آیا هیدراسیون به روش مزوژل آسیب زا است؟

آیا هیدراسیون به روش مزوژل آسیب زا است؟

آیا هیدراسیون به روش مزوژل آسیب زا است؟

مقدمه

مزوژل یک نوع مزوتراپی است که برای جوانسازی کاربرد دارد و منـجر به کلاژن سـازی می گـردد.

تفـاوت این دو وجـود هیالورونیـک اسید ۴۸ تا ۹۰ درصد در ترکیبات مزوژل می باشد که خاصیت آبرسانی فوق العاده ای دارد و در نتیجه جواب دهی ایـن روش چندین برابر مزوتـراپی بوده و بـراى پیشگیرى از پیرى پوست بسیار موثر است.

خشکی بیش از حد پوست صورت همواره یکی از عوامل به وجود آمدن چین و چروک پوستی است. برای آنکه همیشه پوست صورت خود را هیدراته نگهدارید باید از کرم‌ های مراقبتی پوست استفاده کنید. در صورتی که افتادگی پوست شما بیش از حد باشد به طوری که کرم‌ های موضعی قادر به بر طرف کردن خشکی و جوانسازی پوست‌ تان نباشد، آنگاه بهتر است از روش‌ های درمانی نوین استفاده کنید.

مزوژل یکی از بهترین روش‌ های درمانی نوین برای جوانسازی و هیدارته نگهداشتن پوست است. مزوژل آبرسان و جوانساز امروزه یکی از پرطرفدار ترین راه‌ های درمانی در تمامی کلینک‌ های زیبایی است. داشتن پوستی جوان و شاداب موجب افزایش اعتماد به نفس تان می‌شود.

پس قبل از این که بخواهید از تکنیک زیبایی هیدراسیون به روش مزوژل بهره مند شوید و در مورد این فرآیند اطلاعات دقیقی حاصل کنید. توصیه می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید و در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همواره جوانی و شادابی را به خود برگردانید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

موارد منع تزریق مزوژل :

اشخاصی كه سيستم ايمنی ضعيفی دارند، مثلا بیماران دیابتی وابسته به انسولین، سرطان، اختلال بافت همبند، لوپوس، افراد مبتلا به بیماری­ های انکولوژیکی، افراد درگیر با سنگ ­های صفراوی و اختلالات کبدی و کلیوی، بیماران قلبی و …، كانديد مناسبی براي روش مزوژل نيستند.

ضمنا زنان در دوران بارداری و شير دهی و كسانی كه دارو های خاصي مصرف مي كنند، نبايد مزوژل انجام دهند.همینطور کسانی که دارای پوست شل و وا رفته و نرم دارند بهتر است مزوژل انجام ندهند. اين افراد می توانند از روش های ديگری غير از مزوژل، مانند تزريق ژل و ليفتينگ و هایفو و نخ جهت نتيجه گيری بهتر استفاده كنند.

آیا افراد سالمند و میانسال نیز می‌توانند از درمان مزوژل استفاده کنند؟

تزریق مزوژل از نظر سنی هیچ محدودیتی ندارد و همه افراد در هر سن و سالی که باشند می‌توانند این کار را انجام دهند. این روش تاثیر خوبی بر روی چین و چروک‌ های عمیق و افتادگی‌ های خفیف می‌گذارد و به همین دلیل برای افراد میانسال و سالمند نیز مناسب است. البته اگر این افراد پوست‌ های خیلی شل و نرمی داشته باشند بهتر است به سراغ روش‌ های دیگر مانند لیفتینگ یا تزریق ژل بروند.

هیدراسیون ب روش مزوژل چیست؟

مزوژل یکی از درمان‌ های موثر چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در صورت و به خصوص نواحی اطراف چشم است. در این شیوه درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی استفاده می‌شود تا جوانی و شادابی به پوست شما برگردد.

هیالورونیک اسید یکی از اصلی‌ ترین ترکیبات طبیعی پوست است که در ساخت کلاژن و حفظ حالت ارتجاعی آن نقش مهمی دارد. این ماده می‌تواند سلول‌ های تولید کننده کلاژن را تحریک کند و با بهبود فرایند خون‌ رسانی به بافت‌ های پوست آسیب‌ های آن‌ ها را از بین ببرد.

در ترکیبات مزوژل علاوه بر هیالورونیک اسید از مواد معدنی، آمینواسید ها، ویتامین‌ ها، کوآنزیم‌ ها و آنتی‌اکسیدان‌ های مختلف استفاده شده است که همگی خواص ترمیم‌ کنندگی دارند و می‌توانند به بهبود انواع آسیب‌ های پوستی کمک کنند.

این ترکیبات همچنین می‌توانند رطوبت پوست را بیشتر کنند و از بروز دوباره نشانه‌ های پیری یا ایجاد لک‌ های پوستی برای مدتی تقریبا طولانی جلوگیری کنند.

مزوژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه-مزوژل

مراحل هیدراسیون به روش مزوژل:

قبل از انجام مزوژل روی صورت یا بدن حتما باید دوش گرفته باشید و صورتتان بدون هیچ گونه آلودگی و مواد آرایشی باشد. برای آنکه مطمئن شوید به مزوژل و مواد درون آن حساسیت ندارید بهتر است قبل از شروع درمان تست‌ های لازم را انجام دهید. اگر درد سوزن شما را اذیت می‌کند حتما از پزشک بخواهید روی محل مورد نظر کرم بی حس کننده موضعی بزند.

مزوژل از طریق سوزن‌ های باریک به محل مورد نظر تزریق می‌شود. هر جلسه درمانی، بین 15 الی 30 دقیقه زمان بر است. تعداد جلسات برای هر فردی با توجه به میزان آسیب دیدگی پوست متفاوت است. ماندگاری مزوژل معمولا بین 6 تا 9 ماه است. برای آنکه نتیجه مزوژل مدت طولانی روی صورتتان باقی بماند و چهره‌ تان را جوان‌ تر کند حتما باید بعد از این مدت زمان، دوباره مزوژل را تکرار کنید. معمولا نتیجه مزوژل بعد از سه جلسه درمانی کاملا مشهود می‌شود.

ترکیبات هیدراسیون به روش مزوژل چیست؟

به دلیل اینکه مزوژل به بافت زیر پوست تزریق می‌شود و ارتباط مستقیمی با پوست صورت‌ و بدن‌ تان دارد، پس باید از موادی تشکیل شود که هیچ گونه آسیبی به شما وارد نکند. همه انواع مزوژل‌ ها از مواد مغذی و غیر سمی ساخته شده‌ اند تا آسیب جدی به پوست‌ تان وارد نکنند.

برای جوانسازی پوست و برخی اجزای صورت از ویتامین‌ ها، هیالورونیک اسید، آنتی‌اکسیدان‌‌ ها، کلاژن ساز، آمینواسید ها و پپتید های مختلف وجود دارند تا مشکلات پوستی‌ تان را به طور کامل بر طرف کنند. این ترکیبات به طور طبیعی در داخل بدن وجود دارند، مزوژل به تقویت و کلاژن سازی پوست کمک می‌کند تا بافت آسیب دیده را ترمیم کند.

پس روش درمانی نوین مزوژل هیچ محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و همه افراد بالای 18 سال می‌توانند از این روش درمانی برای حفظ زیبایی و جوانسازی پوست‌ شان استفاده کنند.

مزایای هیدراسیون به روش مزوژل:

رفع چین و چروک‌ های ریز و عمیق چهره و بدن،

جوانسازی پوست در افراد با سنین مختلف،

افزایش رطوبت پوست،

رفع تیرگی و گودی اطراف چشم،

رفع پف و ورم پلک‌ ها،

بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و جلوگیری از شلی آن،

روشن‌ تر و شفاف‌ تر کردن پوست،

تامین مواد مغذی موردنیاز سلول‌ ها،

ترمیم بافت‌ های آسیب‌ دیده.

شما هم می توانید از مزایای بی‌شمار هیدراسیون به روش مزوژل در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه به صورت تضمینی بهره مند شوید، همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشکی متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

کاربرد های انجام هیدراسیون به روش مزوژل:

  • از بین بردن خطوط عمیق و سطحی پوست
  • حذف چین و چروک ها در اجزاء مختلف صورت
  • مورد استفاده بدون محدودیت جنسی و سنی
  • شادابی پوست
  • درمان تیرگی ها و شفافیت پوست
  • از بین بردن نا همواری ها، فرورفتگی ها و برآمدگی های اجزاء مختلف صورت
  • افزایش خاصیت انعطاف پذیری و درمان افتادگی و شلی پوست
  • تقویت و تغذیه بافت های پوست
  • ترمیم و بازسازی بافت های پوست

عوارض هیدراسیون به روش مزوژل:

  • کبودی: خفیف است و معمولاً پس از ۲ یا ۳ روز از بین می‌رود. در موارد بسیار نادر کبودی دراز مدت در محل تزریق مزوژل نیز دیده می‌شود.
  • تورم در محل تزریق مزوژل: این عارضه نیز خفیف است و پس از ۳-۲ روز از بین می‌رود.
  • واکنش ‌های آلرژیک مانند قرمزی پوست: گاهی پوست در اثر ماساژ شدید، در محل تزریق دچار قرمزی و حساسیت می‌شود. این واکنش ‌های آلرژیک اگر شدید نباشند طی ۳-۲ روز برطرف می‌شوند.
  • بی‌ حسی در محل تزریق مزوژل: فیلرهایی مانند مزوژل معمولاً حاوی ماده بیحس ‌کننده موضعی هستند که همین موضوع موجب احساس بی‌حسی در محل تزریق می‌شود. این احساس معمولاً بعد از گذشت ۳-۲ ساعت از بین می‌رود.
  • عفونت

در کلینیک بین المللی زیبایی سعیدیه هدف کادر درمانی ارائه بهترین نتایج و به حداقل رساندن عوارض می باشد.  شما عزیزان می توانید با مراجعه به این کلینیک از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید. در این کلینیک تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر عوارض نا خوشایند ارائه نشده است.

مزوژل برای درمان چه آسیب‌ هایی به کار می‌رود؟

اصلی‌ ترین کاربرد مزوژل از بین بردن چین و چروک‌ های صورت به خصوص در نواحی اطراف چشم و لب‌ هاست. این روش را می‌توان برای از بین بردن خطوط عمیق لبخند و اخم نیز استفاده کرد و چهره‌ ای جوان و شاداب به متقاضیان بخشید.

با استفاده از مزوژل امکان اصلاح فرم نا متقارن چهره در بخش‌ های چانه یا گونه‌ ها وجود دارد و می‌توان ناهنجاری‌ های ظاهری را نیز تا حد زیادی برطرف کرد.

اگر به هر دلیلی پوست صورت شما دچار افتادگی شده و کمی شل شده است بهتر است مزوژل را برای درمان آن انتخاب کنید. این روش برای افرادی که چهره‌ ای لاغر دارند و می‌خواهند کمی حجم به بخش‌ های مختلف چهره‌ شان ببخشند هم بسیار کاربردی خواهد بود.

علاوه بر این‌ ها می‌توان از مزوژل برای رفع سیاهی و تیرگی اطراف چشم و گودی زیر آن و روشن‌ تر و شفاف‌ تر کردن پوست نیز استفاده کرد.

اگر پوستی خشک دارید و به دنبال روشی مطمئن برای آبرسانی به آن و ترمیم آسیب‌ های ناشی از این موضوع هستید مزوژل انتخاب مناسبی خواهد بود. این راهکار درمانی با تحریک کلاژن سازی و احیای بافت‌ های آسیب‌ دیده باعث جوانسازی صورت می‌شود.

همچنین جای جوش، آکنه و لک‌ های پوستی را نیز از بین می‌برد و پوستی یکدست و شفاف به شما هدیه خواهد داد. این روش برای از بین بردن غبغب بزرگ نیز بسیار کاربردی است.

درمان مزوژل را می‌توان برای از بین بردن خطوط گردن، غبغب، خطوط پشت دست، فرو رفتگی‌ های شدید و رگ‌ های بیرون زده بر روی دست‌ ها، ترک‌ ها و سلولیت‌ های پوست و لک‌ های سیاه و قهوه‌ای روی پوست استفاده کرد.

این روش می‌تواند ریزش خفیف مو ها را نیز به طرز موثری درمان کند. به منظور رفع مشکلات پوستی در ناحیه دکلته و سینه و از بین بردن قوز بینی نیز می‌توان از این روش استفاده کرد.

مراقبت های قبل از هیدراسیون به روش مزوژل:

  • قبل از تزریق مزوژل بهتر از نوشیدنی های الکلی مصرف نکنید زیرا الکل باعث رقیق شدن خون می شود و احتمال کبودی را افزایش می دهد و همچنین از دارو های رقیق کننده خون مثل آسپرین و ایبوپروفن به مدت یک هفته استفاده نکنید.
  • پس از تزریق مزوژل بهتر است از حرکت دادن و ماساژ محل تزریق خودداری کنید.
  • حداقل 24 ساعت پس از تزریق از ورزش سنگین خودداری کنید.
  • از مصرف نمک خودداری کنید.
  • در هفته اول پس از تزریق مزوژل باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید (این شامل تخت‌ های مخصوص برنزه کردن نیز می‌شود) و همچنین سونا کردن اجتناب کنید.
  • هر روز از کرم‌ های ضد آفتاب با SPF30 یا بیشتر استفاده کنید. تا زمان برطرف شدن تورم و قرمزی از حرارت دادن به منطقه تزریق جدا خودداری کنید.

در حین انجام تزریق مزوژل:

در روزی که به کلینیک مراجعه می کنید باید پوستتان عاری  از آرایش باشد و بهتر است شب قبل از عمل به حمام رفته باشید تا پوستتان هیچ آلودگی نداشته باشد. درد ناشی از تزریق این ترکیبات قابل تحمل است اما پزشک برای کاهش آستانه درد نیز از داروی بی حسی استفاده می کند.

پس از بی حسی پوست مزوژل با دوز تعیین شده در نقاط مورد نظر پوست تجزیه خواهد شد و پس از پایان تزریق افراد می توانند بدون بستری شدن در بیمارستان و نیاز نداشتن به دوره نقاهت به محل کار خود یا منزل باز گردند.

انجام  عمل مزوژل به یک جلسه محدود نمی شود و بر اساس میزان چین و چروک ها و شدت آسیب های پوستی برای متقاضیان متفاوت می باشد. معمولاً این روش در طی ۳ تا ۴ جلسه انجام می شود تا شما به نتایج مورد نظر خود دست یابد.

مراقبت های بعد از انجام هیدراسیون به روش مزوژل:

مانند هر روش درمانی دیگر، اگر بخواهید نتایج درمان ماندگارتر باشد، حتما باید مراقبت ‌های بعد از درمان را انجام دهید. البته مزوژل یک درمان موقتی است که نهایتا 9 ماه برای شما دوام دارد و بعد از آن به مرور زمان از بین می‌رود. برای آنکه نتیجه درمان را دائمی کنید حتما باید در صدد تمدید آن بر بیایید.

بعد از انجام مزوژل باید از کرم ‌های ضد آفتاب حتما استفاده کنید تا پوستتان آسیب دوباره نبیند. تا دو هفته بهتر است از رفتن به استخر و سونا خودداری کنید.

برای نتیجه بهتر درمان، تا 48 ساعت بعد از تزریق از ماساژ، انجام فعالیت ‌های سنگین و ورزش خودداری کنید تا پوست صورتتان عرق نکند. چرا که نباید محل تزریق خیس شود. پس در این مدت زمان نیز حمام نروید. از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند ناپروکسن، ایبوپروفن و آسپیرین پرهیز کنید.

نکاتی برای پوست هیدراته:

این نکات می‌تواند به هیدراته شدن پوست کمک کند، بنابراین آن‌ها را به خاطر بسپارید:

  • قبل از مرطوب کردن از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید

اولین قدم در برنامه صبح و عصر شما باید پاکسازی پوست شما باشد. یک گزینه پاک کننده بدون آبکشی مانند میسلارواتر را انتخاب کنید.

پاک کننده کامل و یا پاک کننده ضد آب – مناسب انواع پوست به شدت در تصفیه و از بین بردن ناخالصی‌ ها نقش دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پد پنبه‌ای را با میسلارواتر دلخواه خود اشباع کرده و پد را روی صورت خود بکشید.

  • از مرطوب کننده حاوی اسید هیالورونیک استفاده کنید

به دنبال سرم و محصول بهداشتی باشید که با اسید هیالورونیک فرموله شده است، که به دلیل خاصیت آبرسانی شناخته شده است و قدرت مرطوب کنندگی آن به هیدراسیون و کاهش ظهور چین و چروک کمک خواهد کرد.

  • محصولات مراقبت از پوست مبتنی بر آب را امتحان کنید

در مورد مرطوب کننده‌ ها، گزینه دیگر استفاده از فرمول مبتنی بر آب است. مرطوب کننده‌ های بر پایه آب، هیدراسیون طولانی مدت پوست را تأمین می‌کنند.

  • برای مرطوب کردن پوست از مرطوب کننده استفاده کنید

بنابراین، شما یک مرطوب کننده انتخاب کرده‌اید، اکنون باید بدانید که چگونه از آن استفاده کنید . خوب، بهترین راه برای این کار این است که وقتی پوست شما مرطوب است ، از مرطوب کننده خود استفاده کنید تا به هیدراسیون کمک کند. هنگام استفاده از لوسیون نیز همین قانون در مورد بدن شما صدق می‌کند .

  • هنگام استفاده از مرطوب کننده ناحیه چانه و گردن را فراموش نکنید

سعی کنید هیدراته کردن پوست را صرفاً معطوف به پوست نکنید، برای این منظور باید به گردن و سینه خود نیز توجه نشان دهید. هنگامی که از مرطوب کننده استفاده می‌کنید، حتماً آن را از خط فک خود بیرون بیاورید تا گردن و سینه شما نیز آبرسانی شود.

  • از یک سرم آبرسان قوی استفاده کنید

اگر پوست شما نیاز به آبرسانی بیشتر دارد، ممکن است به چیزی یا چیزی اضافی نیاز داشته باشد. به دنبال یک سرم آبرسان باشید تا همه چیز را بالا ببرد.

به طور کلی، سرم‌ ها بعد از تمیز کردن اما قبل از مرطوب کننده استفاده می‌شود و می‌تواند روز و شب استفاده شود. همچنین برای شفاف شدن پوست و کاهش چین و چروک‌ ها – فقط در دو هفته – برای ظاهر جوان‌ تر نیز می‌تواند مفید باشد.

  • پوست خود را با ماسک صورت آبرسانی کنید

صحبت از آبرسانی بیشتر، ماسک‌ های صورت این کار را بسیار آسان می‌کند. ماسک‌ های صورت نه تنها یک درمان برای پوست شما هستند، بلکه ماسک مناسب می‌تواند به آبرسانی طولانی مدت و مزایای بیشمار به پوست شما کمک کند. البته، این روش فقط در صورتی استفاده می‌شود که از فرمول مناسب استفاده کنید.

  • از کرم دور چشم استفاده کنید

ممکن است به اشتباه فکر کنید کرم دور چشم مختص پوست بالغ است. اما حقیقت این است که همانطور که پوست صورت شما می‌تواند رطوبت خود را از دست بدهد، پوست اطراف چشم شما نیز می‌تواند از بین برود.

در واقع، پوست اطراف چشم شما شکننده‌ ترین و نازک‌ ترین پوست بدن شما است، استفاده از ماسک‌ های زیر چشم می‌تواند  به رفع علائم خستگی چشم کمک کند و باعث هیدراته شدن پوست اطراف چشم شود و در جهت رفع چین و چروک و خطوط ریز پوست مفید واقع شود.

مزوژل در کدام قسمت های بدن استفاده میشود؟

علاوه بر صورت از درمان مزوژل برای بهبود وضعیت و ترمیم پوست در نواحی دیگر بدن نیز استفاده می شود:

  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست گردن و کاهش خطوط آن
  • از بین بردن غبغب
  • بهبود وضعیت پوست پشت دست
  • از بین بردن رگ های بیرون زده و فرو رفتگی های موجود در قسمت بیرونی دست ها
  • از بین بردن ترک های پوستی
  • از بین بردن سلولیت های پوستی
  • رفع لک های سیاه موجود در برخی قسمت های پوست بدن
  • جلوگیری از ریزش مو
  • اهداف زیبایی بینی مانند از بین بردن قوز ( مناسب افرادی است که تمایل به انجام درمان های تهاجمی ندارند)
  • درمان موضعی چاقی( با وجود ایمنی و تاثیر این روش برای درمان چاقی موضعی هنوز به صورت علمی ثابت نشده است.)
  • درمان مشکلات پوستی در ناحیه سینه

کاندیدای مناسب برای انجام هیدراسیون به روش مزوژل:

برای استفاده از درمان مزوژل محدودیتی در سن و جنسیت افراد وجود ندارد و تقریبا همه افرادی که با یکی از مشکلات ذکر شده در بخش قبل دست و پنجه نرم می‌کنند می‌توانند به سراغ این راهکار بروند.

در واقع مزوژل را می‌توان یک روش غیر تهاجمی برای از بین بردن نواقص ظاهری و جزئی در پوست و چهره افراد و دیگر نواحی بدن دانست که باعث افزایش اعتماد به نفس فرد و جوان‌ تر و زیبا تر شدن ظاهر او خواهد شد.

شما هم می‌توانید در کلینیک زیبایی سعیدیه انواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود، البته در این کلینیک روش های درمانی مناسب دیگری برای کسانی که نمی توانند جوانسازی پوست خود را با مزو ژل انجام دهند ارائه خواهد شد.

مزوژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه-مزوژل

اثرات و نتایج هیدراسیون به روش مزوژل:

نتیجه ی حاصل از تزریق مزوژل معمولاً فورا دیده می‌شود؛ اما نتیجه‌ی کامل پس از ۴۸ ساعت دیده خواهد شد. نتیجه‌ ی تزریق مزوژل عموماً بین ۶ تا ۹ ماه باقی می‌ماند و سپس تدریجی از بین می‌رود.

برای اینکه این نتایج مزوژل برای مدت زمان طولانی تری باقی بمانند و پوست، جوان تر و شاداب ‌تر به نظر برسد، درمان با مزوژل باید تکرار شود. یک برنامه‌ی درمان با مزوژل شامل سه جلسه با فواصل ۲ تا ۴ هفته می‌شود. یک برنامه‌ی درمان با مزوژل شامل سه جلسه با فواصل ۲ تا ۴ هفته می‌شود.

بهترین برند مزوژل کدام است؟

مانند ژل‌ های تزریقی مزوژل نیز دارای برند های مختلفی است که اثرگذاری و ماندگاری هریک با دیگری فرق دارد. در حال حاضر برند جالپرو (Jalupro) بهترین تولید کننده مواد تزریقی مزوژل است که در سراسر جهان استفاده می‌شود و موفق به دریافت تاییدیه CE نیز شده است.

ترکیبات محصول این برند با بافت طبیعی پوست سازگاری کامل دارند و با تحریک بافت‌ های سازنده کلاژن به ترمیم آسیب‌ ها و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک می‌کنند. میزان ماندگاری مزوژل جالپرو در افراد مختلف 6 تا 9 ماه است و عوارض بسیار کمی دارد.

ماندگاری مزوژل رویتاکر نیز حدود 6 ماه است و تاثیر زیادی در جوانسازی و افزایش شادابی و طراوت چهره دارد. از دیگر برند های مطرح تولیدکننده مزوژل که در کشور ما نیز استفاده می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مزوژل پروایج

مزوژل سیتوکر ۷۱۵

مزوژل پروستلین نچرال بی

مزوژل سیتوکر ۵۳۲

مزوژل جالپرو صورتی

مزوژل جالپرو آبی

هزینه انجام درمان هیدراسیون به روش مزوژل:

یکی از مهمترین فاکتور ها در تعیین هزینه تزریق مزوژل مقدار ماده تزریقی است؛ در واقع با توجه به اینکه ژل مخصوص این عمل در داخل کشور تولید نمی‌شود و وارداتی است قیمت آن تغییرات زیادی دارد و به همین دلیل تاثیر آن در قیمت نهایی عمل بیشتر از دیگر عوامل خواهد بود.

از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت نوع و شدت آسیب پوستی است؛ اینکه شما قصد دارید برای رفع آسیب کدام قسمت از بدن از مزوژل استفاده کنید در تعیین هزینه‌ های آن تاثیرگذار خواهد بود. علاوه بر این‌ ها محل کلینیک، میزان دستمزد پزشک و ویژگی ‌های فردی متقاضی نیز می‌توانند بر هزینه مزوژل تاثیر بگذارند.

تعداد جلسات بر اساس مشکلات و آسیب های پوست نیز متفاوت خواهد بود و هزینه ها را تحت تاثیر قرار می ‌دهد . موقعیت جغرافیایی کلینیک، مهارت و تخصص پزشک و ویژگی های فردی باعث می ‌شود که هزینه‌ ها برای همه افراد متفاوت باشد . برای آگاهی بیشتر از هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی سعیدیه با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مزوژل از چه موادی ساخته شده است؟

مزوژل یک درمان ایمن و سالم پوست است و حاوی مواد مورد نیاز برای ترمیم و شادابی آن می باشد:

هیالورونیک اسید

کوآنزیم ها

مواد معدنی

آمینواسیدها

ویتامین ها

آنتی اکسیدان ها

در میان مواد اولیه متعددی که در ساخت و تولید مزوژل به کار برده میشود اصلی ترین عنصر هیالورونیک اسید است. این ماده یک نوع قند است که به صورت طبیعی در بدن یافت می شود. این ماده سبب حفظ آب موجود در پوست شده و به هیدراته شدن پوست کمک می کند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای هیدراسیون به روش مزوژل:

تعداد جلسات جوانسازی پوست با مزوژل با تشخیص متخصص پوست بین 2 تا 4 جلسه است تا پوست کاملا  بازسازی شده و با کلاژن سازی مستمر جوانسازی اتفاق بیافتد و پوستی صاف و بدون چروک ایجاد شود.

در کلینیک زیبایی سعیدیه تزریق مزوژل با بهترین برند های جهانی انجام می‌ شود و زیبا جویان می‌ توانند بهترین نتایج را حاصل کنند.

دوره نقاهت هیدراسیون به روش مزوژل:

تزریق و انجام فرایند زیبایی در نواحی مختلف صورت، دست و  گردن و برای هیدراسیون انجام می شود و شما شاهد حفظ رطوبت و نرمی و شادابی پوست خود خواهید بود. این فرایند زیبایی به صورت کاملاً سرپایی انجام می شود بنابراین نیاز نیست که در منزل بمانید و استراحت داشته باشید.

پس از پایان روند درمان می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید. البته مراقبت هایی که پس از انجام این فرایند اعمال می کنید میزان ماندگاری و اثر بخشی تزریق را افزایش می دهد و شما می توانید از نتایج بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید. تا دو تا سه روز در معرض نور خورشید قرار نگیرید همچنین از  قرار گرفتن در مجاورت گرمای  شدید،  گرد و غبار و آلودگی های محیطی قرار نگیرید و با نوشیدن مایعات زیاد بدن خود را هیدراته کنید.

سوالات متداول انجام هیدراسیون به روش مزوژل:

1_چقدر طول میکشد تا نتایج مزوژل ظاهر شوند؟

نتایج بعد از تزریق مزوژل بلافاصله بعد از عمل کاملاً مشخص است و بعد از گذشته ۴۸ ساعت پایدار می‌شود.

2_ماندگاری مزوژل چقدر است؟

پاسخ به این سوال بستگی به ویژگی‌ های پوست هر فرد دارد نوع آسیب و برنده مزوژل نیز می تواند موثر باشد اما در بیشتر افراد این تزریق می تواند ماندگاری داشته باشد.

3_آیا افراد سالمند و میانسال نیز میتوانند از درمان مزوژل استفاده کنند؟

تزریق مزوژل از نظر سنی محدودیتی ندارد و همه افراد در هر سن و سال  می توانند از این روش درمانی استفاده کنند این روش تاثیر خوبی روی چین و چروک عمیق و افتاده و خفیف پوست دارد و به همین دلیل برای افراد میانسال و سالمند نیز می‌تواند روش درمانی خوبی باشد البته اگر این افراد پوست شل  و نرمی دارند بهتر است به سراغ روش‌ های دیگری مانند لیفتینگ یا تزریق ژل بروند.

4_تفاوت مزوتراپی و مزو ژل چیست؟

مزوژل نوعی مزوتراپی  است که  با امکان پر کنندگی پوست در واقع در مزوتراپی تنها رطوبت پوست را در بر می گیرد و به اصطلاح هیدراته می‌شود و این موضوع به این دلیل است که غلظت هیالورونیک اسید در ماده تزریقی مزوژل تقریباً ۵ برابر مزوتراپی است این غلظت بالا روی سلول های تولید کننده کلاژن تاثیر می‌گذارد و با تحریک آنها باعث جوان سازی و افزایش شفافیت پوست میشود.

5_آیا مزو ژل همان تزریق ژل است؟

شباهت این روش به هم نزدیک است و به همین دلیل بسیاری آن را با تزریق ژل اشتباه می گیرند اگر چه هر دو خاصیت پر کنندگی دارند اما میزان اثرگذاری مواد آنها با هم متفاوت است تزریق ژل برای افرادی که پوست نرم افتادگی شدید دارند استفاده میشود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

مزوژل چیست؟با کاربردها و مزایای آن آشنا شوید

تزریق ژل لب با دستگاه هیالورون پن

انواع ژل svf

نتیجه گیری:

تزریق مزوژل روشی کاملا بی خطر و بدون درد می باشد که بهترین نتیجه را در کمترین بازه زمانی دارا است.به طور كلی مزوژل روشی كم ريسك است و غير از تورم و كبودی و قرمزی اوليه بعد از تزريق، به ندرت ممكن اسـت عارضه ی ديگری داشته باشد. تنها عوارض جانبی نادر تزريق مزوژل شامل عفونت، نكروز بافت و به جا ماندن اسكار ناشی از تزریق روی پوست می‌باشد.

مزوژل به آبرسانی طولانی مدت در عمق پوست کمک می‌کند. با این روش پوست درخشندگی طبیعی تری پیدا می کند و از درون، ظاهری شاداب‌ تر و صاف تر پیدا میکند . مزوژل دارای اسید هیالورانیک با اثرگذاری طولانی مدت است.

اسید هیالورانیک یک ماده بر پایه آب است که به آبرسانی پوست کمک کرده و باعث نرم شدن پوست شده و خاصیت الاستینه آن را نیز افزایش می‌دهد. مقدار کمی از مزوژل در زیر پوست که در آن مایع جذب آن می‌شود، تزریق می‌شود و در نتیجه پوست از داخل به طور عمقی هیدراته می‌شود.

در کلینیک بین المللی زیبایی سعیدیه تزریق مزوژل با استفاده از بهترین برند ها و مارک ها انجام می شود.  شما می توانید با کارشناسان ما  در مورد انواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست گفت و گو کنید و انتخابی درست،  دقیق و  آگاهانه داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicsaeedieh.ir/6jfu

لینک آپارات:

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir