راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

 

چربی پوست در حد متعادل برای پوست مفید است و نبود آن باعث ایجاد خشکی و مشکلات ناشی از اگزما و پسوریازیس چیست و غیره می شود اما مشکل اینجاست که زمانی که غدد چربی بیش از حد فعال باشد و بیش از حد چربی ترشح کند منافذ پوست بسته می شود و مشکلاتی پیش می آید.

افزایش سطح چربی باعث بسته شدن منافذ باز پوست می‌شود و این بسته شدن می‌تواند جوش و آکنه به همراه داشته باشد به همین دلیل لازم است که آن را خیلی زود درمان کنید توجه کنید که منظور ماه چربیه از بین بردن کامل آن نیست چرا که سبوم به خودی خود ماده مضر نیست بلکه برای سلامتی و زیبایی پوست مفید و لازم است.

این ماده می‌تواند با حفظ رطوبت پوست ایجاد پیری و بروز چین و چروک شود در مانع چربی پوست به منظور کنترل سطح چربی و متعادل کردن آن است بدین ترتیب شما می توانید از مزایای آن سود ببرید و دیگر نیازی نباشد که نگران جای جوش و آکنه و مشکلاتی که در اثر چربی به وجود می‌آید باشید.

 

چگونه بفهمیم که پوست چربی داریم؟

قبل از اینکه لازم باشد برای درمان چربی پوست خود اقدام کنید بهتر از مطمئن شوید که آیا پوست شما واقعاً چرب است یا نه وجود نشانه های زیر به شما ثابت می کند که آیا پوست چربی دارید یا نه اگر این نشانه‌ها را ندارید و هنوز احساس می کنید که چربی پوست شما نامتعادل و بیش از حد است باید برای تشخیص در سطح پوست به یک متخصص مراجعه کنید تا به خوبی شما را راهنمایی کند و بهترین راه را به شما معرفی کند

. براقی پوست زمانی که آن را کاملا شسته اید

. مواد آرایشی و بهداشتی به خوبی روی پوست نمی خوابد

. میزان جوش و آکنه در پوست زیاد شده است

. پوست زمخت

راهکارهای خانگی برای درمان چربی پوست

نکته مهمی که در مورد درمان خانگی برای از بین بردن چربی پوست باید گفته شود این است که این روش را می تواند چربی است را تا زمانی که شما از این روشها استفاده می‌کنید را کاهش دهند و یک درمان دائمی برای شما به شمار نمی رود به همین دلیل توصیه می کنم برای درمان قطعی به سراغ راهکارهای دارویی بروید البته درمان خانگی را نیز ادامه دهید تا از به داروها نیز بیشتر باشد.

. شست و شوی مرتب پوست

آب گرم و صابون دشمن چربی است و می‌تواند آن را به میزان قابل توجهی از روی پوست از بین ببرد به همین دلیل توصیه می شود که افرادی که پوست چرب دارند هر روز حمام بروند و پوست خود را با آب و صابون بشویند.

توجه کنید این شستشو نباید آنقدر زیاد باشد که باعث ایجاد خشکی در پوست و چربی های طبیعی را کاملا از بین ببرد یعنی نباید از این سربازان به یافتید و از آن سر شستشوی روزانه روزیست دو بار صبح و شب کافی است و بیشتر آن باعث خشکی پوست میشود اگر احساس کردید شستشوی روزانه باعث می شود که پوست خشک داشته باشید بهتر از صابون مورد استفاده را تغییر دهید یا مقدار شستشو را کمتر کنید علاوه بر این به نکات زیر نیز توجه کنید

. صابونهای معطر می توانند باعث تحریک غدد چربی شوند و چربی پوست را افزایش دهند

. اگر صابون های بسیار قوی حاوی مواد شیمیایی استفاده می کنید پوست خشک می‌شود و بدن برای مقابله با این موضوع شروع می کند به غدد چربی را فعال تر کردن که این خود باعث چربی بیشتر در پوست می شود

. لیفت کیسه های شستشو با تحریک غدد چربی باعث افزایش بیشتر چربی می شود

. صابون گلیسیرین بدون عطر برای افرادی که دارای آکنه نیستند بسیار موثر است.

. استفاده از تونر های پاک کننده

تونل های گز بهترین روش برای از بین بردن آلودگی ها روی سطح پوست و باز شدن راههای تنفسی است می تواند مواد اولیه باقی مانده در منافذ پوست را به طور کامل از بین ببرد توجه کنید که مواد حاوی الکل برای پاکسازی پوست مناسب نیستند و می توانند باعث خشکی پوست شوند.

بهتر است از تونر هایی استفاده شود که مواد طبیعی در خود داشته باشند چرا که این ترکیب می تواند پوست را تسکین دهد و منافذ باز پوست را تنگ کند و به طور موثری به پاکسازی پوست بپردازد تونرها در بعضی افراد حساسیت ایجاد می‌کند که باید قبل از استفاده آن را روی پوست امتحان کنید.

. ماساژ پوست با‌کاغذ بلات

اگر درخشش روی پوست شما را اذیت می‌کند و دوست ندارید این مشکل را داشته باشید می توانید از کاغذ بلات استفاده کنید این کاغذ تاثیر زیادی روی عملکرد غده ترشح سبوم دارد ولی راه درمان نیست اما تا زمانی که مشغول درمان هستید می توانید آن را برای طبیعی تر کردن پوست به کار ببریم پاکسازی روزانه صورت با استفاده از این کار راه‌های تنفسی را باز نگه می‌دارد و درمانی برای کنترل سطح چربی پوست است.

کلینیک زیبایی سعیدیه - هزینه و مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

 هزینه و مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

کلینیک زیبایی سعیدیه همدان- معرفی ۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

 معرفی ۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

کلینیک زیبایی سعیدیه- تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان

 تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و موی همدان

کلینیک زیبایی سعیدیه-فیلم جراحی پف بالای چشم

فیلم جراحی پف بالای چشم

 

. تغییر در رژیم غذایی

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که غذاهای چرب و شور و نوشیدنی و خوراکی هایی که قند بالا دارند مصرف می کنید باید بدانید که مصرف این گونه مواد برای پوست چرب مضر هستند و می‌توانند باعث افزایش ترشح سبوم شوند به همین دلیل توصیه می‌شود اگر در حال درمان چربی پوست است این مواد غذایی چرب کمتری استفاده کنید و همچنین آنتی اکسیدان های بیشتری رارژیم غذایی خود بگنجانید.

. میوه و سبزیجات تازه

. نخودفرنگی غلات کامل مانند گندم و جو دوسر

. حبوبات به خصوص انواع لوبیا

. شیر کم چرب

 

کلینیک زیبایی سعیدیه - راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

. مرطوب کننده های سازگار با پوست چرب را امتحان کنید!

بیشتر افرادی که دارای پوست چرب هستند اغلب از مرطوب کننده استفاده نمی کند و معتقدند که سطح چربی پوست را بالا می‌برد اما این تصور کاملا اشتباه و غلط است مرطوب کننده فاقد چربی است و می‌تواند حتی کنترل مقدار چربی ترشح شده در سطح پوست نیز تأثیر داشته باشند کرم های حاوی آلوئه ورا روغن درخت چای چای سرد و ترکیباتی که کمی پوست را خشک می‌کنند و همچنین استفاده از آنتی اکسیدان‌ها می تواند بهترین انتخاب برای افرادی که پوست چرب دارند باشد.

. به کار بردن لایه بردارهای حاوی سالیسیلیک اسید

ترکیبات لایه بردار حاوی سالیسیلیک اسید می‌تواند سلول‌های مرده روی پوست را کاملا از بین ببرد برای تنفسی پوست را باز کند این ترکیب همچنین تجربه های اضافه را از روی پوست نابود می‌کند و آنها را به حد تعادل می رساند .

بهترین روش برای قرار دادن این مواد روی پوست ماساژ ملایم و دورانی است که حدود ۳۰ ثانیه باید این کار را انجام دهید و بعد پوست را با آب گرم بشویید بهتر از این کاراش با قبل از خواب انجام دهید و هنگامی که قصد ندارید چند ساعت از خانه خارج شوید می‌توانید این روش را امتحان کنید و بعد از شستشو از مرطوب کننده های با قدرت چربی استفاده کنید.

. کنترل استرس

استرس می تواند میزان چربی بدن را تحت تاثیر قرار دهد و غده های چربی را افزایش دهد به همین دلیل توصیه می‌شود به سراغ ورزش های ید که باعث کنترل اعصاب و استرس میشود ورزش‌های مانند یوگا و مدیتیشن بسیار می تواند به شما کمک کند البته پیاده روی هنرمند یا منظم می‌تواند زهرا تا مدتی از استرس دور کند خواب کافی افزایش مایعات در رژیم غذایی و حذف سیگار و الکل نیز در کنترل استرس تاثیر دارد.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه - راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

. تعویض محصولات آرایشی با مشورت پزشک متخصص

پوست چرب در مقایسه با نوع پوست های دیگر بیشتر در معرض آسیب های ناشی از مواد آرایشی نامناسب قرار می‌گیرد چرا که پوست آسیب دیده هستند و اگر مواد آرایش نامناسب استفاده شود احتمال آسیب بیشتری حاصل می شود با توجه به این موضوع بهتر است درباره انتخاب آن با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا با توجه به سطح چربی و آسیب های فعلی بهترین کرمهای پاک کننده را به شما پیشنهاد دهند.

. آب کافی بنوشید!

یکی از دلایل دیگری که باعث چربی سطح پوست در بدن می شود نه کمبود آب است زمانی که شما احساس تشنگی می کنید و به سراغ شیر آب میروید و از محصولات آبرسان و مرطوب کننده نیز استفاده نمی کنید باید منتظر باشید که پوستتان چرب شود این کار یک مکانیزم طبیعی بدن از بدن نمی تواند تولید کند پس با افزایش فعالیت غده تعبیر باعث جبران این کم آبی می‌شود و این تازه ابتدایی مشکلات از مشکلات می‌تواند با نوشیدن چند لیوان آب به راحتی برطرف شود.

ماسک های طبیعی مناسب برای درمان چربی پوست

استفاده از ماسک های طبیعی می تواند باعث بهبود شرایط پوست و کمک به حفظ سلامت شود این مسائل نتایجی مانند جوان سازی پوست کاهش جوش و آکنه روشن سازی و از بین بردن لکه ها و غیره را به دنبال داشته باشند در ادامه تعدادی از موثرترین آنها را معرفی می کنیم.

کلینیک زیبایی سعیدیه - راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

. ماسک عسل

از خود به تنهایی پزشک طبیعی پوست است و کمک های زیادی برای برطرف کردن مشکلات پوست می تواند انجام دهد این ماده با داشتن خواص ضد باکتری و ضد عفونی می تواند چربی پوست را کنترل کند و منافذ آن را پاکسازی کند ماست عسل را به مدت ۱۰ دقیقه روی صورت بگذارید و بعد از آن شما می توانید پوست کاملاً نرم و مرطوب داشته باشد و اثرات چربی اضافه نیز و صورت از بین میرود.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه - راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

‌. ماسک بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر دارای کلوئیدی است که می توان چربی ها را از بین ببرد این ماده همچنین آنتی اکسیدان و ترکیب ضد التهابی دارد که خواص تسکین دهنده دارد و به بهبوده حرکات ناشی از بالا رفتن سطح چربی می تواند کمک کند ترکیب عسل و میوه هایی مانند موز سیب و پاپایا درمان مناسبی برای کنترل چربی است برای تعیین این ماسک مراحل زیر را دنبال کنید.

. یک دوم فنجان جوی دوسر را با آب گرم بریزید و آن را مخلوط کنید تا حالت خمیری بدست آید یک قاشق غذاخوری عسل به خمیر اضافه کنید و چند قطره آب میوه مانند سیب یا موز و غیره را نیز به افزایش این ترکیب را برای ۲ تا ۳ دقیقه روی پوست بمالید و سپس آن را با آب گرم بشویید صورت را به آرامی خشک کنید و سپس از نرم کننده ها استفاده کنید.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه - راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

. ماسک گل رس

گل رس آرایشی به صورت کاملا بهداشتی در داروخانه‌ها و لوازم آرایشی وجود دارد بهترین نوع آن خاک رس سبز فرانسوی می باشد که می تواند چربی پوست را کاملاً از بین ببرد و پوست روغنی و دارای آکنه را به بهترین شکل درمان کند.

 

کلینیک زیبایی سعیدیه - راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

. ماسک لیمو و تخم مرغ

ترکیب لیمو شیرین و تخم مرغ می تواند برای چربی پوست بسیار مفید باشد و به پاکسازی منافذ باز پوست کمک کندو برای از بین بردن  باکتریها به درمان چربی پوست کمک می کند ولی باید بدانید که تخم مرغ حساسیت دارد و ممکن است بر روی پوستهای زخم و حف حفره های ناشی از جوش مشکلاتی به وجود آورد پس قبل از استفاده از آن آن را تست کنید

برای تهیه ماسک نیاز به یک عدد تخم مرغ یک قاشق چایخوری آبلیمو ای درشت دارید این دو ماده را با هم ترکیب کنید و به هم بزنید تا غلیظ شود سپس آن را روی صورت بمالید و صبر کنید تا خشک شود بعد با آب گرم صورت را بشویید و خیلی آرام خشک کنید.

 

راهکارهای دارویی برای درمان چربی پوست

اگر به دنبال درمان قطعی برای چربی پوست سفید بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید تا با معاینه کامل و بررسی شرایط فردی شما داروی مناسبی را برای شما تجویز کند این دارو می تواند سطح ترشح چربی را در شما کنترل کند و در نهایت آن را متعادل سازد اغلب داروها برای درمان چربی پوست حاوی اسید سالسیلیک اسید گلیکولیک اسید بتا هیدروکسی یا بنزوئیل پراکسید هستند این اسیدها در مواد آرایشی برای پوست های چرب نیز مورد استفاده قرار می گیرد و ممکن است ایجاد حساسیت شود بهتر است قبل از مصرف تست حساسیت انجام دهید.

. پاک کننده های حاوی رتینوئید

رتینوئید یکی از مشتقات ویتامین آ است که تاثیر زیادی روی میزان چربی پوست و پاکسازی منافذ می‌تواند داشته باشد با توجه به اینکه رتینوئید ها  تحریک‌پذیر هستند بهتر است تحت نظر پزشک مصرف شود چرا که دوز بالای آن می تواند باعث تشدید مشکلات پوستی و برخی مشکلات دیگر شود.

. ایزوتر تینوئین

این دارو برای درمان اکنه در افرادی که پوست چرب دارند تجویز می شود و نشان داد که می‌تواند سطح تعبیر را به میزان قابل توجهی کاهش در ماندگاری اثرات این دارو طولانی است و نیاز به مصرف همیشگی ندارید توجه کنید که این دارو نباید بدون تجویز پزشک مصرف کنید زیرا بیش از حد ممکن است عملکرد غده های چربی را از بین ببرد و به پوست آسیب برساند.

. آکوتان

آکوتان راه دیگری برای درمان آکنه کیستیک و اغلب برای افرادی که آکنه فعال دارند این دارو تجویز می‌شود این دارو عوارض زیادی دارد و به همین دلیل مصرف آن بدون نسخه پزشک ممنوع است نکته دیگری که باید گفت دوز پایین دارو برای کنترل سطح چربی مناسب است .

مصرف اضافه می تواند به بدن آسیب جدی وارد کند اگر شما با مشکل چربی پوست مواجه هستید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان معاینه و مشاوره با پزشک متخصص داروی مناسب آنرا برای شما تجویز شود و شما به رفع چربی های اضافه و زیبای پوست خود بپردازید.

کلینیک زیبایی سعیدیه - راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

. کرم های آماده و ساختنی

کرم های آماده یا ساختنی بسته به این که مقدار چربی سطح پوست شما چقدر است و آیا روی آن جوش و اکنه فعال و یا قدیمی وجود دارد پزشک ممکن است این کرم ها را برای شما تجویز کند اینکه ما حاوی ترتینوئین ،اداپالین یا تازاروتین باشد که می تواند منافذ باز پوست را تنگ کند و باعث شود که پول تولید چربی کمتری کنند نکته که در مصرف این دارو باید گفته شود این است که آن‌ها را تنها روی قسمت های چرب پوست باید مالید.

. قرص های خوراکی ضدبارداری

خانمهایی که مشکل چربی پوست ناشی از اختلالات هورمونی دارند می توانند با قرص‌های ضدبارداری از آن جلوگیری کنند این روزها با تثبیت هورمون ها کمک می کند و کنترل میزان ترشح را نیز در حد پوست کم میکند.

. تزریق بوتاکس

بوتاکس یک سهم ضعیف است که می‌تواند عملکرد قدرت تعبیر را کند و مقدار کمتری ثبوت ترشح شود اثرات تزریق این ماده یک هفته بعد خود را نشان می دهند البته نیاز است که با توجه به شرایط فرد میزان چربی پوست تمدید شود.

. آیا افراد با پوست چرب نباید از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند؟

این باور کاملاً غلط و اشتباه است پوست چرب نیز نیاز به مراقبت تابستانی دارد هر چه آب کمتری بنوشید از مصرف کننده های کمتر استفاده کنید پوست شما دچار چربی بیشتر می‌شود چراکه بدن برای جبران کمبود رطوبت چربی ترشح می کند.

. چرا باید چربی پوست را کنترل کرد؟

چربی پوست از من چیز مضر و ضروری نیست و مقدار مناسب آن نیز برای پوست لازم و ضروری است اما زمانی که صد پوست چربی زیاد داشته باشد باعث وجود جوش و آکنه می شود باید فکر درمان آن بیفتد چربی بیش از حد باعث بسته شدن منافذ و راه تنفسی پوست نیز می‌شود که می‌تواند به بافت آسیب برساند این موضوع با ایجاد جوش و آکنه زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد و اثرات منفی به جا می گذارد.

. چند بار در روز پوست چرب خود را بشوییم؟

اگر فکر می کنید که با شستشوی مداوم پوست چرب درمان می‌شود کاملاً در اشتباه هستید شستشو می تواند تربیه را تحریک کند و باعث افزایش آن شود در حالت عادی دو بار در روز یک بار صبح و یک بار قبل از خواب می توانید خود را بشویید اگر ورزش می کنید و یا شغلی دارید که زیاد عرق می‌کنید پس از آن به بعد از عرق پوست را با آب گرم بشویید.

کلینیک زیبایی سعیدیه - راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

. استفاده از لایه بردار و اسکراب هر چند وقت یکبار توصیه میشود؟

استفاده از لایه بردار و اسکراب بستگی به شرایط پوستی شما دارد در حالت عادی باید تقریبا هفته ای یک بار از این محصولات استفاده شود تا منافذ پوست کاملا پاکسازی شود.

. بهترین روش برای درمان چربی پوست کدام است؟

بهترین روش برای درمان چربی پوست به هر فرد متفاوت است و نمی توان برای همه یک نسخه پیچید در خصوص درمان خانگی می توانید از تجربیات افرادی که شرایط پوستی شبیه شما دارند را استفاده کنید یا خودتان روش‌های را یک امتحان کنید و ببینید کدام مناسب شما است در خصوص درمان دارویی نیز باید توسط پزشک و انجام آزمایشات مختلف و شرایط شما به طور کامل بررسی شود .

در نهایت بهترین راهکار شما پیشنهاد شود شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان معاینه و مشاوره با پزشک متخصصین کلینیک روش درمانی مناسبی را برای پوست خود انتخاب و به آن بپردازید.

 

کاندیدای مناسب درمان چربی پوست

چربی پوست یکی از مشکلاتی است که اگر از آن جلوگیری نشود و به رفع و درمان آن پرداخته نشود ممکن است عوارضی برای پوست در پی داشته باشد از جمله عوارض چربی پوست می‌توان وجود جوش و آکنه در روی پوست که باعث نا زیبایی پوست میشود ،برای افرادی که چربی پوست اضافه دارند کاندیدای مناسب درمان چربی پوست هستند.

این افراد می‌توانند با روش های خانگی و یا استفاده از داروها و ماسک ها به درمان چربی پوست خود بپردازند و همیشه پوستی جذاب و زیبا داشته باشد اگر شما دچار چربی پوست شده و نمی توانید که چرا کاری برای آن مناسب است می توانید با مراجعه به کلینیک سعیدیه همدان معاینه و مشاوره با متخصصین کلینیک روش درمانی مناسبی را برای پوست خود انتخاب و به آن بپردازید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط متخصص با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد.

 

مزایای کنترل چربی پوست

اگر شما پوست چربی دارید و می خواهید که آن را کنترل کنید مزایایی چون برطرف کردن چربی جلوگیری از مشکلات پوستی از جمله جوش و آکنه و از بین رفتن مشکلات پوستی و زیبایی پوست از مزایای کنترل چربی است که باید به آن توجه داشته باشید تا همیشه پوستی جوان و شاداب داشته باشید .

همچنین با کنترل چربی می‌توانید به راحتی از مواد آرایشی روی پوست استفاده کنید کنترل چربی پوست میتواند از روند پیری پوست جلوگیری کند و با عشق و شما همیشه پوستی جوان و شاداب داشته باشید شما می توانید با استفاده از روشهای خانگی و یا درمان کلینیکی به کنترل چربی پوست خود بپردازید.

کلینیک زیبایی سعیدیه - راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

مراقبت های قبل از کنترل چربی پوست

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید چربی پوست شما بیش از اندازه است باید قبل از اقدام به برطرف کردن این چربی به طور کامل مطمئن شوید که آیا پوست شما چربی اضافه دارد یا نه چرا که چربی برای پوست مضر نیست و تا حدی پوست آن نیاز دارد و برطرف کردن تمام چربی پوست می توانند مشکلات بیشتری برای شما در پی داشته باشد .

قبل از کنترل چربی باید به پزشک متخصص و با تجربه ای مراجعه کنید تا با بررسی پوست شما و مشاوره با شما بتواند روش درمانی مناسبی را برای شما انتخاب کند و به شما معرفی کند در کلینیک سعیدیه همدان شما می توانید تحت نظر پزشک متخصصین کلینیک به درمان پوست چرب خود بپردازید.

 

مراقبت های بعد از کنترل چربی پوست

همانطور که گفتیم اول باید مطمئن شوید که آیا چربی پوست شما زیاد از حد است و بعد به دنبال روش درمان آن باشید چربی زیاد از حد به روی پوست باعث می‌شود که پوست دچار اکنه و جوش شود و مشکلاتی نظیر ه بدشکلی پوست را به همراه داشته باشد و بعد از تشخیص پزشک و درمان مناسبی که برای شما انجام می دهد .

باید توجه کنید که به توصیه های پزشک متخصص در این زمینه به خوبی توجه کنید و به آن اهمیت دهید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود و اثرات و نتایج آن تا مدت ها برای شما باقی بمانند البته باید توجه داشته باشید که از تخصص و تجربه پزشک اطمینان داشته باشید تا بتواند بهترین روش درمان را برای شما در نظر بگیرد و شما را به نتیجه عالی برساند.

 

اثرات و نتایج کنترل چربی پوست

اگر شما به پوست خود علاقه دارید و زیبای پوست را دوست داری پس باید راه کنترل چربی و مشکلات پوست را ادامه دهید تا همیشه پوستی جوان و بدون مشکل داشته باشید اثرات و نتایج کنترل چربی می تواند از بروز زخم و آکنه پوستی و همچنین مشکلات چین و چروک پوست را و روند پیری آن را کنترل کند .

اثرات و نتایج می تواند در انتخاب بهترین روش به شما کمک کند و ماندگاری طولانی برای شما در پی داشته باشد اگر تمایل به کنترل چربی پوست دارید می‌توانید در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه‌‌ای این کلینیک روش درمانی مناسبی را انتخاب و به آن بپردازید و اثرات و نتایج آن را مشاهده کنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین کلینیک صورت می گیرد.

 

دوره نقاهت درمان چربی پوست

درمان چربی پوست با روش های خانگی دوره نقاهت ندارد و تا زمانی که شما از ماسک و روش های خانگی برای کنترل چربی استفاده می کنید می توانید نتیجه حاصل شود و وقتی که از این کار اجتناب کنید دوباره چربی پوست باز می‌گردد و نتیجه قطعی و دائمی نیست اگر می خواهید برای همیشه به کنترل در مورد چربی بپردازید باید روش مطمئن و مخصوصی برای شما توسط پزشک متخصص در نظر گرفته شود .

دوره نقاهت روش های کلینیکی بستگی به نوع انتخاب روش مورد نظر برای شما دارد از جمله استفاده از داروها که برای شما تجویز می‌شود دوره نقاهت ندارد و شما بعد از مصرف هر دارو میتوانید به کار روزمره خود بپردازید اما استفاده از نیزه یا تزریق بوتاکس نیاز به یکسری مراقبت‌های خاص است و دوره نقاهت ای دارد اما دوره نقاهت این روش ها نیز بسیار کوتاه است از با مراجعه به کلینیک زیبایی سعیدیه همدان معاینه و مشاوره با متخصصین کلینیک روش درمانی نسبت به پوست خود را انتخاب و به آن بپردازید.

 

عوارض درمان چربی

درمان به کنترل چربی پوست با راهکارهای خانگی عوارضی ندارد ممکن است بعضی از راهکار های خانگی حساسیت به وجود آورند که خیلی زود برطرف می شود ممکن است بعضی داروها برای شما حساسیت زا باشد که قبل از آن باید به حساسیت انجام شود و به مصرف دارو پرداخت درمان چربی با روش های کلینیکی نیز عوارض بسیار کم و نادری دارند که شما باید با انتخاب روش درست و مناسب از عوارض احتمالی کنترل چربی جلوگیری کنید.

باید توجه داشته باشید که اگر می خواهید از روش های کلینیکی استفاده کنید حتماً در کلینیک معتبر و توسط پزشک با تجربه و حرفه ای این روش درمانی را ادامه دهید تا از عوارض احتمالی این روش درمانی جلوگیری کنید و شما اثرات و نتایج خوبی را به دست آورید در کلینیک زیبایی سعیدیه همدان انواع خدمات زیبایی پوست و مو صورت می گیرد و شما نیز می توانید از آن بهره مند شوید.

 

نتیجه گیری

افراد زیادی هستند که با چربی پوست مواجه هستند ولی باید بدانید که چربی برای پوست مفید است و همیشه مضر نمی باشد ولی چربی بیش از حد می تواند مشکلاتی مانند آکنه و جوش برای پوست به وجود آورد و در روند پیری پوست کمک کند پس شما می توانید با استفاده از راهکارهای خانگی و دارویی و همچنین استفاده از روش های کلینیکی به درمان چربی پوست خود بپردازید البته باید توجه داشته باشید .

قبل از اینکه مطمئن شوید پوست شما آیا کرده است یا نه و چرا کاری برای شما مفید است یا نه باید به کلینیک معتبر مراجعه کنید و توسط متخصص مورد معاینه قرار گیرد تا بهترین روش برای شما انتخاب شود و شما بتوانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید و از عوارض احتمالی و مشکلاتی نظیر حساسیت جلوگیری کنید ما به شما کلینیک‌زیبایی سعیدیه همدان را پیشنهاد می‌دهیم که در آن شما می توانید از تخصص پزشک این کلینیک بهره مند شوید.

کلینیک زیبایی سعیدیه - راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/rxef

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicsaeedieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicsaeedieh

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:clinicsaeedieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir