شامپوها و اجزای آنها و بهترین شامپوی مناسب من

شامپوها و اجزای آنها و بهترین شامپوی مناسب من

شامپوها و اجزای آنها و بهترین شامپوی مناسب من :

غدد سبابه پوست را چرب میکند این چربی در برابر از دست دادن رطوبت پوست و حفظ موها می تواند کمک کننده باشد حالت درخشندگی مو ها ناشی از ترشح چربی است ، گرد و غبار ، آلودگی های محیط و تکه های مرده پوست به این لایه های چربی خواهند چسبید و بنابراین لازم است این چربی ها را از موها جدا کرده و پوست را تمیز کرد اصولا تمیز کردن این چربی ها با شامپو و صابون ها انجام می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

شستن موها با صابون

برای شستن موهای سر نباید از صابون های معمولی استفاده کرد زیرا

.دار بودن PH بالا در صابون می‌تواند به پوست صدمه وارد کند.

. صابون های معمولی با آب شیر تولید نمک های کلسیم می کنند که می‌تواند به چسبیده شدن به موها باعث شکنندگی و مات شدن موها شود اگر موهای بلند باشد این چسبندگی ها شانه کردن مو را میتواند با مشکل روبرو کند به همین دلیل امروزه شامپو و صابون های حمام با ترکیبات متفاوتی از صابون‌های معمولی عرضه میشود.

 

شامپوی مناسب

در انتخاب شامپوی مناسب باید به نکات زیر توجه کنید:

. نوع مو چرب ، خشک ، نازک و ضخیم بودن موها ، رنگ شدگی و فر بودن مو ها در انتخاب شامپو نقش مهمی دارد.

. پوست سر (شوره زدن موها و …. )

. تحریک کنندگی( تحریک چشم ها پوست و …… )

. سلیقه های شخصی ( مواد معطر در شامپوها که آن ایجاد شفافیت ، راحت شانه کردن ، راحت شانه کردن و آبکشی و ……. )

 

اجزای شامپو:

مواد مرطوب کننده باید به شامپو اضافه شوند زیرا تمیز شدن موها به وسیله پاک کننده های معمولی باعث مات شدن موها و از دست رفتن نرمی آنها خواهد شد و می تواند خشک شدن موها را افزایش دهد که عبارتند از:

. آلودگی هوا ، خشکی هوا ، کلر موجود در آب استخر ها و وزش باد و ……

. افرادی که دارای موهای چرب هستند باید از شامپوهایی که مقادیر زیادی از پاک کننده در آنها وجود دارد استفاده کنند در صورتی که موهای خشک دارید بیشتر باید مرطوب کننده استفاده کنید.

اجزای اصلی شامپو ها عبارتند از:

. حالت دهنده ها: موهای خشک با استفاده از این مواد می‌توانند در مورد درخشان شوند و شانه کردن نیز به آسانی صورت خواهد گرفت بعضی از پزشکان استفاده از حالت دهنده ها را بعد از شستن موی سر نسبت به استفاده از شامپوهایی که حاوی حالت دهنده هستند را ترجیح می دهند.

. مواد کف کننده: استفاده از این مواد جنبه روانی دارد و ایجاد کف با پاک کننده ربطی ندارد.

. نرم کننده های آب: از تشکیل نمک های سنگین و چسبنده روی موها میتواند جلوگیری کند.

. غلیظ کننده ها: این مواد فرم جامدی به شامپو می دهند و سرازیر شدن آنها به چشم ها جلوگیری می کند.

. رنگ و عطر: بهتر است از شامپو هایی که فاقد این مواد هستند استفاده کنید زیرا می توانند باعث واکنش و آلرژی شوند.

 

مواد تغذیه کننده در شامپو ها:

ویتامین های گوناگون از عصاره های گیاهی عسل ، تخم مرغ و ….. ممکن است که در ترکیب شامپو ها مورد استفاده قرار گیرد اما این ترکیبات بیشتر به فروش کالا موثر هستند و تغذیه توجه کنید که از بافت غیر زنده تشکیل شده و امکان تغذیه برای لایه های خارجی وجود ندارد با این وجود این مواد می‌توانند روی ظاهر موها تاثیر بگذارند و باعث نرمی و شفافیت آنها شوند اگر منظور از تغذیه ریشه مو باشد بهتر است ماده ای استفاده شود یا به صورت محلول روی پوست سر مالیده شود و حدود چند ساعت در محل مورد نظر باقی بماند که در ترکیب شامپو استفاده شود که تنها در زمان کوتاه در محل خود باقی می ماند.

 

حالت دهنده های مو:

صاف و شاداب بودن موها به دلیل نظم قسمت های خارجی مو است که در اصطلاح کوتیکول مو نامیده می شود آسیب رسیدن به کوتیکول مو سبب به خراب و نامنظم شدن سطح مو و حالت خشن در موها شده اند شکسته شدن دوشاخه شدن در انتهای آنها را به دنبال خواهد داشت جهت یاداوری اعمالی که باعث تخریب موها می شود به نکات زیر توجه کنید:

. شستن بیش از اندازه موها با این وجود اگر موهای شما کوتاه و شامپوها ملایم باشد این امر می تواند آسیب کمتری به موها وارد کند.

. زیاد کشیده شدن موها و شانه کردن آن ها

. سشوار کردن بیش از اندازه موها

. فر دادن مو

. رنگ کردن و یا رنگ های دائمی

. بی رنگ کردن موها

. تغییر دادن زیاده رنگ مو

. محیط نامناسب ،اشعه‌ ی خورشید ، ورزش،باد ، کلر موجود در آب استخر ها.

این عوامل می‌تواند به کوتیکول مو آسیب وارد کند و ریشه مو را از بین ببرد و بر رشد مو اثر گذار باشد ولی در صورت تکرار صدمه رسیدن به ریشه مو سبب ریزش مو نیز خواهد شد حالت دهنده ها برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سطح خارجی موها استفاده می شوند اعمال اصلی حالت دهنده ها عبارتند از:

. ایجاد پوشش برای صافی و یکنواخت شدن موها

. خنثی کردن بارهای الکتریکی سطح مو برای راحت تر شانه کردن موها

به طور کلی حالت دهنده ها به مو اتصال پیدا می‌کنند و شکاف ها و حفره های موجود در ساقه مو را پر میکنند حالت دهنده ها بعد از شستن موها مورد استفاده قرار می‌گیرند این ترکیبات باید فقط روی موها زده شود و روی پوست سر مالیده نشود مدت زمان باقی ماندن این مواد روی مو بر حسب دستور سازنده آن مشخص می‌شود و بعد از چند دقیقه باید توسط آب شستشو شود استفاده بیش از حد آنها می‌تواند باعث کدر شدن رنگ موها شود.

 

ژن ها و نگهدارنده های حالت مو:

وظایف در ترکیبات متفاوت از حالت دهنده ها از فراورده های نگهدارنده حالت مو کمک می کنند تا موها به شکل خاصی باقی بمانند و از باد و نور خورشید حفاظت شوند ژل ها مو را سفت میکنند و به آنها شکل می دهند استفاده زیاد از آنها به ریشه یا کوتیکول مو می تواند صدمه وارد کند این ترکیبات بعد از چند ساعت باید از روی موها شسته شوند تا میزان آسیب کمتری به موها وارد کند.

 

شستشوی صحیح موها:

. در موقع شستن موها باید به آرامی آنها را مالش دهید و خشک کردن آن ها نیز باید با ملایمت انجام شود.

. بعد از استفاده از شامپو کمترین باقی ماندن شامپو روی پوست سر باید آنها را تمیز شستشو شود را از تحریک پوست سر جلوگیری شود .بهتر است بعد از شستن سر به مدت ۳ تا ۴ دقیقه آبکشی انجام شود.

. شامپو حتی اگر ملایم باشد نباید وارد چشم شود ،زیرا می‌تواند باعث سوزش و مشکلات در چشم شود.

. در خصوص دفعات شستن موها پیشنهاد خاصی وجود ندارد و  بنا بر میزان چربی و خشک بودن موها ،مقدار فعالیت بدن خود و تماس با آلودگی ها را مشخص خواهد کرد. اگر شستشوی مو با ملایم صورت گیرد می‌تواند هر روز این کار انجام شود.

اگر به هر دلیلی دچار ریزش مو و شکنندگی مو هستید و می‌خواهید درمان مناسبی را مد نظر قرار دهید و سلامت  و زیبایی موهای خود را حفظ کنید ،می توانید تحت نظر پزشکی متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان ، روش درمانی مناسب و ایمنی را آغاز کنید و بعد از تثبیت نتایج از شامپوهای مخصوص برای شستشوی موی سر خود استفاده کنید، تا همواره زیبایی و شادابی موهای شما حفظ شود. روش های زیادی برای تقویت مو در این کلینیک مورد استفاده قرار می گیرد ولی یکی از این روش ها که طرفداران زیادی به خود جلب کرده است و نتایج خوبی را می‌تواند در زمان کوتاهی به دنبال داشته باشد ،مزوتراپی است.

 

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش ایمن و آسان برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت موها و جان گرفتن فولیکول‌ها است که می‌تواند به نرمی و شفافیت و زیبایی موها استفاده شود.

این روش درمانی مواد مورد نیاز را به طور مستقیم به ریشه مو می رساند و از ریزش و مشکلات مو جلوگیری می‌کند و با تحریک پوست باعث تولید کلاژن بیشتر می‌شود که می‌تواند در جوانسازی پوست نیز نقش مهمی را ایفا کند. این روش درمانی بدون درد و خونریزی انجام می گیرد و هیچ گونه دوره نقاهت و عوارضی را به دنبال نخواهد داشت و برای تمام افراد در هر سن و سال و هر شرایطی می‌تواند یک روش مناسب برای تقویت موهای آن ها باشد .

شما هم می توانید از مزایای بی شماره این روش درمانی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید. و همواره سلامت و زیبایی موهای خود را به دنبال داشته باشید. همچنین تحت نظر پزشکی متخصصین کلینیک شامپوهای مناسب برای شستشوی موی سر را استفاده کنید و همواره سلامت و زیبایی موهای خود را حفظ کنید و از آن لذت ببرید.

 

مراحل انجام مزوتراپی مو:

در مرحله اول پزشک شما را مورد معاینه قرار می دهد و بسته به نوع ریزش و مشکلات موی شما محلول مزوتراپی را برای شما آماده خواهد کرد. این محلول حاوی انواع عصاره های گیاهی مواد معدنی ویتامین ها و مواد مغذی هورمون ها پروتئین ها و مواد تشکیل دهنده و سازنده برای رشد موها هستند.

. مواد آماده شده توسط سوزن های مخصوص و بسیار ریز یا توسط دستگاه های مخصوصی به نام مزوگان  به طور مستقیم به پوست سر درد تزریق می شود که باعث می شود این مواد به طور مستقیم به ریشه مو برسد و به تقویت آنها بپردازد. این روش درمانی بدون درد است اما اگر استانه تحمل شما  پایین است ،پزشک از بی حسی های موضعی استفاده می‌کند تا هیچ گونه ناراحتی برای شما در حین درمان به وجود نیاید.

. مدت زمان انجام این درمان حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه می باشد و بعد از آن شما می توانید به فعالیت‌های روزمره بپردازید. فقط باید به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه کنید تا بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود به دست آورید.

 

مزایای مزوتراپی مو:

مزوتراپی مو مزایای بی شماری را می تواند با خود به دنبال داشته باشد ،اینکه از هر نوع ریزش مو به راحتی می تواند جلوگیری کند و باعث تحریک پوست سر برای تولید کلاژن می شود که می تواند باعث جوانسازی و زیبایی پوست شود این روش درمانی می تواند باعث رشد مجدد موهای از دست رفته شود از ریزش و شکنندگی آنها به راحتی جلوگیری کند بدون اینکه درد ناراحتی یا خونریزی یا بستری نیاز داشته باشد. این روش درمانی در زمان کوتاه  می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای به جا بگذارد. عوارض این روش بسیار نادر هستند و هزینه آن نیز نسبت به روش های دیگر می تواند مقرون به صرفه باشد.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار مزوتراپی مو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک  بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشکی متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

 

کاندیدای مناسب مزوتراپی مو چه افرادی هستند؟

مزوتراپی مو برای طیف وسیعی از افراد می‌تواند یک روش درمانی مناسب و ایمن باشد که به راحتی می‌تواند از ریزش موی خود جلوگیری کنند و به تقویت موهای خود بپردازند. افرادی که علاقه دارند همواره موهای پرپشت و زیبا داشته باشند و رشد موهای خود را افزایش دهند می توانند بهترین کاندیدا برای انجام این روش درمانی باشند. افرادی که به دلایلی مانند استرس دچار ریزش مو هستند مزوتراپی می تواند به آنها کمک کند. همچنین افرادی که به دلیل عوامل ژنتیکی و بعضی بیماری ها دچار ریزش مو هستند می توانند با استفاده از این روش به تقویت موهای خود بپردازند.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب برای مزوتراپی مو هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید.

 

عوارض مزوتراپی مو:

مزوتراپی مو یک روش آسان و موثر است که به راحتی و در زمان بسیار کوتاهی می توانید به تقویت مو و جلوگیری از ریزش و شکنندگی موها بپردازید و همواره شادابی و زیبایی موهای خود را حفظ کند و بعد از آن از شامپوهای مناسب برای موهای خود استفاده کنید تا همواره موهای زیبا و با طراوت داشته باشید. این روش درمانی هیچ گونه عوارض جانبی و جبران ناپذیری با خود به همراه ندارد در بعضی موارد مشاهده شده افرادی که مزوتراپی انجام داده اند ممکن است به محلول مزوتراپی واکنش و حساسیت نشان دهد و برآمدگی های روی پوست سرشان مشاهده می‌کنند ،اما با وجود این عارضه نیز هیچ گونه مشکلی به وجود نخواهد آمد این مشکل طی چند روز برطرف می‌شود و جای نگرانی وجود ندارد، اما باید در مورد آن با پزشک مشورت داشته باشید، ممکن است که پزشک محلول مزوتراپی  را برای شما تغییر دهد تا دیگر دچار این واکنش نشوید.

 

هزینه مزوتراپی مو:

هزینه مزوتراپی مو به عوامل گوناگونی بستگی دارد اینکه دوز مصرف شده این دارو برای شما چه مقدار است و محلول آماده شده چه ترکیباتی دارد .تعداد جلسات برای شما چه اندازه است تا بتوانید به نتایج خوبی دست پیدا کنید و به کدام کلینیک و پزشک باتجربه مراجعه خواهید کرد. تمام این موارد می تواند روی هزینه درمان اثرگذار باشد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به شکلی که بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان با کلینیک تماس گرفته با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک  گفت‌وگو داشته باشید و از هزینه انجام این درمان و هر  سوال دیگری که دارید اطلاعات کاملی به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این روش درمانی بپردازید و از نتایج بی شمار آن بهره مند شوید.

 

مراقبت های قبل از مزوتراپی مو:

. برای انجام هر روش زیبایی و درمانی حتماً در خصوص اعتبار کلینیک و پزشک متخصص آن دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید. همچنین در خصوص مراقبت های قبل از انجام درمان به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه کنید تا بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید

از جمله مراقبت هایی که قبل از انجام مزوتراپی مو باید به آن توجه کنید:

. اگر بیماری مزمنی داری یا داروی خاصی را استفاده می‌کنید حتماً به پزشک اطلاع دهید.

. اگر پزشک آزمایشی برای شما در نظر گرفت حتما قبل از انجام درمان آزمایش را انجام دهید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی قبل از انجام مزوتراپی باید خودداری شود.

. از مصرف داروهای رقیق کننده خون و داروهای انعقادی نیز قبل از انجام درمان باید خودداری شود.

. از مصرف داروهایی که می تواند باعث تقویت موها شود حداقل ۲۴ ساعت قبل از درمان باید خودداری شود.

. قبل از مراجعه به کلینیک دوش بگیرید و موهای خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد حالت دهنده و لوسیون ها بر روی آنها استفاده نکنید.

 

مراقبت های بعد از مزوتراپی مو:

. اگر پزشک برای شما دارو یا پمادی را در نظر گرفت و آن را استفاده کنید.

. بعد از انجام درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و محل‌های بر گرد و غبار دوری کنید.

. از مصرف دخانیات خودداری کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

.از تعرق بدن خودداری کنید.

. از رفتن به سونا ، استخر و جکوزی تا بهبودی کامل خودداری کنید.

. از ماساژ و فشار دادن ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

. اگر دچار خارش و کبودی زیاد شدید حتماً به کلینیک مراجعه کنید.

. از مصرف داروهای رقیق کننده و ضد انعقادی تا چند روز بعد از مزوتراپی خودداری کنید.

 

اثرات و نتایج مزوتراپی مو:

مزوتراپی مو اگر در کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد و دوره درمان نیز به طور کامل انجام شود می تواند اثرات و نتایج ماندگاری را به دنبال داشته باشد بعد از استفاده از این روش شما می توانید به خوبی متوجه شوید که ریزش موی شما کم شده و رشد موهای شما افزایش پیدا کرده است و بعد از گذراندن دوره درمان تحت نظر پزشک متخصص می توانید شامپوهای مناسب برای موهای خود را استفاده کنید تا همواره موهای زیبا پرپشت و با طراوت داشته باشید .

شما هم می‌توانید از اثرات و نتایج مزوتراپی مو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره ببرید.

 

دوره نقاهت مزوتراپی مو:

استفاده کردن از مزوتراپی مو برای تقویت و جان گرفتن فولیکول های مو و جلوگیری از ریزش موها یک روش درمانی مناسب است که دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و شما در زمان بسیار کوتاهی می توانید به تقویت موهای خود بپردازید و به نتایج خوبی دست پیدا کنید بعد از انجام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید  و به فعالیت‌های خود بپردازید نیاز نیست که مراقب خاص  ویژه‌ای داشته باشید. فقط باید به نکاتی که توسط پزشک متخصص به شما گفته می‌شود توجه و به آن عمل کنید تا بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید شما می توانید با خیالی آسوده مزوتراپی مو را در بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض و دوره نقاهت در در امان باشد.

 

تعداد جلسات مزوتراپی مو

به‌ طور معمول جلسات مزوتراپی مو بین دو تا ۱۲ جلسه است که برای هر فرد بعد از معاینه توسط پزشک متخصص تعداد جلسات بسته به نوع ریزش و مشکلات موی او مشخص خواهد شد اگر شما هم جزو آن دسته از عزیزانی هستید که می خواهید مزوتراپی را برای تقویت و جان گرفتن فولیکول‌های مو استفاده کنید و زیر نظر پزشک متخصص از شامپوهای مناسب برای تقویت مو های خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصصین کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید ، از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید برای خود اطلاعات کاملی به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری

غدد سبابه پوست را چرب میکنند و این چربی می تواند پوست را در مقابل خشک شدن حفظ کند و حالت درخشندگی موها نیز ناشی از ترشح این چربی است اگر درجه چربی بیش از اندازه باشد گرد و غبار آلودگی های محیطی و تکه های مرده روی پوست به این لایه ها می چسبند و باعث می شود که مشکلاتی برای پوست و مو ایجاد شود شامپوهای مناسب می تواند به راحتی به تمیز کردن موها بپردازد اما باید شامپویی را استفاده کنید که با شرایط پوست و موی شما سازگار باشد تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود به دست آورید اگر نمی توانید بهترین شامپو برای موهای خود انتخاب کنید و دچار ریزش و شکنندگی موهای خود هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و بسته به شرایط و ریزش موی خود بهترین روش و بهترین شامپو را انتخاب و از آن استفاده کنید تا همواره سلامت و زیبایی موهای خود را به دنبال داشته باشید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید و زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

درباره کلینیک:

در کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان با دارا بودن مجموعه‌ای کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و کمک گرفتن از بهترین تکنولوژی های روز دنیا به کمک بهترین متخصصین کارآمد و همچنین پرسنل دوره دیده در تمام زمینه‌های مربوط به انجام مو با استفاده از روش‌های متعدد جهت رفع مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده‌اند.

تمام خدمات مربوط به انجام در این کلینیک با بهترین تکنیک های موجود مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشد.

موقعیت مناسب و استفاده از تجهیزات و تنوع در تکنولوژی های مدرن باعث شده تا خدماتی که در این کلینیک صورت می پذیرد اطمینان متقاضیان را جلب نمایند و نتایجی که به دنبال دارد باعث ایجاد رضایت در افراد شود.

انجام تمامی خدمات مشاوره توسط متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور در این کلینیک برای شما فراهم است تا با کمک مشاوره به راحتی بتوانید روش مناسب درمان جهت رفع مشکلات پوستی خود را مورد استفاده قرار بدهید و باعث ایجاد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

رابطه ریزش مو با بیماری ها و رژیم غذایی

آیا ارتباطی بین دیابت و ریزش مو وجود دارد؟

نکات طلایی در مورد خرید کراتین مو

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/spvw

لینک آپارات: https://aparat.com/v/qG0wB

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/MqTObLrm

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/GUwVhfs9qgQ

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir