بهترین کرم های جوان کننده پوست صورت کدام هستند؟

بهترین کرم های جوان کننده پوست صورت کدام هستند؟

بهترین کرم های جوان کننده پوست صورت کدام هستند؟

این روزها تا دلتان بخواهد در دنیای مجازی و صفحات اینستاگرام در خصوص اهمیت پوست و روش های رسیدگی به آن صحبت می‌شود ، هر روز برندهای گوناگون لوازم آرایشی جدید برای بازسازی و جوانسازی پوست معرفی می شود و در بازار محصولات پوستی آنقدر زیاد است که گاهی حتی نمی توان حدس زد که بهترین کرم برای جوان کننده پوست به چه برندی تعلق دارد اما خیالتان از این بابت راحت باشد ما در این مقاله با شما در خصوص بهترین کرم های جوان کننده پوست صورت صحبت خواهیم کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کرم های جوان سازی چه تاثیری روی پوست می گذارند؟

کرم های جوانساز چین و چروک های پوست را می‌توانند کاهش دهند و از ایجاد دوباره آن نیز جلوگیری کنند این کرم های معروف آبرسان ، تغذیه کننده و بازسازی پوست را بر عهده دارند معمولاً کرم های جوانساز ترکیبات و فرمول هایی مانند اسید هیالورونیک ، اسید سالسیلیک و آبرسان ها را دارند و به همین دلیل پوست روشن و یک دست خواهند کرد و لکه‌های تیره را می‌توانند کمرنگ کنند با این حال فرایند ضدپیری و جوان کنندگی پوست با استفاده از این کرم ها ممکن است در همه افراد نتایج یکسانی را به دنبال نداشته باشد بعضی از افراد نسبت به مواد موجود در بعضی کرم ها حساسیت نشان می‌دهند برای دانستن اینکه چه محصولاتی برای جوانسازی پوست شما می تواند گزینه مناسبی باشد باید بدانید که نوع پوست شما چیست و کدام یک می تواند با پوست شما بهترین سازگاری را داشته باشد؟ در ادامه بعضی است کرم های محبوب برای جوانسازی پوست را برای شما معرفی خواهیم کرد و در خصوص بهترین کرم های جوانسازی پوست می کنیم.

اگر بین کرم های گوناگون روش های درمانی و عمل های زیبایی به شکل افتاده است و نمی دانید کدام روش می تواند آسیب کمتری به پوست شما وارد کند و بهترین نتیجه را رقم بزند پیشنهاد می دهیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

بهترین کرم های جوان کننده پوست

امروزه در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی انواع گوناگونی از کرم های جوانسازی پوست وجود دارد و از آنها ساخت کشور خودمان هستند و بعضی دیگر از جمله محصولات پرطرفدار جهانی به شمار می‌روند بعضی از این کرم ها به جز پوست صورت می تواند روی دست و گردن نیز جوابدهی خوبی داشته باشند و باعث بازسازی آنها نیز شوند در حال حاضر بهترین کرم های جوان سازی پوست می تواند به شرح زیر باشد:

کرم جوان کننده دست و صورت سی گل حاوی ویتامین c

گرچه نمیتوان به طور قطع این کرم را به عنوان بهترین مارک کرم جوان کننده پوست معرفی کرد اما ساختار آبرسانی این محصول آن را به یکی از بهترین گزینه های مناسب تبدیل کرده است کلمه جوان کننده دست و صورت سی گل برای نیازهای پوستی و برطرف کردن خشکی پوست استفاده می‌شود و به خوبی نقش آبرسان را میتواند بر عهده بگیرد ترکیبات کننده مرطوب‌کننده و ویتامین های این کرم از خشکی پوست جلوگیری می‌کنند و به دلیل رطوبت بالایی که دارند بهتر است که افرادی که پوست چرب و جوشدار دارد از این کرم استفاده نکند.

ویژگی ها

. حاوی ویتامین c

. جلوگیری از پیری زودرس پوست

. ضد چروک

. حاوی آنتی اکسیدان و اسید هیالورونیک

. جوان کننده و سفت کننده پوست.

با فرمولاسیون ویژه این محصول می‌توانید از خاصیت جوان کنندگی و سفت کنندگی آن بهره‌مند شوید همچنین خاصیت روشن کنندگی این کرم به شفافیت پوست کمک زیادی به شما خواهد کرد.

کرم ضد چروک و جوان کننده لورال

کرم فرانسوی جوان کننده لورال به عنوان یکی از بهترین کرم های جوان کننده پوست که قیمت مناسبی نیز دارد شناخته می شود این محصول مشکلات پوستی مانند افزایش سن را می تواند بهبود ببخشد و سبب می‌شود تا چین و چروک های سطحی پوست به مرور زمان کاهش پیدا کند کرم جوانسازی لورال برای مردان و زنان بالای ۴۰ سال می تواند گزینه مناسبی باشد و به آنها در طراوت و زیبایی پوست کمک کند حداقل بعد از ۴۰ سالگی پوست عیب و نقصی پیدا نخواهد کرد اگر به درستی و برای همیشه از این کرم استفاده شود.

ویژگی ها

. آبرسان بسیار قوی برای چروک های ناشی از افزایش سن.

. احیا کننده سلول های پوستی

. فرمول شدن یا گل اپونتیا و رتینول.

این کرم حاوی عصاره گل اپونتیا است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و سبب میشود از سطح پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت شود و به وجود آمدن چین و چروک های پوستی نیز جلوگیری می کند.

کرم جوان کننده و شاداب کننده دست آدرا

در بازار محصولات ایرانی کرم های جوان کننده دست آدرا به عنوان یکی از کرم های جوان کننده دست وجود دارد این کرم خشکی چین و چروک و لاغر شدن دست ها به دلیل افزایش سن را از بین خواهد برد ویتامین های موجود در این کرم سبب روشن شدن و آبرسانی پوست خواهد شد ویتامین‌هایی مانند A , C,‌  E , رنگ ناهموار پوست با استفاده از این کرم از بین خواهد رفت و پوست برای رطوبت و محافظت در برابر خشکی تقویت خواهد شد.

ویژگی ها

. جذب بالا

. رطوبت رسانی قوی

. یکدست شدن رنگ پوست

. حاوی ویتامین c برای شفافیت پوست دست.

کرم جوان کننده و شاداب کننده آدرا حاوی عصاره پرتقال و زنجبیل است که ضد‌عفونی‌کننده قدرتمندی به شمار می‌رود و با کشتن فعالانه باکتری‌ها در سطح پوست سرعت شکل‌گیری لکه‌ها و آکنه ها را می‌تواند کند و از بین ببرد.

کرم جوان کننده صورت نوتو روژینا

اگر به دنبال بهترین برند کرم جوان کننده پوست هستید کرم جوان کننده صورت نوتو روژینا یک انتخاب مناسب می‌تواند باشد فرمول جوان کننده این کرم به کاهش چشمگیری خطوط ریز و چین و چروک های ناشی از فرسودگی سلول ها می تواند کمک کند این کرم با دو ماده ضد پیری شناخته شده سبب تحریک پوست و تولید کلاژن بیشتر در بافت ها نخواهد بود و سبب بهبود کیفیت پوست خواهد شد

ویژگی ها

. فرموله شده یا رتینول و اسید هیالورونیک.

. تولید کلاژن و الاستین

. کاهش چشمگیر چین و چروک های ناشی از افزایش سن.

. نوسازی سلول های سطحی پوست

. شاداب کننده و انعطاف دهنده پوست صورت.

کرم مرطوب کننده و روشن کننده دکتر ژیلا

کرم جوانسازی دکتر ژیلا در رده بهترین کرم های جوان کننده صورت است که قیمت مناسبی نیز دارد این محصول مقرون به صرفه و اقتصادی با ویتامین C فرموله شده است با این ویتامین پوست شاداب و شفاف می شود و چروک های سطحی از روی پوست کاهش پیدا میکند برای رسیدن به بهترین نتیجه باید این کرم را دو بار در روز و شب استفاده کرد بیشترین تاثیر کرم جوان کننده دکتر ژیلا میتواند در سنین ۲۵ تا ۴۵ سالگی دیده شود.

ویژگی ها

. روشن کننده

. ترمیم و بازسازی خطوط پوستی

. نرم کننده و آبرسان

این کرم در سنین ۲۵ تا ۴۵ سالگی بیشترین اثر خود را می تواند روی پوست به جا بگذارد برای رسیدن برای بهترین نتیجه باید روزی ۲ مرتبه در ۲۹ روز و شب قبل از خواب استفاده شود این کرم در زیر آرایش نیز می توان استفاده کرد.

مرطوب کننده و جوان کننده گینو مدل Longue Vie Cellulaire

اگر بگوییم که در سال‌های اخیر کرم مرطوب کننده و جوان کننده گینو به عنوان بهترین کرم برای زنان شناخته شده است و اغراق نکرده ایم این محصول یک کرم بسیار قوی صورت است و غنی از مواد آبرسان است که این کرم برای تحریک گردش سلول ها و روشن کننده لکه های تیره به خوبی می تواند عمل کند در این محصول مراقبتی و عنصر ضروری برای کمک به تغذیه و تحریک پوست شما قرار دارد پوست صورت به کمک این کرم سفت روشن و مقاوم خواهد شد این کرم همچنین برای تجدید احیای انواع پوست می‌تواند مناسب به شمار می‌رود می توانید از این کرم صبح و از استفاده کنید و متوجه بهبودی زیادی در پوست خود شویم.

ویژگی ها

. تقویت کننده پوست

. شفاف کننده و انرژی دهنده به ویژه برای پوست های تیره

. تحریک گردش سلولی

این کرم با داشتن ۵۶ عنصر ضروری فعال موثر در حیات سلولی و مورد نیاز و افزایش طول حیات سلول ها پوست را جوان خواهد ساخت.

کرم ضد پیری و جوان کننده دکتر کلوگل

کرم ضد پیری دکتر گلو گل یک محصول مراقبتی آلمانی است که نیازهای پوست افراد بزرگسال را برآورده میسازد ، حاوی ترکیبات فعالی مانند اسید هیالورونیک روغن نامأنوس و ویتامین e است که سبب می شود این محصول به عنوان بهترین روان کننده برای مردم معرفی شود استفاده منظم از این کرم چروک های صورت را می تواند بازسازی کند و سبب به مقاومت شدن پوست خواهد شد.

ویژگی ها

. کاهش دهنده چروک ها

. محافظ کننده و جلوگیری از آسیب پوستی

. تقویت کننده سلول های سطحی صورت

این محصول با محافظت از پوست می‌تواند از آسیب های احتمالی آن جلوگیری کند و با دارا بودن سدیم هیالورونات ویتامین هایی که در ترکیبات خود دارد می تواند توانایی زیادی در پیشگیری از پیری پوست و جوانسازی آن را داشته باشد.

ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم

همانطور که از نامش نیز مشخص است این محصول یک ژل کرم بازسازی کننده است به دلیل وجود فرمول ژل در این کرم مواد مغذی و ویتامین ها را بیشتر می تواند به لایه های پوست منتقل کند با این حال این ژل بسیار سبک است و سطح پوست را بازسازی خواهد کرد ژل کرم پریم می‌تواند باعث آبرسانی و بهبود بافت صورت شود و در عین حال باعث تسکین پوست نیز شود.

ویژگی ها

. آبرسانی عمیق پوست

. ایجاد ظاهری درخشان و پوست مخملی

. بازسازی سلول های پوست صورت

این محصول حاوی ویتامین c است که سبب کلاژن سازی و در نتیجه از بین رفتن چین و چروک های پوست خواهد شد.

کرم ژل آبرسان مرطوب کننده و جوان کننده بایو آکوا

اگر به دنبال یک کرم جوان کننده با رایحه ای دلپذیر هستید این کرم می تواند یک انتخاب ایده‌آل به شمار برود این ژل لکه های تیره و منافذ بزرگ پوست را میپوشاند و این کرم از سلول‌های مرده از روی پوست را از بین می برد فراموش نکنید که سلول های مرده عامل اصلی در تیره شدن پوست به شمار می‌روند بنابراین استفاده از این محصول به طور چشمگیری می تواند صورت شما را سفید در روشن تر و درخشان تر کند.

ویژگی ها

. آبرسان قوی

. روشن کننده پوست

. حاوی رایحه بلوبری

کرم ژل آبرسان و مرطوب کننده بایو آکوا حاوی عصاره بلوبری است و یک انتخاب عالی می‌تواند برای شادابی و بازگرداندن زیبایی باشد.

کرم آبرسان و جوان کننده صورت مورینگا امو

این کرم یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه برای جوانسازی پوست است مانند دیگر کرم های جوانساز این محصول مناطق تیره پوست را کمرنگ خواهد کرد خاصیت مرطوب کنندگی این کرم سبب از بین رفتن چین و چروک های سطحی پوست خواهد شد در این محصول همچنین از فرمولاسیون آنتی اکسیدان روغن های گیاهی مورینگا آرگان هسته انگور و روغن آفتابگردان نیز استفاده شده است.

ویژگی ها

. حاوی ویتامین A و E

. حاوی روغن هسته انار

. از بین برنده لک های تیره پوست

. آبرسان قوی

این محصول علاوه بر متعادل‌سازی چربی و کاهش سایز منافذ پوست یک آنتی اکسیدان قوی است که سبب بازسازی بافت پوست و از بین رفتن چین و چروک های پوستی می‌شود و باعث و جوان و شاداب شدن پوست خواهد شد.

همانطور که در این مقاله برای شما بیان کردیم انواع کرم های جوانسازی و شادابی پوست وجود دارد که بسته به نوع و سلیقه تان می توانید بهترین را در نظر بگیرید و از آن استفاده کنید اما افزایش سن و پیری پوست یک مشکل است که برای تمام افراد حاصل می شود این افراد می توانند برای جوانسازی و زیبایی پوست از روش های کلینیکی استفاده کنند و بعد از آن که توانستند روند پیری پوست را کاهش دهند با استفاده از این کرم ها نتایج روش های کلینیکی را افزایش دهند ، روش های زیادی در کلینیک ها امروزه مورد استفاده قرار می گیرد که سبب جوانسازی و زیبایی پوست خواهد شد.

کرم های جوان کننده پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – کرم های جوان کننده پوست

روش های نوین جوانسازی پوست

علاقه به داشتن ظاهری جوان و حفظ جوانی در انسان ها میتواند قدمت داشته باشد در نوشته های عصر باستان آثار استفاده از روش های آرایشی برای حفظ جوانی دیده می‌شود و از دیرباز نیز افراد به دنبال اکسیر های جوانی بودند یکی از مهمترین عناصر جوانی پوست صورت است که متاسفانه بیشتر از هر جای دیگر بدن آثار پیری می تواند روی آن نمایان شود درست است که هنوز راه هایی برای جلوگیری از پیری پوست کشف شده ولی راه های جوانسازی پوست می‌تواند ظاهر جوان و شادابی را برای پوست به دنبال داشته باشد پیشرفت های علم پزشکی روش های زیادی را برای جوانسازی پوست در اختیار ما قرار داده است از بوتاکس ، ژل ها و لیزر گرفته تا تکنیک های جوانسازی پوست با استفاده از جراحی تمام این روش ها به نوبه خود می توانند تاثیرگذار باشند و بهترین روش جوانسازی پوست باید با توجه به شرایط پوست شما مشخص شود در این مقاله ما می‌خواهیم به معرفی روش های جوانسازی پوست بپردازیم و اطلاعات کاملی در خصوص موارد جوانسازی پوست در اختیار شما قرار دهیم اگر بیش از اینکه به سراغ به روش ها برویم بهتر است کمی در خصوص فرآیند پیری پوست بدانید این دانش پایه هایی برای درک بهتر روش های جوانسازی دارد.

 

پیری پوست و نشانه های آن

افزایش سن سبب تحریک اجزای شکل دهنده پوست خواهد شد کلاژن از جمله این اجزا هستند که بر زیبایی و جوانی پوست اثر گذار هستند استفاده کردن از دخانیات ، ورزش نکردن ، آلودگی های هوا ، قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید و تغذیه نامناسب در کنار بالا رفتن سن باعث تخریب و تحلیل رفتن پوست خواهد شد به مرور زمان لایه‌های سطحی پوست نازک و بافت پیوندی آن ضعیف می‌شود برای این که علائم پیری پوست را بهتر متوجه شوید باید لایه های پوست و بافت های اطراف آن را بشناسید خوب پوست از چند لایه تشکیل شده که شامل روی پوست یا اپیدرم و درم و زیر پوست هیپودرم است روی پوست بخشی است که با چشم مشاهده می شود لایه های میانی که شامل سلول های تولیدکننده روپوست و برخی از گیرنده های حسی هستند زیر پوست یا هیپودرم هم از بافت پیوندی یا همبند و بافت چربی تشکیل شده است هیپودرم به لایه عضلانی زیر متصل خواهد کرد عضلات هم روی استخوان ها قرار می گیرد افزایش سن روی تمام لایه های پوست و بافت‌های اطراف آن می‌تواند اثرگذار باشد در واقع پیری پوست با چهار علامت اصلی خود را نشان می‌دهد که در روش های جوانسازی پوست به دنبال راهی برای درمان آن هستید ، بیاید تا نگاهی به علائم پیری پوست بیندازیم.

 

چین و چروک

خطوط پوستی از اولین نشانه‌های افزایش سن به شمار می‌رود این ها از سن ۲۵ سالگی به تدریج می تواند روی پوست ظاهر شود و به مرور زمان عمیق‌تر و تبدیل به چین و چروک های بیشتری شود ، خطوط پوستی ناشی از حرکات عضلات صورت است در سنین جوانی هنگامی که میخندید یا گریه میکنید یا مشغول صحبت هستید این خطوط خود را نشان می‌دهند اما وقتی خود پوست تبدیل به چین و چروک میشود بدون حرکت عضلات صورت هم آنها را می توانید مشاهده کنید اصطلاح می گویند خطوط متحرک به چین و چروک های ثابت تبدیل شده است.

شایع ترین محل چین و چروک:

. خط افقی پیشانی

. خط اخم بین ابروها به صورت عمودی

. خطوط شعاعی دور چشم یا همان خطوط پنجه کلاغی

. خط خنده کناره های بینی تا بالای لب

. خطوط دوره لب.

 

روش های جوانسازی پوست بر اثر چین و چروک

. لیزر درمانی

. تزریق فیلر یا ژل

.بوتاکس

.هایفوتراپی

. لیزر اندولیفت

.تزریق چربی

. کربوکسی تراپی

. کاهش حجم

با افزایش سن چند اتفاق مهم برای پوست و لایه های زیرین خواهد افتاد پروتئین ، کلاژن و الاستین پوست کاهش پیدا خواهد کرد و پوست چروک و افتاده می شود چربی زیر پوست در نواحی گونه گیجگاه ، بینی و چشم ها تحلیل می رود و صورت ظاهر استخوانی به خود پیدا می کند استخوان های صورت به ویژه در اطراف دهان تحلیل خواهد رفت البته این موارد در سن بالای ۵۰ تا ۶۰ سالگی خود را نشان خواهد داد ولی روش‌های جوانسازی پوست و موثر در زمینه با این صورت گیرد تا ظهور این علائم را بتوانند به تعویق بیندازند کاهش حجم می تواند افتادگی ، چین و چروک و شادابی صورت شما را به شکل چشم گیری کاهش دهد.

شایعترین محل های کاهش حجم

. زیر چشم

. گونه ها

.زاویه فک و چانه

.اطراف لب و بینی

. از دست رفتن خاصیت کشسانی

نقشه های عمیق پوست از چند جز اصلی تشکیل شدند که قوام و شادابی پوست را ایجاد خواهند کرد اول از همه باید به رشته های پروتئینی یا همان کلاژن اشاره کرد که اسکلت اصلی بافت پوست زیر را تشکیل می دهد ، هیالورونیک اسید جزو دوم است که همچون سیمان بین بافت و عمل خواهد کرد و فضای بین رشته های کلاژن را پر خواهد کرد در نهایت رشته‌های الاستین سبب خاصیت کشسانی و محکم شدن پوست خواهد شد در سنین پیری هم شاهد افتادن پوست هستید هم از دست رفتن خاصیت کشسانی و افتادگی به دلیل کاهش حجم اتفاق می‌افتد که ناشی از تحلیل رفتن چربی در زیر پوست است کاهش حجم هیالورونیک اسید و تخریب استخوان ها نیز به دنبال آن خواهد بود تحلیل رفتن قوام پوست و از دست رفتن خاصیت کشسانی آن ناشی از فرسودگی و تخریب کلاژن و الاستین می باشد و بدین ترتیب استحکام و کشش پوست کاهش پیدا خواهد کرد تغییراتی مانند خشک و سفت شدن لایه های سطحی پوست هم مزید بر این علت می‌شود تا حالت شکنندگی به خود بگیرد.

شایعترین محل های کاهش خاصیت کشسانی

. دور لب

. کناره های فک

.زیر چشم

. پیشانی.

 

روش های جوانسازی

. لیزر اندولیفت

.هایفوتراپی

.میکرونیدلینگ

. آر اف فرکشنال ، co۲ فرکشنال

. اربیوم فرکشنال

. پلاسما جت

. تغییر در لایه های پوست

پوست ما از چند لایه تشکیل شده از لایه سطحی یا همان اپیدرم نام دارد این لایه از چند لایه سلول تشکیل شده و به مرور زمان خشک و زمخت و نسبت به اشعه آفتاب نیز حساس خواهد شد ایجاد لکه ها و خال ها از جمله تغییراتی هستند که در این لایه مشاهده می شود لایه میانی یا در آن از سلول های سازنده بود چربی و عروق و بافت پیوندی تشکیل شده است همانطور که گفته شد میزان اجزای ساختمانی بافت پیوندی در فرایند پیری پوست می تواند کاهش داشته باشد لایه های میانی علاوه بر شکل دادن به پوست و حفظ قوام آن می توانند نقش داشته باشند بلکه وظیفه آبرسانی پوست را نیز برعهده دارند به همین دلیل با تحلیل رفتن برای پوست خشک دردسر خواهد شد لایه زیرین پوست یا هیپودرم نام دارد که حاوی بافت پیوند و بالشتک های چربی است که با افزایش سن تعداد سلول ها و ضخامت و حجم این بالشتک های چربی کم می‌شود این وقایع منجر به کاهش حجم پوست و به وجود آمدن چین و چروک نخواهد شد.

محل های شایع تغییر در لایه های پوستی در سرتاسر صورت است.

 

چه زمانی باید برای جوانسازی پوست اقدام کنید؟

بهترین زمان برای دریافت درمان برای جوانسازی و زیبایی پوست بستگی به شرایط شما دارد اینکه چه زمانی علائم بیماری برای تان می تواند آزاردهنده و نگران کننده باشد و چقدر علاقه دارید که از پوست خود محافظت کنید از جمله عوامل موثر بر زمان جوانسازی است . استفاده از کرم های مرطوب کننده ، ضد افتاب ، شستن پوست و تمیز نگه داشتن آن مهمترین مراقبت های پوستی به شمار می‌رود که می‌تواند در کاهش سرعت پیری پوست تاثیر گذار باشد بعضی از افراد متقاضی جوانسازی پوست از اوایل ۳۰ سالگی دچار علائم اولیه پیری پوست مانند چین و چروک های ظریف خواهند بود افتادگی و لکه های پوستی نیز ممکن است که در آنها مشاهده شود درمان های لیزری ، لایه برداری و هایفوتراپی از روش های کم تهاجمی است که می‌تواند باعث بهبود ساختار پوست و جلوگیری از پیری آن شود دهه چهارم زندگی هنگامی که باید بیشتر مراقب پوست خود باشید ، بدن خانم ها با نزدیک شدن به زندگی دوار تغییرات هورمونی می‌شود که تاثیر زیادی می‌تواند روی صورت داشته باشد نمایان شدن چین و چروک اطراف چشم و دهان ، خشکی و لکه های پوستی از جمله مواردی هستند که در زنان بالای ۴۰ سال خود را نشان می‌دهند در این سهم روش های کم تهاجمی مانند هایفوتراپی ، لیزر درمانی ، تزریق ژل و یا تزریق بوتاکس می تواند کمک کننده باشد اگر شما هم در این سنین هستید و علاقه دارید که از روش های جوانسازی برای پوست استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک درمان مناسبی را بسته به شرایط پوسته خود انتخاب و از آن استفاده کنید و همواره زیبایی و جوانی پوست خود را به دست آورید.

 

روش های جوانسازی پوست

روش های جوان سازی پوست را می‌توان در سه دسته کلی قرار داد:

. روش های تهاجمی که شامل جراحی پلاستیک و زیبایی مثل کشیدن پوست است.

. روش های کم تهاجمی مانند هایفوتراپی ، اندولیفت به روش های تزریق مانند تزریق بوتاکس ، چربی و ژل.

. روش های غیر تهاجمی شامل مراقبت های کلی پوست مانند استفاده از کرم های ضد چروک و درمان های خانگی برای جوانسازی پوست.

روش های تهاجمی معمولاً هزینه بالا ، نیاز به بستری شدن ، دوره نقاهت طولانی ، عوارض و خطرات زیادی می‌تواند به دنبال داشته باشد اما می‌توان گفت که ماندگاری نتایج آن بسیار بالاست و روش‌های غیرتهاجمی کم خطر تری و ساده ترین روش ها به شمار می‌روند اما تاثیر زیادی نمی تواند روی پوست داشته باشد ، روش های جوانسازی کم تهاجمی عوارض و خطرات بسیار کمی دارد از روش‌های تهاجمی ارزان‌تر هستند و اثرات چشمگیری می تواند روی پوست به جا بگذارند به طور کلی تا زمانی که بتوان از روش های کم تهاجمی یا بدون تهاجم برای جوانسازی استفاده کرد راه هایی مانند جراحی لیفت صورت و کشیدن پوست هرگز توصیه نخواهد شد چرا که خطرات و عوارضی را می تواند به دنبال داشته باشد و قبل از اقدام به جراحی با روش های جوانسازی تهاجمی روش های کم تهاجمی را حتماً امتحان کنید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان همواره تلاش می‌شود تا بهترین و به روز ترین روش های درمانی را برای افراد متقاضی عزیز تدارک ببینند با توجه به اینکه بیشترین توجه علم پزشکی امروز به سمت روش های کم تهاجمی و جوان سازی پوست می رود خدمات متنوعی در این خصوص برای افراد متقاضی ارائه شود در ادامه بعضی از روش های کم تهاجمی جوانسازی پوست در این کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان انجام می شود را برای شما بیان خواهیم کرد.

 

لیزر اندولیفت

اندولیفت یکی از روش‌های جدید جوانسازی پوست است در این روش کم تهاجم فیبر بسیار نازک وارد پوست میشود و درون لایه های عمیق پوست قرار میگیرد فیبر با استفاده از اشعه لیزر مادون قرمز کلاژن سازی پوست را تحریک می کند و سبب ذوب شدن تجمعات اضافه چربی خواهد شد و بدین ترتیب شاهد کاهش افتادگی و سفتی پوست می شوید.

برخی از کاربردهای اندولیفت در جوانسازی پوست

. زاویه سازی فک و صورت

. افزایش قوام و سفتی پوست گردن

. کاهش چین و چروک و عمق خطوط خنده

. کاهش چربی های موضعی به ویژه در ناحیه غبغب.

 

هایفوتراپی

در هایفوتراپی از امواج فراصوت استفاده می شود همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه های خاصی از پوست انرژی وارد می‌کنند و سبب تحریک پوست برای تولید کلاژن می‌شوند کلاژن سبب سفت شدن و کاهش چین و چروک پوست خواهد شد هایفوتراپی برای افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می برند و می خواهند روند پیری پوست خود را کاهش دهند می تواند بسیار مناسب باشد.

بعضی از کاربرد های هایفوتراپی در جوانسازی پوست

. کاهش چین و چروک پوست

.سفت کردن افتادگی و شل شدگی پوست

. لیفت گونه ها و ابروها و پلک ها

.بهبود وضعیت خط چانه

.صاف و سفت کردن پوست صورت

لیفت گردن و دکلته

.اصلاح طرح خنده.

 

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی گاز دی اکسید کربن است که به زیر پوست تزریق خواهد شد در هر نقطه از بدن که غلظت گاز دی اکسید افزایش پیدا کند بدن ما برای اکسیژن رسانی و جبران تجمع خونرسانی به آن قسمت را افزایش می دهد و بدین ترتیب با تزریق گاز دی اکسید کربن و در آن قسمت به افزایش خون رسانی به منطقه خاصی کمک خواهد کرد با افزایش خون‌رسانی ترمیم سلول اتفاق خواهد افتاد و وضعیت پوست می تواند بهبود پیدا کند.

برخی از کاربردهای کربوکسی تراپی در جوانسازی پوست

. رفع تیرگی و خطوط دور چشم

.برطرف کردن چین و چروک های صورت

. کاهش چربی های موضعی

. رفع شل شدگی و افتادگی پوست

. جوانسازی پوست بدن.

 

تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلر به لایه‌های مختلف پوست باعث حجم دهی به مناطق تحت درمان خواهد شد و حجم دهنده ها به سه دسته دائمی ، نیمه دائمی و موقت تقسیم‌بندی می‌شوند که مواد دائمی به دلیل عوارض و خطراتی که دارد استفاده نمی شود مواد نیمه دائم هم به دلایل مشابه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی های موقت بهترین فیلر ها به شمار می روند که از هیالورونیک اسید هستند همان ماده‌ای که در ابتدای متن در خصوص آن صحبت کردیم و گفتیم که مانند سیمان بین بافت می تواند عمل کند.

برخی از کاربردهای تزریق ژل در جوانسازی پوست

. پر کردن خطوط صورت

.فزایش حجم لب بالا و پایین.

 

تزریق چربی

در تزریق چربی بافت چربی با استفاده از روش‌هایی مانند لیپوساکشن از قسمت هایی از بدن خارج و در درون بالشتک های چربی زیر پوست تزریق خواهد شد ماندگاری این روش بسیار است و خطرات بسیار کمی را به دنبال دارد بالشتک های چربی در نقاط مختلف پوست صورت مشاهده می‌شود که از مهمترین آنها می توان به گونه ها اشاره کرد:

برخی از کاربردهای تزریق چربی در جوانسازی پوست

. پر کردن چین و چروک صورت

.درمان افتادگی و شل شدگی پوست صورت

.برجسته کردن سینه ها لب ها و پشت دست

 

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدار ترین روش ها برای جوانسازی پوست در سراسر دنیا به شمار می‌رود ماده‌ای که در بوتاکس استفاده می شود نوعی سم است که سبب فلج شدن عضلات می‌شود که با فلج شدن عضلات صورت خطوط و چین و چروک تا حد زیادی میتواند از بین برود تزریق بوتاکس در صورتی که تحت نظر پزشک متخصص صورت گیرد یک روش بسیار ایمن و موثر در بهبود ظاهر پوست به شمار میرود.

برخی از کاربردهای تزریق بوتاکس در جوانسازی پوست

. از بین بردن خطوط صورت

.شکل دادن به ابروها

بالا بردن گوشه های لب

شما هم می‌توانید از مزایا و کاربرد این روش های در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص با تجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

 

مزایای جوان کننده پوست صورت

داشتن یک پوست زیبا و جوان می تواند مزایای بیشماری را با خود به همراه داشته باشد این که فرد همواره از داشتن یک دوست با طراوت و زیبا می تواند لذت ببرد و داشتن یک پوست زیبا و با طراوت نشان دهنده جوانی او به شمار می‌رود همچنین می تواند اعتماد به نفس او را افزایش دهد ، استفاده از روش های مختلف مانند کرم های جوان کننده پوست و استفاده از روش های کلینیکی مانند هایفوتراپی ، تزریق چربی و تزریق بوتاکس همگی می‌توانند برای جوانسازی و زیبایی پوست مورد استفاده قرار گیرند که بسته به شرایط پوست و مشکلات بوسید پزشک می‌تواند بهترین درمان را برای شما انجام دهد تا همواره پوستی جوان و باطراوت داشته باشید اگر می خواهید از مزایای داشتن یک پوست جوان و زیبا بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و درمان مناسب قرار گیرید.

 

کاندیدای مناسب جوانسازی پوست صورت

کاندیدای مناسب جوانسازی پوست صورت تمام افرادی هستند که علاقه دارند همواره پوستی زیبا و با طراوت داشته باشند و به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند می‌توانند با استفاده از روش های مانند استفاده از کرم های جوان کننده پوست صورت و استفاده از روش های موثر برای بازسازی و جوانسازی پوست خود استفاده کنند و همواره از داشتن پوست زیبا و با طراوت لذت ببرند افرادی که بالای ۳۰ سال دارند باید همواره به مراقبت از پوست خود با استفاده از روش های گفته شده بپردازند تا بتوانند از پیری پوست خود جلوگیری کنند و همواره پوستی زیبا و با طراوت داشته باشند اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی و طراوت پوست خود اهمیت می دهید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و درمان مناسب را برای جوانسازی و زیبایی پوست خود استفاده کنید.

 

عوارض بهترین روش های جوانسازی پوست صورت

اگر شما زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ای به جوانسازی پوست صورت خود بپردازید و از روش درمانی مناسب بسته به شرایط و نوع پوست خود استفاده کنید هیچ گونه عوارض جانبی و جبران ناپذیری برای شما در پی نخواهد داشت و شما می توانید با خیالی آسوده به طراوت و زیبایی پوست خود بپردازید و همواره سلامت آن را حفظ کنید شما می توانید با خیالی آسوده از بهترین کرم های جوان کننده پوست صورت و روش های مناسب برای بازسازی و رفع چین و چروک صورت در این کلینیک تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه استفاده کنید و همواره زیبایی و سلامت پوست خود را حفظ کنید بدون هیچ خطر و مشکلی برای شما حاصل شود انواع روش های زیبایی پوست و مو در این کلینیک تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه صورت میگیرد .

کرم های جوان کننده پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – کرم های جوان کننده پوست

هزینه بهترین روش جوان کننده پوست صورت

هزینه بهترین روش جوان کننده پوست صورت بستگی به نوع روش درمانی و میزان افتادگی و مشکلات پوستی شما دارد اگر پزشک کرم های جوان کننده پوست صورت را برای شما در نظر بگیرد هزینه آن بستگی به نوع کرم و برندها ندارد اما اگر پزشک روش های کلینیکی را برای شما در نظر بگیرد بستگی به روش انتخاب شده ، تعداد جلسات درمانی ماده تزریق شده و عوامل دیگری دارد که همگی می تواند روی هزینه درمان اثر گذار باشد جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با مراجعه به این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از نوع درمان و هزینه آن اطلاعات به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان میباشد که میتوانید از آن بهره مند شوید.

 

مراقبت های قبل از جوان کننده پوست صورت

مراقبت های قبل از جوانسازی و زیبایی پوست صورت بستگی به نوع روش درمانی شما ، میزان افتادگی و مشکلات پوستی شما دارد که پزشک بعد از معاینه پوست شما و بررسی آن درمانی مناسب را برای شما در نظر خواهد گرفت و مراقبت های لازم را نیز به شما ارائه خواهد داد که رعایت آنها قبل از انجام درمان می تواند نتایج بهتری را برای شما رقم بزند و شما را از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان بدارد پس با انتخاب یک پزشک متخصص پوست و مو می توانید قبل از اینکه به درمان مناسب برای زیباسازی و جوانسازی پوست خود بپردازید بهترین نتیجه را بعد از انجام درمان برای خود رقم بزنید.

 

مراقبت های بعد از جوانسازی پوست صورت

مراقبت های بعد جوانسازی پوست صورت بستگی به نوع روش درمانی برای شما دارد اگر پزشک استفاده از بهترین کرم های جوان کننده پوست صورت را برای شما پیشنهاد داده باشد نیاز به مراقبت خاص و ویژه بعد از استفاده از کرم ها ندارید و قبل از آن باید صورت را کاملا تمیز بشویید و بعد از استفاده از آن نیز به توصیه های ارائه شده توسط پزشک توجه داشته باشید استفاده کردن از روش های غیر تهاجمی مانند هایفوتراپی نیز بعد از انجام درمان نیاز به مراقبت خاص و ویژه ندارد و فقط توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص را باید به خوبی توجه کنید تا از هرگونه عوارض درمان باشید و بتوانید نتایج این روش درمانی را افزایش دهید.

 

اثرات و نتایج بهترین جوانسازی پوست صورت

اگر شما از کرم های جوان کننده پوست صورت استفاده می کنید و کرم مناسب و سازگار با پوست خود را استفاده می کنید و طبق دستورالعمل از آنها استفاده می کنید باید گفت که نتایج زیادی می‌تواند در جوان ماندن پوست به دنبال داشته باشد روش های کلینیکی نیز اثرات و نتایج آن ها بستگی به نوع روش درمانی دارد اگر بخواهید از روش‌های تهاجمی مانند لیفت صورت استفاده کنید باید گفت که نتایج آن می‌تواند دائمی و ماندگار باشد اما استفاده از روش‌های غیرتهاجمی ماندگاری آنها بستگی به روش در نظر گرفته شده دارد مثلاً هایفوتراپی می تواند بین یک تا سه سال ماندگاری داشته باشد و بعد از آن دوباره نیاز به تمدید دارد شما هم می توانید از اثرات و نتایج بهترین روش های جوانسازی پوست صورت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

 

دوره نقاهت جوانسازی پوست صورت

دوره نقاهت جوانسازی پوست صورت بستگی به روش در نظر گرفته شده دارد مثلاً اگر از روش‌های جراحی مانند لیفت صورت استفاده کرده‌اید باید گفت که دوره نقاهت این روش بسیار طولانی است و مشکلات زیادی را می تواند برای شما در پی داشته باشد اما اگر از روش های مانند هایفوتراپی ، لیزر درمانی و کربوکسی تراپی استفاده کرده باشید این روش ها هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره بپردازید هیچ کدام از روش های غیر جراحی و کم تهاجمی نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری ندارند استفاده از بهترین کرم های جوان کننده پوست صورت نیز هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و طبق دستورالعمل کرم باید آنها را استفاده کنید تا بتوانید از نتایج آن بهره مند شوید.

 

تعداد جلسات جوانسازی پوست صورت

اگر پزشک متخصص بهترین کرم های جوان کننده پوست صورت را برای رفع مشکلات پوستی شما در نظر گرفته باشد باید به طور مداوم از این کرم ها در روز و شب استفاده کنید تا بتوانید آبرسانی قوی برای پوست خود انجام دهید و از به وجود آمدن چین و چروک در پوست خود جلوگیری کنید اگر از روش‌هایی مانند هایفوتراپی ، تزریق چربی یا تزریق ژل استفاده کرده باشید این روش ها در یک جلسه بسیار کوتاه انجام می گیرد و شما بلافاصله می‌توانید کلینیک را ترک کنید اما در زمان مشخص شده بعد از آن نیاز به تمدید خواهید داشت استفاده از روش‌هایی مانند لیزر درمانی و کربوکسی تراپی بستگی به میزان افتادگی و شل شدگی پوست شما ممکن است که پزشک چندین جلسه درمان را برای شما در نظر بگیرد تا بتوانی به نتایج خوبی از این روش درمانی دست پیدا کنید اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارید همواره پوستی شاداب و باطراوت داشته باشید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و درمان مناسب قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی اطلاع کامل به دست آورید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری

کرم های جوانساز چین و چروک های پوستی را می تواند کاهش دهد و از ایجاد دوباره آنها نیز جلوگیری کند این کرم ها در عین حال اثرات رطوبت رسان و تغذیه کننده و بازسازی پوست را می‌تواند بر عهده داشته باشند معمولاً کرم های جوانساز ترکیبات و فرمول های اسید هیالورونیک که ساخته شدن و سبب آبرسانی پوست خواهد شد و بدین ترتیب می تواند پوست را روشن و یک دست کند و لکه های تیره روی سطح پوست را کمرنگ کند با این حال فرایند ضدپیری و جوان کننده این کرم ها ممکن است در تمام افراد نتایج یکسانی را به دنبال نداشته باشد خیلی از افراد متقاضی نسبت به مواد موجود در این کرم ها می توانند حساسیت از خود نشان دهند برای دانستن اینکه کدام محصولات جوانساز برای شما می تواند بهترین باشد و پوست شما به کدام یک از آنها سازگاری بهتری دارد باید حتما زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ای مورد معاینه قرار گیرید و با استفاده از نظر او و معاینه بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید کرم های زیادی وجود دارند که شما می توانید برای جوانسازی و زیبایی پوست خود استفاده کنید همچنین اگر نیاز داشته باشید که از روش‌های درمانی دیگر برای جوانسازی پوست استفاده کنید پزشک آنها را به شما پیشنهاد خواهد داد تا بتوانید بهترین نتیجه را برای بازیابی زیبایی و جوانسازی پوست خود به دست آورید اگر علاقه دارید که همواره پوستی زیبا و با طراوت داشته باشید و مشکلات پوستی خود را بدون هیچ گونه عوارضی از بین ببرید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و بسته به شرایط و نوع پوست خود درمان مناسبی را انتخاب و از آن استفاده کنید انواع روش های زیبایی پوست و مو در کلینیک توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

درباره کلینیک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و با کمک گرفتن از بهترین متخصصین حرفه ای و با تجربه و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه های مربوط به مشکلات پوست و مو استفاده کردن از روش های گوناگون جهت برطرف کردن مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را برای خود به دست آورده است تمام خدماتی که در این کلینیک صورت می‌گیرد با بهترین تکنیک های موجود مورد تایید قرار گرفته است موقعیت مناسب این کلینیک و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های مدرن سبب شده خدماتی که در این کلینیک صورت می‌گیرد بتواند اطمینان افراد متقاضی را جلب کند و نتایج که به دنبال دارد و از ایجاد رضایت افراد متقاضی شود تمام خدمات مشاوره در این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای و برجسته پوسته کشور برای شما رایگان فراهم است تا با کمک مشاوره به راحتی بتوانید بهترین روش جهت رفع مشکلات پوستی خود را استفاده کنید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

بهترین و جدید ترین روش جوانسازی پوست در کلینیک بین المللی سعیدیه همدان

میکرودرم آبریژن روش غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست

راهکارهای خانگی درمان افتادگی پوست صورت با ماساژ و ماسک

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/vjqx

لینک آپارات: https://aparat.com/v/3HhX8

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/DidqGryR

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/HlIzBu1L0mI

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی
رژیم لاغری فستینگ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir