تزریق ژل لب با دستگاه هیالورون پن

تزریق ژل لب با دستگاه هیالورون پن

تزریق ژل لب با دستگاه هیالورون پن

مقدمه

سرعت پیشرفت صنعت زیبایی به قدری زیاد هست که همواره روش ها و متد های جدیدی را برای افزایش زیبایی پوست و چهره رو مورد استفاده قرار میدهد و خوب برخی از این روش ها اثربخشی خیلی خوبی رو به همراه دارند و باعث میشه تا این متد ها طرفدارن زیادی پیدا کنند.

دستگاه هیالورون پِن (Hyaluron Pen) اگر چه سال هاست در صنعت پزشکی مورد استفاده قرار می گیره، اما در چند سال اخیر، وارد صنعت زیبایی هم شده و تغییرات چشم گیر و موثری رو هم برای افزایش حجم لب و گونه ها به همراه داشته و به همین دلیل به یکی از دستگاه های پر کاربرد در صنعت زیبایی هم تبدیل شده است.

اگر تمایل دارید اطلاعات خودتون رو در رابطه با این دستگاه افزایش بدید، بهتون پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید و با تمام چیزهایی که لازم هست در رابطه با هیالورون پن بدانید، آشنا شوید!

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

تزریق ژل لب با دستگاه هیالورون پن چیست؟

هیالورون پن یکی از دستگاه های زیبایی پوست به شمار می رود که بدون درد و جراحت می باشد. این دستگاه با عملکردی که دارد، هیالورونیک اسید را به پوست می رساند. روش رساندن این ماده به پوست کاملا غیر تهاجمی می باشد و با فشار هوای بالا این کار انجام می گیرد. موادی که با این دستگاه باید وارد پوست شود، به ذرات بسیار ریزی که آن را میکرو نانو می نامند تبدیل می گردد. این مواد با فشار زیادی وارد لایه های پوست می شوند.

دستگاه هیالورون پن بدون نیاز به سوزن می باشد و هیچگونه خطای انسانی در آن رخ نمی دهد. بسیاری از روش های زیبایی دیگر دارای خطای انسانی هستند.

این روش دارای خطا هایی مانند پخش شدن مواد و گلوله شدن آن را ندارد. به همین دلیل است که در سال ۲۰۱۷ این دستگاه را به عنوان بهترین و مناسب ترین دستگاه تزریق ژل شناختند. از همان سال هم استفاده از هیالورون پن بسیار افزایش پیدا کرد و آموزش تزریق ژل با هیالورون پن رونق گرفت.

همانطور که می‌دانید، فناوری این دستگاه جدید نبود. سال‌ هاست که برای تزریق انسولین از این روش استفاده می‌شود. اما از بهار سال ۲۰۱۸ استفاده از این دستگاه برای پر کردن چین و چروک و همچنین تزریق اسید هیالورونیک به لب آغاز شد .

از آن زمان به بعد و بعد از معرفی رسمی آن در پاییز ۲۰۱۸ استفاده از آن در درمان های زیبایی طرفداران بسیاری پیدا کرد. نقطه اوج محبوبیت و گسترش این روش زیبایی اوایل زمستان ۲۰۱۸ بود.

شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش را در نظر بگیرید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید در این کلینیک انواع روش های زیبایی  پوست و مو زیر نظر پزشکان و متخصصان باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

مراحل انجام تزریق ژل لب با دستگاه هیالورون پن:

برای استفاده از هیالورن پن برای حجم دادن به لب‌ها،‌ ابتدا لب‌ها بی حس می‌شوند. اگرچه این روند بدون درد است، اما گزش کمی را بر روی لب‌های خود احساس خواهید کرد. پس از بی‌حس شدن لب‌ها، روند کار آغاز می‌شود. هر جلسه فقط ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

  • با کشیدن دسته روی دستگاه، هوا داخل محفظه دستگاه پر می‌شود.
  • پزشک دکمه روی دسته را فشار می‌دهد تا فشار هوا آزاد شود.
  • اسید هیالورونیک داخل پن با استفاده از فشار زیاد هوا به داخل لب منتقل می‌شود.
  • بعد از انجام این کار، اسید هیالورونیک را برای بهبود لب روی آن قرار می‌دهند.
  • تورم جزئی ایجاد می‌شود که بعد از ۳ ساعت برطرف می‌شود.

تزریق ژل بدون سوزن با دستگاه هیالورون پن:

قلم دستگاه هیالورونیک اسید برای تزریق اسید هیالورونیک به پوست اس این اسید حاوی رطوبت است که بعد از تزریق شما پوستی صاف، نرم و روشن خواهید داشت.

این روش بیشتر مناسب افراد با پوست خشک هست که با مزوتراپی آب پوست به خوبی سفید و مرطوب خواهد شد.

در این دوره شما تزریق ژل با دستگاه هیالورون پن که یک تزریق بدون سوزن است را آموزش خواهید دید. این روش تحولی عظیم در علم زیبایی ایجاد کرده است. عملکرد این دستگاه این گونه است که قلم هیالورون پن که حاوی هیالورونیک اسید است، مواد را در لایه های اپیدرمی و فوقانی پوست وارد می کند، مواد هیالورونیک اسید با فشار بالای هوا به ذرات میکرو نانو تبدیل می شوند و چون سرعت ورود مواد به داخل پوست از سرعت فرمان اعصاب به مغز بیشتر است دردی حس نمی شود.

هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بدن ما وجود دارد، این ماده در پوست ما، مانند اسفنج وظیفه حفظ آب را دارد. با افزودن اسید هیالورونیک به پوست، ما کلاژن پوست را دوباره احیا می کنیم. می توان به جرئت گفت این دستگاه در عین سادگی بسیار قدرتمند است. با توجه به محبوبیت فراوان روش تزریق ژل با هیالورون پن (بدون سوزن)، بازار کار گسترده ای برای کسانی که مهارت انجام این کار را داشته باشند، وجود دارد.

از این رو، دوره ی آموزشی تزریق ژل با هیالورون پن (بدون سوزن) یکی از پرطرفدار ترین دوره های ارائه شده در آکادمی آموزش ایرانیان بوده و هنرجویان زیادی را به خود جذب کرده است. هنرجو در پایان دوره ی آموزشی تزریق ژل با هیالورون پن (بدون سوزن)، بعد از قبولی در آزمون و دریافت مدرک بین المللی معتبر می تواند مستقیما وارد بازار کار شده و درآمد مناسبی را برای خود ایجاد نماید.

مزایای استفاده از تزریق ژل لب با دستگاه هیالورون پن:

۱.حجیم سازی لب ها

بیشترین کاربرد هیالورون پن برای کانتورینگ لب است. بسیاری از افراد برای حجم دادن، بهبود شکل و فرم لب های خود از هیالورون پن استفاده می کنند.

۲. حجیم سازی گونه ها

از دیگر کاربرد های بسیار مهمی که این دستگاه دارد، می توان به حجیم سازی گونه ها اشاره کرد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه آرزو داشتید لب ها و گونه های برجسته ای داشته باشید، می توانید این روش را برای زیبا سازی انتخاب کنید.

بسیاری از روش های جراحی و زیبایی را از آنجایی که درد زیادی دارد فراموش کنید. سعی کنید تا حد امکان از روش های غیر تهاجمی استفاده کنید.

۳. قرینه سازی صورت

از دستگاه هیالورون پن برای قرینه سازی صورت هم استفاده بسیار زیادی می کنند. برای اجرای کانتورینگ صورت با استفاده از این روش، بدون شک به بهترین نتیجه ها می رسید.

۴. کاهش چین و چروک

از این روش می‌توان برای از بین بردن خط خنده، چین و چروک گردن، خطوط ماریونت،‌ خطوط پیشانی و سایر چین و چروک های صورت استفاده کرد.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار تزریق ژل به لب در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

تزریق ژل لب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه-تزریق ژل لب

آیا روش درمانی با هیالورون پن ایمن و بی خطر است ؟

اگر با روش سنتی تزریق فیلر مقایسه کنیم روش هیالورون پن را جواب سوال بالا بله است، اما دلیل این امر چیست؟

خب روش سنتی تزریق فیلر توسط سوزن ریسک این را دارد که وقتی شما دارید تزریق فیلر را انجام می دهید به یک شریان رگ مقداری فیلر تزریق کنید

و باعث شود که اکسیژن خون در آن ناحیه کم شود و اگر آن ناحیه نزدیک چشم باشد به صورت همیشگی یا موقت به چشم های شما آسیب برساند.

ولی اگر همین امر توسط وارد شدن فیلر به همان ناحیه توسط دستگاه هیالورون پن انجام گیرد همچین ریسک هایی وجود ندارد و هیچ آسیبی به چشم و صورت یا لب وارد نمی شود.

عوارض استفاده از هیالورون پن برای تزریق ژل به لب ها چیست؟

از انجایی که استفاده از این روش در صنعت زیبایی جز روند های جدید محسوب میشه، نمیشه به طور قطع، عوارض جانبی که به همراه داره رو بیان کرد. زیرا برای پی بردن به عوارض جانبی استفاده از هیالورون پن برای تقویت لب ها باید مدت زمان طولانی از روی ان بگذرد تا بتوان نتایج حاصل از این روش رو به طور دقیق مورد بررسی قرار داد.

این روش هم مانند سایر روش های زیبایی ممکنه با اشتباهاتی همراه باشه و عوارض جانبی رو به دنبال داشته باشه اما با این حال، هنوز هم در مقایسه با روش های تزریقی، کم خطر تر هست.

اگر پرکننده ای که برای استفاده با هیالورون پن مورد استفاده قرار می گیره از مواد با کیفیت، غیر سرطان زا، غیر سمی و پایدار انتخاب بشه، مطمئنا نتایج خوبی رو هم به همراه خواهد داشت. بنابراین لازمه قبل از هر اقدامی از نوع پرکننده هایی که مورد استفاده قرار می گیره، اطمینان حاصل کنید.

  • نیاز به اصلاح و ترمیم
  • عدم تقارن صورت
  • تغییر رنگ پوست
  • زخم های سرد
  • عفونت
  • واکنش آلرژیک
  • جای زخم
  • ماندگاری کم اثر تزریق
  • شکل بد لب ها
  • بزرگ شدن بیش از حد لب ها

شما می توانید تزریق ژل لب را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هر گونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

مراقبت های قبل از انجام تزریق ژل لب با دستگاه هیالورون پن:

چند مورد مهم را قبل از استفاده از هیالورون پن که حتما باید بدانید:

ابتدا کارتریجی که انتخاب میکنید مناسب باشد و فقط یکبار از کارتریج استفاده کنید

ژل که جهت تزریق استفاده میکنید مطمئن باشد هر ژل باعث آسیب رسیدن به لب و پوست شما میشود.

نکته آخر این روش غیر تهاجمی پس عوارض آن بسیار کمتر است فقط کافی است قبل استفاده نکات مهم را آموزش ببینید.

هیچ روشی که در جهت جوانسازی و بازسازی استفاده میشود کاملا بی خطر نیست اما با رعایت اصول مناسب و نحوه برخورد با دستگاه میتوان میزان عارضه ها را کم کرد اما اگر

دریک دید کلی روش تزریق با هیالورون پن را با تزریق با سوزن مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که جزو دستگاه های کم خطر است.

مراقبت های بعد از انجام تزریق ژل لب با دستگاه هیالورون پن:

مراقبت های بعد از هیالورون پن بسیار کم می باشد. با این حال به شما توصیه می کنیم که هر روز ناحیه ای را که تزریق انجام داده اید ماساژ دهید. همچنین باید بدانید که تابش مستقیم نور خورشید برای شما ضرر دارد و بهتر است از این مورد پرهیز نمایید.

تا چند روز پس از تزریق نوشیدنی هایی که خیلی گرم و سرد هستند را به هیچ عنوان استفاده نکنید. به تمامی نکات و مراقبت های بعد از انجام این روش عمل کنید تا نتیجه رضایت بخشی به دست آورید.

عملکرد دستگاه هیالورون پن چگونه است؟

شیوه های درمانی زیادی وجود دارد که امروزه در صنعت پزشکی از آنها برای زیبا سازی پوست استفاده می شود. هر یک از آن شیوه ها عملکرد منحصر به فرد خود را دارند. برخی از آنها نتایج مثبتی دارد و برخی از آنها نتایج چندان مثبتی ندارند.

یکی از حقیقت هایی که باید با آن آشنایی داشته باشید این است که روش های دیگر، با درد و خونریزی همراه هستند. برخی از آن روش ها به قدری خطرناک است که امکان دارد مویرگ های صورت پاره شود. چرا که در آن روش ها خطای انسانی بسیار رخ می دهد.

با ورود دستگاه هیالورون پن به صنعت زیبایی، تحولی بسیار بزرگ رخ داد. در دنیای زیبایی و جوان سازی پوست، انقلابی عظیم به پا شد. از آنجایی که بسیاری از افراد ترس درد و خونریزی روش های دیگر را داشتند از انجام دادن آنها خودداری می کردند.

ولی به این دلیل که هیالورون پن بدون درد و خونریزی می باشد به سراغ آن رفتند. و اکنون از طرفداران اصلی این روش زیبایی به شمار می روند. ماندگاری ژل تزریق شده با این روش، بستگی به نوع پوست و موادی دارد که تزریق می شود. البته مارک مواد هم اهمیت بسیار زیادی در ماندگاری آن دارد.

مواردی که باید هنگام استفاده از دستگاه هیالورون پن توجه کنیم:

اولین مورد بسیار مهم که باید به آن توجه کنید، استفاده از هیالورون پن برای زنان باردار است. به هیچ عنوان از این روش برای خانم های باردار استفاده نکنید. همچنین کسانی که حساسیت دارند باید از انجام این نوع روش های زیبایی خودداری کنند.

بعلاوه، اگر تبخال زده‌اید، پزشک به شما توصیه می‌کند صبر کنید تا تبخال شما به طور کامل بهبود یابد و بعد از آن برای تزریق اقدام کنید. همچنین، از آنجا که برای بی‌حس کردن پوست از لیدوکائین استفاده می‌شود، اگر به این ماده حساسیت دارید حتما قبل از تزریق به پزشک خود اطلاع دهید.

چه تفاوتی بین هیالورون پن و تزریق پر کننده ها وجود دارد؟

خب، در حقیقت آنها متعلق به دو دنیای متفاوت هستند که تنها همپوشانی ناچیزی با یکدیگر دارند (گرچه، در حال حاضر این همپوشانی سر و صدای زیادی به پا کرده است). برای مثال، پرکننده ها تزریقاتی هستند که می توانند تاثیر زیادی بر روی ظاهر کلی صورت انسان داشته باشند.

هر چه پرکننده غلیظ تر باشد، در عمق بیشتری تزریق می شود و اثر بزرگتر و عموما دائمی در پی دارد. زمانی که درباره هیالورون پن صحبت می کنیم، پرکننده هایی که استفاده می شوند آبکی هستند و تنها می توانند به لایه فوقانی درم (پاپیلاری درم) وارد شود. این امر بدین معناست که هیالورون پن تنها با دسته کوچکی از پرکننده های HA رقابت می‌کند که کار مشابهی را انجام می دهند.

هر چند در مورد تزریق به لایه های عمیق تر یا غیرطبیعی محدودیت هایی وجود دارد (جایی که از تزریقات برای دستیابی به نتایج استفاده می شود)، هیالورون پن به دلیل سهولت استفاده در دسته خود برتری دارد.

نواحی مناسب برای استفاده از هیالورون پن:

ـ لب ها

ـ خطوط بینی ، دهانی

ـ خطوط اطراف دهان

ـ خط خنده

ـ چین و چروک های پیشانی

ماندگاری تزریق هیالورون پن چقدر است؟

ماندگاری اثر هیالورون پن به چندین عامل کنترل شده توسط مشتری بستگی دارد. به طور متوسط ، اثرات آن از ۶ هفته تا ۸ ماه طول می کشد. طول عمر این درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اگر بعد از درمان مراقبت مناسب انجام شود، این مدت تا هشت ماه طول می‌کشد. عواملی مانند میزان آبرسانی، متابولیسم بدن، کاهش وزن، و سبک زندگی بر ماندگاری نتایج تأثیر می‌گذارد.

اثرات و نتایج تزریق ژل با دستگاه هیالورون پن:

همانطور که قبلا اشاره شد زمانی که درباره هیالورون پن بحث می کنیم، این دستگاه یک راه حل شگفت انگیز نیست. اول از همه، باید در مورد نتایجی که می توانید انتظار داشته باشید واقع بین باشید. از آنجایی که انواع هیالورون پن را به دفعات تست کرده ایم، می توانیم تایید کنیم که برخی نتایج خوب در نواحی مختلف صورت قابل دستیابی است. زمانی که درباره پرکننده های لب صحبت می شود، پاسخ مثبت است.

در مواردی که کارشناس به خوبی آموزش دیده است، درک واضحی از شکل مطلوب برای لب وجود دارد و از یک پرکننده با کیفیت استفاده می شود، نتایج می توانند عالی باشند. با این حال، باید متذکر شویم که فقط افراد حرفه ای و آموزش دیده می توانند این درمان را انجام دهند.

بنابراین، تحت هیچ شرایطی توصیه نمی‌کنیم که کسی این روش را امتحان کند (یعنی، کارشناس آماده سازی صحیح نداشته باشد و فاقد مجوز یا آموزش کافی باشد).

هدف دقیق دستگاه هیالورون پن چیست؟

  • میزان تاثیر گذاری آن شبیه به پنی سیلین می باشد.
  • در حقیقت هیالورون پن یک حلال برای مشکلاتی نظیر چروک و برجسته کردن لب ها می باشد بلکه بهبود دهنده چیزی نیست.
  • پیشنهاد ما برای شما که به دنبال یک روش با تغییر اساسی هستید استفاده از هیالورون پن که این تغییر به صورت کاملا بارز نمایان میشود.
  • توجه داشته باشید که هیالورون پن شبیه تزریق بوتاکس نمی باشد این دو کاملا از یکدیگر جدا می باشند.
  • در حقیقت بوتاکس بطور موقتی سیگنال های عصبی به برخی از عضلات را قطع می کند.

و بنابراین حرکات آنها را محدود می سازد که باعث می شود.

پوستتان صاف تر بنظر برسند زیرا چروک توسط حرکات این عضلات عمیق تر می شوند. این قلم یک پرکننده دارای ویسکوزیته خیلی پایین و الاستیسیته پایین را به داخل لب یا پوست صورت وارد می کند.

فناوری استفاده شده در دستگاه هیالورون پن:

  • این قلم از فناوری فشاری استفاده میکند و اسید هیالورونیک را به مولکول هایی در مقیاس نانو تبدیل می کند

و قطر این جریان 0.17 میلیمتر است، دو برابر کوچکتر از کوچکترین سوزن انسولین.

کاربرد هیالورون پن چیست؟

بیشترین کاربرد هیالورون پن برای حجیم سازی لب ها و جوانسازی صورت و گردن می باشد. بسياري از اشخاص به علت همین کاربرد هیالورون پن از آن استفاده می کنند. از ديگر کاربرد های بسیار مهمی که این دستگاه دارد، میتوان به حجیم سازی گونه ها اشاره کرد.

چنانچه شما از آن گروه افرادی هستید که همیشه ارزو داشتید لب ها و گونه های برجسته ای داشته باشید، میتوانید این شیوه را برای زیبا سازی انتخاب کنید. بسياري از روش های جراحی و زیبایی را از آنجایی که درد زيادي دارد فراموش کنید. تلاش کنید تا حد امکان از روش های غیر تهاجمی استفاده کنید.

از دستگاه هیالورون پن برای قرینه سازی صورت هم استفاده بسیار زیادی می کنند. برای اجرای کانتورینگ صورت با استفاده از این شیوه، بی تردید به بهترین نتیجه ها می رسید. مراقبت های پس از هیالورن پن بسیار کم می باشد. با این حال به شما توصیه می کنیم که هرروز ناحیه ای را که تزریق انجام داده اید ماساژ دهید.

همینطور باید بدانید که تابش مستقیم نور خورشید برای شما ضرر دارد و بهتر است از این مورد جلوگیری نمایید. تا چند روز بعد از تزریق نوشیدنی هایی که خيلي گرم و سرد هستند را به هیچ وجه استفاده نکنید. به تمامی نکات و مراقبت های پس از انجام این شیوه عمل کنید تا نتیجه رضایت بخشی بدست آورید.

هزینه هیالورون پن:

قیمت هیالورون پن  به نسبت امکاناتی که دارد ، اصلا گران نبوده و، بسیار مقرون بصرفه نیز می باشد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه ‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت و گو داشته باشید ،

از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

آیا روش درمانی هیالورون پن مانند بوتاکس است؟

به طور قطع جواب این سوال خیر است. قبل از توضیح هر چیزی اینکه بوتاکس فیلر نیست و به لب تزریق نمی شود،

همچنین بوتاکس روش خطرناکی است که اگر کسی که بوتاکس را انجام می دهد حرفه ای نباشد امکان دارد مشکلاتی ایجاد شود. آیا این دو روش بر یکدیگر برتری دارند؟

به صورت قطعی نمی توان جواب این سوال را داد چون در بوتاکس به صورت موقع سیگنال های عصبی که بعضی از ماهیچه ها به همدیگر می دهند را قطع می کند که باعث محدودیت در کار آن ماهیچه ها می شود ( چین و چروک) که باعث می شود صورتی نرم تر داشته باشیم چون پوست صورت به حرکت ماهیچه را متصل شده اند ( و ما در بوتاکس این حرکات ماهیچه ها را محدود کرده ایم).

تعداد جلسات تزریق ژل لب با دستگاه هیالورون پن:

فاصله بین جلسات باید ۳ تا ۴ هفته باشد. بسته به نیاز خود حداقل به ۳ تا ۹ جلسه نیاز خواهید داشت.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان از تعداد جلسات دقیق این روش درمانی با خبر شوید.

چه کسانی نمی توانند از تزریق ژل لب با دستگاه هیالورون پن استفاده کنند؟

  • اشخاص باردار و افرادی که دارای حساسیت هستند از استفاده از هیالورون پن جلوگیری کنند.
  • همینطور گروهی که تب خال دارند انجام این شیوه برای پس از بهبود تبخال توصیه میشود.
  • بدیهی است درصورتی که پرکننده دارای لیدوکائین باشد و مشتری به آن آلرژی داشته باشد، نمی توان از آن استفاده کرد.

هیالورون پن دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

این روش درمانی معمولا بدون درد بوده و جز عمل های زیبایی غیر تهاجمی و سریع دسته بندی میشه و به داوطلبان برای استفاده از این روش این امکان رو میده تا با ظرافت خیلی زیادی، مشکلاتی که در پوست و چهره وجود دارد برطرف بشود.

افزایش حجم لب و تغییر در شکل و ضخامت لب های نازک، یکی از اصلی ترین کاربرد های هیالورون پن هست و کمک میکنه تا با ساده ترین روش، لب هایی خوش حالت و زیبا داشته باشید.

علاوه بر این برای از بین بردن و یا پر کردن خطوط لبخند، خطوط بینی، خطوط ایجاد شده در گوشه لب، خطوط 11 در بین دو ابرو و چین و چروک پیشانی هم بسیار موثر و کارآمد خواهد بود. (خط خنده، پیشگیری و درمان چروک های دور لب)

در واقع هیالورون پن به کاربر این امکان رو میده تا تغییرات کاملا محسوس و طبیعی برای چهره مراجعه کنندگان ایجاد کنه و تغییری که این روش ایجاد میکنه در عین طبیعی بودن، به وضوح مشخص خواهد بود!

تزریق ژل لب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه-تزریق ژل لب

سوالات متداول تزریق ژل لب با دستگاه هیالورون پن:

1_من قبلا تزریق ژل با سوزن انجام داده ام، آیا می تونم از این روش هم استفاده کنم؟

اگر ژل قبلی ژل ماندگار بوده (ژلی که جذب بدن نشده و حتما باید با جراحی خارج شود) نباید هیالورونیک اسید تزریق کنید.

2_ماندگاری تزریق ژل با هیالورون پن چقدر است؟

ماندگاری این روش بسته به نوع پوست و میزان و مارک مواد مصرفی بین شش ماه تا یکسال است.

3_از هیالورون پن برای کدام نقاط بدن می شود استفاده کرد؟

از هیالورون پن برای رفع چین و چروک های پیشانی، دور لب ها، خط اخم و برجسته کردن گونه و لب ها می شود استفاده کرد.

4_آیا هیالورون پن باعث کبودی، خون مردگی یا کج شدن لب ها میشه؟

خیر. از آنجا که در این روش از سوزن استفاده نمی شود امکان خطای انسانی نیز وجود ندارد و لب ها کبود، خون مرده، نامتقارن و کج نخواهند شد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

تزریق ژل لب مدل روسی

بهترین مارک ژل برای تزریق لب

آشنایی با همه روش های لیفت لب به همراه عکس

نتیجه گیری:

این روز ها استفاده از فناوری‌ های پیشرفته برای جوان‌ سازی و بازگشت زیبایی بسیار بیشتر از قبل شده است و ما شاهد ورود ابزار های مفید و با کمترین عارضه در این زمینه‌ ها هستیم. هیالورون پن یکی از انواع این دستگاه‌ ها است که توانسته کمک شایانی به متخصصان پوست و زیبایی کند.

بهتر است قبل از هرگونه اقدام در جهت استفاده از این امکانات با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کرده و از راهنمایی‌شان بهره ببرید. با کمی مطالعه و استفاده از مشاوران متخصص در زمینه زیبایی پوست می‌توان با قاطعیت عملکرد هیالورون پن به عنوان دستگاهی ساده و پرکاربرد در درمان قطعی برای ازبین‌بردن چروک‌ ها و حجیم کردن لب را بیان کرد.

می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب تزریق ژل لب به شمار می روید به انجام این روش بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicsaeedieh.ir/st70

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/4usiwsET

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/Q7tLvrfeLMI

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir