هزینه و مزایای شگفت انگیز کربوکسی تراپی

هزینه و مزایای شگفت انگیز کربوکسی تراپی

هزینه و مزایای شگفت انگیز کربوکسی تراپی:

 

چه زمانی نمی توان از کربوکسی تراپی استفاده کرد؟

کربوکسی تراپی یا درمان با استفاده از گاز کربن دی اکسید از روش های پرطرفدار برای جوانسازی پوست در دنیا است ، قدمت این روش به دهه ۱۹۳۰ میلادی باز می گردد و به مرور زمان شاهد ارتقاء و توسعه این روش درمانی بوده ایم پژوهش‌های زیادی در حوزه کربوکسی تراپی صورت گرفته که همگی نشان از تاثیر بلوغ و عوارض کم این روش درمان است .

کربوکسی تراپی می‌تواند به بهبود انعطاف پذیری ، افزایش خونرسانی ، بر طرف کردن چین و چروک با تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر ، از بین بردن چربی های موضعی پوست استفاده کرد و روش‌ درمانی موثر و مقرون به صرفه است که می‌خواهیم در این مقاله به طور کامل آن را معرفی کنیم در انتهای این مقاله نیز می توانید به سوالات زیر پاسخ دهید.

. کربوکسی تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

. این روش درمانی چه اثری بر بدن میگذارد؟

. آیا کربوکسی تراپی همان مزوتراپی است؟

. فرایند درمانی چه مراحلی دارد؟

. کربوکسی تراپی چقدر موثر است و نتایج آن چه مدت ماندگاری دارد؟

. تعداد جلسات کربوکسی تراپی و هزینه درمان چگونه است؟

. عوارض و خطرات آن چه هستند؟

کربوکسی تراپی چیست؟

قبل از اینکه وارد جزئیات این روش درمانی شویم چند نکته اساسی را خیلی سریع با هم مرور می کنیم.

 درباره

. کربوکسی تراپی روشی برای درمان سلولیت ، ترک های پوستی ، سیاهی زیر چشم و جوانسازی پوست است.

. این روش در کشور فرانسه و در دهه ۱۹۳۰ ابداع شد.

. از این روش درمانی می توان برای پلک ها ، صورت ، گردن ، دست ، شکم و باسن استفاده کرد.

. در این روش از گاز کربن دی اکسید استفاده می‌شود که به طور طبیعی نیز در بدن تولید می‌شود.

ایمنی

. کربوکسی تراپی نوعی مزوتراپی است و در همه جای دنیا به شکل رایجی استفاده میشود.

. این روش درمانی تاکنون عوارض جانبی شدید و دائمی نداشته است.

‌ دشواری

. کربوکسی تراپی یکی از ساده ترین و سریعترین روش ها برای جوانسازی پوست است.

. جلسات درمانی کربوکسی تراپی بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

. بعد از پایان درمان شما بلافاصله می توانید به کار روزمره خود ادامه دهید.

. فقط در درمان سلولیت باید تا ۲۴ ساعت از رفتن به وان یا شنا خودداری کنید.

هزینه

. در بیشتر افراد نیاز به ۶ تا ۸ جلسه درمان است.

. جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با این کلینیک تماس گرفته ، نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

اثرگذاری

. کربوکسی تراپی یکی از موثرترین روش‌های جوانسازی پوست است و تقریباً همه مراجعین از آن راضی بوده اند.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

 

تاریخچه کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یا گاز کربن دی اکسید ترابی روش جدیدی در علم پزشکی به حساب نمی آید این روش در دهه ۱۹۳۰ در کشور فرانسه ابداع شد فرانسوی ها متوجه شدند که حمام یا شنا در آبی که میزان بالایی از گاز دی اکسید کربن داشته باشد باعث بهبود سریع زخم و آسیب های پوستی می‌شود.

در دهه ۱۹۵۰ میلادی جراحان قلب از کربوکسی تراپی برای درمان بیماری‌های عروقی که ناشی از مشکلات خونرسانی به بافت ها و تجمع چربی در عروق بوده استفاده می کردند و در سال ۱۹۹۵ کربوکسی تراپی جای خود را در میان روش های جوانسازی و زیبایی پوست باز کرده و به سرعت به روش چشمگیری تبدیل شده است .

عمده کاربردهای این روش در گذشته  شامل از بین بردن چربی های موضعی  و جوانسازی پوست بوده است به مرور کربوکسی‌تراپی برای بهبود انعطاف پذیری ، خونرسانی به بافت پوستی ، رفع چین و چروک و افزایش کلاژن سازی استفاده شده است.

شاید این مطلب هم برای شما هم جذاب باشد:

افتادگی چشم بعد از بوتاکس

معرفی ۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

هزینه انواع روش های لیفت شقیقه

کربوکسی تراپی چگونه کار میکند؟

کربوکسی تراپی را می‌توان نوعی مزوتراپی به شمار آورد در این روش گاز کربن دی اکسید به لایه های زیرین پوست تزریق می شود این گاز وارد بافت ها شده و به صورت موضعی در محل تحت درمان انتشار پیدا می‌کند و بدن در واکنش به افزایش این گاز شروع به فعال سازی مکانیزم های جبرانی می کند .

می‌دانید که گاز دی اکسید کربن در فرآیند تولید انرژی توسط سلول های بدن تولید می شود سلول ها با استفاده از مواد غذایی مثل قندها و گاز اکسیژن این فرآیند تنفس سلولی ، انرژی و دی اکسید کربن تولید می کند و برای همین بدن مداوم به اکسیژن نیاز دارد و دی اکسید کربن تولید شده را دفع می کند.

 

جوانسازی با استفاده از واکنش طبیعی بدن

وقتی در حالت طبیعی در بافت‌های بدن میزان دی اکسید کربن زیاد شود یعنی میزان ورود اکسیژن کم بوده یا خونرسانی به بافت کاهش یافته است چون دی اکسید به کمک خون از بافت ها به ریه ها منتقل می‌شود تا دفع شود و برای جبران این مشکل ، بدن خونرسانی به بافت را افزایش می‌دهد پس در واقع در کربوکسی تراپی فرآیند طبیعی بدن تحریک می شود تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید .

بعد از تزریق دی اکسید کربن به زیر پوست حدود ۷۰ درصد این گاز به آب تبدیل می‌شود که بافت  پوست واکنش نشان می دهد و تبدیل به ماده اسیدی می شود این ماده اسیدی بیکربنات نام دارد بیکربنات باعث اسیدی شدن محیط بافت می‌شود و بدن برای جبران این مشکل خونرسانی به بافت را افزایش می دهد هر چه که محیط بافت اسیدی تر  باشد پس اکسیژن بیشتری به آن ناحیه وارد می شود.

 

افزایش خونرسانی منجر به جوانسازی می شود

برای افزایش خون رسانی به بافت بدن چند راهکار وجود دارد یکی گشاد شدن عروق کوچک بافتی ، عروق بلافاصله بعد از اینکه در معرض درصد بالای گاز دی اکسید قرار می‌گیرند گشاد می‌شوند و خونرسانی را افزایش می‌دهند در مرحله بعد بدن شروع به ترشح فاکتورهای رشد می‌کند تا عروق جدیدی را تشکیل دهد و شبکه خونرسانی را گسترش دهد این فاکتورهای رشد سه تاثیر مهم بر روی بافت به جا می گذارد

. خونرسانی را افزایش می‌دهند

. بافت را تشویق به سوزاندن چربی می کنند

. بافت را تشویق به تولید کلاژن بیشتر می کند.

 

کربوکسی تراپی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان

کربوکسی تراپی از جمله خدمات جوانسازی پوست است که در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان ارائه می شود پزشکان و تیم درمانی به خوبی با انواع روش های استفاده از کربوکسی تراپی آشنا هستند و از بروز ترین روش های اجرای درمان استفاده می کنند.

همچنین تمام دستگاه‌های این کلینیک از بهترین و معتبرترین برندها تهیه شده و به همین جهت به جرات می‌توانیم بگوییم که کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان یکی از بهترین مراکز کربوکسی تراپی در ایران است همین حالا می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا برای مراحل بعدی از جمله مشاوره شما را راهنمایی کنند.

اگر در پایان این مقاله سوالاتی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی و یا با گذاشتن کامنت در بخش نظر همین مقاله پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

کربوکسی تراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه – کربوکسی تراپی

کاربردهای کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی در پزشکی استفاده های گوناگون دارد در درمان زیبایی کاربردی از جمله موارد زیر دارد

. کربوکسی تراپی به بهبود انعطاف پذیری همچنین درمان شل شدگی و افتادگی پوست کمک می کند.

. باعث از بین رفتن اثر پیری پوست و جوانسازی آن می‌شود.

. به رفع تیرگی و چروک های دور چشم می پردازد.

. باعث کاهش سلولیت و چربی های موضعی در بدن می‌شود.

. به درمان ترک های پوستی ناشی از حاملگی یا چاقی می پردازد.

. باعث جوان سازی بخش های مختلف بدن مانند گردن و پشت دست ها می شود.

. به برطرف کردن چین و چروک های صورت می پردازد.

. روش درمانی موثر در ریزش مو است.

. باعث بهبود نتایج لیپوساکشن می‌شود.

. به برطرف کردن جای زخم و آثار آکنه می پردازد.

کربوکسی تراپی را می‌توان در بخش های مختلف بدن مانند صورت ، گردن ، دست ها ، شکم ، باسن و پاها استفاده کرد.

 

چه زمانی نمی توان از کربوکسی تراپی استفاده کرد؟

اگر هر یک از موارد زیر در شما وجود دارد از کاندیدای مناسب کربوکسی‌تراپی نیستید

. بیماری های قلبی عروقی کنترل شده مانند فشار خون.

. بیماری های حاد تنفسی.

. مشکلات انعقاد خون مثل هموفیلی.

. بیماری های بافت پیوندی.

. عفونت پوستی.

. دیابت کنترل نشده.

. بارداری یا شیردهی.

. آمبولی ریه که اخیرا رخ داده است.

 

درمان کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود؟

مدت زمان انجام درمان به محل تحت درمان دارد ، در این روش از یک کپسول گاز دی اکسید کربن استفاده می‌شود که با یک لوله پلاستیکی به این دستگاه تنظیم کننده جریان گاز متصل می‌شود و با استفاده از دستگاه به خوبی میزان ورود گاز را کنترل می‌کند.

دی اکسید کربن از کپسول‌های تنظیم کننده متصل میشود که در انتهای آن فیلتری تعبیه شده که ناخالصی ها را جذب کند وارد بدن شود گاز از فیلتر عبور می‌کند و وارد سوزن می‌شود پزشک با استفاده از سوزن گاز دی اکسید کربن را به زیر پوست می فرستد.

احساسی که در طول درمان خواهید داشت

روش درمانی کربوکسی تراپی کاملاً بدون درد است و نیاز به داروی بی حسی نیست در صورتی که استانه درد شما پایین باشد می‌توانید کرم های بی حسی استفاده کنید تا این مسئله برطرف شود البته ممکن است که شرایط عجیبی را تجربه کنید مثلاً در کربوکسی تراپی زیر چشم احساس می‌کنید که چشم ها پف کرده و درست مثل حالتی که گریه کرده باشید این احساس عجیب بین ۵ تا ۱۰ دقیقه بعد برطرف می‌شود .

درمان‌های ترک های پوستی نیز بدون درد است چون پوست دچار ترک ، قابلیت های زیادی را از دست می‌دهد ممکن است کمی فشار یا خارش ایجاد شود که بین ۵ تا ۱۰ دقیقه بعد از تزریق از بین می‌رود درمان اسکار ها و جای‌زخم نیز اصلاً درد ندارد چون محل زخم فاقد عصب حسی است ، در کربوکسی تراپی در درمان سلولیت ها و چربی های موضعی شکم و پا شرایط خاص خودش را دارد .

در این موارد گاز بیشتری به بافت چربی تزریق می شود و آن را در نهایت باز می کند به همین خاطر ممکن است کمی احساس فشار در ناحیه تحت درمان داشته باشید مثلا در مورد دست احساس مشابهی دارید که می خواهید فشار خون را اندازه گیری کنید چون خون رسانی به این بخش افزایش پیدا می‌کند در ناحیه تحت درمان تا ۲۴ ساعت احتمال سوزن سوزن شدن خفیفی را خواهید داشت.

 

تعداد جلسات درمانی

تعداد جلسات درمان به محل استفاده و نوع مشکلی که دارید بستگی دارد.

.برای از بین بردن چربی های موضعی بین ۸ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز است و تا به نتیجه دلخواه برسید جلسات هر هفته و یا یک هفته در میان صورت می‌گیرد اما ممکن است چند جلسه درمان سالانه نیاز باشد.

. برای درمان سلولیت و پوست پرتقالی بین ۶ تا ۱۰ جلسه کفایت می‌کند این جلسات با فواصل یک یا دو هفته برگزار می‌شود.

. برای رفع ترک های پوستی بین ۴ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز است که ماهی یک بار انجام می‌شود.

. برای سیاهی زیر چشم ۴ تا ۸ جلسه درمان نیاز است که ۲ هفته تا ۴ هفته در میان برگزار می‌شود.

. جوانسازی پوست به ۴ تا ۸ جلسه درمان نیاز است که ۳ الی ۴ هفته یکبار برگزار می شود.

اگر شما هم تمایل به انجام کربوکسی تراپی دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص مورد معاینه قرار بگیرید و از تعداد جلسات درمانی برای خود اطلاعات کافی به دست آورید.

 

ماندگاری اثرات و نتایج کربوکسی تراپی چقدر است؟

کربوکسی تراپی روشی مناسب و ایمن است که می‌توانید به راحتی به جوانسازی پوست و رفع مشکلات پوست بپردازید در مورد جوان سازی پوست نتایج کربوکسی تراپی بین ۴ تا ۶ ماه ماندگاری دارد در سایر کاربردهای درمانی مثل سلولیت ، در صورتی که رژیم غذایی خوبی را دنبال کنید و به طور منظم ورزش کنید نتایج تا چند سال میتواند ماندگاری داشته باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از اثرات و نتایج کربوکسی تراپی بهره مند شوید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از اثرات و نتایج فوق‌العاده آن روی پوست لذت ببرید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

 

مراقبت های قبل از کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یک روش ایمن و آسان است که می توانید در کوتاهترین زمان ممکن به رفع مشکلات پوستی و جوانسازی آن بپردازید برای کربوکسی تراپی تقریباً هیچ آمادگی خاصی نیاز نیست برای محل تحت درمان ممکن است پزشک به شما توصیه های ارائه دهد بهتر است تا چند روز قبل از مراجعه به کلینیک برای انجام کربوکسی تراپی از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند ایبوپروفن و آسپرین خودداری کنید.

این داروها احتمال کبودی را می‌تواند افزایش دهد همچنین چند روز قبل از کربوکسی تراپی از مصرف دخانیات و قلیان پرهیز کنید مصرف این گونه مواد خود می‌توانند باعث تسریع روند پیری پوست و مشکلاتی در پوست شود هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید ، پوست را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی منطقه تحت درمان استفاده نکنید.

 

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی

یکی از مزیت‌های کربوکسی‌تراپی این است که بعد از درمان نیاز به مراقبت های خاص و ویژه ندارد و محدودیت‌های خاصی را نیز نخواهید داشت ، به طور کلی تا ۴ ساعت بعد از درمان نباید در معرض آب سرد قرار بگیرید و در مورد سلولیت تا ۲۴ ساعت از رفتن به حمام و همچنین استخر خودداری کنید از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات نیز پرهیز کنید ، از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنید .

موقع خارج شدن از منزل از کرم های ضدآفتاب برای حفاظت از پوست خود استفاده کنید ، همچنین آب و مایعات فراوان بنوشید ، در درمان سلولیت و ترک های پوستی اگر رژیم مناسبی را دنبال کنید و روزانه ورزش کنید می‌تواند ماندگاری زیادی را برای شما در پی داشته باشد.

 

هزینه کربوکسی تراپی

هزینه کربوکسی تراپی بسته به محل تحت درمان،  استفاده درمانی و شدت مشکلات پوستی هر فرد می‌تواند متفاوت باشد همچنین انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز می تواند در هزینه ها نقش داشته باشد .

شما می توانید جهت اطلاع یافتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید و یا با گرفتن نوبت و مراجعه به صورت حضوری و معاینه توسط پزشک متخصص از تعداد جلسات ، هزینه و تمام سوالاتی که در خصوص این روش درمانی دارید از متخصص اطلاعات کافی به دست آورید.

 

خطرات و عوارض کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی تنها یک عارضه را متحمل می‌شود آن نیز کبودی در محل تزریق است ، این عارضه تقریباً هیچ گاه در نواحی زیر چشم به وجود نمی‌آید کبودی زمانی به وجود می‌آید که دست ها و پاها تحت کربوکسی‌تراپی قرار می‌گیرند ، سایر عوارض کربوکسی تراپی بسیار خفیف هستند و احتمال رخ دادن آنها بسیار کمتر از ۳ درصد است که تا چند ساعت بعد از جلسه درمانی نیز برطرف می‌شود از عوارض موقت آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

. درد خفیف در محل تزریق

.احساس عجیب در زیر پوست

البته توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک معتبر و پزشک با تجربه و حرفه‌ای نیز می‌تواند از عوارض احتمالی این روش درمانی جلوگیری کند شما می توانید برای جلوگیری از عوارض احتمالی ، این روش درمانی را تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

 

آیا گاز کربن دی اکسید سمی است؟

این سوال برای بسیاری از متقاضیان پیش می‌آید ، گاز کربن دی اکسید گازی است که به طور طبیعی نیز در بدن وجود دارد در واقع این گاز محصول طبیعی فرآیند سوخت و ساز بدن است و در خون وجود دارد و توسط ریه ها دفع می‌شود پس پاسخ به این سوال خیر است که کربن دی اکسید سمی نیست و باعث مرگ سلول ها و یا آسیب رسیدن به بافت آنها نمی شود.

 

کاندیدای مناسب کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی روش درمانی مناسب و ایمنی است که افراد برای رفع چین و چروک و خطوط پوست همچنین مشکلات پوستی از این روش درمانی استفاده می‌کنند ، پس افرادی که دچار این مشکلات هستند می‌توانند کاندیدای مناسب این روش درمانی باشند افرادی که با افزایش سن دچار افتادگی و خطوط در چهره خود شده‌اند و به دنبال راهی برای بازگشت جوانی و شادابی به پوست هستند کربوکسی تراپی می‌تواند راه درمان و ایمنی برای آنها باشد .

همچنین افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند و دچار بیماری‌های کنترل نشده و بیماری‌های خاصی نیستند نیز می‌توانند کاندیدای مناسب کربوکسی تراپی باشند ، اگر شما هم کاندیدای مناسب کربوکسی‌تراپی هستید می‌توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید و بار دیگر جوانی و نشاط را به پوست خود هدیه دهید.

دوره نقاهت کربوکسی تراپی

یکی از مزیت‌های کربوکسی تراپی این است که دوره نقاهت و ریکاوری ندارد ، شما بعد از پایان درمان می توانید به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید و فقط کافی است به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کنید تا از نتایج فوق العاده این روش درمانی بهره‌مند شوید و از عوارض احتمالی این روش جلوگیری کنید.

شما می توانید کربوکسی تراپی را تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص کلینیک انجام دهید از اثرات و نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید و همچنین دوره نقاهت و ریکاوری نیز نداشته باشید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام می‌گیرد که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید همچنین مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان است که میتوانید از آن نیز بهره مند شوید.

 

نتیجه گیری

کربوکسی تراپی یا درمان با استفاده از گاز کربن دی اکسید از جمله روش های پرطرفدار و همچنین فراگیر برای جوانسازی پوست است که امروزه طرفداران زیادی به خود جلب کرده است کربوکسی تراپی برای درمان سلولیت ، ترک های پوستی ، سیاهی زیر چشم و جوان سازی پوست روش درمانی مناسبی به شمار می رود .

از این روش درمانی می توان در پلک‌ها ، صورت ، گردن ، دست ها ، باسن ، شکم و پاها استفاده کرد در این روش از گاز کربن دی اکسید استفاده می‌شود که این گاز به طور طبیعی نیز در بدن وجود دارد کربوکسی تراپی یکی از روش های سریع و ساده برای جوانسازی پوست است .

جلسه درمانی کربوکسی تراپی بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بیشتر به طول نمی‌انجامد و بلافاصله بعد از درمان می توانید به فعالیت های روزمره خود بپردازید در کربوکسی‌تراپی بسته به مشکلات پوست شما جلسات درمان نیاز است که بعد از معاینه توسط پزشک تعداد جلسات برای هر فرد مشخص می‌شود .

کربوکسی تراپی یکی از موثرترین روش های جوانسازی پوست است که تقریباً تمام افرادی که این روش درمانی را دریافت کرده‌اند از نتیجه آن راضی بودند اگر شما هم تمایل به انجام کربوکسی تراپی برای جوانسازی و شادابی پوست را دارید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه کلینیک انجام دهید و بار دیگر زیبایی و جوانی را به پوست خود هدیه دهید.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/sar7

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicsaeedieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/fOZUdP1y

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:clinicsaeedieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/nkjNCR7yUEI

تلگرام: https://telegram.org

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir