بهترین روش سریع پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

 بهترین روش سریع پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

 بهترین روش سریع پاک کردن تاتوی ابرو و بدن:

 

در گذشته تاتو و خالکوبی دائمی تلقی می‌شدند ولی امروزه به لطف پیشرفت های تکنولوژی مانند لیزر میتوان به شکلی موثر و ایمن تاتوی ابرو و بدن را پاک کرد ، لیزر به شکل چشمگیری جایگزین دیگر روش های پاک کردن تاتو شده است.

لیزر های امروزی به تعداد جلسات کمتری نیاز دارند همچنین عوارض کمتری هم دارند و می توانند رنگ هایی که در گذشته پاک کردنشان ممکن نبود را هم پاک کند امروز می‌خواهیم در مورد پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر صحبت کنیم و گریزی هم به سایر روش های پاک کردن تاتو و خالکوبی بزنیم و ببینیم که چه روشی بهتر از سایر روش‌ها است و چه مواردی را پیش از اقدام به پاک کردن تاتو با لیزر باید بدانیم. همچنین کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان را برای انجام این روش به شما معرفی کنیم.

 

چرا پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر؟

اگر بر روی بدن خود خالکوبی دارید و دیگر برایتان جذاب نیست اگر ابروهای خود را تاتو کرده اید و از کرده خود پشیمان هستید ، اگر می خواهید تاتوی خود را پاک کنید باید به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان مراجعه کنید و از کلیه خدمات پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر در این مرکز بهره مند شوید.

در اینجا باید یادآور شویم که با وجود پیشرفت های فنی و تکنولوژی این که لیزر درمانی چقدر برای شما موثر باشد تا حد فراوانی به اپراتور لیزر بستگی دارد

اگر پزشک منتخب شما تجربه و مهارت کافی نداشته باشد نه تنها پیشرفته ترین دستگاه لیزر موثر نخواهد بود بلکه خطرات  زیادی هم خواهد داشت در طرف مقابل اگر پزشک تخصص و تبحر کافی را داشته باشد پاک کردن تاتو با لیزر به موثرترین و ایمن ترین روش تبدیل خواهد شد.

تاتوی ابرو و بدن
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – تاتوی ابرو و بدن

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان

پاک کردن تاتو با لیزرQ-Switched

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن خالکوبی و تاتوی ابرو و بدن لیزر های معروف به Q-Switched  هستند.عبارت Q-switched اسم یک دستگاه یا تکلونوژی خاص نیست بلکه نشان دهنده یک قابلیت در دستگاه لیزر است. دستگاه هایی که به قابلیت Q-switched مجهز هستند می‌توانند یک اشعه مخصوص به بافت پوست وارد کنند ، انرژی این پالس لیزر یک میلیاردم ثانیه دوام دارد به سرعت جذب رنگدانه‌ های جوهر تاتو می‌شود و آنها را منفجر می‌کند.

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید:

 

خاصیت مهم مکمل روی ( زینک )که احتمالا نمی دانید

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو(Hair Filler)

روشهای شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

در روزهای بعد از جلسه درمان سیستم ایمنی بدن به سراغ ذرات بسیار ریز باقی مانده می‌رود ، آنها را جمع‌آوری و دفع می‌کند به این ترتیب تاتو شما  پاک میشود.

لیزرهای Q-switched استفاده های دیگری هم دارند برخی از کاربردهای این فناوری عبارتند از:

جوانسازی پوست ، درمان قارچ ناخن ، برداشتن خال ، رفع ضایعات عروقی پوست(تلانژکتازی) ، رفع لکه های پوستی، ماه گرفتگی یا لکه های ناشی از خورشید.

انواع لیزر کیوسوییچ(Q-switched):

همانطور که گفتیم کیوسوییچ یک لیزر خاص نیست بلکه قابلیت هایی است که برای پاک کردن تاتو استفاده می‌شود مشابه لیزرهای موهای زائد است ، برای پاک کردن تاتو با کیوسوییچ  دارای  بلز های قدرت و سرگردان هستند هر فناوری با یک سیستم کیوسوئیچ ، برای پاک کردن انواع تاتو موثر است.

برخی از لیزرهای کیوسوئیچ عبارتند از:

– ان دی یاگ کیوسوئیچ: بیشتر برای جوانسازی پوست با رفع جای زخم ، تیرگی و ماه گرفتگی های قهوه ای رنگ استفاده می شود این لیزر می تواند طیف وسیعی از تاتو ها با رنگ های مختلف پاک کند

– لیزر روبی: این نوع لیزر برای پاک کردن رنگ های طرح خالکوبی مثل سبزه و آبی آسمانی استفاده میشود

– لیزر الکساندریت: این نوع لیزر روی لکه های قهوه ای خال های ناشی از تابش آفتاب ، اسکارهای تیره و ماه گرفتگی ، های قهوه ای ، تاتو با جوهر مشکی و خالکوبی با رنگ های سبز و آبی تأثیر بسیار زیادی دارد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

وقت مشاوره خود را تعیین کنید.

قبل از اقدام برای پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر باید مواردی را بررسی و به نکاتی توجه کنید ، پزشک با بررسی مواردی که در ادامه مطرح می کنیم می تواند توصیه های بسیار خوبی برای شما بکند فرایندهای درمانی و تعداد جلسات مورد نیاز را تعیین می‌کند و مطمئن می شود که لیزر درمانی به شما آسیب نمی رساند.

مراحل پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر:

به طور کلی روند پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر به شکل زیر است:

۱- برای چشم ها عینک محافظ دریافت می کنید

۲- تکنسین واکنش پوستتان را به لیزر آزمایش و اثربخش ترین سطح انرژی را شناسایی میکند

۳- تکنسین با پرتو افشانی رنگدانه تاتو را در لایه‌های زیرین پوست هدف می‌گیرد

پاک کردن تاتو با لیزر کمی دردناک است اما اغلب افراد به بیهوشی و حتی بی حسی نیاز پیدا نمی کنند بسته به محل تاتو می توانید از کرم های بی حسی موضعی استفاده کنید این را هم بدانید که درد پاک کردن تاتو از  درد تاتو کردن بیشتر نیست.

 

عوامل موثر بر انتخاب کاندیدای مناسب:

عوامل موثر بر انتخاب کاندیدای مناسب و برنامه‌ریزی برای پاک کردن تاتوی ابرو و بدن شامل مواردی می باشد که عبارتند از:

– چه مدت تاتو را داشته اید

– جوهر در چه عمقی از پوست قرار گرفته است

– تاتوی شما چه رنگی است

– تاتو یا خالکوبی در کجای بدن شما قرار دارد

– آیا سابقه زخم های گوشتی و برآمده داشته اید یا نه

– داروهای مصرفی

– داشتن سلامت عمومی

به خاطر داشته باشید که پاک کردن تاتوی ابرو و بدن و خالکوبی در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است همچنین عمق و رنگدانه های تاتو ها با یکدیگر فرق می‌کند و انتخاب لیزر مناسب ، بستگی به شرایط شما دارد.

تعیین جزئیات فرآیند درمانی و همچنین پیش‌بینی اثرات آن در جلسه مشاوره انجام می‌شود و متخصصین کلینیک به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد شما می توانید از طریق تماس تلفنی و  پل های ارتباطی برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید کارشناسان ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان در سریعترین حالت ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

تاتوی ابرو و بدن
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – تاتوی ابرو و بدن

سایر شیوه های پاک کردن تاتوی ابرو و بدن :

به جز لیزرهای کیوسوییچ راه های دیگری هم برای پاک کردن تاتو وجود دارند که امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم

۱- روش های همراه با لایه برداری:

در پزشکی اصلاحات پوستی به دو دسته همراه با لایه برداری(Abative) و بدون لایه برداری(Nonablative) تقسیم می‌شوند ،  لایه برداری  موجب رفع یکپارچه مشکلات پوستی می‌شود مثال هایی از روش‌های همراه با لایه برداری آبریژن، لیزرco2 است . از نمونه های بارز بدون لایه برداری نیز شامل لیزر های کیوسوییچ است که راجع به آن صحبت کردیم.

در روش‌های همراه با لایه برداری پزشک با استفاده از روش‌های مختلف لایه روی پوست یا همان اپیدرم شما را از بین می‌برد درست مثل اتفاقی که در سوختگی های درجه یک می افتد. پس از بین رفتن اپیدر به لایه میانی یا درم می‌رسد که جوهر تاتو در آن ناحیه قرار دارد و در واقع با برداشتن اپیدرم لایه محافظت کننده و تثبیت کننده جوهر از بین میرود به این ترتیب رنگدانه های تاتو به بیرون نشت می‌کنند و حذف می‌شوند ، رایج ترین روش همراه با لایه برداری برای پاک کردن تاتو روش درم آبریژن( میکرو ابریژن) است.

تاتوی ابرو و بدن
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – تاتوی ابرو و بدن
دوره نقاهت پاک کردن تاتوی ابرو و بدن همراه با لایه برداری:

نواحی درمان شده با روش‌های لایه برداری تا چند روز دردناک و حساس می باشند دوره نقاهت این روش ها تا دو هفته زمان می‌برد و در طول این دوره نباید از منزل خارج شوید و اصلاً نباید در  معرض نور خورشید قرار بگیرید نتایج این شیوه ها پاک کردن تاتو تا حد قابل پیش‌بینی است و معمولاً اثرات ضعیفی دارند به خاطر همین معمولاً در کنار روش های لیزری استفاده میشوند.

 

۲- روش های آرایشگاهی

در آرایشگاه ها پاک کردن تاتو غیر ممکن است آرایشگرها و تاتو کار ها صرفاً با وارد کردن جوهر همرنگ با پوست شما می‌توانند روی تا تو را بپوشانند این روش شاید بدترین کاری باشد که می توانید انجام دهید ، به دو دلیل یکی اینکه در بیشتر موارد تاتو به خوبی پنهان نمی شود و دوم آنکه اگر با استفاده از روش‌های آرایشگاهی تاتوی خود را بپوشانید دیگر نمی توانید با استفاده از روش های لیزری آن را پاک کنید.

۳- روش های خانگی و کرم‌های پاک کننده تاتوی ابرو و بدن

اگر در فضای اینترنت جستجو کنید  روش های خانگی و محصولاتی  با ادعای پاک‌ کردن‌ تاتو خواهید یافت اما تاتو با روش های پزشکی نیز به سختی پاک می شود پس منطقی است که با استفاده از راه های ساده پاک نمی شود .

تا به حال هیچ منبع موثق علمی خبر از موثر بودن روش های خانگی و کرم های پاک کننده تاتو پیدا نکرده است ، سازمان

FDA در مورد این کرم‌ها به صراحت اعلام کرده که هیچ مدرکی مبنی بر موثر بودن آنها وجود ندارد و چون بیشترین محصولات حاوی اسیدهای قوی هستند می‌توانند به پوست شما آسیب وارد کنند.

 

تعداد جلسات لازم برای پاک کردن تاتوی ابرو و بدن:

هر دو روش ها ویژگی خاص خود را دارد و بنابراین به سادگی نمی‌توان گفت که شما برای پاک کردن آن دقیقاً به چند جلسه لیزر درمانی نیاز دارید افرادی تجربه چندین ساله ای که در زمینه پاک‌کردن‌تاتو دارند اغلب موارد با دیدن یکبار تاتو می‌توانند تعیین کنند که چند جلسه برای پاک کردن آن لازم است اما تعداد دقیق این جلسات به سن تاتو ، نوع رنگ های موجود در آن ، عمق و غلظت هر رنگی بستگی دارد.

سن تاتو:

تاتو های قدیمی را میتوان در تعداد جلسات کمتری نسبت به تاتو های جدید پاک کرد به طوری که برای پاک کردن یک تاتوی ۲۰ ساله ممکن است به دو یا سه جلسه نیاز باشد ، تاتو های تازه نیاز به یکسال درمان دارد ، به طور مثال پاک کردن یک تاتو یکساله که در آن از جوهر مشکی یا سبز تیره استفاده شده است ممکن است به ۵ تا ۷ جلسه لیزر نیاز داشته باشد.

رنگ تاتو:

مسلماً پاک کردن بعضی از رنگ‌ها خیلی آسان تر از رنگ های دیگر است مثلاً رنگ های خیلی تیره و آشکار مانند مشکی و قرمز را راحت‌تر می‌توان پاک کرد در حالی که پاک کردن رنگ های نارنجی ، زرد ، صورتی ، قهوه ای و سایه های کمرنگ موجود در طرح تاتو کمی سخت‌تر است اما بهترین رنگ‌ها برای پاک کردن کامل سبز روشن ، آبی روشن و آبی فیروزه‌ای هستند در جلسه مشاوره اولیه که به صورت رایگان برای شما برگزار می شود شما را در مورد تعداد جلسات لازم برای پاک کردن رنگ های خاص راهنمایی خواهند کرد.

 آیا لیزرهای کیوسوئیچ عوارض دارند؟

هر روش درمانی ممکن است عوارضی داشته باشد رخ دادن عوارض بستگی به این دارد که بدن شما چقدر مستعد دچار شدن به عوارض جانبی است، از چه تکنیک لیزری استفاده می شود، پزشک چقدر در امر پاک کردن تاتو با لیزر مهارت و تجربه دارد.

لیزرهای کیوسوییچ بسیار ایمن و کم عارضه هستند از جمله عوارض موقت این لیزر ها می توان به ایجاد شدن لکه های روشن یا تیره روی پوست اشاره کرد که ظرف ۶ تا ۱۲ ماه ناپدید می‌شود اگر لیزر توسط پزشک انجام شود که تجربه یا مهارت کافی نداشته باشد خطر ایجاد زخم ، تغییر در بافت  سوختگی و صدمه دیدن پوست وجود دارد

شما متقاضیان عزیز میتوانید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان انواع خدمات لیزر از جمله پاک کردن تاتو با لیزر را تجربه کنید این کلینیک با داشتن کادری مجرب و زبردست آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

 

هزینه لیزر تاتوی ابرو و بدن چقدر است؟

با توجه به آنچه گفته شد می‌توان دریافت که استفاده از هر کدام از این روش‌ها تأثیر متفاوتی خواهد داشت علاوه بر تاثیر در پاک کردن تاتوی ابرو و بدن ممکن است هر کدام عوارض خاصی به دنبال داشته باشد اما در کل می‌توان گفت که می‌تواند مطمئن‌ترین و نتیجه‌بخش ترین روش برای پاک کردن تاتو باشد .

از این روش می‌توان بر روی قسمت های مختلف بدن استفاده کرد هر یک از این روش ها دارای هزینه های متفاوتی هستند برای آگاهی از هزینه پاک کردن تاتو با استفاده از روش ها باید پارامترهای مختلفی را بررسی کرد از جمله این پارامترها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– روش مورد استفاده تاتوی ابرو و بدن

این که برای پاک کردن تاتوی ابرو و بدن از روش های لایه برداری استفاده شود یا لیزر باید توسط پزشک تشخیص داده شود این امر به نفوذ جوهر و وضعیت سلامت جسمانی فرد بستگی دارد چنانچه از روش لیزر برای درمان استفاده می شود هزینه ها کمی افزایش می‌یابد اما توجه داشته باشید که این هزینه ها با توجه به نتیجه کار کاملا مقرون به صرفه هستند زیرا این لیزر ها مجهز به قابلیت کیوسوئیچ هستند این قابلیت باعث می‌شود تا پالس‌های لیزر با قدرت و سرعت بیشتری به محل مورد نظر برخورد کرده و تاتو را پاک کند.

– تعداد جلسات درمان

به جز روش درمانی تعداد جلسات لازم برای درمان نیز در هزینه پاک کردن تاتو تاثیر دارد استفاده از لیزر برای حذف این طرح ها از روی پوست به دو تا ۱۱ جلسه نیاز دارد تعداد این جلسات با توجه به شدت رنگ تاتو و وسعت آن تعیین می‌شود بنابراین هر چه تعداد جلسات بیشتری برای پاک کردن تاتوی ابرو و بدن لازم باشد در نتیجه هزینه‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

– مهارت پزشک

تجربه پزشک از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت این درمان خواهد بود هرچه پزشک مورد نظر باتجربه تر باشد و توانایی کار با دستگاه لیزر را داشته باشد تاتو ها بصورت موثرتر پاک خواهند

پیشنهاد ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان است که از جمله کلینیک های معتبر زیبایی است در این مرکز پاک کردن تاتو با دستگاه ها و تجهیزات مدرن انجام می شود کادر مجرب و دانش آموخته این مجموعه مشتریان را از بابت نتیجه کار آسوده خاطر خواهند کرد و مناسب بودن هزینه پاک کردن تاتو در این مرکز از دیگر مزایای درمان در این کلینیک می باشد جهت دریافت مشاوره رایگان ، رزرو وقت قبلی برای پاک کردن تاتو با شماره های داخل سایت تماس بگیرید منتظر شنیدن صدای گرم و حضور سبزتان هستیم.

 

مراقبت های قبل از لیزر درمانی تاتوی ابرو و بدن :

-از سولاریوم و ترکیبات موضعی برنزه کننده پوست به مدت ۴ هفته قبل از جلسه  اول و در طول درمان پرهیز نمایید

– از یک ضد آفتاب وسیع الطیف باSPF30 حاوی اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم روزانه در طول درمان استفاده کنید

– از مصرف داروهای حساس کننده به نور برای دست‌کم ۷۲ ساعت پیش از درمان پرهیز کنید مانند داکسی سایکلین و مینوسیکلین

– اگر سابقه‌ای از بیماری های مانند تبخال در ناحیه درمان دارید از دو روز پیش از درمان تا سه روز پس از آن از داروهای ضد ویروسی استفاده کنید

–  یک هفته پیش از درمان از مصرف ترکیبات گلیکولیک اسید و رتین A پرهیز کنید.

 

مراقبت های بعد از پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر:

– بلافاصله پس از درمان از کمپرس یخ پیچیده با حوله به مدت ۱۵ دقیقه هر یک الی دو ساعت و طبق دستور بر روی موضع درمانی استفاده گردد ممکن است احساس گرمی و ظاهری متورم ، قرمز یا کبود وجود داشته باشد تاول پوست به ویژه در مواردی که از یخ استفاده نمی شود امکان دارد مشاهده شود که عمدتاً در عرض ۱ تا۲ هفته بهبود می یابد.

– اگر پوست تحریک پذیر است( بدون پوسته یا خونریزی) روزانه از  ضد افتاب باSPF30 یا بیشتر بر روی پوست تحریک پذیر استفاده کنید ممکن است برای پانسمان از گاز و چسب در صورت تمایل روی موضوع قرار داده شود اما نیازی به آن نیست

– اگر تاتو یا خالکوبی در معرض سایش مثلاً زیر خط سوتین یا شلوار قرار دارد تا زمان بهبود کامل و برطرف شدن حالت براق پوست روی آن را بپوشانید.

– از فعالیت‌هایی که باعث گر گرفتن پوستمیشود به مدت ۲۴ ساعت پس از درمان یا تا زمان رفع تورم پرهیز کنید

– در صورت بروز تاول یا پوسته یک لایه نازک پماد آنتی بیوتیک مثل باسیتراسین را ۲ بار در روز تا زمان بهبود پوست روی موضع بمالید و هرگز سعی نکنید پوست هایی را که پس از لیزر درمانی ایجاد میشود بردارید یا آنها را بکنید چراکه با خطر عفونت و جای زخم همراه است

– از تماس مستقیم با آب گرم یا سونا برای یک هفته پس از درمان پرهیز کنید

-با تمیز کردن آرام ، محل درمان را پاکیزه نگه دارید هرگز به محل را با دستمال یا حوله تمیز نکنید

– اگر شنا میکنید یا در ورزش های آبی شرکت دارید محل خالکوبی یا تاتو را با باسیتراسین و گاز بپوشانید واز tegaderm یا سایر بانداژ های ضد آب بر روی پوست استفاده کنید

– تا ۳ روز از رفتن به حمام خودداری کنید

-تا ۵ روز آنتی بیوتیک مخصوص تجویز شده را مصرف کنید

-بعد از ۱۰ روز از پودرهای ترمیمی استفاده شود.

 

مزایای لیزر برای پاک کردن تاتوی ابرو و بدن چیست؟

معمولاً تعداد زیادی از افراد از پاک کردن تاتو توسط لیزر اطلاعی ندارند و برخی از آنها که با کاربرد لیزر برای پاک کردن تاتو آشنایی ندارد تمایلی به انجام این روش ندارد با ما همراه باشید تا مزایای استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو را توضیح دهیم .

– با درد بسیار کمی همراه است

صرف نظر از دلیلی که برای پاک کردن تاتو دارید بدون شک نمی خواهید که دچار درد شوید تعداد زیادی از افراد از پاک کردن خالکوبی خود توسط لیزر می‌ترسند زیرا فکر می‌کنند که این کار با احساس درد زیادی همراه است تعداد زیادی از این افراد به دنبال روش های جایگزین هستند .

در فرایند پاک کردن تاتو با لیزر شما دچار درد بسیار ناچیزی خواهید شد دستگاه های لیزر قدیمی عملکرد خوبی ندارند و باعث بروز التهاب و سوختگی پوست می شوند زیرا انرژی دستگاه با سرعت بسیار کمی به ناحیه مورد نظر ارسال میشود اما دستگاه های جدید بدون درد نیستند ولی اکثر افرادی که از لیزر برای پاک کردن خالکوبی خود استفاده می کنند می گویند که با درد بسیار کمی همراه است.

– باعث آسیب رساندن به پوست نمی‌شود

فناوری لیزر برای پاک کردن تاتو مسیری طولانی را پیموده است و شما نباید از آسیب دیدگی پوست با تشکیل بافت اسکار در بلندمدت نگران باشید ، استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو روشی است که از انرژی نو استفاده می کند و هر یک از پالس های انرژی درون پوست نفوذ می کند و توسط جوهر موجود در تاتو جذب می‌شود.

هنگامی که ذرات جوهر به جذب انرژی می‌پردازند گرم می‌شوند و به ذرات بسیار کوچک تر تبدیل می شوند که طی مدت چند هفته پس از درمان بدن شروع به حذف ذرات جوهر می‌کند و اثر آنها را از بین میبرد.

– یک روش ایمن است

پاک کردن تاتو با لیزر و معمولاً در مقایسه با سایر روش های پاک کردن تاتو ایمنی بیشتری دارد زیرا لیزر درمانی به صورت انتخابی به درمان رنگدانه های موجود در تاتو می پردازد اگرچه لیزر درمانی یک روش بی خطر است اما باید اطمینان حاصل کنید که اپراتور لیزر دارای تخصص لازم در این زمینه باشد.

 

عوارض جانبی لیزر برای پاک کردن تاتوی ابرو و بدن چیست؟

زمان ظهور فناوری لیزر برای اهداف پزشکی تا بحال مسیری طولانی را در عرصه فناوری طی کرده است در روزهای اول ظهور لیزر برخی عوارض جانبی از قبیل تغییر رنگ پوست ، اگزما ، تشکیل بافت اسکار یا تاول پوستی به وجود می‌آمد اما امروزه پیشرفت های مهمی در این زمینه به وجود آمده است و گرما به شیوه کنترل شده و به صورت پالسی به پوست منتقل می شود تا از بروز عوارض جانبی غیرعادی جلوگیری گردد .

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر یک روش تهاجمی است و شما باید از همه نکاتی که پزشک گوشزد می کند پیروی کنید پوست جدید پس از پاک کردن تاتو بسیار حساس است شما باید ناحیه مورد نظر را به خوبی تمیز کنید و از مواردی که پزشک برای شما تجویز کرده است استفاده نمایید تا نتایج خوبی را به دست آورید پس از پاک کردن تاتو توسط لیزر ناحیه مورد نظر نباید در معرض مستقیم نور آفتاب قرار گیرد و باید تا حدودی روی آن را بپوشانید.

 

دوره نقاهت:

دوره نقاهت لیزر کیوسوییچ: روند درمان تا دو هفته کامل می‌شود و پس از دو هفته شاهد نتیجه رضایت بخش خواهید بود

دوره نقاهت لیزر co2 فرکشنال:

دوران نقاهت در این نوع لیزر  حدود ۳ الی ۵ روز و در سطوح بالا ۵ الی ۱۰ روز طول می‌کشد و باید در این زمان طبق نظر پزشک به مراقبت از پوستتان پردازید

بدیهی است که با رعایت مراقبت های بعد از لیزر درمانی و عمل به توصیه های پزشک و استعمال داروهای تجویز شده دوره نقاهت کمتری را تجربه میکنید و نتیجه بهتری را می گیرید.

 

نتیجه گیری:

لیزر با تغییر رنگدانه ها به وسیله پرتوهای نوری با شدت بالا تاتو‌ را از بین می‌برد پاک کردن تاتو های مشکی و تیره ساده تر است زیرا رنگ دانه های سیاه پرتوی لیزر را در هر طول موجی جذب می کند تاتو با رنگ های دیگر را بسته به رنگ باید با انواع مختلف لیزر با طول موج مناسب پاک کرد.

پیش از هر چیز باید از کارشناسانی آموزش‌دیده مشاوره بگیرید تعداد جلسه های درمان بسته به عمر ، اندازه و رنگ تاتو متفاوت است همچنین رنگ پوست و عمق نفوذ رنگدانه بر انتخاب تکنیک مناسب موثر است

پاک کردن تاتوی ابرو و بدن با لیزر و فرآیند زمانبر است و ممکن است به ۶ تا ۲۰ جلسه درمانی در فواصل زمانی ۸ تا ۱۰ هفته نیاز داشته باشد باید بدانید که فرایند پاک کردن تاتو به توانایی بدن در دفع جوهر در پوست بستگی دارد.

برای دستیابی به بهترین نتیجه اجازه دهید پوست بین هر دو جلسه درمانی زمان کافی برای ترمیم داشته باشد و سیستم ایمنی بدن جوهر را به خوبی دفع کند اگر جلسه های درمانی نزدیک به هم باشد پوست فرصت دفع جوهر تخریب شده را کامل نخواهد داشت و لیزر درمانی ممکن است به آسیب و عوارض پایدار منجر شود بهتر است بین هر دو جلسه درمانی سه ماه فاصله باشد.

تاتو های کهنه معمولاً ساده‌ تر پاک می‌شوند اما تاتو های رنگی کار را دشوار می‌کنند پاک کردن رنگ های سیاه ، قهوه ای ، آبی تیره و سبز آسان تر است ، دشوارترین رنگ ها برای پاک کردن قرمز ، نارنجی ، زرد و آبی روشن هستند.

شما میتوانید برای پاک کردن تاتو ابرو و بدن با رنگ های مختلف به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان مراجعه کرده و تحت نظر پزشکان متخصص روش های درمانی و زیبایی را انجام دهید.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/ltal

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicsaeedieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicsaeedieh

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:clinicsaeedieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir