هزینه،معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

هزینه،معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

هزینه ، معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی:

 

امروز در شرایطی که ما زندگی میکنیم میلیون‌ها نفر از هر جنسی به دلایل مختلفی مانند وراثت ، تغذیه نامناسب ، ترس ، خواب ناکافی ، اختلالات هورمونی و مصرف بعضی داروها دچار ریزش مو شده اند و از آن رنج می‌برند یکی از چالش‌های اساسی کسانی که از این مسئله رنج می‌برند کاشت مو است از آنجایی که کاشت مو یک عمل جراحی به حساب می‌آید پس بهتر است در مورد بهترین روش کاشت مو با توجه به وضعیت هر فرد و اقدامات و حیاتی در مسیر آن اطلاعات کاملی را داشته باشید در کنار روش های زیادی که برای کم مویی ارائه می‌شود یکی از مناسب ترین روش های کاشت مو برای آن دسته از افرادی که ریزش موی زیادی دارند کاشت مو به روش سوپر ترکیبی است که این امکان را برای آنها فراهم می کند که با بهره گیری از دو روش FUE و SUT امکان برداشت گرافت های مورد نیاز از بانک مو از قبیل سینه و ناحیه ریش برای رسیدن به نتیجه بهتر را داشته باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

بر اساس این روش از کاشت مو یعنی همان روش سوپر ترکیبی همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم برداشت همزمان گرافت های مو به روش های SUT و FUT است این دو روش اصولاً مناسب افرادی که وسعت طاسی سر شان به طور قابل توجهی زیاد است و طبق صلاحدید پزشک ممکن است از سایر روش های کاشت مو نتیجه خوبی به دست نیاوردند مناسب است ، تفاوتی که در روش سوپر ترکیبی با روش کاشت موی ترکیبی وجود دارد در بانک های مورد استفاده در این دو روش است ، در روش سوپر ترکیبی برداشت گرافت ها از دیگر اعضای بدن نیز مانند قفسه سینه و زیر ریش نیز میسر است به طور کلی در این روش از کاشت مو ابتدا به روش FUT برداشت نواری صورت می‌گیرد سپس بسته به نظر پزشک در همان روز و یا در جلسه بعدی روش SUT صورت می‌گیرد کاشت مو به روش سوپر ترکیبی امکان برداشت تا ۵۰۰۰ گرافت مو در هر جلسه را برای فرد میسر می کند در غیر این صورت روش‌های FUT و یا SUT به تنهایی نمی تواند به ترمیم قسمت های وسیعی از طاسی سر بپردازند.

 

. مناسب ترین کاندیدای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

برای آنکه بتواند نتیجه مورد نیاز را بدون هیچگونه مشکلی برای فرد فراهم کرد توجه به شرایط فرد متقاضی از ضرورت و اهمیت خاصی برخوردار است علاوه بر آن افرادی که متقاضی انجام این کاشت مو هستند باید به الگوی ثابتی از ریزش مو رسیده باشند و عمدتاً پس از ۳۰ سالگی این ریزش ثابت می‌شود با توجه به اینکه ویژگی های دیگری نیز ضروری است از جمله آنها

. بهترین افراد کاندیدای این روش از کاشت مو آن دسته از عزیزانی هستند که وسعت ناحیه ریزش موی آنها بسیار وسیع است و بر صلاحدید پزشک متخصص بیشتر از۴۰۰۰ گرافت مو نیاز دارند تا تراکم مطلوبی را به دست آورند و با یک روش به تنهایی نمی‌توانند به نتیجه دلخواه برسند.

. آقایانی که دچار طاسی و الگوی مشخص مردانه هستند و وسعت ریزش موی آنها بسیار است نیز کاندیدای مناسبی برای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی هستند.

. در صورتی که فرد متقاضی حداقل بانک مو را در ناحیه پشت و یا کنار سر داشته باشد می‌تواند کاندیدای مناسب این روش درمانی باشند و جهت تراکم می‌توانند از بخش‌هایی از ناحیه سینه و زیر ریش نیز برای این روش استفاده کنند برداشت دو سانتی‌متر برای برداشت نواری و ۵ الی ۶ سانتی‌متر برای برداشت به روش SUT کافی می باشد.

. افرادی که از لحاظ فیزیولوژیکی در شرایط عمومی خوبی باشند و بتوانند برای این برداشت نواری حداقل یک تا دو ساعت هیچ گونه مشکل و احساس ناراحتی نداشته باشند و بر روی شکم بخوابند.

. اگر شما هم جزو آن دسته از این عزیزانی هستید کاندیدای مناسب کاشت مو به روش سوپر ترکیبی هستید می توانید پی از انجام مشاوره حضوری در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان در صورت صلاحدید پزشک به این روش درمانی بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

کاشت مو به روش سوپر ترکیبی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

کاندید نامناسب روش سوپر ترکیبی

. استفاده از روش fut در این روش از کاشت مو نیاز به برداشتن نواری از بانک مو است  که جای بخیه و جراحی زخمی اتفاق می‌افتد لذا افرادی که تمایل به داشتن بخیه و برداشت نواری از بانک مو نیستند پس کاندیدای مناسب این روش درمانی نیز نخواهند بود.

. شرایط فرد متقاضی از لحاظ ایجاد زخم های گوشتی بررسی می شود چرا که در محل برداشت نواری در بانک مو برای فرد متقاضی با این روش درمانی ممکن است زخم های گوشتی ایجاد شود و می تواند ظاهر بانک موی نامطلوبی را جلوه دهد.

. اگر فرد متقاضی به هرگونه بیماری خونی و یا اختلال در انعقاد خون دچار باشد نمی تواند از این روش درمانی استفاده کند.

.اگر پزشک متخصص امکان ترمیم طلسی با سایر روش ها را داشته باشد هرگز استفاده از کاشت مو به روش سوپر ترکیبی را پیشنهاد نمی دهد.

 

مراحل کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

. در شروع جلسه گروه پزشک متخصص با دقت تمام خط رویش را ترسیم می‌کنند هر چه قدر این مرحله با دقت بیشتری صورت گیرد نتایج بهتری را می تواند در پی داشته باشد همچنین خط برداشت نواری از بانک مو نیز تعیین می‌شود.

. وضعیت بانک مو جهت برداشت گرافت و کیفیت گرافت ها بررسی می شود.

. نواحی برداشت با الکل ضدعفونی و بی حس می شود این روش نیاز به بیهوشی ندارد.

. برداشت نواری از ناحیه بانک مو با دقت صورت می‌گیرد ، هرچه تجربه و تخصص پزشک در برداشت بالاتر باشد آسیب کمتری به فولیکول ها می‌رسد و در نتیجه ناحیه مورد نظر نیز نیاز به بخیه زدن ندارد.

. با کمک میکروسکوپ های قوی ، پزشک اقدام به جداسازی فولیکول های نواری می‌کند و تا فرا رسیدن زمان کاشت در یک محلول خاصی آن را نگهداری می کند در این زمان ناحیه گیرنده نیز آماده دریافت میشود.

. با کمک تیم پزشکی هر فولیکول توسط سوزن های مخصوص در ناحیه موردنظر کاشت می‌شود

. پزشک با تجربه در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان با نظر در نظر گرفتن عمق ، زاویه و جهت صحیح سعی در ایجاد طبیعی ترین خط رویش می کند.

. در جلسه ابتدایی برداشت نواری به روش FUT برای افراد صورت می‌گیرد و سپس با صلاحدید پزشک همان روز یا در روز آینده کاشت مو به روشی SUT برای افزایش تراکم صورت می‌گیرد

. کاشت مو در روش SUT قابلیت پیوند 1000گرافت را فراهم می‌کند که به صورت پراکنده در میان فولیکول های قبلی قرار می گیرد و می تواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

 

بهترین مرکز کاشت مو به روش سوپر ترکیبی در همدان

از آنجایی که روش کاشت مو به روش سوپر ترکیبی نیاز به تجربه و تسلط کافی بر دو روش SUT و FUT دارد لذا انتخاب کلینیک بسیار اهمیت دارد ، پزشکان و متخصصان کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان با برخورداری از سال ها تجربه در امر کاشت مو می توانند نتایج قابل قبولی را برای افراد در پی داشته باشند متقاضیان عزیز بعد از تماس با تلفن‌های مربوط با این کلینیک و درخواست جلسه مشاوره زمانی را مشخص می‌کنند و سپس در جلسه مشاوره حضوری در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیده همدان به دقت توسط تیم پزشکی این کلینیک مورد بررسی قرار می گیرید شما عزیزان می توانید جهت تعیین نوبت و انجام مشاوره در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان همه روزه با شماره های ارائه شده تماس حاصل کنید ، جلسه کاشت مو زمانی برای شما آغاز می‌شود که شما تصمیم به انجام این جراحی را بگیرید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان وضعیت سلامت شما مورد بررسی قرار می‌گیرد که بسیار اهمیت دارد که در مورد هرگونه بیماری و هر گونه دارویی که مصرف می‌کنید و اگر شرایط خاصی وجود دارد اطلاعات کاملی را به پزشک ارائه دهید سپس پزشک متخصص آزمایشات قبل از کاشت مو را برای شما در نظر می‌گیرد این آزمایشات یک آزمایش خون است که مواردی مانند قند خون ناشتا ، شمارش گلبول های خونی ، وضعیت انعقادی را برای شما بررسی می‌کند ممکن است پزشک متخصص در صورت صلاحدید آزمایشات دیگری را برای شما در نظر بگیرد و تا نتیجه آزمایش ها صبر کنید تا در جلسه مشاوره دلیل اصلی ریزش مو توسط پزشک متخصص مورد بررسی قرار گیرد همچنین در این جلسه پزشک نگرشی در مورد انتظارات شما پیدا می‌کند و بر اساس آن می‌توان و آنالیز گرافت های موی فرد متقاضی و همچنین در مورد مناسب ترین روش برای شما تصمیم می‌گیرد در پایان این جلسه همچنین اطلاعات کاملی در مورد برخی اقدامات قبل از جراحی به شما ارائه می می شود تا بهترین نتیجه را از این روش به دست آورید.

 

مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

مهمترین نکته‌ای که این روش را نسبت به سایر روش ها متمایز کرده است امکان پیوند تعداد گرافت های بالا در یک جلسه از کاشت مو به روش سوپر ترکیبی یکی است ، مناسب ترین روش ها برای جبران طاسی و کم مویی برای افرادی که دچار وسعت بالایی از طاسی هستند که می توانند با هزینه اقتصادی تر و در بازه کوتاه تری نتایج بهتری را برای شما در پی داشته باشد امکان پیوند تعداد ۵۰۰۰ هزار گرافت در یک جلسه بسته به کیفیت بانک مو وجود دارد همچنین هزینه کاشت مو در این روش نسبت به روش های دیگر بسیار مناسب تر بوده اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از مزایای کاشت مو بهره مند شوید می‌توانید در کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک به انجام کاشت مو به روش سوپر‌ ترکیبی بپردازید و از مزایای فوق العاده آن لذت ببرید.

 

معایب کشت مو به روش سوپر ترکیبی

کاشت مو به روش سوپر ترکیبی برای ترمیم طاسی وسیع بسیار روش درمانی مناسبی است ، عوارض جانبی و اجتناب‌ ناپذیر نیز به دلیل برداشت نواری ممکن است ایجاد شود که عبارتند از

. ایجاد جای‌ زخم در محل بانک‌ مو ، ناگفته باقی نماند که با کاشت مو تعداد گرافت های مو در اطراف این ناحیه می تواند باعث به وجود آمدن اسکار روی پوست شود.

. دوره نقاهت بنسبتا طولانی تری دارد که نیاز به مراقبت های بیشتر برای جلوگیری از کاهش احتمالی عوارض مانند عفونت های ویروسی است.

. در موارد اندکی نیز امکان دارد که کیست و التهابات در فولیکول های مو وجود داشته باشد.

. خونریزی ، تورم ، احساس درد در پوست سر و احتمال ایجاد بی حسی نیز در برخی از متقاضیان گزارش شده است.

. البته توجه کنید که اگر این روش درمانی را در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید از عوارض احتمالی جلوگیری می‌شود و شما می‌توانید با عوارض و معایب بسیار کمی به انجام کاشت مو به روش سوپر‌ترکیبی بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

 

نکات مربوط به پیش از کاشت موی سوپر ترکیبی

در این قسمت خلاصه‌ای از بایدها و نبایدهای ضروری را قبل از انجام کاشت مو برای شما عزیزان به طور خلاصه شرح می‌دهیم ، در دوره جلسه مشاوره با پزشک متخصص سایر اطلاعات لازم به شما ارائه می شود در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مراقبت های قبل از کاشت مو در وب سایت مراجعه کنید.

. در این روش از کاشت مو نیاز است که موها تا حدود ۲ میلیمتر کوتاه شود

. قبل از مراجعه به کلینیک استحمام کنید و موها را تمیز بشویید این جراحی روی پوست سر تمیز انجام میشود

. خوردن صبحانه یا وعده غذایی قبل از جراحی برای افراد مانعی ندارد انجام هیچ کدام از روش های کاشت مو نیاز به معده خالی ندارد.

در روز مراجعه به کلینیک لباس های راحتی یقه گشاد یا دکمه دار بپوشید کلاهی سبک نیز با خود همراه داشته باشید تا بعد از کاشت مو به روش سوپر ترکیبی برای جلوگیری از ایجاد فشار آن را روی سر قرار دهید.

. اگر از لنزهای تماسی استفاده می کنید قبل از شروع کاشت مو آن را در بیاورید

. شب قبل از کاشت مو به اندازه کافی استراحت داشته باشید و از استرس دوری کنید

. دو هفته قبل از انجام کاشت مو از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین خودداری کنید.

.حداقل ۳ روز قبل از انجام جراحی از مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید ، نوشیدنی ها یا مواد حاوی نیکوتین را نیز باید حداقل ۳ روز قبل از انجام درمان ترک کنید.

. مکمل های حاوی ویتامین e و همچنین دمنوش های گیاهی حاوی این ویتامین ها نیز باید در روزهای آخر قبل از کاشت مصرف نشود زیرا ممکن است باعث خونریزی بیش از اندازه شود.

. هنگام مراجعه برای کاشت مو از خوردن غذاهایی که باعث ایجاد گاز و نفخ معده می‌شود خودداری کنید

. قبل از کاشت مو استفاده از هر نوع فرم دهنده و لوسیون بر روی موی سر ممنوع می باشد.

. در روز مراجعه به کلینیک جهت کاشت مو هیچگونه جواهر و یا زیورالات همراه خود نداشته باشید

. یک هفته قبل از انجام کاشت مو از ورزش کردن خودداری کنید.

کاشت مو به روش سوپر ترکیبی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

مراقبت های لازم پس از عمل کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

پس از اتمام کاشت مو پزشک متخصص اطلاعات کافی در مورد اقدامات لازم را برای شما ارائه می کند به طور کلی لازم است تا

در فاصله ۱ تا ۳ روز اول پس از جراحی

همانطور که انتظار می‌رود مراقبت در چند روز اول از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا این دوره گرافت های کاشت شده با محیط جدید خود مطابقت می یابند همانطور که پس از انجام هرگونه روش به شما توصیه هایی می شود اولین کار این است که کمی استراحت کنید سایر اقدامات احتیاطی را طی سه روز اول بعد از جراحی انجام دهید از جمله

. مدتی در خانه بمانید و استراحت کنید

. در صورتی که احساس درد دارید می‌توانید از داروهای مسکن که توسط پزشک متخصص برای شما در نظر گرفته مصرف کنید

. شما باید اطمینان کنید که موهای تازه پیوند شده دچار فشار نمی شوند در این مرحله از ایجاد فشار و ضربه به سر باید دقت فراوانی داشته باشید

. به میزان مناسبی مایعات مصرف کنید در این چند روز باید حداقل ۲ لیتر آب در روز بنوشید

. اگر تصمیم میگیرید از خانه بیرون بروید به خاطر اینکه پوست سر شما بسیار حساس به نور آفتاب است بهتر است که شب ها را برای بیرون رفتن انتخاب کنید.

. به طور کلی شستن موها را از روز سوم بعد از جراحی می توانید شروع کنید ۴۸ ساعت اول شستشوی موهای سر ممنوع می باشد و با گذشته ۴۸ ساعت می توانید اولین شستشوی پوست سر را انجام دهید.

. در ۷ روز اول به شما توصیه می شود که از انجام فعالیت های سنگین و بلند کردن اجسام سنگین و همچنین مقاربت جنسی خودداری کنید همچنین ورزش های سنگین تا ۴۵ روز بعد از کاشت مو ممنوع میباشد.

. از مصرف دوغ ، لبنیات همچنین مصرف چای ، قهوه و الکل خودداری کنید این محصولات باعث افزایش جریان خون می‌شوند و می توانند تاثیرات منفی بر روی ریشه مو داشته باشند.

. استفاده از هر گونه داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشود در این دوره ممنوع است.

اقدامات احتیاطی که باید از روز ۴ تا ۱۵ انجام شود

. از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید اما فعالیت های سبک ورزشی مانند راه رفتن دیگر ممنوع نمی باشد

. از رنگ کردن و کوتاه کردن موها خودداری کنید.

. در حینی که لباس می‌پوشید لباس‌های شما نباید باعث اصطکاک شود همچنین لوازم جانبی مانند دکمه و یا زیپ می تواند به پوست آسیب وارد کند بنابراین توصیه می‌شود که در این دوران توجه ویژه‌ای به لباس پوشیدن خود داشته باشید.

. شما می توانید به طور مرتب موها را بشویید ، شستشو برای شما مشکلی ندارد اما توجه کنید که موها را نباید با حوله خشک کنید زیرا باعث آسیب رسیدن به مو میشود

. در هفته اول از مصرف داروهای رقیق کننده خون باید خودداری کنید

. در مکان هایی که دمای بالایی دارد مانند سونا ، حمام یا سولاریوم قرار نگیرید

. می توانید فعالیت های عادی را شروع کنید ریشه مو به اندازه روزهای اول آسیب پذیر نیست اما باز هم توصیه می‌کنیم که استراحت داشته باشید.

اقدامات احتیاطی بین روز ۱۶ و ۳۰ پس از کاشت مو

به طور کلی از دو هفته اول دوره ی آسیب پذیری برطرف می شود و موهای کاشت شده مقاوم‌تر میشوند

. مصرف الکل در این دوره نیز ممنوع است همچنین نباید سیگار مصرف کنید اما اگر دوری از سیگار برای شما غیر ممکن است می‌توانید ۲ تا ۳ نخ در این روز استفاده کنید.

. از انجام فعالیت های ورزشی مانند فوتبال ، بسکتبال و والیبال دوری کنید زیرا خطر برخورد توپ به سر بسیار است.

. هنگام خوابیدن سعی کنید به کمک چند بالشت سر را به میزان ۴۵ درجه بالا نگه دارید تا تورم در این ناحیه به وجود نیاید.

 

هزینه کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله میزان طاسی و مشکلات سر ، تخصص پزشک کلینیک مورد نظر ، موقعیت جغرافیایی و عوامل دیگر می‌تواند بر هزینه‌های کاشت مو تاثیرگذار باشد اگر شما هم تمایل به کاشت مو به روش سوپر ترکیبی را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و از هزینه انجام این درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید از پزشک متخصص اطلاعات کاملی به دست آورید و بعد با خیالی آسوده و بدون هیچ گونه نگرانی و استرسی به انجام کاشت مو بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

 

اثرات و نتایج کشت مو به روش سوپر ترکیبی

کاشت مو به روش سوپر ترکیبی می تواند برای افرادی که دچار طاسی و کم مویی شدید در سر هستند روش درمانی مناسبی باشد که می تواند آنها را به نتیجه قابل قبولی برساند اگر این روش درمانی در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد می‌تواند اثرات و نتایج آن تا آخر عمر برای فرد باقی بماند و بهترین نتیجه را برای آنها داشته باشد کاشت مو و داشتن موهای پرپشت می تواند به زیبایی و اعتماد به نفس کمک زیادی کند اگر شما هم میخواهید از اثرات و نتایج این روش درمانی بهره‌مند شوید می توانید کاشت مو را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از اثرات و نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

 

دوره نقاهت کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

دوره نقاهت کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله سیستم بدنی هر فرد ، رعایت نکات قبل و بعد از انجام این درمان و توصیه های ارائه شده می‌تواند دوره نقاهت و ریکاوری کوتاه تری را برای شما در پی داشته باشد همچنین تخصص و تجربه پزشک و انتخاب کلینیک مناسب برای انجام کاشت مو نیز می‌تواند دوره نقاهت کوتاه تری را برای شما در پی داشته باشد و شما را از عوارض احتمالی در امان بدارد شما می توانید به راحتی و با خیالی آسوده کاشت مو به روش سوپر ترکیبی را تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه همدان انجام دهید و از نتایج آن لذت ببرید.

 

تعداد جلسات کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

تعداد جلسات کاشت مو به روش سوپر ترکیبی نیز بستگی به عوامل مختلفی دارد در جلسه اول کاشت مو اول برداشت نواری به روش FUT برای افراد متقاضی صورت می‌گیرد و سپس با توجه به صلاحدید پزشک متخصص در همان روز و یا در روزهای آینده کاشت SUT برای افزایش تراکم انجام خواهد شد شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشکان متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از تعداد جلسات کاشت مو و همچنین روش مناسبی برای برطرف کردن مشکل کم مویی و طاسی خود در این کلینیک انتخاب کنید و با خیالی آسوده به رفع کم مویی خود بپردازید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

نتیجه گیری:

امروزه در شرایط زندگی ما میلیون‌ها نفر از هر جنسی به دلایل مختلفی مانند وراثت ، تغذیه نامناسب ، از ترس ، خواب ناکافی ، مصرف بعضی داروها و یا اختلالات هورمونی دچار ریزش مو می شوند که این افراد می‌توانند با کاشت مو به این مشکل پایان دهند از آنجا که کاشت مو یک عمل جراحی به حساب می آید بنابراین لازم است در مورد بهترین روش کاشت مو با توجه به سیستم بدنی هر فرد ، اقدامات و نکات حیاتی در این مسیر اطلاعات کافی را داشته باشید یکی از مناسب ترین و بهترین روش های کاشت مو برای آن دسته از افرادی که ریزش موی وسیعی دارند کاشت مو به روش سوپر ترکیبی است که می‌تواند آنها را به نتیجه قابل قبولی برساند از مزایای این روش درمانی می‌توان به ترکیب کردن دو روش مناسب برای درمان طاسی و رفع کم مویی استفاده کرد همچنین با هزینه اقتصادی و در بازه زمانی نسبتا کوتاه تری می توانید به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید شما می توانید کاشت مو را به روش سوپر ترکیبی در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن تا آخر عمر بهره‌مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

کاشت مو به روش BHT

آشنایی با جدیدترین و مدرن ترین روش های کاشت مو در ایران

هزینه و مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

81910111760

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicsaeedieh.ir/wjr7

لینک آپارات: https://aparat.com/v/4JHoC

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/eMAb3Pzp

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/RhVUoRjdNm4

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بیماریهای مو و پوست سر
تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir