هزینه و قیمت بزرگ کردن آلت تناسلی چقدر است؟

هزینه و قیمت بزرگ کردن آلت تناسلی چقدر است؟

هزینه و قیمت بزرگ کردن آلت تناسلی چقدر است؟

مقدمه

با پیشرفت تکنولوژی ژل‌ های تزریقی، پزشکان شاهد پیشرفت در بزرگ‌ کردن آلت تناسلی به روش غیر‌ جراحی هستند.  بدین منظور پزشکان از همان محصولاتی استفاده می‌کنند که FDA استفاده از آن ها را برای بهبود وضعیت گونه‌ ها و لب‌ ها تأیید کرده است .

اما این بار پزشکان این محصولات را به آلت تناسلی و یا سر آلت تزریق‌ می‌کنند تا به میزان قابل توجهی حجم و طول آلت تناسلی را افزایش‌ دهند. مطالعات نشان‌ می‌دهد که بزرگی آلت مطلوب‌ ترین چیز از لحاظ ظاهر و صمیمیت در ارتباط است.

تزریق ژل جهت افزایش سایز و حجم آلت بیشترین تاثیر را بر روی قطر آن دارد. در تزریق ژل به آلت از بیهوشی موضعی استفاده‌ می‌شود به طوری که فرد در طول تزریق هوشیار است و حدودا ۳۰ الی ۴۵ دقیقه به طول‌ می‌انجامد.

فرد بلافاصله پس از درمان می‌تواند فعالیت‌ های روزمره‌ی خود را از سر بگیرد و نیازی به بستری‌ شدن ندارد. در اکثر موارد با کمک تکنیک میکرو کانولا تنها دو یا چهار مرحله تزریق صورت‌ می‌گیرد. میکرو کانولا باعث افزایش ایمنی تزریق سوزن چند مرحله‌ای شده و کبودی و آسیب‌ دیدگی  اندام را به حداقل می‌رساند.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل:

تزریق ژل به آلت یکی از روش های موثر و مناسب برای افزایش طول و قطر اندام تناسلی آقایان می باشد. این ژل ها تقریباً ۲۰ درصد سایز آلت را افزایش می دهند و تنها تعداد محدودی از افراد به دلیل سوخت و ساز بالای بدن و ابتلا به بیماری های مختلف نمی توانند از نتایج این عمل نتایج بهره مند شوند در صورتی که ۹۰ درصد از افرادی که تزریق ژل را انجام می دهند نتایج مطلوب و رضایت بخش  دست یافته اند.

بهترین نوع ژلی که برای تزریق به آلت مورد استفاده قرار می گیرد ژل ردکسیس می باشد .

این ژل ها  از ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده است و به راحتی در بدن جذب و تجزیه می شود.

تزریق ژل به الت تناسلی در کلینیک زیبایی سعیدیه توسط متخصصین حرفه ای و برند های معتبر انجام می شود.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه-آلت تناسلی

مراحل بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل:

  • انتخاب کلینیک معتبر و پزشک ماهر
  • بررسی شرایط بدنی فرد و  تعیین میزان تزریق ژل
  • بی حسی و حالت برانگیختگی آلت
  • تزریق ژل در دورو سر آلت

مزایای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل:

  • نتایج فوری
  • رسیدن به بیشترین افزایش طول ممکن در یک جلسه
  • مرخص شدن بیمار در همان روز انجام درمان

انجام شدن تزریق توسط جراحان متخصص کلینیک

  • نتایج این درمان کاملاً طبیعی است و در عین‌ حال حس سفتی و سختی آلت را به شما می‌دهد.
  • تخفیف هزینه‌ی درمان در انجام جلسات درمانی بعدی

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که مجبورید از این روش درمانی برای خود استفاده کنید و می خواهید از مزایای آن بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش بپردازید.

روش انجام تزریق ژل به آلت تناسلی:

  • روش تزریق ژل برای بزرگ کردن و افزایش حجم و قطر آلت تناسلی مردانه، روشی ساده است و می تواند در طی 30 دقیقه تا یک ساعت بدون درد انجام شود.
  • از بیحسی موضعی (به صورت استعمالی) برای اطمینان از راحتی بیمار در حین عمل استفاده می شود.
  • ژل ها به دقت به بدنه و سر آلت تناسلی تزریق می شوند. تعداد تزریق ها بر اساس نیاز بیمار و نتایج مورد نظر او متفاوت است.

عوارض بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل:

هرچند که امنیت این روش درمانی قبلاً به اثبات رسیده است؛ اما احتمال وقوع برخی عوارض جانبی جزئی به صورت موقتی وجود دارد که عبارتند از:

  • ممکن است که تا حدی بدن فرد دچار کبودی و یا حساسیت شود. گاهی اوقات کبودی یک یا دو روز بعد از تزریق خود را نشان می دهد.
  • احتمال دارد که تا چند روز پس از تزریق شاهد ورم باشید. گاهی اوقات و در صورت لزوم پزشک دارو های ضد ورم برای شما تجویز می کند تا کاهش آن کمک کند.
  • درد شدید و یا مشکل در ادرار کردن از عوارض شایع تزریق ژل به آلت نیست، لذا در صورت مشاهده ی این موارد حتماً با پزشک تماس بگیرید.
  • ممکن است برخی ناهنجاری های کوچک به وجود بیاید. ژل های تزریقی در ابتدا دارای خاصیت نرم کنندگی و منعطف هستند. این خاصیت یک مزیت است که امکان برطرف کردن ناهنجاری های جزئی را فراهم می کند. اگر بخواهید، می توانید از طریق ماساژ دادن ژل را به سمت کلاهک یا پایه ی آلت حرکت دهید.

مراقبت های قبل از بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل:

  • چند روز قبل از درمان مو های زائد اطراف آلت حذف شود.
  • در روز درمان، محل مربوطه را با آب و صابون تمیز کنید.
  • یک هفته قبل از درمان از مصرف آسپرین، ویتامین E، دارو های ضد التهابی خودداری کنید تا از خونریزی، کبودی و یا سایر عوارض احتمالی پیشگیری شود. لطفاً از مصرف دارو های ذکر شده چه در طول درمان و چه پس از آن اجتناب کنید.

حین تزریق ژل به آلت تناسلی:

حدودا ۳۰ دقیقه قبل از تزریق ژل، پزشک بر روی قسمت‌ هایی که قرار است در آنجا تزریق صورت‌ بگیرد کرم‌ بیحس‌ کننده میزند. تمامی تزریق به وسیله‌ی یک سرنگ یا کانولا‌ی باریک و دایره‌ای شکل انجام‌ می‌گیرد. تزریق ژل با کمترین درد ممکن همراه است که این درد به راحتی قابل تحمل است.

دومینیک با استفاده از نوع خاصی از پر کننده پوستی که قبلا با لیدوكائین مخلوط شده است فورا به بدن وارد می‌شود. در برخی از شرایط ممکن‌ است که پزشک ابتدا دارویی به فرد تزریق‌ کند که باعث برانگیختگی آلت او شود.

در این حالت پزشک بهتر می‌تواند به هنگام تزریق، ژل را در اطراف آلت توزیع‌ و شکل‌ دهی کند. این برانگیختگی آلت ممکن‌ است تا یک ساعت پس از جراحی نیز ادامه داشته باشد. چنانچه که مدت زمان برانگیختگی آلت بر اثر این تزریق بیش از این باشد بایستی بلافاصله با پزشک تماس‌ بگیرید.

در صورت لزوم برای کسب ظاهری نسبتا ایده‌آل، شاید پزشک مجبور باشد که ۲ تا ۳ میلی ژل را به کلاهک آلت تناسلی تزریق‌ کند. معمولا این روند درمانی بسته به مقدار حجم تزریق ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول‌ می‌کشد. پس از تزریق آلت تناسلی در داخل یک باند کشی پیچیده‌ می‌شود. توصیه‌ی پزشک این است که این نوار باند تا ۱۲ ساعت بر روی آلت باقی‌ بماند.

مراقبت های بعد از بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل:

  • تا چند هفته ی اول از برقراری رابطه جنسی و یا تحریک آلت خودداری کنید. به مدت حداقل سه هفته از برقراری رابطه ی مقعدی غیر ایمن بپرهیزید. در هفته ی اول روزانه حداقل دوبار آلت خود را بشویید. چنانچه در هفته ی اول رابطه ی جنسی داشتید پس از اتمام حتماً آلت خود را بشویید.
  • می توانید پس از تزریق، فعالیت های عادی خود را مجدداً از سر بگیرید.
  • لازم است که ۲ تا ۴ هفته ی اول پس از تزریق برای بررسی وضعیت و در صورت نیاز درمان های بعدی به مطب پزشک مراجعه کنید. معمولاً پس از گذشت ۲ هفته، نتایج حاصل از تزریق به بهترین حد خود می رسند؛ زیرا ژل های هیالورونیک اسید در این مدت آب را ثابت و جذب می کنند.

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل به آلت تناسلی:

بسیاری از مردانی که به دنبال یافتن راه‌ حلی برای افزایش سایز آلت خود هستند اغلب دیدگاهی تعریف‌ شده و غلط نسبت به آلت خود دارند. لذا بایستی در طی جلسه مشاوره، درک فرد از اندازه و انتظاراتی واقعی او از افزایش آلت بایستی مورد بحث قرار گیرد.

قبل از شروع درمان بایستی تمامی سوالات و نگرانی‌ های خود را با پزشک در میان بگذارید و انتظاری واقع‌ بینانه از نتایج تزریق ژل پیدا کنید. برای مثال، می‌توانید در طول مشاوره به عکس‌ های قبل و بعد از درمان نگاه‌ کنید. شکل و اندازه‌ی آلت تناسلی مردان با یکدیگر متفاوت است.

در بسیاری از مطالعات برجسته، نتایج زیر در خصوص سایز متوسط آلت مردان بدست آمده است:

  • طول آلت در حالت خوابیده ۷ تا ۱۰ سانتیمتر
  • طول آلت در حالت برانگیختگی ۱۲ تا ۱۶ سانتیمتر
  • قطر آلت در حالت خوابیده ۹ تا ۱۰ سانتیمتر
  • قطر آلت در حالت برانگیختگی ۱۲ سانتیمتر

تزریق ژل به آلت برای کسانی مناسب است که یکی و یا چند مورد از شرایط زیر را داشته باشد:

  • اندازه‌ی آلت او از لحاظ قطر و یا طول کمتر از حد متوسط باشد.
  • از نظر روانی اعتماد بنفس کافی در مورد اندازه آلت خود ندارد.
  • از  زود انزالی رنج‌ می‌برند.
  • انتظارات واقع‌ بینانه‌ای از نتایج تزریق ژل به آلت دارند.

اگر شما هم علاقه به این روش های درمانی دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و به این روش درمانی بپردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

کاندید های نامناسب برای تزریق کردن ژل به آلت تناسلی:

همه داوطلبان مرد باید دارای شرایط زیر باشند:

  • سن بالای 18 سال
  • عدم ابتلا به بیماری ‌های جدی (مانند بیماری‌های عفونی شدید، عوارض عروقی یا لنفاوی و غیره)
  • عدم ابتلا به عفونت ‌های مقاربتی فعال
  • نداشتن شرایط فیموزیس یا پارافیموزیس
  • عدم ابتلا به بیماری پپرونی فعال
  • نداشتن سابقه ایمپلنت دائمی تزریقی مانند روغن سیلیکون در حجم بالا
  • حساس به هیچ پرکننده مبتنی بر HA یا PMMA نیست (ممکن است نیاز به آزمایش ‌های حساسیت داشته باشد).
  • لطفاً جراحی قبلی یا بهبود آلت تناسلی خود را با پزشک در میان بگذارید تا مناسب بودن شما برای درمان مشخص شود.

همچنین توجه داشته باشید که تقویت مردانه برای رفع خم شدن یا انحنای آلت تناسلی نیست.

چه ژلی برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده می‌شود؟

نتیجه تزریق ژل در درصد اندکی از بیماران به دلیل متابولیسم بیشتر، ابتلا به بیماری‌ های گوناگون یا تداخل دارویی ماندگاری کوتاهی دارد.

متاسفانه مشکلات کاهش دهنده اثر ژل بر بلندی آلت را نمی‌توان پیش از تزریق تشخیص داد؛ با این حال در درمان‌ های آتی این گروه از بیماران از ژل‌ های ایمن دیگری استفاده می‌شود که دائمی‌ تر هستند. پر کاربرد ترین ژل هیالورنیک اسیدی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی تزریق می‌شود، ژل ردکسیس است.

فرآیند درمان:

بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس انجام می‌شود، و درمان نسبتاً سریعی است که تنها حدود یک ساعت یا کمی بیشتر طول می‌کشد. پزشکان مجرب و حرفه ای با دقت ژل را به سر (کلاهک آلت) و بدنه آلت تناسلی جهت افزایش اندازه آن تزریق می‌کنند.

یک سوزن کوچک برای تزریق استفاده می‌شود که بدین معنی است که این روش ساده و بی خطر بوده و با حداقل درد و ناراحتی همراه است. معمولاً برای این درمان نیازی به بی‌حس کننده موضعی نمی‌باشد.

روش بزرگ کردن آلت تناسلی برای سال‌ ها استفاده شده و نتایج بسیار رضایت‌ بخش و طبیعی را برای بسیاری از بیماران به همراه داشته است.

به طور معمول، افزایش قطر آلت تناسلی بسیار قابل توجه است، اما نتایج ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشند. این افزایش حجم به مدت حدود یک سال و گاهی اوقات بیشتر ماندگار است، اما باید توجه داشت که تمام این افزایش حجم دائمی نبوده و معمولاً به منظور حفظ آن به درمان‌ های بیشتری نیاز است.

تزریق چربی به ناحیه تناسلی مردان بهتر است یا تزریق ژل:

اگر بخواهیم این دو روش برای افزایش سایز اندام تناسلی را با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم که:

  • روش تزریق چربی به آلت تناسلی در مقایسه با تزریق ژل زمان بیشتری می‌برد؛ زیرا تزریق چربی یک فرایند دو مرحله‌ای است: یک مرحله برداشت چربی از بدن و مرحله بعدی تزریق چربی به آلت تناسلی؛ بنابراین نسبت به روش تزریق ژل زمان بیشتری می‌برد.
  • تزریق ژل به آلت تناسلی ساده‌ تر، کم عوارض‌ تر و سریع‌ تر از تزریق چربی به آلت تناسلی است.
  • تزریق چربی در بلند مدت ماندگاری بیشتری دارد؛ زیرا بخشی از چربی در ناحیه تزریق باقی می‌ماند.
  • در تزریق چربی از یک ماده طبیعی از بدن خود فرد استفاده می‌شود؛ در حالی که در تزریق ژل یک ماده مصنوعی در محل تزریق می‌شود.
  • در تزریق چربی از چربی‌ های ناخواسته بدن بیمار برای تزریق به آلت تناسلی ، برداشته می‌شود و این موضوع برای برخی افراد خوشحال کننده است.
  • برخی از کلینیک‌ های زیبایی تزریق ژل به اندام تناسلی را ترجیح می‌دهند و می‌گویند تزریق چربی عوارض زیادی دارد و به همین دلیل منسوخ شده است.
  • اما به طور کلی تشخیص روش مناسب برای بزرگ کردن آلت تناسلی شما بر عهده پزشک متخصص می‌باشد.

ما نمی‌توانیم به طور کلی روشی را ارجح‌ تر از روش دیگر اعلام کنیم. هر دوی این روش‌ ها برای افزایش سایز آلت تناسلی مناسب هستند و تفاوت آن چنانی بین این دو روش وجود نداد، اما اینکه کدام روش برای شما بهتر است، بستگی به وضعیت آلت تناسلی شما و تشخیص پزشک دارد.

آیا تزریق ژل در آلت تناسلی دردناک است؟

اکثر آقایان به خوبی تزریق را تحمل می‌کنند و درد ناشی از این درمان بسیار ناچیز است. ژل تزریقی حاوی لیدوکائین است که به سرعت آلت را بی‎حس می‌کند. به علاوه ما این ناحیه را خنک می‌کنیم تا درد کاهش یابد و با منقبض شدن رگ‌ های خونی از کبودی آلت نیز جلوگیری شود. به آقایان توصیه می‌شود که برای پیشگیری از کبودی قبل و بعد از تزریق از آرنیکا استفاده کنند.

ماندگاری تزریق ژل به آلت تناسلی:

مدت زمان ماندگاری به ماده پرکننده پوستی انتخاب شده و وابستگی زیادی به مارک انتخاب شده دارد. تولید کنندگان ادعا می کنند که پر کننده های آنها حداکثر 12 تا 24 ماه دوام می آورند. پزشکان یک ماده پر کننده خاصیت ویسکوالاستیک بالا را برای تأمین طول عمر بالا انتخاب می کنند. توجه به این نکته بسیار مهم است که بدن هر فرد بسته به نوع بهداشت، سن و رفتار های او، پر کننده بافت نرم را متابولیزه می کند.

اثرات و نتایج تزریق ژل برای بزرگ کردن آلت تناسلی:

بیماران می‌توانند بلافاصله پس از تزریق  شاهد نتیجه‌ی آن باشند. البته نتایج نهایی تزریق ظرف مدت یک تا هفته بعد از تزریق نمایان‌ می‌شوند. مدت زمان لازم برای ظهور نتایج به نوع محصولات بکار برده شده در تزریق بستگی‌ دارد. فراموش‌ نکنید که پس از تزریق بایستی انتظار ورم موقتی و متوسط و احتمالا کبودی را داشته باشید.

محبوب‌ ترین و ماندگار ترین ژل تزریقی برای افزایش سایز آلت تناسلی ژل هالالورونیک اسید با Voluma  XCاست. در حالی که تزریق‌ های معمولی به صورت یا لب به ۱ تا ۳ تزریق نیاز دارد برای بزرگ‌ کردن آلت تناسلی با ژل Voluma XC به ۵ تا ۱۵ تزریق به بدنه‌ی آلت و کلاهک نیاز هست که معمولا در یک مرحله صورت‌ می‌گیرد. نتایج حاصل از ژل برای هر فرد بسته به آناتومی موجود متفاوت خواهد بود.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و روش تزریق ژل به آلت تناسلی را انجام دهید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

دوران نقاهت بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل:

بیمار پس از تزریق ژل سوزش خفیفی را حس می‌کند که پس از مدت کوتاهی برطرف می‌شود. برآمدگی یا التهاب بافت نیز از عوارض تزریق ژل است، اما حساسیت به ندرت بروز می‌یابد. زمانی که بدن ژل را جذب کند، این عوارض کاهش می‌یابد.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از این روش ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید.

مشاوره با پزشک برای تزریق ژل به اندام تناسلی:

اکثر آقایان خجالت می‌کشند که راجع به افزایش سایز آلت تناسلی خود صحبت کنند، به همین دلیل یکی از دشوار ترین مراحلی که برای تزریق ژل و چربی مطرح است این است که بتوانید دست از خجالت بردارید و به کلینیک زیبایی مراجعه نمایید و یا وقت مشاوره بگیرید.

اولین باری که به کلینیک بروید و مشاوره کنید، دیگر خجالتتان برطرف خواهد شد و شما می‌توانید در این جلسه انتظارات خود را راجع به افزایش سایز آلت تناسلی به پزشک مشاور توضیح دهید تا اون بتواند به شما کمک کند تا بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی را انتخاب نمایید.

ما به شما پیشنهاد می‎کنیم که در این جلسه مشاوره، هر گونه سوال و نگرانی که در مورد آلت تناسلی خود، میزان افزایش سایز دلخواه و نتیجه درمان دارید، با پزشک متخصص در میان بگذارید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

در اولین جلسه مشاوره پزشک متخصص برای شما روش‌ های تزریقی برای افزایش سایز آلت تناسلی را توضیح می‌دهد و اندام تناسلی شما را اندازه‌ گیری می‌کند؛ در نهایت بهترین راه درمان را برای شما مشخص می‌نماید. در این جلسه مشاوره میزان ژل یا چربی که برای رسیدن به اندازه دلخواه لازم است، نیز معین می‌شود و طبق آن هزینه درمان شما تعیین می‌گردد.

تاثیر مقدار مورد نیاز در هزینه تزریق ژل:

یکی از مهمترین عوامل موثر بر تعیین قیمت تزریق ژل، میزان مورد نیاز برای تزریق می‌باشد. طبیعتا، مقدار مورد نیاز نقاط مختلف اندام خصوصی جهت تزریق متفاوت بوده و همین امر بر قیمت آن تاثیر گذاشته است. به طور مثال، لب‌ ها به دلیل حجم کم خود نیازی به تزریق ژل زیادی ندارند و اصولا ۱ سی‌ سی کافی است.

اما، گونه‌ ها به دلیل وسعت بیشتر خود نیاز بیشتری به ژل دارند. بنابراین، هر چه مقدار بیشتری ژل به بدن تزریق شود هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد؛ چرا که پزشک مجبور است وقت بیشتری برای تزریق بگذارد و دستمزد بالا تری هم می گیرد و مواد مصرفی بیشتری هم استفاده می شود.

انتظارات واقع‌ بینانه از تزریق ژل به آلت تناسلی خود داشته باشید:

نتایج حاصل از تزریق به اندازه‌ی اولیه‌ی آلت و ژل تزریق‌ شده بستگی دارد و ممکن‌ است متغیر باشد. تزریق اولیه معمولا حجمی بین ۵ تا ۱۸ میلی لیتر است. حجم تزریق به طرز قابل توجهی مهم است آنچه که از آن مهم‌ تر است استفاده از یک روش تزریق با تجربه خوب برای کسب نتیجه رضایت‌ بخش است.

استفاده از کانولا یا سرنگ‌ های کوچکتر برای تزریق و پخش‌ کردن ژل به طور یکنواخت باعث تغییر زیادی می‌شود. برای اینکه دیدگاهی واقع‌ بینانه پیدا کنید بایستی گفت که تزریق ۱۵ میلی لیتر ژل در یک جلسه نتیجه‌ای نسبتا بزرگتر به همراه دارد بطوری که ۱۵ قطر بدنه‌ی آلت ۱۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدامی‌کند.

تزریق حجم زیادی از ژل ، ۱۵ میلی لیتر و یا بیشتر، علاوه بر افزایش قطر آلت به دلیل وزن اضافی باعث افزایش طول آن نیز می‌شود. پس از تزریق ژل به آلت فرد، آلت او کمتر دچار “جمع‌ شدگی آلت” می‌شود. در بسیاری از مردان، آلت تناسلی آنها در حالت خوابیده در شرایط خاصی مانند پس از شنا کردن، به هنگام احساس سردی کردن و یا خجالت‌ کشیدن کوچک‌ می‌شود.

تزریق ژل باعث‌ می‌شود که فرد اعتماد بنفس بیشتری پیدا کند. پس از تزریق ژل به آلت تناسلی می‌توان افزایش چشمگیری در کلفتی (نسبت به حجم تزریق‌ شده) آن در حالت نعوض مشاهده‌ کرد اما شاید این افزایش قطر در حالت خوابیدگی آلت به همان اندازه مشهود نباشد.

تزریق ژل به آلت تناسلی در بیشتر افرادی که از زود انزالی رنج‌ می‌برند باعث بهبود کنترل و افزایش مدت زمان انزال می‌شود. با این همه لازم به ذکر است که انزال با سایر عوامل روانشناختی ارتباط دارد.

هزینه بزرگ کردن آلت تناسلی چقدر است؟

هزینه بزرگ کردن آلت تناسلی شما بسته به میزان درمان متفاوت است. مقدار دقیق هر درمان را تنها پس از یک مشاوره کامل می‌توان تعیین کرد. قیمت درمان بسته به حجم مورد نیاز پر کننده پوستی HA متفاوت است. اندازه‌ های تزریق محبوب عبارتند از:

  • 2 میلی لیتر – فقط گلانس
  • 3 میلی لیتر – فقط گلانس
  • 6 میلی لیتر – فقط بند
  • 8 میلی لیتر – بند و گلن
  • 10 میلی لیتر – بند و گلن
  • 15 میلی لیتر- بند و گلن

حداکثر حجمی که پزشکان می‌توانند در اولین جلسه شما تزریق کنند 15 میلی لیتر است. با این حال، در صورت تمایل، آن‌ ها می‌توانند 4 هفته پس از درمان اولیه حجم بیشتری را اضافه کنند. پزشکان برای حفظ نتایج دلخواه خود، شارژ دوره‌ای را توصیه می‌کنند.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی سعیدیه  مطلع شوید می‌توانید با مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل:

برای حصول نتیجه بهتر و بنا به تشخیص پزشک معالج، تعداد جلسات و دفعات تزریق می‌تواند بیش از یک جلسه باشد تا قطر آلت تناسلی فرد به سایز دلخواه برسد. میزان افزایش قطر آلت تناسلی را می‌توان با یک جلسه درمان دیگر بیشتر کرد.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه-آلت تناسلی

سوالات متداول بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل:

1_تاثیر تزریق ژل به آلت تا چه مدتی ماندگار است؟

 معمولا پزشکان برای بزرگ‌ کردن آلت تناسلی مردان از ژل‌ های تزریقی هیالورونیک طبیعی  استفاده ‌می‌کنند. عموما تاثیر این  ژل‌ ها تا دو سال ماندگار است. از آنجا که بدن هر فردی به طور متفاوتی این ژل‌ ها را جذب‌ می‌کند و پوست، عضله و ضخامت بافت افراد نیز با یکدیگر متفاوت است لذا ممکن‌ است که تجربه‌ی هر فرد با دیگری متفاوت باشد.

2_به چه مقدار ژل برای تزریق لازم است؟

اکثر مردان با توجه به نتایجی که دوست‌ دارند از این روش بگیرند و همچنین اندازه فعلی آلت تناسلی‌ شان به مقداری بین ۱۰ تا ۴۰ میلی‌ لیتر ژل نیاز دارند.

3_پس از تزریق ژل به آلت تناسلی تا چه مدت باید از رفتن به سرکار خودداری‌ کرد؟

نکته‌ی مثبتی که در مورد‌ افزایش سایز آلت به روش غیر جراحی است این است که پس از اتمام تزریق فرد نیازی به استراحت و نرفتن به سر کار ندارد. در واقع فرد بلافاصله پس از درمان می‌تواند روند فعالیت‌ های روزمره‌ی خود را دنبال‌کند.

4_چه زمانی می‌توان پس از تزریق ژل به آلت تناسلی رابطه‌ی جنسی برقرار کرد؟

معمولا اگر از نظر پزشک ایرادی نداشته باشد می‌توان پس از گذشت ۲ هفته از تزریق ژل فعالیت‌ های جنسی را از سر گرفت.

5_آیا تزریق ژل به آلت تناسلی دردناک است؟

باید انتظار دردی خفیف و جزئی از تزریق ژل را داشته‌ باشید که البته می‌توان این درد را به کمک مسکن‌ های بدون نسخه درمان‌ کرد.

۶_عوارض احتمالی تزریق ژل به آلت تناسلی کدامند؟

در حالت کلی، شایع‌ ترین عوارض جانبی تزریق ژل به آلت شامل ناراحتی اولیه یا ورم و کبودی موقتی است. همچنین ممکن‌ است که تزریق ژل منجر به بروز کیست، برآمدگی‌ ها، توده‌‌ های به نام ندول‌ ها، ناهنجاری‌ های پوستی و التهاب بافت (که حتی با ژل‌ های نیمه‌ دائمی نیز برطرف‌ نمی‌شود) شود.

هرچند واکنش‌ های آلرژیک جزء عوارض نادر تزریق ژل به آلت تناسلی هستند اما احتمال وقوع آنها مخصوصا با وجود جدید ترین ژل‌ های امروزی وجود دارد. اگر به زخم سرد و یا همان تبخال مبتلا می‌شوید بایستی گفت که تزریق ژل می‌تواند باعث تحریک و شیوع آن شود.

هرچند که همیشه احتمال عفونت وجود دارد اما در این مورد بسیار نادر است و به راحتی می‌توان آن را درمان‌ کرد. بیشترین نگرانی‌ های افراد مربوط به نتیجه‌ی تزریق می‌باشد. ممکن است مشکلاتی همچون تزریق نادرست و ضعیف، عدم‌ یکنواختی و حرکت ژل به قسمت‌ های دیگر اتفاق بیفتد.

پزشکان باتجربه می‌توانند این عوارض را اصلاح کنند. البته معمولا این عوارض در ژل‌ های کوتاه مدت به خودی خود برطرف‌ شده و به تدریج جذب بدن می‌شوند.

7_از چه ژل‌ هایی برای افزایش اندازه آلت تناسلی استفاده‌ می‌شود؟

 دو گروه اصلی از ژل‌ های تزریقی وجود دارد که عبارتند از: ژل‌ های مصنوعی و ژل‌ های طبیعی بر گرفته شده از هیالورونیک اسید. هر کدام از این ژل‌ ها طرفداران خاص خود را دارند، ژل‌ های طبیعی در نهایت جذب بدن می‌شوند اما ژل‌ های مصنوعی بسته به نوع آنها اثری دائمی دارند.

از طرف دیگر، ژل‌ های مصنوعی ممکن‌ است باعث حساسیت و آلرژی شده و اگر حرکت‌ کرده و یا منقبض شوند حذف آنها بسیار دشوار است. از آنجا که معمولا بیشتر این ژل‌ ها در حجم‌ های کوچک و برای اصلاح چین‌ و چروک مورد استفاده قرار می‌گیرند لذا در این شرایط جابجایی یا برآمدگی زیاد معمول نیست.

اما ضرورتا این مسئله در مورد افزایش سایز آلت تناسلی نیز صدق‌ نمی‌کند زیرا اولا برای افزایش اندازه‌ی آلت به مقدار ژل زیادی (بسته به اندازه‌ آلت ۱۰ تا ۴۰ میلی لیتر) نیاز هست و همچنین از آنجایی که شکل و اندازه‌ی آلت تناسلی در طول فعالیت جنسی متغییر است لذا خطر انقباض و جابجایی بسیار بالا است.

به همین دلیل معمولا پزشکان از ژل‌ های طبیعی که اثری دائمی ندارند استفاده‌ می‌کنند تا در صورتی که نتیجه رضایت‌ بخشی حاصل نشد ژل جذب بدن شود.

ثانیا، می‌توان با تزریق پادتن، هیالورونیک اسید را متلاشی کرد بدین معنی که  هر چند تاثیر هیالورونیک اسید نسبت به سایر ژل‌ های مصنوعی از ماندگاری کمتری برخوردار است اما خطرات آن به مراتب کمتر از ژل‌ های مصنوعی است. لذا این اقدامات خطر عدم کسب نتیجه‌ی نامطلوب در هر فردی را کاهش‌ می‌دهد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

آیا بزرگ کردن آلت تناسلی مردان امکان پذیر است؟

بزرگ کردن آلت تناسلی

ده روش بزرگ کردن آلت تناسلی

نتیجه گیری:

اگر به دنبال راهی بی خطر، بدون درد و عوارض برای افزایش سایز اندام تناسلی خود هستید، تزریق ژل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تزریق ژل به آلت تناسلی راهی موثر  و بدون درد و خونریزی برای افزایش سایز آلت تناسلی است.

در کلینیک بین المللی سعیدیه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان توسط پزشک ماهر و با تجربه صورت می گیرد. علاوه بر این‌ می توانید از مزایای پوست و مو و زیبایی این کلینیک نیز بهره‌مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicsaeedieh.ir/xys1

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/DPQupUnc

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir