آنچه در مورد ژل آلیاکسین و ماندگاری آن مهم است بدانید!

آنچه در مورد ژل آلیاکسین و ماندگاری آن مهم است بدانید!

آنچه در مورد ژل آلیاکسین و ماندگاری آن مهم است بدانید!

داشتن یک چهره بی نقص و زیبا  می تواند در زندگی فردی و اجتماعی تاثیر گذار باشد و همه ی ما برای داشتن چهره ای زیبا و بی عیب در تلاش هستیم. حتی زیبایی ظاهری نیز می تواند احتمال داشتن شغلی بهتر و مناسب تر را افزایش دهد. جالب است بدانید که طبق نظرسنجی ها انجام شده، نشان می دهد که افراد خوش چهره پنج برابر بیشتر از سایرین افراد از زندگی خود احساس رضایت دارند و خوشحال تر از سایرین هستند.در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از مواد اولیه در خدمات پوست و زیبایی که تاثیر بسزایی در زیبایی فرد دارد را معرفی کنیم که این خدمات زیبایی  ژل آلیاکسین می باشد که در ادامه درباره ی، موارد استفاده از آن، نکات مهم قبل و بعد از تزریق، ویژگی ها و میزان ماندگاری ژل آلیاکسین صحبت کنیم.

اگر تاکنون در مورد این ژل و اثر جادویی آن بر روی پوست و زیبایی صورت اطلاعی ندارید و یا اصلا نام آن را نشنیده اید، این مطلب را از دست ندهید. بی شک بعد از خواندن این مطالب احتمالا شما هم بخواهید از این ژل برای زیباتر کردن صورت خود استفاده کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

ژل آلیاکسین چیست؟

اگر بخواهیم که به طور ساده این ژل را بررسی کنیم می‌توان بیان کرد که؛ ژل آلیاکسین Aliaxin  یک ژل قابل جذب است. این ژل برای رفع چین و چروک و یا به عبارتی برای پر کردن چین و چروک های متوسط و عمیق و البته برای حجم دهی بعضی از نقاط صورت استفاده می شود. همچنین شما می توانید این ژل را برای محو کردن گودی و تیرگی زیر چشم نیز استفاده کنید. اگر بخواهیم از نظر علمی و پزشکی این ژل را بررسی کنیم باید بگوییم که جزء اصلی ژل آلیاکسین، اسید هیالورونیک است. این ژل کاملا با پوست کاربرد دارد و هیچ گونه عوارضی را بدنبال ندارد و همچنین باعث زیباتر شدن می شود.

 

موارد استفاده از ژل آلیاکسین چیست؟

مهم تر از تعریف این ژل صورت و اجزای تشکیل دهنده آن، موارد استفاده از آلیاکسین است. از این ژل برای رسیدن به سه هدف می توان استفاده کرد. هدف اول رفع چین و چروک نواحی مختلف صورت، مانند شقیقه ها و گردن، هدف دوم حجم دهی و زیباسازی اجزای مختلف صورت و در نهایت هدف سوم رفع گودی یا سیاهی زیر چشم است. این ژل را می توان بر روی اکثر نواحی صورت و اجزای آن، جهت یکدست نمودن پوست صورت، تزریق کرد. از جمله نواحی که از ژل آلیاکسین برای رفع چین و چروک آنها استفاده می شود، عبارت است از:

  • چین و چروک خط خنده و یا نازولابیال
  • چین و چروک اطراف دهان
  • اسکارهای صورت و آکنه
  • چین و چروک های ایجاد شده بر بالای بینی یا اصطلاحاً ابرومیان (گلابلا)
  • چین و چروک روی پیشانی
  • چین و چروک ناحیه گردن و شقیقه ها
  • رفع سیاهی و گودی و چروک زیر چشم

چشم انسان در زیبایی صورت نقش بسیار مهمی دارد و در واقع یکی از تاثیرگذارترین نواحی در زیبایی چهره و صورت، زیر چشم است. این گودی های ایجاد شده بر زیر چشم می تواند دلایلی همچون مسائل ژنتیکی، خواب ناکافی، کمبود ویتامین، تغذیه نامناسب و موارد دیگر داشته باشد. اما جای نگرانی نیست، با استفاده از این ژل فوق العاده آلیاکسین، می توانید گودی زیر چشم خود را کاملا رفع کنید.

همچنین حجم دهی این ژل را می توان برای حجم دهی یا برجسته کردن بخش هایی از نواحی مختلف صورت به کار گرفت. مناطقی از صورت که میتوان آنها را به کمک ژل آلیاکسین حجیم کرد، عبارت هستند از:

  • گونه
  • چانه
  • لب

البته باید توجه داشت که نتیجه گیری از استفاده از ژل آلیاکسین به نوع پوست شما و میزان عیوب پوستی و یا میزان چین و چروک بستگی دارد. طبیعی است که هر چه میزان این نقص های پوستی کمتر باشد، نتیجه استفاده از ژل نیز بهتر خواهد بود.

 

مزایای ژل آلیاکسین

این ژل از موادی سازگار با پوست تشکیل و تولید شده است که خود این امر موجب ایجاد مزیت های قابل ملاحظه ای در استفاده بر پوست از آن گردیده است. این مزایا ها عبارتند از:

  • عوارض بسیار کم، خفیف و کوتاه مدت
  • ایجاد حداقل سفتی پوست در محل تزریق
  • درد حداقلی و بسیار کم در ناحیه تزریق
  • طبیعی بودن نتیجه تزریق
  • بهبود سریع و نداشتن دوره نقاهت
  • حداقل بودن احتمال واکنش آلرژی و حساسیت پوستی
  • ماندگاری بسیار بالا
  • آبرسانی به بافتهای تشکیل دهنده لب
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
ژل آلیاکسین
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – ژل آلیاکسین

نکات مهم قبل از تزریق ژل

نکته مهم این است که میزان مصرف و دوز تزریق ژل برای هر فرد، در اختیار پزشک است. پس مهمترین نکته برای جلوگیری از این اتفاقات ناگوار، انتخاب کلینیک مناسب و معتبر و پزشک باتجربه می باشد. قبل از انجام تزریق ژل، پزشک معالج باید ارزیابی جامعی از شرایط مراجعه کننده خود را داشته باشد. این کار باعث می شود تا پزشک مطمئن شود که تزریق ژل آلیاکسین برای فرد مشکلی به همراه نخواهد داشت. در جلسه معاینه و ارزیابی موارد زیر را باید در نظر گرفت.

پزشک معالج وظیفه دارد تا با در نظر گرفتن معیارهای مختلف، مناطق درمانی را شناسایی کند.آگاه سازی فرد متقاضی تزریق ژل از مهمترین مواردی که پیش از آغاز تزریق ژل پزشک باید در نظر داشته باشد، پس آگاه کردن فرد مراجعه کننده بسیار مهم است. این آگاهی شامل، نوع تزریق، زمان انجام کار، مراحل، عوارض احتمالی و مراقبت های لازم بعد از تزریق ژل هستند‌.

 

برای گرفتن نتیجه بهتر چه مقدار ژل باید به پوست تزریق کرد؟

حتما شما نیز برخی موارد را مشاهده کرده اید که  ، فرد مراجعه کننده به دلیل تزریق بیش از اندازه ژل به نواحی پوست، نه تنها نتوانسته است به زیبایی چهره خود کمکی کند، بلکه آسیب جدی به چهره او وارد شده است و زیبایی خود را دچار بحران کرده است. این اتفاق موجب نگرانی و اجتناب بسیاری از افراد از تزریق ژل شده است.پزشک معالج وظیفه دارد تا با در نظر گرفتن معیارهای مختلف، مناطق درمانی را شناسایی کند

 

جلسات مورد نیاز تمدید ژل

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای افراد در زمینه تزریق ژل پیش می آید، فاصله ی میان تزریق ژل ها می باشد. در مورد ژل آلیاکسین باید به این نکته ی مهم توجه داشت که فواصل تکرار درمان و تزریق ژل به عوامل مختلفی از جمله فیزیولوژی افراد، نوع پوست، آناتومی، سن و سبک زندگی او بستگی دارد.

اما به طور میانگین برای حفظ نتایج بهتر حاصل از تزریق ژل آلیاکسین، توصیه می شود که درمان به صورت دوره ای و هر ۱۲ ماه یک بار انجام شود تا تاثیر باور نکردنی بر روی پوست ایجاد کند.

 

چه افرادی نمی توانند ژل آلیاکسین تزریق کنند؟

هر فردی باید قبل از اقدامات زیبایی از آن اطلاعاتی درستی بهره مند شود و در طول درمان باید اقدامات احتیاطی معمول در مورد عوارض پوستی را در نظر گرفت. اما با این وجود برای افرادی با شرایط زیر استفاده از این ژل توصیه نمی شود.

  • افرادی که دارای مشکلات عفونی یا التهابی در ناحیه مختلف پوست برای تزریق هستند.
  • افرادی که به ژل و یا ابزار تزریق مانند سرنگ و سوزن، آلرژی و حساسیت دارند.
  • کسانی که از بیماری های سیستم ایمنی بدن رنج می برند.
  • افرادی که بیماری های جدی پاتولوژیک پوستی دارند.
ژل آلیاکسین
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – ژل آلیاکسین

بعد از تزریق ژل آلیاکسین چه مراقبت هایی لازم است که انجام داد؟

حتما بهتر است نزدیک زمان تزریق ژل حدود یک هفته قبل تر برای جلوگیری از کبودی یا خونریزی در ناحیه تزریق، از مصرف داروهایی که خون را رقیق می کند خودداری کنید. از جمله این داروها می توان به آسپرین، ایبوپروفن و ویتامین E اشاره کرد. در ضمن از چند روز قبل انجام تزریق ژل، از مالیدن انواع کرم بر روی پوست خود خودداری نمایید.

بعد از انجام تزریق ژل آلیاکسین و تا زمان برطرف نشدن قرمزی و تورم، پوست و نواحی تزریق شده را در معرض گرمای بیش از حد و تابش آفتاب شدید قرار ندهید.

از لیزر کردن پوست و یا برنزه کردن تا زمان برطرف شدن التهاب و قرمزی ناشی از تزریق ژل، خودداری کنید. همچنین در مقابل انواع اشعه ها قرار نگیرید.

بعد از تزریق ژل اجازه ندهید سرمای شدید به پوست شما و نواحی تزریق شده، وارد شود.

 

آیا تزریق ژل آلیاکسین عوارضی دارد؟

این روش بسیار موثر برای زیباسازی اجزای صورت همچون مانند هر تزریق دیگری از ناحیه پوست، عوارضی با خود به همراه دارد. این عوارض عبارتند از:

  • واکنش های التهابی، قرمزی پوست، ورم و غیره که گاهی اوقات همراه با خارش و درد همراه است. این درد بیشتر در زمان لمس کردن ناحیه های تزریق شده پوست اتفاق می افتد.
  •  خون مردگی یا هماتوم در بعضی نواحی تزریق نیز ممکن است بوجود آید.
  • سفت شدن و گره در محل تزریق ژل یا اصطلاحاً ندول
  • تغییر رنگ پوست در هنگام تزریق ژل آلیاکسین نیز ممکن است بوجود بیاید.

البته باید گفته شود که نباید نگران این واکنش ها و عوارض باشید. این عوارض کاملا طبیعی و موقت بوده و معمولاً ظرف چند روز از بین خواهند رفت. اما در صورتی که بنا به هر دلایلی بعد از گذشت یک هفته همچنان این عوارض بر روی صورت شما ادامه داشتند، باید بلافاصله با پزشک معالج خود تماس بگیرید.

ژل آلیاکسین
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – ژل آلیاکسین

هزینه و قیمت تزریق ژل

هزینه و قیمت قطعا از موارد تعیین کننده برای افراد به شمار می آید. قیمت ژل آلیاکسین با تغییرات ارزی کشور دچار نوسان می‌شود چرا که این ژل محصولی از کشور سوئیس بوده و جز محصولات وارداتی به حساب می‌آید. همچنین با توجه به ناحیه هدف و حجم ژل مورد نیاز، هزینه‌ها می‌توانند تغییر کنند. علاوه بر تمامی این موارد، کلینیک‌ها طبق کیفیت خدماتی که در حین درمان ارائه می‌دهند و همچنین اجرت پزشک، قیمت‌های مختلفی را برای تزریق ژل تعیین می‌کنند. تمامی این موارد در کنار هم سبب شده‌اند تا نتوان یک قیمت ثابت و مشخصی را برای تزریق ژل عنوان کرد. برای اطلاع از قیمت تزریق ژل آلیاکسین در کلینیک ما می توانید از مشاوره رایگان کلینیک پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان استفاده کنید.

 

آیا استفاده از ژل آلیاکسین با مصرف دارو تداخل دارد؟

تا به حال گزارشی مبنی بر تداخل ژل با مصرف دارو ارائه نشده است. تنها موردی که در مورد ارتباط مصرف دارو و تزریق ژل آلیاکسین وجود دارد، عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین است که باعث رقیق شدن خون در هنگام تزریق است که در بخش رعایت نکات موارد قبل و بعد از تزریق عنوان کردیم.

تزریق ژل آلیاکسین در کلینیک های معتبر پوست و مو و زیر نظر معتبر ترین پزشکان، و با استفاده از کادری مجرب و با دانش و با به کارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و مواد اولیه مرغوب و استاندارد، انجام می شود و بهترین خدمات زیبایی را به شما ارائه خواهد داد. در انتخاب کلینیک های معتبر دقت لازم را داشته باشید که در آن از بهترین و مرغوب ترین مواد و استانداردهای بهداشتی و سلامتی انجام شود و به زیباتر شدن شما کمک کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری از تزریق ژل

از مزیت های مهم تزریق این ژل میتوان به نتیجه بخشی سریع آن اشاره کرد. نتایج حاصل از تزریق این ژل بلافاصله بعد از جلسه درمانی قابل مشاهده بوده و ماندگاری نسبتا خوبی را دارا است. از طرفی دیگر این ژل در چهار فرمولاسیون با وزن مولکولی مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود به طوری که هر یک از این ترکیبات برای ایجاد نتایج مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال تزریق ژل لب آلیاکسین برای فرم‌دهی لب استفاده می‌شود و برای حجیم‌سازی آن نتایج متفاوتی را خواهد داشت. به منظور مشاهده بهترین نتیجه ممکن و ایجاد ظاهری ایده‌ال و زیبا توصیه می‌شود حتما در انتخاب کلینیک و پزشک برای این منظور دقت و توجه کافی را داشته باشید. همچنین در بحث ماندگاری ژل ، نتیجه تزریق در صورت مراقبت صحیح زیباجو، از 6 تا 12 ماه پایدار است. انتظار ما از ماندگاری آلیاکسین بین 6 تا 8 ماه است.

معرفی کلینیک منتخب برای تزریق ژل آلیاکسین

اگر یک کلینیک از اعتبار کافی برای تزریق ژل برخودار باشد تنها برند سوئیسی آن را تهیه کرده و بدست متخصصین توانا میسپارد تا بار دیگر زیبایی را به صورت شما بازگرداند . کلینیک پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان در چندین سال فعالیت خود تزریقات ژل را با بهترین برند انجام داده و رضایت مراجعین خود را جلب کرده است . همچنین کلینیک پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان دارای سابقه همکاری طولانی مدتی نیز با متخصصین توانا و با تجربه است . بنابراین با خیالی آسوده میتوانید پوست خود را به کلینیک پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان سپرده و زیبایی خود را بار دیگر در آینه مشاهده کنید. برای ارتباط با کلینیک پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان از شماره ها زیر استفاده نموده و همچنین از فرصتی که برای مشاوره رایگان در اختیار شماست نیز استفاده نمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن

راهکارهای قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/f5wf

لینک آپارات:

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir