بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

بهترین راهکار های از بین بردن جای جوش و درمان آکنه:

 

بررسی انواع جای جوش و راه های درمان آن توسط مدرن ترین دستگاه های کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان

جوش و آکنه یک چیز است و ماجرای به جا ماندن آن نیز یک داستان دیگری را در بر می‌گیرد آکنه و جوش به مرور زمان بهبود پیدا می‌کنند و از بین می‌روند اما جای جوش و آکنه به همین سادگی ها برطرف نمی‌شود و برخورد با آن و برطرف کردن آن کار بسیار دشواری است خوشبختانه روش های درمان و بهبود جای جوش و آکنه امروزه پیشرفت زیادی داشته و راه‌های بسیاری برای حل این مشکل وجود دارد امروز روش های خانگی و همچنین کلینیکی درمان جای جوش و آکنه را با هم بررسی می کنیم ابتدا باید ببینید که اثرات به جا مانده از جوش و آکنه به چه شکلی است چون جای جوش می تواند به انواع مختلفی مانند فرورفته ، برآمده ، گوشتی و لکه‌ دیده شود که هر کدام روش درمانی خاص خود را دارد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

انواع جای جوش و آکنه

اسکارها یا اثرات به جا مانده از جوش و آکنه به دو دسته تقسیم می شوند

. اسکارهای اتروفیک یا جوش های فرورفته: که در این حالت باعث تحلیل بافت پوستی میشود.

. اسکارهای هایپرتروفیک یا جای جوش بر آمده :که در این حالت بافت پوست به آن اضافه می‌شود.

چهار نوع جای جوش داریم که در این دو دسته بندی بالا قرار می گیرند

۱. اسکار قندیلی یا آیس پیک

۲. اسکار واگنی یا مربعی

۳. اسکار گرد یا چرخشی

۴. زخم های گوشتی و اسکارهای کلوئیدی

جای جوش ممکن است به شکل زخم و اسکار نباشد در این حالت در محلی که جوش خوب شده است لکه های تیره یا هایپرپیگمنتیشن وجود دارد این لکه ها در افرادی که دچار آکنه زیاد هستند بیشتر مشاهده می‌شود و نام تخصصی شان هایپرپیگمنتیشن بعد از التهاب است ، لکه‌های تیره مسطح روی پوست که می‌تواند صورتی ، قرمز ، بنفش ، قهوه ای یا  سیاه باشد که بستگی به رنگ پوست دارد‌.

از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

درمان انواع جای جوش فرو رفته به چه شکل است؟

اسکار قندیلی یا آیس پیک(Ice Pick)

جای جوش قندیلی به شکل مثلثی نمایان میشود که شیار های باریک و عمیقی که به درون لایه میانی پوست ادامه پیدا کرده اند وضعیت پوست را به این شکل کرده است ، اسکارهای قندیلی سوراخ های کوچک و عمیقی روی پوست ایجاد می کند که می تواند به شکل منافذ باز پوست نیز به نظر برسد.

نحوه تشکیل این ضایعات:

اسکارهای قندیلی بعد از کیست های عفونی و سایر ضایعات پوستی به وجود می‌آیند و به سطح پوست می آیند در این مسیر بافت پوست تخریب می‌شود و یک اسکار ستونی به جا می ماند.

درمان جای قندیلی جوش

برای درمان جای این جوش ها چند راهکار وجود دارد

‌. راه هایی که برای درمان جای جوش وجود دارد در این روش پزشک با استفاده از ابزار کوچکی شبیه قلاب شیرینی پزی اسکار را برش می زند و سپس پوست را به هم می چسباند تا ترمیم شود.

. پانچ گرافتینگ یک روش دیگر برای درمان انواع عمیق و بزرگتر از جای قندیلی جوش است مثل برش پانچی ابتدا بافت دچار اسکار از پوست جدا می‌شود سپس زخم ایجاد شده با استفاده از گرافیتنگ های پوستی پر می‌شود پوست پیوند زده می‌شود معمولاً از پشت گوش برداشته می شود هردوی این روش ها خودشان باعث ایجاد اسکار می شوند اما اسکارهایی که در این روش ها به وجود می‌آید مسطح و تخت هستند برای همین خیلی کم به چشم می آیند و می توان با استفاده از لیزر آنها را برطرف کرد.

از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

اسکار واگنی یا باکسکار

جای واگنی جوش یا اسکار باکسکار به شکل ضایعاتی فرو رفته خود را نشان می‌دهد که دیواره عمودی دارد، دهانه‌ی اسکارهای قندیلی بزرگ است و به پوست حالت ناهموار و سوراخ سوراخ مانند آبله می دهد.

نحوه تشکیل این ضایعات:

زمانی که یک واکنش ابتهابی باعث می شود که کلاژن بافتی از بین برود و پوست تحلیل شود کلاژن بین بافت از بین برود بافت زیرین نمی تواند بافت بالایی را نگه دارد و بدین ترتیب محل های پراکنده در پوست فرو می رود که اسکار واگنی سطحی یا شدید به وجود می آید.

درمان جای واگنی جوش

پانچ گرافیتیگ

مثل اسکار های قندیلی اسکارهای واگنی نیز با برش پانچی درمان می‌شوند این اسکارها را می‌توان با بالابردن پانچی هم بهبود بخشید که روشی مشابه گرافتینگ است در بالابردن  پانچی به جای گرافت ، پوست موجود د اسکار را بالا می آورد و هم سطح نواحی شود.

تزریق ژل

رایج ترین روش برای درمان جای واگنی جوش استفاده از ژل یا فیلر های پوستی هستند تزریق ژل با استفاده از مواد مختلفی انجام می‌گیرد و می‌تواند به پوست حجم بدهد ، ژل برای درمان جای جوش فرورفته مثل اسکار واگنی نیز روش مناسبی است . ژل تزریق شده به زیر اسکار واگنی پوست را بالا میکشد تا هم سطح نواحی دیگر شود ، تزریق ژل در مقایسه با روش‌های دیگر برای درمان جای جوش و آکنه روشی سریع ، کم دردسر و آسان به شمار می‌رود فقط عیب این روش این است که دائمی نیست و بین ۱۸ ماه تا ۲ سال بسته به نوع ژل استفاده شده می‌تواند ماندگاری داشته باشد.

استفاده از لیزرهای جوانسازی

روش دیگری نیز برای درمان اسکار واگنی وجود دارد این روش استفاده از لیزرهای جوانسازی است ، لیزر های مختلفی در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان وجود دارد که بسته به نیاز شما می‌تواند موثرترین روش را انتخاب کند ، لیزر ها به دو دسته سوزاننده و غیر سوزاننده تقسیم می‌شود

. لیزرهای سوزاننده مثل لیزر کربن دی اکسید فرکشنال یا لیزر ابرایوم یاگ خاصیت لایه برداری دارند و لایه های نازکی از پوست را بر می‌دارند البته لایه برداری باید توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت گیرد تا آسیبی به پوست وارد نشود بعد از لایه برداری شروع به ساخت بافت جدید می‌کند و عمق جای جوش های فرورفته کاهش پیدا می‌کند ، لیزر های لایه بردار یا سوزاننده در یکدست کردن پوست بسیار موثر هستند معایب آنها دوره نقاهت طولانی است التیام و ترمیم پوست در این روش حدود دو هفته زمان می‌برد و ممکن است در این مدت پوست قرمز به نظر برسد بر طرف شدن این قرمزی چند هفته و گاهی ممکن است چند ماه زمان ببرد.

لیزرهای غیر سوزاننده آسیبی به پوست نمی زنند و فقط پوست را تحریک به تولید کلاژن بیشتر می‌کنند بعد از کلاژن سازی رنگ و بافت پوست یکدست می شود بهترین لیزر های غیر سوزاننده برای اینکار لیزر Pulsed Dye Laser یاPDL است ، این لیزر برای درمان ضایعات عروقی مانند ماه گرفتگی ، جای جوش و آکنه نیز بسیار موثر هستند و می توانند برای درمان جای جوش فرو رفته و همچنین جوش برامده نیز استفاده شوند.

از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

اسکار گرد یا چرخشی

این نوع جوش فرورفتگی های چرخشی یا موجی شکل را در سطح پوست ایجاد می کند و آنها به جوش های چرخشی یا با گرد معروف هستند که مرز این نوع جوش مشخص نیست و در کل یک ناحیه از پوست ناهموار به نظر می‌رسد

نحوه تشکیل این ضایعات:

اسکارهای چرخشی زمانی درست می شوند که رشته‌هایی از جنس فیبر در بین پوست و زافت پوست تشکیل شده‌اند این رشته‌ها اپیدرم را به سمت پایین می‌کشند و آن را مستقیم به ساختار عمیق پوست متصل می‌کنتد که باعث ناهمواری می‌شود.

درمان جای چرخشی جوش

سابسیژن یا برش زیر پوستی یکی از روش‌های مناسب برای درمان جای جوش چرخشی است یک جراحی ساده که از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و به صورت سرپایی است در سابسیژن جراح یک تیغ مخصوص یا سوزن را موازی با لایه های پوست وارد آن می کند و رشته های فیبری را می برد و این رشته هایی که باعث شده پوست به پایین کشیده شود بعد از بریده شدن این رشته‌ها پوست یکدست می شود.

انواع جای جوش و ضایعات پوستی برامده

اسکارهای هایپرتروفیک ضایعات برجسته و محکمی هستند که سطح آنها از پوست بیرون زده است جای جوش برآمده معمولاً روی شکم و پشت به صورت خاصی مشاهده می‌شود و هرکسی در هر جایی از بدن با این جوش مواجه می شود ایجاد اسکارهای هایپرتروفیک بعد از یک زخم و آسیب به وجود می‌آید.

از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

زخم های گوشتی و اسکارهای کلوئیدی

زخم های گوشتی یا اسکار های کلوئیدی شکل وخیم تر از اسکار برآمده هستند تفاوت آنها با اسکارهای هایپرتروفی این است که این اسکار های کلوئیدی از زخم و آسیب بزرگتر می شوند همچنین می‌توانند تا مدتی پس از خوب شدن دز جای زخم رشد کنند زخم های گوشتی در افرادی که مستعد تشکیل زخم هستند بیشتر مشاهده می‌شود.

نحوه تشکیل این ضایعات برخلاف جای جوش فرورفته مثل اسکار قندیلی ، واگنی ، اسکارهای هایپرتروفیک به دلیل تحلیل رفتن بافت پوست ایجاد نمی شوند این اسکار ها به دلیل تولید بیش از اندازه کلاژن به وجود می‌آید در مورد زخم های گوشتی یا کلوئیدی پوست متوجه نمی‌شود که ترمیم شده و به ساخت کلاژن می‌پردازد که باعث به وجود آمدن این مشکل می‌شود.

درمان جای جوش برآمده و زخم های گوشتی

برای درمان جای جوش و زخم های گوشتی روش‌های گوناگونی وجود دارد و انتخاب بهترین روش به شرایط هر فرد می‌تواند بستگی داشته باشد

روش های رایج شامل موارد زیر هستند

. کرم های استروئیدی ( کورتونی)

. ژل های سیلیکونی

. کرایوتراپی (فریز کردن اسکار با نیتروژن مایع)

‌ لیزر PDL

. تزریق هایی که باعث تحلیل رفتن اسکار می شوند

مشکل روش های درمان جوش بر آمده این است که شاید بتواند باعث بدتر شدن زخم های گوشتی نیز شود برای همین درمان این نوع جوش بستگی به تجربه و دانش بالای پزشک دارد.

از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

ضایعات پوستی هایپرپیگمنتیشن

لکه های تیره که بعد از خوب شدن جای جوش روی پوست باقی می ماند ولی شبیه اسکار نیستند این لکه‌ها هایپرپیگمنتیشن بعد از التهاب نام دارند و افرادی که دچار آکنه زیاد می‌شوند به این لکه ها دچار می‌شوند این لکه های روی سطح پوست مسطح هستند و می‌توانند به رنگ‌های متفاوتی باشند که بستگی به رنگ پوست دارد.

نحوه تشکیل این ضایعات هایپرپیگمنتیشن بعد از التهاب زمانی به وجود می‌آید که یک نوع ضایعه پوستی جوش و آسیب پوستی باعث التهاب میشود همزمان با فعال شدن فرآیند ترمیمی میزان ملانین افزایش پیدا می‌کند که باعث تیره شدن پوست التیام یافته می شود.

درمان هایپرپیگمنتیشن

در بیشتر موارد برای درمان جای جوش ها و هایپرپیگمنتیشن نیاز به کار خاصی نیست و به مرور زمان لکه های تیره برطرف می‌شوند گاهی اوقات نیز نقش انها ماندگار هستند و به نظر می‌رسد که به زودی از بین نخواهد رفت در این حالت روش‌های زیر می تواند به شما کمک کند.

روش های خانگی درمان هایپرپیگمنتیشن

اگر به داروخانه بروید محصولات زیادی وجود دارد که می تواند خاصیت لکه برداری داشته باشد این کرم ها و محصولات می توانند به شکل موثری و در زمان خیلی کوتاهی اثرات شان را به جا بگذارند موثرترین محصولات مراقبت از پوست شامل موارد زیر است

. کرمه ای سفید کننده ، کرم های سفید کننده حاوی عوامل سفید کننده هستند که می‌توانند برای رفع لکه های تیره پوست کارساز باشد مشکلی که این محصولات دارند این است که اکثراً حاوی جیوه هستند که جیوه یک ماده سفید کننده ارزان قیمت است.

‌. لایه برداری پوست ، برای لایه‌برداری خانگی می توانید از لایه بردار های شیمیایی خانگی استفاده کنید که خاصیت اسیدی ضعیفی دارند و می‌توانند تا حدی جای جوش و لکه های کمرنگ را برطرف کنند این محصولات برای درمان لکه های پررنگ اثری ندارند لایه بردار های خانگی حاوی آلفا هیدروکسی اسید هستند.

. سایر محصولات موثر: رتینوئید ها ، ازلائیک اسید ،کرم های حاوی هیدروکوئینون ،می توانند موثر باشند رتینوئید ها بدون نسخه پزشک نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

روش های کلینیکی درمان هایپرپیگمنتیشن

. لیزرها:

برای درمان لکه های تیره پوست می توانید از لیزرهای لایه بردار استفاده کنید لیزرها بر روی پوست استفاده می‌شوند لیزر ابریوم یاگ ، لیزر کیوسوئیچ و لیزر co۲ فرکشنال از جمله این لیزر ها هستند.

. لایه برداری کلینیکی:

لایه برداری کلینیکی با استفاده از اسیدهای قوی صورت می‌گیرد که در لکه های تیره بسیار موثر هستند لایه بردار های کلینیکی برای درمان جای جوش پیشنهاد می شود که چندان تیره نیستند و پوست بیمار نیز روشن است.

‌. میکرودرم آبریژن:

میکرودرم ابریژن از روش هایی برای جوان سازی پوست است که نوعی لایه برداری نیز به شمار می‌رود در این روش با استفاده از کریستال هایا دستی نوک الماسی پوست را لایه برداری میکنند میکرودرم‌ابریژن روش جدیدی است که در درمان جوش و آکنه بسیار موثر است ولی درمان استاندارد برای این ضایعات نیست.

. درم آبریژن :

درم ابریژن مثل میکرودرم آبریژن یک روش لایه بردار به شمار می رود با این تفاوت که این روش کمی تهاجمی تر است و باید تحت بی حسی صورت گیرد به ویژه در گذشته روش استاندارد برای جوش و آکنه بوده ولی امروزه جای خود را به لیزر داده است.

از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

درمان جای جوش در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان

همانطور که گفتیم روش های فراوانی برای درمان جای جوش و آکنه وجود دارد برای انتخاب روش درمانی مناسب بسته به نوع پوست و اثرات به جا مانده از جوش می توانید روش مناسبی را در کلینیک بین المللی پوست انتخاب کنید و به آن بپردازید و زیبایی و جوانی را به پوست خود هدیه کنید و روش های زیادی برای درمان جای جوش و آکنه وجود دارد یکی از این روش ها که در این کلینیک مورد استقبال زیادی قرار گرفته استفاده از لیزر است.

لیزر فرکشنال درمان مناسبی برای جای جوش و درمان آکنه

لیزر فرکشنال یکی از موثرترین و ایمن ترین روش ها برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه است علاوه بر درمان جای جوش و جوانسازی به درمان چین و چروک پوست نیز پرداخته می‌شود درمان اسکار ، سوختگی و بخیه ، بهبود منافذ باز پوست ، لیفت و سفت کردن پوست دیگر اقداماتی است که می توانید با استفاده از لیزر برای پوست انجام دهید لیزر جای جوش روشی برای درمان اسکار و اکنه است در این روش با به کارگیری لیزر می توان اقدامات بسیار خوبی را در جهت بهبود و درمان این مشکلات پوست انجام داد شما می توانید استفاده از لیزر را برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از نتایج آن بهره مند شوید.

 

مراحل انجام لیزر برای از بین بردن جای جوش و درمان اکنه

بعد از مراجعه به کلینیک مورد نظر و انتخاب لیزر برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه پزشک متخصص پوست شما را ضد عفونی میکند و برای برطرف کردن هرگونه دردی می توانید از کرم های بی حس کننده نیز استفاده کنید نحوه عملکرد لیزر فرکشنال به اینگونه است که بر بافت های بسیار باریک لیزر به شکل دستوری به سطح پوست تابیده می شود بعد از برخورد نور لیزر به سطح پوست ، پوست آسیب دیده از لیزر دست نخورده باقی می‌ماند و لیزر با ایجاد آسیب‌های کنترل شده در پوست سلول های پوست را به تحریک کلاژن بیشتر می‌کند و این افزایش کلاژن باعث بهبود نتایج و رفع مشکلات پوستی می‌شود در لیزر فرکشنال به دلیل وجود سلول های آسیب دیده در کنار سلول‌های سالم روند بهبودی سریع تر و موثرتر خواهد بود زیرا سلول های سالم به کمک سلول‌های آسیب‌دیده می‌روند و روند درمان بهبود پیدا می‌کند بعد از پایان درمان شما می‌توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره ادامه دهید فقط کافی است که به توصیه های ارائه شده به خوبی توجه کنید تا دوره نقاهت کوتاهی داشته باشید و نتایج خوبی را از این روش درمانی به دست آورید.

 

تعداد جلسات از بین بردن جای جوش و درمان آکنه با لیزر

بسته به تشخیص پزشک متخصص و نیاز پوست تعداد جلسات برای هر فرد متفاوت است و مشخص می شود ولی معمولاً هر دوره درمان چهار جلسه دارد که پس از آن بهتر است ۶ تا ۱۲ ماه به پوست استراحت داده شود و در صورت نیاز مجدد دوباره یک دوره لیزر صورت گیرد یا اینکه بعد از چهار جلسه لیزر اگر در فصل مناسب قرار دارید می توانید هر ۳ تا ۴ ماه یکبار از لیزر استفاده کنید اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید برای برطرف کردن جای جوش و درمان آکنه از لیزر استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعیدیه همدان مورد معاینه پزشک متخصص قرار گیرید و از تعداد جلسات و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کاملی به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن لذت ببرید

 

اثرات و نتایج

استفاده از لیزر می تواند اثرات و نتایج فوق‌العاده به جا بگذارد استفاده از لیزر برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک ها ، درمان ترک های پوستی ، بهبود منافذ باز پوست ، لیفت پوست صورت ،درمان تیرگی و چروک های دور چشم ، رفع خطوط خنده ، پیشانی ، روشن سازی و شفافی پوست درمان لکه های پوستی برخی از آنها بهبود و درمان اسکارهای سوختگی و بخیه است ، لیزر روش ایمن و آسانی برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه است که این موارد می‌تواند به زیبایی و شادابی پوست کمک کند و باعث اعتماد به نفس در افراد شود اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از مزایا و نتایج لیزر بهره‌مند شوید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان را پیشنهاد می‌دهیم شما می توانید تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

کاندیدای مناسب لیزر برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

کاندیدای مناسب لیزر برای افرادی که به دنبال از بین بردن جای جوش و درمان آکنه هستند می توانند از این روش استفاده کنند همچنین افرادی که به جوانسازی ، زیبایی و برطرف کردن مشکلات پوستی خود می‌خواهند بپردازند نیز می توانند کاندیدای مناسب این روش درمانی باشند استفاده از لیزر می تواند تمامی مشکلات پوستی از جمله چین و چروک ، افتادگی ، شل شدگی ، لکه های تیره ، جوش و آکنه را از بین ببرد و جوانی و نشاط را به پوست هدیه دهد پس بهترین کاندیدا افرادی هستند که همیشه به زیبایی و سلامت خود اهمیت می دهند اگر شما هم جزو کاندیداهای مناسب لیزر هستید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان در تحت پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از نتایج آن لذت ببرید.

 

مزایای لیزر

استفاده از لیزر مزایای فراوانی دارد از جمله اینکه روش آسان و ایمنی است که فرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن می تواند نتایج فوق العاده ای از این روش درمانی به دست آورد استفاده از لیزر بدون درد و خونریزی و نداشتن دوره نقاهت و ریکاوری طولانی مدت است این روش درمانی به راحتی می‌تواند مشکلاتی نظیر جای جوش و درمان آکنه را برطرف کند باعث جوانسازی ، رفع چین و چروک و خطوط در صورت می شود ، باعث روشن شدن پوست میشود و افراد می‌توانند به راحتی از این روش درمانی بهره‌مند شوند شما نیز می توانید از مزایای لیزر در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه کلینیک بهره مند شوید.

 

مراقبت های قبل از لیزر

. از مصرف قرص های رقیق کننده خون چند روز قبل از انجام لیزر خودداری کنید و چنانچه بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف کنید به پزشک اطلاع دهید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید ، مصرف این گونه مواد خود باعث مشکلات پوستی میشود.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

. چند روز قبل از انجام لیزر از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

. هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید ، پوست را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید.

. هنگام مراجعه به کلینیک جهت درمان از به همراه آوردن زیورآلات و اشیای قیمتی خودداری کنید.

 

مراقبت های بعد از انجام لیزر

. بعد از انجام لیزر شما میتوانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید ولی باید به نکاتی توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را به دست آورید و دوره نقاهت کوتاهی نیز داشته باشید.

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و هنگام خارج شدن از خانه از کرم های ضدآفتاب و کلاه استفاده کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

. از رفتن به سونا و استخر تا بهبودی کامل خودداری کنید.

. از دستکاری و فشار آوردن به ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

. چنانچه داروی خاصی پزشک برای شما در نظر گرفته آن را به موقع مصرف کنید.

. از مصرف دخانیات و قلیان پرهیز کنید.

از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

هزینه انجام لیزر

هزینه انجام لیزر بستگی به نوع مشکلات پوستی شما و همچنین تعداد جلسات ، انتخاب کلینیک و تخصص پزشک متخصص ، موقعیت جغرافیایی و عوامل مختلفی دارد که می تواند هزینه نیز متغیر باشد جهت اطلاع گرفتن از هزینه های کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کاملی به دست آورید و یا با گرفتن نوبت و رفتن حضوری به این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان مورد معاینه قرار گیرید و از هزینه انجام این درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کاملی به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

 

عوارض استفاده از لیزر

استفاده از لیزر برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه اگر توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت گیرد عوارضی برای شما در پی ندارد و بهترین نتیجه را می‌تواند برای شما حاصل کند از عوارض استفاده از لیزر می‌توان  به قرمزی و تورم اشاره کرد که طی چند روز برطرف می‌شود شما می توانید استفاده از لیزر را برای برطرف کردن مشکلات پوستی خود در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید ، از عوارض احتمالی این روش درمانی جلوگیری کنید و بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

 

دوره نقاهت

دوره نقاهت از بین بردن جای جوش و درمان آکنه بستگی به نوع پوست شما ، نوع مشکلات پوستی همچنین تعداد جلسات استفاده شده ، سیستم بدنی شما دارد رعایت اصول توصیه شده و همچنین مراقبت های قبل و بعد از انجام لیزر میتواند دوره نقاهت کوتاه تری را برای شما در پی داشته باشد همچنین انتخاب کلینیک و تخصص پزشک با تجربه نیز می‌تواند دوره نقاهت و ریکاوری کوتاهی را برای شما رقم بزند و اگر تمایل به استفاده از لیزر برای از بین بردن مشکلات پوستی خود را دارید در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت کافی را داشته باشید تا هم دوره نقاهت کوتاهی را در بر بگیرد و هم از عوارض احتمالی جلوگیری شود و بتوان گفت که لیزر برای شما بهترین درمان بوده است و شما را به نتیجه خوبی رسانده است.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری

مشکل جوش و اکنه یک چیز است و به جا ماندن اثرات آن چیز دیگری است جوش و آکنه به مرور زمان برطرف می شود ولی جای جوش و آکنه ممکن است تا مدت‌ها روی پوست بماند و مشکلات زیادی را در زیبایی و جوانی فرد به وجود آورد جای جوش و آکنه به مدل‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام روش مناسب خود را برای درمان می پذیرد و روش‌های گوناگونی وجود دارد که شما بسته به نوع و مشکل پوستی خود باید روش مناسبی را انتخاب کنید و به آن بپردازید اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با جای جوش و درمان آکنه مواجه شده اید می توانید به کلینیک مورد نظر مراجعه کنید مورد معاینه قرار گیرید و روش مناسبی را انتخاب کنید و به آن بپردازد ، زیبایی و طراوت را دوباره به پوست خود بازگردانید شما می توانید برای درمان جای جوش و آکنه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان مراجعه کنید ، تحت نظر پزشک متخصص کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و روش درمانی مناسبی را انتخاب کنید و به آن بپردازید و زیبایی و طراوت را دوباره به خود هدیه دهید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص صورت می گیرد که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

جدیدترین ماسک های صورت_ آپدیت ۲۰۲۱

https://clinicsaeedieh.ir/%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%ad%db%8c%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7-%d8%ac%d8%aa/

https://clinicsaeedieh.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%b5%d9%88/

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/ofyv

لینک آپارات: https://aparat.com/v/R7Sms

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/IWlZyt46

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/PZqgkTPCifQ

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی
رژیم لاغری فستینگ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir