آر اف کونتراج

آر اف کونتراج

آر اف کونتراج :

افتادگی پوست ، پدیدار شدن چین و چروک و تجمع چربی های موضعی در قسمت‌های مختلف بدن مانند شکم و ران از مشکلاتی است که می تواند زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و باعث کاهش اعتماد به نفس آنها شود مشکلاتی که معمولاً ناشی از افزایش سن ، ژنتیک و آسیب‌های نور ناشی از قرار گرفتن در معرض خورشید هستند خبر خوب این است که امروزه با روش‌های متعددی می‌توان به رفع این مشکلات کمک کرد روش های ایمن و بسیار موثر که دردسرهای زیادی ندارند و بدون اینکه نیاز باشد به زیر تیغ جراحی بروید می‌توانید نتایج موثری را برای خود رقم بزنید امروز می خواهیم در مورد یکی از این روش‌ها برای شما صحبت کنیم روش آر اف کونتراج یکی از موثرترین روش‌ها و پیشرفته‌ترین آنها برای زیبایی و جوانسازی و برطرف کردن چربی های موضعی بدن است که تمام علاقه مندان به جوانسازی و زیبایی می توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

روش آر اف چیست و چگونه کار می کند؟

آر اف به امواج رادیویی گفته می‌شود ، به طور کلی امواج مورد استفاده در علم پزشکی به دو دسته امواج الکترومغناطیسی و امواج مکانیکی تقسیم می‌شوند امواج فراصوت در روش‌های تصویربرداری مانند سونوگرافی و در روش‌های هایفوتراپی استفاده می‌شود از جمله امواج مکانیکی هستند امواج الکترومغناطیسی طیف وسیعی از امواج مورد استفاده در پزشکی هستند از اشعه بسیار پرقدرت گاما گرفته تا اشعه ایکس ، نور نامرئی ، انواع لیزرها و همچنین امواج rf همانند امواج رادیویی میزان اثرگذاری این امواج با معیارهایی به نام فرکانس مشخص می‌شود هرچه فرکانس بیشتر باشد سرعت انرژی نیز بیشتر است ویژگی‌های امواج rf بسته به کاربردی که دارند طراحی می شود مثلاً امواج وای فای تلویزیون رادیو و ماکروویو هم نمونه‌هایی از امواج رادیو فرکانسی یا رادیویی هستند که در بیشتر دستگاههای rf از این امواج استفاده می شود امواج با فرکانس ۴۵۰ کیلو هرتز استفاده می شود یعنی ۱۰۰ میلیون بار آهسته‌تر از نور نامرئی.

 

انواع دستگاههای آر اف

دستگاه و روش های زیادی برای آر اف وجود دارد که احتمالاً نام آنها را شنیده اید سه مورد زیر از جمله موثرترین روش‌های درمانی مثبت بر تکنولوژی آر اف است که هر دوی این سه موارد در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان انجام می‌شود:

۱. آر اف فرکشنال

در گذشته امواج لیزر و رادیویی که در دستگاه های پزشکی مورد استفاده قرار می‌گرفت به صورت هم ریز یا وسیعی از پوست را مورد هدف قرار می داد امروزه دستگاه‌های فرکشنال به کلی جای دستگاه‌های قدیمی را گرفتند در دستگاه‌های فرکشنال نقاط بسیار کوچکی روی پوست با فواصل کاملاً ایمن مورد هدف قرار می گیرند و بدین ترتیب اثر گذاری بهتر و عوارض کمتری را در پی خواهد داشت تفاوت دستگاه های آراف معمولی با دستگاه‌های جدید آن هم همین است تمام دستگاه های آر اف کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان از تکنولوژی فرکشنال بهره مند می شوند و آنها کاملا ایمن ، موثر و بی خطر هستند.

۲. آر اف فرکشنال میکرونیدل

برای تولید امواج الکترومغناطیسی نیاز به بخش های ویژه ای به نام الکترود است در سیستم آر اف فرکشنال میکرونیدل سوزن های فوق ظریفی که تنها ۱۲۰ میکرون قطر دارند نقش الکترون ها را ایفا می کنند این سوزن ها از نیم تا ۲ میلیمتر در داخل پوست نفوذ می کند و امواج رادیویی را به پوست می رساند در واقع این روش ترکیبی از میکرونیدلینگ و آر آف است هر دوی این روش ها نقش مهمی می توانند روی جوانسازی پوست داشته باشند ولی وقتی در کنار هم قرار گرفته می‌شوند تاثیرات بسزایی را می‌توانند به‌دنبال داشته باشند اگر شما هم علاقه به استفاده از یکی از این روش ها را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای بیشمار آن در جوان سازی و زیبایی پوست بهره مند شوید.

۳. آر اف کونتراج

استفاده از دستگاه های آر اف کونتراج یکی از جدیدترین فناوری ها بر امواج رادیو فرکانسی است این دستگاه ها ساخت شرکت اسپانیایی هستند و مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا نیز قرار گرفتند دستگاه‌های ایمن که بسیار موثر بر این تکنولوژی rf هستند کمی جلو تر به معرفی ویژگی‌های خاص این دستگاه پرداختیم.

 

بهترین نوع دستگاه های آر اف

میزان اثرگذاری هر کدام از این روش ها بستگی به شرایط ، محل درمان و هدف درمانی می تواند متفاوت باشد برای مثال چربی های موضعی دستگاه آر اف کونتراج و برای برطرف کردن چین و چروک و دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدل بهترین انتخاب می توانند برای درمان مشکلات باشند در جلسه مشاوره متخصص کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان پزشک پوست شما را مورد بررسی و معاینه قرار می دهد سپس در مورد انواع آر اف و سایر روش های جوانسازی مطابق با شرایط شما برای شما توضیحات تکمیلی را ارائه خواهد داد تا بتوانید بهترین روش را با توجه به بودجه خود و همچنین هدف مورد نظر انتخاب کنید انتخاب مناسب ترین و بهترین روش برای جوانسازی پوست کار دشواری خواهد بود که تنها از عهده پزشک بر می‌آید پزشکان کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با توجه به نتایج هزاران درمان برای جوانسازی های مختلف به خوبی می‌دانند که کدام روش می‌تواند احتمال خیلی زیاد بهترین تاثیر را برای پوست شما به دنبال داشته باشد پس توجه کنید که اثرات بسیار خوب یک روش درمانی که برای یکی از دوستان و آشنایان شما بهترین بود لزوماً به این معنا نیست که بتواند برای شما هم بهترین اثر و نتیجه را به جا بگذارد.

 

ویژگی های منحصر به فرد آر آف کونتراج

. استفاده همزمان از سیستم دو قطبی و تک قطبی

همانطور که برای شما بیان کردیم برای تولید امواج اف از بخش های ویژه ای به نام الکترود استفاده می‌شود الکترود قطب های مثبت و منفی را می‌سازند و امواج یک قدم به سمت قطب دیگر حرکت می‌کند یکی از ویژگی های دستگاه آر اف خاصیت تک قطبی و دوقطبی آنها است در دستگاه های تک‌قطبی قطب های مثبت و منفی در فاصله نسبتاً زیادی از هم قرار دارند یعنی امواج رادیویی مجبور هستند که از لایه های سطحی میانی و لایه های عمیق پوست و همچنین چربی‌های زیرپوست عبور کنند . از دستگاه‌های تک قطبی برای درمان عمیق مثل لیفت کردن پوست و سوزاندن چربی های موضعی موثر تر هستند استفاده می شود ، در دستگاه های دوقطبی قطب های مثبت و منفی در فاصله نزدیک به هم قرار می‌گیرند به همین دلیل امواج تولید شده حدود یک میلیمتر در داخل پوست نفوذ می کند در این حالت دیگر نمی‌توانید کلاژن سازی در ناحیه درم که باعث سفت شدن و لیفت پوست می شود را تحریک کنید همچنین دستگاه‌های دوقطبی برای برطرف کردن چربی های زیر پوستی موثر نخواهد بود برای برطرف کردن جای اسکار ، آکنه و بهبود رنگ و بافت پوست دستگاه های دوقطبی بسیار مناسب‌تر هستند یکی از اصلی‌ترین برتری های دستگاه های آر آف کونتراج نسبت به سایر دستگاه های آراف این است که این دستگاه به طور همزمان از سیستم تک بعدی و دو قطبی استفاده می‌کند این ویژگی می تواند به طور همزمان نواحی سعدی و عمیق پوست را جوان سازی کند و نتایج خوبی را رقم بزند.

. سیستم نظارت زنده

آر آف کونتراج به دوربین حرارتی و یک نمایشگر مجهز است که به صورت زنده دمای ناحیه را نشان می‌دهد هنگامی که دما به میزان مورد نظر برسد دستگاه اعلام می‌کند و بدین ترتیب سرعت و دقت و ایمنی آن بالا خواهد رفت.

 

کاربردهای آر اف کونتراج

با توجه به استفاده همزمان از دو سیستم دو قطبی و تک به این دستگاه‌ها کاربردهای زیادی در آن وجود دارد از جمله استفاده زیبایی و درمانی این روش میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

. سلولیت و چربی های موضعی

. لیفت غیرتهاجمی پوست

. برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست

. برطرف کردن افتادگی در ناحیه غبغب

. بهبود نتایج لیپوساکشن

. بهبود انحنای سطح بدن

. برطرف کردن افتادگی پوست در ناحیه زیر بازو

. برطرف کردن افتادگی های پوستی.

شما هم می‌توانید از کاربرد های بیشمار آر اف در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

آر اف کونتراج
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – آر اف کونتراج

راهنمای متقاضیان درمان با دستگاه های آراف کونتراج

مراقبت های پیش از درمان

قبل از انجام آر اف کونتراج نیاز به پرهیز و مراقبت های خاص و ویژه ای نیست فقط باید چند نکته را مد نظر داشته باشید تا بهترین نتیجه برای شما رقم بخورد بهتر است تا دو هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید آفتاب نگیرید و سولاریوم هم نروید.

. بین جلسات با لیزر لایه برداری پوست و تزریق بوتاکس با جلسات درمانی با استفاده از آراف ترتیب حداقل باید سه ماه ۴ هفته و ۲ هفته فاصله وجود داشته باشد.

. قبل از مراجعه به کلینیک استحمام کنید پوست خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مرطوب کننده و لوسیون استفاده نکنید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی نیز پرهیز کنید.

جلسه درمانی

. در جلسه درمان با استفاده از آراف بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان خواهد برد در طول درمان هیچ گونه درد و ناراحتی برای شما به وجود نخواهد آمد در صورتی که احتمال درد برای شما حاصل می‌شود می‌توانید از بی‌حسی های موضعی استفاده کنید.

. معمولاً انجام آر اف کونتراج نیاز به چند جلسه درمان برای رسیدن به نتیجه مورد نظر دارد.

مراقبت های پس از درمان

. این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری ندارد شما بلافاصله می توانید کلینیک را ترک کنید به محل کار بروید یا به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید.

. ممکن است تا یک ساعت بعد از انجام درمان کمی احساس درد و ناراحتی داشته باشید عوارضی مانند تورم و قرمزی در این روش درمانی طبیعی است و معمولاً تا دو الی سه روز بعد به طور کامل برطرف خواهد شد.

. آر اف کونتراج مراقبت های زیادی بعد از انجام درمان ندارد مثلاً در تمام روش های جوانسازی نوشیدن فراوان مایعات توصیه می‌شود که در این روش نیز به همان گونه استفاده از مایعات فراوان و استفاده از کرم‌های ضدآفتاب توصیه می‌شود.

. در برخی موارد نتایج بعد از جلسه قابل مشاهده است و در موارد دیگر حداکثر تا دو هفته بعد از جلسه درمانی خود را نشان می‌دهد به علاوه کلاژن سازی و بهبود ظاهر بافت پوست تا سه ماه بعد نیز ادامه دارد.

ایمنی و عوارض آر آف کونتراج

. امواج رادیو فرکانسی بسیار ایمن هستند و در وسایلی مثل تلویزیون ، وای فای و مایکروویو نیز وجود دارد.

. این تکنولوژی و خود دستگاه آر اف کونتراج مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده قرار گرفته و سایر سازمان‌های نظارتی و پزشکی نیز او را تایید کرده‌اند.

. از اصلی‌ترین خطرات این روش سوختگی است در دستگاه های کونتراج از سیستم مراقبت‌های ویژه استفاده می‌شود که این عوارض را به حداقل می‌رساند به علاوه پزشک و اپراتور کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان آموزش‌های لازم در مورد کار با دستگاه آر اف را دیده اند.

. قرمزی و تورم از جمله عوارض طبیعی این روش هستند که طی ۲۴ ساعت و یا حداکثر تا دو سه روز به طور کامل برطرف خواهند شد.

‌ سایر عوارض دیگر مانند ایجاد بثورات پوستی پوست پوست شدن حساس شدن پوست با لمس از جمله عوارض نادری هستند که معمولاً بر اثر خطای پزشکی و یا استفاده از دستگاه‌های غیر استاندارد به وجود می آیند.

 

هزینه آر اف

هزینه آر اف شامل هزینه تهیه سری دستگاه و هزینه جلسات درمانی می باشد از آنجایی که سری دستگاه روی پوست هر فرد به طور اختصاصی استفاده می‌شود شما باید سری دستگاه را خودتان تهیه کنید برای تهیه سر این دستگاه شما باید یک بار هزینه پرداخت کنید اما هزینه هر جلسه درمانی را باید در نوبت دیگر پرداخت کنید تعداد جلسات درمانی و انتخاب کلینیک و پزشک متخصص همگی روی هزینه انجام این درمان اثرگذار هستند جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه اطلاعات کافی به دست آورید همچنین می توانید با مراجعه به اینکه با مشاوران و کارشناسان گفت‌وگو داشته باشید از هزینه‌های انجام درمان و هر سوال دیگری که دارید اطلاعات به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که میتوانید از آن بهره مند شوید.

 

کاندیدای مناسب آر اف کونتراج

استفاده از آر اف برای تمام افراد در هر سه سن و هر شرایطی می‌تواند کمک‌کننده باشد افراد بین ۳۰ تا ۵۵ سال می‌توانند گزینه مناسبی برای استفاده از آر اف کونتراج باشند و نتایج را برای خود به دنبال داشته باشند افرادی که مشکلات قلبی و بیماری های خاصی ندارند می توانند از این روش درمانی برای جوانسازی پوست استفاده کنند معمولاً برای تجویز درمان با استفاده از این روش ابتدا توسط پزشک متخصص مورد معاینه قرار می‌گیرید و سوابق پزشکی شما مورد بررسی قرار داده می شود و بعد از آن اجازه استفاده از این دستگاه را برای جوانسازی پوست پیدا خواهد کرد شما هم اگر کاندیدای مناسب برای انجام آر اف هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید.

 

چند جلسه درمان نیاز است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای جوانسازی پوست با استفاده از آر اف کونتراج بستگی به نوع پوست شما ، میزان آسیب های پوستی و واکنش بدن نسبت به روش دارد برای افرادی که زخم های عمیق دارند باید تعداد جلسات بیشتری برای آنها انجام شود تعداد جلسات درمانی با استفاده از آر اف توسط پزشک متخصص پوست و مو مشخص می‌شود برای مشاهده بهترین نتیجه از این روش درمانی حداقل سه جلسه بهتر است که زیر نظر پزشک متخصص انجام شود اگر شما جزو آن دسته از عزیزانی هستید که می خواهید برای جوان سازی پوست از این روش درمانی استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسبی برای این روش درمانی هستید از تعداد جلسات درمانی و سوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره‌مند شوید.

 

دوره نقاهت استفاده از آر اف کونتراج

استفاده از آر اف کونتراج یک روش ایمن و موثر است که برای جوانسازی پوست برطرف کردن مشکلات پوستی و از بین بردن چربی های موضعی استفاده می‌شود این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد شما بلافاصله می توانید بعد از اتمام درمان کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید نیاز نیست که استراحت داشته باشید و از انجام فعالیت ها دور بمانید فقط باید به نکاتی که توسط پزشک به شما ارائه می شود توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را به دست آورید البته انتخاب کلینیک و پزشک متخصصی نقش مهمی در نداشتن دوره نقاهت دارد هرچه پزشک ماهر و با تجربه تر باشد بهترین نتیجه را برای شما رقم می زند و شما را از هر گونه آسیب در امان می دارد.

 

مراقبت های بعد از آر اف کونتراج

بعد از انجام آر اف کونتراج نیازی نیست که مراقبت خاص و ویژه‌ای را انجام دهید فقط رعایت چند نکته می‌تواند نتایج بهتری را از این روش درمانی برای شما رقم بزند و شما را از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی در امان بدارد از جمله مراقبت های بعد از انجام آر اف کونتراج:

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و پوست خود را با استفاده از کرم‌های ضد آفتاب محافظت کنید همچنین میتوانید از کلاه های نقاب دار نیز استفاده کنید.

. رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید و آب و مایعات فراوانی در طی روز بنوشید.

.از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید همانطور که می‌دانید مصرف این گونه مواد خود می‌توانند عاملی برای پیری پوست باشند.

 

اثرات و نتایج آر اف کونتراج

استفاده از  آر اف کونتراج برای جوانسازی و زیبایی پوست اثرات مثبتی را می‌تواند به جا بگذارد اگر این روش درمانی کلینیکی معتبر و توسط پزشکی متخصص و باتجربه صورت گیرد و دوره درمان کم شود می تواند نتایج نسبتا طولانی را برای فرد به دنبال داشته باشد این روش یک روش ایمن و موثر برای برطرف کردن مشکلات پوستی و جوانسازی پوست است که نتایج فوق‌العاده را می‌تواند برای افراد در پی داشته باشد شما هم می‌توانید از اثرات و نتایج آر اف در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی سلامت و جوانی خود را در این کلینیک تحت نظر پزشک متخصص تامین کنید.

 

درباره کلینیک

در مورد کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان باید گفت که این کلینیک با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برند ها و کمک گرفتن از بهترین تکنولوژی ها و بهترین متخصصین کارآمد و همچنین پرسنل دوره دیده در تمام زمینه‌های مربوط به انواع مشکلات پوست و با استفاده از روش‌های گوناگون در رفع مشکلات پوستی می پردازد و موفقیت های زیادی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است تمام خدمات این کلینیک با بهترین تکنیک های موجود مورد تایید وزارت بهداشت ایران قرار گرفته از موقعیت مناسب کلینیک و استفاده از تجهیزات و تنوع در تکنولوژی های مدرن باعث شده که خدماتی که در این کلینیک انجام می‌گیرد بتواند اطمینان افراد متقاضی را جلب کند و نتایجی را که این عزیزان به دنبال آن هستند برای آنها حاصل کند ، انجام تمامی خدمات مشاوره در این کلینیک توسط کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای فراهم است تا شما بتوانید به کمک مشاوره به راحتی روش مناسبی را برای برطرف کردن مشکلات پوستی خود انتخاب کنید و به آنچه که علاقه دارید دست پیدا کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری

افتادگی پوست  , به وجود آمدن چین و چروک و تجمع چربی های موضعی در قسمت‌های مختلف بدن مانند شکم از مشکلاتی است که می تواند زیبایی افراد را تحت تأثیر قرار دهد و باعث کاهش اعتماد به نفس در آنها شود معمولاً مشکلات ناشی از افزایش سن ، آسیب‌های نور خورشید می تواند باعث از بین رفتن زیبایی و جذابیت پوست شود و روش‌های زیادی امروزه وجود دارد که این روش های ایمن ، کم دردسر و بسیار موثر هستند که می‌توانند این مشکلات را برطرف کنند و بدون اینکه فرد نیاز داشته باشند به زیر تیغ جراحی بروند جوانسازی و زیبایی پوست را برای آن به دنبال داشته باشد یکی از این روش ها استفاده از آر اف کونتراج است که می توان گفت یکی از روش های موثر و پیشرفته برای جوانسازی پوست و رفع چربی های موضعی است این روش کاربردهای زیادی دارد و می‌تواند نتایج خوبی را برای افراد رقم بزند از جمله این که می تواند به درمان سلولیت و چربی های موضعی کمک کند به رفع افتادگی و شل شدگی پوست ، لیفت غیرتهاجمی پوست ، برطرف کردن افتادگی ها در نواحی مختلف بدن بپردازد بدون اینکه هیچ گونه درد و ناراحتی داشته باشد و عوارضی برای فرد در پی داشته باشد هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری نیز ندارد و فرد بلافاصله بعد از اتمام درمان می تواند فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرد اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه به استفاده از این روش درمانی برای جوانسازی پوست خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

میکرودرم آبریژن روش غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست

مزایا ، عوارض و هزینه فیشیال پوست صورت

راهکارهای خانگی درمان افتادگی پوست صورت با ماساژ و ماسک

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/5qtb

لینک آپارات: https://aparat.com/v/2dSHU

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/3j4rrBdV

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/A5zxhyBPCcw

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir