سندروم تخمدان پلی کیستیک چیست و چرا باعث ریزش مو می شود؟

سندروم تخمدان پلی کیستیک چیست و چرا باعث ریزش مو می شود؟

سندروم تخمدان پلی کیستیک چیست و چرا باعث ریزش مو می شود؟

سندروم تخمدان پلی کیستیک و همان تنبلی تخمدان اختلال هورمونی زنانه است این اختلال در زنانی که در زمان بارداری هستند بیشتر رایج است.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

سندروم تخمدان پلی کیستیک

در زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک قاعدگی ها طولانی مدت می شود و همچنین می‌تواند نامنظم باشد و بالا بودن سطح هورمون‌های مردانه اندروژن می‌تواند همراه باشد در این شرایط احتمال بارداری کاهش پیدا می‌کند جوش های چرکی ، پوست چرب ، رشد موهای زائد در قسمت هایی مانند صورت و بدن یا ریزش مو از علائم ابتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک است.

 

نشانه های سندروم تخمدان پلی کیستیک

. ریزش مو ی سر با الگوی مردانه

. موهای زائد بالای چانه ، دو طرف صورت ، روی قفسه سینه و شکم محل‌هایی که فقط رشد موها در مردان اتفاق می‌افتد.

. کمتر از حجم نوبت قاعدگی در طول سال

. چرخه قاعدگی طولانی مدت و دردناک

. افزایش وزن و چاق شدن

. به وجود آمدن اکنه و جوش های چرکی روی صورت به علت چرب بودن پوست

. سطح بالای هورمون اندروژن

. اختلال در بارداری به گونه ای که نیاز به مصرف دارو است.

سندروم تخمدان پلی کیستیک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – سندروم تخمدان پلی کیستیک

علت سندروم تخمدان پلی کیستیک چیست؟

تخمدان زنان ماهانه فولیکول هایی تولید می‌کند فولیکول ها رشد می کنند و تخم گذاری تخمک های رسیده را آزاد می‌کند افراد مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک تخمدان ها به طور طبیعی در آنها فعالیت ندارد تخمک رسید ساخته نمی‌شود و تعادل بین هورمون ها در بدن به هم می‌ریزد همچنین هورمون های تستوسترون بیش از اندازه آزاد می‌شوند و در روند تخمگذاری ماهانه اختلال به وجود می‌آورد علت اصلی تنبلی تخمدان هنوز مشخص نیست اما عواملی وجود دارد که می‌تواند شخص را مستعد به این مشکل کند.

. انسولین زیاد: هورمون های انسولین تولید شده توسط پانکراس میزان قند را تنظیم می‌کند ، باعث می‌شود که حق سلول‌های قندی دریافتی به انرژی تبدیل شود در سلول های مقاوم به انسولین این اتفاق به وجود نمی‌آید و در نتیجه قند خون فرد بالا می‌رود در این شرایط برای کنترل قند خون از اولین بیشتر تولید می‌شود انسولین باعث ترشح بیش از اندازه اندروژن یا همان هورمون های مردانه می‌شود که در فعالیت‌های تخمدان می تواند اختلال ایجاد کند.

. التهاب خفیف: در التهاب خفیف که بر اثر عفونت به وجود می آید گلبول های سفید نقش دارند بر اساس آزمایش زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک دچار نوعی التهاب خفیف هستند که در این حالت تولید اندروژن در بدن آنها افزایش پیدا می کند و فرد در معرض بیماری‌های قلبی و عروقی قرار می گیرد.

. وراثت: بر اساس تحقیقات بیان ژن ها به سندروم تخمدان پلی کیستیک ربط دارند.

. اندروژن زیاد: سطح بالای اندروژن می‌تواند باعث رویش موهای زائد و همچنین آکنه شود.

 

عوارض سروم تخمدان پلی کیستیک

احتمال ابتلا به سایر بیماری‌ها در افرادی که دچار سندروم تخمدان پلی کیستیک هستند از جمله بیماری‌هایی مانند:

. نازایی

. فشار خون در دوران بارداری

. دیابت در بارداری

. سقط جنین و یا زایمان های زودرس

. خونریزی غیر طبیعی رحم

. سرطان است رحم

. بیماری های قلبی و عروقی

. التهاب شدید در کبد که باعث تجمع چربی در آن می‌شود.

. سندروم متابولیک که باعث می‌شود مشکلاتی در وضعیت فرد به وجود آید از جمله فشار خون بالا ، قند بالا ، کلسترول بالا یا تری گلیسیرید که خطرات بیماری های قلبی و عروقی را می‌تواند افزایش دهد.

. دیابت نوع ۲ یا پیش دیابت

. اپنه خواب(وقفه تنفسی در خواب)

. افسردگی و اضطراب

. اختلالات خوردن

. چاقی

پزشک با کمک معاینه فیزیکی و استفاده از تست های آزمایشگاهی می تواند بیماری را تشخیص دهد.

. بررسی رشد موهای زائد

. بررسی آکنه ها و جوش های صورت

. بررسی مقاومت به انسولین

. بررسی تغییرات وزنی

. بررسی دوره قاعدگی

. آزمایش خون که برای اندازه گیری سطح هورمون‌ ها کلسترول و قند خون انجام می‌شود.

. تست بارداری در صورت تاخیر در عادت ماهانه

. معاینه لگن و اندام تناسلی

. سونوگرافی لگن

همچنین سن وضعیت شما علائم نیز در تشخیص پزشک نقش مهمی دارد.

سندروم تخمدان پلی کیستیک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – سندروم تخمدان پلی کیستیک

درمان سندروم تخمدان پلی کیستیک

درمان سندروم تخمدان پلی کیستیک بیشتر بر از بین بردن اختلالاتی مانند اکنه ، چاقی ، نازایی  ،رشد غیر طبیعی موهای زائد متمرکز است معمولاً متخصص معالج تغییر در سبک زندگی و مصرف بعضی داروها را در نظر می‌گیرد در میان داروهای موجود قرص های جلوگیری از بارداری رایج ترین داروها به شمار می‌رود.

. تغییر در سبک زندگی: ممکن است که پزشک به شما توصیه کند که رژیم غذایی کم کالری را ادامه دهید به طور منظم ورزش کنید وزن خود را کاهش دهید بررسی‌ها نشان داده که حتی میزان بسیار کمی کاهش وزن مثلاً ۵ درصد از این بیماری کمک کند کاهش وزن عملکرد داروهای تجویز شده را افزایش می‌دهد و از این طریق در درمان ناباروری نیز می تواند کمک کننده باشد.

. قرص های جلوگیری از بارداری: رایج‌ترین درمان دارویی برای سندروم تخمدان پلی کیستیک و مصرف قرص های جلوگیری از بارداری تولید اندروژن را در بدن کاهش می دهند البته در واقع قرص‌ها بیماری را درمان نمی‌کند بلکه می تواند علائم آن را بهبود ببخشد علائمی مانند بی‌نظمی در عادت ماهانه آکنه و جوش‌های چرکی و موهای زائد صورت با مصرف این داروها این مشکلات نیز کمتر خواهد شد از سوی دیگر قرص‌های ضدبارداری از ابتلا به سرطان رحم می تواند جلوگیری کن.

. داروهای ضد هورمون مردانه: این دارو با مهار کردن تولید هورمون ها آکنه و رشد غیر طبیعی موها را کاهش می‌دهد اسپیرونولاکتون دارویی است که خیلی از پزشکان آن را در نظر می‌گیرد تا بتوانند هورمون های مردانه را مهار کند در واقع اسپیرونولاکتون اثر اندروژن ها را می تواند روی پوست مهار کند هنگام بارداری و یا در بانوانی که قصد بارداری دارند این دارو منع مصرف دارد چون می‌تواند باعث نقص مادرزادی های جنین شود.

. پروژسترون: هورمون های پروژستون عادت ماهانه را می‌توانند تنظیم کنند و هر ماه باید آن را مصرف کنید این هورمون همچنین خطر مبتلا به سرطان دهانه رحم را میتواند کاهش دهد بیشتر پزشکان مدروکسی پروژسترون یا پروژسترون طبیعی را برای افراد مبتلا به سندروم تجویز می کند.

. متفورمین( با نام‌های تجاری رهامت گلوکوفاژ و….) : داروهای متفورمین در تنظیم ماهانه می‌تواند اثرگذار باشد این دارو به صورت خوراکی است مقاومت سلول‌ها به انسولین را می تواند کاهش دهد و سرطان را در خون پایین بیاورد و باعث کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت و همچنین کاهش وزن شود.

. کلومیفن: این دارو ضد استروژن برای تنظیم تخمک گذاری به صورت خوراکی و در بخش اول سیکل قاعدگی تجویز می‌شود.

. لترزول: این دارو تخمک گذاری تخمدان ها را تنظیم و تحریک میکند.

. افلورنیتین: این دارو به شکل کرم است که باعث کاهش رشد موهای زائد در صورت بانوان می‌شود.

. لیزر مو: لیزر موهای زائد روش ایمن و مناسبی برای برطرف کردن موهای زائد است در این روش پالس های الکتریکی به فولیکول‌های موی زائد برخورد می‌کند و باعث می‌شود که بعد از جلسه این فولیکول ها از بین برود و دیگر موی رشد نکند.

. آنتی بیوتیک ها و محلول های شست و شو: محلول ها و لوسیون ها ضد عفونی کننده مخصوص برای شستشوی صورت توسط پزشک توصیه می شود در برخی موارد پزشک برای درمان آکنه آنتی بیوتیک تجویز می کند.

 

سندروم تخمدان پلی کیستیک و ریزش مو

بدن زنان نیز هورمون های مردانه اندروژن تولید می کند این هورمون های مردانه تستوسترون نام دارد که باعث رشد موها در زیر بغل و بخش‌های ناحیه تناسلی در دوران بلوغ می شود اما وظیفه مهم دیگری نیز دارد کیست تخمدان تولید اندروژن را افزایش می دهد در نتیجه صفات مردانه در خانم هایی که به این سندروم مبتلا هستند بروز می کند مثلاً موهای زائد در قسمت‌های مختلفی که فقط در مردان دیده می‌شود مانند صورت گردن و قفسه سینه و شکم به دلیل بالا بودن سطح اندروژن در بدن آنها رشد می کند و همچنین منجر به نازک و ریزش موهای سر در آنها می‌شود بدین ترتیب قسمت جلوی سر آنها کم کم عقب می‌رود و این الگوی ریزش مو همان الوپسی اندروژنیک است یا ریزش مو با الگوی زنانه نیز گفته می‌شود.

 

درمان ریزش موی ناشی از سندروم تخمدان پلی کیستیک

در واقع اختلال هورمونی علت اصلی ریزش مو در سندروم تخمدان پلی کیستیک است بعد از تنظیم سطح هورمون و برگرداندن آن به حالت تعادل هدف اصلی فرآیند درمان در نظر گرفته می‌شود هورمون ها با استفاده از دارو و همچنین تغییر در سبک زندگی تنظیم می شوند ممکن است مجبور شوید چند این دارو را امتحان کنید تا روش درمانی مناسب را پیدا کنید اغلب استفاده از چند دارو می تواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد در ادامه به معرفی بعضی از درمان های موثر برای جلوگیری از ریزش موی ناشی از سندروم تخمدان پلی کیستیک می‌پردازیم.

. قرص های جلوگیری از بارداری: همانطور که گفتیم قرص های جلوگیری از بارداری یکی از رایج‌ترین داروهایی است که برای درمان سندروم تخمدان پلی کیستیک مورد استفاده قرار می‌گیرد پس می‌تواند ریزش موی ناشی از آن را نیز درمان کند قرص‌های ضدبارداری خوراکی هستند که با کاهش سطح اندروژن به کاهش میزان و صورت روند ریزش موها نیز کمک می‌کند معمولاً با مصرف یک داروی آنتی اندروژنی همراه با داروی ضد بارداری می تواند نتایج خوبی را به دست آورد.

. ماینوکسیدیل: سازمان غذا و داروی ایالات متحده ماینوکسیدیل را به عنوان یک داروی موثر برای درمان الگوی طاسی سر زنانه مورد تایید قرار داده است این دارو به دستور پزشک هر روز و به صورت موضعی روی پوست سر باید استفاده شود این دارو باعث افزایش رشد و ضخامت موها می شود.

. فیناستراید و داناستراید: این دو دارو نیز مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده هستند و معمولاً برای درمان الگوی ریزش موی مردانه مورد استفاده قرار می گیرد هر چند این دو دارو برای درمان الگوی ریزش موی زنانه مورد تایید واقع نشده و عوارض جانبی دارد اما بعضی پزشکان مصرف آن را برای بانوانی که به سندروم تخمدان پلی کیستیک مبتلا هستند موثر می دانند.

. اسپیرونولاکتون: اسپیرونولاکتون به دلیل اثر مهارکنندگی یک داروی ادرار آور برای درمان احتباس مایعات توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده مورد تایید قرار گرفته است اما در درمان آلوپسی اندروژن اثرگذار است این دارو مانع تأثیر اندروژن روی پوست می شود این دارو همراه داروهای ضدبارداری و به صورت خوراکی تجویز می‌شود.

. زینک: تحقیقات نشان داده که زینک می تواند پیشگیری کننده و درمان ریزش موی ناشی از سندروم تخمدان پلی کیستیک باشد اثر مصرف روزانه ۵۰ میلی گرم مکمل زینک به مدت 8 هفته می تواند در ریزش مو و درمان آن که ناشی از سندروم تخمدان پلی کیستیک باشد کمک کننده باشد.

. بیوتین: بیوتین نیز مانند هزینه به عنوان یک مکمل موثر می‌تواند روی سلامت و رشد موها اثرگذار باشد هرچند نتایج مستقیم آن بر درمان ریزش موی ناشی از سندروم تخمدان پلی کیستیک وجود ندارد اما تحقیقات نشان داده که مصرف آن به مدت ۹۰ روز می‌تواند در رشد چشمگیر موها کمک کننده باشد.

. کاهش وزن: تحقیقات نشان داد که کاهش وزن حتی در مقداری کم می تواند در درمان سندروم تخمدان پلی کیستیک اثرگذار باشد وزن زیاد میزان تولید اندروژن را کاهش می‌دهد و عوارض ناشی از سطح بالای اندروژن در زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک از بین می‌رود و از میزان و صورت روند ریزش مو نیز کمتر خواهد شد.

. کاشت مو: در روش کاشت مو پزشک فولیکول های پشت سر به عنوان منبع یا بانک مو استفاده می‌کند در این جراحی با استفاده از روش‌های ویژه فولیکولها از پشت سر خارج و در قسمت های بدون موی سر کاشته می‌شود اگر این عمل به درستی صورت گیرد موهای پیوند شده مثل موهای طبیعی رشد خواهند کرد.

سندروم تخمدان پلی کیستیک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – سندروم تخمدان پلی کیستیک

آیا موهای از دست رفته در اثر سندروم تخمدان پلی کیستیک دوباره رشد میکنند؟

موهایی که در اثر بیماری سندروم تخمدان پلی کیستیک از دست رفته است به طور خود به خود مجدد رشد نمی‌کند اما روش‌های اقدامی و درمانی زیادی وجود دارد که می‌توان به کمک آنها از ریزش موی ناشی از کیست تخمدان جلوگیری کرد و رشد آنها را دوباره تحریک کرد استفاده از مزوتراپی بعد از درمان کیست بسیار به بازگشت موهای از دست رفته افراد می‌تواند کمک کند اگر شما هم میخواهید از مزوتراپی مو برای تقویت موها و به دست آوردن موهای زیبا و پرپشت استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و به این روش درمانی بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

 

مزایای مزوتراپی مو چیست؟

. روشی آسان و بدون درد و خونریزی

. نیاز نداشتن به بیهوشی و بستری

. نیاز نداشتن به دوره نقاهت و ریکاوری

. با کمترین عوارض جانبی و مشکلات

. هزینه مناسب و مقرون به صرفه

. رسیدن به نتیجه دلخواه در زمان بسیار کوتاه

مزوتراپی مزایای بیشماری دارد که اگر در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد می‌تواند نتایج فوق‌العاده را برای افراد در پی داشته باشد شما هم می‌توانید از مزایای بیشمار مزوتراپی مو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

 

کاندیدای مناسب مزوتراپی مو

مزوتراپی برای طیف وسیعی از افراد می‌تواند روش درمانی ایمن و موثری باشد برای افرادی که به هر دلیلی دچار مشکلات ساقه مو شده‌اند می‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند مثلاً افرادی که دچار سندروم تخمدان پلی کیستیک هستند و این امر باعث ریزش مو در آنها شده بعد از درمان می توانند به راحتی از مزوتراپی استفاده کنند و در چند جلسه نتایج خوبی را برای خود به همراه داشته باشد همچنین افرادی که دوست دارند موهای آنها رشد بیشتری داشته باشد و موهای پرپشت و ضخیم تری داشته باشد مزوتراپی می‌تواند به آنها در این امر کمک کند افرادی که مزوتراپی هم انجام می‌دهند باید سلامت عمومی داشته باشند و از مصرف دخانیات دوری کند اگر شما هم جزو کاندیداهای مناسبه مزوتراپی‌مو هستید می توانید با با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص باتجربه این کلینیک و انجام این درمان بپردازید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید.

 

عوارض مزوتراپی مو چیست

مزوتراپی اگر در کلینیک معتبر باید توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد هیچ گونه عوارض جانبی و جبران ناپذیری برای فرد در پی ندارد از عوارض معمولا می توان گفت که بعضی افراد ممکن است که به محلول مزوتراپی واکنش و حساسیت نشان دهند و برآمدگی هایی روی پوست سر آنها مشاهده شود و با وجود این عوارض نیز جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا طی چند روز برطرف می‌شود اما باید در مورد آن با پزشک مشورت داشته باشید و او را مطلع کنید ممکن است که پزشک محلول مزوتراپی را برای شما تغییر دهد تا دیگر دچار این واکنش منفی نشوید تاکنون هیچگونه عوارض و خفیفی در مورد مزوتراپی گزارش نشده است و مزوتراپی به عنوان یک روش موثر و این شناخته شده است که تمام افراد می توان توانند از آن استفاده کنند شما هم می توانید مزوتراپی مو را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

 

هزینه مزوتراپی مو

هزینه انجام مزوتراپی مو بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد و برای هر فرد نسبت به فرد دیگر می‌تواند متفاوت باشد هزینه آن بستگی به انتخاب کلینیک تجربه و تخصص پزشکان ، میزان دوز مصرفی ، نوع محلول مزوتراپی و تعداد جلسات درمانی دارد جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با کلیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید و یا می توانید با مراجعه حضوری به این کلینیک با مشاوران و کارشناسان گفت‌وگو داشته باشید و از هزینه انجام این درمان و هر سوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

سندروم تخمدان پلی کیستیک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – سندروم تخمدان پلی کیستیک

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی مو

. قبل از انجام مزوتراپی مو اگر بیماری خاصی دارید که باعث ریزش مو شده باید اول بیماری را درمان کنیم مثلا افرادی هستند که به دلیل سندروم تخمدان پلی کیستیک دچار ریزش مو شده در این افراد اول باید مشکل را حل کند و سپس به مشکلات موی خود بپردازند تا نتایج خوبی به دست آورید.

. قبل از انجام مزوتراپی مو باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون حداقل چند روز قبل از انجام درمان خودداری کنید این داروها ممکن است که در حین درمان سبب کبودی و یا خونریزی شود.

.قبل از انجام مزوتراپی باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید مصرف این گونه مواد خود عاملی هستند که می‌تواند ریزش مو را به همراه داشته باشد.

. هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید ، پوست خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی روی موهای خود استفاده نکنید.

 

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی مو

. تا ۴۸ ساعت بعد از انجام مزوتراپی مو از فعالیت‌های سنگین ورزشی و بلند کردن اجسام سنگین که باعث تعرق بدن می شود خودداری کنید طرق باعث می شود که محلول مزوتراپی از پوست خارج شود.

. تا ۲۴ ساعت از رسیدن آب و بخار آب پوست خودداری کنید از روز سوم می توانید به حمام بروید ولی بیشتر از ۱۵ دقیقه در حمام نمانید و از آب داغ و پرفشار نیز استفاده نکنید زیرا می تواند باعث کبودی شود.

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و محل های پر گرد و غبار دوری کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

. اگر روی پوست سر خود برآمدگی هایی مشاهده کردید با کلینیک تماس بگیرید.

 

دوره نقاهت مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یک روش آسان و مطمئن است که به تقویت موها و جلوگیری از ریزش آنها و حتی رشد مجدد موهای از دست رفته به دلیل مشکلات و بیماری ها می شود مثلا اگر شما دچار سندروم تخمدان پلی کیستیک هستید و این امر باعث ریزش مو شده بعد از درمان می توانید از مزوتراپی برای تقویت و جان گرفتن موهای خود استفاده کنید این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد اما بلافاصله بعد از درمان می توانید فعالیت های روزمره خود را ادامه دهید نیاز نیست که استراحت داشته باشید و از انجام فعالیت‌های سنگین دور بمانید فقط باید به نکاتی مشخص شده توسط پزشک توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی برای خود به همراه داشته باشید.

 

اثرات و نتایج مزوتراپی مو

مزوتراپی مو به راحتی می‌تواند درمان موثری برای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موها باشد همچنین افرادی که دچار نازکی و شکنندگی مو هستند و به هر دلیلی دچار مشکلات ساقه مو هستند مزوتراپی می‌تواند به آنها کمک کند نتایج مزوتراپی ماندگاری طولانی دارد و فرد می‌تواند در طولانی مدت از داشتن موهای پرپشت و زیبا لذت ببرد شما هم می‌توانید از نتایج مزوتراپی مو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

 

تعداد جلسات مزوتراپی مو

تعداد جلسات مزوتراپی مو برای هر فرد نسبت به فرد دیگر می‌تواند متفاوت باشد و بستگی به شرایط و مشکلات ریزش موی فردی دارد که بعد از معاینه توسط پزشک متخصص و مشاوره تعداد جلسات برای هر فرد مشخص می شود اما به طور میانگین بین ۳ الی ۱۲ جلسه درمان نیاز است تا فرد بتواند به نتایج خوبی از این روش درمانی برسد اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که بعد از درمان سندروم تخمدان پلی کیستیک می‌خواهید به تقویت موهای خود بپردازید میتوانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و چنانچه کاندیدای مناسب برای انجام این روش درمانی باشید از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این روش درمانی بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری

سندروم تخمدان پلی کیستیک یا تنبلی تخمدان یک اختلال هورمونی در زنان است که در سن بارداری بیشتر رایج است در زنانی که مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک هستند قاعدگی ها طولانی مدت و نامنظم میشود و بالا بودن سطح هورمون‌های مردانه اندروژن مشکلاتی برای آنها به وجود می‌آید این مشکلات می‌تواند جوش های چرکی ، پوست چرب ، رشد موهای زائد در بدن و ریزش مو باشد از نشانه های سندروم تخمدان پلی کیستیک است که می تواند ریزش موی سر با الگوی مردانه ، رشد موهای زائد و ضخیم در صورت ، قفسه سینه و شکم ، قاعدگی های نامنظم و طولانی مدت ، افزایش وزن و یا چاقی ، به وجود آمدن جوش های چرکی به دلیل پوست چرب ، سطح بالای هورمون های اندروژن و همچنین اختلال در بارداری بگونه‌ای که نیاز به مصرف دارو است به وجود آید علت اصلی آن هنوز مشخص نشده است اما دلایل زیادی می‌تواند باعث به وجود آمدن آن شود از جمله اینکه انسولین زیاد در خون وجود داشته باشد می‌تواند به راستی باشد یا مشکلات دیگر باعث به وجود آمدن آن می شود یکی از مشکلاتی که سندروم تخمدان پلی کیستیک برای افراد به وجود می‌آید مشکلات ریزش مو و اگر به سرعت درمان شود فرد می تواند موهای خود را از دست بدهد پس باید هر چه سریعتر برای درمان این بیماری اقدام کنید تا همواره سلامت و زیبا باقی بمانید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

دلایل ریزش موی جلوی سر و راهکارهای درمان آن

آیا قرص اسپیرونولاکتون از ریزش موی ارثی جلوگیری می کند؟

راهکارهای درمان ریزش مو بعد از کرونا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/lf08

لینک آپارات: https://aparat.com/v/1nrgm

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/Vww7lJvn

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/7ehrJQ5klNE

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir