درمان افتادگی پوست موثر است؟

مولی زره آر اف سوزنی برای افرادی که دچار افتادگی شدید پوست شده اند یا به جوانسازی عمیق پوست نیاز دارند استفاده می‌کنیم این روش با زخم های خفیف روی پوست همراه است که این ضربه ها طی چند روز برطرف می شود در موارد خفیف تر ازSFR استفاده می‌شود که هیچ زخم و حتی قرمزی روی پوست ایجاد نمی‌شود در این متد امواج رادیو فرکوئنسی به پوست نفوذ می کند و باعث سفت و محکم شدن آن می شود.

. چند روز بعد هایفو برای جلوگیری و پیشگیری از افتادگی پوست صورت لازم است؟

ماندگاری هایفو دائمی است اما روند پیری پوست نمی تواند متوقف شود از این رو درمانهای باید ۶ ماه تا یک سال بعد مجددا تکرار شود ممکن است در برخی موارد به صورت همزمان درمان دیگری نیز انجام شود که نتیجه رضایت بخش تری به دست آید.

. آیا آقایان هم میتوانند از تکنیک اندرو لیف استفاده کنند؟

بله آقایان هم می‌توانند اندرو لیفت استفاده کنند در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان تقریباً یک سوم یا حتی بیشتر یعنی حدود ۴۰ درصد متقاضیان آقایان هستند آقایان می توانند برای رفع افتادگی قسمت تحتانی صورت و از بین بردن قبل از اندرو لیفت استفاده کند در برخی موارد پس از از بین بردن غبغب نیاز به لیفت دارند که اندرو لیفت می تواند روش مناسبی باشد. در قسمت های دیگر بدن هم می توان از اندروید استفاده کرد در خانه برای رفع افتادگی بازو و شلی و حتی برای شکم نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

. آیا می‌توان از بوتاکس برای جلوگیری از چین و چروک استفاده کنیم؟

بوتاکس به تنهایی معجزه نمی‌کند و درمان‌های دیگری در کنار آن باید انجام شود این روش روش متداول و بسیار مناسبی است و معمولاً از هر زنی که چین و چروک در صورت به وجود می‌آید تزریق بوتاکس را آغاز می‌کنیم چون هنگامی که توپ های تشکیل نشده دلیلی برای استفاده از این روش وجود ندارد هنگامی از بوتاکس برای پیشگیری استفاده می‌کنیم که چروک ها در حال شکل‌گیری هستند این کار باعث می‌شود که چروک‌های ناحیه اخذ یا اطراف چشم پیشرفت نکند عمیق‌تر نشود.

. چرا پوست صورت شل میشود و می افتد؟

افزایش سن باعث شل شدگی و افتادگی پوست می شود اما عوامل این جزیره قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید استفاده نکرد کرم‌های ضدآفتاب استرس بیش از حد داشتن رژیم غذایی مناسب عوامل ارثی و ژنتیکی و شرایط زندگی می تواند باعث افتادگی پوست در سنین پایین تر شود.

. آیا پیش و پس از لیفت صورت باید مراقبت‌های خاصی انجام گیرد؟

بستگی به روشی که برای لیفت صورت شما تجویز می شود پس از مراقبت های متفاوتی نیز وجود دارد پزشک متخصص کلینیک زیبایی سعیدیه همدان قبل و بعد از انجام عمل همه توصیه های لازم را به شما ارائه می دهد.

. آیا روش های مختلف لیفت صورت با درد همراه است؟

در روش‌های بدون جراحی معمولاً درد بسیار کم و کافی وجود دارد اما پزشک در صورت نیاز برای شما مسکن ها تجویز می کند در این صورت با جراحی معمولاً درد با استفاده از داروها کنترل می شود و بیمار درد زیادی نخواهد داشت.

. سن مناسب برای لیفت صورت سنی است؟

بستگی به نوع روش مورد استفاده پاسخ این سوال نیز متفاوت است و از روش‌ها نظیر آر اف فرکشنال و محدودیت سنی ندارد و برخی دیگر نظیر جراحی با هایفوتراپی دارای محدودیت سنی می باشد.

. اثرات لیفت صورت تا چه زمانی ماندگار است؟

بستگی به اینکه از کدام روش استفاده می کنید و سبک زندگی شما بعد از لیفت صورت تا چه حدی مناسب است ماندگاری این روش نیز متفاوت خواهد بود علاوه بر این نوع پوست و نوع ماده مورد استفاده شده در برخی روش ها می تواند تاثیر زیادی در ماندگاری این روش داشته باشد.

 

نتیجه گیری

بدون شک چهره و صورت یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی به شمار می رود اما مسئله اینجاست که این فاکتور بیشترین آسیب را می بیند چرا که اگر مدت طولانی در معرض آلودگی‌های مختلف و نور خورشید قرار گیرد طراوت و زیبایی خود را از دست میدهد ، عوامل دیگری نظیر افزایش سن و استرس و تغذیه نامناسب نیز می تواند روی آن تاثیر داشته باشد.

این عوامل در کنار چین و چروک های ایجاد شده و افتادگی پوست با ایجاد غبار می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش اعتماد به نفس در افراد به وجود آید اما خوشبختانه تاکنون موفق به انجام روش های مختلفی برای جوانسازی و زیبا شدن پوست صورت و چهره افراد شده است یکی از این روشها لیفت صورت است که انواع گوناگون دارد .

پوست صورت به مرور زمان و افزایش سن یا در اثر عوامل محیطی مختلف یا سبک زندگی نادرست ژل و چربی های زیر پوستی خود را از دست می‌دهد این مشکلات باعث ایجاد افتادگی در برخی نواحی نظیر کنار چشم یا گوش و حلق و بینی می‌شود یا به صورت پوست اضافه در ناحیه قبل از بروز می‌کند استفاده از روش‌های لیفت صورت می‌تواند به بالا کشیدن پوست و زیباتر شدن چهره کمک کند از مزایای سفت شدن پوست حفظ شادابی و طراوت پوست و رفع چین و چروکهای سطحی پوست در نواحی مختلف صورت و چهره را دارد.

استفاده از لیفت کم عارضه ترین روش درمانی و بدون عوارض جانبی است که تمام افراد می‌توانند برای جوانسازی و رفع چین و چروک صورت خود استفاده کند تشخیص دقیق اینکه چه روشی برای برطرف کردن افتادگی صورت برای شما بهتر است به تشخیص پزشک و بستگی دارد .

پزشک معمولاً با توجه به شرایط سنی میزان آسیب ناحیه تحت درمان و نوع پوست و سلامتی بیمار روش درمانی مناسبی را به شما توصیه می‌کند اما باید بدانید که لیفت صورت با جراحی دردسرهای زیادی دارد و نیاز به دوره نقاهت طولانی تری نیز دارد و از شما باید بدانید که لیفت صورت بدون جراحی یکی از روش های آسان و ایمن است که نیاز به بیهوشی ندارد و پزشک می‌تواند در صورت درد از بی حس کننده های موضعی استفاده کند.

اثرات این روش معمولاً پس از مدت کوتاهی برطرف می‌شود اما عوارض کم و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد پس از انتخاب روش مورد نظر برای شما باید توسط پزشک متخصص صورت بگیرد.

اگر علاقه به انجام لیفت صورت دارید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان مشاوره و معاینه توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک روش درمانی مناسبی را برای لیفت صورت انتخاب کنید و به آن بپردازید تا بار دیگر صورتی زیبا و جذاب داشته باشید و آثار پیری پوست را کاملا از روی صورت پاک کنید.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه همدان- معرفی ۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید : https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/zx3k

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicsaeedieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicsaeedieh

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:clinicsaeedieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir