تزریق ژل لب مدل روسی

تزریق ژل لب مدل روسی

تزریق ژل لب مدل روسی

مقدمه

لب نقش بسیاری در زیبایی چهره داشته و چون اکثر افراد، علی‌ الخصوص خانم‌ ها، به زیبایی علاقه‌ مند بوده و دوست دارند تمام نگاه ها را به خود جلب کنند، تزریق ژل لب روسی در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده و از محبوبیت ویژه‌ ای برخوردار است.

ژل لب روسی یا لب چادری، به شکل ساختاری لب، حجم و کشیدگی می‌دهد. شاید شنیده باشید که روس‌ ها به عنوان زیبا ترین نژاد شناخته شده و قطعا به این موضوع پی برده‌ اید که زن های روسی زیبایی منحصر به فردی در لب هایشان دارند.

عملکرد این روش به این صورت است که، ابتدا بر روی ناحیه مورد نظر بی حسی موضعی تزریق شده و کل ناحیه لب با الکل به طور کامل ضد عفونی می‌شود. پس از آن، قطرات کمی از ژل، در نقاط خاص لب تزریق می‌شود.

با انجام این کار، لب، شکلی برجسته و کشیده به خود گرفته و باعث زیبایی لب های بالایی و پایینی می شود. لازم به ذکر است که، در این روش پزشک به جای افزایش غیر عادی لب، باید بر بهبود شکل آن تمرکز داشته باشد. در ادامه به نکات و جزییات بیشتری پیرامون تزریق ژل لب روسی می‌پردازیم.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

تزریق ژل لب مدل روسی چیست؟

تزریق ژل لب مدل روسی مانند سایر روش های تزریق باید توسط فردی ماهر و باتجربه انجام شود. این مدل از تزریق در گوشه لب انجام می شود تا بیمار درد کمتری را احساس کند. این مدل از تزریق به صورت قطره ای و در حاشیه لب تزریق می شود بنابرین برای انجام درست و بدون مشکل تزریق نیاز به مدت زمان زیاد ( در حدود یک ساعت ) می باشد.

تزریق ژل لب مدل روسی ماندگاری در حدود ۶ تا ۱۲ ماه دارد. مدت زمان این دوره به شرایط سلامتی و جسمانی فرد بیمار ،مهارت و تجربه پزشک و برند ژل مورد استفاده بستگی دارد.

شاید افرادی را بشناسید که بعد از تزریق این مدل ژل لب ،به هر دلیلی پشیمان شده اند. این افراد می توانند به راحتی و با برداشت فیلر لب های خود ژل را خارج نمایند.

کاربرد این مدل از تزریق ژل همه افراد را می تواند در بر بگیرد. علاوه بر افراد جوان که به وفور از این مدل از تزریق ژل لب استفاده می کنند برخی از افراد مسن نیز می توانند برای ترمیم پوسیدگی لب های خود از این روش استفاده کنند.

پس از تزریق ژل لب ،لب بیمار دچار تورم می شود اما جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا خود به خود و در عرض ۷۲ ساعت بهبود خواهد یافت.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر علاقه دارید فرم و شکل ظاهری لب های خود را تغییر دهید زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

مراحل تزریق ژل لب روسی:

بعد از اینکه میزان ژل مورد نیاز با توجه به خواست بیمار بررسی شد، ژل‌ ها به کمک سرنگ‌ های مخصوصی از زاویه‌ های درست به نواحی مختلفی از لب تزریق می‌شوند. در مدل روسی، تزریق مقادیر کمی از فیلر در امتداد خط لب تقلید از جایی که مردم معمولاً خط لب خود را می کشند برای برجسته کردن و لیفت حدود ناحیه لب، انجام می شود.

بعد از اینکه طرح کلی لب ها مشخص شد، مقداری فیلر نیز به درون لب تزریق می شود، تا حجم آنها را پر تر نشان دهد. هنگام انجام تزریق ژل روسی، متخصص پوست باید هم به لب بالایی و هم به لب پایینی دقت کند.

در حالی که تمرکز اصلی اجرای فیلر بیشتر بر روی لب بالایی است، اما گاهی برای دستیابی به تقارن بیشتر و ظاهر طبیعی ناحیه دهان، تزریق فیلر برای لب پایینی نیز انجام می شود. اما اینکه حجم مناسبی از ژل با زاویه‌ ای مناسب به لب‌ ها تزریق شوند در نتیجه کار تاثیر بالایی خواهند داشت. به همین دلیل حتما در انتخاب کلینیک و پزشک مربوطه دقت کنید.

ژل لب مدل روسی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه-ژل لب مدل روسی

دلیل محبوبیت تزریق ژل لب مدل روسی چیست ؟

دلیل محبوبیت تزریق ژل لب مدل روسی ،مزایای فراوان تزریق ژل با استفاده از این روش می باشد. از جمله مهم ترین مزایای این روش می توان به ایجاد ظاهری زیبا و جذاب در لب ها و چهره فرد اشاره نمود.

صورت افراد استفاده کننده از این روش ،فرم زیبا و بسیار طبیعی را پیدا می کنند. پزشکان به افرادی که می خواهند تغییری نا محسوس در فرم صورتشان ایجاد نمایند استفاده از این روش را پیشنهاد می کنند. این تغییر بخصوص در افردی که تا کنون هیچ تزریق و عمل زیبایی بر روی لب های خود انجام نداده اند دیده می شود و زیبایی و جذابیت چهره این افراد را چند برابر می کند.

در نتیجه می توان گفت دلیل محبوبیت این مدل به فرم زیبایی که به لب می دهد ،بستگی دارد.

اولویت تزریق ژل در این مدل به لب بالا می باشد. ژل به کمان لب بالا تزریق می گردد و سبب برجسته سازی و زیبایی لب بالا می گردد. افرادی که لب های کوچک یا معمولی دارند کاندیدای مناسبی برای انجام این مدل از تزریق می باشند.

از دیگر دلایل محبوبیت مدل روسی درد کمتر موقع تزریق نسبت به سایر روش های تزریق می باشد. به دلیل تزریق از گوشه لب ها ،بیمار درد کمتری را احساس خواهد کرد.

هزینه تزریق ژل لب روسی:

قیمت ژل لب روسی هیچ تفاوتی با قیمت فیلر لب معمولی ندارد. در واقع هزینه نهایی تزریق ژل چه روسی باشد و چه معمولی، به برند فیلر، میزان مواد تزریقی و البته قیمت‌ گذاری کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید بستگی دارد.

از طرفی پایه ترکیبات موجود در انواع فیلر ها، ماده‌ ای به نام هیالولورنیک اسید می‌ باشد. بنابراین افزایش قیمت این محصول، نقش مهمی در قیمت فیلر لب روسی دارد. همچنین باید گفت که میزان تخصص و تجربه ی پزشک نیز در این زمینه بر قیمت تزریق ژل لب تاثیر گذار می باشد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت وگو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌ مند شوید.

آیا تزریق ژل درد دارد ؟

اگر تا به حال تزریق ژل لب انجام نداده‌ و به تازگی تصمیم به انجام این کار گرفته‌ اید، ممکن است کمی نگران شدت درد تزریق ژل لب باشید. باید بگوییم هیچ نگرانی وجود ندارد و شما در کمال آرامش زیبایی لب های خود را بیشتر خواهید کرد. برای تزریق ژل معمولا از بیحسی‌ های مختلفی استفاده می‌شود و شما متوجه کوچکترین دردی هم نمی‌شوید و هیچ اخمی بر اثر درد بر پیشانی شما نمی‌نشیند.

در تزریق ژل لب به دلیل این که از نقاط ورود کمتری استفاده می‌شود، کار بسیار آسان‌ تر است. حتی زمانی که سرنگ بر لب‌ های شما وارد می‌شود احساس خاصی نخواهید داشت و از این بابت تجربه خوبی برای شما خواهد بود.

در آخر فراموش نکنید که زیبایی سهم شما است و هر کاری که حال شما را خوب می‌کند انجام دهید. زیبایی در افزایش اعتماد به نفس هم تاثیرگذار است فقط کافی است در انجام کار ها افراط و تفریط نداشته باشیم تا بعد ها از انجام کارهایمان پشیمان نشویم. رسیدگی به ظاهر و چهره در افزایش روحیه شخصی شما هم تاثیرگذار است و حال دلتان را هم خوب می‌کند.

مزایای تزریق ژل لب روسی:

از مزایای ویژه تزریق ژل لب مدل روسی می‌توان به افزایش حجم لب ها و زیبایی دو چندان لب ها در استفاده از این روش اشاره کرد.

همچنین یکی از مزایای ویژه استفاده از تزریق ژل به سبک روسی این است که این مدل بیشتر بر روی فرم لب های شما تمرکز دارد و باعث زیبایی فرم لب های شما به صورت طبیعی می شود، به گونه ای که در بسیاری از مواقع شاید از من کسی متوجه موضوع نشود که شما به لب های خود ژل تزریق کرده اید.

  • حجم دهی و پر کردن لب

چه لب‌ های شما به طور طبیعی نازک باشند و چه با افزایش سن حجم خود را از دست داده‌ باشند، این روش حجمی عمودی را به لب ‌های نازک شما اضافه می‌ کند.

  • جوان سازی

این شکل از بزرگ‌ کردن لب تقریباً به طور انحصاری از پرکننده‌ های مبتنی بر اسید هیالورونیک استفاده می‌کند که به دلیل توانایی خود در باز گرداندن حجم و آب رسانی به لب‌ ها شناخته شده ‌اند و به همین دلیل اغلب توسط بیمارانی که می‌ خواهند لب ‌های خود را جوان ‌سازی کنند، مورد استفاده قرار می گیرد.

  • تقارن

اکثر بیماران سطحی از عدم تقارن در ظاهر لب های دارند که کاملاً طبیعی است. تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی در درجه اول بر روی کمان کوپید و لبه بیرونی لب تمرکز دارد، دو ناحیه ‌ای که در مورد تقارن شکل لب‌ ها عنصر کلیدی هستند.

  • طول فیتروم ایده آل

فیلتروم همان برجستگی بین قاعده بینی و کمان کوپید لب است و اغلب در تکنیک های تزریق لب سنتی به دست فراموشی سپرده می شود! از آنجایی که تکنیک تزریق ژل لب روسی، لب را به صورت عمودی تقویت می کند، این توانایی را دارد که یک فیتروم بلند را کوتاه کند و به صورت ظاهری خوشایند و به لب ها ظاهری عروسکی بدهد.

  • صاف کردن چین و چروک های صورت

خطوط دور دهان، معمولاً در نتیجه افزایش سن و کم آبی در اطراف لب ها ایجاد می شوند. به دلیل تمرکز بر افزایش عمودی لب در این تکنیک، این چین و چروک های ظریف برطرف می شوند.

  • نتیجه طبیعی

یکی از ترس ‌های اصلی بیماران این است که بزرگ کردن لب ‌های آن‌ ها ممکن است در نهایت مصنوعی و ساختگی به نظر برسد. اما تزریق ژل لب مدل روسی این مزیت را دارد که طرح کلی لب را تقویت می کند و از برجستگی بیرونی که در بسیاری از تکنیک های دیگر بزرگ کردن لب دیده می شود؛ جلوگیری می کند. این امر منجر به یک نتیجه بسیار طبیعی و شیک می شود.

  • بهبود ظاهر

برای اکثر افراد، مهمترین مزیت تزریق فیلر این است که باعث بهبود ظاهرشان می‌شود. داشتن لب‌ های پر تر باعث می‌شود که شخص خود را جوان‌ تر احساس کرده و جوان‌ تر هم به نظر برسد. برای خانم‌ هایی که ممکن است از بعضی ویژگی‌ های چهره خود راضی نباشند، یک راه ساده برای داشتن احساس بهتری نسبت به خود این است که لب‌ های پر تری داشته باشند.

بهبود ظاهر این خانم‌ ها همچنین می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس آن‌ها در عرصه‌ های کاری و موقعیت‌ های اجتماعی شود. مطالب و ویدئو های آموزشی زیادی در مورد آرایش چهره وجود دارد، اما نتیجه همه این‌ ها کوتاه مدت و ناچیز است. اگر خانمی می‌خواهد ظاهر لب‌ هایش را برای بلند مدت بهبود بدهد تا در خانه و محل کار اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد، تزریق ژل لب گزینه بسیار خوبی است.

  • پُری طبیعی

محصولاتی مثل ژل لب ژوویدرم ظاهری طبیعی ایجاد می‌کنند چون از اسید هیالورونیک تولید می‌شوند که ماده‌ای است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. اسید هیالورونیک به خاطر طبیعی بودنش کمتر باعث کبودی می‌شود. این فیلر به طور طبیعی جذب می‌شود، برای همین تزریق آن باید هر شش ماه یک بار تکرار شود تا برجستگی و شکل ایجاد شده در لب‌ ها را حفظ شود.

  • امکان مرحله ‌ای کردن درمان

فیلر های طبیعی را می‌توان در طول یک دوره تزریق کرد تا بهترین نتیجه به دست بیاید. این گزینه خصوصاً برای کسانی مناسب است که با لب‌ های نازکی به دنیا آمده‌اند و نمی‌دانند وقتی لب‌ هایشان پر تر شود چه شکلی می‌شوند. با این روش، بیمار می‌تواند در طول چند جلسه درمان، لب‌ هایی با برجستگی دلخواهش را داشته باشد.

  • عوارض جانبی، یا وجود ندارد و یا خیلی کم است

ژل‌ های سید هیالورونیک خیلی به ندرت باعث واکنش‌ های آلرژیک یا عوارض جانبی می‌شوند. با این حال، بیمار می‌بایست در جلسه مشاوره اولیه هر گونه آلرژی خاصی که دارد یا دارو هایی که مصرف می‌کند را به پزشک اطلاع بدهد تا او بتواند ژل مناسبی را برای تزریق انتخاب کند. اگر احتمال داده شود که بیمار به ترکیبات موجود در یک ژل حساسیت دارد، پزشک برای آزمایش، مقدار خیلی کمی از آن ژل را به بازوی او تزریق می‌کند.

  • بهبودی سریع تر از تزریق ژل لب

اکثر افرادی که تحت تزریق ژل‌ های لب قرار می‌گیرند می‌توانند تنها یک روز بعد از درمان همه فعالیت‌ های عادی شان را از سر بگیرند.

این تزریقات عملاً یک درمان سرپایی محسوب می‌شوند. بعد از اینکه بیمار آماده شد، درمان حدود 15 دقیقه یا کمتر زمان می‌برد. تأثیر قابل توجهی که تزریق ژل می‌تواند روی ظاهر و همچنین عزت نفس یک شخص داشته باشد، باعث می‌شود که این روش درمانی قبل از سایر گزینه‌ های جراحی زیبایی به بیماران پیشنهاد شود.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار تزریق ژل لب روسی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض تزریق ژل لب روسی:

تزریق ژل به لب‌ ها در دسته تکنیک‌ های زیبایی کاملا غیر تهاجمی قرار دارد. بنابراین خطر و عارضه جانبی آزار دهنده و مهمی را با خود به دنبال ندارد. تزریق ژل لب روسی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و روشی ایمن برای فرم‌ دهی و زیبا تر کردن لب‌ ها است. با این حال احتمال بروز برخی عوارض جانبی خفیف در اشخاص بعد از تزریق ژل وجود دارد که در طول ۲۴ ساعت از بین خواهند رفت.

از جمله این موارد می‌توان به تورم و التهاب، خونریزی خفیف، احساس درد و قرمزی در نواحی تزریق اشاره کرد. در کنار این موارد، کسانی که توصیه‌ ها و نکات مراقبتی را نادیده بگیرند و یا کلینیک استاندارد و شناخته شده‌ ای را برای این منظور انتخاب نکنند ممکن است شاهد بروز عوارض جانبی شدید مثل عفونت و یا التهابات بسیار شدید شوند.

از عوارض شایع می‌توان به تورم و کبودی اشاره کرد که معمولاً حداکثر تا یک هفته برطرف می‌شود. عارضه دیگر عفونت می‌باشد که با ژل‌ های چینی که در شرایط غیر استریل تولید و توسط Bulk (بشکه) وارد می‌شوند و در شرایط غیر استریل به سرنگ انتقال داده می‌شوند بسیار شایع است.

عارضه دیگر گلوله شدن ژل می‌باشد که کاملاً به تکنیک تزریق و نوع فیلر بستگی دارد، بنابراین تزریق توسط پزشک مجرب با فیلر استاندارد چنین عارضه‌ ای نخواهد داشت.

شما می توانید تزریق ژل لب روسی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

مراقبت‌ های قبل از تزریق ژل لب روسی:

پزشک قبل از شروع تزریق ژل با شما در خصوص هدف از درمان، نتایجی که به دست می‌آید، نکات حائز اهمیت و مراقبت‌ های قبل از درمان صحبت می‌‌کند. سپس سابقه پزشکی شما و دارو هایی که مصرف می‌‌کنید را ارزیابی خواهد کرد تا بتواند عوارض احتمالی آنها را بررسی کند.

پزشک باید به بیمار خود بگوید که تزریق ژل لب در همه افراد نتایج یکسان را به وجود نمی‌‌آورد و از آنجایی که هر فرد شرایط جسمانی متفاوتی دارد ممکن است تزریق ژل لب روسی در یکی از بیماران نتایج حیرت انگیزی را ایجاد کند و در یک بیمار دیگر فاجعه به بار بیاورد. مشاوره قبل از تزریق ژل کاملاً ضروری است تا پزشک بتواند اطلاعات لازم را در ارتباط با شرایط بیمار خود به دست بیاورد و بیمار بداند که پس از درمان چه چیزی در انتظار او است و انتظارات واقعی داشته باشد.

مراقبت‌ های بعد از تزریق ژل لب:

بعد از تزریق ژل لب به روش روسی شما نیازی به استراحت کردن ندارید و بلافاصله پس از تزریق می توانید به خانه بروید و فعالیت های روزانه خود را انجام دهید. با این وجود، برای به حداقل رسیدن احتمال تورم و کبودی باید از انجام موارد زیر خودداری کنید:

  • به مدت ۴۸ ساعت اول پس از تزریق از ورزش های سنگین خودداری کنید.

فعالیت بدنی شدید، ضربان قلب و جریان خون شما را افزایش می دهد و ممکن است باعث تورم و کبودی لب های شما گردد. بنابراین بهتر است تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق فیلر لب از انجام ورزش هایی مثل دویدن، شنا و سایر ورزش های سنگین خودداری کنید.

  • داروها را با احتیاط مصرف کنید.

۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از نوبت عمل تزریق لب، از مصرف رقیق کننده های خون مثل آسپرین، ایبوپروفن و مکمل های حاوی روغن ماهی بپرهیزید. این دارو ها و مکمل ها احتمال خونریزی و کبودی تزریق فیلر را افزایش می دهند.

  • از لیزر درمانی خودداری کنید.

بعد از فیلر لب به روش روسی تا مدتی از لیزر درمانی خودداری کنید. اگر در حال انجام هر گونه درمان با لیزر هستید، بهتر است نوبت لیزر خود را تا حداقل دو هفته بعد از تزریق ژل لب به تأخیر بیندازید. گرمای زیاد اشعه های لیزر ممکن است باعث شکسته شدن پیوند های فیلر و تجزیه ی سریع تر آن شود.

  • بلافاصله از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

بهتر است حداقل ۲۴ ساعت بعد از تزریق لب، از لوازم آرایشی مربوط به لب استفاده نکنید. همچنین، به یاد داشته باشید که مصرف رژ لب های مصرف شده یا باز شده روی لب هایی که به تازگی تزریق شده اند، ممنوع است. بهتر است بعد از تزریق فیلر لب، از رژ لب های پلمپ استفاده کنید. به یاد داشته باشید که در زمان استفاده از رژ لب، فشار زیادی به لب ها وارد نکنید.

  • از نوشیدن الکل خودداری کنید

الکل رگ های خونی را منبسط کرده و احتمال کبودی و تورم بعد از تزریق را بالا می برد. برای اینکه عوارض جانبی ناشی از عملتان به حداقل برسد، تا ۲۴ ساعت قبل و بعد از فیلر لب از مصرف الکل خودداری کنید.

  • آب بنوشید

نوشیدن آب کافی یکی از مهم ترین مراقبت های بعد از عمل فیلر لب است. تا می توانید مایعات ساده به بدن خود برسانید. همانطور که می دانید بهترین و کامل ترین مایع برای بدن آب است. آب به روند بهبودی بدن و کنار آمدن بدن با ماده ی خارجی (فیلر لب) کمک می کند. برای دریافت مایعات بیشتر، خوردن میوه ها و سبزیجات را فراموش نکنید.

  • حواستان به غذایی که می خورید باشد.

اگر پزشک شما در حین تزریق فیلر از بی حسی موضعی استفاده کرده باشد، ممکن است لب هایتان تا چند ساعت بی حس بماند. یعنی شما چیز زیادی قرار نیست روی لب ها و اطراف آن احساس کنید و این امر بسیار خطرناک است.

به عنوان مثال، شما ممکن است یک لقمه غذای داغ یا یک جرعه نوشیدنی داغ بخورید و لب هایتان چیزی حس نکند! همچنین ممکن است به صورت تصادفی لب های خود را گاز بگیرید و لب هایتان کبود شود.

  • یخ را فراموش نکنید

تورم لب نیز مانند هر تورم دیگری با یخ بهتر می شود. شما می توانید از کمپرس یخ یا حتی یک بسته سبزی یخ زده روی لب هایتان استفاده کنید. حتماً کمپرس یخ را در یک حوله یا پارچه ی ضخیم بپیچید و سپس آن را روی لب هایتان قرار دهید. تماس مستقیم کمپرس یخ با لب های حساس ناشی از تزریق ممکن است به لب هایتان آسیب برساند. برای آشنایی با نحوه ی انجام دقیق استفاده از یخ بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

  • در زمان خواب، سر خود را بالا بگیرید

برای پیشگیری از تجمع خون در ناحیه ی آسیب دیده بهتر است در هنگام خواب یک بالش اضافی زیر سر خود قرار دهید، تا سرتان بالاتر از بدن شما قرار بگیرد.

ژل لب مدل روسی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه-ژل لب مدل روسی

نحوه تزریق ژل لب روسی:

برخلاف روش‌ های معمول تزریق ژل لب، در این روش ماده‌ی فیلر از ناحیه پایه‌ی لب‌ ها به صورت عمودی تزریق می‌شود. در واقع تفاوت این روش‌ با سایر روش‌ ها این است که تزریق از میانه به سمت حاشیه لب‌ هاست. در حالی که در سایر روش‌ ها فیلر از مرز لب‌ ها به سمت داخل تزریق می‌شود.

تزریق ژل لب روسی به همراه مراحل آماده‌ سازی پیش از کار بین 30 الی 45 دقیقه و حداکثر 1 ساعت طول می‌کشد؛ بنابراین این روش برای فرد چندان زمان‌ گیر نخواهد بود و نیازی نیست یک روز کامل را برای این کار تعطیل کنید. در فرآیند تزریق ژل روسی قطرات ریز ژل با سرنگ‌ های مخصوص به صورت عمودی و به ‌آرامی وارد لب فرد می‌شود. اولویت تزریق ژل در روش روسی تنظیم و تمرکز روی خطوط لب‌ ها است. با برجسته سازی و تنظیم تقارن خطوط لب جلوه ویژه ‌ای به لب‌ ها بخشیده می‌شود.

کاندیدای مناسب تزریق ژل لب روسی:

اگر فرد پیش از این از روش‌ های تزریق لب استفاده نکرده است، ژل لب روسی، پیشنهاد جذابی برای او محسوب شده و می‌تواند ظاهری خاص در صورتش ایجاد کند. افرادی که پیش از این از حجم دهنده استفاده کرده اند، باید دو هفته پیش از تزریق با روش‌ های پیشنهاد شده توسط پزشک، مواد تزریق شده پیشین را حذف کنند.

اگر می خواهید لب بالا بیشتر از حد معمول به چشم بیاید و قاب لب بالا بولد شود، ژل لب مدل روسی را انتخاب کنید. در غیر این صورت، اگر علاقمند به لب های طبیعی تری هستید، ما تکنیک فاین که نتیجه نچرال و یک نواخت تر به دست می دهند را توصیه می کنیم.

 ژل لب مدل روسی و مدل لب روسی جذابیت زیادی برای لب‌ های شما به همراه دارد اما همانطور که گفته شد باید مطابق با حالت چهره شما انتخاب شود. به همین دلیل مشورت با پزشک در این زمینه بسیار ضروری است.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب تزریق ژل لب روسی به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

برای ژل لب روسی چند سی سی لازمه؟

اما برای فردی که برای اولین بار قصد تزریق ژل دارد باید گفت برای هرقسمت صورت حداقل و حداکثر تقریبی مقدار ژل وجود دارد و کاملاً نسبی است و مقدار تقریبی هم در هیچ رفرنسی معین و مشخص نیست. در واقع دو عامل تعیین می‌کند هر فرد برای هر ناحیه از صورتش چه مقدار ژل نیاز دارد. در مورد مراقبت بعد از تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

اول خود فرد است که قصدش از تزریق ژل چیست؟ و دوم اینکه، پزشک زیبایی شما باید به آناتومی صورت شما و هماهنگ شدن اجزای صورتتان بعد از تزریق ژل فکر کرده باشد.

اما به طور کلی تزریق یک سی سی ژل، کمترین میزان تزریق ژل لب می‌باشد.

دوره نقاهت تزریق ژل لب روسی:

این روش ممکن است نسبت به روش‌ های معمول دیگر، به زمان استراحت بعد از تزریق فیلر لب بیشتری نیاز داشته باشد، زیرا ورم جدی تری بعد از این عمل (و در بعضی موارد کبودی) ایجاد می‌شود. این ورم یا کبودی نباید موجب نگرانی فرد شود و معمولا بدون هیچ مشکلی از بین می‌رود. در ادامه به برخی از نکات مراقبتی پس از پروتز لب روسی اشاره می‌کنیم.

⦁ تا زمانی که اثر بیحسی استفاده شده به طور کامل از بین نرفته است از خوردن هر گونه خوراکی دوری کنید، زیرا نداشتن حس باعث می‌شود لب‌ های شما دچار آسیب دیدگی شوند.

⦁ پس از تزریق ژل لب بهتر است تا چند روز از کمپرس یخ استفاده کنید.

⦁ از ویتامین D استفاده کنید.

⦁ به دلیل افزایش خون‌ رسانی در لب بهتر است از دارو‌ های ضد انعقاد خون استفاده کنید.

⦁ از گرمای شدید دوری کنید.

⦁ از آشامیدن نوشیدنی‌ های الکلی بپرهیزید.

⦁ ورزش‌ های سنگین انجام ندهید.

نکته مهمتر اینکه دو تا سه هفته طول می‌کشد تا لب‌ های شما به حالت طبیعی خود برسند. به همین دلیل باید صبور باشید تا نتیجه دلخواه را مشاهده کنید.

8 راهکار افزایش ماندگاری تزریق ژل لب روسی:

برای افزایش ماندگاری ژل لب تزریق شده، موارد زیر را در نظر بگیرید:

مرطوب نگه داشتن پوست

برای افزایش ماندگاری لازم است، از پوست خود مراقبت کنید. برای مراقبت از پوست باید آن را مرطوب نگه‌ دارید. برای مرطوب نگه داشتن، آب زیاد بنوشید و از کرم‌ های مرطوب‌ کننده استفاده کنید. اسید های هیالورونیک به‌ سرعت جذب می‌شوند و ماندگاری خود را از دست می‌دهند. نوشیدن آب سرعت جذب را کاهش داده و ماندگاری ژل را افزایش می‌دهد.

حفاظت از پوست در برابر نور خورشید

هنگامی که در معرض نور خورشید قرار دارید، حتماً کرم ضد آفتاب استفاده کنید. تابش مستقیم نور آفتاب، بافت پوست را تخریب می‌‌کند و اثر ژل را از بین می‌برد.

رژیم غذایی مناسب و سرشار از ویتامین

برای افزایش ماندگاری ژل‌ های تزریقی، غذاهایی بخورید که سرشار از ویتامین‌ ها، به ویژه زینک (روی) باشد. ضمناً بهتر است از غذاهایی چون کنسرو ها و مواد غذایی فرآوری شده اجتناب کنید. همچنین مصرف مواد قندی مانند نوشابه و نوشیدنی‌ های گاز دار را کاهش دهید.

دست نزدن به موضع تزریق شده

به نواحی تزریق شده دست نزنید و آن را ماساژ ندهید.

پرهیز از موقعیت‌ های اضطراب‌ آور و فشار عصبی

زمانی که اضطراب دارید، هورمونی به نام کریستول در بدن ترشح می‌شود. این هورمون یکی از عوامل ایجاد چین و چروک است. بنابراین تلاش کنید که پس از تزریق از فشار های عصبی و موقعیت‌ های اضطراب‌‍‌ آور دوری کنید.

پرهیز از ورزش‌ های سنگین

پس از تزریق باید از ورزش‌ های سنگین اجتناب کنید؛ زیرا ورزش تعریق را زیاد می‌کند و باعث جذب مواد حجم‌ دهنده، مانند ژل و فیلر ها می‌شود. بنابراین ماندگاری تزریق را در بدن کاهش می‌دهد.

پرهیز از مواد آرایشی و انجام درمان‌ های پوستی

تا مدتی پس از تزریق از لوازم آرایش استفاده نکنید. همچنین از کار هایی چون لایه‌ برداری، فیشیال پوست و استفاده از ماسک خودداری کنید.

استفاده از برند های معتبر

تا حد ممکن مطمئن شوید، ژلی که به شما تزریق می‌شود، معتبر و با کیفیت است. کیفیت ژل تزریقی در ماندگاری آن تأثیر زیادی دارد.

مراجعه به کلینیک و پزشک شناخته شده در این زمینه

استفاده از برند های ژل معتبر در بازار

تزریق حجم مورد نیاز برای رسیدن به فرم ایده‌ آل در لب

رعایت نکات مراقبتی قبل و بعد از تزریق ژل

نوشیدن آب کافی در طول روز

عدم دست کاری لب در روز های اولیه بعد از تزریق

البته علاوه بر این موارد، سن و متابولیسم بدن افراد نیز تاثیر به‌ سزایی در مدت زمان ماندگاری ژل لب دارد. به همین دلیل این زمان می‌تواند بسته به شخصی که تزریق ژل را انجام می‌دهد کمی بیشتر یا کمتر شود.

از ماساژ شدید منطقه تزریق خودداری نمایید.

روزانه چند بار لب‌ های خود را با پماد تجویزی توسط پزشک معالج چرب کنید.

به مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت از نوشیدن مایعات و غذا های خیلی گرم خودداری کنید.

در صورت مشاهده کبودی کمپرس سرد کنید، یعنی یخ را بگذارید و بردارید و این کار را چند بار تکرار کنید.

در صورتی که در منطقه تزریق یا مناطق مجاور درد شدید یا تغییر رنگ پوست احساس کردید به پزشک معالج خود اطلاع دهید.

از کجا متوجه شویم که کدام روش ژل لب روسی مناسب است؟

ممکن است بسیاری از افراد این سوال را از خود بپرسند که چگونه می توان متوجه این مورد شد که کدام روش تزریق لب برای من مناسب تر است؟ اگر شما جزء افرادی هستید که قبلا فیلر لب انجام نداده اید، تکنیک ژل لب مدل روسی کاملا مناسب شما است و برای شما توصیه می شود و می توانید به صورت ساختاری حالت طبیعی را به لب های شما دهد.

پس با توجه به این موضوع که این روشی جدید و طبیعی به نظر می رسد و درد زیادی هم ندارد پس با این حال روش تزریق لب در حالت طبیعی روشی مناسب برای افراد به شمار می آید که می تواند لب های زیبا و جذابی را به شما هدیه دهد.

اثرات و نتایج تزریق ژل لب روسی:

اثرات و ماندگاری در روش مدل لب روسی می تواند، از 6  ماه تا یکسال باشد. اگر  کسی نتایج تزریق، را دوست نداشت ، می تواند فیلر های لب را به راحتی توسط یک آنزیم حل کننده، بر دارد.

شما می توانید از اثرات و نتایج تزریق ژل لب روسی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

میزان ماندگاری تزریق ژل لب روسی:

این مدل تزریق هم به اندازه مدل های دیگر ماندگار است و نوع مدل تزریق هیچ تاثیری در ماندگاری آن ندارد. البته در نظر داشته باشید که تزریق ژل لب مدل روسی هم مانند مدل های دیگر یک مدت زمانی دارد، ممکن است ۶ ماه تا یکسال بسته به نوع برند و… متفاوت باشد.

اگر خواستار ماندگاری بالاتری هستید، یک برند با کیفیت و خوب ماندگاری بیشتری دارد و دوره ترمیم آن طولانی تر خواهد بود. برند های خوب قطعا قیمت بیشتری هم دارند اما این قضیه کاملا ارزش کمی هزینه بیشتر را دارد.

تعداد جلسات تزریق ژل لب روسی:

این عمل زیبایی در یک جلسه انجام میشود و تقریبا 1 ساعت زمان نیاز است  که شاید دو برابر سایر مدل های تزریق ژل لب باشد .دلیل این امر تزریقات قطره ای در حاشیه ی لب است که نیاز به دقت و زمان بیشتری دارد.

سوالات متداول تزریق ژل لب روسی:

1_معمولاً از چه نوع ژلی استفاده می‌شود؟

 در هر یک از بیماران با توجه به شکل لب و ساختار آن و نتایج مورد انتظار بیمار و ارزیابی‌ های انجام شده در جلسه مشاوره از یک ژل مخصوص استفاده خواهد شد. همه محصولاتی که توسط پزشک برای بهبود ظاهر لب مورد استفاده قرار می‌‌گیرند توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده اند و ترکیب اصلی آنها هیالورونیک اسید می‌باشد.

هیالورونیک اسید یک نوع ژل موقت است که برای بهبود ظاهر لب مورد استفاده قرار می‌گیرد. هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد و به جذب آب می‌پردازد تا پوست همیشه مرطوب بماند و از خشکی آن جلوگیری گردد. هنگامی‌ که پزشک به تزریق ژل هیالورونیک اسید به درون لب می‌‌پردازد به بهبود ظاهر و حجم آن کمک خواهد کرد.

 2_آیا امکان از بین بردن ژل تزریق شده وجود دارد؟

 پاسخ این سوال مثبت است زیرا هیالورونیک اسید یک محصول موقت است و در صورتی که شما به هر دلیلی از نتیجه به دست آمده رضایت نداشته باشید می‌توانید از تزریق مجدد ژل و تمدید نتایج به دست آمده اجتناب کنید. در برخی موارد نیز پزشک از آنزیم هیالورونیداز برای از بین بردن اثر ژل استفاده خواهد کرد.

 3_آیا تزریق ژل درد دارد؟

 از آنجایی که در این روش از یک سوزن بسیار نازک برای تزریق استفاده می‌شود علیرغم حساس بودن پوست لب شما دچار درد بسیار کمی خواهید شد. معمولا برای تزریق ژل لب از داروی بی حسی استفاده نمی‌شود و در صورتی که شما خودتان را به دسته یک متخصص با تجربه و کار بلد بسپارید دچار هیچ گونه دردی نخواهید شد و نتایج مطلوبی را نیز به دست می‌آورید.

معمولاً پزشکان از داروی بی حس کننده استفاده نمی‌کنند زیرا باعث تورم لب می‌‌شود و نا متقارن بودن ظاهر لب پس از تزریق را به دنبال خواهد داشت. به طور کلی محصول مورد نظر حاوی لیدوکائین است و شما دچار هیچ گونه دردی نخواهید شد.

4_تزریق ژل روسی چقدر زمان میبرد؟

 معمولاً تزریق ژل روسی برای افزایش حجم لب در مطب پزشک انجام می‌‌شود و حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول خواهد کشید که این زمان شامل مشاوره کوتاه قبل از تزریق و انجام فرآیند تزریق است.

5_چه مدت پس از تزریق کبودی لب از بین می‌رود؟

 پس از تزریق ژل لب روسی معمولاً شما به مدت ۴ تا ۷ روز دچار کبودی لب خواهید شد و تورم آن نیز حدود ۳ روز طول می‌کشد. پیروی کردن از همه نکاتی که پزشک در خصوص مراقبت‌ های پس از درمان به شما توصیه کرده است به تسریع فرآیند بهبود کمک خواهد کرد.

6_آیا تزریق ژل لب به بهبود ظاهر لب و کسب نتایج دلخواه کمک می‌کند؟

 پاسخ این سوال مثبت است و تزریق ژل با توجه به شکل و ساختار طبیعی لب به کسب نتایج مورد انتظار شما کمک خواهد کرد. گاهی اوقات بهترین راه حل برای بهبود ظاهر لب از بین بردن ژل قبلی و تزریق ژل جدید است.

 7_آیا پس از تزریق ژل به استراحت در منزل نیاز دارید؟

 تزریق ژل روسی در مقایسه با ژل معمولی دوران بهبود طولانی تری دارد و این امر به بروز تورم و کبودی پس از تزریق مرتبط است. با این حال جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا این عوارض جانبی به سرعت از بین می‌روند.

8_ چرا تزریق ژل روسی زمان بیشتری طول می‌کشد؟

 تزریق ژل روسی و به وجود آوردن ظاهر مطلوب در کنار توجه کردن به ظواهر مدت بیشتری طول می‌کشد زیرا نتایجی که به دست می‌‌آید بی‌ نظیر است به همین دلیل در مقایسه با ژل معمولی تزریق ژل روسی مدت بیشتری طول خواهد کشید.

 9_چرا باید به تخلیه ژل قبلی پرداخت؟

 برای تزریق ژل لب روسی باید هیچ گونه ژلی در اطراف خطوط لب وجود نداشته باشد تا نتایج مورد انتظار به دست بیاید در غیر این صورت تخلیه ژل قبلی کاملاً ضروری خواهد بود.

10_ بهترین روش برای افزایش حجم لب کدام است؟

 همه افرادی که قبلاً به تزریق ژل نپرداخته اند می‌توانند از ژل روسی برای ایجاد ظاهر طبیعی و برجسته کردن لب خود استفاده نمایند. افرادی که قبلا به تزریق ژل پرداخته ‌اند باید تحت نظر یک پزشک متخصص دو هفته قبل از تزریق ژل روسی به تخلیه ژل قبلی خود بپردازد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین مارک ژل برای تزریق لب

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن

نتیجه گیری:

روس ها به دلیل زیبایی به خصوص زیبایی چهره و مدل لب های خود مشهور هستند و شاید به همین دلیل است که یکی از مدرن ترین و بهترین روش های تزریق ژل لب به نام آن ها یعنی مدل روسی مشهور شده است. در تزریق ژل لب مدل روسی، حجم لب ها افزایش می یابد اما به دلیل حجم کم تزریق، سایز لب ها کاملا طبیعی به نظر می رسد. کسانی که لب های کوچک و فشرده دارند می توانند از این روش برای زیبایی خود استفاده کنند.

می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر کاندیدای مناسب تزریق ژل به لب‌  به شمار می روید به انجام این روش بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicsaeedieh.ir/j7kc

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/ZcRBQSJn

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir