مزایا ، عوارض و هزینه فیشیال پوست صورت

مزایا ، عوارض و هزینه فیشیال پوست صورت

مزایا ، عوارض و هزینه فیشیال پوست صورت :

 

صورت یکی از مهم ترین قسمت های بدن است که تحت تأثیر افزایش سن و استرس‌های محیطی مشکلات زیادی برایش به وجود می‌آید و به همین دلیل مراقبت از پوست صورت اهمیت زیادی دارد ، سلامت پوست به ظاهر و شادابی آن می تواند کمک کننده باشد و جوانی و سرزندگی را برای پوست به همراه داشته باشد سطح پوست ما پوشیده از سلول های مرده است که در واقع از پوست محافظت می‌کنند هر ماه در حالت طبیعی سلول های مرده از روی پوست کنار می‌روند و سلول های جدیدی جایگزین می‌شوند از آنجایی که سلول‌های مرده روی سطح پوست جمع می‌شوند از میزان درخشندگی و زیبایی پوست جلوگیری می کند اینجاست که  مراقبت از پوست در برابر سلول های مرده اهمیت زیادی دارد و روش های خانگی برای مراقبت از پوست وجود دارد مانند شستشوی دائم پوست صورت با لوسیون ، استفاده کردن از کرم های مرطوب کننده یا ماسک های ویتامینه اما در بعضی موارد این کار به صورت اصولی و توسط فرد متخصص باید انجام گیرد فیشیال پوست از جمله درمان های مراقبت از پوست است که صرف نظر از این که پوست شما چرب ، خشک و یا جوش و آکنه دارد به راحتی می توانید از مزایای این روش درمانی بهره‌مند شوید و پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

. فیشیال پوست چیست؟

فیشیال پوست یک درمان پوستی چند منظوره است که شامل بخور  ،ماسک صورت ، لایه برداری ، پاکسازی ، ماساژ صورت با انواع کرم‌ها و لوسیون‌ها می باشد باید گفت که درمانی که با هدف بهبود ظاهر پوست همراه است و آرامش بیشتری را می تواند برای پوست انجام دهد درمانی که نیاز به استفاده از محصول خاصی ندارد و اگر به درستی و با تناسب به نوع پوست شما انجام گیرد می تواند مزایای بیشماری را برای پوست صورت به همراه داشته باشد برای مثال این نکته باید در نظر گرفته شود که لایه برداری نباید برای پوست حساس انجام گیرد فیشیال از جمله روش هایی است که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آنجایی که کاملاً روش غیر تهاجمی بوده بسیاری از این افراد از این روش را به یک روش تهاجمی ترجیح می‌دهند از دیگر کاربردهای فیشیال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. افزایش تولید کلاژن

. از بین بردن سلول های مرده روی پوست

. بهبود ظاهر خطوط و برطرف کردن لکه های ظریف روی پوست

. پاکسازی منافذ پوست

. رطوبت رسانی و آبرسانی به پوست

انواع گوناگون درمانی وجود دارد که متخصص با توجه به نوع پوست و مشکلات آن بهترین نحو را برای شما در نظر می‌گیرد این روش آبرسانی برای پوست را دارد و کمک می‌کند تا پوست سفت و ترمیم شود در حالی که برخی هم می‌تواند به راحتی به رفع مشکلات خاص پوست بپردازد.

 

مزایای فیشیال پوست

. پاکسازی عمقی بهتر و عمیق‌تر از روش های پاکسازی خانگی می‌تواند به پوست کمک کند و از تجمع هرگونه چربی سموم و کثیفی و باکتری در پوست که باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود جلوگیری کند و آنها را از بین ببرد ، لایه برداری مناسب و خوب مانند میکرودرم هرگونه سلول مرده را از روی پوست بر می‌دارد ، منافذ را از بین می‌برد و امکان جذب بهتر محصولات را نیز فراهم می‌کند این کار سبب می شود تا پوست شاداب ، نرم و جوان تری را داشته باشید.

. ضد پیری : درمان های فیشیال روند افزایش پیری را کند می کند و از بروز چین و چروک های پوستی جلوگیری می کند ، ماساژ صورت با استفاده از کرم های ضد پیری باعث بهبود خونرسانی و اکسیژن رسانی به پوست می شود که این امر می‌تواند افزایش تولید کلاژن و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست را به همراه داشته باشد و در نتیجه این امر باعث کاهش خطوط و چین و چروک های سطحی روی پوست خواهد شد.

. جوانسازی پوست: لایه برداری ، ماساژ ، بخور و ماسک در طول درمان با فیشیال به جوانسازی پوست کمک میکند و باعث میشود پوستی شاداب ، جوان و سالم داشته باشید ممکن است نتایج بلافاصله بعد از درمان قابل مشاهده نباشد اما پوست در دراز مدت ترمیم می‌شود و احساس خوبی به شما دست پیدا می‌کند البته توصیه می‌شود درمان  ادامه دار باشد.

. بهبود روال مراقبت از پوست: متخصص با بررسی پوست به این نتیجه می‌رسد که کدام روش فیشیال برای شما می تواند مناسب تر باشد و همچنین کدام محصول برای پوست شما مناسب ترین است که این موارد اهمیت زیادی دارد چرا که می‌تواند از بروز بسیاری از عوارض جلوگیری کند و وضعیت پوست شما را خوب نگه دارد.

. درمان مشکلات پوستی : در تشخیص بیماری و مشکل پوستی بسیار می‌تواند به راحتی و به آسانی به درمان شرایط پوست کمک کند مشکلاتی از جمله رفع جوش های سر سیاه و سر سفید ، آسیب های ناشی از نور خورشید ، زخم و آکنه با درمان فیشیال به حداقل می رسد و یا به طور کامل درمان میشود.

فیشیال پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – فیشیال پوست

انواع فیشیال پوست

انواع گوناگون فیشیال پوست وجود دارد که هر کدام برای هدف خاصی و با توجه به جنس پوست طراحی شده اند از جمله آن می‌توان به پاکسازی عمیق صورت ، جلوگیری از وجود جوش و آکنه ، فیشیال ضد پیری ، روشن کننده پوست ، نوردرمانی آنزیمی ، فیشیال پیلینگ شیمیایی میکرودرم اشاره کرد پزشک متخصص با معایناتی که انجام می‌دهد و با توجه به نوع پوست و مشکلات آن بهترین درمان را برای فرد در نظر می گیرد تا بتواند آن را به نتیجه مورد نظر برساند شما هم می توانید از انواع این روش درمانی بسته به نوع پوست و مشکل آن یک روش را انتخاب و به آن بپردازید اگر علاقه به این روش ها دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک درمان مناسب را انتخاب و به آن بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید.

 

مراحل فیشیال پوست

اول نواحی صورت و گردن ماساژ داده می شوند و هر گونه آرایش و آلودگی روی پوست پاک می شود ، پاک کردن با استفاده از آب گرم و اسفنج صورت می‌گیرد صورت کاملا خشک می شود و پوست مورد بررسی قرار می‌گیرد این مرحله مشخص می‌کند که در ادامه از چه ماسکی برای پوست باید استفاده شود.

. بخار دهی یا بخور

بخار دهی با هدف پاکسازی عمیق برای پوست صورت می گیرد و باعث شل شدن پوست می شود که در مراحل بعد به آن کمک می‌کند ممکن است در مواردی که پوست بیمار حساس است متخصص با تشخیص خود از این روش استفاده نکند.

. لایه برداری

در این مرحله و با توجه به نوع پوست و سلول های مرده با استفاده از کرم های لایه بردار و یا اسکراب ها یا بخار دهی از روی پوست برداشته می‌شوند لایه برداری حاوی آنزیم ها و مواد شیمیایی هستند که در میان سلول های پوستی قرار می‌گیرند و باعث می‌شوند که سلول‌های پوستی شل شوند و لایه برداری بهتر صورت گیرد.

. تخلیه

در این مرحله برای باز کردن منافذ چربی های اضافه و سلول های مرده و مسدود شده روی پوست انجام می‌گیرد چرا که منافذ بسته باعث به وجود آمدن جوش های سرسیاه و همچنین آکنه می شوند این مرحله به صورت دستی و با استفاده از ابزارهای مخصوص انجام می گیرد و اگر این مرحله به صورت دستی انجام نشود احتمال دارد که صورت فرد بیمار دچار کبودی و قرمزی شود و اگر فرد پوست حساسی دارد ممکن است که کمی درد داشته باشد.

. ماساژ

فیشیال عمدتاً شامل ماساژ صورت و قسمت های فوقانی بدن است که برای بهبود تخلیه سیستم لنفاوی و سم زدایی بدن انجام می‌شود.

ماسک و دیگر موارد

برای مرحله بعد ماسک مناسب به پوست و آبرسان روی پوست زده میشود تا خشکی پوست از بین برود و در مرحله بعد با سرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب به پایان خواهد رسید.

فیشیال پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – فیشیال پوست

آیا قبل از فیشیال پوست مراقبت های خاصی نیاز است؟

. در مورد محصولات پوستی که استفاده می کنید و همچنین نوع مشکل پوستی که دارید با پزشک متخصص صحبت کنید چرا که با کمک شما بهترین روش در نظر گرفته می شود و آسیب های پوستی در طول درمان و بعد از آن گرفته خواهد شد.

. قبل از درمان از محصولات لایه بردار نباید استفاده شود.

. آقایانی که قصد انجام درمان با استفاده از فیشیال را دارند صبح روز درمان نباید صورت خود را شیو کنند بلکه چند روز قبل باید این کار را انجام دهند.

. قبل از درمان اگر فرد دچار آفتاب سوختگی باشد نسبت به انجام فیشیال نباید اقدام کند برای این دسته از افراد درمان مناسب تری در نظر گرفته می شود.

. اگر برای مراسم خاصی می خواهید فیشیال را انجام دهید که روز قبل تر به انجام این کار بپردازید تا پوست ظاهر طبیعی داشته باشد.

. از آنجایی که بیشتر قسمت های صورت و گردن در این روش ماساژ داده می‌شود توصیه می شود زیورآلات همراه خود نداشته باشید.

 

بعد از فیشیال پوست ، چه مراقبت هایی نیاز است؟

. اگر محصولاتی را که در گذشته استفاده میکردید زبر و سفت بوده یا منافذ به خوبی پاکسازی نشده بعد از انجام فیشیال مواردی از قبیل جوش و سوزش ممکن است که به وجود آید پس توصیه می شود جهت به حداقل رساندن لکه های بعد از درمان و قرمزی حتماً دستورالعمل های گفته شده توسط پزشک متخصص را رعایت کنید و پوست خود را با استفاده از کرم های ضد جوش به آرامی تمیز کنید.

. چند روز قبل از درمان از شیر پاک کن برای شستشوی پوست استفاده نکنید چرا که بعد از انجام فیشیال ممکن است بسیار پوست حساس شود و به مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد از آن نیز نباید از هیچگونه تمیز کننده و اسکراب زبری روی پوست استفاده شود.

. به دلیل حساس بودن پوست بعد از انجام درمان شست و شوی صورت باید به آرامی انجام گیرد.

. تا جایی که می‌توانید تا چند روز بعد از انجام درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و حتماً هنگام خارج شدن از منزل از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

. از ماساژ دادن پوست بعد از انجام فیشیال خودداری کنید.

 

بعد از یک بار فیشیال پوست ، چه اتفاقی می افتد؟

انجام فیشیال برای پوست حدود ۶۰ دقیقه زمان می برد که در این مدت انجام درمان تا حد زیادی به نوع آن و نوع پوست فرد بستگی دارد به عنوان مثال برخی فیشیال ها به گونه ای طراحی شده اند که به بهبود برخی مشکلات مانند رفع جوش و آکنه کمک می‌کند و می‌تواند شامل خارج کردن جوش های سر سیاه و سر سفید و لایه برداری شیمیایی باشد برخی دیگر ممکن است تنها آبرسانی و تغذیه را برای پوست انجام دهد و بسته به نوع فیشیال ممکن است از ابزارهایی مانند لامپ چوبی یا میکرودرم استفاده شود تا نتایج بهتری به دست آید آنچه که اهمیت دارد این است که متخصص باید اطلاعات و دانش کافی در خصوص نوع پوست و درمان را داشته باشد و مراقبت های لازم را در اختیار بیمار قرار دهد اما در نهایت بعد از یک جلسه درمان شما پوست هیدراته ، درخشان ، نرم و جوش های کمتری را خواهید داشت سوالی که برای خیلی از متقاضیان پیش می‌آید این است که آیا فیشیال پوست می تواند چین و چروک های پوست را از بین ببرد یا خیر در پاسخ باید گفت فیشیال های اولیه بهبود موقتی پوست را به همراه دارد و نمی تواند مشکلاتی مانند چین و چروک های پوستی ، هایپرپیگمنتیشن و یاهر آنچه فراتر از یک جوش و آکنه معمولی است را درمان کند در چنین مواردی درمان‌های قویتری نیاز است تا فرد بتواند به نتایج بهتری برسد که البته بعد از معاینه پزشک روش درمانی مناسب به شما پیشنهاد داده می‌شود شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص بسته به نوع پوست و مشکلی که دارید روش درمانی مناسبی را انتخاب کنید و به آن بپردازید.

فیشیال پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – فیشیال پوست

تعداد جلسات فیشیال پوست

تعداد جلسات درمانی فیشیال برای پوست برای هر فرد با توجه به نوع پوست و نوع فیشیال می‌تواند متفاوت باشد اما بهتر است این درمان را هر چند ماه یک بار انجام دهید به خصوص هنگامی که فصل تغییر می‌کند و افرادی که جوش های سر سیاه روی پوست دارند بهتر است تعداد جلسات بیشتری را برای انجام این روش درمانی صورت دهند تا نتایج بهتری را به دست آورند اگر شما هم تمایل دارید که از فیشیال صورت استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید.

 

چه زمانی فیشیال پوست نباید انجام شود؟

. روش‌های درمانی بهتر است در صورت بارداری و شیردهی و یا ابتلا به دیگر شرایط سلامتی حتماً قبل از انجام فیشیال صورت با پزشک خود مشورت داشته باشید.

. بهتر است که در تابستان درمان شیمیایی را انجام ندهید زیرا این روش می‌تواند لایه فوقانی پوست را از بین ببرد و این امر نسبت به آفتاب و آسیب های نور خورشید حساس تر می‌شود و گرمای تابستان نیز می تواند این حساسیت را تشدید کند.

. اگر پوست حساس ، مستعد جوش و آکنه دارید حتماً در مورد آن با پزشک مشورت داشته باشید چرا که در برخی موارد فیشیال صورت می‌تواند باعث تحریک بیشتر پوست شود.

آیا فیشیال پوست برای آقایان انجام میشود؟

فیشیال پوست مردان نیز مانند بانوان است با این تفاوت که مراقبت‌های پوست و مو ، آسیب هایی مثل تیغ زدن ، موهای زبر پوستی و حساسیت باید در نظر گرفته شود.

فیشیال پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – فیشیال پوست

عوارض فیشیال پوست

فیشیال پوست اگر تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه و در کلینیک معتبر انجام گیرد هیچ گونه عوارضی جز عوارض معمول این روش درمانی برای فرد در پی ندارد در بعضی موارد ممکن است که قرمزی و التهابی به وجود آید که این عوارض برطرف می‌شوند و از قبل از انجام فیشیال صورت در مورد کلینیک و اعتبار آن دقت کامل را داشته باشید تا از عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک به فیشیال پوست صورت بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید و از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان بمانید.

 

هزینه فیشیال صورت

هزینه انجام فیشیال صورت بستگی به عوامل مختلفی دارد و برای هر فرد نیز می تواند متفاوت باشد از جمله نوع استفاده از فیشیال پوست صورت ، تعداد جلسات درمانی ، دستمزد پزشکان متخصص ، کلینیک مورد نظر و …… همگی می‌توانند روی هزینه انجام این درمان اثرگذار باشند جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و موو  زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید و یا با مراجعه حضوری به این کلینیک می‌توانید با مشاوران و کارشناسان در خصوص هزینه انجام این درمان و هر سوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که شما می توانید از آن بهره مند شوید.

 

کاندیدای مناسب فیشیال صورت

افرادی که علاقه دارند فیشیال پوست صورت انجام دهند باید از سلامت عمومی برخوردار باشند ، هیچ گونه بیماری های پوستی و زمینه ای نداشته باشند همچنین زنان باردار و شیرده نمی توانند از این روش درمانی استفاده کنند همچنین کاندیدای مناسب برای انجام این درمان افرادی هستند که با افزایش سن پوست آنها که تیره شده و می خواهند به حذف سلول های مرده روی پوست بپردازند و جذابیت و جوانی پوست را دوباره بازگردانند می توانند از این روش درمانی استفاده کنند همچنین افراد دیگر که علاقه دارند پوست خود را آبرسانی کنند و به تقویت پوست خود بپردازند و پیری پوست را به تعویق بیندازند نیز می‌توانند کاندیدای مناسب برای انجام فیشیال پوست باشند تمام آقایان و بانوانی که علاقه دارند پوستی شفاف ، روشن و بدون مشکل داشته باشند می توانند کاندیدای مناسب فیشیال صورت باشند اگر شما هم کاندیدای مناسب هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

فیشیال پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – فیشیال پوست

دوره نقاهت فیشیال پوست صورت

انجام فیشیال پوست صورت یک روش موثر و آسان است که فرد می‌تواند در زمان کوتاهی به رفع مشکلات پوست بپردازد و آبرسانی عمیق و موثری را برای پوست انجام دهد این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری ندارد اما بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید فعالیت ها را از سر بگیرید ولی باید به نکات و دستوراتی که توسط پزشک متخصص به شما ارائه می شود توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید و از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان باشید که مهمترین امر در نداشتن دوره نقاهت این است که در مورد انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت کامل را داشته باشید چون هرچه پزشک ماهر تر و با تجربه تر باشد آسیبی به پوست وارد نمی کند در نتیجه دوره نقاهتی نیز برای شما رقم نخواهد خورد.

 

اثرات و نتایج فیشیال پوست صورت

انجام فیشیال پوست صورت باعث می‌شود که مشکلات پوستی از جمله چین و چروک های ظریف و تیرگی پوست از بین برود همچنین افرادی که پوست چرب و یا خشکی دارند با این روش می توانند به درمان پوست خود را بپردازند افرادی که آکنه شدید در پوست دارند به راحتی می‌توانند با این روش درمانی به رفع آکنه پوست خود بپردازند این روش درمانی اگر در کلینیک معتبر توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد می‌تواند نتایج خوبی را برای افراد در پی داشته باشد شما هم می توانید از نتایج فیشیال پوست صورت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را به خود و پوست خود هدیه دهید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری

صورت یکی از قسمت های اصلی بدن است و اولین ناحیه نیز به شمار می‌رود که در اثر افزایش سن ، استرس و آلودگی های محیطی می تواند روی این نقطه اثرگذار باشد. مراقبت از پوست صورت اهمیت زیادی دارد حفظ سلامت پوست ، ظاهر و شادابی آن می‌تواند اثرگذار باشد باعث می‌شود که فرد پوستی جوان و سرزنده داشته باشد و اعتماد به نفس فرد نیز بالا خواهد رفت ، سطح پوست پوشیده از سلول‌های مرده است که در واقع این سلول‌ها از پوست محافظت می‌کند هر ماه به صورت طبیعی این سلول ها از روی پوست جدا می‌شوند و سلول‌های دیگری جایگزین آنها می‌شوند و از آنجایی که سلول های مرده روی سطح پوست می مانند می‌توانند از میزان درخشندگی و شادابی پوست بکاهند اینجاست که مراقبت از پوست از بین بردن سلول‌های مرده روی سطح پوست اهمیت دارد روش های زیادی برای مراقبت از پوست وجود دارد مانند شستشوی پوست با لوسیون ، استفاده کردن از کرم‌ها و ماسک‌های ویتامین که گاهی اوقات این کار باید به صورت اصولی و توسط متخصص انجام گیرد فیشیال پوست صورت از درمان های مراقبت پوست است که می‌تواند به راحتی برای پوست چرب ، خشک و یا مستعد جوش و آکنه روش درمان مناسبی باشد که از مزایای زیادی برخوردار است و به راحتی می‌تواند پوست را لایه‌برداری ، پاکسازی و آبرسانی دقیقی کند و آرامش پوست را به صورت بازگرداند شما هم می‌توانید از مزایای بیشمار فیشیال پوست صورت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید و همواره پوستی شاداب ، سالم و زیبا داشته باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

راهکارهای خانگی درمان افتادگی پوست صورت با ماساژ و ماسک

علت و نحوه درمان چربی مو و پوست سر با روش های خانگی

معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/83ru

لینک آپارات: https://aparat.com/v/yKU1p

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/u29LszAh

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/1e59j6hljio

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir