روشهای شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

روشهای شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

روشهای شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم:

 

آیا درمان قطعی و دائمی برای سیاهی دور چشم وجود دارد؟

همه افراد کم یا زیاد در طول زندگی خود از درجه تیرگی زیر چشم رنج برده اند و معمولاً فکر می‌کنند که خستگی و یا کمبود خواب می‌تواند باعث تیرگی زیر چشم شود اما این فقط یکی از دلایل این است که باعث تیرگی می‌شود و دلایل دیگری نیز در این امر دخالت دارد .

بسته به نوع پوست افراد  تیرگی خود را نشان می دهد و بیشتر در افرادی که رنگ پوست تیره دارند بیشتر بروز می کند اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و روشهای متعددی برای جوانسازی دور چشم وجود دارد که افراد می‌توانند خیلی راحت و سریع سیاهی دور چشم و لب پیدا کنند و به جوانسازی و زیبایی چشم بپردازند.

 

علل و راههای درمان سیاهی دور چشم

سیاهی دور چشم نشانگر بیماری خاصی نیست و افراد نباید نگران این وضعیت در مورد سلامت خود باشد بلکه ظاهر شدن آن بیشتر برای ایجاد تغییرات در عادات روزمره است دلایل زیادی باعث ایجاد شده سیاهی دور چشم می‌شود از جمله

. ژنتیک و ارثی بودن

. عادت اشتباه خوابیدن و یا کمبود خواب

. کاهش بافت چربی در اطراف چشم

. نازک شدن پوسته ناحیه زیر چشم

. قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید

‌. استفاده از الکل و یا سیگار

. کم شدن آب بدن

. افزایش سن

. مالش دادن زیاده ناحیه چشم

. استفاده از بعضی قطره های چشمی

. با وجود همه مشکلات تیروئید

. کمبود آهن در بدن

. آلرژی و حساسیت

‌ بعضی انواع درماتیت

بیشتر افراد مسن و یا سیاه پوست و کسانی که در خانواده آنها سیاهی دور چشم وجود دارد مستعد این مشکل هستند ولی با عوض کردن برخی عادات و همچنین استفاده از روش های درمانی ساده می توانید به رفع تیرگی زیر چشم بپردازید البته گفته شد که تیرگی زیر چشم ممکن است از افزایش سن باشد که برای رفع آن و جوانسازی دور چشم باید از روش های کلینیکی مناسبی استفاده کنید در ادامه به برخی راه های درمان خانگی سیاهی دور چشم می پردازیم.

جوانسازی دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – جوانسازی دور چشم

به منظور جوانسازی دور چشم اندازه  یه کافی بخوابید

شاید این روش ساده به نظر برسد اما در افرادی که حلقه های سیاه در زیر چشمان دارند معمولاً می‌تواند کم خوابی و یا سپری کردن دوره استرس زا باعث به وجود آمدن این مشکل در آنها شود و بهتر است مدتی دور از استرس به سر ببرید و هشت ساعت خواب مفید در شب داشته باشید.

هنگام خواب از بالشت بلند استفاده کنید

اگر تیرگی اطراف چشم یک مشکل صبحگاهی برای شمااست احتمالاً به این دلیل است که سر را هنگام خواب درست قرار ندادید اگر هنگام خواب سر پایین از بدن قرار گیرد در این جریان مایعات به طرف سر می‌رود و همین امر باعث سیاهی دور چشم می‌شود به پشت خوابیدن و استفاده از یک بالشت بلند می تواند تاثیر خوبی داشته باشد.

شاید برای شما هم جالب باشد:

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو(Hair Filler)

راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

خاصیت مهم مکمل روی ( زینک )که احتمالا نمی دانید

اعجازماسک صورت خیار را فراموش نکنید

برش های خیار را می‌توانید در ناحیه اطراف چشم قرار دهید و خستگی و تورم را کاهش دهد آور ویتامین سی در خیار و رطوبت و تغذیه رسانی به پوست را انجام می دهد خیال همچنین حاوی ماده ای به نام سیلیکا است که برای داشتن پوستی صاف و سالم استفاده از آن ضروری است.

جوانسازی دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – جوانسازی دور چشم

از چای کیسه‌ای به عنوان مرهم استفاده کنید

چای کیسه ای نیز در کاهش تیرگی و همچنین پف بسیار تاثیرگذار است که کافئین موجود در چای خاصیت آنتی اکسیدان دارد که به سلامتی پوست کمک می کند شما می توانید از انواع مختلف چهار مانند چای سیاه و سبز و یا دمنوش های گیاهی استفاده کنید.

بعد از قرار دادن چای کیسه ای در آب جوش آن را خارج کنید و حوصله کنید تا خنک شود برای اینکه نتیجه بهتری از این روش درمانی به دست آورید در این مرحله می توانید چای را درون فریزر قرار دهید تا همزمان کمپرس سرد هم داشته باشید و سپس آن را بر روی چشمان قرار دهید.

صورت خود را با روغن‌های گیاهی ماساژ دهید

اگر می توانید از روغن های گیاهی استفاده کنید خوب است بدانید که این روغن ها می توانند در کاهش تیرگی اطراف چشم تاثیر گذار باشند می توانید آنها را با مواد دیگری مثل روغن نارگیل ترکیب کنید و روی پوست اطراف چشم مصرف کنید تا نتیجه خوبی حاصل شود.

روغن اسطوخودوس ، رازیانه روغن بابونه و روغن گل رز از روغن هایی هستند که می‌تواند به کاهش تیر گی زیر چشم و نواحی اطراف چشم کمک کند می‌توانید ناحیه اطراف چشم را با مقداری از این روغن به آرامی ماساژ دهید.

جوانسازی دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – جوانسازی دور چشم

از گلاب برای جوانسازی دور چشم و پوست استفاده کنید

گلاب هم بوی فوق‌العاده‌ای دارد و هم می تواند پوست را آرام کند ، کافیست پنبه را به گلاب آغشته و به مدت ۱۰ دقیقه روی چشم ها قرار دهید این کار را روزانه میتوانید تکرار کنید و نتیجه خوبی برای شما در پی دارد.

رتینوئیدهارا امتحان کنید

رتینوئید ها در کلاژن سازی پوست نقش مهمی را بر عهده دارد اگر سیاهی چشم شما به دلیل نازک شدن پوست از محصولاتی که دارای رتینوئید ها هستند می توانید استفاده کنید بسیاری از کرم ها و محصولات مراقبتی از پوست دارای این مواد هستند و به راحتی می توانید آنها را از داروخانه ها تهیه کنید.

از ماسک شیر استفاده کنید

لبنیات دارای ویتامین A فراوانی هستند که این ویتامین حاوی ماده رتینوئید است اما می‌تواند به روشن شدن پوست کمک کند می توانید پد آرایشی یا پنبه را به شیر خنک آغشته کنید و آن را روی پوست به مدت ۱۰ دقیقه ماساژ دهید از مزایای این ویتامین بهره مند شوید می توانید این ماسک صورت را روزانه دوبار استفاده کنید تا نتیجه خوبی برای شما دربی داشته باشد.

جوانسازی دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – جوانسازی دور چشم

پوست خود را با سیب زمینی تغذیه کنید

سیب زمینی منبع غنی از ویتامین سی میباشد که برای جوان سازی و زیبایی پوست بسیار مفید است می توانید برای بهره گیری از خواص سیب زمینی ۱ عدد آن را رنده کنید  سپس پد پنبه ای را روی آن بخیسانید و روی ناحیه چشم قرار دهید و بعد از ۱۰ دقیقه صورت را با آب ولرم بشویید.

از عصاره گوجه و لیمو استفاده کنید

گوجه حاوی آنتی اکسیدانی به نام لیکوپن است که علاوه بر حفظ سلامتی قلب و عروق می تواند بر باعث بهبود بینایی و همچنین انعطاف پذیری پوست کمک کند لیمو خاصیت سفید کنندگی دارد بهتر است مقدار برابری از آن را با هم مخلوط کنید .

توجه کنید ابتدا این مخلوط را روی پوست امتحان کنید تا مطمئن شوید که حساسیتی برای شما در پی ندارد سپس میتوانید پنبه آغشته به این ترکیب را در اطراف چشم خود قرار دهید و بعد از ۱۰ دقیقه آن را با آب ولرم بشویید می‌توانید روزانه کار را انجام دهید تا تیرگی زیر چشم ها کاهش پیدا کند.

جوانسازی دور چشم
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – جوانسازی دور چشم

محلول آب پرتقال و گلیسیرین را امتحان کنید

پرتقال منبع غنی از ویتامین های AوC که هر دو در داشتن پوست سالم و جوان می تواند به شما کمک کند برای درخشش بیشتر می توانید از یک قطعه گلیسیرین نیز استفاده کنید و مانند قلب پنبه را به آن آغشته بر روی پوست زیر چشم خود قرار دهید

روغن ویتامینE را شب ها استفاده کنید

ویتامین E رادیکال‌های آزادی که باعث ایجاد چروک در پوست و پیری می شوند را از بین می برد  یک قطره از این روغن در ناحیه تیره زیر چشم ریخته و به آرامی ماساژ دهید و اجازه دهید تا صبح روی پوست بماند و بعد آن را با آب ولرم بشویید.

با روغن نارگیل پوست خود را مرطوب نگه دارید

روغن نارگیل نیز یک ضد التهاب قوی و طبیعی است که می‌تواند مرطوب کننده پوست و جلوگیری از چین و چروک ها نباشد این روغن را می توانید با روغن ویتامین E هم استفاده کنید آن را در طول شب روی پوست بمالید و بگذارید در طول شب روی پوست باقی بماند تا پوست را نرم کند.

اثر ضد التهابی زردچوبه را امتحان کنید

زردچوبه مانند روغن نارگیل دارای خاصیت ضد التهابی است و به خاطر اینکه یک آنتی اکسیدان طبیعی می‌تواند به کاهش سیاهی زیر چشم کمک کند می توانید زردچوبه را با آب آناناس مخلوط کنید تا خمیر به دست آید فراموش نکنید اول باید این خمیر را امتحان کنید تا مطمئن شوید که حساسیتی برای شما ندارد و سپس مقداری از آن را در زیر تیرگی های زیر چشم قرار دهید و بعد از ۱۰ دقیقه با پارچه مرطوب آن را پاک کنید می توانید از این ماسک روزانه استفاده کنید.

به منظور جوانسازی دور چشم صورت خود را ماساژ دهید

ماساژ دادن صورت و نواحی زیر چشم می‌تواند باعث جریان خون بیشتر شود و از جمع شدن خون در مولکا جلوگیری شود می توانید این روش را روزانه بعد از استفاده از کرم صورت به آرامی انجام دهید و به آرام شدن عضلات و همچنین افزایش گردش خون در این ناحیه کمک کنید.

استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب

واضح است که پوست خشک نسبت به پوست های دیگر زودتر دچار چین و چروک می شود و اثرات بینی لکه و تیرگی نیز در آنها زودتر بروز می‌کند که نمونه‌های مرطوب کننده و همچنین ضد افتاب می تواند به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک کند می توانید کرم‌های مرطوب کننده که در برابر رادیکال‌های آزاد و اشعه های خورشید می توانند از پوست شما محافظت کنند را استفاده کنید .

آب بیشتری بنوشید

می دانید که نیمی از بدن آب تشکیل داده که کمبود آن یا دهیدراته شدن بدن می تواند برای افراد مشکل ساز باشد یکی از این مشکلات خشکی و تیرگی پوست است پس در روز آب بیشتری بنوشید و سلامتی بدن را حفظ کنید.

مواد غذایی دارای کلاژن را به وعده های خود اضافه کنید

هرچه افزایش سن پیدا می کنید عضلات اطراف چشم نیز ضعیف تر و سست تر میشوند برای جوانسازی دور چشم مصرف خوراکی هایی که دارای ویتامین C هستند را افزایش دهید، در این صورت هیالورونیک اسید بیشتری را جذب می‌کند که این اسید می‌تواند به ساخت کلاژن و همچنین جوان ماندن پوست کمک کند.

به طور طبیعی در بدن وجود دارد اما با افزایش سن مقدار ذخیره آن کاهش پیدا می کند بنابراین مصرف ویتامین c برای سلامتی پوست می تواند مفید باشد بعضی از منابع غنی از ویتامین C شامل فلفل قرمز ، توت فرنگی ، انواع کلم ها مثل کلم بروکلی ، کلم بروکسل و کلم پیچ و همچنین مرکبات دارای ویتامین C فراوان هستند.

غذاهای دارای امگا ۳ بیشتر مصرف کنید

امگا ۳ در ماهی سالمون و گردو به طور فراوان یافت می شود این اسید چرب گردش خون را بهبود می بخشد و همچنین  تیرگی زیر چشم ها که از جمع شدن خون در این ناحیه است جلوگیری می‌کند استفاده از این مواد غذایی در بهبود پوست می تواند بسیار کمک کننده باشد.

خوراکی های دارای آهن را نیز فراموش نکنید

کمبود آهن می تواند یکی از دلایل ایجاد سیاهی در اطراف چشم باشد با مصرف غذاهایی مانند غلات ، حبوبات ، کشمش ، گوشت قرمز می توانید آهن بدن را تامین کنید و در نتیجه پوست سالم تری داشته باشید.

عادات تغذیه خود را تغییر دهید

مصرف بیش از حد نمک با افزایش آب میان بافتی همراه می شود که باعث می شود تورم در بین بافت مثل پف زیر چشم حاصل شود مصرف الکل نیز همین کار را در بدن می کند و می تواند یکی از دلایل تیرگی زیر چشم هم باشد با اصلاح عادات تغذیه از جمله کم کردن نمک و الکل پوست را شاداب نگه دارید.

استفاده از داروهای ضد حساسیت را در نظر داشته باشید

اگر سیاهی دور چشم شما علائم دیگری دارد که نشان می‌دهد شما حساسیت و آلرژی دارید از داروهای ضد حساسیت با مشورت پزشک میتوانید برای رفع سیاهی زیر چشم استفاده کنید

سیگار را ترک کنید

احتمالاً این جمله را برای پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها تاکنون زیاد شنیده اید سیگار  نیز می‌تواند مقصر باشد چرا که منبع ذخیره ویتامین سی را در بدن می تواند کاهش دهد و باعث سیاهی زیر چشم شود با ترک سیگار می توانید پوست خود را سالمتر نگه دارید و عمل کلاژن سازی بیشتری در بافت پوست داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

درمان های کلینیکی جوانسازی دور چشم

روشهایی که در بالا گفته شد در افرادی جوابدهی دارد که حلقه های زیر چشم آنها دائمی نیست اگر در سنین جوانی قرار دارید شما با هر نوع پوستی می توانید از روش های کلینیکی برای برطرف کردن سیاهی زیر چشم استفاده کنید در ادامه به این روش ها می پردازیم از شناخته شده ترین روش های کلینیکی استفاده از لیزر است که به طور کلی دو دلیل عمده باعث ایجاد حلقه های سیاه در اطراف چشم می شود که شامل

‌. تولید زیاد ملانین

. گردش خون ضعیف در ناحیه اطراف چشم

بسته به طول موج اشعه و تابش لیزر ها با سوق دادند و شدت کم یا زیاد نور می توانید به روش های مشخص به درمان تیرگی بپردازید لیزر در درمان تیرگی زیر چشم بسیار موثر است و روش مطمئن و آسانی است که در کمترین زمان ممکن می توانید حلقه های سیاه زیر چشم را از بین ببرید .

انواع مختلفی از لیزر درمانی برای بهبود سیاهی دور چشم وجود دارد استفاده از لیزر برای بهبود سیاهی دور چشم ناشی از دلایل گفته شده کاربرد دارد که در دو دسته زیر قرار می گیرد.

لیزر های لایه بردار

در این روش لیزر های لایه ی خارجی پوست نوعی ملانین هستند که رگ های خونی زیر پوست را به جریان وادار می‌کند لیزر فرکشنال co۲ و لیزر گارنت در این دسته قرار دارند.

لیزرهای غیر لایه بردار

با استفاده از این لیزرها پوست را تحریک به تولید کلاژن می کند تا بافت محکم تری پیدا کند نیز ره پالس لیزر کیوسوییچ و لیزر فرکشنال در این دسته قرار دارد این لیزر ها نسبت به لیزر های بالا مزایای بهتری دارند و آن این است که اثرات جانبی کمتری دارند.

با توجه به تیرگی اطراف چشم جهت جوانسازی دور چشم پزشک شما روش مناسبی برای شما تعیین می کند اگر شما هم دچار تیرگی زیر چشم هستید و به دنبال راه مناسب برای جوانسازی دور چشم هستید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

کربوکسی تراپی جهت جوانسازی دور چشم

برای افرادی که سیاهی دور چشمانشان تبدیل به وضعیت دائمی برای آنها شده است روش های دیگری برای جوانسازی دور چشم وجود دارد که بسیار موثر و کارآمد است این روش مناسب افرادی است که حلقه های سیاه و تیره در اطرف چشم دارند این درمان کربوکسی تراپی نام دارد و همانطور که از نامش نیز مشخص است با بر پایه استفاده از گاز کربن دی اکسید است .

کربوکسی تراپی در درمان های غیر جراحی قرار دارد با تزریق صورت می‌گیرد و باعث بهبود سریع و نتیجه‌گیری عالی می‌شود در این روش درمانی پزشکی سرنگ حاوی گاز کربن دی اکسید را به ناحیه مورد نظر وارد می کند و سپس با تزریق این مواد در زیر پوست باعث رفع مشکلات پوستی می شود نتایج نشان می دهد که افرادی که از این روش استفاده کرده اند.

با بهبود چشمگیر برطرف شدن حلقه های سیاه اطراف چشم و جوانسازی دور چشم مواجه شده اند علاوه بر این به مرور دارای پوست انعطاف پذیرتری نیز می‌شوند خونرسانی در ناحیه اطراف چشم تحریک کلاژن سازی و به خصوص کم شدن چروک ها از مزایای این روش درمانی می باشد مقدار کم کربن دی اکسید وقتی به پوست تزریق می‌شود کم فشار است و برای بدن هیچ گونه ضرری به وجود نمی‌آورد.

ناحیه تحت درمان به دلیل قرارگیری در معرض اکسیژن بیشتر این سم را خارج می‌کند و باعث می‌شود که تولید بیشتر کلاژن را انجام دهد و در نتیجه شما دارای پوست سالم تری هستید پس می‌توان گفت که کربوکسی تراپی روش مناسبی برای جوانسازی دور چشم و همچنین پوست است.

 

سوالات متداول

علت سیاهی دور چشم و درمان آن چیست؟

درمان‌های گوناگونی برای رفع سیاهی دور چشم وجود دارد اولین درمان کرم ها هستند که حاوی ویتامین C و حاوی پیش‌ساز رتینوئید و مهارکننده های تیروزیناز که در سنتز رنگدانه های ملانین نقش اصلی را دارند می توانید استفاده کنید از سوی دیگر روش های کلینیکی نیز وجود دارد که می تواند به شما کمک کند

. یکی از این روش های جوانسازی دور چشم که در حین جوانسازی تیرگی نیز برطرف می‌شود می‌توان از تکنیک‌های مثل پی آرپی، کربوکسی تراپی، پوسترها ،هیالورونیک اسید های رقیق استفاده کرد که برای رفع چروک ها و همچنین تیرگی ها می تواند موثر باشد

. یک دسته دیگر از این روشها حجم دهنده ها هستند که روش‌های ماننده تزریق فیلر و چربی هر دو موثر هستند و اخیراً یک روش دیگر نیز به نام نانوفت به وجود آمده که در آن از شبیه فرآوری‌شده استفاده می‌شود و می‌تواند تاثیر خوبی بر تیرگی و جوانسازی پوست داشته باشد این چربی به محل مورد نظر تزریق می‌شود و سپس بعد از یک تا دو هفته التهاب و زرد شدن پوست پلک جذب می‌شود این روش به چروک ها و رفع تیرگی دور چشم بسیار کمک می‌کند.

آیا درمانی برای افرادی که به صورت ارثی سیاهی دور چشم دارند وجود دارد،؟

دو دلیل برای تیرگی دور چشم ارثی وجود دارد

. دلیل اول اینکه علت تیرگی در افراد پوست سبزه یاتیره بیشتر مشاهده می‌شود عوامل محیطی و آلرژی های فصلی آرایش های مکرر دستکاری کردن دور چشم می‌تواند باعث بیشتر شدن تیرگی شود اگر تیرگی ناشی از تیرگی خود پوست باشد می توانید از کرم های روشن کننده استفاده کنید به منظور جوانسازی دور چشم لیزر های روشن کننده مثل لیزر کوی سوئیچ جوانساز پوست پی آر پی همچنین استفاده از کربوکسی تراپی می‌تواند برای این افراد موثر باشد.

. دلیل دوم سیاهی دور چشم کی پوست ناحیه اطراف چشم است که در این حالت عروق خونی و هاله های آن روی پوست مشاهده می شود و باعث ایجاد تیرگی می شود اغلب دراین  افراد روش‌هایی مثل تزریق فیلر و تزریق چربی و بوستر ها به دور چشم استفاده می‌شود.

آیا خانم های باردار می توانند برای رفع سیاهی دور چشم و جوانسازی دور چشم اقداماتی انجام دهند؟

در بعضی خانم‌ها که سیاهی دور چشم دارند می‌تواند علت سیاهی دلیل افزایش سن بارداری و مقاومت به انسولین در آنها به وجود آید اکثر داروهای لایه بردار به خصوص داروهای حاوی ترتینوئین و پیش سازهای آن در دوران بارداری ممنوع هستند اما می توان از ترکیبات ویتامین سه و کرم های دور چشم حاوی آگالئیک اسید که در دوران حاملگی خطر هستند استفاده کنند .

با این که تاکنون استفاده از لیزر در دوران بارداری عارضی را نشان نداده اما توصیه می‌شود تا پایان بارداری استفاده نشود در مورد پی آر پی و کربوکسی تراپی هم ممنوعیت وجود دارد به طور کلی در دوران بارداری باید از روش‌های  تهاجمی پرهیز شود.

آیا کم خونی مینور، تیروئید ،کم خوابی و کبد چرب می تواند باعث گود رفتگی و سیاهی دور چشم باشند؟

بله عوامل از جمله اضطراب، کم‌خوابی، کم خونی آلرژی و حساسیت می توانند همگی بر روی تیرگی دور چشم تاثیر گذار باشد.

آیا درمان قطعی و دائمی برای سیاهی دور چشم وجود دارد؟

درمان قطعی و دائمی برای رفع سیاهی دور چشم وجود ندارد باید به مدت طولانی از کرم ها استفاده کنید و همچنین در فواصل مختلف از روشهای جوانسازی پوست، جوانسازی دور چشم و روشن کنندگی پوست استفاده کنید تا به مرور تیرگی کم و کمتر شود.

اگر شما هم دچار تیرگی و چین و چروک اطراف چشم شده اید و به دنبال راهی برای جوانسازی دور چشم هستید می توانید از روش های کلینیکی برای رسیدن به زیبایی و رفع مشکلات اطراف چشم استفاده کنید.

توجه کنید که برای این که روش مناسبی برای شما انتخاب شود حتماً باید به کلینیک معتبر مراجعه کنید و توسط پزشک متخصص مورد معاینه قرار گیرید تا روش مناسبی برای شما در نظر گرفته شود شما می توانید هر چه سریعتر به نتیجه فوق‌العاده‌ای که در فکر خود دارید برسید همانطور که در این مقاله اشاره کردیم کربوکسی تراپی روش درمانی مناسبی برای جوانسازی دور چشم و همچنین صورت است که افراد می توانند از این روش درمانی برای جلوگیری از پیری پوست استفاده کنند.

 

مزایای کربوکسی تراپی

شما می توانید با استفاده از کربوکسی تراپی شاهد نتایج بسیار عالی برای درمان تیرگی دور چشم  شوید برای انجام کربوکسی تراپی نیاز به تجهیزات بیمارستانی نخواهید داشت و در مطب نیز می توانید این روش درمانی را انجام دهید که بعد از کربوکسی نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری نیست و پس از انجام درمان شما می توانید به راحتی به کار و زندگی روزمره خود ادامه دهید .

بدون اینکه نیاز به کمک کسی داشته باشید برای کربوکسی‌تراپی عوارض جانبی تاکنون مطرح نشده است اگر توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد و فرد دارای بیماری خاصی نباشد می‌تواند بهترین نتایج بدون عوارض برایش حاصل شود شما می توانید کربوکسی تراپی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و  زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و بار دیگر به جوانسازی دور چشم و همچنین صورت بپردازید.

 

عوارض و معایب کربوکسی تراپی

همانطور که گفتیم کربوکسی تراپی روش ایمن و موثری است که دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و فرد بعد از پایان جلسه درمانی می‌تواند به کار روزمره خود بپردازد کربوکسی‌تراپی عوارض جانبی ندارد اگر توسط پزشک با تجربه صورت گیرد و متقاضی دارای مشکل خاصی نباشد برایش هیچ گونه عوارضی ندارد .

برخی از مشکلاتی مانند قرمزی و یا افزایش حرارت بدن بعد از انجام کربوکسی تراپی به سرعت بعد از پایان درمان از بین می رود و پوست حالت طبیعی خود را به دست می‌آورد شما می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصصین کلینیک انجام می گیرد.

 

مراقبت های قبل از کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یک روش ایمن و آسان است که افراد می توانند به انجام آن برای رفع تیرگی و جوانسازی دور چشم بپردازند، قبل از انجام کربوکسی تراپی برای جلوگیری از عوارض و حساسیت و همچنین رسیدن به نتیجه بهتر می‌توانید یکسری مراقبتها را انجام دهید از جمله این مراقبت ها میتوان به نکات زیر اشاره کرد

. حداقل چند روز قبل از انجام این درمان از مصرف دخانیات و قلیان و همچنین مصرف مشروبات الکلی پرهیز کنید مصرف این گونه مواد خود باعث روند پیری پوست تیرگی اطراف چشم می شود می تواند در روند بهبودی نیز اختلال ایجاد کند.

شب قبل از مراجعه به کلینیک استحمام کنید به اندازه کافی استراحت داشته باشید و از استرس دوری کنید و هنگام مراجعه به کلینیک از هیچگونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست اطراف چشم استفاده نکنید.

 

مراقبت های پس از کربوکسی تراپی

بعد از انجام کربوکسی تراپی تا چند ساعت باید از رسیدن آب و رطوبت به پوست خودداری شود

. اگر بعد از انجام کربوکسی تراپی دچار تورم و قرمزی پوست شدید تا ۴۸ ساعت بعد از انجام درمان به طور کامل برطرف می شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست

. به مدت ۲۴ ساعت بعد از انجام کربوکسی تراپی می توانید به حمام بروید ولی از  استحمام با آب سرد و شنا خودداری کنید.

. تا یک ماه بعد از انجام این درمان در معرض اشعه های افتاب و همچنین برنزه کردن پوست پرهیز کنید

. کرم های تجویز شده توسط پزشک متخصص را مرتب استفاده نمایید

. جلسات معاینه بعد از کربوکسی تراپی را فراموش نکنید

. شما می توانید بعد از انجام کربوکسی تراپی به کار روزمره خود بپردازید ولی از انجام فعالیت‌های سنگین بلافاصله بعد از انجام این درمان خودداری کنید.

با انجام نکاتی که گفته شد کربوکسی تراپی می‌تواند راه مناسب برای رفع تیرگی اطراف چشم و جوانسازی دور چشم برای شما باشد شما می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

 

روش انجام کربوکسی تراپی

قبل از انجام کربوکسی تراپی مراجعه کننده تخت معاینه پزشک متخصص قرار می‌گیرید ، پوست را شستشو داده و ضدعفونی می کنید و  پزشک می تواند از کرم های موضعی نیز استفاده کند در ابتدا یک منبع یا کپسول از گاز دی اکسید کربن از طریق لوله پلاستیکی به سمت سرنگ تزریق می‌شود و حرکت می‌کند.

در این مسیر یک فیلتر وجود دارد که هر گونه مواد مضر را پاک می‌کند و به سرنگ می‌فرستد پزشک نیز از طریق یک شیر تنظیم کننده میزان ورود گاز را به بدن تنظیم کرده و سپس تزریق صورت می‌گیرد اساساً این روش بدون درد انجام  می‌شود اما برخی پزشکان تا قبل از تزریق از بی حس کننده موضعی نیز استفاده می‌کنند در این حالت بیمار این روش درمانی را بدون درد تجربه می‌کند که طی یک تا دو ساعت بعد بی‌حسی کامل از بین میرود البته باید توجه داشته باشید که این روش درمانی باید توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد.

 

هزینه کربوکسی تراپی

همانطور که گفتیم کربوکسی تراپی روش درمانی موثری برای جوانسازی، رفع تیرگی و زیبای چشم است که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند همچنین که از کربوکسی تراپی می‌توان برای تمامی قسمتهای صورت نیز برای رفع چین و چروک و خطوط استفاده کرد هزینه کربوکسی تراپی بستگی به عوامل و فاکتورهای مختلفی دارد از جمله میزان مشکلات پوستی شما ، حق الزحمه پزشک متخصص ، انتخاب کلینیک مورد نظر و موارد دیگر.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان می توانید با آن کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید همچنین می توانید با تماس با این کلینیک جهت رزرو نوبت و معاینه و مشاوره توسط پزشک متخصص اقدام کنید.

 

تعداد جلسات کربوکسی تراپی

واکنش بدن برای افراد مختلف به کربوکسی تراپی  دورچشم متفاوت است و از این رو نمی‌توان طول درمان معینی را برای افراد تعیین کرد ،برخی بیماران تنها طی چند جلسه تیرگی چشم آنها از بین می‌رود و درمان برای آنها موفقیت آمیز است و در برخی افراد طول درمان طولانی تر بوده است ، عوامل محیطی ، میزان گاز تزریق شده و بسیاری موارد دیگر در این روش درمانی موثر هستند .

اینکه شما به چه تعداد جلسات کربوکسی‌تراپی نیاز دارید حتماً باید توسط پزشک متخصص مورد معاینه قرار گیرید البته باید توجه داشته باشید که این روش درمانی بسیار حساس است پس باید توسط پزشک با تجربه ای صورت گیرد تا شما بتوانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید اگر شما تمایل به انجام کربوکسی تراپی رو دارید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان را پیشنهاد می‌کنیم در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد.

 

دوره نقاهت کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی روش ایمن و موثر است که می توان و آن به جوانسازی دور چشم و رفع تیرگی آن پرداخت شما بعد از انجام درمان کربوکسی تراپی می توانید کلینیک را ترک کنید و به کار روزمره خود بپردازید و نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری ندارید .

اما باید توجه کنید که برای جلوگیری از عوارض احتمالی و همچنین رسیدن به نتیجه بهتر برای شما باید به توصیه هایی که توسط پزشک متخصص به شما ارائه می شود توجه کنید شما می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشکی متخصصین کلینیک انجام دهید و بار دیگر به رفع تیرگی اطراف چشم و جوانسازی آن بپردازید.

 

اثرات و نتایج کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی می‌تواند به رفع سیاهی زیر چشم رفع چین و چروک ،خطوط اطراف چشم  و در نتیجه جوانسازی دور چشم بدون نیاز به جراحی درد و خونریزی و برش انجام شود این روش درمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می گیرد و اثرات و نتایج ماندگاری دارد اگر دوره درمان را کامل کنید بهترین نتیجه را از این روش درمانی زیبایی بدست می آورید.

اثرات و نتایج کربوکسی تراپی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان ماندگاری بالایی دارد ، این روش درمانی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام می گیرد شما نیز می توانید از انواع خدمات زیبای این کلینیک تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید.

 

کاندیدای مناسب کربوکسی تراپی

کاندیدای مناسبی به کربوکسی تراپی افرادی هستند که دچار سیاهی اطراف چشم به دلیل ارثی و ژنتیک و یا افزایش سن شده اند می توانند از این روش درمانی برای برطرف کردن سیاهی دور چشم استفاده کنند همچنین افرادی که با افزایش سن دچار نازکی اطراف چشم سیاهی و همچنین و چروک اطراف چشم شده که ابوترابی می‌تواند روش‌های درمانی مناسبی برای آنها باشد.

همچنین کربوکسی تراپی می‌تواند برای افرادی که به زیبایی و جوانی پوست خود اهمیت خاصی می‌دهند روش درمانی مناسبی برای آنها باشد افرادی که می‌خواهند به انجام این روش بپردازند باید از سلامت عمومی خوبی داشته باشند و همچنین از مصرف دخانیات و قلیان پرهیز کنند تا بتواند این روش درمانی برای آنها بهتر بهترین اثر و نتیجه را به جا بگذارد شما می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید.

 

نتیجه گیری

همه ما در طول زندگی با مقدار سیاهی دور چشم کم یا زیاد آشنا هستیم و درگیر این مشکل شده و عوامل مختلفی باعث سیاهی دور چشم می‌شود از جمله ارثی بودن و ژنتیک ، مصرف بعضی داروها ، استرس ، کم خوابی ، مصرف نکردن آب به مقدار کافی و عوامل مختلف دیگری که باعث تیرگی و سیاهی دور چشم می‌شود .

استفاده از ماسک های خانگی و همچنین مصرف بعضی روغن ها می تواند در تیرگی سیاهی دور چشم تاثیرگذار باشد اما استفاده از این روش های خانگی فقط برای افرادی که سیاهی دور چشم آنها به طور موقت است و برای افراد جوان می‌توانند موثر و کارآمد باشد.

اما افرادی که به علت افزایش سن دچار سیاهی و چین و چروک اطراف چشم شده‌اند جهت جوانسازی  می‌توانند از روش‌های درمانی کلینیکی استفاده کنند و روشهای متعددی وجود دارد از جمله استفاده از لیزر ، کربوکسی تراپی ، استفاده از پی آر پی ، تزریق چربی ، تزریق ژل و ……. که شما می توانید جهت درمان مناسب بستگی به شرایط پوستی تان با مراجعه به کلینیک مورد نظر و معاینه یک روش را انتخاب و به آن بپردازید .

در این مقاله در مورد استفاده از کربوکسی تراپی برای شما صحبت کردیم کربوکسی‌تراپی روش ایمن و آسان است که تمام افراد می توانند از آن برای جوانسازی دور چشم و همچنین رفع سیاهی و استفاده کنند کربوکسی تراپی بدون درد و خونریزی انجام می‌شود و فرد می‌تواند در کمترین زمان ممکن به جوانسازی دور چشم و حتی صورت خود بپردازد و بار دیگر زیبایی و جذابیت را به پوست خود بازگرداند .

شما می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصصین کلینیک صورت می گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/dbi8

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicsaeedieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicsaeedieh

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:clinicsaeedieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir