بهترین و جدید ترین روش جوانسازی پوست در کلینیک بین المللی سعیدیه همدان

بهترین و جدید ترین روش جوانسازی پوست در کلینیک بین المللی سعیدیه همدان

بهترین و جدید ترین روش جوانسازی پوست در کلینیک بین المللی سعیدیه همدان :

پیری یک رخداد اجتناب‌ ناپذیر است که همه ما چه بخواهیم و چه نخواهیم به آن گرفتار خواهیم شد. با افزایش سن اتفاقات زیادی در بدن ما خواهد افتاد حجم عضلات کم خواهد شود .مفاصل ما انعطاف پذیری سابق را نخواهد داشت و ممکن است حتی موهای ما شروع به ریزش کند و پوست ما دچار افتادگی و چین و چروک شود هرچه هنوز روش هایی برای جلوگیری از پیری پوست کشف شده می توان با پیروی از بعضی توصیه‌ها و نشانه‌های پیری را به تعویق انداخت .ورزش کردن منظم ،داشتن تغذیه سالم و مراقبت های لازم سلامتی از جمله راه هایی هستند که بدن ما را تا سن بالا سرحال و سالم نگه خواهند شد داشت امروز می خواهیم به روش هایی برای حفظ جوانی و سلامتی پوست خود اشاره کنیم و ببینیم که کدام روش برای جوانسازی پوست ما می تواند بهترین گزینه باشد و از بهترین روش جوانسازی پوست چیست.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

بهترین روش جوانسازی پوست چیست؟

برای حفظ کردن شادابی و جوانی پوست دو راه کلی وجود دارد و جزء این دو راه دیگری وجود ندارد.

. اول از پوست خود به خوبی مراقبت کنید و پیری پوست را به تعویق بیندازید.

. دوم با استفاده از روش‌های درمانی نشانه‌های پیری را درمان کنید.

بارها شنیده‌اید که جلوگیری بهتر از درمان است این جمله شاید اساسی ترین توصیه برای حفظ سلامت شما باشد اما در مورد زیبایی هم می‌توان از این جمله استفاده کرد بهترین راه داشتن پوست زیبا مراقبت و رسیدگی درست است اگر از زن جوانی به پوست خود برسید و آن را در مقابل عوامل آسیب زا مراقبت کنید می توانید روند پیری پوست  را کند ،کنید و اگر هنوز علائم پیری پوست در شما وجود ندارد یا تازه چند خط  روی صورت شما خودنمایی می‌کند باید به فکر چاره باشید. که جلوگیری را با حتما جدی بگیرید به پوست خود برسید و به خوبی از آن مراقبت داشته باشید اما چگونه در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد

اما اگر به هر دلیلی دچار علائمی مانند پیری پوست شده اید چه باید بکنید واقعیت این است که هر چقدر هم مراقب پوست خود باشید باز هم ممکن است که در سن بالا علائم پیری پوست مشاهده شود. اگر هم مراقبت های پوستی را به خوبی انجام دهید  ظهور علائم صورت می تواند کاهش پیدا کند به طور متوسط از اواسط ۳۰ سالگی چین و چروک‌ها و خطوط عمیق و افتادگی تدریجی پوست آغاز خواهد شد و اگر مراقبت های پوستی را نیز به خوبی انجام دهید می تواند این رخداد را تا ۱۰ الی ۱۵ سال به تعویق بیندازید. با مشاهده علائم بیماری باید مراقبت های پوستی را حتماً ادامه دهید تا وضعیت پوست شما از چیزی که هست بدتر نشود علاوه بر این روش های بسیاری نیز برای بهبود شرایط پوست شما وجود دارد فقط باید بهترین روش را برای جوانسازی پوست خود انتخاب کنید تا بتوانید مشکلات را برطرف کنید و دوباره جوانی و شادابی را به پوست خود هدیه دهید در ابتدا باید گفت اصلی ترین روش جلوگیری از به وجود آمدن پیری پوست را با هم مرور کردیم و سپس به سراغ روش های جوانسازی خواهیم رفت پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا هم از پیری پوست تان بتوانید جلوگیری کنید و هم بتوانید بهترین روش را برای جوانسازی پوست خود انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.

 

پیشگیری پایه های مراقبت پوستی:

مراقبت های پوستی و جلوگیری از روند پیری پوست بحث مفصلی دارد که ما در این قسمت همواره تلاش می‌کنیم تا مهمترین نکات را برای شما ارائه دهیم . توصیه زیر می تواند به شکلی پایه مراقبت پوست را تشکیل دهد یعنی این ها را باید جدی بگیرید و به خوبی هم به آنها عمل کنید فرقی ندارد که الان وضعیت بوس شما چگونه است و علائم پیری پوست شما ظاهر شده یا نه این مراقبت ها را حتماً رعایت کنید حتی اگر بهترین روش های جوان سازی پوست را انجام داده باشید ولی باید به این نکات توجه کنید تا خیلی زود از اثرات جوانسازی پوست از بین نرود.

. هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید: اگر می خواهید به پارک بروید، یا برای کار بانکی کوتاه از منزل خارج شوید، فرقی ندارد هوای آفتابی ابری یا بارانی باشد هیچگونه فرقی نخواهد کرد ضد آفتاب زدن باید به یکی از عادات شما تبدیل شود، مانند مسواک زدن از کرم های ضدآفتاب مناسب باز و سازگار با پوست خود استفاده کنید و به برند مناسب آن نیز توجه داشته باشید دقت کنید که روی ضد آفتاب‌ ها نوشته باشد «Broad Spectrum» یا طیف وسیع آن ضدآفتاب ها از پوست شما در مقابل اشعه های بد خورشید محافظت خواهد کرد اشعه‌های UVA آفتاب طور مستقیم می تواند باعث پیری پوست شود توجه کنید. که تمام قسمت هایی که زیر لباس نیستند باید با استفاده از ضدآفتاب پوشیده شوند.

. برنزه نکنید: بزرگترین اشتباه در خصوص مراقبت های پوست برنزه کردن آن است که خیلی از خانم‌های جوان علاقه به این کار دارند برنزه کردن پوست ای خود را به طور مستقیم در معرض اشعه UV قرار می دهید در واقع چیزی که سبب تیره شدن رنگ پوست می شود همین اشعه پیر کننده و مضر است توجه کنید که سولاریوم نیز با همین اشعه کار خواهد کرد اشعه فرابنفش یا UV باعث تغییر رنگ پوست به وجود آمدن لکه های پوستی و از بین رفتن رشته های کلاژن در پوست خواهد شد .حتی اگر بهترین روش برای جوانسازی پوست را انجام داده باشید و بعد به سولاریوم بپردازید تا حد خوبی زحمات و هزینه خود را تلف کرده اید.

. عینک آفتابی بزنید: عینک فقط محافظ چشم های شما نخواهد بود بلکه از پوست حساس اطراف چشم های شما نیز به خوبی مراقبت خواهد کرد وقتی عینک میزنی پوست زیر چشم و پلک شما از نور خورشید در امان خواهد ماند. همچنین نیازی نیست که چشمان خود را باریک کنید باری کردن چشم ها باعث به وجود آمدن خطوط پنجه کلاغی در اطراف آنها خواهد شد که به مرور زمان می‌تواند باعث به وجود آمدن چین و چروک های دائمی پوست شود.

. سیگار نکشید: مصرف دخانیات به افزایش سرعت از بین رفتن کلاژن‌ های پوست خواهد شد. همچنین با تنگ کردن عروق پوستی سبب می شود اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز به خوبی برای پوست تامین نشود اگر دخانیات استفاده می‌کنید حتماً به ترک آن ها بپردازید. بدانید که بهترین روش جوانسازی پوست برای افرادی که دخانیات استفاده می کنند همین ترک آن است و می‌تواند تاثیرات پایداری داشته باشد.

. نوشیدنی های الکلی را مصرف نکنید: مصرف الکل سبب کم آب شدن بدن می شود و به مرور زمان می‌تواند به پوست آسیب زیادی وارد کند.

. چاق و لاغر نشوید :چاق و لاغر شدن دائم که به رژیم یویو معروف است برای پوست می‌تواند اثرات بدی داشته باشد هم از جهت اینکه ممکن است سبب افتادگی پوست و از بین رفتن بالشتک های چربی در زیر آن شود و هم می تواند استرس زیادی را به بدن وارد کند.

. پوست خود را با ملایمت بشویید: ساییدن با کیسه و کشیدن پوست به تحریک پوست خواهد شد. حتماً دیده‌ای که وقتی پوست را با خشونت تمیز می کنید پوست قرمز خواهد شد این یعنی پوست شما تحریک می شود، گل انداختن  بعد از ساییدن پوست با استفاده از کیسه های زبر می‌تواند اتفاق خوبی برای پوست به شمار نرود این تحریکات پوستی سبب افزایش سرعت پیری پوست خواهد شد. پوست خود را با ملایمت و آرامی بشویید و برای پوست صورت از شوینده های مخصوص استفاده کنید

. صورت خود را دو بار در روز و بعد از تعریق شدید بشویید: تعرق و آلودگی های محیطی سبب تحریک پوست خواهد شد و تقریباً همه ما به یک اندازه با عرق و آلاینده ها در تماس های بود که نیاز به شستشوی صورت در روز را داشته باشید. همچنین بعد از انجام ورزش و قرار گرفتن در محیط خیلی گرم که سبب تعرق می شود حتماً باید پوست خود را بشویید.

.آبرسانی و کرم های مرطوب کننده فراموش نشود: کرم های مرطوب کننده و دیگر محصولات آب‌رسان سبب می شود که پوست آب خود را از دست بدهد کم آبی پوست می‌تواند به دلیل اصلی پیری پوست و آسیب رسیدن به پوست منجر شود. پس این توصیه را باید جدی بگیرید تلاش کنید هر شب قبل از خواب با استفاده از یک شوینده ی  ملایم صورت خود را بشویید و سپس با استفاده از کرم های مرطوب کننده مناسب آن را مرطوب نگه دارید.

. از ریتینول یا روی تینوئید ها استفاده کنید: این توصیه یکی از مراقبت های پوستی به شمار می‌رود و هم بهترین روش برای جوانسازی پوست افراد است اردوی این محصولات مراقبتی می‌توانند روند پیری پوست را کند و به حفظ سلامت و جوانی پوست کمک کنند. برای خرید آن ها نیاز به نسخه پزشک نخواهید داشت بدون نسخه نیز می توانید آنها را خریداری و استفاده کنید این محصولات شکل هایی از ویتامین A هستند.

 

جوانسازی پوست در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان:

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان یکی از مجهزترین و با سابقه ترین کلینیک هایی است که بهترین روش ها برای جوانسازی پوست را انجام می دهد ما همواره تلاش داریم تا بهترین و جدیدترین خدمات برای جوانسازی پوست را برای افراد متقاضی عزیز ارائه دهیم .تیم درمانی و پزشکان متخصص و مجرب و حرفه ای و استفاده کردن از بهترین و بروزترین دستگاه ها برای جوانسازی پوست ازجمله برتری‌های این کلینیک به شمار می‌رود. همچنین کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تمامی مجوزهای لازم برای ارائه خدمات جوانسازی پوست را از وزارت بهداشت و سازمان های مربوطه دیگر دریافت کرده است ، امروزه روش های زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد که هر کدام می تواند به جای خود موثر باشد در واقع بهترین روش برای جوانسازی پوست با توجه به انتظارات فرد متقاضی و نیازهای پوستی آن مشخص خواهد شد برای اینکه بفهمی بهترین روش برای جوانسازی پوست کدام گزینه است دو قدم را باید طی کنید.

. این مطلب و سایر مطالبی که در خصوص روش های جوانسازی پوست را بیان کرده ایم به خوبی مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در خصوص روش های جوانسازی پوست داشته باشید تصمیمات بهتری را می توانید در این زمینه بگیرید.

.با ما تماس بگیرید و با یکی از متخصصین پوست و مو کلینیک کلینیک بین مللی سعیدیه همدان وقت مشاوره رزرو کنید پزشکان متخصص با شناختی که از آناتومی پوست و دارند و روش های جوانسازی می توانند بهترین روش را برای شما در نظر بگیرند.

 

روش های درمانی جوانسازی پوست:

همان طور که اشاره کردیم روش های زیاد و فراوانی برای جوانسازی پوست وجود دارد در ادامه تعدادی از موثرترین آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

 

هایفوتراپی:

هایفوتراپی یکی از روش‌های درمانی ایمن و موثر برای بسیاری از افراد است بهترین روش جوانسازی پوست نیز به شمار می‌رود در این روش از امواج فراصوت استفاده خواهد شد و هیچگونه نیازی به ایجاد برش زخم بخیه و مواردی از این دست هم وجود نخواهد داشت. دستگاه به طور  مستقیم بر روی سطح پوست قرار خواهند گرفت اشعه  فراست را از خود منتشر می‌کنند این امواج باعث تحریک کلاژن سازی در بافت پوست می شود که از اجزای ساختاری مهم پوست به شمار می رود با افزایش کلاژن، پوست لطیف می شود خواهد شد و چین و چروک های آن به راحتی از بین خواهد رفت خانم ها و آقایان ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی و افتادگی پوست رنج می برند می توانند بهترین کاندیدا برای انجام این روش درمانی باشد.

. مزایای هایفوتراپی پوست:

هایفوتراپی مزایای بی شماری را می تواند با خود داشته باشد به راحتی می تواند به لیفت صورت گردن و دکلته به آن  بپردازد .به راحتی به رفع چین و چروک های صورت کمک می کند. درمان مناسب برای افتادگی پوست به شمار می رود. این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری به همراه نخواهد داشت و شما بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید ، اگر این روش درمانی در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد هیچگونه عارضه خاص و جبران ناپذیری را در پی نخواهد داشت و فرد می تواند درمان مناسبی با استفاده از این روش را برای خود حاصل کند. اگر شما هم می خواهید از مزایای هایفوتراپی پوست در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید می توانید با مراجعه به این که زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام این درمان بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و هموار زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

. کاندیدای مناسب هایفوتراپی چه افرادی هستند؟

هایفوتراپی یکی از جدیدترین و به روز ترین روش های جوان سازی پوست است. افرادی که علاقه دارند به جوانسازی و زیبایی پوست خود بپردازند می توانند بهترین کاندیدا برای انجام این روش درمانی باشند. افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال می توانند بهترین کاندیدا برای انجام این روش جوانسازی پوست باشد این افراد باید بیماری های زمینه ای نداشته باشد و با مشکلات پوستی نیز دست و پنجه نرم نکنند تا بتوانند از این روش درمانی بهره مند شوند. اگر شما هم جزء کاندیدای مناسب هایفوتراپی به شمار می روید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک و انجام این درمان بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید.

. عوارض هایفوتراپی:

هایفوتراپی یک روش ایمن و موثر برای جوانسازی پوست به شمار می رود این روش درمانی عوارض زیادی با خود ندارد می‌توان از عوارض آن  کمی قرمزی و ملتهب شدن پوست اشاره کرد که این مشکل نیز یک چند ساعت یا حداقل چند روز برطرف خواهد شد .فقط باید به توصیه های ارائه شده توجه کنید تا از بروز عوارض جانبی جلوگیری شود. البته توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز در نداشتن دوره نقاهت و عوارض جانبی نقش مهمی را ایفا می‌کند پس برای اینکه بتوانید از هرگونه عوارض جانبی برای جوانسازی پوست در امان باشید در انتخاب کلینیک و پزشک قطع کامل را داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

. هزینه هایفوتراپی پوست:

هزینه هایفوتراپی پوست می تواند به عوامل گوناگونی بستگی داشته باشد بعد از معاینه توسط پزشک متخصص می‌توانید از هزینه انجام درمان به طور دقیق برای خود اطلاع پیدا کنید. هزینه می تواند بستگی به کلینیک مورد نظر، تخصص و تجربه پزشک ،دستگاه های مورد استفاده، تعداد جلسات درمانی ، میزان افتادگی و شل شدگی پوست شما بستگی داشته باشد. جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه این کلینیک با مشاوران و کارشناسان گفت‌وگو داشته باشید و اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورید.

. مراقبت های قبل از هایفوتراپی پوست:

. حتماً در خصوص اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از این روش درمانی برای خود رقم بزنید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید .همچنین پزشک با معاینه دقیق پوست شما مشخص می‌کند که آیا هایفوتراپی می تواند بهترین روش برای جوانسازی پوست شما باشد یا باید از روش های دیگر برای جوانسازی استفاده کنید.

. قبل از انجام درمان باید پوست خود را تمیز بشویید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست خود استفاده نکنید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید حتماً در خصوص آن با پزشک مشورت داشته باشید تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود بهترین نتیجه برای شما رقم بخورد.

. مراقبت های بعد از هایفوتراپی:

بعد از انجام هایفوتراپی شما بلافاصله می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهیدفقط باید به توصیه های ارائه شده توسط پزشکی متخصص توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه را از این روش جوانسازی پوست برای خود رقم بزنید. از جمله این توصیه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. بعد از انجام هایفوتراپی ممکن است که پوست شما ملتهب و حساس شود و از حتماً باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و پوست خود را با استفاده از کرم های ضد آفتاب محافظت کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی و کافئین خودداری کنید تا پوست همواره هیدراته بماند.

. تا ۲۴ ساعت بعد از انجام درمان از لوازم آرایشی روی پوست استفاده نکنید.

. اثرات و نتایج هایفوتراپی:

هایفوتراپی یک روش موثر برای جوانسازی پوست است که امروزه به دلیل عوارض کم و نداشتن دوره نقاهت طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است این روش درمانی نتایج ماندگاری را می تواند به همراه داشته باشد. ماندگاری این روش می‌تواند حدود یک تا سه سال باشد و بعد از آن دوباره فرد می تواند با استفاده از این روش به جوانسازی پوست خود بپردازد. اگر شما هم می خواهید از اثرات و نتایج هایفوتراپی بهره مند شوید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید .همچنین انواع روش های جوانسازی پوست در این کلینیک توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج آنها نیز بهره مند شوید.

. تعداد جلسات هایفوتراپی پوست:

تعداد جلسات هایفوتراپی پوست بستگی به میزان افتادگی و مشکلات و چین و چروک های پوست شما دارد که بعد از معاینه توسط پزشک متخصص تعداد جلسات درمانی برای هر فرد در نظر گرفته می شود. اما معمولاً یک جلسه به اضافه جلسات ترمیمی سالانه می تواند نتایج خوبی را از این روش درمانی برای شما رقم بزند. اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب هایفوتراپی به شمار می‌رود می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرد و از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کاملی به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

 

کربوکسی تراپی:

کربوکسی تراپی نیز یکی دیگر از روش هایی که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد که سابقه زیادی نیز دارد ولی در سال‌های اخیر توسعه و بهبودی زیادی پیدا کرده است در این روش مقادیری از گاز دی اکسید کربن به زیر پوست شما تزریق خواهد شد گاز کربن دی اکسید و به تحریک پوست برای جوانسازی خونرسانی می شود و فعال کردن واکنش های ترمیمی پوست را به دنبال خواهد داشت و بدین‌ترتیب غذا رسانی و اکسیژن رسانی به پوست می تواند افزایش پیدا کند و بافت ها به صورت طبیعی روند جوانسازی را آغاز خواهند کرد.

. اثرات و نتایج کربوکسی تراپی:

کربوکسی تراپی نیز یکی از روش های موثر برای جوانسازی پوست است که ماندگاری این روش درمانی می‌تواند حدود ۴ تا۶ ماه باشد بعد از آن فرد دوباره نیاز به تمدید دارید. اگر شما هم می خواهید از اثرات و نتایج کربوکسی تراپی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان بهره مند شوید می توانید با مراجعه به این کلینیک تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید .همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

. کاربرد و مزایای کربوکسی تراپی:

درمان های افتادگی پوست ، برطرف کردن چین و چروک های سطحی پوست ، درمان استرج مارک یا همان ترک های پوستی ، موثر برای درمان ریزش مو ، از بین بردن جای زخم و آکنه و اسکار ، بهبودی نتایج لیپوساکشن از کاربردهای این روش درمانی به شمار می رود. از مزایای آن نیز می‌توان به نداشتن دوره نقاهت طولانی، نیاز نداشتن به بیهوشی و بستری ،بدون زخم و برش اشاره کرد، همچنین این روش درمانی اگر توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد می تواند بدون هیچ گونه عارضه ای فرد را به جوانسازی پوست برساند. این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و شما با خیالی آسوده تحت نظر پزشک متخصص با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان می‌توانید به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

. تعداد جلسات درمانی:

کربوکسی تراپی نیز یک روش ایمن و موثر برای جوانسازی پوست است ، به خصوص اگر در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد .تعداد جلسات درمانی این روش حدود ۴ تا ۸ جلسه می باشد که این جلسات دو هفته تا چهار هفته یکبار برگزار می شود .البته ممکن است که تعداد جلسات برای هر فرد متغیر باشد که بعد از معاینه توسط پزشک متخصص تعداد جلسات برای هر فرد در نظر گرفته خواهد شد. اگر شما هم جزو آن دسته از عزیزانی هستید که می‌خواهید از این روش درمانی برای جوانسازی پوست خود استفاده کنید و از تعداد جلسات درمانی و برای خود اطلاع پیدا کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید.

 

تزریق بوتاکس :

تزریق بوتاکس نیز یکی از پرطرفدارترین روش ها برای جوانسازی پوست به شمار میرود. در این روش درمانی  سمی به نام بوتولونیوم به زیر پوست تزریق خواهد شد که سبب فلج شدن عضلات صورت می شود بوتاکس بیشتر از یک روش درمانی می باشد و می تواند به راحتی پیشگیری کننده نیز باشد. عضلات صورت وقتی که منقبض شوند خطوط روی چهره به وجود خواهد آمد با افزایش سن و تکراره حرکات عضلات خطوط موقت و چین و چروک ها می توانند به صورت دائمی تبدیل شود پس از هنگامی موثر است که چین و چروک های صورت هنوز دائمی نشده باشد در این حالت بهترین روش جوانسازی پوست برای شما می تواند تزریق بوتاکس باشد. این روش کم هزینه ایمن و موثر است.

. کاربرد و مزایای تزریق بوتاکس:

تزریق بوتاکس می تواند مزایای زیادی را با خود به همراه داشته باشد به راحتی می‌تواند به برطرف کردن خود بود و چین و چروک صورت بپردازند .می‌تواند به بالا رفتن نوک بینی ، بالا بردن گوشه لب ، شکل دادن به ابروها نیز می‌تواند با استفاده از بوتاکس انجام شود. این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و شما با خیال آسوده می توانید انجام این درمان بپردازید و بعد از پایان به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید فقط باید به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید. شما هم می توانید از مزایای بی شمار در دقیقه بوتاکس برای جوانسازی به پوست در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان بهره مند شوید.

. اثرات و نتایج تزریق بوتاکس:

تزریق بوتاکس اگر در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد می‌تواند نتایج ماندگاری را به دنبال داشته باشد به روش مناسب برای جوانسازی پوست به شمار میرود که هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری را با خود به همراه نداشته باشد ، تزریق بوتاکس بستگی به میزان افتادگی و شل شدگی پوست می تواند بین ۴ تا ۶ ماه ماندگاری داشته باشد و بعد از آن فرد دوباره نیاز به تمدید دارد تا بتواند از زیبایی و جوانسازی پوست خود لذت ببرد شما هم می توانید از اثرات و نتایج تزریق بوتاکس در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

. تعداد جلسات درمانی:

تزریق بوتاکس در یک جلسه انجام می شود که مدت زمان آن بستگی به میزان شل شدگی و افتادگی پوست شما دارد که بین ۵ تا ۱۵ دقیقه زمان میبرد تا شما بتوانید به راحتی به جوانسازی پوست خود بپردازید ، برای حفظ اثرات باید هر ۶ ماه یکبار این روش درمانی را تمدید کنید تا همواره از داشتن پوست زیبا و جذاب لذت ببرید اگر شما هم علاقه به استفاده از این روش درمانی برای جوانسازی پوست خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام این درمان بپردازید و از مزایای بیشمار این روش درمانی بهره مند شوید و همواره از داشتن پوستی جوان و زیبا لذت ببرید.

 

تزریق ژل:

ژل ها مواد طبیعی و مصنوعی هستند که برای حجم دادن به پوست مورد استفاده قرار می گیرد ، ماندگاری آنها بستگی به جنس آنها دارد مثلاً کمترین ماندگاری در ژل های کلاژنی و بیشترین ماندگاری ژل های دائمی ساخته شده از ماده PMMA تعلق دارد. امروزه بیشتر از ژل های نیمه دائمی استفاده می شود. هیالورونیک اسید سیمان بین بافت پوست است و برای همه ماده طبیعی موثر و بدون عارضه برای جوانسازی پوست به شمار می رود.

. کاربرد و مزایای تزریق ژل:

از کاربردهای تزریق ژل می توان به پرکردن خطوط صورت مانند خطوط خنده اخم ، خنده، چین و چروک های دور چشم و دور لبه اشاره کرد. همچنین افزایش حجم لب ها نیز از کاربردهای این روش درمانی به شمار می‌رود از مزایای تزریق ژل می توان به ماندگاری نسبتا طولانی نداشتن دوره نقاهت و ریکاوری نداشتن عوارض و مشکلات پوستی اشاره کرد این روش درمانی یکی از سریع ترین روش ها برای جوانسازی پوست به شمار می‌رود. اگر شما هم می خواهید از مزایای بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید.

. ماندگاری اثرات و نتایج تزریق ژل:

تزریق ژل به عنوان یک روش آسان و موثر و کم عارضه برای جوانسازی پوست به حساب می‌آید بسته به جنس ژل هایی که در پوست استفاده می‌شود ماندگاری آن می‌تواند بین ۶ ماه تا ۵ سال باشد که بسته به نوع پوست و افتادگی آن پزشک مورد نظر را برای شما در نظر خواهد گرفت شما هم می‌توانید از اثرات و نتایج تزریق ژل در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان بهره مند شوید همچنین در این کلینیک نوع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

. تعداد جلسات درمانی:

برای حفظ اثرات این روش درمانی برای جوانسازی پوست باید در بازه مشخص این اقدام به ترمیم مجدد نماید بسته به نوع ژل که می تواند حدود ۶ ماه تا ۵ سال ماندگاری داشته باشند در این دوره شما باید برای تمدید مجدد دوباره به کلینیک مراجعه کنید تا همواره از داشتن پوستی با طراوت و زیبا لذت ببرید ، اگر شما هم تمایل دارید که از این روش درمانی بهره مند شوید و از نوع ژل مورد استفاده میزان دوز مشخصات آن و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کاملی به دست آورید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید.

 

تزریق چربی:

وقتی که بحث ماندگاری نتایج حجم دهی و جوانسازی به پوست در میان می آید تزریق چربی می تواند بهترین روش جوانسازی پوست به شمار آید در تزریق چربی از بافت چربی طبیعی خود بدن فرد استفاده می شود ، مثلاً چربی های ران یا شکم شما با استفاده از روش لیپوساکشن از بدن شما خارج می شود و بعد از آماده سازی و خالص سازی به زیر پوست صورت و نواحی دیگر بدن شما تزریق خواهد شد این روش درمانی ماندگاری طولانی دارد و به دلیل اینکه چربی از بدن خود شما خارج شده و هیچگونه عوارض جانبی در پی ندارد و بدن هیچ گونه واکنش بدی به آن نشان نخواهد داد.

. کاربرد و مزایای تزریق چربی:

کاربردهای تزریق چربی می توان به پر کردن چین و چروک های صورت درمان افتادگی و شل شدگی پوست برجسته کردن سینه ، لب ها و جوانسازی پشت دست ها اشاره کرد از مزایای این روش درمانی نیز می‌توان گفت که بدون هیچگونه آلرژی و حساسیت فرد می تواند به نتایج خوبی دست پیدا کند این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری ندارد یک روش جوانسازی پوست است که ماندگاری طولانی دارد و نتایج خوبی را می تواند برای شما رقم بزند. همچنین با استفاده از این روش برای جوانسازی پوست می توانید به استخراج چربی های انباشته شده در بدن خود بپردازید که تناسب و زیبایی اندام را برای شما در پی دارد شما هم می توانید از مزایای تزریق چربی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشکی متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

. تعداد جلسات درمانی:

تزریق چربی یک روش مناسب برای جوانسازی پوست است که معمولاً یک جلسه درمان کافی می باشد تا فرد بتواند به نتایج خوبی از این روش درمانی دست پیدا کند و ماندگاری طولانی آن لذت ببرد .ممکن است که در سال‌های بعد نیاز به ترمیم مجدد پیدا کند که بستگی به میزان افتادگی و شل شدگی پوست و سن هر فرد بستگی دارد. اگر شما هم علاقه دارید از این روش درمانی برای جوانسازی پوست بهره‌مند شوید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب برای جوانسازی پوست با تزریق چربی هستید به انجام این روش بپردازید و سال‌های زیادی از داشتن پوستی جوان و شاداب لذت ببرید.

. اثرات و نتایج تزریق چربی:

تزریق چربی به عنوان یکی از روش های دائمی برای جوانسازی پوست به شمار می‌رود این روش درمانی می‌تواند تا سال‌های زیادی زیبایی و شادابی را برای پوست شما به همراه داشته باشد بدون اینکه هیچ مشکلی برای شما ایجاد کند و بدن شما نسبت به آن هیچگونه واکنش و آلرژی نشان نخواهد داد چون چربی از بدن خود شما خارج و بعد از خالص سازی به پوست شما تزریق خواهد شد شما هم می توانید از اثرات و نتایج تزریق چربی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع روش های زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج آنها نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری:

پیری پوست اجتناب‌ناپذیر است که همه ما چه بخواهیم و چه نخواهیم با آن روبرو خواهیم ش ،. با افزایش سن اتفاقات زیادی در بدن ما رخ خواهد داد حجم عضلات بدن کم می شود و انعطاف پذیری خود را از دست می‌دهند و ممکن است موها دچار ریزش شوند و پوست ما دچار افتادگی و چین و چروک می شود. روش‌های زیادی برای جلوگیری از پیری پوست وجود دارد بهترین روش های جوانسازی پوست این است که اول به خوبی از پوست خود مراقبت کنید و پیری را به تعویق بیندازید و دوم اینکه با استفاده از روش‌های درمانی نشانه های پیری را درمان کنیم و به های زیادی در این مقاله برای شما در خصوص مراقبت از پوست بعد از روش های جوانسازی پوست اعلام کردیم از روش های جوانسازی پوست به تزریق بوتاکس تزریق چربی استفاده از هایفوتراپی و کربوکسی تراپی اشاره کردیم روش های دیگر نیز وجود دارد که بسته به شرایط شما بهترین روش باید مورد استفاده قرار گیرد تا بدون هیچگونه عوارضی بتوانید همواره پوست زیبا و شاداب داشته باشید .اگر علاقه دارید که روند پیری پوست را به تعویق بیندازید و همواره پوستی جوان و شاداب داشته باشید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک بسته به شرایط و نوع پوست خود درمان مناسبی را آغاز کنید و همواره از مزایای آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از آن ها بهره مند شوید

درباره کلینیک:

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و کمک گرفتن از بهترین متخصصین با تجربه و حرفه ای و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه های مربوط به مشکلات پوست و مو و استفاده از روش های گوناگون برای رفع مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است ، تمام خدمات مربوطه در این کلینیک با بهترین روش های موجود مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است موقعیت مناسب آن و استفاده کردن از بهترین تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته سبب شده خدماتی که در این کلینیک انجام می پذیرد به تواند اطمینان متقاضیان را جلب نماید و نتایجی که به دنبال دارد باعث ایجاد رضایت در آنها شود. انجام تمام خدمات مشاوره در این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان برجسته و حرفه‌ای برای شما از عزیزان به صورت رایگان فراهم است تا با کمک مشاوره بتوانید بهترین روش ها جهت رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنید و بهترین نتیجه را رقم بزنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

میکرودرم آبریژن روش غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست

مزایا ، عوارض و هزینه فیشیال پوست صورت

راهکارهای خانگی درمان افتادگی پوست صورت با ماساژ و ماسک

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/9r9q

لینک آپارات: https://aparat.com/v/bP0rx

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/FIDjwZ4n

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/mln_-zUqpYA

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir