همه سوالات در خصوص لیفت بینی با نخ

همه سوالات در خصوص لیفت بینی با نخ

همه سوالات در خصوص لیفت بینی با نخ

خیلی از افراد علاقه دارند حالت بینی خود را کمی تغییر دهند و مشکلات و ایرادات ظاهری آن را برطرف کنند اما مسئله اینجاست که جراحی همواره راه حل استرس اور و گران قیمتی می باشد و هر کسی حاضر نخواهد بود آن را امتحان کند خوشبختانه پیشرفت علم و تکنولوژی روش های زیادی را برای زیبا کردن بینی بدون نیاز به جراحی معرفی کرده است یکی از جدیدترین و موثرترین روش‌ها لیفت بینی می باشد که بدون نیاز به جراحی و بیهوشی و با کمترین عوارض می تواند نتایج مورد نظر را رقم بزند‌

 روش لیفت بینی روشی موثر با تاثیرگذاری ماندگار است اما هنوز افراد زیادی هستند که نمی‌دانند این عمل چگونه صورت میگیرد و سوالات متداول زیادی در خصوص نحوه انجام این عمل هزینه و عوارض بعد از آن دارند، ما قصد داریم در این مقاله به تمام سوالات در خصوص لیفت بینی با نخ پاسخ دهیم و توضیحاتی را برای شما بیان کنیم و شما را با یکی از سریع ترین و جذاب ترین روش های زیبایی بینی آشنا کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

لیفت بینی چیست؟

لیفت بینی روشی است که برای از بین بردن ایرادات ظاهری در بینی و بعضی مشکلات پزشکی مانند انحراف و مشکلات تنفسی استفاده می شود با کمک این روش می توانید در قسمت های مختلف بینی تغییراتی را حاصل کنید و تناسب میان بینی و دیگر قسمت های صورت را افزایش دهید. نکته مهم اینجاست که این روش برای از بین بردن بعضی مشکلات مادرزادی و آسیب های ورزشی نیز استفاده می‌شود این روش به انواع مختلفی صورت می گیرد که هیچکدام از آنها نیاز به جراحی ندارند اما ممکن است با توجه به مشکلات در نواحی بینی شما، پزشک لیفت بینی با جراحی را برای شما توصیه کند.

کاندیدای مناسب لیفت بینی چه افرادی هستند؟

معمولاً انجام لیفت بینی دارای محدودیت خاصی نخواهد بود و هر که فکر می‌کند که نیاز به اصلاح دارد می تواند از نتایج لذت بخش این روش درمانی استفاده کند.

 توجه داشته باشید که عمل لیفت بینی می تواند روی نقاط مختلف بینی مانند تیغه، نوک، پره و پوست آن صورت گیرد همچنین از روش های مختلف در لیفت بینی می توانید برای ترمیم و همچنین بهبود نتایج جراحی نیز کمک بگیرید اما در بعضی موارد ممکن است که پزشک جراحی بینی را به شما توصیه کند این موضوع معمولاً برای افرادی که انحراف و مشکلات شدید در بینی دارند توصیه خواهد شد.

بر اساس توضیحات داده شده می توان گفت که تصمیم گیری در خصوص اینکه آیا شما کاندیدای مناسب برای لیفت بینی هستید یا نه بر عهده پزشک می باشد و با توجه به مواردی که بیان کردیم در جلسه مشاوره مشخص می‌کند که کدام روش برای شما گزینه مناسب تری است و کدام روش برای شما مناسب نخواهد بود پس شرکت کردن در جلسات مشاوره قبل از انجام عمل را باید جدی بگیرید.

لیفت بینی با نخ چگونه است؟

این روش یکی از روش‌های بدون جراحی برای لیفت بینی می باشد که نتایج آن می تواند بین ۱ تا ۲ سال با خود ماندگاری داشته باشد و بعد از گذشت این دوره نیاز به ترمیم دارد در این روش پزشک‌ متخصص با استفاده از نخ و قرار دادن آن در داخل بینی آن را به حالت دلخواه شما در می آورد در واقع پزشک با توجه به مشکلات موجود در بینی و محل درمان ، نخ را در محل مناسب قرار می‌دهد و با کشیدن و ثابت کردن آنها فرم بینی را اصلاح خواهد کرد.

نخ های استفاده شده در این روش از انواع نخ های بخیه می باشند این نخ‌ها بعد از مدتی جذب بدن می‌شوند و درست به همین دلیل نتایج این روش درمانی دائمی نخواهد بود. پزشک در این روش از نخ های مخصوص استفاده می کند.

 در میان لیفت بینی با نخ، نخ پیدواو جدیدترین روش می باشد و در بعضی مواقع نتایج آن با جراحی تفاوت زیادی ندارد استفاده از دیگر نخ‌ها نیز کاملاً به تشخیص پزشک و محل تحت درمان بستگی دارد، توجه داشته باشید که لیفت بینی با نخ عملی بدون درد می باشد که پزشک با کمک بی حسی های موضعی آن را انجام خواهد داد مدت زمان انجام این روش حدود ۱۵ دقیقه می باشد و نیازی به بستری شدن در بیمارستان یا خانه را نخواهید داشت بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید تنها باید توجه کنید که تا چند روز از فعالیت های سنگین و ماساژ دادن بینی خودداری کنید.

لیفت بینی با نخ معمولاً برای از بین بردن انواع شکلات در بینی استفاده می‌شود و بسیار تاثیرگذار است بنابراین می توان میزان موفقیت این روش درمانی را بالا دانست البته در بعضی موارد اسیب های ایجاد شده در بینی مربوط به شکستگی در استخوان بینی است که نمی‌توان از این روش کمک گرفت.

 نتایج این روش خیلی زودتر از جراحی خود را نشان می دهد و دوره نقاهت کوتاه تری نیز نسبت به جراحی دارد ضمن اینکه هزینه آن نیز نسبت به جراحی بسیار کمتر است.

مزایای لیفت بینی با نخ چیست؟

از مزایای لیفت بینی میتوان به هزینه مناسب آن اشاره کرد که بعضی از افراد صرفاً به دلیل هزینه بالای جراحی اقدام به انجام این روش نمی‌کنند لیفت بینی راه حلی به صرفه با نتایج طولانی مدت می باشد همچنین این روش درمانی بدون نیاز به جراحی و بیهوشی صورت می‌گیرد اگر از جراحی و بیهوشی می ترسید لیفت بینی با نخ بدون جراحی را می توانید امتحان کنید.

 این روش معمولاً درد بسیار کم و دوره نقاهت طولانی دارد همچنین این روش درمانی بدون محدودیت سنی می باشد برای روش های مختلف لیفت بینی از نظر سنی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد پس شما می توانید در هر سن و سالی از مزایا و نتایج این روش درمانی بهره مند شوید البته قبل از انجام عمل حتما باید با پزشک مشورت داشته باشید تا نتیجه خوبی از لیفت بینی برای خود حاصل کنید.

 از دیگر مزایای لیفت بینی میتوان عوارض جانبی کم آن را نام برد معمولاً جراحی در بینی با کمک از داروهای بیهوشی عوارض زیادی دارد در حالی که روش های بدون جراحی برای لیفت بینی عوارضی به جز التهاب و تورم چند روزه با خود به دنبال ندارد، در بعضی موارد نیز ممکن است جای زخم کوچکی حاصل شود حتی عوارض جانبی لیفت بینی با جراحی نیز بسیار کمتر از جراحی معمولی بینی می باشد چرا که این درمان با بی حسی موضعی صورت می گیرد.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – لیفت بینی

معایب و عوارض لیفت بینی چیست؟

عوارض روش های مختلف لیفت بینی با هم متفاوت است در لیفت بینی با جراحی معمولاً بعد از انجام این عمل شما در صورت خود به خصوص در اطراف چشم دچار تورم و کبودی می‌شوید که بعد از یکی دو روز کم کم بهبود پیدا می‌کند همچنین بعد از برطرف شدن تاثیرات داروی بیهوشی ممکن است احساس درد یا فشار در بینی خود داشته باشید که این موضوع طبیعی می‌باشد و طی مدت کوتاهی بعد از عمل برطرف می‌شود ممکن است بینی شما تا چند ماه بعد از عمل هنوز تورم جزئی داشته باشد و حداکثر تا ۶ ماه می تواند ادامه داشته باشد در برخی موارد ممکن است نتایج عمل لیفت بینی رضایت بخش نباشد و یا بینی شما نامتقارن شود این مورد معمولاً در صورت انجام لیفت بینی در مرکز نامعتبر اتفاق می‌افتد اما نگران نباشید اگر که با این مشکل روبرو شدید می توانید با کمک از برخی روش‌های جراحی اصلاحی آن را برطرف کنید به جز این موارد عوارض لیفت بینی معمول می باشد و بعد از مدتی بدون نیاز به اقدامات خاصی برطرف می شود، لز رایج ترین عوارض در لیفت بینی میتوان احساس درد، بی حسی، تورم، کبودی و جای زخم روی بینی را نام برد.

توصیه های قبل از لیفت بینی با نخ چیست؟

شما باید قبل از لیفت بینی برخی نکات را رعایت کنید، رعایت این موارد علاوه بر این که می تواند شما را آماده برای انجام این روش کند می‌تواند عوارض آن را نیز به حداقل برساند و نتایج درمان را نیز ماندگار تر کند ، البته باید اشاره کنیم که این موارد عمومی هستند بنابراین دانستن این موارد نیاز شما به شرکت در جلسات قبل از لیفت بینی را از بین خواهد برد چرا که پزشک در این جلسات توصیه های لازم را با توجه به شرایط شخصی شما خواهد داد و از جمله مواردی که باید قبل از لیفت بینی با نخ رعایت کنید این است که حداقل از دو هفته قبل از لیفت مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را متوقف کنید، استفاده از دخانیات می‌تواند در فرایند اکسیژن رسانی در پوست اختلال ایجاد کند و دوره درمان و نقاهت را طولانی‌تر کند اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید یا مبتلا به بیماری خاصی هستید نیز باید پزشک را مطلع کنید، مصرف داروهای رقیق کننده خون نیز یک هفته قبل از لیفت بینی با نخ باید کنار گذاشته شود اگر در جلسه مشاوره دارویی را دریافت کردید آن را باید به طور منظم استفاده کنید.

مراقبت های بعد از لیفت بینی با نخ چگونه است؟

. اگر لیفت بینی با جراحی را انجام داده اید باید در حدود یک هفته ایمپلنت را روی بینی خود نگه دارید اما اگر لیفت بینی با نخ را انجام داده باشید هیچ گونه مشکلی بعد از انجام لیفت برای شما حاصل نخواهد شد و بلافاصله می‌توانید به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید. ممکن است کمی تورم و کبودی روی بینی شما ایجاد شود که با کمک کمپرس سرد می توانید به کاهش آن کمک کنید.

 تا چند روز بعد از لیفت بینی زمان خوابیدن سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید و از خوردن داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید البته در بعضی موارد ممکن است که خود پزشک این کار را به شما توصیه کند، تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین ورزشی و شنا کرد کردن خودداری کنید از ورزش های مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال که احتمال برخورد توپ به صورت و آسیب رسیدن به بینی را زیاد میکند خودداری کنید، توصیه می شود از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید، مصرف دخانیات و قلیان را متوقف کنید همچنین بعد از انجام لیفت بینی با نخ برای بررسی نتیجه و وضعیت خود به پزشک مراجعه نمایید.

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است؟

یکی از اصلی ترین فاکتورها در تامین هزینه انجام عمل لیفت بینی کلینیکی است که در آن به انجام این درمان می‌پردازید، کلینیک های معتبر معمولاً هزینه های مناسبی را از شما دریافت خواهند کرد. هزینه لیفت بینی بستگی به تخصص و مهارت پزشک، تعداد نخ های مورد استفاده شده، نوع نخ استفاده شده دارد جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید.

چه زمانی بعد از انجام لیفت بینی نتایج ظاهر خواهند شد؟

لیفت بینی با نخ بلافاصله بعد از انجام درمان قابل مشاهده می باشد اما نباید انتظار داشت که نتایج بلافاصله بعد از خروج از کلینیک قابل مشاهده باشد چرا که بعد از انجام این عمل ممکن است که آثار کبودی و تورم در صورت حاصل شود و یا جای زخم بسیار کوچک در محل ورود و خروج نخ ها حاصل شود بنابراین بهتر است که کمی صبور باشید و حدود دو تا سه هفته بعد از از بین رفتن کامل تاثیرات زخم و تورم منتظر بمانید و بعد از آن می‌توانید نتایج واقعی لیفت بینی با نخ را مشاهده کنید.

در جلسه مشاوره چه مواردی مطرح می‌شود؟

جلسه مشاوره جای رودروایسی و یا خجالت کشیدن نخواهد بود شما باید تمامی سوالات، مشکلات و طرح‌های خود را با پزشک مطرح کنید تا بتواند بهترین تصمیم را برای شما بگیرد و به علاوه در این جلسات پزشک شما را مورد معاینه و بررسی قرار خواهد داد و در خصوص نتایج انجام این جراحی و انتظاراتی که دارید با شما صحبت خواهد کرد ضمن اینکه می‌توانید نتایج دیگران را نیز مورد بررسی قرار دهید و تصمیم قطعی را بگیرید.

آیا نتایج لیفت بینی با نخ دائمی است؟

نتایج لیفت بینی با نخ دائمی نیست و نخ مورد استفاده شده در لیفت بینی بعد از مدتی جذب بافت پوست می‌شود و اثرات خود را از دست خواهد داد بنابراین بعد از گذشت دو سال باید مجدد درمان را انجام دهید البته بعد از مدتی ماندگاری نتایج بیشتری می شود.

بهترین مرکز برای انجام لیفت بینی کجا است؟

منظور از بهترین محل کلینیک معتبری است که هم هزینه لیفت بینی در آن مناسب باشد و هم بتواند قابل اعتماد باشد. پزشکان کلینیک‌ها باید تخصص و مهارت کافی برای انجام لیفت بینی با جراحی و بدون جراحی را داشته باشند یکی از این مراکز مطمئن برای انجام لیفت بینی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه می باشد و شما می توانید از خدمات حرفه ای و با کیفیت این مجموعه بهره مند شوید.

لیفت بینی با نخ چقدر زمان می‌برد؟

یکی از بهترین موارد در مورد انجام این روش درمانی این است که فقط ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد بعد از انجام شما می توانید بلافاصله فعالیت‌های روزمره خود را ادامه دهید.

چه چیزی را میتوانیم قبل از انجام درمان انتظار داشته باشیم؟

قبل از لیفت بینی با نخ یک ماده بی حسی موضعی در محل تحت تزریق قرار داده می‌شود، سوزنی که در طی انجام این درمان استفاده می شود بسیار ریز است و دردی ایجاد نخواهد کرد.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – لیفت بینی

کاربردهای لیفت با نخ چیست؟

از این روش می توان برای لیفت ابرو ، لیفت بینی، زاویه سازی صورت برطرف کردن افتادگی در ناحیه غبغب از بین بردن چین و چروک های صورت و … نیز استفاده کرد.

درمان لیفت بینی با نخ چگونه انجام می‌شود؟

کاربرد اصلی این روش لیفت بینی با نخ به دلیل خواص نخ‌های مورد استفاده در این درمان می باشد تنها به عنوان یک پشتیبان سبب بالا رفتن و لیفت نوک بینی می شود. نخ‌ها در امتداد تیغه بینی و در نوک بینی قرار داده می شوند و در نتیجه سبب ایجاد ظاهری لیفت شده خواهند شد و بینی شما باریک تر، تیز تر و بلند تر به نظر می رسند علاوه بر این، این نخ سبب تحریک تولید کلاژن در پوست می شود که این امر می‌تواند منجر به بهبودی بعد از انجام درمان شود.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای انجام عمل لیفت بینی با نخ هستند؟

کاندیدای مناسب برای انجام این روش درمانی علاوه بر داشتن انتظارات واقع بینانه و نگرانی های قابل کنترل باید دارای پوستی جوان باشد، اگر فرد دارای پوست نازک و آسیب دیده ناشی از نور خورشید باشد لیفت بینی برای او گزینه مناسب خواهد بود چرا که اگر پوست به اندازه کافی برای نخ‌مذ وجود نداشته باشد ممکن است که قابل مشاهده یا لمس باشند یکی دیگر از دلایلی که افراد مسن برای انجام لیفت بینی با نخ را دچار شک می کند این است که بینی آنها احتمالاً به دلیل کاهش حجم مربوط به افزایش سن و تحلیل استخوان در این ناحیه دچار افتادگی شده است اگر پزشک از دست دادن حجم را با فیلر جبران کند نتیجه ماندگار و طبیعی به دست نخواهد آمد در حالی که بعضی از متخصصین از تزریق فیلر به بینی در افراد متقاضی که تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفتند خودداری می‌کنند اما لیفت بینی معمولاً برای افرادی که جراحی بینی سنتی انجام داده‌اند به گونه‌ای خطر است با این حال قرار دادن نخ در بینی که قبلاً عمل شده می‌تواند به دلیل ایجاد بافت اسکار و پیوندهای غضروفی بسیار چالش برانگیز باشد به گفته کارشناسان عوامل دیگری که ممکن است مانع از انجام لیفت بینی با نخ شود حساسیت به مواد بخیه، عفونت یا التهاب فعال در ناحیه درمان یا بارداری و شیردهی می باشد.

عمل لیفت بینی با نخ چگونه انجام می‌شود؟

لیفت بینی با نخ به روش زیر صورت می گیرد:

. مشاوره: در ابتدا یک جلسه مشاوره با پزشک برگزار خواهد شد در این جلسه پزشک در خصوص اینکه چه پیشرفت هایی برای بهبود ظاهر بینی شما لازم است و انتظارات چه نتایجی را بعد از انجام درمان باید داشته باشید صحبت خواهد کرد.

. ارزیابی اولیه: یک ارزیابی اولیه از بینی شما گرفته می‌شود این ارزیابی به پزشک کمک می‌کند تا تعداد نخ‌های مورد استفاده شده مشخص شود.

. وضعیت: در روز انجام درمان پزشک از شما می‌خواهد که به شکلی دراز بکشید که صورت شما به طرف بالا خم شود پزشک یک‌بار دیگر تناسب و ساختار بینی شما را مورد بررسی قرار خواهد داد و موقعیت نخ ها را برنامه ریزی خواهد کرد.

. علامت گذاری: پزشک بعد از انجام اندازه گیری های دقیق صورت شما را علامت گذاری خواهد کرد.

. ضد عفونی کردن پوست: برای کاهش ایجاد خطر عفونت پوست بینی شما به خصوص در نواحی که قرار است نخ وارد آن شود ضدعفونی می‌شود.

. بی حسی موضعی: بینی شما بی‌حس می‌شود تا در هنگام انجام این درمان هیچگونه درد و ناراحتی را احساس نکنید برای بی حسی که این ناحیه از کرم های بی حس کننده موضعی کمک گرفته می‌شود.

. ایجاد نقاط ورود: از یک سوزن بسیار کوچک برای ایجاد یک نقطه ورود کوچک در نوک بینی برای نخ استفاده خواهد شد.

. وارد کردن نخ‌ها: آخرین مرحله وارد کردن نخ در پل بینی و نوک آن است که از یک کانولا بسیار کوچک برای هدایت نخ‌ها و قرار گرفتن صحیح آن استفاده می شود بعد از قرار دادن نخ ها کانولا برداشته خواهد شد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir