مراحل،مزایا و هزینه کاشت مو به روش super fue

مراحل،مزایا و هزینه کاشت مو به روش super fue

مراحل،مزایا و هزینه کاشت مو به روش super fue :

 

با پیشرفت و علم و تکنولوژی بر زندگی انسان سبب شده همواره تحولات زیادی رخ دهد کاشت مو به روش Super FUE یکی از جدیدترین روش های کاشت مو است که می‌تواند در افزایش کیفیت مو تاثیرگذار باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کاشت مو به روش SUPER FUE چیست؟

کاشت مو در این روش در واقع استخراج فولیکول ها به صورت مجزا یا واحدی صورت می‌گیرد در این روش اساس کار شبیه FUE است با این تفاوت که تمام مراحل کاشت و برداشت فولیکول ها توسط دستگاه‌های هوشمند انجام می‌گیرد بدیهی است که استفاده از تجهیزات هوشمند بسیاری از نقایص قابل مشاهده را از بین می‌برد باید گفت که کاشت مو در این روش به عنوان یکی از با کیفیت ترین روش های کاشت مو شناخته شده است البته استفاده از امکانات پیشرفته به تنهایی بر روی نتیجه مطلوب کاشت مو کافی نیست ، تجربه و مهارت پزشک در استفاده از این امکانات نیز اهمیت خاصی دارد در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان به عنوان بهترین مرکز برای کاشت مو علاوه بر اینکه از امکانات مدرن و مجهزی استفاده می‌شود پزشکان با تجربه و کارآزموده نیز در حال همکاری با این مرکز هستند بنابراین تمام شرایط برای اینکه شما به موهای پرپشت و زیبا برسید و از آن لذت ببرید فراهم است است . روشی که برای کاشت مو در افراد گوناگون استفاده می‌شود متفاوت است پزشک با توجه به نیاز شما بهترین و موثرترین روش را برای شما در نظر می‌گیرد و به شما پیشنهاد می دهد شما به عنوان فرد متقاضی کاشت مو این امکان را دارید که روش کاشت مو را برای خود انتخاب کنید اما بهتر است که این انتخاب را بر عهده پزشک متخصص بگذارید ، کاشت مو به روش Super FUE برای افراد علاقه‌مند قابل استفاده است تمام افرادی که موهای کم پشت دارند می توانند کاندیدای مناسب این روش از کاشت مو باشند.

اما استفاده از این روش در افراد زیر نیز توصیه می شود.

 

کاندیدای مناسب کاشت مو به روش Super FUE

. متقاضیانی که دارای پوست سر سفت هستند و اینگونه کاشت مو به روش های دیگر برای آنها امکان‌پذیر نیست ، سفتی پوست سر گاهی به دلایل ژنتیکی و ارثی است و در برخی مواقع انجام ورزش‌های سنگین آنها را به کاشت مو های مختلف به علت سفت شدن پوست سر همراهی می کند.

. افرادی که به دلیل سوختگی دچار ریزش شده اند یا ضربه بر سر آنها وارد شده نیز می توانند کاندیدای مناسب این روش از کاشت مو باشند.

. افرادی که دچار ریزش موی ژنتیکی هستند نیز کاندیدای مناسب کاشت مو به روش Super FUE هستند.

با مشورت پزشک متخصص و بررسی اولیه مشخص می‌شود که شما آیا کاندیدای مناسب برای کاشت مو با این روش هستید یا خیر اگر شما کاندیدای مناسبی به روش Suoer FUE هستید میتوانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – کاشت مو

مراحل کاشت مو به روش Super FUE

کاشت مو در این روش طی ۶ مرحله انجام گیرد

۱. اسکن و آنالیز پوست سر و طراحی لیزر برای خط رویش مو

۲. ضد عفونی کردن پوست سر برای جلوگیری از عفونت و حساسیت

۳. استفاده از بی حس کردن پوست سر برای از بین بردن احساس درد و ناراحتی

۴. استخراج فولیکول های مورد نظر از بانک مو

۵. ذخیره کردن فولیکول های استخراج شده

۶. کاشف فولیکول های مورد نظر در منطقه بی مو

. اسکن و آنالیز پوست سر و طراحی لیزری خط رویش مو.

بررسی اول پوست سر در این مرحله که اهمیت خاصی در رسیدن به نتیجه کاشت مو دارد ، برنامه‌ریزی برای مرحله بعدی کاشت مو بر اساس بررسی و اطلاعات حاصل در این مرحله صورت می گیرد در کاشت مو به روش Super FUE از دستگاه های مخصوصی برای اسکن و آنالیز استفاده می‌شود اطلاعات و نتایج پس از اسکن روی پوست سر حاصل می‌شود که در مراحل کاشت مو از اهمیت زیادی برخوردار است.

. اندازه گیری وسعت منطقه کاشت و تعیین فولیکول های لازم برای رسیدن به تراکم مورد نظر.

. مشخص کردن خط مو با استفاده از دستگاه لیزری.

. مشخص کردن الگوی کاشت مو.

. آنالیز کامپیوتری منطقه برداشت مو.

. بررسی کردن ویژگی های مختلف پوست سر از جمله رطوبت ، چربی ، کشسانی و همچنین تعیین بهترین منطقه برای استخراج فلیکول ها با توجه به ویژگی‌های پوست.

. مشخص کردن تعداد فولیکول های قابل استخراج از منطقه اهدا کننده.

. بررسی گرافت ها و تعیین آن ها با ریشه های تنهایی برای رسیدن به ضخامت مناسب برای برداشت بهترین گرافت ها.

. ارزیابی عمیق ریشه مو ، برداشت به شکل صحیح صورت می‌گیرد به طوری که کمترین آسیب به آنها وارد شود.

. بررسی کردن وضعیت خونرسانی پوست برای جلوگیری از کند شدن روند بهبودی ، زخم و همچنین جلوگیری از نکروز پوستی.

. بررسی کردن در صد موهای سیاه و سفید منطقه برداشت برای برداشت حداکثری با ریشه موهای سیاه.

در این مرحله با توجه به آنالیزی که روی پوست سر فرد متقاضی انجام می‌شود وجود بیماری های پوستی احتمالی نیز بررسی می‌شود در صورتی که فرد دچار بیماری پوستی باشد فرصتی برای درمان آن فراهم می‌شود در برخی مواقع علت اصلی ریزش مو می‌تواند یک بیماری پوستی در فرد باشد بنابراین ضروری است که قبل از اقدام به کاشت مو این بیماری باید به طور کامل درمان شود و سپس به کاشت م پرداخت‌ تا بتوان نتایج خوبی را حاصل کرد.

. ضدعفونی کردن و بی حس کردن پوست سر

ضدعفونی کردن پوست سر اولین قدم برای کاشت مو است که باعث می شود میکروب ها و آلودگی ها روی پوست سر از بین بروند علاوه بر ضد عفونی کردن پوست سر سرعت خونرسانی نیز افزایش پیدا می‌کند و بهبودی جای زخم ها نیز بیشتر می‌شود با بی حس شدن پوست سر ، بیمار هنگام برداشت و کاشت فولیکول ها احساس دردی برای او در پی نخواهد داشت و نیز در این روش متفاوت با سایر روش ها است کاشت مو به روش Super FUE برای بی حس کردن پوست سر از آن استفاده نمی‌شود برای بی حس کردن سر از دستگاه های مخصوص بدون سوزن استفاده می شود بنابراین احساس درد و آسیب به ریشه مو در بیحسی به وسیله سوزن است و هیچگونه دردی را فرد مشاهده نمی کند.

. استخراج فولیکول ها از منطقه برداشت

با توجه به آنالیز و اسکن دقیقی که در مرحله اول صورت گرفته در این مرحله نیز امکان برداشت گرافت با ریشه های چندتایی فراهم شده است در این روش برای برداشت فولیکول ها از دستگاه‌های به‌ روز و اتوماتیک استفاده می‌شود این دستگاه‌ها مزایایی دارد از جمله این مزایا می‌توان

‌ قابلیت تنظیم سرعت چرخش کانولا

‌. قابل تنظیم زاویه

. کم شدن مقدار خونریزی

. نرسیدن آسیب به فولیکول

. افزایش ۵ تا ۷ برابر سرعت و دقت برای برداشت مو

. افزایش ۴ تا ۵ برابر احتمال برداشت گرافت های چند ریشه ای

قلم و پانچی که در این دستگاه استفاده می‌شود یک بار مصرف است بنابراین انتقال میکروب و عفونت در این روش بسیار کم است از طرف دیگر با توجه به اینکه دستگاه‌های برداشت کاملاً هوشمند هستند در مرحله برداشت آسیبی به ریشه مو های استخراج شده وارد نمی‌شود.

. ذخیره فولیکول های استخراج شده

زنده ماندن فولیکول ها در بازه زمان برداشت و کاشت از اهمیت خاصی برخوردار است فولیکول های برداشت شده باید در این مدت قبل و بعد از کاشت در شرایط و دمای مناسبی قرار گیرند در غیر این صورت از بین می روند در این روش کاشت فولیکول ها بلافاصله بعد از برداشتن ذخیره می‌شوند برای نگهداری آنها از تجهیزات نگهدارنده مخصوصی استفاده می‌شود این تجهیزات یک محوطه سربسته کامل است و حاوی مواد مغذی برای فولیکول های مو است ، ترکیب مواد نمیگذارد فولیکول ها را از بین بروند و از وارد شدن شوک بعد از خارج شدن از پوست سر جلوگیری می کند در واقع دستگاه سبب افزایش طول عمر آنها می‌شود در روش‌های قدیمی فولیکول های برداشت شده در مایعی به نام سرم قرار می‌گرفته که بخشی از آنها از بین می رفتند اما در روش Super FUE با توجه به شرایطی که فراهم شده کمتر از ۵ درصد از فولیکول ها از بین می روند آماده سازی و ترمیم فولیکول های برداشت شده از اقدامات قابل اجرا روی فولیکول ها در این مرحله است که قبل از کاشت باید انجام شود.

. کاشت فولیکول ها در منطقه بی مو

کاشت مو به روش Super FUE نه تنها برداشت فولیکول ها با دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد بلکه کاشت مو و خط رویش آنها نیز توسط دستگاه‌ها و تجهیزات به‌روز صورت می‌گیرد برای کاشت مو از دستگاه‌های ایمپلنتر مخصوص استفاده می‌شود ، کاشت مو با استفاده از این دستگاه باعث می‌شود تراکم حداکثری به دست آید و حالت طبیعی خط رویش نیز حاصل شود به منظور کاشت فولیکول ها در منطقه بی مو با استفاده از دستگاه های پیشرفته شکاف های یکنواخت ، در یک جهت و در عمق مناسب از پوست زده می شود نکته مهم این است که این دستگاه‌ها امکان ایجاد شکاف های موثر بین ۳ الی ۴ برابر بیشتر می‌باشد قلم و پانچ استفاده شده در این دستگاه‌ها یکبار مصرف است بنابراین تعویض آن برای هر فرد این امکان را به او می دهد که با کمترین بیماری و عفونت روبه رو شود استفاده از تکنولوژی جدید امروزی در نسل جدید روش کاشت مو سبب افزایش ۱۰ برابر دغدغه کاشت میشود استفاده از این روش کاشت مو مزایای زیادی دارد از جمله.

. افت زاویه خواب طبیعی فولیکول ها در کاشت مو

. جلوگیری از آسیب رسیدن فولیکول ها هنگام کاشت

از ویژگی‌های اصلی کاشت مو به روش SUPER FUE انجام لیزر تراپی با استفاده از لیزر کم توان است ، استفاده از لیزر سبب بهبود سریع التهابات ناحیه کاشت میشود و پیوند سریع تری را به همراه دارد.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – کاشت مو

مزایای کاشت مو به روش Suoer FUE

برخی از مزایای کاشت  مو به روش Super FUE  به صورت زیر است

. در این روش کاشت مو درد و خونریزی وجود ندارد.

. بی حسی در این روش توسط دستگاه‌های بدون سوزن انجام می‌گیرد که هیچگونه دردی را برای فرد متقاضی در پی ندارد.

. خط رویش در این روش به صورت طبیعی است و موها ظاهر طبیعی به خود می‌گیرند.

. تراکم موها در این روش حدود ۴ الی ۵ برابر نسبت به روش‌های قدیمی بیشتر است.

. در این روش کاشت مو در یک دوره حداکثر ۶ الی ۹ ماهه نتایج را می توانید به خوبی ببینید در صورتی که در روش های قدیمی پس از طی یک دوره ۱۲ الی ۱۴ ماه حداکثر تراکم ها مشخص میشد.

. استفاده از ۵۰۰ قلم ، این دستگاه ها یکبار مصرف هستند پس از احتمال ایجاد عفونت و ویروس در این روش تقریباً صفر است.

. امکان برداشت وا از سایر قسمت‌های بدن نیز از مزایای دیگر این روش درمانی است.

. با توجه به اینکه از لیزر تراپی در منطقه کاشت استفاده می‌شود می‌تواند التهابات منطقه را کاهش دهد و این امر باعث ترمیم سریع تر پوست می‌شود و سرعت رشد موها را افزایش می‌دهد.

. در این روش جای زخم و اسکاری روی پوست کمتر مشاهده خواهد شد و کمتر نیز باقی می‌ماند.

. با توجه به غیر تهاجمی بودن کاشت مو به روش Suoer FUE عوارض بسیار کمی دارد و همچنین دوره نقاهت و ریکاوری در این روش بسیار کوتاه است.

. کاشت مو در این روش امکان کاشت مو در ابرو ، ریش و سبیل را نیز امکان پذیر می‌کند.

اگر شما هم می خواهید از این روش کاشت مو استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و به کاشت مو بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

 

معایب کاشت مو به روش Super FUE

عوارض و معایبی که برای کاشت مو به روش Supwr FUE ذکر می‌کنیم در مقایسه با مزایای آن قابل چشم پوشی است اما به هر حال هر روش کاشت مو می تواند به صورت تهاجمی و غیر تهاجمی معایب و عوارضی داشته باشد برخی از عوارض کاشت مو در این روش عبارتند از:

. در این روش از کاشت مو باید موهای سر تا حد مورد نظر کوتاه شود که شاید این نکته برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد.

. در این روش از کاشت مو از مواد بی حس کننده برای بی حس کردن سر استفاده می‌شود ممکن است که بعضی افراد به داروهای بی حسی واکنش بر حساسیت نشان دهند.

. از عوارض این روش می‌توان به بی حسی ، تورم و کبودی اشاره کرد که معمولاً تمام روش های کاشت مو نیز این عوارض را دارند البته شدت عوارض در روش‌های گوناگون متفاوت است در این روش عوارض بعد از کاست بسیار کم است و دوره نقاهت و ریکاوری کوتاه‌مدتی دارد اما به هر حال عوارض پس از تکمیل در این روش کاشت مو مشاهده می‌شود.

. کاشت مو به روش SUPER FUE به خاطر اینکه قلم و پانچ دستگاه یکبار مصرف است درصد عفونت بسیار پایین است.

البته توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز در نداشتن عوارض جانبی شدید موثر است شما می توانید کاشت مو به روش Suoer FUE را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از عوارض احتمالی این روش درمانی در امان بمانید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – کاشت مو

توصیه های قبل از کاشت مو

بعد از مراجعه به کلینیک مورد نظر برای کاشت مو و پس از طی شدن جلسه مشاوره و معاینه توصیه های لازم توسط پزشک متخصص کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعیدیه همدان به منظور آمادگی شما برای کاشت مو ارائه می شود رعایت این نکات علاوه بر آنکه بر نتیجه کاشت مو می‌تواند تاثیرگذار باشد اهمیت زیادی در حفظ سلامت فرد نیز دارد برخی از مهم ترین توصیه ها قبل از کاشت مو را برای شما بیان می کنیم:

. در صورت حساسیت به داروهای مانند آنتی‌ بیوتیک‌ ها لازم است که پزشک را از این موضوع مطلع کنید.

. در صورتی که داروها و مکمل های رقیق کننده خون استفاده می کنید باید در مورد داروهای خود و بیماری خود به طور کامل با پزشک صحبت داشته باشید در صورتی که استفاده از آنها خطری برای شما در پی انجام درمان داشته باشد پزشک استفاده از آنها را برای مدتی قبل از کاشت مو برای شما متوقف می‌کند و یا داروی دیگری را برای شما جایگزین می‌کند.

. برخی داروها باعث رقیق شدن خون در حین خونریزی می‌شود این داروهای این چنینی را باید ده روز قبل از کاشت مو متوقف کنید.

. قبل از مراجعه به کلینیک مو ها را تمیز بشویید و استفاده از نرم کننده و ژل روی موها ممنوع می باشد.

 

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش Super FUE

مراقبت های بعد از کاشت مو نیز از اهمیت خاصی برخوردار است بنابراین لازم است که بیمار با صبر و حوصله تمام مراقبت های بعد از کاشت مو را به آن توجه کند و ادامه دهد تا بهترین اثر و نتیجه را به دست آورد و از هرگونه عوارض احتمالی جلوگیری کند برخی از مهم ترین نکات مراقبت بعد از کاشت مو عبارتند از:

. در صورتی که پزشک متخصص به منظور کاهش درد مسکنی برای شما در نظر گرفته باشد  باید به موقع و سر ساعت مصرف شود.

. مصرف آنتی بیوتیک ها برای جلوگیری از عفونت باید در فاصله زمانی کاملاً دقیق مصرف شود در غیر این صورت تأثیری نخواهد گذاشت و می‌تواند با عوارضی نیز همراه باشد.

. جلسات معاینه بعد از کاشت مو نیز از اهمیت خاصی برخوردار است در این جلسات پزشک شرایط شما را بررسی می‌کند و در صورت وجود مشکل از روش‌های دیگر برای تکمیل درمان استفاده می کند علاوه بر آن اگر التهابی روی پوست وجود داشته باشد به تجویز دارو و اقدامات لازم می پردازد تا کاشت مو دچار مشکل نشود.

. در رابطه با شروع فعالیت های ورزشی و سنگین باید با پزشک خود مشورت داشته باشید شروع زود هنگام فعالیت‌های فیزیکی سبب می‌شود که در درمان زخم های احتمالی و آسیب دیدن به فولیکول‌های تازه کاشت شده مشکل حاصل شود.

. تنها از مواد شوینده‌ای پزشک برای شما در نظر گرفته برای شستشوی موها استفاده کنید.

متخصصان با تجربه و پرسنل کارآزموده و دوره دیده در کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعیدیه همدان بعد از کاشت مو نیز شما را تنها نخواهند گذاشت شما این امکان را دارید که تمام مراحل قبل و بعد از کاشت مو را تا رسیدن به نتایج اصلی از مشاوره و همراهی آنها استفاده کنید به طور کلی مدت زمان لازم برای کاشت مو علاوه بر روش انتخابی زه ویژگی های فرد نیز بستگی دارد از جمله وسعت منطقه طاسی . کاشت مو به روش Suoer FUE طی یک یا دو جلسه انجام می گیرد در صورتی که فرد دچار طاسی شدید باشد کاشت مو ممکن است در دو مرحله به فاصله ۸ تا ۱۲ ماه انجام گیرد.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – کاشت مو

هزینه کاشت مو به روش Super FUE

هزینه کاشت مو به روش Super FUE بستگی به فاکتورهای گوناگونی دارد مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه کاشت مو به شرح ذیل است:

. روش کاشت مو: در روش‌های گوناگون کاشت مو با توجه به دقت ، کیفیت آن ، روش و تجهیزات مورد استفاده هزینه نیز می‌تواند متفاوت باشد.

. ویژگی های فردی: از دیگر عوامل موثر بر هزینه کاشت مو میتوان ویژگی های فردی از جمله وسعت منطقه طاسی و همچنین وضعیت بانک موی فرد را نام برد.

. امکانات و تجهیزات کلینیک زیبایی: با توجه به امکانات و تجهیزاتی که در کلینیک‌های مختلف استفاده می شود هزینه نیز می تواند برای فرد متفاوت باشد.

. تخصص پزشک : مهارت و تخصص پزشک و به روز بودن دانش در تمام زمینه‌های کاشت مو از عواملی است که می تواند بر هزینه کار شما تاثیر گذار باشد برخی از روش های کاشت مو با توجه به پیچیدگی ها و استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز به تخصص و تجربه پزشک دارد و در تمام کلینیک های زیبایی انجام نمی‌شود.

. تراکم مد نظر: یکی از سوالاتی که در جلسه اول از فرد متقاضی برای کاشت مو می پرسند این است که دوست دارید که موهای شما چقدر تراکم داشته باشد؟ هر چقدر تراکم افزایش پیدا کند هزینه کاشت مو نیز نسبت به آن بیشتر خواهد شد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان کلینیک تماس با تیم کلینیک تماس گرفته و با گرفتن نوبت ، رفتن حضوری به این کلینیک ، معاینه و مشاوره با پزشکان و کارشناسان کلینیک برای انجام درمان چ هزینه آن برای خود اطلاع کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید.

 

اثرات و نتایج کاشت مو به روش Super FUE

کاشت مو می تواند اثرات و نتایج فوق‌العاده بر زیبایی و جوانی چهره داشته باشد افراد اگر کاشت مو در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام دهند می‌توانند تا آخر عمر از داشتن موهای زیبا و خوش حالت لذت ببرند شما هم می‌توانید از این نتایج بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و روش درمانی مناسبی را برای کاشت مو انتخاب کنید و به آن بپردازید و از نتایج آن تا آخر عمر بهره‌مند شوید همچنین در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از خدمات بهره‌مند شوید.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – کاشت مو

دوره نقاهت کاشت مو به روش Super FUE

دوره نقاهت کاشت مو به روش Super FUE بسیار کم است و حدود یک تا دو هفته توام عوارض و معایب این روش درمانی برطرف می‌شود البته انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز در نداشتن دوره نقاهت کاشت مو نقش مهمی را ایفا می‌کند ، قبل از کاشت مو در مورد کلینیک و پزشکی که می خواهید در آن به کاشت مو پردازید اطلاعات کاملی به دست آورید و با خیالی آسوده به کاشت مو بپردازید تا هم دوره نقاهت کوتاهی را برای خود رقم بزنید و بتوانید بهترین اثر و نتیجه را از کاشت مو برای خود به همراه آورید ، شما میتوانید با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

 

تعداد جلسات کاشت مو به روش Super FUE

کاشت مو به روش Super FUE یک روش آسان است که با استفاده از دستگاه‌های به‌روز و هوشمند انجام می‌گیرد ، دوره نقاهت کوتاهی دارند و می‌تواند نتیجه فوق العاده ای را برای فرد در پی داشته باشد ، تعداد جلسات کاشت مو در این روش بسته به میزان طاسی و کم مویی فرد می‌تواند بین یک تا دو جلسه انجام گیرد البته تعداد جلسات بستگی به نظر پزشک متخصص بعد از معاینه دارد اگر شما هم میخواهید کاشت مو به روش Suoer FUE را انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و زیبایی در سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و از تعداد جلسات و زمان انجام این روش درمانی برای خود اطلاع پیدا کنید و هر سوالی دیگری که در خصوص آن دارد مطلع شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری

وارد شدن تکنولوژی بر زندگی انسان همواره تغییر و تحولات زیادی رخ می‌دهد کاشت مو به روش Suoer FUE یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو است که می‌تواند تاثیرات زیادی در افزایش کیفیت مو را برای فرد به همراه داشته باشد کاشت مو در این روش در واقع استخراج فولیکول ها به صورت مجزا یا واحد توسط دستگاه‌های به‌روز انجام می‌گیرد و استفاده از تجهیزات هوشمند و الکترونیک می تواند عوارض قابل مشاهده در روش های دیگر را از بین ببرد و باید گفت که کاشت مو در این روش به عنوان یکی از با کیفیت ترین روش های کاشت مو شناخته شده است البته استفاده از امکانات پیشرفته به تنهایی برای رسیدن به نتیجه کاشت مو کافی نیست ، تجربه و مهارت پزشک در استفاده از این امکانات از اهمیت خاصی برخوردار است پس قبل از اینکه به کاشت مو با این روش بپردازید در مورد انتخاب کلینیک و پزشک خود دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید از مزایای این روش درمانی بهره‌مند شوید ، بهترین اثر و نتیجه را به دست آورید. این روش کاشت مو برای افرادی که پوست سر سفت دارند و از روش‌های دیگر نمی توانند استفاده کنند کارایی دارد همچنین برای افرادی که به دلیل ضربه یا سوختگی دچار ریزش مو شده یا افرادی که دچار ریزش موی ژنتیکی هستند روش درمانی مناسبی است که می‌توانند از آن بهره‌مند شوند اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب این روش درمانی هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک به کاشت مو به روش Super FUE بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از خدمات نیز بهره مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هزینه،معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

 کاشت مو در جای زخم و بخیه با چه روشی امکان پذیر است؟

کاشت مو به روش BHT

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/umn2

لینک آپارات: https://aparat.com/v/Wv1pt

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/GkOqjnMk

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/eFEOHkP-K08

تلگرام: https://telegram.org

2 نظر

  • با سلام و وقت بخیر. با توجه به توضیحات داده شده آیا کاشت
    مو به این روش هم نیاز به کوتاه کردن در محل کاشت و کل سر
    دارد و آیا باز هم در همان روز اول جای زخم و تورم و التهاب در سر
    به وضوح پیداست و آیا با توجه به یک بار مصرف بودن وسایل
    مربوط هنوز خطر انتقال ویروس و عفونت وجود دارد ؟ ممنون و
    سپاس .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir