آشنایی با جدیدترین و مدرن ترین روش های کاشت مو در ایران

آشنایی با جدیدترین و مدرن ترین روش های کاشت مو در ایران

آشنایی با جدیدترین و مدرن ترین روش های کاشت مو در ایران:

 

حدود ۷۰ سال پیش زمانی که اولین بار روش کاشت مو در جهان معرفی شد شاید کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که روزی کاشت مو به یک روش قطعی برای درمان طاسی و کم پشتی موی سر مبدل شود امروزه به جرأت می‌توان گفت که کاشت مو انقلاب بزرگی در رفع مشکلات مو است .

گسترش علم پزشکی نیز در گذر زمان روش‌های جدید و همچنین کامل‌تری از کاشت مو را توضیح داده به طوری که هر تکنیک محدودیت های روش های پیشین را برطرف می‌کند و می‌تواند باتوجه به مشخصات افراد روش درمانی مناسبی انتخاب شود امروزه برای طیف گسترده‌ای از افراد کاشت مو صورت می گیرد.

در کشور ما نیز علم کاشت مو توسط متخصصین برجسته برای افراد متقاضی انجام می‌گیرد و به طور قطع امروزه ایران یکی از قطب‌های کاشت مو به حساب می‌آید در این مقاله سعی داریم که اطلاعات کاملی در مورد روش های جدید کاشت مو در ایران و جهان به شما ارائه دهیم.

 

مقدمه ای بر فرآیند کاشت مو

بر اساس تمام روش های کاشت مو برداشت گرافت های مو از بانک مو و روش های گوناگون برای کاشت در مناطق کم پشت سر وجود دارد ، هر روش از کاشت مو اصولاً مناسب یکسری افراد متقاضی است که وسعت ناحیه طاسی سرشان بر نظر پزشک متخصص بستگی دارد روش های مختلف کاشت مو از چند جهت با یکدیگر تفاوت دارند:

. در بانک موی مورد استفاده در روش های گوناگون ممکن است تفاوت وجود داشته باشد به طور کلی بانک موهای ناحیه پشت سر و کنار گوش در برخی از روش ها مانند روش سوپر ترکیبی و روش bht امکان برداشت از ناحیه قفسه سینه و  زیر ریش نیز میسر است.

. تفاوت مهم دیگر در روش ها ، برداشت گرافت ها از بانک مو است به عنوان مثال در کاشت مو به روش FUT برداشت فولیکول ها از ناحیه بانک مو به صورت نواری انجام می گیرد در حالی که در کاشت مو به روش اف آی تی برداشت فولیکول ها به صورت جداگانه و یکی یکی صورت می گیرد همچنین در برخی روش‌ها مانند کاشت مو به روش سوپر ترکیبی امکان برداشت گرافت ها با دو روش FUT و یا FIT وجود خواهد داشت.

ابزار و نحوه استخراج گرافت ها از بانک مو نیز یکی از تفاوت های بارز در این روش کاشت مو است به عنوان مثال در روش میکرو FIT از ایمپلنتر مینیاتوری برای برداشت استفاده می‌شود که بسیار ظریف است .

سوراخ های ریزی در اطراف فولیکول ها ایجاد می شود ، با دقت و بدون آسیب فولیکول ها از بافت جدا می‌شوند اما در تکنیک میکروگرافت پزشک متخصص با به‌کارگیری دو روش هولدرهای اتوماتیک و یا تکنیک تریکو فیتیک اسکارلت ،سوراخ های ریز را در بانک مو و فولیکول ها به وجود می‌آورد همچنین دستگاه های فوق پیشرفته در روش سوپر FUE استفاده می شود بدون ایجاد اسیب به ناحیه بانک‌ مو فولیکول ها به دقت و موهایی که ضخامت مناسبی دارند استخراج می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

علل پیدایش تکنیک های نوین کاشت مو

سوال اصلی اینجاست که علت اصلی پیدایش روش‌ها در طول زمان چه بوده است ؟ به طور کلی عوامل زیادی هستند که به عنوان معیار کیفیت سنجی بررسی و ارزیابی روش های مختلف کاشت مو در نظر گرفته می شوند در اصل روش های جدید و پیشرفته بر مبنای همین معیار ها گسترش یافته اند به طور خلاصه:

. ابزارهای پیشرفته که در جدیدترین روش کاشت مو به کار برده می شوند باعث می شود که دقت و سرعت انجام این روش کاشت مو بیشتر شود و نتایج بهتری را در بر داشته باشد.

. برخی از روش‌ها در صورت صلاحدید پزشک علاوه بر سر قابلیت اجرا در  ریش ، سبیل و ابرو نیز وجود دارد چرا که با پیشرفت ، امکانات ایجاد شده شکاف های بسیار مینیاتوری در مناطق ظریف مثل ابریشم را می توان فراهم کرد.

. در روش های جدید امروزی آثار خونریزی و بخیه وجود ندارد بدین ترتیب مرحله برداشت از ناحیه بانک مو پس از بهبودی کامل غیر قابل تشخیص است.

. ایجاد زخم ، درد و گزگز شدن های غیرقابل تحمل در روش‌های جدید اتفاق نمی‌افتد.

. استفاده از ابزار های مینیاتوری در تکنیک های جدید خط رویش را طبیعی تر می کند و اینکه امکان انتخاب موها با ظرافت های متفاوت را برای جراح به وجود می‌آورد.

. آسیب میکانیکی به فولیکول ها در اثر استخراج ، به لطف برخورداری از دستگاه‌های پیشرفته بسیار کم و نادر خواهد شد.

. همچنین در روش هایی که امکان آنالیز و اسکن فولیکول ها وجود دارد پزشک می‌تواند با کیفیت ترین فولیکول ها را برای پیوند استخراج کند این عامل باعث ارتقاء نتایج و تاثیرگذاری بهتر آن می شود.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه – کاشت مو

جدیدترین روش های کاشت مو در ایران

با پیشرفت علم پزشکی در جهان به لطف بهترین و همچنین با سابقه ترین پزشکان متخصص کاشت مو روش های جدید کاشت مو در کشور ما نیز به طور کامل در کلینیک‌ بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان به متقاضیان گرامی ارائه می شود جدیدترین روش های کاشت مو در ایران به شرح زیر می باشد:

. تکنیک کاشت مو به روشMicro FIT

کاشت مو به روشMicro FIT یا MFIT از جدیدترین روش ها در حوزه کاشت مو در ایران است همانطور که از نامش مشخص است اساس این روش همان روشFIT است که با کمک دستگاه های دقیق و ظریف صورت می‌گیرد ظرافت دستگاه به حدی است که حتی از ایمپلنترهای استفاده شده در ربات کاشت مو ARTAS هم ظریف تر است.

در این روش با کمک دستگاه‌های ایمپلنتر مینیاتوری سوراخ های میلیمتری روی پوست و ناحیه بانک مو و فولیکول ها ایجاد می شود اینپلنتر های مینیاتوری از پانچ با سر چرخان تشکیل شده‌ است که مانند یک مته وارد پوست می‌شود و به کمک نیروی مکش فولیکول ها را خارج می کند. سوراخ های ایجاد شده بسیار ریز هستند لذا احتمال خونریزی بسیار کم است و نیازی به بخیه زدن پس برداشت نیست .

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 

دلایل بروز موخوره و راههای پیشگیری از آن

بهترین روش کاشت مو در ایران و جهان چیست؟

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو(Hair Filler)

 

این ویژگی نیز برخلاف روشFUT است که با خونریزی و زخم همراه است و نیاز به بخیه دارد به همین دلیل دوره نقاهت کاشت مو در روش Micro FIT کوتاه است ، در نهایت پس از آماده‌سازی ، گرافت ها در محل قابل استخراج توسط هولدرهای دستی یا انبرک  های مخصوص وارد پوست دریافت کننده میشود.

از مزایای قابل ذکر در این روش درمانی می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

. نداشتن عوارض جانبی همچون برداشت ناقص فولیکول‌ها دفن فولیکول ها و همچنین عدم تماس فولیکول ها با ابزارهای جراحی به دلیل استفاده از ایمپلنت های مینیاتوری با قابلیت پانچ چرخان.

. تکمیل کاشت مو در یک روز.

. امکان بالا بردن کیفیت گرافت های استخراج شده به کمک دستگاه های مخصوص.

. نیاز نداشتن به تراشیدن سر

تقریباً تمام متقاضیان ، کاندیدای این روش درمانی هستند به جز متقاضیانی که بانک موی غیر متراکم و ناکافی و یا سابقه ایجاده زخم دارند بقیه می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.

. تکنیک کاشت مو به روش Micro Graft

در کاشت مو به روش میکروگرافت به کمک ابزار های مخصوصی به نام هولدر های اتوماتیک در سایز میکرون برداشت فولیکول ها صورت می گیرد در صورت تشخیص پزشک و وجود طاسی زیاد از روش های تریکوفیتیک اسکارلت نیز برای برداشتن گرافت ها استفاده می شود سپس با سوزن های بسیار کوچک برش هایی به اندازه یک میلیمتر در نواحی کم پشت ایجاد و گرافت های آماده شده به وسیله میکرو ایمپلنتر داخل سوراخ ها کاشته می شود.

در این روش امکان پیوند گرافت ها تا دو برابر افزایش پیدا می‌کند ، روش کم تهاجمی تری به شمار می‌رود ، اجرای آسان این روش به دلیل دارا بودن پیشرفت تکنولوژی در کنار نتایج قابل قبول و ظاهر طبیعی را به همراه دارد ، روش میکروگرافت مورد توجه بسیاری از متخصصان و متقاضیان قرار دارد در حال حاضر این روش به طور کامل و تحت نظر پزشکان متخصص کاشت مو در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان برای علاقه‌مندان انجام می‌شود.

در افرادی که کاندیدای این روش هستند وجود موهای پر پشت سر یا کنار گوش ضروری است و در افرادی که در این نواحی تراکم بیشتری دارند نتایج بهتری مشاهده می شود خوشبختانه طیف وسیعی از افراد متقاضی اعم از افرادی که طاسی ناحیه ای ، طاسی دائم ، ریزش موی شدید و کچلی دارند ، متقاضیان کاشت ریش و سیبیل و کاشت ابرو می توانند کاندیدای مناسب این روش درمانی باشند

هیچ محدودیتی برای انجام این روش برای این افراد وجود ندارد. این روش از کاشت مو به عنوان کم خطر ترین روش در نظر گرفته می‌شود اما به دلیل پیشرفته و جدید بودن ابزارهای این روش ، تخصص پزشک متخصص در استفاده از ابزارهای صحیح این روش بسیار اهمیت دارد که علاوه بر امکانات مدرن و مجهزی که در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان وجود دارد حضور متخصصین با تجربه در امر کاشت‌مو نیز توانسته رضایت افراد متقاضی را در امر کاشت مو در پی داشته باشد.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه – کاشت مو

. تکنیک کاشت مو به روش Super FUE

این روش کاشت مو نیز بر مبنای کاشت مو به روشFUE است و همانندFIT فولیکول ها را به طور جداگانه استخراج می‌کنند با این تفاوت که در این مرحله برداشت در کاشت به کمک دستگاه های هوشمند انجام می‌گیرد لذا محدودیت روش های پیشین را بر طرف کرده است در حال حاضر این روش یکی از با کیفیت ترین روش های کاشت مو است و نتایج آن بسیار به تخصص و تجربه پزشکی بستگی دارد.

به طور کلی برای اجرای کاشت مو به روشSuper FUE ابتدا پوست سر توسط اسکنر های سه بعدی به دقت آنالیز می شود و به کمک لیزر های مخصوص خط رویش طراحی می‌شود سپس گرافت های که ریشه های ضخیم و سیاهی دارند توسط دستگاه‌های هوشمند از بانک مو استخراج می شوند .

فولیکول ها تا فرا رسیدن زمان کاشت به کمک تجهیزات نگهداری می‌شود و به این ترتیب وقایع آنها تا پنج برابر بیشتر از سایر روش ها حفظ می شود با کمک دستگاه ایمپلنتر مخصوص که در این تکنیک دارا می باشد شکاف های بسیار ظریفی با عمق مشخص در ناحیه گیرنده فولیکول ها در نواحی کم پشت ایجاد می‌شود استفاده از این روش اثرات کاشت مو را بالا می‌برد به عنوان محدودیت اصلی این روش می‌توان به لزوم کوتاه کردن مو ها اشاره کرد.

. آنالیز پوست سر توسط دستگاه های سه بعدی اطلاعات بسیاری را در مورد ناحیه کاهش تعداد فولیکول های مورد نیاز و همچنین ویژگی های پوست سر از جمله میزان رطوبت و کشسانی ، ویژگی های ناحیه بانک‌مو ، تعیین مناسب نواحی برای انتخاب به عنوان بانک مو ، ارزیابی دقیق فولیکول های برداشته شده و تعیین علت ریزش مو ، وجود بیماری های پوستی ، بررسی ضخامت و ریشه گرافت ها ، ارزیابی عمیق ریشه ها به منظور کاهش آسیب به این برداشت .

بررسی نحوه خون رسانی به پوست سر و همچنین تعیین تراکم موهای سفید و سیاه به طوری که بتوان موها را با ریشه های سیاه استخراج کرد.

. دستگاه های اتوماتیک دارای قابلیت تنظیم زاویه و همچنین چرخش کانولا هستند و کمترین خونریزی و آسیب را به موها وارد می کند.

. امکان استخراج گرافت های چند ریشه ای تا ۵ برابر می‌تواند بیشتر شود.

. عوارض جانبی مانند عفونت به دلیل یکبار مصرف بودن پانچ و قدمت دستگاه بسیار ناچیز و نادر است.

تقریبا تمام افرادی که موهای کم پشتی دارندد به دلایل متعددی همچون سفتی پوست سر نمی توانند کاندیدای روش هایی از قبیل FUT باشند اما می‌توانند از این روش نتایج خوبی دریافت کنند.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه – کاشت مو

. تکنیک کشت مو به روش DHI

کاشت مو به روش DHI یک روش جدید کاشت مو است که به معنای کاشت موی مستقیم است. فرایند استخراج فولیکول ها نیز در این تکنیک دقیقاً مشابه روش FUE است ، با این تفاوت که اجرای دو مرحله استخراج و کاشت فولیکول ها به صورت همزمان است و به عنوان بخشی از یک فرایند یک یا دو مرحله‌ای با هم ترکیب می شود .

بدین ترتیب پزشک فولیکول های استخراج شده را مستقیم در ناحیه کم پشت سر می کارد. فناوری پیشرفته این روش توانسته کاشت‌مو با نتایج مادام العمر و بدون استفاده از تیغ جراحی ، بخیه و حتی ایجاد شکاف در پوست سر افراد متقاضی به همراه داشته باشد به طور کلی تنها در یک جلسه تراکم خوبی را به همراه خواهد داشت بالا بردن سرعت اجرای این روش در نهایت مدت باقی ماندن پیوندها در خارج از بدن را کاهش می‌دهد و فولیکول ها کمترین آسیب را می‌بیند ، نیاز نبودن به تراشیدن موی سر از مزیت های این روش درمانی است.

توجه داشته باشید که همچون سایر روش های جدید کاشت مو تسلط پزشک متخصص بر نحوه اجرای کاشت مو و همچنین کاهش عوارض جانبی و موفقیت آمیز بودن پیوند اهمیت خاصی دارد لذا انتخاب کلینیک مناسب حائز اهمیت است اگر شما تمایل به کاشت این روش از مو را دارید می توانید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی برای رفع مشکلات موی خود بپردازید.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه – کاشت مو

آشنایی با روش‌های جدید کاشت مو در جهان

برخی دیگر از روش های کاشت مو نیز وجود دارد که اخیراً در کشورهای پیشرفته تر ارائه می شود که در ادامه به طور کامل آنها را شرح می دهیم:

. تکنیک کشت مو به روشSuper FIT

همانطور که از اسم این روش مشخص است ، کاشت مو بر اساس اصول روشFIT خواهد بود که فولیکول ها به طور تک‌تک از بانک مو استخراج می شوند و در مراحل بعدی توسط دستگاه‌های پیشرفته صورت می‌گیرد.

این روش تقریبا برای تمام متقاضیان بسته به صلاحدید پزشک صورت می‌گیرد و به وسیله تکنولوژی پیشرفته ای که دارد علاوه بر افزایش سرعت و دقت نتایج خوبی را برای فرد در پی دارد. درد و خونریزی و بخیه در این روش وجود ندارد کل فرایند کاشت مو به روشSuper FIT بدون نیاز به بیهوشی صورت می گیرد و تنها با استفاده از بی‌حسی موضعی این روش درمانی اجرا می‌شود و برای  بی حسی نیز از سوزن استفاده نمی‌شود چرا که مواد بی حسی توسط دستگاه مخصوصی صورت می‌گیرد.

بهره مندی از دستگاه‌های پیشرفته در این روش امکان استخراج گرافت با ریشه های چندتایی را برای پزشک فراهم می‌کند که تراکم کاشت مو به طور قابل توجهی تا ۵ برابر می‌تواند افزایش داشته باشد.

تکنولوژی پیشرفته در این روش احتمال آسیب به فولیکول ها را به صفر می رساند در این روش نیز ایمپلنتر های مخصوص کار کاشت فولیکولها را بر عهده می گیرند و آنها را در عمق مناسبی و با دقت در سر جای خود قرار می‌دهند ، اجرای این روش به تخصص پزشک و مهارت او نیز بستگی دارد و تا ۱۰ برابر دقت کاشت با ابزارهای این روش نسبت به روش های قبلی بیشتر است ، ظرافت و دقت ابزارهای این روش امکان کاشت ریش و سبیل و ابرو را نیز میسر می‌کند با این وجود در این روش نیز نیاز به کوتاهی موی سر وجود دارد.

. تکنیک کاشت مو به روش NeoGraft

کاشت مو به روش NeoGraft یک روش نیمه اتوماتیک متشکل از FUE است و یکی از جدیدترین روش های کاشت مو در جهان به شمار می رود فناوری جدیدی به نام Venus Treatments در این روش استفاده می‌شود که گفته می‌شود.

در این روش با از بین بردن برخی خطاهای انسانی کاشت مو از سایر روش های دیگر موثر تر است. در روش NeoGraft فولیکول های مو با کمک ابزار برداشته و با مکش خارج می‌شود این روش نیازی به مرحله جداگانه برای ایجاد برش و فولیکول های مو ندارد و به این صورت که با کمک ابزار ویژه ایجاد برش و کاشت فولیکول ها همزمان صورت می گیرد .

در تکنولوژی روش NeoGraft در مقایسه با روش های FUE و FUT احتمال ضربه و آسیب به فولیکول ها کمتر است و بدین ترتیب میزان بقای فولیکول ها نیز بیشتر خواهد شد این روش از روش‌های بسیار کم تهاجمی کاشت مو است که آسیبی به عروق خونی و اعصاب محیطی آن وارد نمی‌کند و سرعت این روش به مراتب بالاتر از روش FUE است.

. تکنیک کاشت مو به روش Sapphire FUE

یکی دیگر از جدیدترین روش های کاشت مو از ابزار مورد استفاده مجهز به یاقوت های برش خورده هستند که ضمن کاهش درد هیچ گونه آسیبی به بانک موارد نمی کند چرا که فقط فولیکول ها را استخراج می‌کند و برداشت های بافتی انجام نمی‌شود به منظور استخراج گرافت های مو برش های بسیار ظریف تا چند میلی متر ایجاد می‌شود و به همین دلیل خونریزی در پی ندارد و همچنین دوره نقاهت کوتاه تری دارد لذا هیچگونه جایی زخمی بر روی پوست به وجود نمی‌آید.

. دارا بودن بانک موی قوی و قابل برداشت در این روش بسیار مهم است.

. شکاف های ظریفی که ایجاد می‌شود متناسب با اندازه فولیکول ها می باشد لذا ریشه مو می تواند در کانال هایی با عمق مناسب کاشت شود و امکان تغییر زاویه وجود ندارد و شکل اصلی آنها حفظ می شود.

. طریقه مورد استفاده شده در این روش کاشت مو ضد باکتری بوده و آسیب بافتی و عفونتی به وجود نمی‌آورد.

. نتایج نهایی پیوند ، طبیعی تر و متراکم تر خواهد بود.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه – کاشت مو

. تکنیک کشت مو به روش ARTAS

یکی دیگر از جدیدترین و به عبارتی آخرین روش کاشت مو در دنیا ربات ARTAS است ، رباتARTAS در واقع دستیار تمام اتوماتیک است که به جراح کمک می‌کند تا برداشت گرافت ها با دقت بالایی صورت گیرد این ربات به حدی پیش رفته است که می تواند نقشه ای از وضعیت فولیکول های بانک مو را در اختیار جراح قرار دهد.

از جمله زاویه قرارگیری ، تعداد ، کیفیت و ضخامت ریشه فولیکول ها. برداشته فولیکول ها به صورت خودکار و توسط این ربات صورت می‌گیرد که تفاوت این روش با روش های پیشین در این است که ویژگی اصلی این روش یعنی سرعت بالایی را ایجاد کرده است چرا که ربات می تواند سرعت برداشت را تا دو برابر بیشتر کند.

این روش کم تهاجمی با دوره نقاهت کوتاه و بدون بیهوشی صورت می گیرد البته باید گفت که کاشت فولیکول ها در نواحی کم پشت همانند سایر روش ها به صورت دستی و توسط خود متخصص صورت می‌گیرد از محدودیت‌های اصلی این روش این است که ربات برای شناسایی فولیکول ها نیاز دارد که تفاوت فاحش میان رنگ مو و رنگ پوست متقاضی وجود داشته باشد که به تبع آن شناسایی فولیکول ها برای افراد با موهای صاف و تیره قابل انجام است ممکن است تکنیک مناسبی برای متقاضیانی که موی روشن و نازک دارند نباشد.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه – کاشت مو

کاشت مو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان

با وجود پیشرفت هایی که در حوزه کاشت مو به وجود آمده همچنان موفقیت‌آمیز بودن یک روش کاشت مو به میزان دقت و تسلط پزشک جراح بستگی دارد به عبارتی زمانی که یک ابزار پیشرفته در دست یک پزشک با تجربه باشد نتایج مطلوب و خوبی را می تواند به همراه داشته باشد نه الزاماً وجود تکنولوژی و امکانات به تنهایی ، متخصص که بتواند بهترین کاشت مو را برای افراد انتخاب کند و آن را به بهترین نحو انجام دهد.

از مهمترین ملزومات کاشت مو است در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان به عنوان بهترین مرکز کاشت مو در ایران با بهره گیری از جدیدترین و به روز ترین امکانات به واسطه حضور پزشکان مجرب و کارآزموده در این مرکز کاشت مو به صورت تخصصی به متقاضیان ارائه می شود و بدین ترتیب تمام شرایط برای داشتن موهایی زیبا و پرپشت فراهم می شود شما می توانید جهت دریافت نوبت و رزرو وقت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی همدان همه روزه با شماره های ارائه شده تماس حاصل فرمایید.

 

پرسش و پاسخ با پزشک متخصص کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان

. آیا محدودیت سنی برای کاشت مو وجود دارد؟

بله طبق بررسی‌های صورت گرفته شده بهترین سن برای کاشت مو زمانی است که الگوی ریزش مو ثابت شده است که معمولاً بالای ۲۷ سال ریزش مو به الگوی ثابتی خواهد رسید.

. موثرترین روش کاشت مو برای افرادی که سابقه ریزش ارثی دارند ،کدام است؟

بدون انجام مشاوره حضوری در کلینیک توسط مشاوران کاشت مو نمی توان به طور قطع بیان کرد که کدام روش برای کدام افراد مناسب تر است چرا که انتخاب روش کاشت مو به شرایط و متغیرهای بسیاری از جمله فیزیولوژی بدن افراد بستگی دارد.

. آیا کاشت مو روی عملکرد مغز تأثیر می‌گذارد؟

خیر چرا که روش های کاشت مو فقط در لایه‌های سطحی پوست صورت می‌گیرد که به هیچ وجه به مغز نمی تواند آسیب بزند.

. پوشش نواحی کاشته شده سر در دوره نقاهت، پس ازکاشت چگونه باید باشد؟

شما می توانید از یک کلاه گشاد استفاده کنید و از پوشیدن هرگونه لباس تنگ و یا کلاه تنگ و کوچک خودداری کنید.

. آیا کاشت موی ایمن است و عارضه جانبی جدی به دنبال ندارد؟

جراحی کاشت مو در صورتی که توسط پزشک متخصص و باتجربه ای و در کلینیک معتبر و با مجوز صورت گیرد به طور معمول فاقد عوارض جانبی خاصی است اما پاسخ بدن افراد در برابر روش‌های درمانی نیز متفاوت است و مانند هر روش جراحی دیگر احتمال ایجاد تورم بی حسی ، گزگز و درد در برخی موارد ایجاد عفونت نیز وجود دارد .

تمام مراقبت های لازم که پس از کاشت مو باید انجام دهید توسط پزشک متخصص و مشاوران در کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان به شما ارائه خواهد شد و در صورت مراقبت های صحیح احتمال ایجاد عوارض جانبی در این روش درمانی بسیار کاهش پیدا می‌کند همچنین شما می توانید از انواع خدمات زیبایی پوست و مو در کلینیک توسط پزشک متخصص و باتجربه استفاده کنید.

 

مراقبت های قبل از کاشت مو

. قبل از کاشت مو باید به کلینیکی معتبر مراجعه کنید و با پزشک متخصص در مورد نوع کاشت مو و همچنین روش مناسب برای شما ، رفع تمام سوالاتی که در خصوص کاشت مو دارید و تعداد جلسات مشاوره با پزشک مشورت کرده و اطلاعات کافی در زمینه کاشت مو را به دست آورید.

. حداقل دو هفته قبل از کاشت مو باید از مصرف مشروبات الکلی ، دخانیات و قلیان پرهیز کنید این گونه مواد می‌تواند در روند بهبودی اختلال ایجاد کند

.۱ هفته قبل از انجام کاشت مو باید از مصرف قرص های رقیق کننده و مکمل‌های دارویی خودداری کنید و چنانچه بیماری مزمنی دارید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً در جلسات مشاوره با پزشک خود در مورد تمام مشکلات خود صحبت داشته باشید و پزشک را در جریان قرار دهید.

. شب قبل از مراجعه به کلینیک استحمام کنید اما از هیچگونه مواد آرایشی و لوسیون ها برروی پوست و مو استفاده نکنید همچنین به اندازه کافی استراحت داشته باشید و از استرس دوری کنید.

 

مراقبت های بعد از کاشت مو

رعایت مراقبت های بعد از کاشت مو از اهمیت خاصی برخوردار است پس با دقت به توصیه‌های ارائه شده توجه کنید و به آنها عمل کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی در پی داشته باشد و هیچگونه عوارض و مشکلی برای شما به وجود نیاید و البته توجه کنید که این روش درمانی را در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت دهید از جمله مراقبت های بعد از کاشت مو میتوان به نکات زیر اشاره کرد

. از شستشوی سر بعد از پایان درمان خودداری کنید تا ۴۸ ساعت از رسیدن آب و بخار آب به پوست سر خودداری شود و هنگام شستن سر از مواد شوینده تجویز شده توسط پزشک متخصص استفاده شود همچنین هنگام خشک کردن موها از حوله استفاده نشود.

.از پوشیدن لباس های دکمه دار ، یقه دار و لباس‌های تنگ خودداری کنید ممکن است هنگام پوشیدن و یا کندن لباس ها به فولیکول‌های موهای کاشت شده آسیب وارد شود

. از قرص های رقیق کننده خون تا مدتی که پزشک برای شما تعیین کرده خودداری کنید همچنین از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات نیز دوری کنید تا روند بهبودی حاصل شود و اختلالی در رشد فولیکول های تازه کاشت شده به وجود نیاید.

. برای جلوگیری از عوارض احتمالی روی پوست سر و موهای کاشته شده از یک کلاه نخی و گشاد استفاده کنید

. اگر دارویی توسط پزشک متخصص برای شما تجویز شده آن را سر موقع مصرف کنید.

 

کاندیدای مناسب کاشت مو

همانطور که می‌دانید مو یکی از عناصر زیبایی به شمار می‌رود و ریزش مو می‌تواند در زیبایی افراد ، جوانی و همچنین اعتماد به نفس تأثیر به سزایی داشته باشد پس افرادی که دچار ریزش مو شده اند و ریزش مو باعث کم شدن زیبایی و اعتماد به نفس در آنها شده می‌توانند کاندید مناسب کاشت مو باشند .

همچنین افرادی که به دلایل ارثی و ژنتیکی دچار طاسی سر و کم مویی هستند می توانند با کاشت مو به این مشکل پایان دهند و بار دیگر جوانی و زیبایی را به چهره خود بازگرداند افرادی که از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستند و هیچ گونه بیماری خاص و کنترل نشده ای ندارند می توانند از کاشت مو استفاده کنند.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک مورد نظر مورد معاینه قرار گیرید و روش درمانی مناسبی را برای کاشت مو برای خود انتخاب و به آن بپردازید شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و روش درمانی مناسبی را برای کاشت موی خود در نظر بگیرید و به آن بپردازید.

 

اثرات و نتایج کاشت مو

اثرات و نتایج کاشت مو می تواند زیبایی ، جوانی و نشاط را به فرد هدیه دهد اثرات این روش درمانی اگر توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد می‌تواند دائمی باشد و فرد برای همیشه از کم مویی و طاسی رهایی پیدا کند.

پس در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کافی را داشته باشید تا اثرات و نتایج این روش درمانی برای شما ماندگاری طولانی داشته باشد و از عوارض احتمالی این روش درمانی جلوگیری شود شما باید با مراجعه به کلینیک و معاینه روش مناسبی را برای کشت موی خود انتخاب و به آن بپردازید شما می توانید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و روش درمانی مناسب شما را انتخاب و به آن بپردازید و نتیجه فوق العاده آن را مشاهده کنید.

 

تعداد جلسات کاشت مو

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های نوین و جدیدی برای کاشت مو وجود دارد که با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته پزشک متخصص در یک جلسه تعداد زیادی مو را با اثرات و نتایج فوق العاده ای را به وجود می آورد البته باید توجه داشته باشید که مورد معاینه قرار گیرید تا روشی مناسب با نوع مشکلات ریزش موی شما برای شما در نظر گرفته شود و بسته به نوع درمان جلسه نیز متغیر است .

با کاشت مو بیشتر در یک جلسه که حدود ۲ الی ۳ ساعت زمان می‌برد می‌توان به رفع کم مویی و طاسی سر پایان داد اگر شما تمایل به کاشت مو دارید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید.

 

دوره نقاهت کاشت مو

امروزه کاشت مو به روش های نوین و جدید دوره نقاهت کوتاهی نیز در پی دارد اما دوره نقاهت کاشت مو نیز بستگی به سیستم بدنی هر فرد و همچنین نوع انتخاب درمان برای کاشت مو دارد اگر این روش درمانی توسط پزشک با تجربه و با دستگاه های به روز و مدرن صورت گیرد پس دوره نقاهت کوتاه تری برای فرد در پی دارد.

همچنین رعایت توصیه ها و مراقبت های قبل و بعد از انجام کاشت مو نیز می‌تواند در دوره نقاهت و اثرات و نتایج فوق‌العاده روش تاثیر گذار باشد پس باید به مراقبت های قبل و بعد از اهمیت خاصی دهید تا دوره نقاهت کوتاه‌تری نیز داشته باشید شما می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید همچنین در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد.

 

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو بستگی به عوامل مختلفی دارد و برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد از جمله انتخاب کلینیک ، تخصص پزشک کلینیک ، استفاده از تجهیزات و دستگاه های به روز ، نوع کاشت مو برای شما میزان کم مویی و طاسی سر ، مشکلات پوست سر شما و همچنین میزان استفاده از خدمات کلینیک مورد نظرکه می تواند روی هزینه ها تأثیرگذار باشد.

در جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های دقیق مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به دریافت نوبت اقدام کنید و با مراجعه به کلینیک ، مشاوره و معاینه روش درمانی مناسبی را پزشک برای شما در نظر می گیرد و شما می توانید از هزینه و تمام سوالاتی که در خصوص این روش درمانی دارید از پزشک متخصص اطلاعات کافی به دست آورید.

 

نتیجه گیری

حدود ۷۰ سال پیش زمانی که اولین روش کاشت مو در جهان معرفی شد شاید کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که روزی کاشت مو به یک روش قطعی برای درمان کم پشتی مو های سر مبدل شود امروزه به جرأت می‌توان گفت که کاشت مو انقلاب بزرگی در درمان مشکلات ریزش مو است .

با گسترش علم و تکنولوژی روش های جدید و کامل تری از کاشت مو وجود دارد که هر روش محدودیت های روش های قبل را برطرف می‌کند و می‌توان با توجه به فیزیولوژی افراد مناسب ترین روش را برای آنها در نظر گرفت امروزه برای طیف گسترده‌ای از افراد می توان کاشت مو را انجام داد .

در کشور ما نیز  کاشت مو توسط متخصصان با تجربه و برجسته برای افراد متقاضی صورت می‌گیرد و به طور قطع ایران یکی از قطب های کاشت مو در جهان به حساب می‌آید اساس تمامی روش های کاشت مو ، برداشت گرافت های مو از بانک مو به روش های مختلف و کاشت آن در نواحی کم پشت و طاس است .

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که می خواهید کم مویی و طاسی سر خود را با کاشت مو جبران کنید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/78wv

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicsaeedieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicsaeedieh

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:clinicsaeedieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir