آیا قرص اسپیرونولاکتون از ریزش موی ارثی جلوگیری می کند؟

آیا قرص اسپیرونولاکتون از ریزش موی ارثی جلوگیری می کند؟

آیا قرص اسپیرونولاکتون از ریزش موی ارثی جلوگیری می‌کند؟

مو یکی از فاکتورهای موثر در زیبایی چهره و افراد است داشتن موهای زیبا برای هر فرد یک آرزو است. افراد به دلایل مختلفی دچار ریزش مو می شوند و این موضوع می‌تواند باعث نگرانی در آن‌ها شود ریزش مو در افراد می‌تواند علت های گوناگونی داشته باشد از جمله می‌توان به زمینه ژنتیکی فرد ، ناهنجاری های هورمونی ، عفونت های پوستی ، فقر بعضی مواد غذایی ، استفاده از شامپوهای نامناسب و استفاده کردن از رنگ‌های شیمیایی نامناسب می‌تواند از اصلی ترین علت های ریزش مو در افراد باشد با توجه به این علت ریزش مو ، از روش‌های درمانی گوناگون می توان برای برطرف کردن این مشکل استفاده کرد در این مقاله ما به بررسی ارتباط قرص اسپیرونولاکتون و ریزش مو می پردازیم. آیا به نظر شما قرص اسپیرونولاکتون دارویی برای درمان ریزش مو است؟ در چه شرایطی برای درمان ریزش مو می توانیم از این قرص استفاده کنیم؟ در صورتی که مشتاق هستید پاسخ این پرسش ها را بدانید پس با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو

قرص اسپیرونولاکتون در برخی مواقع می تواند به عنوان یک داروی موثر برای جلوگیری از ریزش مو باشد استفاده از این دارو باید تحت نظر پزشک انجام گیرد و از مصرف خودسرانه آن به منظور درمان ریزش مو باید خودداری شود البته مصرف هیچ دارویی نباید بدون تجویز پزشک استفاده شود ، با توجه به اینکه ریزش موی سر به دلایل گوناگون می تواند اتفاق بیفتد بنابراین برای درمان لازم است که ابتدا علت اصلی تشخیص داده شود و سپس روش مناسبی برای درمان مشخص شود به عنوان مثال اگر شما دچار ریزش موی ارثی هستید کاشت مو تنها روشی است که می‌تواند برای شما مورد استفاده قرار گیرد در صورتی که ریزش موی شما به دلایل دیگری اتفاق افتاد مزوتراپی می تواند بهترین روش برای شما باشد که میتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن به تقویت ریشه مو و درمان آن بپردازید و از ریزش مو جلوگیری کنید در خصوص ارتباط قرص اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو باید گفت که در هر شرایطی که ریزش موی شما مربوط به عدم تعادل بین هورمون ها باشد استفاده از این قرص می تواند باعث کاهش ریزش شود برخی از بانوان به دلایل تولید بیش از حد هورمون های مردانه یا تستسترون دچار ریزش مو با الگوی مردانه می‌شوند که افزایش هورمون مردانه در خانم ها باعث می شود که موی آنها دچار ریزش شود و موهای زائد در سایر اندام‌های آن ها از قبیل صورت و سینه رشد کند ، هورمون جنسی مردانه یا تستسترون به طور معمول در بدن خانم‌ها به مقدار کمی تولید می‌شود اما در صورتی که مقدار این هورمون افزایش پیدا کند آنها دچار ریزش مو می‌شوند در برخی مواقع زنان دچار الگوی ریزش موی مردانه می‌شوند که موهای آنها دچار نازک شدن می‌شود و در قسمت هایی از جلوی سر یا پشت سر آنها شروع به ریزش می کند با توجه به اینکه این ریزش مو در زنان بعد از یائسگی و به دلیل تغییرات هورمونی به وجود می‌آید به آن ریزش موی اندروژنیک می‌گویند.

 

سندروم تخمدان پلی کیستیک و ریزش مو

یکی دیگر از ارتباطات قرص اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو مربوط به سندروم تخمدان پلی کیستیک است این سندروم یکی از بیماری های شایع در بین بانوان است که خانم هایی که دچار این بیماری می‌شوند تولید اندروژن و تستسترون بیشتری در بدن آنها صورت می‌گیرد و با توجه به افزایش ترشح هورمون های جنسی در این افراد موی آنها دچار ریزش می شود و می تواند در قسمت های دیگر بدن موهای زائد رشد کند در صورتی که علت ریزش مو در افراد سندروم تخمدان پلی کیستیک باشد استفاده از قرص اسپیرونولاکتون می‌تواند درمان موثری به شمار رود ، قرص اسپیرونولاکتون به عنوان یک داروی ضد اندروژن می‌تواند میزان تولید اندروژن را در تخمدان کاهش دهد و با کاهش تولید اندروژن موهایی که به دلیل ترشح نازک و ضعیف شده اند مجدد زخیم می‌شوند و به حالت طبیعی بازگردانده می‌شوند بنابراین می‌توان گفت که اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو مربوط به اختلالات هورمونی بوده و در ریزش مو تاثیر گذار است.

 

در چه شرایطی اسپیرونولاکتون  در درمان ریزش مو موثر نیست؟

نکته حائز اهمیت این است که قرص اسپیرونولاکتون درمان ریزش مو است که استفاده از آن برای ریزش مو در مردان اثری ندارد و فقط در زنان در صورتی که ریزش موی آنها به دلیل بهم خوردن هورمون ها باشد استفاده از این قرص می تواند کارایی داشته باشد در صورتی که ریزش مو به دلایل زیر باشد استفاده از قرص اسپیرونولاکتون روش درمانی مناسبی به شمار نمی‌رود.

. در صورتی که ریزش مو به دلیل استفاده از داروهای خاص و شیمی درمانی باشد.

. در صورتی که ریزش مو به خاطر استرس ، فشارهای روحی و روانی اتفاق افتاده باشد.

. در صورتی که کمبودهای تغذیه‌ای و عدم برخورداری از رژیم و تغذیه نامناسب باعث ریزش مو شده باشد.

اسپیرونولاکتون
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – اسپیرونولاکتون

دوز مصرفی قرص اسپیرونولاکتون در درمان ریزش مو

معمولاً استفاده از قرص اسپیرونولاکتون در دوز های ،۱۰۰ و ۲۰۰ میلی گرم در بازار وجود دارد معمولاً  برای استفاده از اثرات درمانی این قرص مصرف آن با ۲۵ میلی گرم آغاز می‌شود و به تدریج و با صلاحدید پزشک دوز مصرفی افزایش پیدا می‌کند به این ترتیب احتمال بروز عوارض منفی در این روش درمانی کاهش پیدا می‌کند یک نکته مهم دیگر در خصوص استفاده از قرص اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو این است که این دارو باعث خواب آلودگی در افراد می شود بنابراین توصیه می کنیم که قبل از خواب مصرف شود علاوه بر این استفاده از آن با معده خالی نیز توصیه نشده است.

 

چه مدتی از اسپیرونولاکتون برای درمان ریزش مو استفاده کنیم؟

برای درمان مو نیاز به مدت زمان طولانی است تا از این قرص استفاده کنید و به نتیجه برسید معمولاً حداقل شش ماه یا یک سال نیاز است که از قرص اسپیرونولاکتون استفاده کنید تا اثرات این روش درمانی را مشاهده کنید بعد از این مدت موهای شما ضخیم و پرپشت می شود در غیر این صورت باید با پزشک مشورت داشته باشید ، شاید لازم است که پزشک شما دوز مصرفی قرص اسپیرونولاکتون را برای شما بالا ببرد و یا داروی دیگری را برای شما در نظر بگیرد در هر صورت استفاده از این دارو یا قطع آن باید با نظر پزشک انجام گیرد.

 

برخی از مزایای اسپیرونولاکتون در درمان ریزش مو

. اسپیرونولاکتون داروی ارزان قیمتی است و استفاده از این دارو می‌تواند برای درمان ریزش مو و همچنین جلوگیری از رشد موهای زائد درمان ارزان‌قیمت به شمار برود.

. درمانی ساده است پزشک به راحتی و تنها با یک آزمایش می تواند تشخیص دهد که علت ریزش مو‌ در شما ناهنجاری های هورمونی است و نیاز به آزمایشات زیادی نیست.

. استفاده همزمان با سایر داروهای درمان ریزش مو قرص اسپیرونولاکتون تداخل دارویی کمی دارد و می تواند داروی موثر در درمان ریزش مو باشد به عبارت دیگر تداخل دارویی چندانی نیز ندارد.

. داروی موثر در درمان ریزش مو در صورتی که ریزش موی شما به دلیل به هم خوردن هورمون های بدن باشد قرص اسپیرونولاکتون داروی موثری برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین جلوگیری از رشد موهای زائد است.

نکات بسیار مهم در مصرف اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو

اگر این دارو توسط پزشک متخصص در نظر گرفته شده باشد لطفاً به نکات زیر توجه کنید:

. در صورتی که باردار هستید و یا قصد دارید که باردار شوید لازم است که پزشک را مطلع کنید.

. در صورتی که در دوران شیردهی هستید قبل از استفاده از این قرص به پزشک خود اطلاع دهید.

. در صورتی که حساسیت دارویی دارید به پزشک اطلاع دهید.

.در صورتی که به دلیل بیماری های دیگر داروهای دیگری را مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید تا در عملکرد داروهای دیگر اختلالی به وجود نیاید.

 

عوارض استفاده اسپیرونولاکتون

در صورتی که قرص اسپیرونولاکتون برای درمان ریزش مو برای شما در نظر گرفته شده است لازم است بدانید که این دو دارو دارای عوارض جانبی است عوارض این قسمت عبارتند از:

. حالت تهوع و استفراغ

. اسهال

. دردناک شدن سینه ها

. قاعدگی های نامنظم

. خونریزی بعد از اتمام شدن قاعدگی

. اختلال نعوظ

. خستگی زیاد

. سرگیجه

. افزایش رشد موهای بدن

. احساس بی حالی

. احساس درد و گرفتگی در عضلات شکم

چنانچه بعد از استفاده از قرص اسپیرونولاکتون عوارض عنوان شده در شما مشاهده و زیاد شد باید به پزشک مراجعه کنید پزشک با اطلاع از شدت عوارض ممکن است دوز دارو را برای شما تغییر دهد و یا داروی دیگری را جایگزین کند به هر حال استفاده از این قرص برای درمان ریزش مو برای جلوگیری از مشکلات جدی تر هستند و در خصوص عوارض آن به پزشک اطلاع دهید . ریزش مو در افراد دارای علت‌های مختلفی است و درمان آن نیز با روش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد در درمان ریزش مو ابتدا باید علت اصلی تشخیص داده شود و سپس روش درمانی مناسبی را انتخاب کنید و به آن بپردازید در صورتی که علت ریزش مو در زنان افزایش هورمون های جنسی باشد قرص اسپیرونولاکتون می‌تواند درمان موثری باشد که توسط پزشک توصیه می‌شود افزایش هورمون های جنسی سبب ریزش موی سر و رشد موهای زائد در صورت و قسمت های دیگر بدن می‌شود ، این قرص به عنوان یک ضد اندروژن می‌تواند عمل کند نکته دیگر در خصوص قرص اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو این است که استفاده از این قرص معمولاً با دوز پایین آغاز می شود و رفته رفته دوز آن افزایش پیدا می‌کند استفاده از این دارو برای درمان ریزش مو نیاز به صبر و حوصله دارد گاهی شش ماه الی یک سال زمان می‌برد تا نتایج این روش درمانی را مشاهده کنید بعد از این مدت در صورتی که اثرات در کاهش ریزش مو مشاهده نشد لازم است که به پزشک خود مراجعه کنید تا دوز مصرفی را بیشتر کند و یا داروی دیگری را برای شما در نظر بگیرد برای درمان ریزش مو در مردان این دارو هیچ گونه تأثیری نخواهد گذاشت شما می توانید از روش های دیگر برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کنید که می تواند هم راحت تر باشد و هم نیاز نباشد که هر روز بخواهید قرص مصرف کنید . شما می توانید از مزوتراپی برای تقویت موها و همچنین جلوگیری از موهایی که با هم خوردن هورمون ها دچار ریزش شده اند استفاده کنید یکی از این روش ها مزوتراپی است که یک روش آسان و موثر است که شما در کمترین زمان ممکن می توانید به جلوگیری از ریزش مو ها بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

 

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش آسان و موثر است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌تواند به تقویت موها و رساندن مواد مغذی به موها کمک کند همچنین می تواند به درمان انواع مشکلات مو از جمله ریزش موی ارثی ، ریزش مو بر اثر استرس و نرسیدن مواد مغذی به مو همچنین تغییرات هورمونی بپردازد که باعث شود از مشکلات موها رها شوید و از ریزش آنها جلوگیری می‌کند ، در مزوتراپی تزریق به صورت مستقیم به داخل پوست سر انجام می‌گیرد که این تزریق می تواند مواد مغذی مورد نیاز را به فولیکول های مو برساند و باعث استحکام موها و جلوگیری از ریزش آنها شود همچنین با تحریک پوست سر باعث می‌شود که تولید کلاژن بیشتری در بافت تولید شود که کلاژن می‌تواند به استحکام پوست و جوانسازی آن کمک کند.

 

مزایای مزوتراپی مو

مزایای استفاده از مزوتراپی مو می‌تواند بسیار گسترده باشد ، از جمله این مزایا می‌توان گفت که روش آسان و موثر است که می‌تواند جایگزین قرص اسپیرونولاکتون شود و خیلی راحت فرد می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به تقویت موهای خود بپردازد و تمام مواد مغذی را به موهای خود برساند این روش درمانی بدون درد ، ناراحتی و خونریزی انجام می گیرد دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و فرد بعد از پایان درمان می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد ، هیچ گونه عوارض جانبی برای فرد در پی ندارد و می‌توان آن را یک روش آسان و موثر برای جلوگیری از ریزش مو دانست ، شما هم می‌توانید از این مزایا در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

 

کاندیدای مناسب مزوتراپی مو چه کسانی هستند؟

مزوتراپی مو یک روش مناسب برای جلوگیری از ریزش مو است پس اگر شما دچار ریزش مو شده اید و با استفاده از قرص های اسپیرونولاکتون توانسته‌اید از ریزش مو جلوگیری کنید و یا به دنبال روشی موثر تر و سریعتر برای جلوگیری از ریزش مو هستید پس می توانید کاندیدای مناسب این روش درمانی باشید همچنین افرادی که به علت های گوناگون دچار مشکلات ساقه مو شده‌اند می‌توانند کاندیدای مناسبی برای انجام این درمان باشند این روش درمانی برای افرادی که دچار ریزش مو بر اثر استرس شده‌اند نیز روش درمانی موثری است همچنین افرادی که علاقه دارند که موهای آنها سریع‌تر رشد کنند و پرپشت و زیبا باشد می‌توانند کاندیدای مناسب این روش درمانی باشند شما هم اگر کاندیدای مناسب مزوتراپی مو هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک به انجام درمان بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

 

مراحل انجام مزوتراپی مو چگونه است؟

متخصص بعد از اینکه مزوتراپی را برای شما درمان مناسبی تشخیص دهد با استفاده از ضدعفونی و بی حس کننده محل مورد نظر را آماده برای تزریق می‌کند سپس محلول آماده شده توسط سوزن های مخصوص و یا با استفاده از دستگاه‌هایی به نام مزوگان به درون پوست سر تزریق می‌شود که این تزریق می‌تواند محلول مورد نظر را به طور مستقیم به ریشه مو برساند و باعث می شود که ریشه مو تغذیه شود و مشکلات آن برطرف شود هیچ گونه درد و ناراحتی در حین درمان برای شما به وجود نمی‌آید این درمان حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان می‌برد و باعث می‌شود که پوست تحریک شده و تولید کلاژن بیشتری صورت گیرد بعد از پایان درمان شما می توانید بلافاصله کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره ادامه دهید فقط کافی است که به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کنید تا بهترین نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید.

 

اثرات و نتایج مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی یک روش موثر و آسان است که شما می توانید در کمترین زمان ممکن به تقویت موهای خود و جلوگیری از ریزش موی خود بپردازید اثرات و نتایج این روش درمانی می تواند زیبایی ، حجیم شدن و پرپشتی موها را برای همیشه برای شما به ارمغان آورد و از ریزش موی شما جلوگیری کند شما هم می‌توانید از نتایج این روش درمانی در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید و همواره موهای پرپشت و زیبا داشته باشید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد که می توانید از نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبا و جوان بمانید.

اسپیرونولاکتون
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – اسپیرونولاکتون

عوارض استفاده از مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یک روش مناسبی است که می‌تواند به تقویت مو و جلوگیری از ریزش آنها کمک کند همچنین می‌تواند جایگزین قرص اسپیرونولاکتون باشد که خیلی راحت‌تر می‌تواند به تقویت موهای خود بپردازید ، این روش درمانی اگر در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام گیرد هیچ گونه عوارض جانبی برای فرد در پی ندارد تنها ممکن است که کمی التهاب و تورم در محل تزریق به وجود آید که این مشکل خیلی زود برطرف می‌شود البته این التهاب و تورم نیز بخشی از درمان است چرا که باعث می‌شود به تولید کلاژن بیشتر بپردازد و رگ‌های خونی بهتری در این منطقه شکل بگیرد و باعث افزایش خون رسانی شود در بعضی افراد نیز ممکن است برآمدگی هایی روی پوست سر مشاهده شود که احتمالاً به محلول مزوتراپی واکنش و حساسیت نشان داده اند اما جای هیچگونه نگرانی نیست چون ظرف دو الی سه روز این مشکل برطرف می شود ممکن است که در جلسات بعدی پزشک محلول مزوتراپی را برای شما تغییر دهد تا دیگر با این مشکل مواجه نشوید.

 

مراقبت های قبل از مزوتراپی مو

. یک هفته قبل از درمان باید از مصرف قرص های رقیق کننده خون خودداری کنید و چنانچه بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می‌کنید پزشک را در مورد مصرف داروهای خود مطلع کنید.

. از مصرف دخانیات ، قلیان و همچنین مشروبات الکلی پرهیز کنید.

.هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید ، پوست را تمیز کنید ولی از هیچگونه مواد حالت دهنده و نرم کننده بر روی موها استفاده نکنید همچنین چند روز قبل از انجام درمان نباید از داروهای ماینوکسیدیل استفاده کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

. قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

 

مراقبت های بعد  از مزوتراپی

. بعد از درمان از انجام فعالیت های سنگین که باعث تعرق بدن می‌شود خودداری کنید تعریق باعث می‌شود که محلول مزوتراپی از داخل پوست خارج شود و نتایج خوبی را به جا نگذارد.

. تا ۴۸ ساعت بعد ، از دوش گرفتن خودداری کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و محل‌های گرد و غبار خودداری کنید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

. اگر روی سر خود برآمدگی‌هایی مشاهده کردید احتمالاً به محلول مزوتراپی حساسیت نشان داده اید با پزشک خود تماس بگیرید و ایشان را در جریان قرار دهید.

 

دوره نقاهت مزوتراپی مو

همانطور که اشاره کردیم مزوتراپی یک روش آسان و موثر است که فرد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تقویت موهای خود و جلوگیری از ریزش آنها بپردازد این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری ندارد شما بعد از پایان درمان بلافاصله می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت های روزمره خود بپردازید فقط کافی است که طی چند روز به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کنید تا اثرات و نتایج این روش درمانی را به خوبی و مشاهده کنید البته در نظر داشته باشید که مزوتراپی را در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید تا هیچگونه دوره نقاهت و عوارضی برای شما در پی نداشته باشد.

 

هزینه مزوتراپی مو

هزینه انجام مزوتراپی مو بستگی به عوامل مختلفی دارد و برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد از جمله تعداد جلسات مورد نظر برای انجام درمان ، رسیدن به نتیجه مورد نظر ، نوع محلول استفاده شده ، میزان دوز تزریقی آن ، انتخاب کلینیک و پزشک متخصص می تواند در هزینه انجام این درمان تاثیرگذار باشد جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی به دست آورید و یا با مراجعه به کلینیک با متخصصان و مشاوران کلینیک به گفت‌وگو بنشینید و از هزینه انجام این درمان و هر سوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد.

 

تعداد جلسات مزوتراپی مو

تعداد جلسات مزوتراپی مو بستگی به مشکلات موی فرد دارد که پزشک متخصص بعد از معاینه تعداد جلسات مورد نیاز را برای هر فرد مشخص می‌کند اما به طور میانگین ۴ تا ۸ جلسه درمان نیاز است تا فرد بتواند به نتایج دلخواه برسد اگر شما هم می‌خواهید که از مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش موی خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی برای خود اطلاع پیدا کنید ، هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاع به دست آورید ، با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری

یکی از مهمترین فاکتورهای موثر در زیبایی چهره داشتن موهای زیباست که آرزوی هر فردی است که به زیبایی خود اهمیت می دهد با این حال افراد به دلایل گوناگونی دچار ریزش مو می شوتد که این امر باعث نگرانی در آن‌ها می‌شود ، ریزش مو در افراد می تواند علت های گوناگونی داشته باشد از جمله می‌توان به ارثی بودن ، ناهنجاری های هورمونی ، عفونت های پوستی ، فقر مواد غذایی ، استفاده از شامپوهای نامناسب و همچنین رنگ های شیمیایی می‌تواند از علت های ریزش مو باشد که برای درمان آن باید روش مناسبی را انتخاب کرد و به آن پرداخت ، بعضی افراد از قرص اسپیرونولاکتون در درمان ریزش مو استفاده می‌کنند این دارو در برخی موارد می‌تواند تاثیرگذار باشد اما زمانی که ریزش موی فرد به علت تغییرات هورمونی در بدن اتفاق افتاد این قرص می تواند به مشکلات آن پایان دهد اینکه شما به چه نوع درمانی برای جلوگیری از ریزش مو احتیاج دارید بستگی به نظر پزشک متخصص دارد ، پزشک با معاینه شما روش درمانی مناسبی را برای شما در نظر می‌گیرد و شما می‌توانید به مشکل ریزش موی خود پایان دهید ، شما اگر دچار ریزش مو هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و روش درمانی مناسبی را انتخاب کنید و به آن بپردازید و همچنین در این کلینیک ارائه خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جذابیت را به خود هدیه دهید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

راهکارهای درمان ریزش مو بعد از کرونا

جلوگیری از ریزش مو_ راهکار های موثر در درمان ریزش مو

علت و نحوه درمان چربی مو و پوست سر با روش های خانگی

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/0jq7

لینک آپارات: https://aparat.com/v/zChrB

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/Ekx8JHwA

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/Y9Kh_hsw12Q

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir