پیکر تراشی در همدان

پیکر تراشی در همدان

پیکر تراشی در همدان

پیکر تراشی برای از بین بردن چربی‌های موضعی در نواحی مختلف بدن خانم‌ها و آقایان از جمله شکم، پهلو، باسن، ران، غبغب انجام می‌گیرد که دارای روش‌های گوناگون مانند لیپوماتیک، لیپوساکشن اولترزد می‌باشد.

اگر شما عزیزان متقاضی انجام این روش جراحی هستید اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارید می‌توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید، ما در این مقاله به توضیح در خصوص هزینه پیکرتراشی، عوارض پیکرتراشی، روش‌های انجام آن، کاندیدای مناسب عمل پیکرتراشی خواهیم پرداخت که به طور حتم می‌تواند در تصمیم گیری به شما کمک کند البته شما هم با پیکر تراش با برداشتن چربی‌های اضافه از بدن می‌توانید آن را به قسمت‌های دیگر طی فرایندی تزریق کنید تا جوانی و زیبایی خود را به دست آورید پس همراه شوید تا پیکرتراشی در همدان را برای شما توضیح دهیم.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

پیکرتراشی چیست؟

دستیابی به یک تناسب اندام و داشتن یک وزن مناسب و ایده‌آل برای تمام افراد اهمیت بسیار بالایی دارد راه حل‌های زیادی برای رسیدن به این هدف می‌تواند وجود داشته باشد از روش‌های تهاجمی گرفته تا روش‌های غیر تهاجمی. روش پیکرتراشی یا کنتورینگ بدن یکی از رایج‌ترین روش‌هایی است که برای رسیدن به وزن ایده‌آل و تناسب اندام می‌توان از آن استفاده کرد با استفاده کردن از این روش هر ناحیه از بدن به شکل و فرم دلخواه می‌تواند تغییر کند در واقع می‌توان بیان کرد که با کمک از این روش چربی‌های موضعی از بین خواهد رفت.

هدف اصلی از انجام این جراحی رسیدن به یک اندام مناسب و دلخواه می‌باشد در این روش هیچ گونه آسیب به بافت و سیستم عصبی در بدن وارد نخواهد شد.

معمولاً افرادی که دارای وزن بالا می‌باشند برای بهبود زیبایی ظاهر اقدام به انجام پیکرتراشی یا کانتورینگ خواهند کرد البته باید توجه کنید که این روش کمک زیادی به کاهش وزن بالا نخواهد کرد در اصل این روش برای از بین بردن چربی‌های ناحیه‌های خاص از بدن و تغییر در فرم آنها انجام می‌گیرد.

پیکر تراشی شامل زیر مجموعه‌های بسیار زیادی می‌باشد که یکی از معروف‌ترین آنها لیپوماتیک می‌باشد.

گاهی اوقات این برای رسیدن به بهترین نتیجه از چند روش برای بهبود وضعیت ظاهری افراد استفاده خواهد شد همچنین باید توجه داشته باشید که انجام این جراحی منوط بر رعایت رژیم غذایی و داشتن فعالیت‌های بدنی می‌باشد به بدان معنا که ابتدا بهتر است فرد رژیم غذایی و ورزش را به طور منظم رعایت کند و در صورت نگرفتن نتیجه نسبت به انجام این جراحی اقدام کند بعد از انجام جراحی نیز تمام دستورالعمل‌هایی که توسط پزشک جراح به شما ارائه می‌شود باید مو به مو اجرا شود تا نتیجه انجام جراحی در طولانی مدت باقی بماند.

پیکر تراشی در همدان
پیکر تراشی در همدان-کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

انواع روش‌های پیکرتراشی

پیکرتراشی معمولاً به سه روش لیپوماتیک اولتراسوند و بادی جت انجام می‌گیرد:

لیپوماتیک

لاغری در این روش با استفاده از دستگاه‌هایی به نام لیپوماتیک انجام می‌گیرد که متشکل از یک میله فلزی عمل کننده می‌باشد، نوک میله بیان شده جهت ایجاد لرزش‌های کوچک به درون اندام مختلف بدن که تجمع چربی، در آن وجود دارد، وارد می‌شود و از طریق ایجاد لرزش سبب تجزیه چربی‌ها به تکه‌های کوچک خواهد شد.

در نهایت چربی‌هایی که تجزیه می‌شوند از طریق ساکشن از بدن فرد خارج خواهند شد. توجه داشته باشید که در این روش سلول‌های چربی از بین نخواهند رفت و دستگاه لیپوماتیک تنها باعث ایجاد فشار و ضربه به آنها خواهد شد تا بدین طریق آنها را خرد نماید بنابراین در قیاس با دیگر دستگاه‌های پیکرتراشی مانند اولترازد و بادی جت از دقت پایین پایین‌تری برخوردار می‌باشد و از این رو نتایج به دست آمده از این روش کاملاً وابسته به مهارت و تجربه پزشک می‌باشد البته در این نوع روش پیکرتراشی امکان استفاده کردن از چربی‌های تخریب نشده برای تزریق در ناحیه سینه وجود دارد اما اغلب به دلیل آسیب دیدن اکثر سلول‌های چربی می‌توان گفت که طول عمر آنها بسیار ناچیز می‌باشد همچنین در این روش به دلیل ضربات بسیار کوچکی که به پوست وارد می‌شود امکان لیفت پوست در آینده وجود نخواهد داشت.

اولتراسوند

در این روش از پیکرتراشی تکنولوژی اولتراسوند مورد استفاده قرار خواهد گرفت که به کمک آن امکان ایجاد لرزش و پاره کردن دیواره‌های سلول در چربی‌های موضعی به وسعت‌های مختلف سلولی وجود دارد.

این روش سبب برطرف شدن سلول‌های چربی به طور کامل می‌شود و باعث حل شدن چربی در مایع اطراف موضع تحت درمان می‌گردد.

روش پیکرتراشی با اولتراسوند، بر خلاف روش لیپوماتیک قادر به تخریب تمام سلول‌های چربی در قسمت‌های مختلف بدن می‌باشد.

به طور کلی، سلول‌های چربی تا سن ۸ سالگی رشد خواهند داشت و بعد از آن متوقف خواهند شد و با افزایش سن فقط حجم آنها افزایش پیدا می‌کند. بنابراین هنگامی که سلول‌های قدیمی با روش اولتراسوند از بین می‌روند، امکان بازگشت پذیری آنها به چربی در آن ناحیه وجود نخواهد داشت و فرد در صورت افزایش وزن هرگز با چاقی در این ناحیه‌ها روبرو نخواهد شد.

لازم است بیان کنیم در صورت استفاده کردن از امواج اولتراسوند یا با فرکانس مناسب، به روش متمرکز و دقیق مناسب‌ترین حالت برای کشیدن افتادگی در پوست و لیفت پوست در آینده فراهم خواهد شد پس افراد در صورت رویارویی با افتادگی و شل‌شدگی در پوست بعد از انجام پیکر تراشی نباید از این مسئله زیاد نگران شوند چرا که این اتفاق می‌تواند با کمک اولتراسوند درمان شود.

این روش از پیکر تراشی فقط به کمک امواج اولتراسوند عمل می‌کند، هیچ گونه ضربه به درون پوست وارد نمی‌شود و قادر به تخریب تمام سلول‌های چربی خواهد بود از این رو اکثر افراد این روش را برای درمان چاقی‌های موضعی خود در نظر می‌گیرند، پیکرتراشی با کمک اولتراسوند به جز در موارد خاص نیاز به ساکشن نخواهد داشت و بعد از تبدیل شدن چربی در زیر پوست به حالت مایع در خواهد آمد و با کمک ماساژ و از حفره‌های کوچک که درون پوست وجود دارد به بیرون از پوست هدایت خواهد شد.

بادی جت

در پیکرتراشی با کمک بادی جت جهت حذف کردن چربی‌های موضعی از فشار آب کمک گرفته خواهد شد و فرایند درمان بدین گونه می‌باشد که آب با میزان فشار بسیار بالا از نوک میله فلزی بادی جت بیرون می‌آید و در ابعاد میلی‌متری به موضع مورد نظر برخورد خواهد کرد و این امر سبب خرد شدن چربی‌ها و شناور شدن آنها در مایع اطراف آن خواهد شد.

در این روش نیز درست مشابه روش لیپوماتیک سلول‌های چربی از بین نمی‌روند و وجه متمایز آن با روش لیپوماتیک در این می‌باشد که به دلیل ضربه وارد شده به درون چربی‌ها در روش بادی جت چربی‌ها خرد شده و مقاومت خود را از دست خواهند داد از این رو چربی‌های دفع شده در پیکر تراشی با کمک بادی‌جت قابل استفاده در قسمت‌ها و اندام‌های مختلف بدن نمی‌باشد و احتمال بازگشت پذیری چاقی موضعی در این روش درمانی نیز وجود دارد.

روش لیپوساکشن

در این روش از پیکرتراشی برش بسیار کوچکی در ناحیه مورد نظر ایجاد خواهد شد، دستگاه مکش از طریق سوراخ ایجاد شده چربی را از بدن فرد خارج خواهد کرد چربی که با کمک این دستگاه خارج می‌شود قابل استفاده می‌باشد .لیپوساکشن برای ناحیه‌های خاص از بدن مانند شکم، پهلو، بازوها، ران، پشت، غبغب می‌تواند مناسب باشد.

این روش موثر دارای دوره نقاهت چند هفته‌ای می‌باشد و عوارضی را هم می‌تواند با خود ایجاد کند بیشترین عوارض در این روش درمانی عبارتند از تورم، کبودی، قرمزی و درد که همگی می‌تواند در نواحی جراحی اتفاق بیفتد.

روش ابدومینوپلاستی

این روش برای افرادی می‌تواند گزینه مناسب باشد که دارای چربی‌های اضافه در نقاط شکم و پهلو هستند به گونه‌ای که شکم آنها حالت افتاده و آویزان به خود پیدا کرده است.

در این روش علاوه بر اینکه چربی‌های اضافه در ناحیه شکم و پهلو خارج می‌شود با کمک روش لیفت، پوست شکم نیز کشیده و صاف خواهد شد و تمام چین و چروک در این روش از بین خواهد رفت. عمل ابدومینوپلاستی چربی و پوست اضافه در ناحیه شکم را برش خواهد زد و بعد از آن از محل بالاتر از ناف پوست شکم به طرف پایین پیوند زده خواهد شد از این تکنیک نیز می‌توان برای لیفت ران و همچنین بازو نیز استفاده کرد.

روش لیپولیز

در این روش از لیزر برای از هم گسستن چربی‌های اضافه در زیر پوست و با ایجاد گرما استفاده خواهد شد از آنجایی که لیزر خود سبب کلاژن‌سازی و تحریک خواهد شد. از این رو از افتادگی و شل شدگی پوست جلوگیری خواهد کرد از این روش برای کاهش چربی اضافه در نواحی مختلف شکم، پهلو، ران و غبغب می‌توان استفاده کرد البته باید بیان کنیم که روش لیپولیز برای افرادی که دچار بیماری سرطان، دیابت، بیماری‌های قلبی و کلیوی هستند نمی‌تواند انجام گیرد و همچنین برای بانوان در زمان بارداری و شیردهی نیز توصیه نخواهد شد.

لیپولیز هم می‌تواند با کمک بی‌حسی موضعی و هم با کمک بیهوشی عمومی انجام شود در این روش با ایجاد یک سوراخ بسیار کوچک اشعه لیزر به چربی‌های اضافه تابیده می‌شود تا آنها را کاملا آب کند و سپس با کمک دستگاه مکش آنها از بدن خارج می‌شود.

روش کرایو لیپولیز

کرایو لیپولیز یا پیکرتراشی سرد روشی است که در آن از دمای بسیار سرد در حدود منفی ۵ تا مثبت ۵ استفاده خواهد شد سلول‌های چربی در مقابل دمای سرد حساس هستند و زمانی که در معرض سرما قرار بگیرند از بین خواهند رفت این روش کاملاً بدون خطر می‌باشد و نیازی به بستری شدن یا انجام جراحی نخواهید داشت این روش را می‌توان برای برطرف کردن چربی‌های اضافه در نواحی شکم، باسن، زیر باسن، بازوها ،پشت، پهلوها، ران‌ها و غبغب استفاده کرد.

مراحل انجام پیکر تراشی

استفاده کردن از این روش، به دلیل حساسیت بسیار بالایی که دارد نیاز است تا یک متخصص با تجربه و حرفه‌ای این کار را انجام دهد.

برای خارج کردن چربی‌های موضعی از دستگاه‌های مخصوص استفاده خواهد شد.

دستگاه‌های پیکرتراشی با کمک از لوله کانولا و کم‌ترین برش ممکن وارد بافت چربی روی نواحی مورد نظر در بدن خواهند شد، بعد از وارد شدن لوله به نواحی مورد نظر دستگاه کار تخلیه چربی را آغاز خواهد کرد، این دستگاه با حرکات لرزشی دورانی و همچنین عقب و جلو رفتن چربی‌ها را می‌تواند، به راحتی از بدن خارج کند.

اینکه در کدام اندام تخلیه چربی باید انجام شود بستگی به سلیقه فرد متقاضی و همچنین نظر پزشک متخصص او دارد.

در این روش چربی‌های بدن از بین نخواهند رفت به همین دلیل بعد از انجام جراحی می‌توان از این چربی‌ها در دیگر قسمت‌های بدن استفاده نمود بیشتر روش‌های پیکرتراشی نیاز به بیهوشی نخواهند داشت اما در صورت تشخیص پزشک معالج ممکن است که از بیهوشی نیز استفاده شود.

شما می‌توانید پیکرتراشی در همدان را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

مزایای پیکرتراشی

فرقی نخواهد داشت که شما از کدام روش برای پیکرتراشی و حذف چربی‌های اضافه در بدن خود استفاده کنید هدف نهایی از این روش‌ها رسیدن به تناسب اندام مناسب می‌باشد به طور کلی با انجام پیکر تراشی مزایای زیر می‌تواند برای شما حاصل شود:

اندام بدن شما خوش‌فرم‌تر و زیباتر خواهد شد.

ظاهر شما لاغرتر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

پوست بدن شما صاف‌تر و کشیده‌تر خواهد شد.

نتایج انجام این جراحی بلافاصله خود را نشان خواهد داد.

تمام عوارض بعد از انجام جراحی خیلی زود بهبود پیدا می‌کند.

معایب پیکرتراشی

بعضی از معایب و همچنین خطرات جراحی در پیکرتراشی می‌تواند رایج و شایع باشد و خیلی جای نگرانی در خصوص آنها وجود ندارد معمولاً این معایب با مصرف داروها و مراقبت بعد از انجام پیکرتراشی فوری بهبود پیدا می‌کند بعضی از عوارض هم وجود دارند که می‌توانند خطرات ماندگاری را با خود ایجاد کنند البته احتمال وقوع آنها بسیار کم خواهد بود. اگر شما در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید هرگز با عوارض ناخواسته در پیکرتراشی روبرو نخواهید شد.

یکی از معایبی که بعد از انجام پیکرتراشی می‌تواند وجود داشته باشد عدم تقارن در ناحیه مورد نظر است در این حالت به دلیل تخلیه بیش از اندازه چربی در یک قسمت از اندام تقارن عادی از بین خواهد رفت و بدین ترتیب فرد رضایت کامل از نتیجه انجام جراحی را نخواهد داشت.

در بعضی دیگر از موارد نادر ممکن است که فرد دچار خونریزی و یا لخته شدن خون در بدن شود. گاهی اوقات تزریق داروهای بیهوشی هم می‌تواند معایبی را با خود به دنبال داشته باشد از جمله استفراغ، حالت تهوع، سنگین شدن خواب

البته معایب ناشی از بیهوشی تا حد بسیار زیادی طبیعی به شمار می‌روند و خیلی زود نیز از بین خواهند رفت. آسیب رسیدن به عروق خونی و همچنین سیستم عصبی نیز یکی دیگر از معایبی است که می‌تواند در پیکرتراشی یا جراحی ایجاد شود البته بسیار نادر می‌باشد.

گاهی اوقات بعد از انجام جراحی ناحیه برش زده می‌تواند که دچار ریزش مو شود در صورت ایجاد هر کدام از این معایب باید هرچه سریع‌تر به پزشک مراجعه کرد بعضی دیگر از معایب احتمالی در پیکر تراشی عبارتند از:

برش یا برش‌هایی که خیلی دیر بهبود پیدا می‌کنند.

درد، تورم و التهاب که می‌تواند در طولانی مدت برای فرد باقی بماند.

ایجاد بی‌حسی طولانی مدت در نواحی که تحت انجام جراحی قرار گرفته است.

تغییر در رنگ و همچنین حالت پوست به طوری که موج‌دار مشاهده می‌شود.

قرمز شدن رنگ پوست که بیشتر در روش‌های غیر جراحی رایج می‌باشد.

پیکر تراشی در همدان
پیکر تراشی در همدان-کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

کاندیدای مناسب پیکرتراشی

معمولا اهداف نهایی برای افراد متقاضی که از این روش درمانی استفاده می‌کنند، به دست آوردن یک اندام ایده‌آل و مناسب می‌باشد، از اصلی‌ترین ناحیه‌های بدنی که در تناسب اندام اثرگذار می‌باشد شکم و پهلو می‌باشند که وجود چربی‌های اضافه در این نواحی سبب نارضایتی زیباجویان عزیز می‌شود به همین دلیل افرادی که از چربی‌های اضافه در ناحیه شکم و پهلو رنج می‌برند می‌توانند بهترین کاندیدا برای انجام پیکر تراشی به شمار روند.

باید بیان کرد که از این روش برای زیبا کردن ران‌ها، بازوها، غبغب نیز می‌توان بهره‌مند شد.

از نکات بسیار مهمی که باید قبل از انجام پیکرتراشی به آن توجه ویژه داشته باشید بررسی وضعیت پوستی فرد متقاضی می‌باشد، اگر دارای مشکلات پوستی هستید، بهتر است که از این روش درمانی استفاده نکنید در واقع پیکرتراشی برای افراد متقاضی که تنها مشکل آنها چاقی است مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

همچنین افرادی که دارای ترک خوردگی‌های بسیار زیاد روی پوست خود نیستند نیز کاندیدای مناسب این روش درمانی به شمار می‌روند نکته مهم که باید به آن توجه ویژه داشت، داشتن انتظارات واقع بینانه و منطقی از نتیجه انجام پیکرتراشی می‌باشد.

اگر شما نیز جزو کاندیدای مناسب به شمار می‌روید می‌توانید پیکرتراشی در همدان را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سنندج زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید و به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

هزینه‌های پیکرتراشی

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های دقیق پیکرتراشی فرد متقاضی باید تحت معاینه دقیق پزشک قرار بگیرد و بر اساس اندام مورد نظر و همچنین روش مورد استفاده برای حذف چربی‌های اضافه هزینه تقریبی برای پیکرتراشی او مشخص شود بنابراین هزینه آن برای تمام افراد یکسان نخواهد بود. شما می‌توانید جهت معاینه توسط متخصصان با تجربه و حرفه‌ای در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه با مشاوران و کارشناسان تماس حاصل فرمایید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد.

مراقبت‌های قبل از پیکرتراشی

ارزیابی‌های پزشکی: پزشک باید برای انجام مراقبت‌های اولیه برای تکمیل ارزیابی‌های پزشکی و همچنین تست‌های آزمایشگاهی شما را ویزیت کند لطفاً کلیه توصیه‌های تجویز شده توسط پزشک معالج را قبل از انجام پیکرتراشی به طور کامل انجام دهید.

هماهنگی کار و ریکاوری: هماهنگی‌های لازم برای مرخص شدن از محل کار و کنار گذاشتن موقتی کلیه فعالیت‌های سنگین در زمان ریکاوری پیکرتراشی را باید انجام دهید به خصوص در صورت داشتن فرزند کوچک از یک فرد جهت کمک رسانی طلب مساعدت کنید.

سیگار کشیدن: مصرف سیگار، نیکوتین و تنباکو سبب بهبود ضعیف زخم، طولانی شدن دوره نقاهت و ایجاد اسکارهای اضافه خواهد شد به شما توصیه می‌کنیم مصرف این محصولات را حداقل ۴ هفته قبل از انجام پیکرتراشی کنار بگذارید.

قرار ملاقات قبل از انجام پیکر تراشی: شما باید در جلسات ملاقات قبل از پیکرتراشی حاضر شوید تا طرح عمل به همراه بهترین جراح عمومی و زیبایی که منتخب شما است مرور گردد و جزئیات این جراحی نیز بررسی شود در جلسه مشاوره می‌توانید کلیه سوالاتی که در ذهن شما وجود دارد و به بهبودی شما کمک می‌کند را از جراح خود بپرسید.

محدودیت‌های رژیم و مکمل‌ها از مصرف غذاها: از مصرف نوشیدنی‌ها و مکمل‌هایی که سبب افزایش خونریزی و کبودی بعد از پیکرتراشی می‌شود باید خودداری کنید از مصرف ایبوپروفن، ناپروکسن، آسپرین و رقیق کننده‌های خون، ویتامین e، امگا ۳، روغن ماهی و الکل نیز باید قبل از انجام پیکر تراشی خودداری شود.

مراقبت‌های بعد از پیکرتراشی

در زمان دوره نقاهت و ریکاوری نمک و ادویه را باید از رژیم غذایی خود حذف کنید و یا آنها را تا حد امکان کاهش دهید.

تا مدتی بعد از انجام عمل پیکرتراشی باید از مصرف دخانیات و مصرف نوشیدنی‌های حاوی الکل نیز خودداری کنید.

در صورت احساس درد و ناراحتی بعد از انجام پیکرتراشی با اجازه پزشک می‌توانید اقدام به مصرف مسکن نمایید، در این مدت نباید هیچگونه دارویی به طور خودسرانه مصرف کنید.

داروهای تجویز شده توسط پزشک خود را به طور منظم و مرتب استفاده نمایید.

تزریق ژل لب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان – تزریق ژل لب

اثرات و نتایج پیکرتراشی

دوره نقاهت و ریکاوری بعد از انجام پیکرتراشی بسیار کوتاه می‌باشد و فرد بعد از گذشت مدت کوتاهی می‌تواند فعالیت‌ها و روتین روزانه خود را آغاز کند اما باید از انجام فعالیت‌های سنگین در مدت مشخصی خودداری نماید در اکثر مواقع بعد از انجام پیکرتراشی نیازی نخواهید داشت که در بیمارستان بستری شوید و می‌توانید مرخص شوید و دوره نقاهت و ریکاوری را در منزل سپری کنید.

تعداد جلسات پیکرتراشی

تعداد جلسات پیکرتراشی بستگی به نظر پزشک معالج شما و همچنین میزان چربی‌های انباشته شده در منطقه مورد نظر دارد. جهت اطلاع پیدا کردن از جلسات مورد نیاز برای رسیدن به اندام دلخواه و مورد نظر خود می‌توانید مورد معاینه و مشاوره متخصصین و کارشناسان در کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیباییی سعیدیه قرار گیرید.

بهترین روش پیک تراشی کدام است؟

همانطور که بیان کردیم روش‌های زیادی برای پیکرتراشی در بدن وجود دارد که هر کدام از آنها از روش‌های مختلف برای برطرف کردن چربی‌های اضافه در بدن استفاده می‌کنند شما می‌توانید با داشتن اطلاعات کافی در خصوص روش‌های مختلف پیکرتراشی، مزایا و عوارض آن بهترین روش را برای چربی سوزی در بدن خود استفاده کنید تا نتیجه مورد نظر و فوق العاده را به دست آورید علاوه بر این پزشک متخصص با بررسی شرایط جسمانی شما مانند نواحی مورد نیاز برای کاهش چربی، میزان چربی‌های اضافه در بدن، میزان افتادگی و شل‌شدگی در پوست بدن ،نیاز و یا عدم نیاز به فرم دهی سایر قسمت‌های بدن، بهترین روش پیکر تراشی را به شما پیشنهاد خواهد داد.

به طور کلی می‌توانید روش لیپوماتیک و لیپوساکشن را به عنوان بهترین روش‌های پیکرتراشی با کمترین عوارض برای از بین بردن چربی‌های اضافه در ناحیه مختلف بدن در نظر گرفت اما با وجود آن نمی‌توان از مزایای دیگر روش‌های پیکرتراشی چشم پوشی کرد.

در کدام قسمت‌های بدن پیکرتراشی انجام می‌شود؟

عمل پیکرتراشی را می‌توان در قسمت‌های مختلف بدن که دارای چربی اضافه می‌باشد از جمله شکم، پهلو، ران‌ها، ساق پا، پشت گردن، بازو، صورت، غبغب و سینه اشاره کرد.

از محبوب‌ترین و همچنین پرطرفدارترین جراحی پیکرتراشی جراحی شکم و پهلو می‌باشد افرادی که علاقه دارند چربی‌های اضافه در این نقاط را از بین ببرند گاهی اوقات نیز پیکرتراشی ساعت شنی و یا ۶ تکه کردن شکم نیز برای این قسمت از بدن انجام می‌گیرد البته باید توجه کنید که بعضی از روش‌های پیکرتراشی مانند ابدومینوپلاستی تنها برای برداشتن چربی از قسمت شکم و پهلو استفاده می‌شوند اما برای فرم‌دهی به دیگر قسمت‌های نواحی بدن می‌توانید از تکنیک‌های دیگر استفاده نمایید.

عمل پیکرتراشی چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان انجام عمل پیکرتراشی به معیارها و عوامل گوناگونی بستگی خواهد داشت و نمی‌توان برای تمام افراد یک زمان مشخص را در نظر گرفت برای مثال با توجه به روش در نظر گرفته شده برای انجام پیکرتراشی، تعداد نواحی مورد نظر برای انجام جراحی، میزان چربی‌های اضافه در ناحیه مورد نظر، می‌تواند در طول زمان عمل پیکرتراشی تاثیر مستقیم داشته باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان
کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه همدان

آیا پیکرتراشی قبل از بارداری ممکن است؟

انجام پیکرتراشی قبل از انجام بارداری به هیچ عنوان مشکلی برای خانم‌ها ایجاد نخواهد کرد و افراد می‌توانند بعد از انجام دادن این روش زیبایی برای بارداری خود اقدام نمایند البته باید در نظر بگیرید که این عمل به هیچ عنوان نباید که در زمان بارداری صورت گیرد زیرا احتمال آسیب رسیدن به جنین می‌تواند وجود داشته باشد از این رو پزشکان آن را هرگز توصیه نخواهند کرد.

مشاوره

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی سعیدیه با کادری با تجربه و متخصصان حرفه‌ای در هر نوع عمل زیبایی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان شما عزیزان برای مشاوره حضوری تمام ساعات می‌توانند به شما عزیزان مشاوره تلفنی ارائه دهند.

شاید این مطالب برای شما جالب باشد:

بلفاروپلاستی جراح پلاستیک

ده روش افزایش حجم اندام خصوصی

قیمت دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور

 

نتیجه‌گیری

پیکرتراشی برای برطرف کردن چربی‌های موضعی در نواحی مختلف بدن خانم‌ها و آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد این روش می‌تواند برای از بین بردن چربی در ناحیه شکم، باسن، پهلو، ران و ….. صورت گیرد که دارای روش‌های مختلفی می‌باشد ما در این مقاله در خصوص روش‌های مختلف پیکرتراشی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم همچنین بیان کردیم که همزمان با پیکرتراشی با برداشتن چربی‌های اضافه از بدن می‌توانید طی فرایندی آنها را به قسمت‌های دیگر بدن تزریق کنید و سبب جوان‌سازی و زیبایی خود شوید.

تناسب اندام و داشتن یک وزن مناسب برای تمام افراد اهمیت بسیار بالایی دارد راه حل‌های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد از جمله روش‌های تهاجمی و غیر تهاجمی، روش پیکر تراشی یکی از رایج‌ترین روش‌هاست که برای رسیدن به وزن و تناسب اندام می‌توانید از آن استفاده کنید از مزایای پیکرتراشی می‌توان به رسیدن به اندام زیبا و خوش فرم، ظاهر جوان‌تر و لاغرتر، داشتن پوست صاف و کشیده‌تر، رسیدن به نتایج فوری بلافاصله بعد از پایان درمان و نداشتن عوارض جانبی خطرناک اشاره کرد.

اگر شما نیز علاقه دارید که از این روش درمانی برای رسیدن به تناسب اندام استفاده کنید می‌توانید پیکرتراشی در همدان را در کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی‌ سعیدیه زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام دهید و به نتایجی که دوست دارید با کم‌ترین دوره نقاهت و عوارض دست پیدا کنید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

08191011176

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 15 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicsaeedieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی سعیدیه همدان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicsaeedieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

تفاوت فیشیال و میکرونیدلینگ
تزریق هیالورونیک اسید به صورت
هزینه ماموپلاستی
تاثیر استرس بر پوست دست
ژل رووفیل اصل و تقلبی
رژیم لاغری فستینگ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران همدان کلینیک زیبایی سعیدیه
  • 09120043630-08191011176
  • info@clinicsaeedieh.ir