جدیدترین ماسک های صورت_ آپدیت ۲۰۲۱

جدیدترین ماسک های صورت_ آپدیت ۲۰۲۱

جدیدترین ماسک های صورت_ آپدیت ۲۰۲۱:

 

باید برای شما استفاده ازماسک های صورت بخش مهمی از برنامه مراقبت از پوست قرار گیرد چون می تواند به شما کمک کند تا برخی از مشکلات پوستی مانند خشکی و چربی بیش از حد را برطرف کنید بسته به نوعی که استفاده می‌کنید می‌تواند به پوست شما آبرسانی کند.

و چربی و آلودگی ها را از بین ببرد و در نتیجه پوست سالم و زیبا برای تان حاصل شود سوالات زیادی در خصوص استفاده از ماسک های صورت وجود دارد که چه ماسکی برای شما می‌تواند بهترین کارایی را داشته باشد و کدام ماسک برای پوست صورت شما مفید است.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ تمام این سوالات را بیان کنیم و همچنین با معرفی ماسک های موثر برای شما و روش‌های درمانی شما را به رسیدن به پوستی سالم و زیبا کمک کنیم.

 

مواد تشکیل دهنده ماسک های صورت

هنگامی که قصد خرید محصولاتی برای مراقبت از پوست دارید نکته مهم این است که بدانید چه موادی در آن وجود دارد و متوجه می‌شوید که آیا این محصول مناسب شما است یا نوع مواد تشکیل شده عمدتاً به نوع پوستی که دارید و اینکه برای رفع کدام یک از مشکلات پوستی می خواهید آن را استفاده کنید.

بستگی دارد اگر ماسک صورتی می خواهید که پوست شما را آبرسانی کند و فواید ضد پیری برای پوست داشته باشد ماسک از روغن دانه کدو حلوایی تهیه شده است می‌تواند بهترین ماسک انتخابی برای شما باشد .

دانه کدو حلوایی سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که می تواند پوست را در برابر رادیکال های آزاد حفاظت کند همچنین دارای خواص ضد پیری است که می تواند از چین و چروک جلوگیری کند و باعث زیباتر شدن و جوان تر شدن پوست شود .

اگر می‌خواهید پوست خشک خود را تغذیه کنید باید به دنبال محصولی باشید که ماده تسکین دهنده در آن وجود داشته باشد این ماده باید خاصیت آبرسانی داشته باشد مثلاً گلیسیرین می‌تواند به تغذیه پوست کمک کند و همچنین ماسکSpice   &   Pumpkin را به شما توصیه می کنیم ماسک صورت خاک رس نیز نتایج شگفت انگیزی را نشان می دهد.

ماسک های صورت
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – ماسک های صورت

انواع ماسک صورت

ماسک های صورت متنوع در بازار وجود دارد ماسکی که انتخاب می‌کنید حتماً باید به نوع مشکل پوستی شما مربوط باشد آیا درماتیت یا اگزما دارید؟ آیا جوش ها شما را آزار می‌دهد؟  این فاکتورها نقش مهمی در تعیین ماسک دارد در ادامه بعضی از رایج ترین نوع ماسک های صورت را به شما معرفی می کنیم.

ماسک خاک رس

قبل از اینکه ماسک ورقه ای به بازار وارد شود مردم از ماسک خاک رس برای پوست خود استفاده می کردند حتی در زمان‌های دور نیز خاک رس یکی از مواد اولیه موجود بر ساخت محصولات آرایشی بوده است.

در تاریخ آمده است که کلئوپاترا آخرین فرعون مصر که از قدرتمندترین زنان پادشاه جهان بوده برای مراقبت از پوست خود از خاک صحرای عرب و خاک رودخانه نیل برای جوانسازی پوست خود استفاده می کرده در واقع ماسک خاک رس می‌تواند با از بین بردن آلودگی به طور موثر پوست را سم زدایی کند این ماسک به شما کمک می‌کند تا منافذ پوست را پاک کنید و در عین حال به صورت درخشش آنی و زیبایی می بخشد.

ماسک های صورت
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – ماسک های صورت

ماسک صورت اسیدی

ماسک های اسیدی با از بین بردن سلول های مرده ، سطح پوست را لایه برداری می کند شما بلافاصله بعد از شستن ماسک حس می کنید که پوستتان شاداب تر و صاف تر از قبل شده است این ماسک برای افرادی که پوست حساسی دارند میتواند جایگزین باشد.

فقط مطمئن شوید که ماسک مناسب را انتخاب کرده و قبل از استفاده از آن ، کمی روی پوست امتحان کنید تا  حساسیت به آن نداشته باشید مقدار کافی از ماسک را روی تمام پوست بزنید و چند دقیقه بعد آن را با آب بشویید.

ماسک های صورت
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – ماسک های صورت

ماسک ورقه ای

اگر طرفدار روش های مراقبت از پوست و زیبایی کره ای هستید ماسک های ورقه ای برای شما مناسب است ، پس باید با آنها  آشنا باشید ، همانطور که از نامش پیداست این ماسک ها به شکل ورقه هستند و خیلی راحت می توانید آنها را استفاده کنید.

بنابراین بهترین راه برای درمان سریع پوست خشک و کم آب استفاده از این ماسک های مختلف است معمولاً این ماسک‌ها از مواد مختلفی مانند پنبه ، فیبر و ….. ساخته می‌شوند ماسک های ورق ای سوراخ هایی برای چشم ها ، دهان و بینی دارند ماسک های ورقه ای بسته به نوعی که استفاده می کنید می تواند پوست را لایه برداری ، آبرسانی یا روشن کند و به شما پوست صاف و روشن بدهد.

ماسک های صورت
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – ماسک های صورت

ماسک های لایه بردار

یکی از راه های خوبی که برای از بین بردن منافذ مسدود شده و جوش های سرسیاه می توانید استفاده کنید استفاده از ماسک های لایه بردار است کافی است مقداری از این ماسک را روی صورت خود بمالید و اجازه دهید تا خشک شود.

بعد از چند دقیقه به راحتی از صورت جدا می شود ، خواهید دید که به آن جوش های سر سیاه و لکه ها کاملاً چسبیده اند ، لایه بردار چربی اضافه پوست را جذب می‌کند و پوست مرده را لایه برداری می کند استفاده منظم از این نوع ماسک ، پوستی روشن صاف و درخشان برای شما به ارمغان می آورد.

ماسک های صورت
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – ماسک های صورت

ماسک شب

همانگونه که از نامش نیز پیداست ماسک شب ماسکی است که باید در طول شب استفاده شود این ماسک برای افرادی که نمی خواهند شب ها مقدار زیادی از محصولات مراقبتی روی پوست خود استفاده کنندبسیار مناسب هستند.

ماسک های شب هنگام خواب معجزه می کنند مواد تشکیل دهنده آنها به روی پوست تاثیر می گذارد و شما با پوستی شاداب و سالم از خواب بیدار می شوید مورد دیگری که در مورد این ماسک که از بقیه آنها را متمایز می‌کند بافت سبک آن است حتی اگر شب ها روی پوست خود بگذارید ، هنگامی که از خواب بیدار می شوید با بالشت کثیف مواجه نمی شوید.

ماسک های صورت
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – ماسک های صورت

ماسک صورت عسل

استفاده از ماسک هایی که از عسل ساخته شده است ممکن است اطرافتان را کثیف کند با وجود این  مشکل ، این ماسک برای پوست بسیار معجزه گر است برای جلوگیری از کثیف شدن اطراف تان بهتر است قبل از دوش گرفتن از این ماده استفاده کنید یا می‌توانید هنگام دوش گرفتن از این ماسک استفاده کنید .

ماسک صورت عسل برای کسانی که پوست حساس دارند بهترین گزینه است زیرا عسل خواص ضد باکتریایی دارد و می‌تواند تمام باکتری های ایجاد شده مانند آکنه و جوش را از بین ببرد.

ماسک های صورت
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – ماسک های صورت

ماسک چشم

برای برطرف کردن پف و سیاهی چشم می توانید از ماسک های چشم استفاده کنید مطمئناً کانسیلرهای زیر چشم می‌تواند آنها را پنهان کند اما اگر می‌خواهید کاملاً از شر آنها رها شوید ماسک چشم چاره کار است همانطور که از نامش پیداست ماسک ها برای زیر چشم در نظر گرفته شده‌اند که به شکل ورقه ای تولید شده اند که می توانید به راحتی زیر چشم خود قرار دهید.

بسته به نوع ماسکی که استفاده می‌کنید می‌توانید آن را به مدت ۱۰ دقیقه روی چشم ها قرار دهید این ماسک ها علاوه بر اینکه حلقه های سیاه را از بین می‌برد چروک های ریز و پف را نیز می‌تواند برطرف کند این ماسک ها علائم پیری را از بین میبرد.

 

چه زمانی باید از ماسک های صورت استفاده کنید؟

چه زمانی و چند بار می توانیم از ماسک‌های صورت استفاده کنیم ؟ استفاده منظم از ماسک فواید زیادی را دارد استفاده از ماسک ها می تواند حداقل ۱ تا ۳ بار در هفته استفاده شود اگر احساس می کنید که روتین مراقبت از پوست برای شما تکراری شده است یا فقط می خواهید یک محصول را برای پوست خود استفاده کنید ماسک های صورت را امتحان کنید بسته به برنامه روزانه تان می توانید ماسک را در روز و یا شب استفاده کنید.

شما می توانید قبل از استفاده از ماسک های صورت، پوست خود را با شوینده های لایه بردار مناسب تمیز و لایه برداری کنید و انجام این کار باعث می شود منافذ پوست را تخلیه و باز کنید بدین ترتیب ماسک راحت تر به عمق پوست نفوذ می کند و آلودگی ها ، جوش و باکتری‌ها را از آن خارج می‌کند .

همچنین بهتر است صورت را بخور دهید تا منافذ پوست بیشتر باز شوند گاهی دوش آب گرم بگیرید یا از دستگاه بخور استفاده کنید قرار دادن پارچه داغ به مدت چند دقیقه نیز می‌تواند همین کار را انجام دهد ماسک های صورت را روی قسمت خاصی از پوست که مدنظر دارید قرار دهید .

ماسک های صورت
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – ماسک های صورت

توجه کنید هنگام استفاده از ماسک های صورت از یک براش استفاده کنید برای استفاده به دستورالعمل‌هایی که همراه آن است مراجعه کنید ماسک را بیشتر از دستورالعمل‌های ذکر شده روی پوست باقی نگذارید.

توجه داشته باشید که محصولاتی که حاوی مواد موثر هستند اگر مدت طولانی روی پوست بماند ممکن است نتایج منفی به جا بگذارند مطمئن شوید که ماسک را کاملاً از روی پوست آبکشی کرده اید و پس از آبکشی می توانید آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید.

 

بعد از شستن ماسک های صورت چه کار هایی باید انجام دهید؟

بهتر است بعد از استفاده از ماسک ، پوست برای پوست از مرطوب کننده و آبرسان ها استفاده کنید ، مرطوب کننده مفید است و آنتی اکسیدان های و اسیدهای چرب اشباع شده ندارد و به مبارزه با پیری پوست کمک می‌کند .

آبرسان پس از استفاده ماسک میتواند ترمیم پوست را سرعت بخشد و خشکی ناخواسته را که معمولاً بعد از شستن ماسک ها اتفاق می افتد را به حداقل می‌رساند.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

کاری که نباید بعد از شستن ماسک های صورت انجام دهید؟

شکی نیست که ماسک های صورت تاثیر قابل توجهی می توانند بر روی پوست باقی بگذارد اما برای اینکه کاملاً از آنها استفاده کنید مطمئن شوید که محصول مناسب پوست خود را انتخاب می کنید به عنوان مثال اگر پوست چربی دارید باید ماسک بر پایه پوست چرب را انتخاب کنید افرادی که پوست خشک و حساس دارند باید ماسکی را انتخاب کنند که در آن مواد طبیعی وجود داشته باشد تا از تخریب پوست جلوگیری شود.

ماسک های صورت با قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد اما گران بودن به این معنا نیست که کیفیت عالی دارد آنچه در ماسک مهم است این است که ماسکی را که انتخاب می کنید برای نوع پوست و شرایط شما مناسب باشد.

ماسک های صورت باید بخش مهمی از روتین مراقبت پوست شما باشند واقعا نیازی نیست که هر روز از ماسک استفاده کنید ۱ تا ۳ بار در هفته می تواند کافی باشد در کنار آن می توانید از محصولات مراقبت پوست و مو نیز استفاده کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود .

جدیدترین پکیج مراقبت از پوست Pumpkin & Spice گزینه مناسبی است که هم در هزینه صرفه جویی می شود و هم بر پایه محصولات گیاهی با کیفیت بالا است که ۱۰۰% گیاهی و ساخت آمریکاست این برند ماسک های صورت ، اسکراب صورت ، مرطوب کننده و بالم لب نیز دارد.

همانطور که در این مقاله گفتیم ماسک های صورت زیادی وجود دارد که می‌تواند به شادابی و جوانی پوست کمک کند اما فقط برای جلوگیری از پیری پوست و کند شدن روند آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و اگر شما دچار چین و چروک در صورت شده اید می توانید از روش های درمانی به رفع چین و چروک بپردازید و سپس برای اثر و نتایج ماندگار تر روش ها میتوانید از ماسک های صورت استفاده کنید .

روش های متعددی برای از بین بردن چین و چروک و جوان سازی پوست وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به کلینیک مورد نظر یک روش مناسب برای از بین بردن این مشکلات پوستی را انتخاب و به آن بپردازید و به نتیجه دلخواه برسید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان را معرفی می‌کنیم.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام می گیرد شما میتوانید با مراجعه ، مشاوره با پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک روش درمانی مناسبی را انتخاب کنید و به آن بپردازید و شادابی و جوانی را به پوست خود هدیه دهید.

روش های متعددی برای جوانسازی پوست وجود دارد .

پیری زودرس و خشکی پوست معمولاً با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن در بافت پوست به وجود می‌آید که می‌تواند پوست را دچار خشکی و چین و چروک کند روش های زیادی از جمله طب سنتی و گیاهی و استفاده از ماسک های صورت می تواند پوست را شاداب و با طراوت کند.

اما هیچ کدام به اندازه روش های کلینیکی جوانسازی پوست صورت اثربخشی ندارد و روش های خانگی برای حفظ سلامت پوست هیچ اثری در رفع چین و چروک پوست ندارند بسیاری از پزشکان به افراد توصیه می‌کنند تا وقت خود را صرف جوانسازی پوست با روش های سنتی و خانگی نکنید چرا که این روش‌ها تأثیر زیادی در جوانسازی پوست ندارد و تنها برای حفظ شادابی صورت مفید است .

روش های کلینیکی به دلیل آنکه توسط تجهیزات مدرن و پیشرفته صورت می گیرد اثربخش بوده و به جرأت می‌توان گفت صد برابر روش های خانگی و سنتی می تواند تاثیرگذار باشد روش های زیادی وجود دارد که مزایای منحصر به فرد خود را دارند و باید طبق نظر پزشک انجام گیرد شما می توانید با مراجعه به کلینیک و مشاوره و معاینه توسط پزشک متخصص روش درمانی مناسبی را برای خود انتخاب کنید .

یکی از این روش های جوانسازی پوست صورت هایفوتراپی است ، هایفوتراپی به معنای درمان از طریق امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا است این روش درمانی می‌تواند باعث سفت کردن و لیفتینگ پوست شود مزیت منحصر به فرد هایفو تراپی شامل مواردی چون نیازی به بیهوشی ندارد و جزء روش‌های غیر تهاجمی به حساب می‌آید امواج هایفوتراپی همان امواجی که در سونوگرافی استفاده می شود.

با این تفاوت که در هایفو متمرکز تر بوده و با وارد شدن به پوستتان را تحریک به تولید کلاژن بیشتر می‌کند به گونه‌ای که امواج دمای سلول های مورد هدف را بالا می‌برند و باعث تحریک کلاژن می‌شود کلاژن وظیفه‌اش استحکام بافت پوست است که از بروز چین و چروک می تواند جلوگیری کند .

هایفوتراپی یکی از روش های کلینیکی جوانسازی پوست است که مقرون به صرفه است و ویژگی این روش بهبود وضعیت خط چانه ، اصلاح طرح خنده ، کاهش چین و چروک و از بین بردن غبغب است ، جلسات درمانی بین ۱ تا ۳ جلسه است و از مهمترین مزایای این روش غیر تهاجمی بودن آن و نیاز نداشتن به برش و بخیه است.

همچنین در هنگام استفاده از هایفوتراپی هیچگونه دردی را شما احساس نمی کنید ، می توانید از هایفوتراپی برای جوانسازی پوست استفاده کنید و بعد از انجام هایفو تراپی از ماسک های صورت برای تاثیر گذاری آن روی پوست بهره مند شوید.

 

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

هایفوتراپی برای افرادی بین ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند می‌تواند درمان مناسبی باشد و روند پیری پوست را به تاخیر بیندازد هدف اصلی هایفوتراپی کاهش سرعت پیری است و برای افراد جوان پاسخ‌دهی بهتری نیز دارد متقاضیان بالای ۲۵ سال می توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از موثرترین روش ها برای جلوگیری از پیری پوست استفاده کنند.

افرادی که پوست شان دچار آسیب‌های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه های فرابنفش دچار شل شدگی پوست شده اند ، برای رسیدن به نتیجه می توانند چند جلسه هایفوتراپی انجام دهند افراد مسن  که از شل شدگی و افتادگی شدید پوست در ناحیه گردن رنج می‌برند کاندیدای مناسب برای هایفوتراپی نیستند و احتمال نیاز به جراحی دارد.

این روش برای افرادی که در ناحیه هدف دچار عفونت و زخم کهنه هم هستند مناسب نیست شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان معاینه توسط پزشک متخصصین کلینیک انجام هایفوتراپی برای درمان مشکلات پوست خود بپردازید.

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید:

بهترین دکتر برای برداشتن پف چشم

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو(Hair Filler)

روشهای شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

کاربردهای هایفوتراپی

هایفوتراپی روش جوانسازی و زیبایی پوست است که بدون جراحی انجام می گیرد می تواند جایگزینی برای لیفت صورت نیز باشد که از سال ۲۰۰۸ تاکنون شهرت هایفوتراپی در تمام کلینیک های زیبایی افزایش پیدا کرده و در سال‌های اخیر نیز از یک روش بسیار موثر استفاده می شود .

در ۵ سال اخیر استفاده از هایفوتراپی حدود ۶ درصد افزایش یافته است هایفوتراپی برای زیبایی و جوانسازی پوست مزایایی دارد از جمله کاهش چین و چروک پوست ، لیفت گونه ، ابرو و پلک ها، سفت کردن افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه گردن و همچنین بهبود وضعیت خط چانه ، لیفت گردن ، اصلاح طرح خنده ، صاف و سفت کردن پوست صورت و خیلی مزایایی دیگر که شما می توانید از مزایای هایفوتراپی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص بهره مند شوید.

 

هزینه هایفو تراپی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان

هزینه هایفوتراپی نسبت به لیفت صورت بسیار کم بوده و اینکه دقیقا شما چه مقدار هزینه برای هایفوتراپی قرار است انجام دهید و بستگی به وضعیت پوست شما و همچنین تعداد جلسات درمانی دارد شما میتوانید .

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان  مشاوره و معاینه توسط پزشک متخصصین کلینیک انجام دهید و از هزینه احتمالی این روش درمانی و همچنین از تمام سوالاتی که در مورد هایفوتراپی دارید از پزشک متخصص خود بپرسید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز انجام می گیرد که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید و بار دیگر زیبایی و جوانی را به پوست و موی خود هدیه دهید.

 

دوره نقاهت و ریکاوری در هایفوتراپی

استفاده از روش هایفو تراپی برای جوانسازی و زیبایی پوست دوره نقاهت و یا ریکاوری ندارد شما می توانید بلافاصله بعد از انجام درمان کلینیک را ترک کنید و به زندگی عادی خود برگردید و بعد از درمان نیاز به استفاده از دارو ، پماد یا مواد مشابه نیست و می توانید با پوست خود مثل گذشته رفتار کنید .

در حالی که لیفت صورت با عمل جراحی نسبتاً طولانی بوده و بین دو تا چهار ماه زمان نیاز دارد تا انجام شود دوره نقاهت آن نیز بسیار طولانی است و بین ۲ تا ۴ هفته زمان می‌برد و در جراحی لیفت صورت نیاز به پانسمان است که روی سر قرار داده می شود.

تخلیه مایعات نیز از محل جراحی تا چند روز ادامه دارد و حدود یک هفته نیز باید بخیه روی صورت باقی بماند درد ، التهاب ، تورم و کبودی از عوارض لیفت صورت هستند که ممکن است تا چند هفته یا حتی چند ماه باقی بماند پس می‌توان گفت که هایفوتراپی خیلی آسان تر و ایمن تر از روش های لیفت صورت برای جوانسازی پوست بعد از هایفو تراپی شما می توانید از ماسک های صورت برای اثر و نتیجه بهترین درمان استفاده کنید.

 

عوارض هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی روش آسان و ایمنی است که می‌توان به جوانسازی پوست در کمترین زمان ممکن پرداخت و برای افرادی که دچار افتادگی و شل شدگی پوست خفیف و متوسط هستند روش درمانی مناسبی است .

روش های درمانی زیبایی صورت و بدن می‌تواند با عوارض جانبی همراه باشند با این حال عوارض هایفوتراپی بسیار خفیف و موقتی بوده و احتمال رخ دادن آنها نیز بسیار کم است البته توجه داشته باشید که در انتخاب کلینیک و پزشک نیز دقت کافی داشته باشید تا از عوارض احتمالی آن جلوگیری شود .

عوارض هایفوتراپی را می‌توان کمی قرمزی یا تورم نام بود حتی تا چند روز به طور کامل برطرف می شود و نیاز به مراقبت های خاص و ویژه هم ندارد شما می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

 

اثرات و نتایج هایفوتراپی

طبق گزارشات و پژوهش هایی که انجام شده تمام افرادی که هایفوتراپی را انجام داده‌اند حدود سه ماه بعد به نتیجه دلخواه رسیده اند افرادی که جراحی لیفت انجام داده‌اند تا یک سال بعد به نتیجه رسیده اند .

هایفوتراپی سریع ترین روش برای جوانسازی پوست است و خطرات بسیار کمی را در بر دارد اما تاثیرات بلندمدتی ندارد زیرا با شروع دوباره فرایند پیری پوست کلاژن کمتر در پوست ساخته می‌شود و پوست به حالت قبلی برمی‌گردد شما می توانید برای به جا ماندن اثرات و نتایج هایفوتراپی اقدام به ترمیم آن کنید.

نکته دیگر این است که در هایفوتراپی فرایند جوانسازی برپایه رفتار طبیعی بدن است یعنی درمان چین و چروک و همچنین شل شدگی پوست با تحریک پوست به تولید پروتئین در بدن صورت می گیرد در این صورت هیچ ماده مصنوعی وارد بدن نمی‌شود و عضلات را فلج نمی‌کند و همچنین از استرس بیش از حد بیهوشی و بخیه هم خبری نیست.

اثرات و نتایج هایفوتراپی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان ماندگاری بالایی دارد زیرا توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک و با دستگاه های به روز و پیشرفته انجام می‌گیرد.

 

مراحل انجام هایفو تراپی

قبل از اینکه بخواهید هایفوتراپی را انجام دهید نیاز به آمادگی خاصی ندارید فقط باید اگر آرایشی روی پوست صورت است پاک کنید در طی انجام مراحل، پزشک محل هدف را تمیز و ضد عفونی میکند سپس با استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی محل هدف را بی حس می‌کند پزشک ژل مخصوصی را روی پوست قرار می‌دهد.

این ژل مانند لوبریکانت استفاده شده در سونوگرافی است سپس دستگاه هایفو را روی پوست قرار می‌دهد و روند درمان را شروع می‌کند با استفاده از مانیتور دستگاه ، پزشک امواج فراصوت را تنظیم می‌کند و به پوست می فرستد امواج فراصوت با پالس های کوتاه به محل فرستاده می‌شود .

جلسه درمانی حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول میکشد بعد دستگاه از روی پوست برداشته می‌شود هنگام ارسال امواج فراصوت ممکن است سوزن سوزن شدن و یا گرمای خیلی کمی را احساس کنید برای حل این مشکل می توانید قبل از اقدام به هایفوتراپی داروهای مسکن استفاده کنید اما باید قبل از اینکار با پزشک خود مشورت داشته باشید شما می توانید بعد از اتمام کار به خانه بروید و به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید.

 

تعداد جلسات هایفوتراپی

برای رسیدن به نتیجه بهتر در مورد هایفوتراپی بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند که در طول سه سال اول سه جلسه درمانی انجام شود تا نتایج بهتری از این روش درمانی برای شما حاصل شود برای حفظ نتایج هایفوتراپی در سال های آتی نیز می توانید یک یا دو جلسه در سال به این روش درمانی بپردازید.

تعداد جلسات بسته به درخواست شما می تواند متفاوت باشد اما تجربه نشان داده که تعداد جلساتی که ذکر کردیم بهترین نتیجه را میتواند برای شما داشته باشد شما می توانید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان هایفوتراپی را زیر نظر متخصصین کلینیک انجام دهید و برای اینکه اثرات و نتایج این روش درمانی ماندگاری بیشتری داشته باشد از ماسک های صورت در خانه استفاده کنید.

 

عوارض جانبی هایفوتراپی

هایفوتراپی روش آسان و ایمنی است که در صورتی که توسط پزشک متخصص باتجربه صورت گیرد عوارضی در پی ندارد ، درتمام روش‌های درمانی مهارت پزشک اهمیت زیادی دارد و می تواند از بروز عوارض جانبی جلوگیری کند و اثرات بهتری از این روش درمانی به جا بگذارد.

بهترین ویژگی این روش  این است که بعد از اتمام جلسه شما می توانید بلافاصله کلینیک را ترک کنید و به انجام کارهای روزانه خود بپردازید ممکن است کمی قرمزی و تورم به وجود آید که بعد از درمان طبیعی بوده و طی چند ساعت برطرف می شود .

درد خفیف ، سوزن سوزن شدن نیز روی پوست در چند هفته باقی می‌ماند ولی به قدری نیست که شما را اذیت کند در موارد نادری نیز کمبودی و بی حسی موقت مشاهده می شود این دسته عوارض جانبی نیز معمولاً طی چند هفته از بین می‌رود شما می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

 

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

همانگونه که در این مقاله گفتیم هایفوتراپی روش ایمین و مناسبی است که قبل از درمان نیاز به مراقبت های خاص و ویژه ای ندارد فقط باید در نظر داشته باشید که قبل از درمان استحمام کنید و پوست خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید .

همچنین حداقل ۳ روز قبل از درمان از مصرف دخانیات و قلیان پرهیز کنید مصرف این گونه مواد می‌تواند در روند بهبودی اختلال ایجاد کند همچنین باعث می شود که پیری پوست زودتر برای شما اتفاق بیفتد پس تا می توانید از مصرف این گونه مواد خودداری کنید تا همیشه پوستی سالم و با نشاط داشته باشید شما می توانید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه‌ای این کلینیک به زیبایی و جوانسازی پوست و موی خود بپردازید.

 

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

بعد از انجام هایفو تراپی که حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد شما می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت های روزمره خود بپردازید بعد از انجام هایفو تراپی نیاز نیست که از کرم یا داروی خاصی مصرف کنید و می توانید مانند قبل با پوست خود رفتار کنید ولی برای اینکه اثرات و نتایج این روش درمانی ماندگاری بیشتری داشته باشند .

روند پیری پوست را کنترل کنید می توانید از ماسک های صورت در خانه استفاده کنید همچنین هنگام خارج شدن از منزل از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید تا همیشه پوستی شاداب و جذاب داشته باشید ماسک های صورت زیادی وجود دارد که شما می توانید بسته به نوع پوستتان ماسک مورد نظر را انتخاب و روزانه برای شادابی و جوانی پوست خود از آنها استفاده کنید.

 

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم استفاده از ماسک های صورت می‌تواند بخشی از برنامه مراقبت از پوست باشد که به شما کمک می‌کند تا برخی از مشکلات پوستی مانند خشکی و چربی را درمان کنید و با آبرسانی به پوست از پیری آن جلوگیری کنید.

ماسک های مختلفی وجود دارد که شما می توانید بسته به نوع پوست خود ماسک مورد نظر را انتخاب و برای پوست استفاده کنید ماسک های صورت مانند ماسک خاک رس که برای افرادی که می خواهند آلودگی‌ها و چربی های اضافه روی پوست را پاک کنند مناسب است ماسک های صورت اسیدی نیز لایه بردار هستند و می‌توانند پوست را شاداب تر از قبل کند.

شما می توانید از ماسک های مختلف برای شادابی پوست استفاده کنید اما اگر دچار افتادگی و شل شدگی پوست هستید اول باید با روش های درمانی به رفع افتادگی بپردازید و بعد با ماسکهای صورت ماندگاری روش های کلینیکی را افزایش دهید یکی از روش‌هایی که امروزه طرفداران زیادی به خود جلب کرده است.

استفاده از هایفوتراپی است ، هایفوتراپی روش ایمن و آسانی است که حدود ۳۰ دقیقه زمان می‌برد تا شما به جوانسازی و زیبایی پوست بپردازید این روش جوانسازی پوست غیرتهاجمی بوده نیازی به زخم و برش وجود ندارد و شما در کمترین زمان ممکن می توانید پوستی شاداب و زیبا داشته باشید .

بعد از انجام هایفو تراپی نیز نیاز به مراقبت های خاص و ویژه‌ای ندارید شما می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصصین کلینیک صورت می‌گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/sla3

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicsaeedieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicsaeedieh

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:clinicsaeedieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir