جراحی پلک یا بلفاروپلاستی – هزینه و توصیه ها

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی – هزینه و توصیه ها

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی – هزینه و توصیه ها :

 

همه آنچه باید از جراحی پلک، هزینه ، توصیه و مراقبت های بلفاروپلاستی بدانید.

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک عمیل برای بهبود ظاهر پلک ها است این جراحی می‌تواند روی هر دو پلک بالا ، پایینی و یا تنها روی یکی از آنها انجام گیرد بلفاروپلاستی برای زیباسازی نواحی پیرامون چشم و برای درمان مشکلات عملکردی مورد استفاده قرار می‌گیرد امروز می خواهیم در مورد جنبه های مختلف این عمل با هم صحبت کنیم ، از مزایای آن گرفته تا هزینه و عوارض جانبی

. بلفاروپلاستی به برداشتن پوست اضافه و چربی پلک بالا و یا پایین که در اثر افزایش سن به وجود آمده گفته می‌شود و موجب رفع چین و چروک و جلوگیری از افتادگی پوست میشود.

. چشم ها یکی از عناصر زیبایی صورت هستند و بلفاروپلاستی می تواند راه مناسبی برای جوانسازی پیرامون اطراف آن باشد.

. این عمل زیبایی نیازی به بستری ندارد و در صورت نیاز با استفاده از بی حسی موضعی انجام می گیرد.

. به طور کلی بلفاروپلاستی در صورتی که توسط پزشک با تجربه ، حرفه ای و در مرکزی معتبر صورت گیرد می توان آن را بی خطر ترین و کم عارضه ترین روش دانست.

. عوارض احتمالی این روش درمانی در عرض چند روز برطرف می شوند و دوره نقاهت چند هفته‌ای دارد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

جراحی پلک ( بلفاروپلاستی )چیست؟

دلیل اصلی افرادی که می‌خواهند جراحی پلک انجام دهند افتادگی و پوست اضافه پلک است این جراحی روی پوست نواحی پیرامون چشم تاثیر می‌گذارد و باعث رفع افتادگی و لیفت کردن آنها می‌شود و ظاهری جذاب و زیباتر به شما می دهد گاهی اوقات بلفاروپلاستی برای رفع موانع بینایی ناشی از پلک های افتاده نیز مورد استفاده قرار می گیرد در این روش درمانی پوست اضافه عضلات و گاهی اوقات چربی از نواحی مختلف پلک بالا و پایین برداشته می‌شود و گاهی نیز پوست اضافه جدا می‌شود . بلفاروپلاستی پلک بالا که گاهی با لیفت پلک نیز شناخته می‌شود نباید با جراحی رفع افتادگی پلک یا همان جراحی پتوز اشتباه گرفته شود در جراحی افتادگی پلک عضلات و تاندون های پلک بالا که مسئول نگهداشتن آن هستند سفت می شود تا مشکل برطرف شود بلفاروپلاستی زمانی باعث رفع افتادگی پلک میشود که پوست اضافه سنگین شده و افتادگی پلک را به همراه دارد این دو جراحی با هم متفاوت هستند ولی هر دو برای رفع افتادگی پلک استفاده می شوند.

 

بلفاروپلاستی زیبایی

بلفاروپلاستی کاربرد و مزایای زیادی دارد که از نظر پزشکی ضرورتی برای انجام آن نیست ولی می‌تواند موجب زیبایی و جوانسازی صورت شود متاسفانه پلک بالا و گاهی پلک پایین بر اثر عوامل مختلفی از جمله افزایش سن و تجمع چربی پف می‌کند ، متورم می شود و دچار افتادگی می گردد همین فرایند پیری گاهی موجب افتادگی و تورم در پلک‌ها می‌شود با افزایش سن و مرور زمان پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد ، عضلات ضعیف می‌شود و بالشتک های چربی مربوط به آن دچار تورم می شوند و به چشم می آیند که دیده زیبایی می تواند جذابیت و زیبایی چشم ها را تحت تاثیر قرار دهد و باعث می‌شود که فرد پیر تر و خسته تر به نظر برسد ، متخصصان مختلفی مجاز به انجام این روش جراحی هستند متخصصان چشم ، جراحان پلاستیک و متخصصان گوش و حلق و بینی می توانند این جراحی را انجام دهند.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی درمانی

بلفاروپلاستی درمانی از آن دسته جراحی های پلک هستند که برای رفع مشکلات در پلک و ساختار آنها انجام می‌گیرد این دسته از جراحی از دید پزشکان ضروری و مهم به شمار می‌رود در بیشتر موارد بلفاروپلاستی درمانی هنگامی انجام می‌گیرد که پوست اضافه پک به حدی آن را سنگین کرده که دید فرد دچار مشکل شده باشد گاهی هم تورم پلک بالایی یا پایین عینک زدن را برای فرد دشوار می‌کند و همچنین با قرار دادن لنز های طبی او را دچار مشکل می‌کند که در آن صورت می‌توانید از جراحی پلک برای برطرف کردن این مشکل استفاده کنید . درمان التهابات پوستی ناشی از قرار گرفتن چین و چروک در روی پلک نیز از کاربردهای این عمل جراحی است ، گاهی اوقات پوست اضافه روی پلک سنگینی می‌کند که فرد مجبور می‌شود برای بالا نگهداشتن پلک از عضلات پیشانی خود استفاده کند که در این حالت خستگی و ناراحتی عضلات پیشانی را به وجود می‌آید که با جراحی پلک می‌توان این مشکل را برطرف کرد همانند بلفاروپلاستی زیبایی ، جراحی درمانی پلک نیز توسط متخصصان ، جراحان چشم و متخصصان گوش و حلق و بینی انجام می‌گیرد.

 

کاربرد های جراحی پلک

روی هم رفته کاربردهای جراحی پلک را می توان در موارد زیر خلاصه کرد

. برای درمان افتادگی و شل شدگی پوست که باعث ایجاد چین و چروک روی پلک می شود و می تواند انحنای سطحی پلک را با مشکل مواجه کند.

. درمانی برای افتادگی پلک ناشی از سنگینی پوست اضافه که باعث اختلال در بینایی فرد میشود.

. می‌تواند به برطرف کردن پف و تورم زیر چشم و همچنین برطرف کردن پف و تورم پلک ها بپردازد.

. موجب رفع افتادگی پلک های پایین می‌شود که این امر باعث می‌شود نواحی سفید چشم بیشتر دیده شود.

.برداشت پوست اضافه و همچنین بر طرف کردن چین و چروک های ریز پلک پایینی.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – بلفاروپلاستی

بهترین کاندیدای جراحی پلک

کاندیدای مناسب این روش درمانی را نمی‌توان به طور دقیق معرفی کرد برای موارد درمانی باید با پزشک متخصص پوست و مو و کارشناسان کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان مشورت کنید تا به شما بگویند که آیا بهترین کاندید هستید یا خیر ، می توانید به صورت تلفنی و یا از طریق سایت یا پیام رسان های مجاز با این کلینیک تماس بگیرید و با کارشناسان در مورد آن گفت و گو کنید و برای جلسه مشاوره حضوری با پزشک متخصص وقت بگیرید به طور کلی اگر پوست اطراف چشم شما افتاده و متورم است جراحی پلک می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد ، پف کردن چشم ها می‌تواند به دلیل آلرژی و یا حساسیت باشد به همین دلیل قبل از اقدام برای جراحی پلک مطمئن شوید که آیا افتادگی ناشی از افزایش سن است یا خیر اگر همه شرایط برای انجام عمل بلفاروپلاستی برای شما مساعد باشد باید انتظارات صحیحی از این روش درمانی را داشته باشید مانند هر یک از روش‌های دیگر جراحی ، این درمان می‌تواند باعث بهبود چشمگیر در زیبایی صورت و چشم ها شود ولی به معنای دستیابی به اکسیر جوانی نیست ، بعد از تمام درمان های جوانسازی فرایند پیری پوست ادامه خواهد داشت و ممکن است که در آینده دور نیازی به ترمیم دوباره درمان باشد و یا برای ترمیم نتایج روش دیگری را در نظر بگیرید به طور کلی اگر شرایط عمومی و سلامت شما خوب باشد و دستورهای مراقبتی قبل و بعد از بلفاروپلاستی را به خوبی رعایت کنید نتایج جراحی می‌تواند تا ۱۵ سال برای شما ماندگار باشد همچنین باید در نظر بگیرید که تعدادی از بیماران حاد و مزمن شانس خود را به عنوان یک کاندیدای خوب برای انجام این جراحی از دست خواهند داد خطرات جراحی برای افرادی که اختلالات انعقادی ، مشکلات سیستم ایمنی ، بیماری های ویروسی و دیابت کنترل نشده دارند بسیار زیاد است و به همین خاطر معمولاً جراحی برای افراد در نظر گرفته نمی‌شود البته اگر بتوانند این بیماری‌ها را کنترل کنند هیچ گونه مشکلی برای انجام این عمل زیبایی نخواهند داشت افراد زیادی نیز نمی‌توانند از این جراحی استفاده کنند و کاندیدای مناسبی برای آن به شمار نمی روند مصرف دخانیات در روند بهبودی می تواند اختلال ایجاد کند و به همین خاطر معمولاً متخصصان توصیه می‌کنند که حداقل باید دو هفته قبل از جراحی از مصرف دخانیات خودداری کنید.

 

هزینه جراحی پلک

هزینه جراحی پلک شامل موارد زیر است

‌ در نظر گرفتن آزمایش‌های پزشکی مثل آزمایش خون قبل از انجام جراحی پلک.

. هزینه داروها و مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی.

. هزینه اقامت (برای افرادی که از شهرها و خارج از کشور برا درمان مراجعه میکنند ، در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان امکان اقامت رایگان وجود دارد)

توجه کنید که بعد از جراحی پلک نیازی به بستری نیست و شما می توانید بلافاصله به منزل برگردید به همین خاطر هزینه بابت بستری برای افراد در پی نخواهد داشت جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به این روش درمانی با کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعیدیه همدان تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کاملی به دست آورید و یا با گرفتن نوبت و رفتن حضوری به این کلینیک با مشاوران و کارشناسان در مورد انجام این روش درمانی و هزینه آن اطلاعات به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان است که می توانید از آن بهره مند شوید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – بلفاروپلاستی

آمادگی و مراقبت های پیش از جراحی پلک

در این روش جراحی از بی‌حسی موضعی برای درمان استفاده می‌شود در بی‌حسی موضعی داروهای بیحس کننده تزریق می‌شود که گاهی برای راحتی بهتر و بیشتر ، داروهای آرام بخش نیز به صورت خوراکی و یا تزریقی دریافت خواهند شد روز قبل از مراجعه به کلینیک به ویژه اگر بخواهید که از بیهوشی عمومی استفاده کنید نکاتی به شما ارائه می شود از جمله

. دوری از مصرف داروهای رقیق کننده خون ، داروهای ضد انعقادی و مسکن هایی مانند ایبوپروفن به مدت ۲ تا ۳ هفته قبل از انجام عمل این داروها می‌توانند خطر خونریزی را افزایش دهند.

.هنگام مراجعه به کلینیک برای جراحی بلفاروپلاستی باید داروهای ضروری خود را به همراه بیاورید داروهای مانند فشار خون.

. طوری برنامه ریزی کنید که بعد از جراحی بلفاروپلاستی شخصی شما را به منزل بازگرداند و بتواند برای چند ساعت از شما به خوبی مراقبت کند.

همانطور که می دانید بعد از جراحی پلک نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست مگر اینکه بلفاروپلاستی را همراه با جراحی های زیبایی دیگر انجام داده باشید.

 

مراحل جراحی پلک

بلفاروپلاستی می‌تواند روی پلک پایینی یا پلک بالایی یا هر دو صورت گیرد در جراحی برش هایی همسو با خطوط طبیعی پلک در زیر پلک فوقانی و کمی پایین‌تر از مژه‌های پلک پایینی زده می‌شود نحوه ایجاد برش به گونه ای است که بعد از بهبودی کامل به هیچ عنوان این برش‌ها قابل مشاهده نخواهد بود بعد از ایجاد برش جراح به دقت محل‌هایی که باید پوست اضافه و بالشتک های چربی خارج شوند را مشخص می‌کند برش به کمک ابزارهای دقیق صورت می‌گیرد و سپس محل زخم نیز با استفاده از بخیه ها و یا چسب های مخصوص بسته می‌شود که به ظاهر مد نظر برسد اینکه چه مقدار از پوست اضافه و چربی برداشته می شود به نظر پزشک متخصص در حین جراحی و معاینات قبل از عمل بستگی دارد ، مواردی مانند ساختار عضلات صورت ، ساختار استخوانی و تقارن بین ابروها از عواملی هستند که می‌تواند تعیین کننده باشند در صورت نیاز جراح از لیزر کربن دی اکسید co۲ برای بهبود نتایج بهتر و جوان سازی سطح پوست استفاده می‌کنند تا چین و چروک های ظریف باقیمانده را نیز به طور کامل برطرف کند.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – بلفاروپلاستی

دوره نقاهت بعد از جراحی پلک

پزشک جراح بعد از جراحی در نواحی مورد نظر آنتی بیوتیک موضعی قرار می دهد تا خطر عفونت را کاهش دهد معمولاً نیازی به پانسمان کامل چشم نیست.

. در روز اول بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی باید هر یک ساعت یک بار به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید این کار باعث می‌شود که کبودی و تورم به حداقل برسد.

. در روز دوم باید هر چند ساعت یک بار به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید.

. و در روزهای بعدی برای روند سریع بهبودی بهتر است که بعد از ۴۸ ساعت از کمپرس گرم استفاده کنید.

در مورد مصرف داروها بسته به شرایط شما پزشک متخصص توضیحات کامل را به شما ارائه خواهد داد ، درد بعد از عمل برای متقاضیان به کمک مسکن های معمولی کنترل می شود و در موارد مورد نیاز مسکن های قوی تر توسط پزشک برای شما تجویز خواهد شد بلافاصله بعد از جراحی ناراحتی خفیف وجود دارد و اینکه بلفاروپلاستی جراحی کوچکی است اما هنوز یک جراحی به حساب می آید البته تمام ناراحتی و عوارض بعد از چند روز برطرف می‌شوند و در صورتی که هر گونه مشکل در بینایی و یا شدت گرفتن عوارض را مشاهده کردید بلافاصله با کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعیدیه همدان تماس بگیرید ، چند روز اول بعد از جراحی ممکن است که اطراف چشم شما متورم ، قرمز و یا کبود شود این موارد عوارض بعد از عمل جراحی هستند و جای هیچ گونه نگرانی نیست همچنین ممکن است سفیدی چشم شما قرمز شود که این عوارض نیز طبیعی به حساب می آیند ، رسیدن به بهبودی کامل چند هفته زمان می‌برد و در این مدت نباید از لوازم آرایشی چشم استفاده شود برای استفاده از لنزهای طبی نیز باید تا هنگام خوابیدن ورم پلک ها صبر داشته باشید در حدی که لنز بدون اذیت وارد چشم شود و بعد از عمل می توانید از عینک استفاده کنید فقط باید در هنگام گذاشتن و برداشتن عینک ملایمت به خرج دهید تا آسیبی به نواحی اطراف چشم نرسد ، معمولاً از بخیه های جذبی برای جراحی استفاده می‌شود که طی ۴ تا ۷ روز به طور خودکار از بین خواهند رفت اما اگر از بخیه های غیر جذبی در این روش استفاده شد باید یک هفته بعد از جراحی برای کشیده شدن بخیه ها به کلینیک مراجعه کنید.

 

عوارض و خطرات جراحی پلک

یکی از مهمترین عوارضی که ممکن است بعد از بلفاروپلاستی مشاهده شود عدم توانایی در بستن کامل چشم است که این عارضه معمولاً طی چند هفته برطرف می شود در این مدت شما باید از قطره های چشمی و پانسمان چشم در طول شب استفاده کنید تا چشم ها اذیت نشود از سایر عوارض بلفاروپلاستی می توان به نکات زیر اشاره کرد

. عفونت پلک

. دوبینی

. به وجود آمدن جای زخم واضح و اسکار

. مشکل در پلک ها

. کوتاه شدن پلک ها

. عدم برداشت کامل پوست اضافه

. بی حسی پلک

البته اگر این روش درمانی در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد عوارض بسیار کمی را تجربه خواهید کرد و دوره نقاهت کوتاه تری را نیز پشت سر خواهید گذاشت.

 

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان یکی از معتبرترین و با سابقه ترین کلینیک های پوست و مو است که با سابقه فراوان و به فراهم کردن محیطی حرفه‌ای همواره در تلاش است تا از بهترین و مجرب ترین کادر درمانی بهره ببرد ، یادتان باشد که جدا از خطرات و عوارض جراحی عدم رسیدن به نتایج مورد نظر از شایع ترین عوارض در تمامی جراحی های زیبایی به شمار می‌رود البته در صورتی که جراحی زیبایی در مرکزی معتبر صورت گیرد نتایج تماما رضایت بخش خواهد بود و تعداد فراوانی از جراحان پلک که در این مرکز وجود دارند تضمین کیفیت کار کلینیک بین المللی پول پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان هستند شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – بلفاروپلاستی

مراقبت های بعد از جراحی پلک

. تا حد امکان استراحت داشته باشید و از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.

. مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص را به موقع ادامه دهید و از مصرف خودسرانه داروهای دیگر خودداری کنید.

. رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید و در طی روز آب و مایعات کافی بنوشید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

. تا بهبودی کامل از رفتن به سونا و استخر پرهیز کنید.

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و همچنین از محل های پر گرد و غبار نیز دوری کنید.

. تا چند روز بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی از مصرف قرص ها و داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.

. از دستکاری و فشار آوردن به ناحیه تحت درمان خودداری کنید و همیشه ناحیه تحت درمان را تمیز نگه دارید.

 

اثرات و نتایج بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی برای زیبایی چشم‌ها و اطراف آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند مشکلاتی مانند افتادگی پلک ها ، چین و چروک و پف را به طور کامل از بین ببرد نتایج این روش درمانی ماندگاری بالایی دارد و می‌تواند تا سال‌ها برای افراد ماندگار باشد البته باید این افراد به خوبی از پوست خود مراقبت کنند و رژیم غذایی مناسبی را نیز دنبال کنند. اگر شما هم میخواهید از نتایج بلفاروپلاستی بهره‌مند شوید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شوید و زیبایی و جذابیت خود را چند برابر کنید.

 

تعداد جلسات بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی است که در آن مشکلات افتادگی پلک ، چین و چروک اطراف چشم برطرف می‌شود و زیبایی و اعتماد به نفس را به افراد بازمی‌گرداند جراحی بلفاروپلاستی طی یک مرحله انجام می‌گیرد که مدت زمان آن بستگی به نوع شرایط فرد می‌تواند متفاوت باشد ولی به طور میانگین بین ۲ تا ۳ ساعت زمان می‌برد بعد از دو سه ساعت ریکاوری شما می‌توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل بازگردید و فقط کافیست که در منزل استراحت داشته باشید و به توصیه های ارائه شده به خوبی توجه کنید تا دوره نقاهت را پشت سر بگذارید و روند بهبودی سریع تر شود اگر شما هم تمایل به انجام این روش درمانی دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعیدیه همدان مورد معاینه و مشاوره پزشک متخصص کلینیک قرار گیرید و روز درمان مشخصی را برای انجام این روش درمانی انتخاب کنید به به آن بپردازید و زیبایی خود را دو چندان کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری

جراحی بلفاروپلاستی یکی از جراحی های زیبایی است که برای بهبود ظاهر پلک ها مورد استفاده قرار می گیرد این جراحی می‌تواند روی هر دو پلک بالایی ، پایینی و یا تنها روی یکی از آنها انجام گیرد بلفاروپلاستی جهت زیباسازی نواحی پیرامون چشم و همچنین برای درمان مشکلات عملکردی پلک مورد استفاده قرار می گیرد در این جراحی به برداشتن پوست و چربی اضافه پلک بالا و یا پایین که در اثر افزایش سن به وجود آمده پرداخته می‌شود و در نتیجه موجب رفع چین و چروک و جلوگیری از افتادگی آن می‌شود. چشم از مهمترین عناصر زیبایی است و می‌تواند بهترین روش برای جوانسازی نواحی پیرامون آن باشد این عمل نیازی به بستری شدن ندارد و از بی‌حسی موضعی استفاده می شود ، عوارض آن بعد از چند روز برطرف خواهد شد و دوره نقاهت کوتاهی دارد به طور کلی بلفاروپلاستی در صورتی که توسط پزشک ماهر و با تجربه و در کلینیک معتبر صورت گیرد می توان گفت که بی خطر ترین و کم عارضه ترین روش جراحی است که می‌توان برای برطرف کردن مشکلات پیرامون چشم از آن استفاده کرد. اگر شما هم جزو کاندیداهای مناسب این روش درمانی هستید می توانید آن را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص انجام می گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید ، مشاوره نیز در این کلینیک به صورت رایگان می باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هزینه و مزایای بی شمار پلاسماجت پلک

هزینه ، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

https://clinicsaeedieh.ir/%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%ad%db%8c%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7-%d8%ac%d8%aa/

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/z9xw

لینک آپارات: https://aparat.com/v/SnqYP

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/JzksYjnd

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/LBLGQDamBVs

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir