هزینه انواع روش های لیفت شقیقه

هزینه انواع روش های لیفت شقیقه

هزینه انواع روش های لیفت شقیقه

ممکن است هنگامی که به آینه نگاه می کنید با خود فکر کنید که چه می شد اگر ابروها کمی بالاتر بودند یا چشم های شما حالت کشیده تری داشتند شاید هم نگاهی به چین و چروک ریز این مناطق بیندازید که در کنار چشم به وجود آمده و به روش‌های مختلفی برای از بین بردن آنها فکر کنید .

لیفت شقیقه پاسخ مناسبی برای سوالات این چنینی برای شماست که در جلوی آینه از خود می پرسید با استفاده از این عمل برای مدت طولانی می توانید فرم ابروها و چشم ها را کشیده تر کنید و جوانی و جذابیت را به چهره خود دعوت کنید.

 

لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال(Temporal Lift) روش درمانی است که به منظور بالابردن دم ابروها و زیباتر کردن آنها امروزه استفاده می‌شود با این روش می‌توانید به چشم و ابرو های خود زیبایی را ببخشید و جذابیت آنها را دوچندان کنید در واقع استفاده از لیفت شقیقه چشم ها را درشت می‌کند و فاصله بین ابرو و چشم را متناسب می‌کند.

با استفاده از این روش علاوه بر لیفت ابروها می توانید چروک های پنجه کلاغی اطراف چشم را نیز از بین ببرید و چشم ها را زیباتر کنید بنابراین می‌توان گفت که لیفت شقیقه تنها عمل برای زیبا کردن و جوانی نیست و افرادی که از چین و چروک های ایجاد شده در گوشه چشم ناراضی هستند و افزایش سن باعث افتادگی ابروها شده می توانند از این روش درمانی کم دردسر برای جوانسازی صورت استفاده کنند.

کاندیدای مناسب لیفت شقیقه

افرادی که در اثر افزایش سن و یا هر دلیل دیگری چربی های زیر پوستی خود را از دست داده‌اند و چشم و ابروهای آنان حالتی افتاده پیدا کرده است می‌توانند از لیفت شقیقه استفاده کنند این روش برای از بین بردن چین و چروک های پنجه کلاغی نیز کارایی دارد چین و چروک‌های پنجه کلاغی همان چروک های اطراف چشم است که باعث می‌شود فرم طبیعی چشم ها به هم بخورد و ریزتر به نظر برسند بنابراین افرادی که از وجود این چین و چروک ناراضی هستند می‌توانند با لیفت شقیقه آنها را برطرف کنند .

به جز افراد میانسال جوان‌ های بالای ۲۲ سال نیز می‌توانند حالت چهره خود را با لیفت شقیقه جذابتر کنند در کنار این موارد سلامت عمومی داوطلبان نیز از اهمیت خاصی برخوردار است افرادی که به بیماری‌های خاصی مبتلا هستند پیش از انجام لیفت شقیقه با پزشک متخصص باید در مورد این روش مشورت داشته باشند .

توجه کنید که لیفت شقیقه نمی‌تواند چین و چروک های پیشانی را از بین ببرد و تنها روی نواحی پیرامون چشم می‌تواند تاثیرات جزئی به جا بگذارد بنابراین اگر پیشانی شما مشکلی دارد و تنها چروک ها در نواحی اطراف چشم و ابروها ایجاد شده است لیفت شقیقه روشی برای درمان این چروک‌ها است با استفاده از این روش می توانید افتادگی های کنار چشم و گوشه ابروها را به طور کامل برطرف کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

 روش های انجام لیفت شقیقه

در لیفت شقیقه می توان از روش های جراحی و یا بدون جراحی استفاده کرد این روش ها معمولاً ماندگاری مناسبی دارند و می‌توانند نتایج رضایت بخشی را برای افراد در پی داشته باشند روش های بدون جراحی عمدتاً نیاز به دوره نقاهت ندارد و شما بلافاصله بعد از لیفت می توانید فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.

پس از انجام این روش ها نتایج  بلافاصله بعد از اتمام عمل قابل مشاهده است البته در روش‌های بدون جراحی و حتی جراحی باید مدتی صبر کنید تا عوارض احتمالی آنها برطرف شود و نتایج جذاب و شگفت انگیز لیفت شقیقه را مشاهده کنید و لذت ببرید.

. لیفت شقیقه با نخ

یکی از روش های لیفت شقیقه استفاده از نخ است که بدون جراحی صورت می‌گیرد با استفاده از نخ های PDO انجام می‌گیرد که از نخ‌های بخیه قابل جذب هستند که حدود دو تا سه سال می‌تواند ماندگاری داشته باشند و بعد به مرور جذب بافت پوست می‌شوند بنابراین باید گفت که اثرات لیفت شقیقه با نخ بین دو سال ماندگاری دارد.

در این روش پزشک در جلسات مشاوره محل ورود و خروج این نخ ها را به طور دقیق مشخص می‌کند پس از آن در روز تعیین شده برای انجام این عمل با استفاده از کرم‌های بی‌حسی موضعی منطقه مورد نظر بی حس میشود پس از بی‌حسی پزشکان نخ ها رابا استفاده از روزنه های باریک و ظریف داخل پوست می کنند و به آرامی به سمت بالا می‌کشند.

پس از اینکه کشیدگی دلخواه ایجاد شد سوزن ها خارج می‌شوند ، بقایای این روش معمولاً تا چند روز قابل تشخیص هستند بنابراین بهتر است یکی دو روز در خانه بمانید تا اثرات زخم به طور کامل برطرف شود البته اگر نمی توانید از محل کار خود مرخصی بگیرید و رفتن به محل کار بلافاصله بعد از درمان به هیچ عنوان مشکلی برای شما ایجاد نمی کند.

لیفت شقیقه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – لیفت شقیقه

. لیفت شقیقه با پلکسر

در این روش درمانی با استفاده از دستگاه پلاسما جت صورت می‌گیرد حرارت مشخصی به بافت پوست وارد می‌شود که پوست از حالت جامد به گاز تبدیل می شود این موضوع باعث بالا رفتن پوست و رفع چین و چروک ها می شود این روش آنقدر که به نظر می‌رسد دردناک و سوزانده نیست .

در این روش با استفاده از دستگاه پلاسماجت نقاط ریز روی پوست به وجود می‌آید و لایه‌های سطحی پوست سوزانده می‌شود پس از لیفت شقیقه با پلکسر جای زخم روی چهره باقی نمی ماند نتایج این روش حدود یک هفته بعد از انجام درمان قابل مشاهده است معمولاً لیفت شقیقه با پلکسر در طی یک جلسه تکمیل نمی شود.

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید:

 

روشهای شگفت انگیز درمان سیاهی و جوانسازی دور چشم

جدیدترین ماسک های صورت_ آپدیت ۲۰۲۱

افتادگی چشم بعد از بوتاکس

پزشک برای اثرگذاری بهتر روش درمانی و همچنین میزان افتادگی و نوع پوست شما بین ۳ تا ۴ جلسه درمان را برای شما در نظر می‌گیرد این جلسات معمولاً با فاصله یک الی دو ماه صورت می گیرد نتایج لیفت پلکسر حدود ۵ سال می‌تواند ماندگاری داشته باشد پس این تکرار جلسات شما را ناراحت نمی کند البته با توجه به نوع پوست افراد و نوع سبک زندگی ماندگاری این روش با روش های لیفت شقیقه می تواند متفاوت باشد.

. لیفت شقیقه با جراحی

در جلسات مشاوره ای که بین شما و پزشک برقرار می‌شود به طور کامل شما مورد معاینه قرار می‌گیرد تا ضمن اطلاع از وضعیت سلامت شما در مورد شیوه درمان مناسب با حالت چهره شما مشخص شود پس از آن زمانی برای جراحی تعیین می‌شود و شما باید در روز تعیین شده با رعایت مواردی که در جلسات مشاوره ذکر شده و همراه داشتن وسایل مورد نیاز در بیمارستان حاضر شوید .

لیفت شقیقه با جراحی با بی حسی موضعی و یا داروی بیهوشی عمومی صورت می‌گیرد زمان عمل بین ۱ الی ۲ ساعت است و دوره نقاهت بسیار کوتاه است در واقع شما پس از انجام می توانید بیمارستان را ترک کنید و بلافاصله به خانه بروید نتایج لیفت شقیقه با جراحی تا مدت ها باقی می‌ماند و میتواند ماندگاری بسیار طولانی داشته باشد ، اما نمیتوان این جراحی را دائمی عنوان کرد ، ولی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر سبک زندگی و رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید ، از پوست خود به درستی مراقبت کنید و همچنین مصرف دخانیات را کنار بگذارید این نتایج در مدت طولانی باقی خواهد ماند و نیاز به ترمیم نیز ندارند و نتایج آن همواره چهره شما را جذاب و زیبا نگه می دارد لیفت شقیقه با جراحی به سه روش عمده صورت می گیرد که در ادامه در مورد آنها توضیح می دهیم.

لیفت شقیقه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – لیفت شقیقه

. روش لیفت پوست شقیقه

در این روش برش های بسیار سطحی و چین و چروک با کشیدن پوست برطرف می شود این روش برای رفع چروک هایی که ریز و سطحی هستند و چروک های عمیق نیستند تاثیرگذار است.

همچنین افتادگی های جزئی کناره ابرو و چشم نیز با این روش بر طرف میشود ، در روش دیگر لیفت شقیقه با جراحی از دستگاه آندوسکوپی استفاده می شود این دستگاه وارد محل برش ها شده و خیلی آرام لایه‌های زیرین را به سمت بالا می کشد و ابروها و چشم ها در محل مورد نظر قرار می گیرند و چین و چروک ها برطرف می‌شود.

.روش SMAS یا لیفت شقیقه با کشیدن لایه میانی زیر پوست

در این روش در ناحیه شقیقه برش‌های کوچک زده می‌شود و عضله سطحی زیر پوست به سمت بالا کشیده می‌شود این کشیدگی معمولاً در لایه سطحی عضله صورت می‌گیرد و آسیبی به بافت عضله وارد نمی کند .

عمل کشیدن تا زمانی که چین و چروک و برطرف شود و حالت مورد نظر در ابرو و چشم ایجاد شود ادامه پیدا خواهد کرد توجه کنید که کشیدن پوست و لایه های زیرین کار تخصصی بوده و نیاز به تجربه و مهارت خاصی دارد بنابراین برای آن که نتیجه لیفت شقیقه در این روش در دو طرف صورت شما قرینه باشد باید حتماً به پزشک ماهر و متخصصی مراجعه کنید.

.روشMACS ایا لیفت شقیقه با کشیدن لایه بسیار عمیق زیر پوست

این روش نیز همان برش‌های روش قبل زده می شود تفاوت این روش با روش های بالا در این است که در روش‌های اول لایه های عمیق زیر پوست کشیده می‌شود در نتیجه با استفاده از آن می توان چروک های عمیق را برطرف کرد و نتایج را ماندگار تر ، بنابراین تشخیص پزشک ممکن است در این روش برش کم یا عمیق تر زده شود اما جای نگرانی نیست چرا که برش معمولاً بسیار کوچک بوده و پس از مدتی بعد تشخیص آنها کار مشکلی خواهد بود.

 

مزایای لیفت شقیقه

از مهم ترین مزایای لیفت شقیقه می‌توان جوان و زیبا تر شدن گردن و چهره را نام برد در لیفت شقیقه این کار با بالا کشیدن ابرو و چشم و همچنین از بین بردن چین و چروک های اطراف این نواحی صورت می‌گیرد این موضوع باعث ایجاد تقارن در حالت ابرو ها و چهره می‌شود که شادابی را در پی دارد .

علاوه بر این می توان حالت مورد نظر در چشم و ابروها ایجاد کنید و آنها را کمی به سمت بالا کشید بنابراین ، چهره زیبا و چشم‌ها درشت‌تر به نظر می‌رسد البته باید توجه داشته باشید که برای برخورداری از مزایای لیفت شقیقه این روش درمانی باید توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد.

اگر شما تمایل به انجام لیفت شقیقه دارید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان را پیشنهاد می‌دهیم در این کلینیک خدمات زیبایی پوست مو توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک صورت می‌گیرد.

لیفت شقیقه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سنندج – لیفت شقیقه

معایب و عوارض

یکی از رایج ترین عوارض پس از لیفت شقیقه یا هر یک از روش های معرفی شده قرمزی ، تورم ، التهاب و کبودی است ، این علائم در کوتاه‌مدت برطرف می‌شوند و جای هیچ گونه نگرانی نیست در واقع در طولانی ترین حالت علائم تا دو هفته بعد از جراحی به طور کامل برطرف خواهند شد .

بنابراین اگر برای مدت طولانی آن را مشاهده کردید حتما به پزشک متخصص خود اطلاع دهید البته در مواردی کبودی جزئی می تواند تا دو ماه بعد از عمل لیفت شقیقه دیده شود همچنین ممکن است تا چند ساعت یا یکی دو روز بعد از لیفت شقیقه احساس بی حسی داشته باشید این احساس نیز موقتی است و با برطرف شدن اثر داروی بی حسی از بین می‌رود و در مواردی ممکن است محل برش جراحی یا محل ورود و خروج نخ ها کمی خارش پیدا کنید که این خارش معمولاً قابل تحمل است.

اما اگر از حد تحمل خارج شد حتماً برای دریافت پمادضدخارش با پزشک خود مشورت داشته باشید لیفت شقیقه مشکلی در مو های شما ایجاد نمی کند و خونریزی و یا ریزش مو را به همراه ندارد علائم شدید لیفت شقیقه سردرد و سرگیجه است در صورت مشاهده هر یک از این علائم بهتر است در اسرع وقت با پزشک خود تماس بگیرید.

 

توصیه های قبل از لیفت

. در جلسات مشاوره ای که با شما و پزشک برقرار می شود با پزشک خود رودرواسی نکنید همه انتظارات خود را با ایشان در میان بگذارید و درباره بیماری هایی که دارید و یا داروهای خاصی که مصرف می‌کنید با پزشکتان صحبت داشته باشید.

. از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین ، ایبوپروفن و ویتامین ها خودداری کنید.

. حداقل دو هفته قبل از لیفت شقیقه از مصرف سیگار و قلیان پرهیز کنید، مصرف این گونه مواد می‌تواند در روند بهبودی اختلال ایجاد کنند و خود یکی از عوامل پیری و افتادگی پوست هستند.

. هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید پوست را تمیز کنید و هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید.

 

مراقبت های بعد از لیفت شقیقه

. اگر دارویی توسط پزشک متخصص برای شما تجویز شده آن را به موقع و سر وقت مصرف کنید و از مصرف داروهای خودسرانه پرهیز کنید.

. در صورتی که از روش های جراحی برای لیفت شقیقه استفاده کردید باید ۱۰ روز بعد برای کشیدن بخیه ها مراجعه کنید.

. تا چند روز بعد از لیفت شقیقه روی صورت نخوابید و تا حد امکان آن را بالاتر از حد معمول قرار دهید.

. تا بهبودی کامل از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی و همچنین بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید.

. تا دو روز بعد از لیفت حمام نروید  در این مدت از پاشیدن آب پرفشار بر روی شقیقه خودداری کنید و همچنین از ماساژ یا فشار دادن شقیقه اجتناب کنید.

. برای کاهش تورم و کبودی می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید اما توجه کنید که یخ را مستقیما روی محل لیفت قرار ندهید.

. اگر قرمزی و تورم حداکثر تا دو هفته بعد از لیفت شقیقه برطرف نشد پزشک خود را مطلع کنید.

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

 

هزینه لیفت شقیقه

هزینه لیفت شقیقه بسته به اینکه از کدام روش برای انجام این درمان استفاده می کنید هزینه می تواند برای شما متفاوت باشد معمولاً قیمت لیفت شقیقه با نخ و لیفت شقیقه با جراحی دارای بالاترین قیمت در میان روش‌های جراحی هستند توجه کنید که این عمل بسیار تخصصی و حرفه‌ای است.

بنابراین گول ارزان بودن قیمت کلینیک ها را نخورید و بدون تحقیق لیفت شقیقه را انجام ندهید علاوه بر این انجام عمل ، نوع پوست ، بیمارستان و میزان افتادگی نیز می‌تواند بر هزینه‌های لیفت شقیقه تاثیرگذار باشد شما میتوانید جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

 

اثرات و نتایج لیفت شقیقه

لیفت شقیقه باعث می‌شود که چین و چروک های پنجه کلاغی و همچنین افتادگی کنار ابروها برطرف شود و شما چشمانی زیبا و جذاب داشته باشید اثرات و نتایج لیفت شقیقه بستگی به نوع روش درمانی شما دارد ، استفاده از لیفت شقیقه با نخ حدود دو سال می‌تواند ماندگاری داشته باشد .

اما لیفت شقیقه با جراحی اگر سبک زندگی مناسبی داشته باشید و رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید و به مراقبت از پوست خود پردازید می‌تواند ماندگاری همیشگی را برای شما در پی داشته باشد اثرات و نتایج لیفت شقیقه در کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعیدیه همدان ماندگاری بالایی دارد و توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک صورت می‌گیرد.

 

دوره نقاهت لیفت شقیقه

دوره نقاهت لیفت شقیقه برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد و بستگی به سیستم بدن هر فرد دارد ، دوره نقاهت لیفت شقیقه با روش‌های غیر تهاجمی و غیرجراحی کوتاه بوده و بعد از پایان درمان می‌توانید به کار روزمره خود بپردازید و فقط کافی است که به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کنید و به آن عمل کنید تا دوره نقاهت کوتاهی داشته باشید و بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی برای شما در پی داشته باشد.

دوره نقاهت لیفت شقیقه با جراحی بستگی به سیستم بدنی شما دارد و می‌تواند برای هر فرد متفاوت باشد رعایت اصول و نکات توصیه شده می‌تواند دوره نقاهت را کوتاه‌تر کند البته توجه داشته باشید که برای داشتن دوره نقاهت کوتاه و ماندگاری این روش درمانی ، باید توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد پس در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کافی را داشته باشید.

 

تعداد جلسات لیفت شقیقه

تعداد جلسات لیفت شقیقه نیز بستگی به نوع روش درمانی شما دارد لیفت شقیقه با نخ و همچنین جراحی در یک جلسه صورت می‌گیرد که مدت زمان آن بستگی به میزان افتادگی و مشکلات شما دارد لیفت شقیقه با استفاده از لیزر ممکن است به چند جلسه درمان نیاز داشته باشد که بعد از معاینه توسط پزشک متخصص تعداد جلسات مشخص می‌شود ولی بین ۳ تا ۴ جلسه می تواند پزشک برای شما در نظر بگیرد.

شما می توانید جهت اطلاع گرفتن از نوع لیفت شقیقه برای خود و همچنین تعداد جلسات با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعدی همدان مورد معاینه پزشک قرار گیرید ، در مورد تعداد جلسات و تمام سوالاتی که در خصوص این روش درمانی دارید از پزشک متخصص اطلاعات کافی به دست آورید.

 

پرسش و پاسخ پزشکی متخصص

. آیا لیفت شقیقه تنها برای برطرف کردن چروک های گوشه چشم مناسب است؟

این روش می‌تواند مناسب برای رفع افتادگی چشم و ابرو باشد و برای فرم دهی به آنها مورد استفاده قرار گیرد علاوه بر آن با استفاده از لیفت شقیقه در کنار یکدیگر می توانید حالت ابروها را زیباتر کنید این روش بر روی حالت گونه نیز می تواند تاثیر بگذارد و به طور کلی باعث بشاش تر شدن چهره شود.

. آیا لیفت شقیقه همان لیفت ابرو و پیشانی است؟

خیر دلیل لیفت شقیقه تنها قسمت های بیرونی پیشانی را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین شما نمی توانید این روش را برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی مورد استفاده قرار دهید ، در حقیقت تنها گوشه ی ابرو به سمت بالا کشیده می‌شود البته ترکیب این دو روش نتایج رضایت بخشی را می تواند ایجاد کند.

. آیا جای بخیه های لیفت شقیقه با جراحی مشخص خواهد بود؟

برش هایی که در این روش درمانی زده می‌شود آنقدر ضعیف هستند که اثرات آن پس از مدتی به طور کامل برطرف می‌شود اما برای اطمینان بیشتر و مشخص نبودن جای بخیه پزشک در محل‌های رویش موی این برش ها را می‌زند بنابراین جای برش به هیچ وجه قابل تشخیص نخواهد بود.

. بهترین زمان برای انجام لیفت شقیقه چه زمانی است؟

معمولاً لیفت‌ شقیقه زمانی انجام می‌گیرد که کنار ابروها یا چشم ها در اثر افزایش سن افتادگی پیدا کرده‌اند یا چروک خورده باشند بنابراین بهترین زمان برای انجام لیفت شقیقه زمانی است که شما این موارد را در چهره مشاهده کنید اما اگر این موارد در جوانی در چهره شما ایجاد شود و علت آن ارثی بودن یا بیماری های دیگری باشد باید برای تشخیص بهتر روش لیفت به پزشک مراجعه کنید .

. بهترین محل برای انجام لیفت شقیقه کجاست؟

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان دارای پزشکان متخصص و با تجربه ای است که می تواند به بهترین نحو درمان را برای شما انجام دهد قیمت لیفت شقیقه در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان مناسب بوده و همواره می تواند نتایج جذاب و لذت بخشی را برای شما به ارمغان آورد.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک صورت می‌گیرد مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان است.

 

نتیجه گیری:

ممکن است زمانی که به آینه نگاه می کنید تصور کنید ابروها اگر کمی بالاتر باشد و چشمان حالت کشیده تری داشته باشد خودتان را بهتر دوست داشته باشید شاید هم نگاهی به چین و چروک های ریز در کنار چشم بیندازید و به روش‌های مختلفی برای از بین بردن آنها فکر کنید.

لیفت شقیقه می تواند روش درمان مناسبی برای از بین بردن این مشکلات باشد لیفت شقیقه روشی است که به منظور بالابردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آنها مورد استفاده قرار می گیرد با این کار می توانید چشم و ابروها را زیبا کنید و جذابیت آنها را دو چندان کنید در واقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم‌ها درشت‌تر به نظر می‌رسند و فاصله ابروها نیز متناسب می شود.

اگر لیفت ابرو را با لیفت شقیقه با هم ترکیب کنید تاثیرات شگفت انگیزی می تواند بر چهره داشته باشد اگر شما دچار افتادگی ابرو ها و چین و چروک در اطراف چشم هستید و می خواهید از لیفت شقیقه استفاده کنید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان را پیشنهاد می‌دهیم در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک صورت می گیرد.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/32lh

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicsaeedieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicsaeedieh

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:clinicsaeedieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir