همه چیز در مورد لیزر بیکینی_ هزینه و عوارض

همه چیز در مورد لیزر بیکینی_ هزینه و عوارض

همه چیز در مورد لیزر بیکینی_ هزینه و عوارض:

 

بررسی عوارض، و خطرات احتمالی، مزایا و هزینه لیزر بیکینی

لیزر بیکینی از روش‌های جدیدی است که می‌توان با آن موهای زائد در مناطق خاصی از بدن را از بین برد زنان زیبایی را دوست دارند و زیبایی نقش مهمی در زندگی آنها ایفا می‌کند وجود موهای اضافه باعث می‌شود که بسیاری از بانوان احساس زیبایی نکنند .

بانوان برای حل این مشکل باید به طور مداوم اقدام به خرید تیغ و موم کنند که این برای آنها درد سر ساز است راه حل بهتری نیز وجود دارد که می‌توانید مشکل موهای زائد را برای همیشه حل کنید این راه حل همان استفاده از لیزر است .

لیزر می تواند برای بخش های مختلف بدن استفاده شود استفاده از این روش مزایای زیادی را به همراه دارد به جای اینکه بارها اقدام به خرید وسایل برای حذف موهای زائد کنید یکبار از لیزر استفاده کنید و برای همیشه موهای زائد را از بین ببرید اما امروز قصد داریم که در مورد لیزر بیکینی با شما صحبت کنیم اگر شما نیز تصمیم دارید که از شر موهای زائد بدن خود رها شوید بهتر است که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

لیزر بیکینی و انواع آن

ناحیه شرمگاهی همیشه با دسته ای از موها پوشیده شده است این موها علاوه بر آنکه زائد هستند می تواند مشکلاتی مانند تعرق به وجود آورد علاوه بر این در رابطه جنسی نیز ممکن است اثر منفی داشته باشد بانوان زیادی هستند که تلاش می‌کنند با استفاده از وسایلی مانند تیغ این مناطق را اصلاح کنند .

این مسئله نیز مشکلات مربوط به خود را دارد استفاده از تیغ باعث می‌شود که در طولانی مدت پوست دچار مشکلاتی شود یکی از این مشکلات قرمزی و جوش در این ناحیه حساس است لیزر بیکینی از روش‌های پیشنهادی است که می‌توانید از آن برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید لیزر سال هاست که در سرتاسر جهان صورت می گیرد و بین بانوان نیز طرفداران زیادی به خود جلب کرده است.

علت محبوبیت این روش این است که اثر بلندمدت دارد و همچنین هیچگونه دردی را ندارد افرادی که علاقه به انجام لیزر بیکینی دارند می‌توانند با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص به انجام این درمان بپردازند پزشک بعد از آگاهی دادن به افراد در مورد این روش موارد دیگری را برای شما در نظر می گیرد و به شما اطلاع می دهد لیزر معمولاً در چند جلسه صورت می‌گیرد.

پزشک از دستگاه های لیزر مثل دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده می‌کند این دستگاه میزان مشخصی از اشعه را به ناحیه تناسلی وارد می‌کند موها پس از جلسه لیزر از بین می‌روند و یا نازک می شود این روش موها را تا ۸۵ درصد می‌تواند از بین ببرد مدت زمان این جلسه نیز طولانی نیست و بین ۸ الی ۱۰ دقیقه زمان می‌برد.

پس از انجام لیزر می‌توانید کلینیک را ترک کنید و نیاز به مراقبت های شدید درمانی نیست البته برخی نکاتی که باید رعایت شود که در بخش‌های بعدی به آن اشاره می کنیم تعداد جلسات نیز می‌تواند برای هر فرد متفاوت باشد.

لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – لیزر بیکینی

عوارض و خطرات لیزر بیکینی

استفاده از هر روش درمانی ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد اما نکته دیگری که باید گفت این است که در هر روش اگر به شکل درست و اصولی صورت گیرد خطرات و عوارض به همراه ندارد لیزر بیکینی از روش‌هایی است که به صورت استفاده ناصحیح باید منتظر خطرات و عوارض آن باشید .

همانطور که گفتیم استفاده از تیغ و ژیلت می‌تواند باعث زخم ، بریدگی،  قرمزی همچنین افزایش عفونت پوستی ، بروز تبخال و زگیل تناسلی نیز شود علاوه بر این عوارض باعث ایجاد جوش در زیر پوست نیز می‌شود استفاده از لیزر چنین مشکلاتی را برای شما به همراه ندارد این مسئله نشان می‌دهد که استفاده از لیزر روش پرخطری محسوب نمی شود.

از آنجا که لیزر اقدام به تأثیر فولیکول های مو می کند و در آنها اختلال ایجاد می کند استفاده از لیزر بیکینی در برخی افراد باعث ایجاد عوارضی مانند قرمزی پوست می شود . در برخی موارد نیز ممکن است منجر به سوختگی شود این مسئله به ظریف بودن پوست و همچنین مهارت پزشک بستگی دارد .

شاید برای شما جالب باشد بدانید:

 

زیبایی واژن

جدیدترین ماسک های صورت_ آپدیت ۲۰۲۱

 بهترین روش سریع پاک کردن تاتوی ابرو و بدن

 

برای کسب اطلاعات کامل در مورد این عوارض باید عوارض لیزر بیکینی را در سایت ما مطالعه کنید در موارد دیگری نیز ممکن است که پوست دچار خارش شود خاراندن ناحیه مورد نظر اثر خوبی را به جا نخواهد گذاشت چرا که پوست قرمز میشود همچنین احساس درد نیز ممکن است در برخی افراد به وجود آید که عوارض لیزر بیکینی موهای زائد موقت هستند .

بعد از چند ساعت از بین می‌رود افرادی که از این روش استفاده می کنند همیشه نگران هستند که استفاده از لیزر موهای زائد به اندام داخلی نفوذ می کند و ساختار سلول های بدن را دچار مشکل می‌کند.

اگر چه تحقیقات مختلف نشان می‌دهد که پرتوهای که در جریان این روش زیبایی انتشار می یابد نمی‌توانند به اعضای داخلی نفوذ کنند و به آنها آسیب وارد کند شما می‌توانید لیزر بیکینی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص باتجربه این کلینیک انجام دهید و اثرات و نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – لیزر بیکینی

هزینه لیزر بیکینی

هزینه درمان لیزر بیکینی بستگی به کلینیک زیبایی مورد نظر و همچنین روش درمانی متفاوت دارد از آنجا که درمان با استفاده از لیزر در یک جلسه صورت نمی‌گیرد نمی‌توان هزینه دقیق از این روش درمانی را تعیین کرد البته از آنجا که ایران یک کشوری است که هزینه درمان در آن بسیار پایین است افرادی که علاقه به لیزر بیکینی دارند نباید چندان نگران هزینه آن باشد افرادی که در اروپا و یا آمریکا زندگی می کنند برای اینکه از شر هزینه‌های درمانی بالا رها شوند به کشورهای دیگر می روند که هزینه کمتری برای آنها در پی داشته باشد.

این روش زیبایی در آمریکا چیزی در حدود ۲۰۰ تا۱۲۰۰ دلار می‌تواند برایشان هزینه در برداشته باشد که رقم هنگفتی محسوب می‌شود پایین بودن هزینه لیزر بیکینی در ایران به این معنا نیست که کیفیت این خدمات پایین است ایران یکی از قطب‌های پزشکی آسیا است و از بسیاری کشورهای اطراف که پزشکان مجربی دارند به ایران سفر می‌کنند تا به عنوان توریست مورد درمان قرار گیرد.

به عنوان مثال کشور روسیه و ارمنستان دو نمونه از این کشورها هستند شما میتوانید جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

مراقبت های قبل از لیزر بیکینی

اگر می‌خواهید برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی از لیزر بیکینی استفاده کنید باید مراقبت های قبل از لیزر بیکینی را انجام دهید شما باید یک روز قبل از لیزر بیکینی قسمت های مورد نظر را با تیغ بتراشید دقت کنید که استفاده از تیغ روش مناسبی بوده و شما نمی توانید از روش های دیگر مانند مو و یا وکس استفاده کنید و استفاده از هر کدام از این روش‌ها می‌تواند در حین درمان برای شما مشکلاتی به وجود آورد .

باید یک ماه پیش از درمان از انواع روش هایی که باعث می‌شود موها کنده شود مانند وکس و اپیلاسیون خودداری کنید زیرا ریشه موها باید سالم و دست نخورده باشند ت لیزر بتواند به خوبی آنها را از بین ببرد دو ساعت قبل از آغاز لیزر بیکینی ناحیه مورد نظر را به طور دقیق با تیغ بتراشید برای کسب نتایج بهتر نباید از محصولات پوستی مانند لوسیون ، پودرها ، عطر و…. در ناحیه بیکینی استفاده نکنید.

. شیو و اصلاح با تیغ: برای رسیدن به نتیجه بهتر ۱۲ تا ۲۴ ساعت قبل از انجام لیزر موهای ناحیه تناسلی خود را با تیغ یا ژیلت  شیوکنید.

. استحمام: قبل از مراجعه به کلینیک حمام بروید چون رعایت بهداشت اهمیت خاصی دارد از شوینده هایی که PH آنها برای ناحیه بیکینی مناسب است استفاده کنید از مصرف محصولات شیمیایی پرهیز کنیپ و مواد شیمیایی بر روی پوست ممکن است حساسیت ایجاد کند و باعث تحریک پذیری بعد از لیزر شوند که باعث می شود سوزش و خارش به وجود آید.

. به هیچ عنوان در معرض اشعه نور خورشید قرار نگیرید: قرار گرفتن در معرض اشعه نور خورشید و برنزه کردن قبل از لیزر بیکینی باعث میشود که آسیب های زیادی به پوست این ناحیه وارد شود.

. لباس نرم و گشاد و راحت بپوشید: پوشیدن لباس های تنگ و چسبان ممکن است برای شما اصطکاک به وجود آید و پوست ناحیه را تحریک پذیر کند پس لباس های نرم و گشاد بپوشید.

. استرس خود را کنترل کنید: ممکن است در حین درمان احساس خجالت کنید اما سعی کنید آرامش خود را حفظ و استرس را کنترل کنید کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با کادر درمانی مجرب و حرفه ای تلاش می کند که محیطی آرام و بدون استرس را برای شما فراهم کند.

لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – لیزر بیکینی

مراقبت های بعد از لیزر بیکینی

از مواردی که بعد از لیزر بیکینی باید از آن خودداری کنید دست زدن به ناحیه تحت درمان است ، ناحیه تناسلی ممکن است ملتهب باشد و دست زدن باعث می‌شود سوزش و خارش ایجاد شود در صورت مشاهده چنین حالتی سریعاً به پزشک اطلاع دهید یکی از فعالیت‌هایی که بسیار در این امر مفید است ، استفاده از کمپرس سرد است.

استفاده از لیزر بر اثر گرما فولیکول های پوست را از بین می‌برد دمای مناطق مورد نظر ممکن است بالا باشد به همین دلیل بهتر است که پس از لیزر بیکینی از کمپرس سرد استفاده کنید تا دمای بدن و پوست پایین بیاید سعی کنید پس از انجام لیزر بیکینی از تیغ زدن و شیو کردن استفاده نکنید .

تیغ کشیدن روی پوست فولیکول ها را دست نخورده باقی می‌گذارد و روش درمانی را می‌تواند بی اثر کند ممکن است در بین جلسات درمانی نیاز به تیغ باشد انجام این کار اشکالی ندارد اما در طول زمان نیاز به آن کمتر است همچنین تا زمانی که جلسات درمانی به پایان رسیده از استفاده و شیو کردن مو با کرم ها و رفع موهای زائد روی ناحیه پرهیز کنید هر کدام از روش ها باعث می شود که برای شما مشکلی به وجود آید البته استفاده از تیغ بعد از سه روز از درمان مانعی ندارد.

 

تفاوت لیزر بیکینی و لیزر برزیلی چیست؟

بسیاری از بانوان تفاوت بین لیزر خط بیکینی و لیزر برزیلی را نمی‌دانند این درمان شبیه به هم هستند و معمولاً با هم نیز اشتباه گرفته می‌شود از آن جایی که صحبت کردن درباره این موضوع برای بانوان سخت است ترجیح می‌دهند که آن را در اینترنت بخوانند.

‌. لیزر خط بیکینی

به ناحیه خارج از خط شورت خط بیکینی گفته می‌شود لیزر خط بیکینی معمولاً تا ۳ اینچ فراتر از این خط را پوشش می‌دهد و این ناحیه را تمیز می کند در این روش برخی از نواحی مانند لبه های بیرونی واژن و بالای ناحیه شرمگاهی که زیر لباس قرار دارد تحت درمان قرار می‌گیرد که لیزر این نواحی به انتخاب داوطلب بستگی دارد.

. لیزر برزیلی

در این روش نواحی بیشتری نسبت به خط بیکینی تحت درمان قرار می‌گیرد مانند لبه های بیرونی واژن و خط باسن در این روش قسمتی از موهای ناحیه شرمگاهی به شکل یک نوار باریک باقی می‌مانند در لیزر برزیلی داوطلب باید کاملاً برهنه باشد می‌توانید هر دوی این روش ها را با هم سفارشی کنید.

 

آیا لیزر بیکینی باعث سرطان میشود؟

اگر شما بدانید که لیزر بیکینی چیست و مکانیسم عمل چگونه است پاسخ این سوال را بهتر متوجه می شوید در واقع در این روش پرتوهای غیر یونیزه لیزر به بخش‌هایی از پوست وارد می‌شود و موهای زائد را از بین می برد این پرتوها به رنگ دانه های مو گرما می‌دهد و فولیکول ها در اثر گرما تخریب می‌شوند.

لیزر هیچ آسیبی به بافت اطراف وارد نمی کند و فقط فولیکول های مو را مورد هدف قرار می‌دهد به این ترتیب فولیکول ها تخریب شده و دیگر مو رشد نمی کند امروزه اشعه ایکس در عکسبرداری از استخوان بدن به کار می‌رود این اشعه های یونیزه کننده وارد بدن می‌شوند و باعث می‌شود سلول‌ها را تخریب کند آسیب به این اشعه ها زمینه بروز سرطان را نیز فراهم می‌کند اما پرتوهای لیزر موهای زائد متفاوت بوده و به درون بدن نفوذ نمی‌کند .

پرتوهای لیزر به سطح پوست برخورد می‌کند و فراتر نمی‌روند بنابراین باعث ایجاد سرطان می‌شود سازمان غذا و داروی ایالات متحده نیز بی خطر بودن اشعه های مورد استفاده در لیزر را تایید کرده است لیزر همچنین برای پاک کردن تاتو ، خالکوبی و ضایعات پوستی نیز به کار برده می‌شود در روش‌های درمانی پوستی و به خصوص جراحی ، سرطان ، دندان‌پزشکی ژ چشم‌پزشکی و معالجه واریس نیز از لیزر استفاده می‌شود.

 

آیا لیزر بیکینی باعث ناباروری میشود؟

همانطور که گفتیم پرتوهای لیزر فقط فولیکول های مو را مورد هدف قرار می‌دهد و به درون بدن نمی تواند نفوذ کند و به ارگان‌های داخلی نیز آسیب وارد نمی کند لیزرهای که در کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد کمتر از یک میلیمتر به پوست وارد می‌شود بنابراین لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به تخمدان ها و رحم برخورد نمی‌کند و باعث نازایی و مشکلات دیگری نمی شود .

در واقع این تفکر ناشی از ترس و نداشتن اطلاعات درست و علمی است که به صورت یک شایعه درآمده و صحت علمی ندارد در اینجا نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اگر لیزر موهای زائد توسط فرد غیرمتخصص صورت گیرد خطرناک است استفاده از لیزر با فرکانس نامناسب و بدون در نظر گرفتن رنگ و جنس پوست می‌تواند سوختگی و لکه های تیره ای به وجود آورد.

لیزر بیکینی
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه – لیزر بیکینی

چند جلسه برای لیزر بیکینی کافی است؟

معمولاً در نوبت ششم تا هشتم رشد موها تا ۸۰ درصد کاهش پیدا می‌کنند و نوع پوست ناحیه مورد نظر تعیین می‌کند که تعداد جلسات لیزر برای هر فرد چه مقدار است مثلاً برای لیزر موهای زائد پا معمولاً بیشتر است اما لیزر موهای زائد صورت جلسات بیشتری را نیاز دارد چون جنس موها در این نواحی متفاوت است.

به طور کلی تعداد جلسات برای افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد و ممکن است شخصی فقط به ۵ جلسه درمان نیاز داشته باشد در حالی که شخصی دیگر با ۸ جلسه به نتیجه دلخواه می‌رسد ناحیه بیکینی بی دردسرترین ناحیه برای لیزر است و معمولاً ۶ تا ۸ جلسه نیاز دارد.

از هر جلسه تا جلسه بعدی نیز یک ماه فاصله نیاز است ، چرخه رشد مو سه مرحله دارد آناژن کاتاژن و پلوژن لیزر مو در صورتی موثر است که فولیکول های مو در مرحله آناژن باشد در این مرحله در حال رشد است به همین دلیل جلسات متعددی نیاز داریم چون در هر جلسه همه فولیکول و همزمان در فاز آناژن قرار ندارند.

تعداد جلسات تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه فولیکول ها در فاز هاناژن هستند توسط لیزر می‌شود آنها را از بین برد معمولاً بعد از دو جلسه موها کم پشت و نازک می شود اما برای اینکه همه فولیکول های مو به طور کامل از بین برود و رشد آنها متوقف شود باید دوره را به اتمام رساند.

 

آیا آقایان هم میتوانند لیزر بیکینی انجام دهند؟

لیزر بیکینی برای از بین بردن موهای ناحیه بیکینی مورد استفاده قرار می گیرد و محدودیت جنسی ندارد و آقایان نیز می توانند از این روش درمانی استفاده کنند چون شیو کردن و همچنین تراشیدن موهای ناحیه تناسلی با تیغ پوست را تحریک می‌کند و می‌تواند آزاردهنده باشد اپیلاسیون برای آقایان بسیار دردناک بوده چون موهای ضخیم تری دارند و کندن آنها می‌تواند آنها را آزار دهد از این رو اخیراً آقایان هم به لیزر بیکینی ، پشت ، سینه ، شکم ، شانه و پاها اقدام می‌کنند.

لیزر چه در خانم ها و چه در آقایان روی افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بهتر جواب می‌دهد اختلاف غلظت ملانین در این افراد بیشتر است و اثربخشی لیزر نیز می‌تواند بیشتر باشد این به این معنا نیست که افرادی که موهای بلوند ، قرمز و خاکستری دارند لیزر برای آنها جوابدهی ندارد بلکه این افراد به تعداد جلسات بیشتر نیاز دارند.

 

آیا خانم هایی که به سندروم تخمدان پلی کیستیک PCOS مبتلا هستند نیز می توانند لیزر بیکینی انجام دهند؟

اگر به سندروم تخمدان پلی کیستیک مبتلا هستید و قصد دارید لیزر بیکینی را انجام دهید باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا نتایج خوبی برای شما در بر داشته باشد بیماری ناشی از اختلال هورمونی یا همان سندروم تخمدان پلی کیستیک بر رشد موهای بدن تاثیر می گذارد بنابراین نتیجه و تضمین لیزر را می‌تواند غیر ممکن کند چون ممکن است در اثر این اختلال هورمونی فولیکول های جدید دوباره رشد کنند و رشد دوباره مو ها از سر گرفته شود.

با این حال بسیاری از افراد که مبتلا به این سندرم هستند نتایج خوبی از این روش درمانی به دست آورده اند البته توصیه می‌شود که برای دستیابی به نتیجه بهتر دوره را تکمیل کنید ، در کلینیک  المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان پیش از آغاز لیزر موهای زائد  یک مشاوره‌رایگان تشکیل داده می‌شود که با وجود ابتلا به این سندرم شما می توانید از این روش استفاده کنید یا خیر.

 

. آیا لیزر بیکینی باعث تیره شدن پوست میشود؟

لیزر موهای بیکینی معمولا رنگ پوست را تیره و روشن نمی‌کند اما اگر دچار مشکل شدید هستید و لکه های تیره روی پوست ایجاد شده جای نگرانی نیست و  به طور کامل از بین می‌رود در واقع لیزر موهای زائد نمی‌تواند عامل تغییر رنگ باشد رنگدانه های پوست را مورد هدف قرار نمی‌دهد .

تغییر رنگ پوست تیره یا روشن شدن آن هنگامی رخ می‌دهد که در معرض مستقیم تابش خورشید قرار گرفته باشید پس توصیه می شود تا چند روز بعد از انجام لیزر بیکینی به هیچ عنوان در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

 

. بهترین دستگاه لیزر موهای بیکینی کدامند؟

شاید یکی از مهمترین مراحل پروسه لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی مرحله انتخاب دستگاه باشد توضیح مهم ما به شما این است که اگر قصد دارید برای پرداخت هزینه کمتر به مراکزی که دستگاه های به روز و پیشرفته ندارند و مجهز به کادر درمانی حرفه ای و مجرب نیستند مراجعه کنید بهتر است لیزر را فراموش کنید شرایط و نحوه انجام لیزر به سلامتی و زیبایی پوست شما بستگی دارد.

برای حفظ سلامت و زیبایی خود اهمیت قائل باشید و بهای آن را پرداخت کنید دستگاه های مختلف برای انجام لیزر بیکینی وجود دارد مانند دستگاه دکا ، الکساندرایت ، پلاتینیوم و….. دستگاه های لیزر دکا در حذف موهای زائد موثر تر هستند این دستگاه‌ها به دلیل اینکه گران هستند در کلینیک های زیبایی از آن استفاده نمی شود .

این دستگاه جدیدترین نوع دستگاه لیزر است و تنها دستگاهی که می‌تواند از تغذیه رسانی به ریشه مو جلوگیری کند ، فولیکول های مو را از بین ببرد و دیگر موها در این ناحیه را رشد نکند.

به این ترتیب به تعداد جلسات کمتری نیاز است و برای از بین بردن مو های مقاوم تر از طول امواج مختلفی استفاده می کند.

 

در کدام کلینیک، لیزر بیکینی را انجام دهم؟

یک نکته بسیار مهم و تاثیرگذار بر کیفیت و نتیجه لیزر ، موهای زائد به خصوص ناحیه تناسلی بیکینی انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد با پزشکان و کادر درمانی مجرب و همچنین استفاده از دستگاه‌های به‌روز است ، حتماً قبل از اقدام به لیزر در مورد کلینیک تحقیقات لازم را بکنید و مطمئن شوید که در مرکز دارای مجوز به انجام این درمان می پردازید.

اگر به جای پزشک متخصص تکنسین یا پرستار لیزر را انجام می دهد مطمئن شوید که مجوز این کار را دارد و دوره‌های آموزش لازم را گذرانده است از طرفی توجه کنید که لیزر باید تحت نظر پزشک صورت گیرد خود پزشک باید در کلینیک حاضر باشد تا در صورت نیاز وارد عمل شود به هیچ عنوان به سالن های زیبایی و و یا سایر مراکز بدون مجوز رسمی اعتماد نکنید .

پیش از اقدام به لیزر موهای زائد حتماً با پزشک خود مشورت کنید تا با بررسی شما گزینه مناسبی را برای انجام لیزر موهای زائد به شما پیشنهاد بدهد .

 

. اشعه خورشید : به هیچ عنوان در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید هنگامی که بیرون از منزل هستید از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید از مصرف ضدآفتاب های رنگی نیز اجتناب کنید کرم های سفید کننده  را با تجویز پزشک استفاده کنید.

. دیگر روش های از بین بردن موهای زائد : حداقل تا چند هفته قبل از انجام لیزر از روش های حذف موهای زائد که به فولیکول های مو می تواند آسیب بزند مثل اپیلاسیون خودداری کنید.

. شیو و اصلاح کردن موهای زائد : هنگامی که موها را اصلاح می کنید فولیکول ها و ریشه آسیب نمی بیند پس مناسب ترین روش برای اصلاح موهای زائد قبل از لیزر است

. داروهای رقیق کننده خون : اگر داروی خاصی مصرف می کنید به ویژه رقیق کننده خون مثل آسپرین و داروهای ضد التهاب حتماً پزشک را در جریان قرار دهید.

 

کاندیدای مناسب لیزر بیکینی

لیزر بیکینی برای تمام بانوان و همچنین آقایان می تواند مورد استفاده قرار گیرد افرادی که به دلایل مختلف دیگر نمی‌خواهند از طریق روش‌های دیگر برای کم کردن موها استفاده کنند لیزر بیکینی می تواند روش درمان موثری برای آنها باشد و لیزر بیکینی با حذف موهای زائد برای همیشه می‌تواند به افراد در تمیزی و زیبایی کمک زیادی بکند.

پس افرادی که به زیبایی علاقه دارند کاندیدای مناسب این روش درمانی هستند اگر شما هم تمایل به انجام لیزر بیکینی دارید باید توجه داشته باشید که این روش باید توسط پزشک متخصص و در کلینیک معتبر صورت گیرد تا از عوارض احتمالی این روش درمانی جلوگیری شود و بهترین نتیجه را برای شما در پی داشته باشد پس در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کافی را داشته باشید.

 

مزایای لیزر بیکینی

لیزر بیکینی روش آسان و مطمئنی است که شما می توانید طی چند جلسه به حذف موهای زائد ناحیه تناسلی خود بپردازید و این از مزایای اصلی لیزر بیکینی است بدون درد و خونریزی و کوچکترین ناراحتی می توانید از شر موهای زائد خلاص شوید استفاده ، روش‌های دیگر برای حذف موهای زائد را کنار می گذارید و برای همیشه  بیکینی را از شر موهای زائد خلاص می کنید بدون نیاز به مراقبت های خاص و ویژه ای صورت می گیرد .

شما بعد از پایان درمان می‌توانید به فعالیت‌های خود ادامه دهید البته باید توجه داشته باشید که برای رسیدن به مزایای لیزر بیکینی باید این روش درمانی تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد تا از هرگونه عوارض جلوگیری شود و اثرات و نتایج فوق‌العاده برای شما در پی داشته باشد.

 

دوره نقاهت لیزر بیکینی

لیزر بیکینی روشی مطمئن و آسان برای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی است که هم بانوان و هم آقایان می توانند از این روش درمانی بهره‌مند شوند بعد از پایان درمان شما می توانید به کار روزمره خود بپردازید و نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری ندارید فقط باید به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص اهمیت دهید و از هرگونه عوارض و حساسیت جلوگیری شود و بهترین نتیجه را برای شما در پی داشته باشد.

اگر شما تمایل به انجام لیزر بیکینی دارید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک انجام دهید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و باتجربه کلینیک صورت می گیرد.

 

مراحل انجام لیزر بیکینی

اگر شما نیز از استفاده از روش‌های مانند تیغ ،ژیلت ، اپیلاسیون و ……. برای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی خسته شده اید و می خواهید با استفاده از لیزر به حذف موهای زائد برای همیشه بپردازید باید به کلینیک معتبر مراجعه کنید بعد با مشورت و معاینه توسط پزشک متخصص استفاده از لیزر را برای حذف موهای ناحیه تناسلی خود در نظر بگیرید قبل از انجام این کار نیازی به هیچگونه مراقبت خاصی نیست و باید قبل از درمان استحمام کنید و موهای ناحیه تناسلی را با شیو کنید.

البته توجه داشته باشید که شیو با ژیلت انجام دهید و استفاده از روش‌های دیگر مانند اپیلاسیون برای شما می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد در زمان درمان ، پزشک با استفاده از دستگاه های مخصوص حرارت تعیین شده را به فولیکول‌های مو در ناحیه تناسلی وارد می‌کند که باعث ضعیف شدن تار مو می شود این روش درمانی بستگی به موهای ناحیه تناسلی شما دارد و بین ۶ تا ۸ جلسه ممکن است برقرار شود.

بین این جلسات نیز یک ماه فاصله برقرار می شود بعد از پایان درمان شما می توانید به کار روزمره خود بپردازید و فقط کافی است که به توصیه های ارائه شده به خوبی توجه کنید تا اثرات و نتایج این روش درمانی برای شما مفید باشد.

 

نتیجه گیری

موهای ناحیه تناسلی و موهای زائد یکی از مشکلاتی است که هم آقایان و هم خانم ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند استفاده از روش هایی مانند شیو کردن اپلاسیون و ….. می‌تواند خسته کننده و دردآور باشد و روش‌های دیگری برای حذف موهای زائد وجود دارد یکی از این روش ها استفاده از لیزر است که یکی از روش های موثر برای حذف موهای ناحیه تناسلی است که بدون درد و خونریزی و هیچگونه عوارضی صورت می‌گیرد و فرد می‌تواند طی ۶ الی ۸ جلسه به حذف موهای ناحیه تناسلی خود بپردازد.

این روش درمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و پس از پایان درمان نیاز به مراقبت های خاص و ویژه ای ندارد و فرد می‌تواند به کار روزمره خود ادامه دهد اگر شما تمایل به انجام این روش درمانی را دارید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان را پیشنهاد می‌دهیم در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/r5i6

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicsaeedieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicsaeedieh

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:clinicsaeedieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir