هزینه ، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

هزینه ، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

هزینه ، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی :

 

چشم ها یکی از حساس ترین اعضای بدن هستند این موضوع به دلیل نازکی اطراف پوست پلک یعنی همان ساختار چشم است همین موضوع باعث می‌شود که با افزایش سن ، اثرات نور و آلودگی هوا تاثیرات زیادی بر روی پلک ها به وجود آید و این تأثیرات روی چشم ها اثر داشته باشد این موضوع بیشتر به صورت افتادگی پلک خود را نشان می دهد مسئله ای که به شما ظاهر خسته و ناراحت می بخشد .

خبر خوش دیگر این است که این موضوع نگران کننده نیست و روش های جدید لیفت چشم می‌تواند جوانی و شادابی را به چشمان باز گرداند ، بسیاری از افراد فکر می‌کنند که درمان افتادگی ، پف پلک ها یا حذف پوست اضافه تنها از طریق جراحی امکان پذیر است بنابراین این افراد به دلیل نگرانی از عوارض جراحی و یا ترس از بیمارستان اقدامی برای درمان نمی کنند .

علاوه بر این برخی دیگر فکر می‌کند که روش های لیفت چشم ممکن است به چشم آسیب وارد کند و در دید آنها اختلال ایجاد کند نگرانی‌های دیگری نیز در انجام لیفت چشم وجود دارد که خود مانعی برای انجام این کار هستند در این مطلب قصد داریم تمام سوالاتی که در خصوص لیفت چشم دارید را پاسخ دهیم و نگرانی های شما را در این خصوص برطرف کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

لیفت چشم چیست؟

لیفت چشم که با نام‌ های مختلفی همچون بلفاروپلاستی شناخته می‌شود روشی برای جوان کردن و زیباتر کردن چشم ها است که با استفاده از این روش می‌توان آثار خستگیو افزایش سن را از چهره پاک کرد .

این روش معمولاً برای برداشتن پوست اضافه پلک و یا برطرف کردن پف و افتادگی استفاده می‌شود همچنین با استفاده از این روش افتادگی کنار چشم از بین می‌رود و چین و چروک برطرف می‌شود که می‌تواند شما را به ایام جوانی بازگرداند توجه کنید این روش تنها برای زیبایی استفاده نمی‌شود.

لیفت چشم را می‌توان برای اهداف درمانی نیز مورد استفاده قرار داد به عنوان مثال در افراد مسن با اصلاح افتادگی پلک می توان دید آنها را بهتر کرد به طور کلی لیفت دارای انواع گوناگونی است لیفت زیر چشم ، دور چشم ، گوشه چشم ، گودی زیر چشم ، افتادگی چشم و اطراف چشم از انواع لیفت چشم است ، روش های گوناگونی برای انجام انواع مختلف لیفت چشم وجود دارد که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

 

دلیل افتادگی پلک یا پف زیر چشم چیست؟

با افزایش سن و کم شدن سطح کلاژن ، پوست کم کم رطوبت و چربی را از دست می‌دهد و دیگر خاصیت ارتجاعی ندارد ، به مرور زمان پوست پلک ها افتاده و چشم ها حالت طبیعی را از دست می‌دهند در پلک بالایی چشم افتادگی پلک باعث پوست اضافه و گاهی پوست اضافه بر روی مژه ها سرازیر می‌شود .

در نتیجه همین موضوع دید افراد را مختل می‌کند در پلک پایینی نیز معمولاً لایه های چربی تجمع پیدا میکنند و پف زیر چشم را ایجاد می‌کند این موضوع به دلیل ضعیف شدن ماهیچه های اطراف چشم به وجود می آید هر دوی این موارد از طریق لیفت چشم می‌تواند درمان شود بنابراین شما می‌توانید با این روش‌ها آثار افتادگی و پف را از بین ببرید و حالت طبیعی را به چشمان بازگردانید.

لیفت چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه – لیفت چشم

چه کسانی می توانند لیفت چشم انجام دهند؟

لیفت چشم روشی است که برای برطرف کردن افتادگی پلک ها و برطرف کردن پُف آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین هر شخص در هر سن و سالی که با این مسائل دست و پنجه نرم می‌کند می‌تواند لیفت چشم را انجام دهد با این روش علاوه بر زیبایی چهره می‌توان دید را بهبود بخشید و احساس راحت تری به دست آورد .

بنابراین اگر از افرادی هستید که در زمان نگاه کردن به آینه پلک های خود را به سمت بالا می‌کشید بهتر است به دنبال انجام لیفت چشم باشید برای انجام لیفت چشم با روش های جراحی و بدون جراحی باید از سلامت عمومی برخوردار باشید همچنین نباید انتظار معجزه از این روش درمانی را داشته باشید پزشک قطعاً تمام تلاش خود را برای برطرف کردن همه مشکلات و زیباتر کردن چهره شما خواهد کرد اما نباید انتظار داشته باشید که پس از لیفت چشم همه چیز مثل روز های جوانی شما باشد.

ارثیه خانوادگی می‌تواند از عوامل موثر در افتادگی پلک ها و خطوط اطراف چشم باشد بنابراین اگر در خانواده شما افرادی هستند که با این مسئله درگیرند بهتر است که شما هرچه سریعتر برای لیفت چشم اقدام کنید معمولاً پزشکان توصیه می‌کنند که لیفت چشم پس از سن  ۲۲ یا ۲۳ سالگی صورت گیرد .

چرا که تا پیش از آن هنوز ماهیچه ها در حال رشد هستند البته در بعضی موارد بر صلاحدید پزشک در سنین پایین تر نیز به انجام این کار پرداخته می شود اگر شما هم جزو کاندیداهای مناسب لیفت چشم هستید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین دکتر برای برداشتن پف چشم

فیلم جراحی پف بالای چشم

افتادگی چشم بعد از بوتاکس

روش های مختلف لیفت چشم

تاکنون روش‌های گوناگونی برای لیفت چشم به وجود آمده است هر یک از این روش‌ها تکنیک‌های خود را به همراه دارد و برای رفع اشکالات در نقاط مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند انتخاب روش مناسب لیفت چشم بر عهده پزشک متخصص است ، ایشان با بررسی آناتومی بدن بیمار ، اهداف و انتظاراتی که از لیفت چشم دارند می‌تواند بهترین روش ها برای شما در نظر بگیرد.

. لیفت چشم با نخ

همچنین روش‌های دیگر لیفت با نخ در این روش از نخ های PDO که نخ های قابل جذب هستند استفاده می‌شود به دلیل حساس بودن چشم ها معمولاً نخ های استفاده شده در لیفت چشم کمی ظریف تر هستند عمل لیفت نخ نیازی به بیهوشی ندارد و پزشک برای برطرف کردن درد از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند در این عمل که معمولاً کمتر از یک ساعت طول می‌کشد.

پزشک نخ های مخصوص را با استفاده از سوزن های بسیار ریزی از پوست شما رد خواهد کرد و آنها را می‌کشد همین کشش باعث می شود که پوست اطراف چشم لیفت شود و مشکلات آن برطرف شود توجه کنید که در این روش هیچ جای زخمی روی پوست به وجود نمی‌آید و آسیبی به چشم ها وارد نمی‌شود چرا که محل ورود و خروج سوزن به طور دقیق مشخص شده تا سوزن آسیبی به بافت چشم وارد نکند .

ماندگاری این روش بین ۱۲ تا ۱۸ ماه است این مدت بستگی به نوع نخ و زمان جذب آن دارد در حالیکه لیفت نخ روش دائمی نیست و بعد از جذب نخ ها چشم ها دوباره به حالت طبیعی برمیگردند  بنابراین پس از مدتی نیاز به ترمیم دارید.

لیفت چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه – لیفت چشم

‌. لیفت چشم با دستگاه پلکسر

این روش یکی از روش‌های بدون جراحی برای لیفت چشم است که به کمک پلاسما صورت می‌گیرد در این روش با استفاده از پلاسما لایه های پوست تبدیل به گاز می‌شوند و این امر باعث جمع شدن پوست میشود برای لیفت چشم با دستگاه پلکسر هیچگونه برشی روی پوست به وجود نمی‌آید تنها چربی‌ها و لایه های اضافه در پوست گرم و تبدیل به گاز می‌شود همین افزایش حرارت باعث تولید کلاژن در بافت پوست می شود که نتایج این روش معمولاً تا ۵ سال می‌تواند ماندگاری داشته باشد.

شاید شما فکر کنید که حرارت ایجاد شده در اثر استفاده از دستگاه پوست را می سوزاند اما باید گفت که این تصور کاملاً اشتباه است ، در طول این عمل که به مدت ۴۰ دقیقه به طول می‌انجامد جرقه‌هایی به پوست برخورد میکند  که روند تولید کلاژن را سرعت می بخشد ، هیچ ضرری برای پوست ندارد و سطح روی آن را فقط گرم می‌کند توجه کنید که انجام این روش برای افراد مبتلا به صرع ، خانم های باردار ، افراد دارای پروتز های فلزی و باتری های قلبی ، همچنین افراد مبتلا به واریس  بیماری‌های استخوانی و سرطان توصیه نمی‌شود.

لیفت چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه – لیفت چشم

. لیفت چشم با جراحی

لیفت چشم با جراحی معمولاً برای افرادی در نظر گرفته می شود که افتادگی پلک آنها تقریباً شدید بوده و با روش‌های غیر جراحی قابل حل نیست از این روش می‌توان برای اصلاح افتادگی پلک بالا در افراد مسن ، رفع پف پلک ، برداشتن پوست اضافه پلک ها یا نواحی اطراف چشم استفاده کرد پزشکان لیفت چشم با جراحی را برای افرادی که قصد دارند افتادگی پوست اطراف چشم را برطرف کنند و چین و چروک های ناحیه را از بین ببرند.

توصیه می کند این روش برای درمان سیاهی زیر چشم و خطوط پنجه کلاغی اطراف آن نیز مفید هستند اما برطرف کردن چین و چروک های نواحی دیگر صورت از طریق لیفت چشم برطرف نمی‌شود لیفت چشم عمل یک ساعتی بوده است اما اگر بخواهید افتادگی و پف هر دو پلک را برطرف کنید عمل می‌تواند حدود ۲ ساعت زمان ببرد.

این عمل معمولا در بیمارستان انجام می‌شود و به بیمار داروی بی حسی تزریق می‌شود در صورتی که قصد انجام عمل های دیگری را روی پلک های بالا و پایین یا هر دو چشم داشته باشید جراح معمولاً از پلک بالا این عمل را شروع می‌کند در واقع پزشک برش کوچکی روی پلک های بالایی می زند چربی و پوست اضافه را برمی‌دارد .

بخیه پلک بالایی معمولا ۳ تا ۶ روز باقی میماند و سپس کشیده می‌شود و در مواردی پلک پایینی از روش‌های استفاده می‌شود که نیاز به بخیه زدن ندارد اثرات لیفت چشم با جراحی تا سال ها می تواند باقی بماند و نیاز به ترمیم ندارد در صورتی که شما سبک زندگی مناسبی را داشته باشید و به خوبی از چشمان خود محافظت کنید ماندگاری آن بین ۵ تا ۷ سال است.

البته بالا رفتن سن در هر صورت تأثیراتی روی چشم ها باقی می‌گذارد اما باید توجه کنید که جراحی ترمیمی معمولاً بر روی پلک بالا انجام گرفته و پلک پایین خیلی کم نیاز به ترمیم دارد برای اینکه تاثیر جراحی لیفت چشم مشخص شود می توانید این روش درمانی را با عمل های زیبایی دیگر ترکیب کنید عمل هایی مانند لایه برداری لیزری ، لیفت نواحی دیگر صورت مانند لیفت ابرو و پیشانی یا تزریق ژل در کنار لیفت چشم می‌تواند آثار جوانی را در چهره بیشتر کند لیفت چشم با جراحی دارای انواع گوناگونی است که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

. لیفت چشم با جراحی پلک بالا

معمولاً وجود افتادگی در پلک‌ بالا باعث حالت خستگی و افسردگی در چهره می شود منظور از افتادگی پلک بالا این است که پلک حالت طبیعی را از دست می‌دهد و به سمت پایین متمایل می‌شود این موضوع در افراد مسن بیشتر مشاهده می‌شود و در بعضی موارد نیز فرد را با مشکلات بینایی مواجه می‌کند.

برای رفع این مشکل و زیباتر کردن چهره این افراد با جراحی پلک بالا پوست اضافه را برداشته و چشم ها دوباره حالت طبیعی خود را به دست می‌آورند به منظور انجام جراحی در پلک بالا برش‌های کوچک در چین و چروک های طبیعی چشم انجام گرفته و با توجه به شدت افتادگی مقدار چربی و پوست اضافه نیز برداشته می‌شود .

همچنین عضلات اطراف چشم تا حدودی تغییر می‌کند تا چشم ها به حالت طبیعی بازگردد پس از انجام عمل ناحیه برش زده بخیه می‌شود اما مدتی بعد از عمل هیچ آثاری از جای بخیه مشاهده نمی شود.

. لیفت چشم با جراحی پلک پایین

یکی از مشکلات شایع در پلک پایینی پف آن است این مشکل در افراد مسن بیشتر مشاهده می‌شود اما برخی از جوانان نیز ممکن است که با مشکل پف زیر چشم سر و کار داشته باشند این موضوع باعث می‌شود که چهره همواره خواب آلود به نظر برسد و کمی آزاردهنده باشد متخصصان معتقدند که علت اصلی پف زیر چشم جمع شدن چربی در این ناحیه است دقیقاً به همین دلیل در این موارد جوانان نیز درگیر خواهند شد.

البته ممکن است در سنین پایین‌تر پف زیر چشم کم باشد و به مرور با کمتر شدن حالت ارتجاعی پوست شدت بیشتری پیدا کند با استفاده از لیفت چشم با جراحی می توانید این مشکل را از بین ببرید در این روش نیز همچون روش قبل برش های در پلک پایین ایجاد می‌شود این برش یا در بیرون از چشم زده می‌شود و یا داخل پلک در صورتیکه برش از داخل زده شود پس از اتمام عمل با استفاده از روش فرکشنال co۲ محل برش بسته می‌شود پزشک با توجه به میزان پف ، سن بیمار ، وضعیت او ، نوع برش و محل را به طور دقیق مشخص می‌کند.

لیفت چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه – لیفت چشم

بعد از انجام برش چربی های اضافه خارج و یا جابه جا می شود بنابراین پلک پایینی پس از جراحی حالت طبیعی خود را دارد در این روش باید حتماً پوست اضافه برداشته شود و ماهیچه های اطراف نیز کشیده شود این امر باعث طبیعی تر شدن نتایج جراحی میشود.

 

لیفت چشم با روش های خانگی

روش هایی که به منظور لیفت چشم در خانه معرفی می‌شوند بیشتر برای جلوگیری از پیری زودرس پوست و افتادگی مفید هستند در واقع برای افرادی که سن بیشتری دارند نمی تواند این روش ها مفید باشد چراکه روش های خانگی باعث از بین بردن پف و افتادگی نمی‌شوند ، به هر حال شما برای سفت کردن پوست دور چشم می توانید از ماسک های زیر استفاده کنید.

. ماسک سیب و عسل: قطعات کوچک سیب را به صورت پوره درآورید ، با عسل مخلوط کنید ماسک اماده شده را ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس با آرامی با آب سرد بشویید.

. چای کیسه ای بابونه: ابتدا چای کیسه ای را به مدت یک روز در فریزر قرار دهید سپس به مدت ۲۰ دقیقه آن را روی چشم ها قرار دهید.

. ماسک بابونه و خیار: برای تهیه این ماسک گل بابونه را بجوشانید بعد از خنک شدن آن را با آب خیار مخلوط کنید این معجون را به مدت سه ساعت در یخچال قرار دهید و روزی دو بار به مدت ۳۰ دقیقه آن را روی پلک قرار دهید.

 

مزایای لیفت چشم چیست؟

. افزایش اعتماد به نفس: با انجام لیفت چشم چهره جوان و شاداب می شود ، چشم ها زیباتر می شوند بنابراین اعتماد به نفس بیشتری برای فرد در پی خواهد داشت.

. عوارض جانبی کم: لیفت چشم حتی با استفاده از جراحی یکی از ایمن ترین روش های بالا کشیدن پلک ها است ، عوارض این عمل معمولاً طی چند روز برطرف می‌شود و شما می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید.

. دید بهتر: انجام لیفت چشم به خصوص در سن بالا بیشتر به چشم می آید افتادگی پلک بر روی مژه ها یا پف زیر چشم زاویه دید را محدود می‌کند که با برطرف کردن این موارد دید بهتری را تجربه می کنید.

. ماندگاری بالا: اثرات و نتایج لیفت چشم حداقل یک سال می تواند ماندگاری داشته باشد بنابراین نیاز به ترمیم متعدد در طول سال را نخواهید داشت البته روش های لیفت چشم با جراحی ۵ تا ۷ سال نیز می‌تواند ماندگاری داشته باشد.

 

معایب و عوارض احتمالی لیفت چشم

به طور کلی لیفت چشم به خصوص با روش های بدون جراحی معایب و عوارض کمی دارد ضمن اینکه همه این عوارض عمل در صورتی انجام لیفت چشم در کلینیک معتبر مانند کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان بسیار کمتر خواهد بود ، نکته مهم دیگر اینکه در خصوص انتظارات خود از نتایج لیفت چشم با پزشک صحبت کنید و توصیه‌های او را دقیقاً اجرا کنید.

در این خصوص یکی از شایع‌ترین عوارض لیفت چشم که همان نارضایتی بعد از انجام این درمان است برای شما رخ نخواهد داد البته توجه داشته باشید که پزشک نمی‌تواند دقیقاً همان چیزی را که شما انتظار دارید برایتان انجام دهد بنابراین انتظارات فرازمینی را فراموش کنید و با مشاهده عکس و فیلم‌های لیفت چشم انتظارات خود را واقعی تر کنید یکی از رایج‌ترین عوارض لیفت چشم به خصوص در روش جراحی خشکی آن است.

در صورت صلاحدید پزشک متخصص می توانید از قطره های اشک مصنوعی برای مرطوب کردن چشم ها استفاده کنید اما نباید در مصرف آن زیاده‌روی کنید یا به طور خودسرانه آن را مصرف کنید همچنین ممکن است پلک ها کمی ورم کند و یا کبود شود که امری طبیعی بعد از انجام درمان است و معمولاً دو هفته پس از آن به طور کامل برطرف می‌شود.

همچنین پلک ها پس از انجام لیفت زود خسته می شوند پس نباید به چشم فشار وارد کنید و به اندازه کافی استراحت داشته باشید در موارد بسیار کم و نادری نیز ممکن است خونریزی ، عفونت ، تغییر رنگ پلک ها ، تغییر حالت پلک ها ، بیرون زدگی و یا فرورفتگی پوست پلک ، تغییر محل خط پلک ، بسته شدن چشم ها و همچنین مشکل در بینایی حاصل شود که این عوارض بسیار نادر هستند و در افراد کمی رخ می‌دهند اما اگر با این مشکلات مواجه شدید حتما با پزشک صحبت کنید.

 

توصیه های قبل از انجام لیفت چشم

. اگر شما هم کاندیدای مناسب لیفت چشم با جراحی هستید از دو هفته قبل از انجام این درمان از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و ایبوپروفن خودداری کنید.

. هنگام مراجعه برای عمل لیفت چشم وسیله هایی مانند کمپرس سرد ، پد های گاز ، اشک مصنوعی ، لیفت و حوله تمیز و مسکن به همراه داشته باشید

. ۱ هفته قبل از انجام لیفت چشم از مصرف سیگار و قلیان اجتناب کنید مصرف این گونه مواد در روند بهبودی اختلال ایجاد می‌کند و خود یکی از عوامل روند پیری پوست و مشکلات پوست هستند.

. هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید ، پوست را تمیز کنید و هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست اطراف چشم استفاده نکنید.

 

مراقبت های بعد از انجام لیفت چشم

. بعد از انجام لیفت چشم شما می توانید به منزل بازگردید ولی باید استراحت کافی داشته باشید

. تا مدتی از نگاه کردن به تلویزیون  ،صفحه گوشی و خواندن کتاب اجتناب کنید

. در صورتی که در محل کار خود مجبور به استفاده از این وسایل هستید کار خود را به تدریج شروع کنید و در فواصل مختلفی استراحت کنید.

. حتماً هنگام خارج شدن از خانه از عینک های آفتابی استفاده کنید چرا که چشم ها بعد از لیفت به نور و گرد و غبار حساس تر می شود.

. از کمپرس سرد می توانید برای رفع التهاب چشم استفاده کنید

. مصرف دارو و مواد آرایشی را با مشورت پزشک شروع کنید.

. تا ۲۴ ساعت از شست و شوی صورت با آب یا رفتن به استخر حمام خودداری کنید

. تا یک ماه بعد از انجام لیفت چشم از انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین خودداری کنید.

.رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید تا ماندگاری اثرات آن طولانی تر شود و همچنین در طی روز آب فراوان و کافی بنوشید.

. مصرف دخانیات و قلیان را متوقف کنید

. برای تاثیرگذاری بهتر و افزایش نتایج می توانید از برخی روش‌های کمکی دیگری نظیر تزریق بوتاکس و ژل استفاده کنید.

علاوه بر مواردی که در بالا گفتیم در صورتی که از روش‌های جراحی استفاده می‌کنید حتماً باید یک نفر را با خود به کلینیک بیاورید چرا که معمولاً تا یک روز پس از جراحی شما دید خوبی نخواهید داشت.

البته توجه کنید که لیفت چشم با جراحی نیازی به بستری ندارد اما شما باید حتماً یک روز در خانه استراحت داشته باشید ضمن اینکه باید انجام فعالیت‌ها را محدود کنید تا فشاری به چشم وارد نشود اما همانطور که گفتیم خشکی چشم یکی از عوارض لیفت چشم با جراحی است و بروز آن موضوع کاملاً طبیعی است اما اگر بیشتر از دو هفته به طول انجامید به پزشک اطلاع دهید معمولاً پزشک پس از انجام لیفت چشم تا مدتی به شما اجازه رانندگی نمی‌دهد.

ضمن اینکه دوره نقاهت بین ۱۰ تا ۱۴ روز طول می‌کشد در این مدت در خانه بمانید ، نکاتی که توسط پزشک به شما ارائه شده را توجه کنید و نکته دیگر اینکه پزشکان معمولاً پس از انجام لیفت چشم با جراحی لایه برداری لیزری را نیز به شما توصیه می‌کند.

لیفت چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه – لیفت چشم

هزینه لیفت چشم

هزینه لیفت چشم بستگی به نوع روشی که از آن استفاده می کنید دارد معمولاً هزینه های لیفت چشم با جراحی بیشتر از روش‌های بدون جراحی است البته کلینیکی که برای انجام این درمان نیز انتخاب می‌کنید در تعیین هزینه ها موثر است.

ضمن اینکه سن ، شدت افتادگی یا پف زیر چشم هم از عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها هستند در صورتی که لیفت چشم را همراه با عمل های زیبایی دیگری مانند تزریق ژل یا بوتاکس ، لیفت پیشانی و ابرو و …… انجام دهید به طور قطع هزینه بیشتری برای شما در پی خواهد داشت.

اگر شما هم تمایل به انجام لیفت چشم را دارید می توانید جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با آن کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

 

اثرات و نتایج لیفت چشم

لیفت چشم به منظور برطرف کردن مشکلات اطراف چشم ، برطرف کردن افتادگی و چین و چروک استفاده می‌شود این روش درمانی می‌تواند به زیبایی چهره و اعتماد به نفس در افراد کمک زیادی کند دوره بهبودی کمی دارد و می‌تواند از اثرات و نتایج فوق‌العاده‌ای به جا بگذارد این روش درمانی اگر توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد عوارض بسیار کمی دارد و می‌تواند نتایج فوق‌العاده به جا بگذارد.

لیفت چشم با جراحی اگر سبک زندگی مناسبی را دنبال کنید و رژیم غذایی خوبی داشته باشید می تواند تا آخر عمر ماندگاری داشته باشد ، لیفت چشم با روش های غیرجراحی نیز بستگی به نوع روش می‌تواند ماندگاری بین یک سال تا ۱۸ ماه را برای شما در پی داشته باشد اگر شما هم میخواهید از اثرات و نتایج لیفت چشم برخوردار شوید می‌توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

 

دوره نقاهت لیفت چشم

دوره نقاهت لیفت چشم بستگی به نوع انتخاب درمان شما دارد ، روش‌های جراحی دوره نقاهت بین ۱۰ تا ۱۴ روز را دارد در این دوره باید به اندازه کافی استراحت داشته باشید ، از فعالیت‌های سنگین دوری کنید ، مصرف داروها را به موقع ادامه دهید و به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه کنید تا هر چه سریعتر بهبودی برای شما حاصل شود.

دوره نقاهت لیفت چشم با روش های غیرجراحی دوره نقاهت ندارد شما بعد از درمان می توانید به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید فقط کافیست به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کنید تا از عوارض احتمالی این روش ها جلوگیری شود.

 

تعداد جلسات لیفت چشم

تعداد جلسات لیفت چشم در یک جلسه صورت میگیرد لیفت چشم با استفاده از جراحی حدود دو تا سه ساعت بستگی به اینکه مشکلات اطراف چشم شما و افتادگی پلک چه مقدار است میتواند زمان ببرد.

لیفت چشم با روش های غیرجراحی نیز در یک جلسه صورت می‌گیرد که مدت زمان آن بستگی به نوع انتخاب روش و همچنین میزان کار پزشک بر روی چشم شما دارد اگر شما هم تمایل به انجام لیفت چشم را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص کلینیک مورد معاینه قرار گیرید روش درمانی مناسبی را برای برطرف کردن مشکلات اطراف چشم خود انتخاب و به آن بپردازید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد.

 

مراحل لیفت چشم

اگر شما هم قصد دارید که لیفت چشم را انجام دهید باید به کلینیکی معتبر مراجعه کنید ، در جلسات مشاوره با پزشک شرکت کنید ، انتظارات و نظرات خود را بیان کنید تا پزشک با بررسی انتظارات و نظرات شما و معاینه شما روش مناسبی در این خصوص برای شما انتخاب و به آن بپردازد در لیفت چشم با جراحی نیاز به بی‌حسی موضعی است.

بعد از بی حس کردن پوست پزشک متخصص نقاطی را که از قبل مشخص کرده را برش می‌زند افتادگی پلک را برطرف می‌کند اگر نیاز به خارج کردن چربی و پوست اضافه چشم باشد آن را برطرف می‌کند ، محل های برش زده را بخیه می کند برش های زده شده روی خطوط طبیعی پلک زده می‌شود و هیچ اثری بعد از دوره نقاهت روی پوست باقی نمی ماند بعد از درمان نیاز دارید که در خانه استراحت داشته باشید و به توصیه های ارائه شده به خوبی توجه کنید .

در روش‌های غیرجراحی نیز مثلا استفاده از نخ برای برطرف کردن افتادگی پلک پزشک از قبل نقاطی را مشخص می‌کند که سوزن و نخ ها از آنها رد شوند بعد از رد کردن نخ از قسمت های مورد نظر آنها را می کشد و بدین ترتیب چین و چروک از بین می‌رود و لیفت چشم صورت می‌گیرد که بعد از درمان شما میتوانید به فعالیت‌های روزمره ادامه دهید ولی باید به توصیه های علمی و تخصصی نیز به خوبی توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید.

 

نتیجه گیری

چشم ها یکی از حساس ترین اعضای بدن هستند و این موضوع بیشتر به دلیل نازکی و ظرافت پوست پلک ها همان محافظان چشم است و همین موضوع باعث می‌شود که با افزایش سن و اثرات دیگری مانند نور خورشید و آلودگی روی زیبایی پلک ها تاثیر بگذارد و باعث افتادگی آنها شود و ظاهر فرد را خسته و ناراحت نشان دهد ، اما جای نگرانی نیست روش‌های جدید لیفت چشم می‌تواند جوانی و شادابی را به چشم ها باز گرداند .

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که افتادگی پلک و پف آن با حذف پوست اضافه فقط از طریق جراحی امکان پذیر است بنابراین افراد دلیل زیادی دارند که نمی‌خواهند جراحی انجام دهند این افراد می‌توانند از روش های لیفت چشم بدون جراحی نیز استفاده کنند که روش ها و راه های مطمئن و آسان تری است.

اما ماندگاری طولانی ندارد از جمله لیفت چشم با نخ که ماندگاری بین ۱۲ تا ۱۸ ماه را دارد اگر شما هم تمایل به انجام لیفت چشم را دارید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص باتجربه این کلینیک انجام دهید از نتایج فوق‌العاده و مزایای آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید مشاوره در این کلینیک نیز به صورت رایگان است.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/0xsi

لینک آپارات: https://www.aparat.com/v/gzmb7

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/W7qbplul

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:clinicsaeedieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/-XC5pmpwnXY

تلگرام: https://telegram.org

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir