نکات طلایی در مورد خرید کراتین مو

نکات طلایی در مورد خرید کراتین مو

نکات طلایی در مورد خرید کراتین مو :

کراتینه کیور  بهترین و اصل ترین کراتینه موی برزیلی است که شما می توانید از آن استفاده کنید و با انتخاب عالی ترین و بهترین خرید کراتین مو اصل بودن آن را تجربه کنید کراتین کیو کراتین مو کاملا گیاهی و بدون هیچ گونه ماده شیمیایی است که فاقد بو ، بدون گاز و بدون سوزش چشم است که با انتخاب این محصول گیاهی و ارگانیک می توانید با خیالی راحت موهای خود را کراتینه کنید و از زیبایی موهای خود لذت ببرید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نکات طلایی در مورد خرید کراتین مو

. باید هنگام خرید کراتین مو بسیار توجه داشته باشید که کراتین اصل را بخرید و از خرید کراتین موی تقلبی خودداری کنید.

. کراتینه برزیلی را برای کراتینه کردن موی خود در نظر بگیرید چرا که هم باعث صافی و هم احیای موها میشود و با خرید این کراتین می‌توانید از دو خاصیت مواد کراتین مو استفاده کنید.

. از مواد کراتین مو برای کراتینه کردن موها استفاده کنید که دارای مواد گیاهی و ارگانیک هستند و به شدت از خرید کراتین مو که مواد شیمیایی در آن است خودداری کنید چرا که این مواد می‌تواند به موها صدمات جبران ناپذیری وارد کند و باعث ریزش مو شود.

. کراتین هایی که دارای قرنطینه بعد از کراتینه مو نمی‌باشد اغلب دارای مواد شیمیایی در ساختار آنها است در نتیجه هنگام خرید دقت کنید که از مواد کراتینه طبیعی و ارگانیک استفاده کنید.

. سعی کنید هنگام خرید کراتین مو از نمایندگی های فروش آن را خریداری کنید چراکه محصولات اصل را با قیمت مناسب تری نیز می توانید بخرید.

. در زمان خرید کراتینه مو سر فقط به قیمت آن توجه نکنید و به اصل بودن و ارگانیک بودن او نیز توجه داشته باشید.

. کراتین مو به زنان باردار هرگز توصیه نمی شود و هنگام بارداری به هیچ عنوان نباید از آن استفاده کنند.

.بعد از کراتینه کردن مو های خود از مواد مراقبت مو استفاده کنید از ماست و شامپوهای مناسب موی کراتینه استفاده کنید تا مدت زمان بیشتری کراتینه‌مو برای شما باقی بماند.

. قبل از رفتن به استخر یا درمان موهای خود را با روغن آرگان یا روغن های دیگر چرب کنید تا خاصیت کراتینه موی شما از بین نرود.

 

خرید کراتین مو اصل

همانطور که گفتیم در هنگام خرید کراتین مو باید به اصل بودن آن دقت کنید و از خرید مواد کراتینه تقلبی خودداری کنید چرا که باعث می شود ریزش مو را برای شما به دنبال داشته باشد و احیا و صافی کوتاه مدت را برای شما در پی دارد با خرید کراتین موی اصل می توانید نتیجه بهتری را بدست آورید و طول عمر مواد کراتینه مو نیز می‌تواند بیشتر باشد که با استفاده از نکات و مراقبت های بعد از کراتینه کردن می توانید این زمان را نیز بیشتر کنید و از آن لذت ببرید کراتینه کیور کراتینه برزیلی اصل است که محصول کشور برزیل است و توسط شرکت ما یعنی کراتینه کیور در سراسر نقاط کشور نیز به فروش می‌رسد.

قیمت کراتین مو

شرکت کراتین کیور به دلیل فروش بی واسطه و حذف واسطه ها در زمینه خرید کراتین مو آن را با قیمت مناسب و ارزان تر به دست خریداران گرامی در سراسر نقاط کشور قرار می‌دهد استعلام قیمت روز کراتینه مو می توانید به بخش محصولات سایت ما مراجعه کنید و خرید خود را در آنجا به راحتی و در زمان کوتاهی انجام دهید همچنین جهت خرید کراتین موی ارزان قیمت و همراه با تخفیفات می توانید با شماره های ما تماس بگیرید شایان ذکر است که به تازگی کراتین مو در یک جشنواره فروش ویژه نیز با هدایای عالی در نظر گرفته است که می توانید از آن بهره مند شوید کراتینه کیور همراه با تخفیفات ویژه ما را از دست ندهید و همین حالا برای خرید این تکرار شدید با ما تماس بگیرید.

 

کراتین مو

بیشتر افرادی که دارای موهای فر یا وز هستند از فرم موهای خود ناراضی هستند این حس نارضایتی اغلب از آنجایی سرچشمه می‌گیرد که بانوان یا آقایانی که موهای فر و وز دارند فرم زیبای موهای خود را فقط بعد از سشوار یا اتو مو می توانند ببینند از این رو تعداد زیادی از آنها برای رهایی از این حالت موها و صاف کردن آنها به کراتینه مو های خود روی می‌آورند در مورد آشنا شدن با جنس ظاهری مو محصولات کراتینه اسیدی و قلیایی مراقبت های پس و بعد از کراتینه کردن مرحله های فیزیکی و شیمیایی صاف کراتینه مو و مواد مورد نیاز جهت مراقبت کراتین می باشد کراتین از عنصرهای اساسی ساخته شده و ماده پروتئینی است کمبود مواد کراتین در مو باعث می‌شود که موها خشک و کدر شوند قبل از این متخصص پوست و مو به دنبال راهی بودند که بشود به طریقی کراتین را به موها تزریق کرد تا معضل کمبود کراتین در موها برطرف شود آزمایشات گوناگونی در کنار کارشناسی متخصصان با استروک به موفقیت برای راه حلی در این خصوص دست پیدا کنند به همین دلیل کراتین به منظور ترمیم موهای وز و آسیب دیده وارد بازار شد.

چه موهایی را باید کراتین کنیم؟

. موهایی که اغلب در شکل ظاهری خود فرفری و وز هستند و افراد دوست دارند که موهای صاف و یکدستی داشته باشند.

. موهایی که به دلیل رنگ دکلره آسیب دیده این موها می تواند برای ترمیم صاف یا شدن از کراتین استفاده کنند.

. صاف و ابریشمی کردن مو ها یی که به خاطر به کار بردن زیاد از اتو و سشوار کرده و به شده کراتین می‌تواند به آن کمک کند.

 

مواد کراتین مو

مواد کراتینه مو با انجام مراحلی بافت موی فر را به فرم صاف و ابریشمی تبدیل می‌کند که با مواد ویژه کراتین و فر فقط از نظر فرم ظاهری با هم متفاوت است ولی عملکرد شیمیایی آنها اصلاً یکسان نیست حتی اگر که هیدرو اکسید در کراتینه مختلف می باشد تمام مواد کراتینه مو و فرم فر و وز موها را به راحتی از بین می برد کراتین کیور دارای دو ماده مهم و حیاتی برای صاف کردن و خنثی کردن و تثبیت کنندگی است این دو محصول بدون شک به کار گرفته می‌شود در گام اول شروع کردن به کار برده می شود و در گام بعدی نیز خنثی و تثبیت کننده روی آن اثر می‌گذارد چه حالت موها تثبیت شود شایان ذکر است که با خرید کراتین کیور می‌توانید هم موهای خود را صاف و هم احیا کنید و کراتین کیور منحصر به فرد است که مواد کراتین مو با دو ویژگی اسیدی و قلیایی در بازار وجود دارد که کراتین های قلیایی از هیدروکسید سدیم می باشد در هر سه ویژگی قلیایی مواد آن بیشتر باشد اثر بیشتری دارد و سرعت واکنش آن نیز بیشتر است و همچنین این امکان وجود دارد که به موها آسیب دیده و مو های نیازمند مراقبت های بیشتر کمک کند.

کراتین مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – کراتین مو

نکات طلایی در مورد آموزش کراتین مو

. برای مراقبت لباس های تان بهتر است که از پیش بند و روپوش مناسب استفاده کنید.

. پوست سر خود را دقیق چک کنید و درصورت خراش و زخم روی آن از کراتین استفاده نکنید.

. کراتینه کردن موها و مشتری و یا خودتان را متناسب با جنس موهایتان انتخاب کنید.

. قبل از آغاز کراتینه مو موردنظر را آزمایش کنید و مدتی صبر کنید.

. کنار صورت ، گردن و گوش ها را با استفاده از کرم چرب کنید تا محافظت شود.

. مو ها را با شامپو بشویید تا چربی آن برطرف شود و سپس موها را با استفاده از سشوار نسبتاً خشک کنید.

. از پشت سر موها را دسته بندی و شروع به مواد گذاری کنید و از ریشه مو دو سانت فاصله دهید و شروع به مواد گذاری کامل کنید.

. بعد از یک تایم حدود ۴۰ الی ۴۵ دقیقه کراتین مو اثر خود را گذاشت موها را بشویید.

. مدت زمان مکث برای کراتینه مو بستگی به دستورالعمل شرکت سازنده آن متفاوت است در برخی شرکت‌ها مقدار و تایم روی موهای طبیعی ۱۵ تا ۳۰ دقیقه توصیه می‌شود زمان به منظور موهای ضعیف و نازک ۱۰ تا ۲۰ دقیقه تعیین شده است رعایت نکردن تایم مکث می تواند سبب به تبدیل موها به فر های ناخوشایند شود.

.بعد از زمان مکس دوباره موها را دسته بندی کنید و هر قسمت مو را ۷ الی ۱۰ مرتبه اتو کنید و درجه حرارت اتو را متناسب با جنس موی فر در نظر بگیرید.

. در هنگام شستشوی کراتینه از تثبیت کننده و ماسک های کراتینه استفاده کنید.

. لازم است که در زمان پریود بودن یا حامله بودن از کراتین مو استفاده نکنید.

. تا هنگامی که موی آسیب دیده ترمیم نشده است کراتین استفاده نکنید.

. مواد کراتینه مرا از پشت سر و دو سانت با فاصله از ریشه قرار دهید.

. زمان کار حتماً از دستکش و کلاه استفاده کنید.

افرادی هستند که بعد از استفاده از کراتینه مو دچار مشکلاتی مانند شکنندگی و ریزش مو می شود که این افراد می‌توانند از روش های کلینیکی برای تقویت موهای خود استفاده کنند تا هر چه سریعتر سلامت موهای خود را به دست آورند و از ریزش مو جلوگیری کنند یکی از این روش ها که برای تقویت موها و جلوگیری از شکنندگی و بازگشت طراوت و شادابی موها مورد استفاده قرار می گیرد مزوتراپی است ، مزوتراپی یک روش درمانی آسان و موثر است که می‌تواند به این افراد کمک کند و همچنین برای تمام افراد با همه شرایط می‌تواند کمک کننده و تقویت کننده موهای آنها باشد.

 

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی به طیف وسیعی از درمان‌های تزریق گفته می‌شود که با حداقل تهاجم است و کاربردهای بسیاری دارد مثلاً مزوتراپی باعث توقف ریزش مو و تحریک رشد موها میشود در مزوتراپی ترکیبی از مواد گوناگون تقویتی به درون پوست سر تزریق می‌شود که این مواد شامل عصاره های گیاهی داروهای گوناگون ، ویتامین ها ، آنزیم ها ، فاکتورهای رشد و دیگر عواملی است که می تواند به درمان آلوپسی یا همان ریزش مو کمک کند مزوتراپی برای تمام افراد که دچار ریزش مو ، نازکی مو و مشکلات شدید مو هستند می تواند کمک کننده باشد همچنین افرادی که کراتینه مو انجام داده‌اند و اکنون با نازکی و شکنندگی مو مواجه شدند مزوتراپی می‌تواند به آنها کمک کند اگر شما هم میخواهید از مزایای مزوتراپی هم بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید.

 

کاربردها و مزایای مزوتراپی مو

. درمان سلولیت

. جلوگیری از ریزش مو

. درمان چربی پوست سر

. تقویت و جلوگیری از ریزش موها

. روش آسان و بدون هیچ گونه عوارض جانبی و حاد

. مناسب برای تمام افراد در هر سن و سالی

. بدون داشتن  دوره نقاهت و ریکاوری

. نیاز نداشتن به بیهوشی و بستری

. بدون درد و خونریزی

. روش موثر برای درمان ریزش مو بدون نیاز به جراحی

. هزینه مناسب و منطقی

. مناسب برای درمان ریزش مو برطرف کردن مشکلات سر مانند چربی و شور و ترمیم موهای آسیب دیده.

شما هم می‌توانید از مزوتراپی مو به مزایای بیشمار آن در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

 

کاندیدای مناسب مزوتراپی مو

مزوتراپی مو برای درمان های بسیاری می تواند موثر واقع شود برای افرادی که دچار ریزش موی ناشی از استرس هستند مزوتراپی می‌تواند به آنها کمک کند همچنین افرادی که دچار مشکلات ساقه مو به هر دلیلی شده‌اند مزوتراپی می‌تواند به تقویت فولیکول های مو کمک کند و همچنین افرادی که دچار آلوپسی آره آتا شده‌اند مزوتراپی می‌تواند به آنها کمک کند افرادی که علاقه دارند موهای آنها رشد بیشتری داشته باشد و دچار کاهش سرعت رشد در مزوتراپی می‌تواند به این افراد نیز کمک کند همچنین افرادی که کراتینه مو انجام داده‌اند و اکنون با مشکلات مواجه هستند و به دنبال درمان مناسب برای موهای خود هستند مزوتراپی می تواند به آنها کمک کند اگر شما هم جزو کاندیداهای مناسب مزوتراپی مو هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

 

اثرات و نتایج مزوتراپی مو

مزوتراپی مو برای انواع مختلف پوست می‌تواند اثر گذارد باعث بهبود خونرسانی در عروق پوست می‌شود غذا رسانی به بافت پوست و فولیکول ها را سرعت می‌بخشد ، جلوگیری از فرآیند تحلیل رفتن فولیکول ها را برعهده می‌گیرد ، باعث تنظیم ترشح چربی پوست سر می‌شود ، بهبود اثرات سایر روش های درمانی با مزوتراپی قابل انجام است و مفید برای بهبود نتایج کاشت مو نیز توسط مزوتراپی اگر به طور دقیق و کامل انجام شود می‌تواند تا مادام العمر باشد و تا آخر عمر فرد از داشتن موهایی زیبا و ابریشمی لذت ببرد و شما هم می توانید از اثرات و نتایج مزوتراپی مو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

کراتین مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – کراتین مو

مراحل انجام مزوتراپی مو

.در مرحله اول آماده شدن برای انجام درمان قبل از مراجعه به کلینیک باید موهای خود را بشویید و همچنین چند روز قبل از انجام مزوتراپی از مصرف داروهای رقیق کننده خون و داروهای ضد انعقادی خودداری کنید و از تقویت کننده ها و داروهای مراقبت مو نیز حداقل باید ۲۴ ساعت قبل از درمان خودداری شود.

. برای انجام مزوتراپی نیازی به ضد عفونی کردن پوست سر نیست اما اگر زخم عفونتی روی پوست سر وجود داشته باشد ضدعفونی انجام می‌شود.

. تزریق مزوتراپی با استفاده از سوزن های مشابه با سوزن انسولین به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه‌هایی به نام مزوگان انجام می‌گیرد که تشخیص آن بر عهده پزشک متخصص می باشد.

. سوزن حدود یک میلیمتر به درون پوست نفوذ می‌کند و محلول درمانی را مستقیماً به لایه های میانی پوست تزریق می کند این محلول حاوی آمینو اسیدها ، ویتامین ها ، ماینوکسیدیل ، داروهای مهار کننده هورمون های اندروژنی و فاکتورهای رشد گوناگون است که باعث جان گرفتن و قدرت گرفتن فولیکول های مو می شود.

.اتفاق دیگری که در حین مزوتراپی رخ می‌دهد اثرات درمانی فوق العاده نیز دارد زخم های کوچکی هستند که توسط سوزن ایجاد می‌شود این زخم های جزئی می‌توانند فرایند ترمیمی پوست را تحریک کنند دردی این فرآیند فاکتورهای رشد و ترمیمی بسیاری در بافت آزاد می‌شود و به دلیل خونی تشکیل می‌شود و کلاژن سازی نیز تحریک می شود که باعث بهبود کیفیت مو تحریک رشد موها میشود.

. بعد از انجام مزوتراپی به توصیه‌های پزشک توجه داشته باشید و می توانید بلافاصله به منزل بازگردید نیاز نیست که استراحت داشته باشید یا از فعالیت‌های خود دور بمانید.

 

مراقبت های بعد از مزوتراپی مو

. تا ۲۴ ساعت بعد از مزوتراپی از ماینوکسیدیل ، داروهای تقویت کننده مو  ، مواد آرایشی و حالت دهنده استفاده نکنید.

. ۲۸ ساعت بعد از انجام مزوتراپی از رسیدن آب و بخار آب به پوست خودداری کنید از روز سوم می توانید به حمام بروید ولی سعی کنید در هفته اول بیشتر از ۱۵ دقیقه در حمام نمانید و از آب داغ نیز استفاده نکنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

. تا دو روز بعد از مزوتراپی از انجام فعالیت های سنگین که باعث تعرق بدن می‌شود خودداری کنید در روز باعث خروج محلول مزوتراپی از پوست میشود.

. اگر روی پوست خود برآمدگی‌های مشاهده گردید احتمالاً به محلول مزوتراپی حساسیت و واکنش نشان داده و در این صورت با کلینیک تماس بگیرید.

 

تعداد جلسات مزوتراپی مو

تعداد جلسات مزوتراپی مو کاملاً به شرایط فرد بستگی دارد تعداد جلسات بین ۸ تا ۱۵ جلسه برای هر فرد می تواند متغیر باشد که به بعد از معاینه می تواند تعداد جلسات را برای هر فرد در نظر بگیرد مثلاً یکی از برنامه‌های مزوتراپی این است که برای ماه اول هفته ای یک مرتبه مزوتراپی انجام می گیرد سپس برای ماه دوم دو هفته یک بار مزوتراپی انجام می‌گیرد و در نهایت برای ماه بعدی  یکبار مزوتراپی انجام می‌گیرد اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید از مزوتراپی برای تقویت موهای خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که دارید اطلاعات کاملی به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

 

هزینه مزوتراپی مو

هزینه مزوتراپی مو بستگی به عوامل مختلفی دارد و برای هر فرد نسبت به فرد دیگر می‌تواند متفاوت باشد قیمت تمام شده مزوتراپی به تعداد جلسات درمانی ، دوز داروی تزریقی ، ترکیب محلول مزوتراپی و موادی از این دسته بستگی دارد جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته با کارشناسان و مشاوران این کلینیک گفت و گو کنید و از هزینه انجام این درمان و تخفیفات روزانه اطلاع کامل به دست آورید همچنین می توانید با مراجعه حضوری با مشاوران و کارشناسان گفت‌وگو داشته باشید ، مورد معاینه قرار گیرید و از هزینه انجام این درمان اطلاع پیدا کنید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

 

عوارض و خطرات مزوتراپی

مزوتراپی مو معمولاً باعث هیچ گونه درد و ناراحتی نمی شود اگر از سوزن می‌ترسید می توانید از دستگاه های بدون سوزن استفاده کنید درون محلول مزوتراپی از داروهای بی حس کننده موضعی استفاده می‌شود که اگر آستانه درد شما بسیار پایین است می توانید از داروهای بی حسی دیگر نیز در کنار آن استفاده کنید در بعضی موارد ممکن است که التهاب در ناحیه تحت درمان به وجود آید و به محلول مزوتراپی بدن شما واکنش نشان بدهد این عوارض نادر هستند و معمولاً نیز خیلی زود برطرف می شود در صورت نیاز ممکن است که پزشک ترکیب محلول مزوتراپی را برای شما تغییر دهد تا دیگر دچار این واکنش منفی نشوید در مورد مزوتراپی تاکنون شاهد عوارض عمومی و آسیب‌های خفیف آن نبوده ایم به طور کلی می‌توان گفت که مزوتراپی یکی از موثرترین و ایمن ترین روش ها برای جلوگیری از ریزش مو و درمان مشکلات مو است شما هم می‌توانید از این روش درمانی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

 

مراقبت های قبل از مزوتراپی مو

. قبل از انجام درمان در مورد اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید بعد از گذراندن دوره درمان به نتایج خوبی از این روش درمانی دست پیدا کنید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً در خصوص آن با پزشک صبر داشته باشید.

. چند روز قبل از انجام مزوتراپی مو از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و ایبوپروفن خودداری کنید.

. قبل از مراجعه به کلینیک دوش بگیرید ، موهای خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد حالت دهنده نرم کننده و لوسیون‌ها و روی موهای خود استفاده نکنید.

. قبل از انجام مزوتراپی از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز کنید.

 

دوره نقاهت مزوتراپی مو

همانطور که گفتیم مزوتراپی‌ مو یک روش درمانی برای جلوگیری از ریزش مو و برطرف کردن مشکلات مو است ، این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد شما بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت‌های روزمره خود را ادامه دهید فقط باید به به توصیه‌های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه داشته باشید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی برای خود به دست آورید البته انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز در رسیدن به نتیجه مورد نظر نقش مهمی دارد هر پزشک ماهر تر باشد بهترین محلول را برای شما آماده می‌کند تا بتوانند مشکلات موی شما را حل کند و شما را به نتایج خوبی برساند شما میتوانید با خیالی آسوده بدون هیچ گونه عوارض و دوره نقاهتی مزوتراپی مو را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

 

درباره کلینیک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و کمک گرفتن از بهترین تکنولوژی و بهترین متخصصین با تجربه و حرفه‌ای و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه‌های مربوط به مشکلات پوست و مو و با استفاده از روش های مختلفی جهت برطرف کردن مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده است تمام خدمات این کلینیک مورد تایید وزارت بهداشت ایران قرار گرفته است استفاده از تجهیزات متنوع ، تکنولوژی‌های مدرن و همچنین موقعیت مناسب این کلینیک باعث شده که خدماتی که در این کلینیک انجام می شود اطمینان متقاضیان را جلب کند و نتایج خوبی را برای آنها به دنبال داشته باشد و باعث ایجاد رضایت در آنها شود تمام خدمات مشاوره توسط متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور در این کلینیک برای شما فراهم است تا با کمک مشاوره به راحتی بتوانید روش مناسبی را برای درمان جهت رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری

همانطور که در این مقاله گفتیم افرادی هستند که دوست ندارند موهای آنها فر یا وز باشد و دوست دارند که موهای صاف و ابریشمی داشته باشند پس به خرید کراتین مو اقدام می‌کنند که در هنگام خرید کراتین مو باید توجه داشته باشند که حتماً کراتینه است بخرند و از خرید کراتین موی تقلبی خودداری کنند باید از کراتینی استفاده کنند که مواد سازنده گیاهی و ارگانیک در آنها وجود داشته باشد و مواد شیمیایی در آن استفاده نشده باشد زیرا می‌تواند ضربه‌های زیادی را به موها وارد کند همچنین حتماً باید به مرکز آرایشگاهی معتبری به انجام کراتینه مو بپردازند و از بروز مشکلات جلوگیری کند زنان باردار و خانم‌هایی که علاقه به بارداری دارند هرگز نباید از کراتین مو استفاده کنند چرا که می تواند مشکلاتی برای آنها حاصل کند اما افرادی هم هستند که بعد از استفاده از کراتین دچار مشکلاتی مانند ریزش و شکنندگی مو می شود که این افراد می‌توانند تحت نظر پزشک متخصص به تقویت موهای خود بپردازند و هرچه سریعتر سلامت موهای خود را به دست آورند یکی از این روش های تقویت موها که در این مقاله در خصوص آن صحبت کردیم مزوتراپی‌ مو است همان طور که می دانید مزوتراپی یک روش ایمن و آسان است که تمام افراد می‌توانند برای تقویت موهای خود از آن استفاده کنند اگر شما هم تمایل دارید که از این روش درمانی استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب برای انجام این درمان هستید به آن بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید ، در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از تمام این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و سلامت را با خود به همراه داشته باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

افزایش تراکم یا پرپشت شدن موی سر با روش های مدرن و خانگی

دلایل بروز موخوره و راه های پیشگیری از آن

دلایل ریزش موی جلوی سر و راهکارهای درمان آن

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/3keu

لینک آپارات: https://aparat.com/v/Ru3XA

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/63ccaV5H

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/IttvLqwJlZ4

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir