معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت

معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت

معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت :

 

انتخاب بهترین آبرسان های پوست با توجه به نوع پوستتان

آبرسان چیست؟ محصولات آبرسان چه تفاوتی با مرطوب کننده دارند؟ بهترین آبرسان های پوست کدام می‌تواند باشد؟ از بین لوسیون ها ، کرم ها ، روغن‌ها و انواع محصولات دیگر کدام را انتخاب کنید که برای پوست مناسب و سازگار باشد ؟این ها سوالاتی هستند که می‌خواهیم به آنها پاسخ دهیم ، ممکن است که با خود فکر کنید که آبرسان های پوستی محصولاتی هستند که فقط برای افرادی که پوست خشک و کم آب دارند باید استفاده شود و سایر افراد نیاز نیست که نگران پوست خود باشند اما آبرسانی به پوست مثل آب رسانی به بدن می باشد بدن شما برای اینکه حس خوبی را تجربه کند و همیشه خوب به نظر برسد باید آب کافی مورد نیاز را داشته باشد ، پوست صورت نیز دقیقاً همین گونه است صرف نظر از اینکه چه نوع پوستی دارید پس از اینکه بدانید بهترین آبرسان پوست چه هستند برای شما بسیار لازم است.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

آبرسان و مرطوب کننده ،فرق شان چیست؟

از لحاظ علمی واژه مرطوب کننده چهار محصول را در بر می گیرد

. آمونیت ها (چربی ها و روغن ها)_Emollents

. اسکوالن ( روغن)_Squalene

. نگهدار ها_Humectants

. مسدود کننده ها_Occlusives

در دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم و به خرید مشغول هستیم معنای واژه ها تغییر کرده است شرکت‌های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی از واژه آبرسان و مرطوب کننده هر جا که علاقه داشته باشند و دوست داشته باشند استفاده می‌کنند با وجود اینکه استانداردها برای توضیح محصولات آبرسان و مرطوب کننده وجود ندارد بیشتر برندهای آرایشی سعی می کنند با استفاده از واژه خاصی به شما بگویند که محصولاتشان از چه روشی می تواند به حفظ رطوبت پوست شما کمک کند معمولاً روی محصولات مرطوب کننده و آبرسان یکی از موارد زیر را مشاهده خواهید کرد:

. مسدود کننده یا Occlurizers که بیشتر روی محصولات مرطوب (moisturizers) کننده دیده می‌شود.

. نگهدار ها یا Humectant و آبرسان ها یا Hydrators

مرطوب کننده ها محصولاتی هستند که بر پایه روغن هستند که عملکرد مسدود کننده را بر عهده دارند در این محصولات از روغن های پالایشگاهی مثل وازلین و روغن های معدنی مثل روغن‌ بچه و آمونیت هایی مثل روغن گیاهی استفاده می شود ، موادی که گفتی می تواند روی پوست یک لایه محافظ و مسدود کننده ایجاد کند و از خارج شدن رطوبت و آب پوست خودداری کند و بدین ترتیب پوست لطیف تر شده و دیرتر خشک میشود.

آبرسان ها موادی هستند که در اصل خاصیت نم نگهدارندگی را بر عهده دارند موادی مانند گلیسیرین و هیالورونیک اسید که از آب و هوا پوست شما جذب کرده و نمی‌گذارد که پوست شما خشک شود ، هیالورونیک اسید می‌تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزنش رطوبت جذب کند و بهترین ماده آبرسان نم نگهدارنده به حساب می‌آید برای انتخاب بهترین آبرسان برای پوست خود باید شناخت عملکرد انواع محصولات مرطوب کننده و آبرسان را بدانید همه انها یک هدف برای استفاده از این محصولات را دارند جلوگیری از کم آب شدن پوست ، ولی نوع پوست شما تعیین می کند که کدام محصول برای شما بهترین گزینه است.

 

انتخاب بهترین آبرسان های پوست با توجه به نوع پوست

انواع و اقسام محصولات بهداشتی در بازار وجود دارد از جمله بالم ها گرفته تا روغن ها ، کرم ها ، اسانس ها و آبرسان های گوناگون اما واقعیت این است که بیشترشان کار یکسانی را برای شما انجام می دهند بیشتر محصولات مراقبت و آبرسان که در بازار وجود دارد همگی مواد مسدود کننده و یا آمولینت دارند و هم مواد آبرسانی که این محصولات دقیقاً به شکل ژل بالم ، روغن ، کرم یا حالت های دیگر است نشان دهنده کاری که می‌کند و یا تاثیرگذاری اش نیست بلکه مواد موجود در این محصولات اهمیت دارد اینکه محصولات به  چه شکلی است فقط در حس و حال آن می تواند تفاوت ایجاد کند.

یک نکته پوست خشک و پوست کم آب با هم فرق دارند

بیشتر ما پوست کم آب و پوست خشک را یکسان می دانیم در صورتی که این دو عامل با هم فرق می‌کنند، کم آبی پوست ناشی از کمبود آب است و خشکی آن ناشی از چربی طبیعی پوست همچنین باید بدانید که پوست خشک یک نوع پوست است ولی کم آبی پوست می تواند یک مشکل پوستی باشد.

 

بهترین آبرسان های پوست برای پوست خشک

اگر پوست شما در تمام طول سال خشک و پوسته پوسته می شود احتمال دارد که کم آبی مربوط به کاهش رطوبت نباشد احتمالاً پوست شما در حفظ رطوبت دچار مشکل است بهترین انتخاب برای شما می تواند یک مرطوب کننده قوی و غلیظ باشد ، مرطوب کننده قوی و غلیظ با استفاده از یک لایه محافظتی ضخیم روی پوست می تواند از تبخیر شدن آب پوست جلوگیری کند و اگر محصول فرمول خوبی داشته باشد مواد مغذی و مفید را نیز به پوست شما می رساند اگر واقعاً پوست خشکی دارید بهترین آبرسان های پوست برای شما چه هستند؟ بهترین انتخاب همان وازلین خودمان است برای پوست‌های واقعاً خشک بیشتر از آبرسانی نیاز به یک مرطوب کننده است قدیمی‌ترین مسدود کننده و مرطوب کننده همان وازلین است ، اگر از وازلین خوشتان نمی‌آید روغن کانولا ، روغن سویا ، روغن شی باتر می تواند انتخاب مناسب و جایگزین وازلین باشد مواردی که برای افراد پوست خشک بهتر است وازلین ، روغن‌های شامل روغن های گیاهی مثل جوجوبا ، روغن مغز ها مثل روغن نارگیل.

بهترین آبرسان های پوست برای پوست های کم آب

اگر پوست شما دچار کم آبی است باید آب از دست رفته را جبران کنید اول از همه باید آب بیشتری بنوشید ، نوشیدن آب کافی از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند و نمی‌گذارد که پوست آسیبی به آن وارد شود بهترین آبرسان های پوست در این حالت محصولاتی هستند که حاوی هیالورونیک اسید باشند این پروتئین به شکل طبیعی نیز در لایه های مختلف پوست وجود دارد و وظیفه اصلی این پروتئین حفظ آب پوست است ، هیالورونیک اسید می تواند ۱۰۰۰ برابر وزن خود آب جذب کند و هنگامی که پوست با کم‌آبی مواجه می‌شود سهم مناسبی از آن را به پوست بازگرداند. موادی که برای افراد با پوست کم آب بهترند هیالورونیک اسید ، آلوئه ورا و عسل هستند.

بهترین ابرسان های پوست برای پوست های چرب

اگر پوست شما چرب است دلیل نمی شود که کم آب نشود افراد با پوست چرب باید از آبرسان هایی بر پایه آب استفاده کنند آبرسان های ضد آکنه بهترین برای این پوست ها هستند که مستعد جوش و آکنه هستند.

آبرسان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – آبرسان

از کجا بفهمیم یک محصول آبرسان و مرطوب کننده است؟

قبل از باید به یک سوال مهم پاسخ داد کدام یک بهتر است آبرسان یا مرطوب کننده؟ پاسخ نهایی هر دو اینها خوب هستند انتخاب یکی از آنها به این بستگی دارد که پوست شما نوعی است و آیا کم آب است یا خیر بهترین کار همین است که با یک متخصص در مورد آن مشورت داشته باشید اما از کجا بفهمیم که یک محصول آبرسان است یا مرطوب کننده؟ خوب باید به مواد تشکیل دهنده که در آن وجود دارد مراجعه کنید تا بفهمید که آیا مرطوب کننده است یا آبرسان. شما میتوانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و اگر که پوست شما دچار خشکی است از روش‌های درمانی این کلینیک استفاده کنید اگر شما علاقه دارید که هرچه سریعتر به درمان پوست خشک خود بپردازید میتوانید در این کلینیک از روش های پرطرفدار استفاده کنید یکی از این روش ها استفاده از هیدرودرم است.

 

هیدرودرم چیست؟

هیدرودرم همان روش مشابه میکرودرم است البته این دو با هم متفاوت و اختلافاتی دارند مانند عدم استفاده از کریستال هایی که برای لایه برداری در میکرودرم استفاده میشود به اضافه استفاده از روش لایه برداری، ناخالصی روی پوست را برمی‌دارد و پاکسازی صورت روی پوست انجام میشود و پوست را آبرسانی می کند و آنتی اکسیدان ها را در  فرآیند درمان به پوست تزریق می‌کند که در فرآیند میکرودرم‌ ابریژن صورت نمی‌گیرد ، این فرآیند با ملایمت انجام می‌گیرد و هیچگونه ناراحتی برای فرد متقاضی در پی ندارد پوست پس از انجام هیدرودرم کمی صورتی رنگ می شود اما این مشکل از بین می‌رود هیدرودرم برای انواع پوست ها مورد استفاده قرار می گیرد پس از آنجا که این روش درمانی پوست لطیف شده و بافت آن را هموار می‌کند برای افرادی که تمایل به لایه برداری از پوست دارند و پوست آنها بسیار حساس است روش درمان رمانی موثری است ، اگر شما به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، عوامل محیطی ، سبک زندگی و ژنتیک در فرایند پیری پوست دچار شده اید و با مشکلات پوستی دست و پنجه نرم می‌کنید ، به دنبال راه درمان فوری برای رفع مشکلات پوستی و مرطوب کردن و لطیف کردن پوست خود هستید متخصصین کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان هیدرودرم یا آبرسانی به پوست را برای شما در نظر می‌گیرند هیدرودرم یک روش موثر برای درمان پوست های تیره و چروک است و علائم طبیعی افزایش سن را در این روش کاهش می‌دهد و پوست را لطیف و مرطوب می‌کند ، با انجام این روش درمانی سلول های پوستی مواد مغذی را جذب می‌کنند و پوست کم آب ، خشک و خسته را تغذیه و احیا می کند هیدرودرم برای درمان صورت ، گردن و سینه می‌تواند روش مناسبی باشد.

 

مزایای هیدرودرم چیست؟

انجام هیدرودرم یا آبرسانی به پوست ، تقویت بافت پوست بر طرف کردن چین و چروک های پوستی ، آبرسانی به لایه های عمیق پوست  ،درمان منافذ پوست ، درمان پوست های چرب ، مستعد به جوش و آکنه ، درمان لکه های قهوه ای ناشی از افزایش سن موثر است گردش جریان خون با این روش درمانی افزایش پیدا می‌کند ، تولید کلاژن افزایش پیدا می‌کند و رنگ پوست را نیز بهبود می‌بخشد بیماری‌های دیگر مربوط به پوست نیز مانند جای جوش و آکنه ، جوش های سرسیاه و پف زیر چشم با این روش درمانی آبرسانی می‌شود ، مکمل ها و مواد مغذی نیز در این سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند به آبرسانی پوست و بهبود نتایج پوست بپردازد اگر شما هم می‌خواهید از این مزایا بهره مند شوید می توانید آن را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

 

استفاده از هیدرودرم برای چه افرادی مناسب است

هیدرودرم را می‌توان برای تمام پوست ها به کار برد حتی پوست هایی که بسیار حساس هستند می‌توانند به راحتی تحت فرایند آبرسانی قرار گیرند پزشک متخصص پوست ممکن است راه های خاص سفارشی را برای درمان هر بیماری پوستی و بر اساس نیاز پوست و مشکلات آن به کار ببرد با پزشک یا متخصص پوست برای ارزیابی و تست حساسیت پوست خود مشورت داشته باشید و مطمئن شوید که این روش درمانی مناسب را برای درمان پوست خود انتخاب کرده اید اگر شما هم کاندیدای مناسب این روش درمانی هستید و به دنبال آبرسانی پوست هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید و از نتایج فوق العاده آن بهره مند شوید.

 

مراحل انجام هیدرودرم چگونه است؟

۱. فرایند پاکسازی و آماده سازی پوست برای محلی که هیدرودرم انجام می‌گیرد انجام این روش به وسیله آلفا هیدروکسی پاکسازی ، تزریق شده که گردش جریان خون و نرخ جذب در پوست را افزایش می دهد.

۲. در این مرحله با استفاده از ترکیب اسید سالسیلیک در منافذ پاکسازی عمیق تری انجام می‌گیرد تا سلول های مرده به آرامی از روی پوست برداشته شود و منافذ پوست باز شود این مرحله محلول به داخل منافذ برای حداکثر پاکسازی می پردازد.

۳. ترکیب اسید هیالورونیک ضد پیری است و پپتید ها با آب اکسیژن دار برای بهبود ظاهر پوست ، رفع چین و چروک و سیاهی دور چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد ، اسید هیالورونیک باعث گرفتن رطوبت از هوا می شود و در بلند مدت اثرات ضدپیری را از بین خواهد برد این مرحله می تواند آخرین مرحله آبرسانی به پوست باشد و پوست را در این مرحله جوان و شاداب می کند و شما می توانید نتیجه خوبی را از این روش درمانی به دست آورید.

 

مراقبت های پس از انجام هیدرودرم

. پس از آبرسانی پوست و در همان روز نباید پوست خود را با آب بشویید و تمیز کنید.

. از همان شب انجام فرآیند آبرسانی می توانید از محصولات مراقبت از پوست طبق روال گذشته استفاده کنید.

. در صورت لزوم می توانید بلافاصله بعد از انجام آبرسانی آرایش کنید.

. سوزش ، سفت شدگی پوست ، قرمزی و کمی تورم از عوارض موقتی و طبیعی این روش درمانی است و ظرف مدت ۲۴ ساعت به طور کامل از بین می‌روند شدت این عوارض به میزان حساسیت پوست فرد بستگی دارد.

. از کرم‌های ضد آفتاب به دلایل لایه برداری از روی پوست استفاده کنید.

. از مصرف اسید گلیکولیک و آلفا هیدروکسی اسید به مدت یک هفته بعد از انجام درمان خودداری کنید.

. از مصرفی رتینوئید ها به مدت سه روز بعد از انجام آبرسانی خودداری کنید یا مدتی که پزشک برای شما در نظر گرفته را استفاده نکنید.

. علائم هشدار دهنده در مورد بروز مشکلات عبارتند از خارش ، قرمزی شدید ، تورم ، سوزش و زخم که از عوامل عفونت بسیار مهم است که شما نسبت به خطرات احتمالی و علائم و عوارض این روش درمانی آگاه باشید البته توجه کنید که اگر این روش درمانی را در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید هرگز این عوارض را تجربه نخواهید کرد.

آبرسان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – آبرسان

اثرات و نتایج استفاده از هیدرودرم

استفاده از هیدرودرم برای آبرسانی پوست یک روش آسان و موثر است بسیاری از افرادی که بیان کردند که پوست آنها فقط پس از یک جلسه درمانی بازسازی شده و درخشندگی خود را به دست آورده است نتایج نهایی آبرسانی پوست ممکن است پس از ۵ الی ۷ روز یا حتی بیشتر مشاهده شود ما اعتقادی به نتایج سریع این روش درمانی نداریم بنابراین یک جلسه درمان در ماه می تواند خطوط و چین و چروک  پوست ، لکه‌های قهوه‌ای ، پوست های چرب و منافذ مسدود را درمان کرد ، به آبرسانی پوست برای حفظ سلامت پوست  کمک کرد ، شما هم می توانید از اثرات این روش درمانی در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می‌تواند از این خدمات بهره مند شوید.

 

درمان با استفاده از هیدرودرم در چند جلسه انجام می‌شود؟

بیشتر افراد متقاضی تفاوت را پس از اولین جلسه درمان احساس خواهند کرد که دستیابی به نتیجه های مطلوب پس از چند جلسه درمان حاصل می‌شود و می‌تواند ادامه پیدا کند شما پس از انجام هیدرودرم پوست خود را به رنگ صورتی شکل مشاهده می کنید اما پس از یک ساعت برطرف می‌شود ، بیشتر افراد متقاضی پس از اولین جلسه درمانی نتایج را مشاهده می‌کنند و پوست آنها روشن تر می شود این روش درمانی منافذ را تمیز میکند پوست لطیف می شود و خطوط ریز نیز برطرف می‌شود پوست شما نسبت به نور آفتاب حساس تر شده و باید در مدت دو هفته بعد از انجام این روش درمانی از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید اگر شما هم تمایل به استفاده از این روش درمانی را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص مورد معاینه قرار گیرید و از تعداد جلسات این روش درمانی اطلاعات به دست آورید.

 

عوارض جانبی استفاده از هیدرودرم

این روش درمان یک روش آسان و موثر برای آبرسانی به پوست است ، عوارض جانبی در این روش درمانی به ندرت اتفاق می‌افتد و معمولاً در صورتی است که از دستگاه ها به درستی استفاده نشده باشد که می‌تواند مشکلی برای فرد ایجاد کند و هر حال تیم درمانی ما با پشتوانه چندین سال تجربه ، مهارت انجام درمان به روش هیدرودرم را دارند و شما با خیالی آسوده می توانید بدون هیچ گونه عوارض جانبی و احتمالی از این روش درمانی بهره‌مند شوید شما می توانید این روش درمانی را تحت نظر پزشک متخصص کلینیک انجام دهید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید همچنین در کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعیدیه همدان انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبا و جوان بمانید.

 

هزینه انجام هیدرودرم

هزینه انجام هیدرودرم برای آبرسانی پوست بستگی به عوامل مختلفی دارد و برای هر فرد می‌تواند هزینه متفاوت باشد هزینه آبرسانی به پوست فرایند هیدرودرم به اندازه محل تحت درمان ، تعداد جلسات مشخص شده برای هر فرد ، درمان ، دستمزد پزشک و همچنین کلینیکی که برای این روش درمانی انتخاب کرده‌اید بستگی دارد ، جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی به دست آورید و یا با رفتن حضوری به این کلینیک مشاوره و معاینه با کارشناسان و مشاوران از هزینه انجام این درمان و همچنین هر سال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کاملی به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

 

مراقبت های قبل از انجام هیدرودرم

قبل از انجام هیدرودرم برای آبرسانی پوست نیاز به مراقبت خاص و ویژه‌ای نیست ، فقط رعایت بعضی نکات می‌تواند در روند بهبودی و همچنین جلوگیری از عوارض و رسیدن به نتایج بهتر به شما کمک کند.

. در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت کافی را داشته باشید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی برای خود به ارمغان آورید.

. قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

. هنگام مراجعه به کلینیک پوست را تمیز کنید و از مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

 

دوره نقاهت هیدرودرم

هیدرودرم یک روش آسان است که می‌تواند به آبرسانی پوست کمک کند و همچنین باعث شادابی پوست و روشن شدن رنگ پوست می شود ، این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری طولانی مدت ندارد شما بعد از پایان درمان می‌توانید کلینیک را درک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید فقط کافی است که به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کنید و از عوارض احتمالی آن جلوگیری کنید ، فقط کافی است که در چند روز اول از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و برای محافظت از پوست خود از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید شما میتوانید هیدرودرم را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری

آبرسانی پوست چیست و چه پوست هایی نیاز به آب رسانی دارد ؟ باید گفت که تمام پوست افراد نیاز به آب رسانی دارد اگر شما به خوبی از پوست خود محافظت کنید و به آبرسانی آن بپردازید همیشه پوستی سالم ، زیبا و بدون چین و چروک دارید افرادی هستند که دچار خشکی بیش از اندازه پوست بوده و می خواهند از روش های مفید و موثری برای آبرسانی به پوست استفاده کنند این افراد می‌توانند از آبرسان های موجود در بازار استفاده کنند و همچنین از روش های کلینیکی می‌توانند برای رسیدن به نتیجه بهتر و حفظ شادابی و جوانی پوست خود استفاده کنند یکی از این روش ها هیدرودرم است ، هیدرودرم روش آسان و موثر است که شما می توانید به راحتی به آبرسانی پوست بپردازید و طراوت ، زیبایی و روشنی پوست را به ارمغان بیآورید این روش درمانی در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام می گیرد که شما می توانید از آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را به خود هدیه دهید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت/هزینه و مزایا

عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن

جدیدترین ماسک های صورت_ آپدیت ۲۰۲۱

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/iixf

لینک آپارات: https://aparat.com/v/8WhOF

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/1hzkWuBk

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/tLPCtBfb2w4

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir